abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:12:59 #201
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_191270343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook zeggen... een internationale relatie hebben en dan "love" niet begrijpen :D
Ze hoefde maar alleen ja of nee te zeggen _O- Mike dacht wat lul je nou :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:44:24 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284417
Jasmin die al voor de eerste slok loopt te zeiken dat Blake alcohol besteld heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:46:43 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284473
Oh, en ze moeten uit eten en missen daardoor het voorfeestje van de beste vriend van Blake en ze loopt dat al zo te verstieren dat ze denk ik straks niet eens meegaat naar het feest, en indien wel dan zal het wel met haar zus zijn die ze na 2 happen al moet bellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:54:40 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284616
Zelfs de dochter van Angela vertelt haar moeder gewoon dat er niets klopt van haar Nigeriaanse prins op het witte paard, maar ze wil het allemaal niet horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:58:24 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284685
Oh god, Tania wil hun relatie spiritueel op het juiste spoor krijgen met astrologie :')
Nou maar hopen dat ze niet alleen zijn geboortetijd als basis nemen maar ook of het op zijn geboortelocatie geen zomertijd was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:59:46 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284710
Hoppatee en nog even de opmerking dat ze geen zielsverwanten zijn, lekker bezig Tania :X

Haar eerste liefde was wel haar zielsverwant :')
Rub it in dear, rub it in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:03:34 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191284787
Zeg dan gewoon niks, maar begin niet zelf met zielsverwantgeneuzel om vervolgens je verloofde te vertellen dat hij je zielsverwant niet is en dat je ex dat al was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:13:42 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191285008
Anny is lekker bezig met de broer van Robert en loopt ondertussen Robert even weg te zetten als gierig.

Dit gaat m echt niet worden, maar Robert zal er wel weer achteraan huppelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:46:41 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191285719
Angela die een magnetron voor haar schoonmoeder moet kopen want in Nigeria is het gewoonte dat de schoondochter haar schoonmoeder een cadeau geeft als ze op visite komen.
En tijdens het kopen van de magnetron blijkt dat ze ook een cadeau moet kopen voor de tante van Michael, want die is se gastvrouw... hoppatee, waterkoker voor de tante erbij.

Wel flink afgedongen, want de magnetron was 30.000 Naira (= $ 95) en de waterkoker was 10.000 maar ze had niet meer dan 15.000 bij zich :')

Wel slim, beperkt geld meenemen.
Maar het blijft BS natuurlijk, dat ze haar schoonmoeder een magnetron zou moeten geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:47:15 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191285727
En idd, Jasmin heeft Blake achtergelaten en zit weer bij haar zus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191286749
Samenvatting van deze idioterie:

- Annie wordt slecht behandeld door Robert (wie zegt nou dat zijn aanstaande misschien wel een hoer is geweest? :r :? )
- Blake wordt slecht behandeld door Jasmin
- Magull en Angela zijn allebei gek
- Mike wordt slecht behandeld door Natalie
- De oom van Mike is gek geworden door alle vrouwen uit zijn leven
- Syngin wordt slecht behandeld door Tania
- Sasha en zijn aanstaande zijn allebei niet echt zo slim
- Arme zus van de aanstaande van Sasha

_O-
  vrijdag 31 januari 2020 @ 23:17:24 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191287393
De broer van Robert zei toch dat Anny misschien wel een prostituee zou kunnen zijn geweest, maar dar ze niets van haar weten.

Blijft een grove, asociale opmerking natuurlijk, en dan ook nog eens recht in haar gezicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191291976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef Leandra het volgende:
De broer van Robert zei toch dat Anny misschien wel een prostituee zou kunnen zijn geweest, maar dar ze niets van haar weten.

Blijft een grove, asociale opmerking natuurlijk, en dan ook nog eens recht in haar gezicht.
Zou kunnen idd, slaat vooralsnog nergens op. Robert heeft 5 kinderen en haalde Annie binnen met het verhaal er "maar 3" van verschillende vrouwen te hebben.

Ik vind dat hij en zijn broer nogal respectloos zijn. Hij is 10 jaar ouder, heeft haar voorgelogen, kinderen bij verschillende vrouwen, alimentatie draagt hij vast ook af en dan ook nog eens zo'n handshake op tafel doen wanneer zijn broer iets onaardigs zegt over zijn vrouw, waar hij het helemaal mee eens is. :? _O-

Die tranen van Annie, ik geloof wel dat dat oprecht was. Ze tonen hun respectloosheid gewoon op TV. :N
pi_191291997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 23:17 schreef Leandra het volgende:
De broer van Robert zei toch dat Anny misschien wel een prostituee zou kunnen zijn geweest, maar dar ze niets van haar weten.

Blijft een grove, asociale opmerking natuurlijk, en dan ook nog eens recht in haar gezicht.
idd damn, je zou maar een stiefbroer hebben die zegt dat je aanstaande misschien een hoer is geweest. En Robert blijft maar schaapachtig kijken. Ik heb een beetje medelijden met Annie, haar motieven waren deels ms om een beter leven te krijgen in de V.S., maar het is de vraag of je dat krijgt bij een man die geen cent te makken heeft en die vijf kinderen heeft bij verschillende vrouwen. En daar ook nog over loog.
pi_191292146
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 10:54 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

idd damn, je zou maar een stiefbroer hebben die zegt dat je aanstaande misschien een hoer is geweest. En Robert blijft maar schaapachtig kijken. Ik heb een beetje medelijden met Annie, haar motieven waren deels ms om een beter leven te krijgen in de V.S., maar het is de vraag of je dat krijgt bij een man die geen cent te makken heeft en die vijf kinderen heeft bij verschillende vrouwen. En daar ook nog over loog.
Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.
pi_191293205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.
Deed hij zich als een rijk iemand voor? Dan heeft hij dit toch vooral aan zichzelf te danken.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 12:31:13 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191293304
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 12:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Deed hij zich als een rijk iemand voor? Dan heeft hij dit toch vooral aan zichzelf te danken.
Volgens mij niet, maar men denkt buiten de VS al snel dat iemand rijk is.

In verhouding zal dat ook al snel zo zijn, het apartement dat ze wilden huren moest ook al $ 1.750 per maand kosten, en dat in een of ander stadje in Florida, niet bepaald het duurste deel van het land.

Ik vind dat al een bizarre huur voor een flatje buiten een metropool, en wij hebben een heel aardig inkomen.

Dus dat iemand dan denkt dat diegene die zo'n huur overweegt te betalen (of al betaalt) rijk is is niet heel vreemd.
Overigens lijkt dat me vaker een probleem; men snapt absoluut niet dat je in eem ander land van een bedrag dat in jouw land een vermogen is in eem ander land amper van kan rondkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191293749
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Annie is geen haar beter. Die is gewoon woedend dat hij niet zo rijk is als zij dacht en doet niet anders dan tegen hem tekeer gaan en schelden en de hebberige diva uithangen. Ze zijn allebei verkeerd bezig. Ik durf te wedden dat als hij wel meteen gezegd had dat hij 5 kinderen had maar puissant rijk ze dat helemaal geen punt had gevonden. Nu wel. Komt bij dat ze zelf niets maar dan ook niets over haar verleden heeft verteld, dus ik vermoed dat deze verbintenis het niet gaat worden.
Ik weet het niet hoor, je hebt op zich wel een punt maar ze mocht gelijk op zijn zoontje gaan babysitten, kreeg de verantwoording om te zorgen dat dat kind opstond, zijn ontbijt maken en hem naar school brengen terwijl ie super lastig is, en dat kind slaapt ook nog bij je in bed.. vind het best veel voor een jonge vrouw als de man waar je voor komt daar van te voren niks over gezegd heeft. Snap haar frustratie best goed.
pi_191293813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:02 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, je hebt op zich wel een punt maar ze mocht gelijk op zijn zoontje gaan babysitten, kreeg de verantwoording om te zorgen dat dat kind opstond, zijn ontbijt maken en hem naar school brengen terwijl ie super lastig is, en dat kind slaapt ook nog bij je in bed.. vind het best veel voor een jonge vrouw als de man waar je voor komt daar van te voren niks over gezegd heeft. Snap haar frustratie best goed.
Dat hij de zaken mooier heeft voorgesteld dan ze zijn moge duidelijk zijn. Maar ze heeft een veel te hebberig karakter en ze stelt onmogelijke eisen. Ze geeft geen donder om hem en hij ook niet om haar vermoed ik en heeft alleen een oppas voor zijn dochter geregeld. Zijn andere kinderen kijkt hij blijkbaar niet naar om.
Ik vind ze allebei waardeloos.
pi_191294132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei waardeloos.
Je krijgt wat je verdient :D
pi_191294161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:31 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Je krijgt wat je verdient :D
Waar ;)
pi_191294370
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 22:48 schreef Gruj0 het volgende:
Samenvatting van deze idioterie:

- Annie wordt slecht behandeld door Robert (wie zegt nou dat zijn aanstaande misschien wel een hoer is geweest? :r :? )
- Blake wordt slecht behandeld door Jasmin
- Magull en Angela zijn allebei gek
- Mike wordt slecht behandeld door Natalie
- De oom van Mike is gek geworden door alle vrouwen uit zijn leven
- Syngin wordt slecht behandeld door Tania
- Sasha en zijn aanstaande zijn allebei niet echt zo slim
- Arme zus van de aanstaande van Sasha

_O-
En Michael en Juliana?
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:02:50 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191294520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 13:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat hij de zaken mooier heeft voorgesteld dan ze zijn moge duidelijk zijn. Maar ze heeft een veel te hebberig karakter en ze stelt onmogelijke eisen. Ze geeft geen donder om hem en hij ook niet om haar vermoed ik en heeft alleen een oppas voor zijn dochter geregeld. Zijn andere kinderen kijkt hij blijkbaar niet naar om.
Ik vind ze allebei waardeloos.
Bryson is toch een jongetje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 1 februari 2020 @ 14:13:15 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_191294675
Even off topic: sister wives is ook weer begonnen, voor de liefhebbers.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_191295274
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bryson is toch een jongetje?
Ja, stom van me. Een lastig jongetje ook nog :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')