Hij staat ook in de spoiler van dumanquote:Op maandag 13 januari 2020 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja kak, nou ben ik benieuwd naar de naam.
Ik zou 'm natuurlijk kunnen opzoekenIk moet naar bed geloof ik
Grappig, de naam van mijn jongste was, toen wij 'm gaven, een stuk populairder dan nu. Onze jongste juist veel minder populair. Nu zitten ze beiden rond plek 100, de naam Guppy zelfs hoger dan die van Kuiken.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:02 schreef lunapuella het volgende:
De SVB-lijst / zoekmachine is er weer! https://www.svbkindernamen.nl/int/nl/kindernamen/wizard/zoeknaam/
Interessant dat de naam van de oudste tot 2016 niet (genoeg) voorkwam, maar in 2017 en 2018 rond de 50 keer is gegeven. Benieuwd hoe zich dat gaat doorzetten.Van de jongste waren er in 2014 überhaupt maar rond de 50 in heel Nederland (dus alle mensen, niet alleen baby's) dus die verwacht ik nooit in de lijst.
Engelse benaming voor een linze, best een vreemde naam.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:16 schreef Savvy het volgende:
Ik ontmoette laatst een Lentl. Nog nooit eerder gehoord.
Ik verstond Yentl en dochter verstond Lente, hadden blijkbaar allebei een beetje gelijk
Meertens gaat maar tot 2014.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens Meertens komt het in NL niet voor als naam:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/%20Lentl
Overigens vind ik wel een youtube account van een Lentl, dus het lijkt erop dat het niet een van de officiële namen is, maar meer een "Lenie Theodora, we noemen haar Lentl"
Ik sta nergens meer gek van op te kijken tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:02 schreef Savvy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe je het schrijft, je spreekt het iig uit als Yentl met een L. Wie weet is het wel Lentol
Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik het wel weten...quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik woon in een enorme tokkiewijk en ik zie zulke pareltjes langskomen.![]()
Week of wat geleden is geboren: Djezzlynn
Van de week is geboren: Djavengely
Wanneer die kinderen hun naam kunnen schrijven zitten ze waarschijnlijk in groep 4.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
De laatste is inclusief streepje.quote:al mijn 5 kinderen beginne met k nog nooit problème gehad Ki.ara, Ka.ylee, ky.li.ano, ka.yden en k.-ja.y
quote:D.jair.a Rac.hir.a
Dia.nd.ro Ra.min
Even de OP lezen, onderaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat maakt de punt erbij zo bijzonder ?
Is dat letterlijk een quote?quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nog wat pareltjes uit een fb-groep.
[..]
De laatste is inclusief streepje.
[..]
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is dat letterlijk een quote?
Ik vind het sowieso geen mooie naam maar dan ook nog vijf keer min of meer hetzelfde
Mijn hemel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Misschien Chinees?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Burdie het volgende:
Ik las laatst de naam Thoe. Geen tikfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |