Wie ben jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.
Mensen die in Baudet trappen kan ik gewoon niet serieus nemen.
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom hier vaak genoeg Hansie.
Mensen die in Baudet trappen kan ik gewoon niet serieus nemen.
Dat was tenen krommend!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat interview met Wilders ging nergens over. Maar ja, dat krijg je met die Jojanneke.
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit dat domme wijf tegenwoordig bij EenVandaag ja?
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Slobeend is extreem links maar toch houden we van hem.
Lekker man.quote:
Nee gelukkig niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de aanval op de natiestaat gelezen?
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet extreem links. Ik heb een hekel aan domheid.
Iddquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kijk die Nynke eens viesmad zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die heeft toch vaak bij DWDD gezeten? @superniger gaat ons nu bijpraten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo vaak kijk ik dus naar Eenvandaag (lol).quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar al. Smerige trien met die Wielerboy AD vriend van haar.
VBL ON TOURquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet afquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Veel VBL volk aanwezig, mooi om te zien
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zoals bijen op honing afkomen, komen de tokkie-achtige VBL-simpelen op god Baudet af
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |