Ze hoefde maar alleen ja of nee te zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen... een internationale relatie hebben en dan "love" niet begrijpen
Zou kunnen idd, slaat vooralsnog nergens op. Robert heeft 5 kinderen en haalde Annie binnen met het verhaal er "maar 3" van verschillende vrouwen te hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef Leandra het volgende:
De broer van Robert zei toch dat Anny misschien wel een prostituee zou kunnen zijn geweest, maar dar ze niets van haar weten.
Blijft een grove, asociale opmerking natuurlijk, en dan ook nog eens recht in haar gezicht.
idd damn, je zou maar een stiefbroer hebben die zegt dat je aanstaande misschien een hoer is geweest. En Robert blijft maar schaapachtig kijken. Ik heb een beetje medelijden met Annie, haar motieven waren deels ms om een beter leven te krijgen in de V.S., maar het is de vraag of je dat krijgt bij een man die geen cent te makken heeft en die vijf kinderen heeft bij verschillende vrouwen. En daar ook nog over loog.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef Leandra het volgende:
De broer van Robert zei toch dat Anny misschien wel een prostituee zou kunnen zijn geweest, maar dar ze niets van haar weten.
Blijft een grove, asociale opmerking natuurlijk, en dan ook nog eens recht in haar gezicht.
Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:54 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
idd damn, je zou maar een stiefbroer hebben die zegt dat je aanstaande misschien een hoer is geweest. En Robert blijft maar schaapachtig kijken. Ik heb een beetje medelijden met Annie, haar motieven waren deels ms om een beter leven te krijgen in de V.S., maar het is de vraag of je dat krijgt bij een man die geen cent te makken heeft en die vijf kinderen heeft bij verschillende vrouwen. En daar ook nog over loog.
Deed hij zich als een rijk iemand voor? Dan heeft hij dit toch vooral aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.
Volgens mij niet, maar men denkt buiten de VS al snel dat iemand rijk is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Deed hij zich als een rijk iemand voor? Dan heeft hij dit toch vooral aan zichzelf te danken.
Ik weet het niet hoor, je hebt op zich wel een punt maar ze mocht gelijk op zijn zoontje gaan babysitten, kreeg de verantwoording om te zorgen dat dat kind opstond, zijn ontbijt maken en hem naar school brengen terwijl ie super lastig is, en dat kind slaapt ook nog bij je in bed.. vind het best veel voor een jonge vrouw als de man waar je voor komt daar van te voren niks over gezegd heeft. Snap haar frustratie best goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.
Dat hij de zaken mooier heeft voorgesteld dan ze zijn moge duidelijk zijn. Maar ze heeft een veel te hebberig karakter en ze stelt onmogelijke eisen. Ze geeft geen donder om hem en hij ook niet om haar vermoed ik en heeft alleen een oppas voor zijn dochter geregeld. Zijn andere kinderen kijkt hij blijkbaar niet naar om.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:02 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, je hebt op zich wel een punt maar ze mocht gelijk op zijn zoontje gaan babysitten, kreeg de verantwoording om te zorgen dat dat kind opstond, zijn ontbijt maken en hem naar school brengen terwijl ie super lastig is, en dat kind slaapt ook nog bij je in bed.. vind het best veel voor een jonge vrouw als de man waar je voor komt daar van te voren niks over gezegd heeft. Snap haar frustratie best goed.
En Michael en Juliana?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:48 schreef Gruj0 het volgende:
Samenvatting van deze idioterie:
- Annie wordt slecht behandeld door Robert (wie zegt nou dat zijn aanstaande misschien wel een hoer is geweest?![]()
)
- Blake wordt slecht behandeld door Jasmin
- Magull en Angela zijn allebei gek
- Mike wordt slecht behandeld door Natalie
- De oom van Mike is gek geworden door alle vrouwen uit zijn leven
- Syngin wordt slecht behandeld door Tania
- Sasha en zijn aanstaande zijn allebei niet echt zo slim
- Arme zus van de aanstaande van Sasha
Bryson is toch een jongetje?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hij de zaken mooier heeft voorgesteld dan ze zijn moge duidelijk zijn. Maar ze heeft een veel te hebberig karakter en ze stelt onmogelijke eisen. Ze geeft geen donder om hem en hij ook niet om haar vermoed ik en heeft alleen een oppas voor zijn dochter geregeld. Zijn andere kinderen kijkt hij blijkbaar niet naar om.
Ik vind ze allebei waardeloos.
Ja, ben het ook weer aan het volgen. Kody heeft een nieuw permanentje in zijn resterende haren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Karina het volgende:
Even off topic: sister wives is ook weer begonnen, voor de liefhebbers.
Hij heeft haar om haar te neuken, omdat ze zo makkelijk binnen te hengelen was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hij de zaken mooier heeft voorgesteld dan ze zijn moge duidelijk zijn. Maar ze heeft een veel te hebberig karakter en ze stelt onmogelijke eisen. Ze geeft geen donder om hem en hij ook niet om haar vermoed ik en heeft alleen een oppas voor zijn dochter geregeld. Zijn andere kinderen kijkt hij blijkbaar niet naar om.
Ik vind ze allebei waardeloos.
Die zijn zo saai dat ze me niet eens bij zijn gebleven. Zij valt natuurlijk vooral voor zijn geld hoewel hij er best goed uit ziet. Is wel zielig dat mensen in het consulaat dachten dat zij prostituee is, alleen maar omdat ze modellen werk doet of deed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En Michael en Juliana?
[ afbeelding ]
Kody wordt wel steeds enger qua gedachtengoed ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben het ook weer aan het volgen. Kody heeft een nieuw permanentje in zijn resterende haren.
Enorm hypocriet idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kody wordt wel steeds enger qua gedachtengoed ook.
Ik vind eigenlijk dat die Robert haar best wel hard loopt af te zeiken, viel me in eerdere afleveringen ook al op, ja ze is wel een beetje over het paard getild, maar de dingen die hij en zijn broer tegen haar zeggen zijn echt walgelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:13 schreef Leandra het volgende:
Anny is lekker bezig met de broer van Robert en loopt ondertussen Robert even weg te zetten als gierig.
Dit gaat m echt niet worden, maar Robert zal er wel weer achteraan huppelen.
Terwijl de rest van dat gezin progressiever lijkt te worden gaat hij juist de andere kant op lijkt het welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kody wordt wel steeds enger qua gedachtengoed ook.
Hij wordt steeds meer een fundamentalist.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Terwijl de rest van dat gezin progressiever lijkt te worden gaat hij juist de andere kant op lijkt het wel
De broer van Robert heeft 7 kinderenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, slaat vooralsnog nergens op. Robert heeft 5 kinderen en haalde Annie binnen met het verhaal er "maar 3" van verschillende vrouwen te hebben.
Ik vind dat hij en zijn broer nogal respectloos zijn. Hij is 10 jaar ouder, heeft haar voorgelogen, kinderen bij verschillende vrouwen, alimentatie draagt hij vast ook af en dan ook nog eens zo'n handshake op tafel doen wanneer zijn broer iets onaardigs zegt over zijn vrouw, waar hij het helemaal mee eens is.![]()
![]()
Die tranen van Annie, ik geloof wel dat dat oprecht was. Ze tonen hun respectloosheid gewoon op TV.
Ze doet het erom, juist om hem te breken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:03 schreef Leandra het volgende:
Zeg dan gewoon niks, maar begin niet zelf met zielsverwantgeneuzel om vervolgens je verloofde te vertellen dat hij je zielsverwant niet is en dat je ex dat al was.
Jij snapt ook niet dat in andere culturen het normaalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar men denkt buiten de VS al snel dat iemand rijk is.
In verhouding zal dat ook al snel zo zijn, het apartement dat ze wilden huren moest ook al $ 1.750 per maand kosten, en dat in een of ander stadje in Florida, niet bepaald het duurste deel van het land.
Ik vind dat al een bizarre huur voor een flatje buiten een metropool, en wij hebben een heel aardig inkomen.
Dus dat iemand dan denkt dat diegene die zo'n huur overweegt te betalen (of al betaalt) rijk is is niet heel vreemd.
Overigens lijkt dat me vaker een probleem; men snapt absoluut niet dat je in eem ander land van een bedrag dat in jouw land een vermogen is in eem ander land amper van kan rondkomen.
Kunnen jullie dit bespreken in een topic over dat programma? Wordt erg verwarrend zo! Thnx.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij wordt steeds meer een fundamentalist.
Het zijn allebei 1e rangs klootzakken.quote:Op zondag 2 februari 2020 04:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
De broer van Robert heeft 7 kinderen
Klopt. Zij is gewoon door en door verrot. Zag je haar gezicht toen Syngin zich afzonderde. Heel awkward gezicht zo voor de TV. Meer dan verdiend.quote:Op zondag 2 februari 2020 04:56 schreef Za het volgende:
[..]
Ze doet het erom, juist om hem te breken.
Arme Syngin, zo'n lieve jongen.
Cadeau's meenemen in sommige culturen is idd normaal. Neemt niet weg dat Michael al ruim vooraf had gepland wat te willen geven.quote:Op zondag 2 februari 2020 05:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij snapt ook niet dat in andere culturen het normaal
Is kado’s mee te nemen voor andere bezoekers. Dus..
Ja hoor. Sorry.quote:Op zondag 2 februari 2020 09:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit bespreken in een topic over dat programma? Wordt erg verwarrend zo! Thnx.
Dan kan hij het toch zelf betalen en het haar laten geven? Nee, zij moet voor de hele familie sinterklaas spelen . Schamen ze zich niet dat ze zo hebberig zijn en het als een vanzelfsprekendheid zien?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zijn allebei 1e rangs klootzakken.
Hoe kunnen er nou zoveel vrouwen op hen zijn gevallen?
[..]
Klopt. Zij is gewoon door en door verrot. Zag je haar gezicht toen Syngin zich afzonderde. Heel awkward gezicht zo voor de TV. Meer dan verdiend.
Hij doet er goed aan om met haar te breken.
[..]
Cadeau's meenemen in sommige culturen is idd normaal. Neemt niet weg dat Michael al ruim vooraf had gepland wat te willen geven.
Ja, dat snap ik wel, maar niet van het kaliber magnetron, of wat dan ook dat iemand duidelijk niet zelf zou kunnen betalen.quote:Op zondag 2 februari 2020 05:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij snapt ook niet dat in andere culturen het normaal
Is kado’s mee te nemen voor andere bezoekers. Dus..
Is idd normaal, maar dat hij beslist dat zij zijn moeder een magnetron cadeau moet doen, en on the spot nog even een waterkoker voor de tante die gastvrouw is (waarom niet gewoon in het huis van moeder op visite?) is niet normaal, en als hij het zo belangrijk vond dat ze een goede indruk maakte met zulke cadeaus had hij ze ook gewoon zelf kunnen kopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Cadeau's meenemen in sommige culturen is idd normaal. Neemt niet weg dat Michael al ruim vooraf had gepland wat te willen geven.
Ook raar dat Angela er niet van op de hoogte was, hij vertelde dat op het laatste moment, toen ze er al naar toe gingen. En dat van die tante pas toen ze in de winkel stonden, raar toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is idd normaal, maar dat hij beslist dat zij zijn moeder een magnetron cadeau moet doen, en on the spot nog even een waterkoker voor de tante die gastvrouw is (waarom niet gewoon in het huis van moeder op visite?) is niet normaal, en als hij het zo belangrijk vond dat ze een goede indruk maakte met zulke cadeaus had hij ze ook gewoon zelf kunnen kopen.
Het lijkt mij heel normaal dat je een bloemetje meeneemt als je op visite gaat of kennis gaat maken, maar dat er verwacht wordt om met dit soort grote kadoo's aan te komen gaat mijn verstand te boven. Laat zij zelf of hun zoon een magnetron kopen als ze die nodig hebben.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ook raar dat Angela er niet van op de hoogte was, hij vertelde dat op het laatste moment, toen ze er al naar toe gingen. En dat van die tante pas toen ze in de winkel stonden, raar toch?
Kunnen ze volgens mij niet makkelijk missen, dat maakt het al raar dat het een normaal cadeau zou zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel normaal dat je een bloemetje meeneemt als je op visite gaat of kennis gaat maken, maar dat er verwacht wordt om met dit soort grote kadoo's aan te komen gaat mijn verstand te boven. Laat zij zelf of hun zoon een magnetron kopen als ze die nodig hebben.
Ja, dat was echt een heel nasty frame van het cadeau voor tante.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ook raar dat Angela er niet van op de hoogte was, hij vertelde dat op het laatste moment, toen ze er al naar toe gingen. En dat van die tante pas toen ze in de winkel stonden, raar toch?
Die doen dat gewoon nog jaren 60 stijl, litteken waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
Die keizersnede in dat oubollige Russische ziekenhuis, brrr... de zorg zal best goed zijn, maar het zag er zo groezelig uit.
Nee ik bedoelde te zeggen dat Michael dit allemaal vooraf zo heeft uitgedacht. Hij ging met haar naar een bepaalde winkel waar hij precies wist wat hij wilde kopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan hij het toch zelf betalen en het haar laten geven? Nee, zij moet voor de hele familie sinterklaas spelen . Schamen ze zich niet dat ze zo hebberig zijn en het als een vanzelfsprekendheid zien?
Zie boven.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is idd normaal, maar dat hij beslist dat zij zijn moeder een magnetron cadeau moet doen, en on the spot nog even een waterkoker voor de tante die gastvrouw is (waarom niet gewoon in het huis van moeder op visite?) is niet normaal, en als hij het zo belangrijk vond dat ze een goede indruk maakte met zulke cadeaus had hij ze ook gewoon zelf kunnen kopen.
Jij hebt haar litteken gezien?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:21 schreef funnywell het volgende:
[..]
Die doen dat gewoon nog jaren 60 stijl, litteken waar je u tegen zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |