Nofi.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef Seven. het volgende:
Gek genoeg vind ik Novi wel leuk. Nove Novi
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De echte naam is zonder punt, dit is om de googlebaarheid te verkleinen
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ookhet was bij O een fotofinish tussen Jonas en wat het geworden is. Wederhelft had een lichte voorkeur voor O maar ik had met het mes op de keel
voor Jonas gekozen
Vooral de allerlaatste!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef Seven. het volgende:
Cosmo voorspelt dit als top 10 voor 2020:
Daan
Noah
Sem
Luuk
Levi
Finn
James
Noud
Mees
Liam
Saar
Mila
Liv
Sophie
Zoë
Milou
Evi
Olivia
Lauren
Nora
Allemaal leuk
Heh, wilden we nog zo géén topnaam, weer mislukt 😂 Dochter heeft een onwijs populaire naam, was toen nummer 16 ofzo. Hier in de wijk hoor je ‘m constant, waar we heen gaan zal het niet minder worden. Ben benieuwd hoe het met deze naam zal gaan qua populariteit in deze wijk én waar we straks gaan wonen 😬quote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef Seven. het volgende:
Cosmo voorspelt dit als top 10 voor 2020:
Daan
Noah
Sem
Luuk
Levi
Finn
James
Noud
Mees
Liam
Saar
Mila
Liv
Sophie
Zoë
Milou
Evi
Olivia
Lauren
Nora
Allemaal leuk
Oja. Dat kan ook helemaal niet, dat hij de enige is.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat kun je niet afleiden toch? Alleen dat er minder dan 25 zijn of zo.
Meen je dat? Ik vind het een toffe naamquote:Op maandag 13 januari 2020 19:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja de lijst![]()
De naam van mijn zoon staat op nummer 16. Dat vind ik best hoog gezien de reacties die ik meestal hoor op deze naam. In mijn omgeving ken ik (muv van familie, de generatie boven mij dan - een oom van in de 60) niemand met deze naam en mensen reageren vaak ook wat verbaasd als ze horen dat hij zo heet. Bijna niemand reageert met 'oh wat een leuke naam!' en een enkeling geeft toe dat ze er aan moeten wennen. Dat had ik helemaal niet verwacht
Ja ik ookquote:Op maandag 13 januari 2020 20:25 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het een toffe naam.
A.? Prachtige naam.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja de lijst![]()
De naam van mijn zoon staat op nummer 16. Dat vind ik best hoog gezien de reacties die ik meestal hoor op deze naam. In mijn omgeving ken ik (muv van familie, de generatie boven mij dan - een oom van in de 60) niemand met deze naam en mensen reageren vaak ook wat verbaasd als ze horen dat hij zo heet. Bijna niemand reageert met 'oh wat een leuke naam!' en een enkeling geeft toe dat ze er aan moeten wennen. Dat had ik helemaal niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Mooie naam hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 19:44 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja de lijst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |