Mothzor opende niet, dus deed ik het maarquote:
Goed gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mothzor opende niet, dus deed ik het maar
Ik wed 1 handje nootjes en twee slokken bier van niet.quote:
Bedankt @CrashOquote:
Pessimist.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wed 1 handje nootjes en twee slokken bier van niet.
Ben op een verjaardag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:21 schreef vosss het volgende:
@:nogeenoudebekende het huishouden kan je ook ná de kwalificatie doen!!!
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben op een verjaardag..
Wel tv aan natuurlijk.
Weet ik hoorquote:
Misschien blijkt het morgen, voor hun, de beste tactiekquote:
Tactiek om binnen halve minuut van de leider te eindigenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien blijkt het morgen, voor hun, de beste tactiek
En zelfs op deze band komen ze niet aan de tijd van Hamilton..quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je niet de snelste bent kan je beter out of sync gaan
Ben er weer ingeluisd door de Ziggy. RBR zou nu sneller zijn dan Ferrari en ongeveer gelijk staan met Mercedes. En Max zou hier weleens pole kunnen gaan rijden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:32 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton gewoon 0.6 seconde sneller op dezelfde band. Auw.
bij een knappe jonge vent met six pack dus wel?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:36 schreef vosss het volgende:
@:nogeenoudebekende heb je de jarige al 3 zoenen gegeven van mij? Of is het een lelijke vent van middelbare leeftijd met een dikke pens? In dat geval laat maar
Red Bull gewoon waar ze weer normaal staan. Derde team.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben er weer ingeluisd door de Ziggy. RBR zou nu sneller zijn dan Ferrari en ongeveer gelijk staan met Mercedes. En Max zou hier weleens pole kunnen gaan rijden.
Man met griep?quote:
Ferrari wel op een zachtere bandquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Red Bull gewoon waar ze weer normaal staan. Derde team.
Voor Ferrari jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik schat dat het 3e startrij gaat worden...
Ok, af en toe 2de team. Ze zijn dit jaar dus niks opgeschoten dan qua kwali. Dit circuit is de daadwerkelijke krachtmeting waar ze nu staan anno einde seizoen 2019.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ferrari wel op een zachtere band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |