abonnement Unibet Coolblue
pi_190224250
quote:
4s.gif Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Was ja.

Met dank aan trollreaties van vooral Snowballed en Falco nu dicht gesmeten.
Dat is altijd zo zonde, vooral omdat je er niks aan of tegen kan doen wat die trollende mensen zeggen.

Best frustrerend.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190224398
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat is altijd zo zonde, vooral omdat je er niks aan of tegen kan doen wat die trollende mensen zeggen.

Best frustrerend.
Je zou voor de gein eens even dat topic op moeten zoeken.

Toen ze gingen bakkeleien over zebra's (!) vond Straatcommando het wel weer welletjes.

Ongetwijfeld tot groot genoegen van deze jongens.

Zo zie je maar, staat een topic je niet aan, dan moet je het gewoon kapot trollen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190224418
quote:
4s.gif Op zondag 1 december 2019 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je zou voor de gein eens even dat topic op moeten zoeken.

Toen ze gingen bakkeleien over zebra's (!) vond Straatcommando het wel weer welletjes.

Ongetwijfeld tot groot genoegen van deze jongens.

Zo zie je maar, staat een topic je niet aan, dan moet je het gewoon kapot trollen.
Ja, zo geef je zulke mensen wel heel veel macht.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190229656
Gaan we nog horen wat nou het motief was van die prikker of gaat dit zorgvuldig onder het tapijt geveegd worden bij de rest van de bullshit die ze ons de afgelopen jaren verkocht hebben?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 2 december 2019 @ 12:45:45 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_190230132
Ik zou zweren dat ik gelezen had dat hij verstandsverbijstering claimde en het zelf ook niet meer wist.

Of ben ik nou in de war met de man die ook drie mensen neerstak op die andere Grote Markt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190286487
Remkes die informatie over messensteker verzwijgt

In Den Haag is veel aan de hand. In Duindorp vinden vernielingen en rellen plaats en in de Grote Marktstraat werd afgelopen week drie pubers neergestoken door een man. De Haagse PVV is niet te spreken over het reilen en zeilen in de stad en wil van burgemeester Remkes weten wie de verdachte messensteker is en waar hij vandaan komt. Echter weigert de burgemeester tot op heden om informatie te delen met de volksvertegenwoordigers over hetgeen er in hun stad gebeurt.

> https://www.dagelijksesta(...)niet-wil-prijsgeven/

pff
alsof achtergrond dader en motief er ook maar ene jota toe doen.
pff


Bij de steekpartij in het centrum van Den Haag raakten een dertienjarige jongen en twee meisjes van vijftien gewond.
Een 35-jarige man -wiens identiteit onbekend is- werd opgepakt bij een daklozenopvang.


Zal wel een gefrustreerde dakloze Hollander zijn die gratis woningen naar immigranten ziet uitgedeeld worden en vervolgens uit nijd twee hoofddoek meiden overhoop stak en zo'n getinte jochie.
Kan zijn toch ?

En ja , logisch dat polisie dit dan verzwijgt.
want dan breekt meteen de hel los met wraakzuchtige massaal opgejutte typetjes

want laten we eerlijk zijn, tegenwoordig is het in den haag meer kans om een buitenlander te treffen als een autochtoon.




https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/

Niet iedereen is inmiddels zover om hun vastgeroeste denkpatronen te wijzigen maar dat wordt dan toch echt eens tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door TomLuny op 05-12-2019 19:31:46 ]
shift-knop defekt
pi_190286818
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:06 schreef TomLuny het volgende:
Remkes die informatie over messensteker verzwijgt

In Den Haag is veel aan de hand. In Duindorp vinden vernielingen en rellen plaats en in de Grote Marktstraat werd afgelopen week drie pubers neergestoken door een man. De Haagse PVV is niet te spreken over het reilen en zeilen in de stad en wil van burgemeester Remkes weten wie de verdachte messensteker is en waar hij vandaan komt. Echter weigert de burgemeester tot op heden om informatie te delen met de volksvertegenwoordigers over hetgeen er in hun stad gebeurt.

> https://www.dagelijksesta(...)niet-wil-prijsgeven/

pff
alsof achtergrond dader en motief er ook maar ene jota toe doen.
pff


Bij de steekpartij in het centrum van Den Haag raakten een dertienjarige jongen en twee meisjes van vijftien gewond.
Een 35-jarige man -wiens identiteit onbekend is- werd opgepakt bij een daklozenopvang.


Zal wel een gefrustreerde dakloze Hollander zijn die gratis woningen naar immigranten ziet uitgedeeld worden en vervolgens uit nijd twee hoofddoek meiden overhoop stak en zo'n getinte jochie.
Kan zijn toch ?

En ja , logisch dat polisie dit dan verzwijgt.
want dan breekt meteen de hel los met wraakzuchtige massaal opgejutte typetjes.

Haha gvd _O- _O- :')

In een ander topic loop je te oreren over het gevaar van de islam dit dat, moslimaanslagen dit dat.... En als er dan een incident is (meer is t niet) en de dader is wellicht geen moslim dan hebben we ineens begrip want misschien zijn de moslims indirect toch nog schuldig.

Loop naar de maan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190286943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha gvd _O- _O- :')

In een ander topic loop je te oreren over het gevaar van de islam dit dat, moslimaanslagen dit dat.... En als er dan een incident is (meer is t niet) en de dader is wellicht geen moslim dan hebben we ineens begrip want misschien zijn de moslims indirect toch nog schuldig.

Loop naar de maan.
sorry, ik heb je post 3x gelezen maar kan er geen wijs uit.
wie heeft begrip en hoezo een incidentje ?
shift-knop defekt
pi_190287023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha gvd _O- _O- :')

In een ander topic loop je te oreren over het gevaar van de islam dit dat, moslimaanslagen dit dat.... En als er dan een incident is (meer is t niet) en de dader is wellicht geen moslim dan hebben we ineens begrip want misschien zijn de moslims indirect toch nog schuldig.

Loop naar de maan.
Waar heb jij gelezen om wie het gaat?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:41:17 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190287070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen om wie het gaat?
Er staat "wellicht" ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190287108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen om wie het gaat?
In zijn post doet Tom een vermoeden:


Zal wel een gefrustreerde dakloze Hollander zijn die gratis woningen naar immigranten ziet uitgedeeld worden en vervolgens uit nijd twee hoofddoek meiden overhoop stak en zo'n getinte jochie.
Kan zijn toch


En dat vind ik hilarisch. Als het een Hollander is, sja dan zal de immigratie er wel aan ten grondslag liggen.

Kortom, zelfs als het geen immigrant is, heeftie er toch in meer of mindere mate een aandeel in gehad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190300232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

In zijn post doet Tom een vermoeden:

Zal wel een gefrustreerde dakloze Hollander zijn die gratis woningen naar immigranten ziet uitgedeeld worden en vervolgens uit nijd twee hoofddoek meiden overhoop stak en zo'n getinte jochie.
Kan zijn toch

En dat vind ik hilarisch. Als het een Hollander is, sja dan zal de immigratie er wel aan ten grondslag liggen.

Kortom, zelfs als het geen immigrant is, heeftie er toch in meer of mindere mate een aandeel in gehad.
tja droeftoeters gonna droeftoeter :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190499007
De dader stond bekend als 'gevaarlijk voor anderen', moest zich al melden bij de politie voor een mishandeling en had in het verleden al eerder naar willekeurige slachtoffers uitgehaald.

https://www.ad.nl/binnenl(...)or-anderen~a9660f7d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190501632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:33 schreef epicbeardman het volgende:
Op NOS is dit incident al bijna niet meer te vinden op de frontpage.

Het is belangrijker om te weten dat "Gemeente worstelt met opvang migrantengezinnen die terugkeren naar Nederland"
[..]

Het is belangrijker dat wij ons Nederlanders ons zorgen maken over dat de Gemeente niet genoeg gratis woningen kan verstrekken aan dit soort parels.

Dit steekincident riekt naar een gevalletje eerwraak. Iets wat ook al door de NOS/Linkse media wordt opgehyped als iets wat normaal is en bij Nederland hoort. Er worden instellingen gemaakt voor eerwraak slachtoffers maar die zijn allemaal te trots om zich te laten behandelen. Heeft vast iets met "Eer" te maken dat ze niet geholpen willen worden.

Duizenden instanties willen ze hebben voor dit soort zaken, wanneer gaan ze eens toegeven dat dit soort achterhaalde religies niet in de westerse samenleving passen.

Als je af en toe NOS opent zie je daadwerkelijk welke agenda ze draaien. Moet echt eens een verbod op komen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 00:14 schreef Drxx het volgende:

[..]

Gelukkig zijn daar maar honderdduizenden van. Misschien iets meer info? Beelden? Iets meer dan "grijze jas"? Matig dit. Die is vanavond nog terug in Noord-Afrika.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 04:44 schreef VeX- het volgende:
Dus weer een (islamitisch) terroristische aanslag erbij in Nederland? In Europa is het al niks nieuws meer, maar dat zelfs Nederland dit geen halszaak vind is wel toongevend voor hoe doorgedraaid het hier is. Dit hoort tot op de bodem en met groot licht te worden uitgezocht. Elimineer dit soort tuig tot de laatste wortel.
Gefeliciteerd. Jullie zijn genomineerd voor de domste Fokker award. De dader heet Luis P. Volgende keer beter?

https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
pi_190502411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:47 schreef p078 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gefeliciteerd. Jullie zijn genomineerd voor de domste Fokker award. De dader heet Luis P. Volgende keer beter?

https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Klopt maar aan bij de overheid en media, dit is het effect dat het "bedek islamterreur met de mantel der liefde"-beleid heeft: ook bij steek-/moordpartijen in het openbaar die niet vanuit islamitisch motief gepleegd zijn wordt nu aan islamterreur gedacht.
  dinsdag 17 december 2019 @ 20:25:28 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190502495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 19:47 schreef p078 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Gefeliciteerd. Jullie zijn genomineerd voor de domste Fokker award. De dader heet Luis P. Volgende keer beter?

https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Gaan weer een hoop mensen op hun bekkie hier _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190502517
Y
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Klopt maar aan bij de overheid en media, dit is het effect dat het "bedek islamterreur met de mantel der liefde"-beleid heeft: ook bij steek-/moordpartijen in het openbaar die niet vanuit islamitisch motief gepleegd zijn wordt nu aan islamterreur gedacht.
Hoeveel islamitische terreuraanslagen zijn door media met de mantel der liefde bedekt? Gokmen T vergeten? De steker op Amsterdam CS? De steker in Den Haag?


Dit frame steeds dat de grote boze overheid en de media het verbloemen als iets islamitisch gerelateerd is... Het is aantoonbare quatsch.

En dan nog "ja klop maar aan bij de overheid/media". Zijn mensen die direct aan een moslim dachten ineens niet meer zelfstandige wezens die zelf weten wat ze posten? Het halve topic ging, wellicht hopend op een moslim, gewoon de mist in.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190502561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hoeveel islamitische terreuraanslagen zijn door media met de mantel der liefde bedekt? Gokmen T vergeten? De steker op Amsterdam CS? De steker in Den Haag?

Dit frame steeds dat de grote boze overheid en de media het verbloemen als iets islamitisch gerelateerd is... Het is aantoonbare quatsch.
Initieel? Volgens mij een aantal van de voorbeelden die je hier nu noemt tot lang na voor iedereen al wel duidelijk was wat er gaande was, in ieder geval Gokman - "mijn kont staat open" haatdemocraat - Tanis. :{
pi_190502696
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Initieel? Volgens mij een aantal van de voorbeelden die je hier nu noemt tot lang na voor iedereen al wel duidelijk was wat er gaande was, in ieder geval Gokman - "mijn kont staat open" haatdemocraat - Tanis. :{
Maar bedekte de overheid/media de incidenten met de mantel der liefde of wachtten ze met naar buiten brengen van de feiten tot ze zeker wisten wie en wat?

Paar weken terug op Schiphol nog. Wellicht een kaping...door genoeg mensen werd er - ook op Fok! - al gesproken over mannen met baarden. Bleek een overijverige piloot te zijn.

Media die rustig wacht met het brengen van feiten tot ze er zeker genoeg van zijn...lijkt mij het juiste uitgangspunt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190502732
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef kalinhos het volgende:
En dan nog "ja klop maar aan bij de overheid/media". Zijn mensen die direct aan een moslim dachten ineens niet meer zelfstandige wezens die zelf weten wat ze posten? Het halve topic ging, wellicht hopend op een moslim, gewoon de mist in.
Mooie edit, dát is inderdaad waar mensen op hopen gewoon zodat ze moslims er weer mee kunnen zieken. Het is helemaal niet zo dat mensen bang zijn dat de ideologie die meer dan 200 Nederlandse moslims ertoe dreef zich bij islamitische moordclubs in syrie en irak te voegen (waarvan één zelfs de slavernij herinvoerde en de vrouwelijke overlevenden na genocide/moord op alle volwassen mannen, gelijk de profeet Mohammed als oorlogsbuit/seksslaven nam, verhandelde en stelselmatig verkrachte.) andere Nederlandse moslims ertoe zal drijven binnen landsgrenzen als een zelfuitgeroepen leeuw van islam aan het moorden te slaan op on- en andersgelovigen. :')
pi_190502752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar bedekte de overheid/media de incidenten met de mantel der liefde of wachtten ze met naar buiten brengen van de feiten tot ze zeker wisten wie en wat?

Paar weken terug op Schiphol nog. Wellicht een kaping...door genoeg mensen werd er - ook op Fok! - al gesproken over mannen met baarden. Bleek een overijverige piloot te zijn.

Media die rustig wacht met het brengen van feiten tot ze er zeker genoeg van zijn...lijkt mij het juiste uitgangspunt.
Volgens mij werd pas van een islamitische aanslag gesproken toen ze het gevonden briefje echt niet langer meer konden verzwijgen dus ja, dat werd zo lang mogelijk stil gehouden.
pi_190502806
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mooie edit, dát is inderdaad waar mensen op hopen gewoon zodat ze moslims er weer mee kunnen zieken. Het is helemaal niet zo dat mensen bang zijn dat de ideologie die meer dan 200 Nederlandse moslims ertoe dreef zich bij islamitische moordclubs in syrie en irak te voegen (waarvan één zelfs de slavernij herinvoerde en de vrouwelijke overlevenden na genocide/moord op alle volwassen mannen, gelijk de profeet Mohammed als oorlogsbuit/seksslaven nam, verhandelde en stelselmatig verkrachte.) andere Nederlandse moslims ertoe zal drijven binnen landsgrenzen als een zelfuitgeroepen leeuw van islam aan het moorden te slaan op on- en andersgelovigen. :')
Voor zover ik je gigantische zin begrijp:

Als je daar oprecht bang voor bent ben je koekoek, sorry. Als die angst reëel was zouden er duizenden mensen per dag in Europa sterven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190502813
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij werd pas van een islamitische aanslag gesproken toen ze het gevonden briefje echt niet langer meer konden verzwijgen dus ja, dat werd zo lang mogelijk stil gehouden.
En door wie precies wist jij van het briefje?


Je toont wellicht onbedoeld aan wat ik zeg: pas als media iets bevestigd krijgen/zeker weten melden ze het. De grote media althans. Dat lijkt me een goed uitgangspunt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190502856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Voor zover ik je gigantische zin begrijp:

Als je daar oprecht bang voor bent ben je koekoek, sorry. Als die angst reëel was zouden er duizenden mensen per dag in Europa sterven.
Juist ja. Als je mij in 2006 verteld zou hebben dat meer dan 200 Nederlandse moslims, veelal generatiegenoten van mij, zich bij militant islamistische groeperingen aan de andere kant van de wereld zouden voegen al dan niet in reacte op het zien van recruterende snuff films.... dan had ik jou voor gek verklaard en die angst absurd genoemd.

Inmiddels verbaast niets mij meer van islam. :W
pi_190502880
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

En door wie precies wist jij van het briefje?

Je toont wellicht onbedoeld aan wat ik zeg: pas als media iets bevestigd krijgen/zeker weten melden ze het. De grote media althans. Dat lijkt me een goed uitgangspunt.
Voor het briefje was uit getuigenverklaringen al bekend wat daar geroepen en gebeurd was. Het briefje kwam via media naar buiten, pas tijden later.
pi_190502883
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Klopt maar aan bij de overheid en media, dit is het effect dat het "bedek islamterreur met de mantel der liefde"-beleid heeft: ook bij steek-/moordpartijen in het openbaar die niet vanuit islamitisch motief gepleegd zijn wordt nu aan islamterreur gedacht.
Boeiend. Een aantal flapdrolen is verschrikkelijk de mist ingegaan. Altijd heerlijk om te zien.
pi_190502905
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Juist ja. Als je mij in 2006 verteld zou hebben dat meer dan 200 Nederlandse moslims, veelal generatiegenoten van mij, zich bij militant islamistische groeperingen aan de andere kant van de wereld zouden voegen al dan niet in reacte op het zien van recruterende snuff films.... dan had ik jou voor gek verklaard en die angst absurd genoemd.

Inmiddels verbaast niets mij meer van islam. :W
Ah. Terwijl juist 2006 het minstens zo reëel was na Madrid, 11/9, Londen, Samir B, Theo v Gogh en de Hofstadgroep.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190502927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:41 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ah. Terwijl juist 2006 het minstens zo reëel was na Madrid, 11/9, Londen, Samir B, Theo v Gogh en de Hofstadgroep.
Toen leek het nog een handje vol te zijn inderdaad. ;( Nu heb je hele families die het opnemen voor hun kanjers van een syriegangers en zelfs de staat aanklagen omdat die natuurlijk schuld is.
pi_190502943
Ja man echt heerlijk, dat het een keer niet een terroristische aanslag is. Heel fijn. Hebben de rechtse toch niet gelijk. Ik denk dat jullie dit topic het beste kunnen uitprinten en ophangen.

Bedankt voor de award trouwens.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_190502970
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voor het briefje was uit getuigenverklaringen al bekend wat daar geroepen en gebeurd was. Het briefje kwam via media naar buiten, pas tijden later.
Getuigenverklaringen zeggen niks. Er waren net zo goed getuigenverklaringen die ervan repten dat er ook schietpartijen in de Utrechtse straten waren en wr waren ook getuigenverklaringen die bij het incident op Schiphol mannen met baarden hebben gezien.

Het briefje kwam dus naar buiten nadat de media dit waarschijnlijk bevestigd had gekregen. Bedekken ze dan deze aanslag met de mantel der liefde of hebben ze afgewacht op zekerheid?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Getuigenverklaringen zeggen niks. Er waren net zo goed getuigenverklaringen die ervan repten dat er ook schietpartijen in de Utrechtse straten waren en wr waren ook getuigenverklaringen die bij het incident op Schiphol mannen met baarden hebben gezien.

Het briefje kwam dus naar buiten nadat de media dit waarschijnlijk bevestigd had gekregen. Bedekken ze dan deze aanslag met de mantel der liefde of hebben ze afgewacht op zekerheid?
Doe mij maar de verklaringen van mensen uit/bij die tram, liever dat dan het zalvende gelieg van een 'deskundige' dat dit niets met islam te maken zou hebben.
pi_190503189
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Doe mij maar de verklaringen van mensen uit/bij die tram, liever dat dan het zalvende gelieg van een 'deskundige' dat dit niets met islam te maken zou hebben.
Je verplaatst de doelpalen. We hadden het over de overheid en media die volgens jou islam-gerelateerde incidenten met de mantel der liefde zou bedekken.

Inmiddels ben jij uitgeweken naar 2006, naar de vraag of getuigenverklaringen betrouwbaarder zijn dan een deskundige en over familie van Syrië-gangers die de staat aanklagen. Allemaal interessant maar wat precies heeft dat te maken met jouw bewering dat de overheid/media alle terreur-gerelateerde incidenten bedekt met de mantel der liefde?

Het is aantoonbaar niet waar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je verplaatst de doelpalen. We hadden het over de overheid en media die volgens jou islam-gerelateerde incidenten met de mantel der liefde zou bedekken.

Inmiddels ben jij uitgeweken naar 2006, naar de vraag of getuigenverklaringen betrouwbaarder zijn dan een deskundige en over familie van Syrië-gangers die de staat aanklagen. Allemaal interessant maar wat precies heeft dat te maken met jouw bewering dat de overheid/media alle terreur-gerelateerde incidenten bedekt met de mantel der liefde?

Het is aantoonbaar niet waar.
Oh nee hoor, achter die bewering sta ik nog steeds. Pas wanneer de ophef is gaan liggen komt de overheid (soms) schorvoetend naar buiten met een - wat verrassend - toch islamitisch motief.

Waarom niet gewoon direct erkennen dat onder het moorden/steken/schieten luidkeels "Allahu akbar" geroepen is door de dader en dat slachtoffers en dader verder geen verband met elkaar lijken te houden?
pi_190503277
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Oh nee hoor, achter die bewering sta ik nog steeds. Pas wanneer de ophef is gaan liggen komt de overheid (soms) schorvoetend naar buiten met een - wat verrassend - toch islamitisch motief.

Waarom niet gewoon direct erkennen dat onder het moorden luidkeels "Allahu akbar" geroepen is door de dader en dat slachtoffers en daders verder geen verband met elkaar lijken te houden?
Idd, waarom niet gewoon paniek veroorzaken en elk ongeverifieerd bericht de wereld insturen. Baadt het niet, immers.

Maar goed, ik vind het hele uitgangspunt van rustig afwachten met berichtgeving tot iets bevestigd is een prima uitgangspunt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:55 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Idd, waarom niet gewoon paniek veroorzaken en elk ongeverifieerd bericht de wereld insturen. Baadt het niet, immers.

Maar goed, ik vind het hele uitgangspunt van rustig afwachten met berichtgeving tot iets bevestigd is een prima uitgangspunt.
Hoe zou dat ongeverivieerd zijn? Het geschreeuw weet je maximaal een uur na afloop..
pi_190503383
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoe zou dat ongeverivieerd zijn? Het geschreeuw weet je maximaal een uur na afloop..
Omdat nogmaals, getuigenverklaringen op zichzelf niet het meest betrouwbaar zijn. Volgens getuigenverklaringen liepen er mensen schietend door de straten met de aanslag in de tram en liepen er mannen met baarden in een vliegtuig toen op Schiphol de piloot per ongeluk de kapingsknop indrukte. In chaos sneuvelt er wel eens het een en ander aan waarheidsvinding.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Omdat nogmaals, getuigenverklaringen op zichzelf niet het meest betrouwbaar zijn. Volgens getuigenverklaringen liepen er mensen schietend door de straten met de aanslag in de tram en liepen er mannen met baarden in een vliegtuig toen op Schiphol de piloot per ongeluk de kapingsknop indrukte. In chaos sneuvelt er wel eens het een en ander aan waarheidsvinding.
Gelukkig dat je in een tram vol getuigen één en ander met elkaar en camerabeelden kunt vergelijken. Misschien heb je bij die camerabeelden zelfs nog wel audio an anders kan iemand misschien wel het takbir van de lippen van deze rechtgeleide moslim lezen.
pi_190503562
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Gelukkig dat je in een tram vol getuigen één en ander met elkaar en camerabeelden kunt vergelijken. Misschien heb je bij die camerabeelden zelfs nog wel audio an anders kan iemand misschien wel het takbir van de lippen van deze rechtgeleide moslim lezen.
Heb je die stills gezien van de tram? Het was nauwelijks te zien wat de voor- of achterkant was, laat staan dat een liplezer er ook maar iets mee kan. Los van dat heeft dat, terecht, ook helemaal geen prioriteit het eerste uur. Het hoe en waarom komt wel, hoogste prioriteit heeft het wie en waar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef kalinhos het volgende:

[..]

hoogste prioriteit heeft het wie en waar.
Het eerste zinnige dat je hier post dat zich niet als zoeken naar smoesjes laat duiden.
pi_190503644
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het eerste zinnige dat je hier post dat zich niet als zoeken naar smoesjes laat duiden.
Waarmee jouw hele bewering dat een overheid of media een incident met de mantel der liefde bedekt dus onzin is. Het heeft de eerste uren simpelweg veel minder prioriteit. Pas wanneer duidelijk is hoe of wat komt dat naar buiten. We zijn er.

Smoesjes is nogal een groot woord komend van iemand die, om maar aan te tonen dat de overheid/media een islam-gerelateerd incident met de mantel der liefde bedekt, helemaal uitweek naar 2006 en naar rechtszaken van familie van Syrië-gangers.

Hoe precies is een rechtszaak van familie van Syrië-gangers tegen de overheid een argument dat (hier komt jouw stelling weer: ) de overheid /media islam-gerelateerde mantel der liefde bedekt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503842
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef kalinhos het volgende:
Waarmee jouw hele bewering dat een overheid of media een incident met de mantel der liefde bedekt dus onzin is. Het heeft de eerste uren simpelweg veel minder prioriteit. Pas wanneer duidelijk is hoe of wat komt dat naar buiten. We zijn er.
https://nos.nl/artikel/22(...)slag-in-utrecht.html

Dat ook een dag later wanneer het briefje al lang en breed gevonden is en zo bleek later direct naar de verdachte/dader geleid heeft wordt de inhoud doodleuk verzwegen, ook geen woord over het allahu akbar geroep.

Zeker in het belang van het onderzoek allemaal. :')
pi_190503877
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef kalinhos het volgende:
Hoe precies is een rechtszaak van familie van Syrië-gangers tegen de overheid een argument dat (hier komt jouw stelling weer: ) de overheid /media islam-gerelateerde mantel der liefde bedekt?
Dat is het niet, dat is om aan te geven dat het niet slechts meer Samir A. of Mohammed B. betreft maar de (extended) families van meer dan 200 syriegangers die in de islamitische doe-vakanties van hun lieve familieleden geen enkel probleem/bezwaar zien. (En enkelen die daarin zo schaamteloos ver gaan dat ze zelfs de staat aanklagen en de media opzoeken.)

Wel bij de les blijven. :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 december 2019 @ 21:19:32 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190503880
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)slag-in-utrecht.html

Dat ook een dag later wanneer het briefje al lang en breed gevonden is en zo bleek later direct naar de verdachte/dader geleid heeft wordt de inhoud doodleuk verzwegen, ook geen woord over het allahu akbar geroep.

Zeker in het belang van het onderzoek allemaal. :')
"Dit zijn de belangrijkste feiten"

Wat er op zo'n briefje staat valt daar voor de politie wellicht onder, tot hij gevonden is, maar voor de rest niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190503918
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat is het niet, dat is om aan te geven dat het niet slechts meer Samir A. of Mohammed B. betreft maar de (extended) families van meer dan 200 syriegangers die in de islamitische doe-vakanties van hun lieve familieleden geen enkel probleem/bezwaar zien. (En daarin zo schaamteloos ver gaan dat ze zelfs de staat aanklagen en de media opzoeken.)

Wel bij de les blijven. :*
Je verschoof de doelpalen dus.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190503969
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je verschoof de doelpalen dus.
Nee, jij stelde dat de situatie vandaag de dag vergelijkbaar zou zijn met die in 2006 en ik legde jou in directe reactie daarop uit waarom dat niet zo is. :{ :?
pi_190505790
Ah, weer een 'het zal wel een allochtoon zijn, en anders ligt het op een of andere manier toch nog steeds aan de allochtonen'-topic.

Lekker bezig weer hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190506176
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef probeer het volgende:
en anders ligt het op een of andere manier toch nog steeds aan de allochtonen'-
Wel even leren lezen, de schuld wordt hier in ieder geval door mij aan overheid en media gegeven.

Verder is het natuurlijk allemaal heel onredelijk en gemeen richting moslims om nadat de afgelopen jaren meer dan 200 Nederlandse moslims de halve wereld over gereisd zijn om zich bij islamitische moordclubs te voegen en in een tijd waarin inlichtingendiensten het continentbreed stervensdruk hebben met het voorkomen van verdere islamitische aanslagen, bij dit soort nieuwsberichten een dappere leeuw van islam te vrezen!

Zo xenofoob, islamofoob en racistisch!
pi_190506310
Voor de duidelijkheid @probeer, als er vanuit dit land 200 Breiviks waren afgereisd naar Scandinavië om daar sociaal democraten te gaan vermoorden dan zou ik hier nu schrijven over de dreiging van Breiviks. :*
pi_190506362
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wel even leren lezen, de schuld wordt hier in ieder geval door mij aan overheid en media gegeven.

Verder is het natuurlijk allemaal heel onredelijk en gemeen richting moslims om nadat de afgelopen jaren meer dan 200 Nederlandse moslims de halve wereld over gereisd zijn om zich bij islamitische moordclubs te voegen en in een tijd waarin inlichtingendiensten het continentbreed stervensdruk hebben met het voorkomen van verdere islamitische aanslagen, bij dit soort nieuwsberichten een dappere leeuw van islam te vrezen!

Zo xenofoob, islamofoob en racistisch!
Typisch dat je de moslims hier nu weer bij sleept. Proves my point.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190506384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Typisch dat je de moslims hier nu weer bij sleept. Proves my point.
Ze moeten je ook altijd hebben omdat je moslim bent he? Arme, arme moslim.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')