Ok ik ga even wat telefoontjes plegenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij staat op 20 miljoen net worth.
Zijn hoofd is niet onknap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:
Bottas ziet er toch gewoon meer dan prima uit? Waarom vind je m niet knap Scruup?
Hier valt ie wel in de categorie doable, voor zover ik beeld heb bij mquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet onknap.
Wel te bol en te klein.
Ik zou hem niet doen.
Weinig persoonlijkheid ook.
Emilia Bottas is wel leuk, maar ook niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier valt ie wel in de categorie doable, voor zover ik beeld heb bij m
Geen stem gehoord bijvoorbeeld en dat kan echt een enormmmme dealbreaker zijn wel
Maar ik hou het maar bij de huidige want top zat
Moge hij een leuke chica vinden
maakt ze stamppot? want ik heb echt zin in stamppot..quote:
Die kans is wel groot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt ze stamppot? want ik heb echt zin in stamppot..
Ja maar dat is dus overquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Emilia Bottas is wel leuk, maar ook niet heel bijzonder
Die heeft wel ideale combinatie van stoer lijf én behoud van vrouwelijkheid jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zat net serie te kijken, The Mandalorian..
Gina Carano.... yummie. Die kende ik nog niet
Wel oppassen wat je tegen der zegt want ze sloopt je helemaal anders.
Nog nooit lekker gegeten ergensquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die kans is wel groot.
Boerenkoolstamppot want dochtertje vindt dat ook heel lekker altijd en die eet er ook mee.
Zie DMquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stuur bottas nu een mailtje over je interesse, Molo.
Heb je nog beeldmateriaal zodat ik hem kan overtuigen om je te doen?
Dan voeg ik dat even toe.
Jouw lekker en mijn lekker zou ver uitelkaar kunnen liggen wel..quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit lekker gegeten ergens![]()
Stamppotmeet bij je moeder dus?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie DM
Heb er even een zipje van gemaakt ivm grootte van de bestanden
De keren dat ik het at vond ik het alleen doable met een hele sloot jus eroverheen maar dat lijkt me niet primair de bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jouw lekker en mijn lekker zou ver uitelkaar kunnen liggen wel..
Maar ik zal het eens voorstellen bij mijn moeder.
Alles is lekker als het beetje vochtig is toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
De keren dat ik het at vond ik het alleen doable met een hele sloot jus eroverheen maar dat lijkt me niet primair de bedoeling
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alles is lekker als het beetje vochtig is toch?
Ik doe er ook wel twee lepels jus over hoor.
Awyeahhhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
De kachel leeft echt weer.
En mijn Ring Fit is al verzonden.
Morgen sta je dusquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
De kachel leeft echt weer.
En mijn Ring Fit is al verzonden.
Zondag arbeitenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:53 schreef Karzai het volgende:
Nog plannen dit weekend haags of ga je weer postzegels likken?
Welneequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:55 schreef Karzai het volgende:
Ah druk dus, moet er niet aan denken
Zwaar leven
Zegt me niks maar proost! Ik zit aan de koffiequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:32 schreef Karzai het volgende:
Ik heb zweeds bier molo, red ale
Iets te bitter voor mij
Nah, op zijn vroegst maandag. Leverdatum was woensdag, dus naar werk laten sturen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen sta je dusecht te doen in de woonkamer met een ring ding in je handen!
Stomme miep.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeahhhh![]()
Hier nieuwe spiegel met verlichting besteld inmiddels. Wel met black friday korting
Wat heeft Eddie Murphy met deze film te maken??quote:
Ook zwartquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heeft Eddie Murphy met deze film te maken??
Wees lekker jezelfquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Karzai het volgende:
ik spring soms van de hak op de tak, sorry daarvoor
Goed ideequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zegt me niks maar proost! Ik zit aan de koffie
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Nee ik wil niets treurigs vandaag hoor
Hopelijk straks nieuws uit Suriname over het decembermoorden proces.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Nee ik wil niets treurigs vandaag hoor
Ja ben wel benieuwd, bizar, zoveel jaar geledenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk straks nieuws uit Suriname over het decembermoorden proces.
Bouterse die sterft gewoon in zijn bedje, hij heeft daar de machtquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk straks nieuws uit Suriname over het decembermoorden proces.
Het blijft bizar dat hij, of hij nu schuldig is of niet, president heeft kunnen worden..quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd, bizar, zoveel jaar geleden
Er zijn echt absurd veel Suri's die hem steunen, ondanks allesquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat hij, of hij nu schuldig is of niet, president heeft kunnen worden..
Ook raar dat hij nu in het buitenland zit.
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:50 schreef Karzai het volgende:
Hij is veroordeeld in Nederland voor coke handel en geloof dat ie ook amerika niet in mag
Maar het is toch vooral een binnenlandse aangelegenheid, de Surinamers moeten hem zelf nog veroordelen
Yepquote:
Aj!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:17 schreef Karzai het volgende:
ik heb een waarschuwing gekregen, zit weer even aan het lijntje
Ik vreet die gerust 2 doosjes achter elkaar op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:28 schreef Karzai het volgende:
Ben niet zo'n fan van poffertjes na twee heb ik wel genoeg
140 76 gemeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze er meer hadden gehad had ik er nog meer gepakt, dag bloeddruk
Dat gaat mij niet lukken. Vrijwel onmogelijk dat ik in December vrij krijg, al krijg ik waarschijnlijk komende vrijdag wel 2 uur vrij, want ik moet weer naar het zkh...quote:
twijfelde bij een bakje slagroom truffels laatst, maar ze waren 7 euroquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vreet die gerust 2 doosjes achter elkaar op.
Als je McLeod heet van achteren, hoef je alleen je hoofd niet te verliezen.quote:
Ik ga NU mijn naam veranderen!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je McLeod heet van achteren, hoef je alleen je hoofd niet te verliezen.
Zo niet, ja dan ga je dood, alleen wanneer is nog niet bekend.
Nog niet helemaal op de rit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortreffelijk wel, meer dan zelfs momenteel
Daar?
Vrees ervoor ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
op een eiland met prive strand en hoertjes
Nou ja, Bouterse veroordeeld tot 20 jaar. Die schijnt nu in China te zitten. Ik ben w3e benieuwd of hij echt achter de tralies verdwijntquote:
Mooi streven voor 2020.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal op de rit.
Het boeit me eigenlijk niet zo hahaquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, Bouterse veroordeeld tot 20 jaar. Die schijnt nu in China te zitten. Ik ben w3e benieuwd of hij echt achter de tralies verdwijnt
Waarom is je bloeddruk zo hoog?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
140 76 gemeten.
Wel last van mijn hart.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja die 3.5 week vrij heeft e.e.a. verpest zeg maar.
Ja, ik verwacht ook wel een of anders Zuid-Amerikaanse plottwistquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:33 schreef Karzai het volgende:
gebeurd nooit en anders vlucht ie naar venezuela
is hij veroordeeld in Suriname? ja china heeft ie wat mooie deals voor geregeld dus die beschermen hem welquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, Bouterse veroordeeld tot 20 jaar. Die schijnt nu in China te zitten. Ik ben w3e benieuwd of hij echt achter de tralies verdwijnt
Door de Surinaamse Krijgsraadquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
is hij veroordeeld in Suriname? ja china heeft ie wat mooie deals voor geregeld dus die beschermen hem wel
Kopzorgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is je bloeddruk zo hoog?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe je zelf dus kun je ook zelf oplossen, toch?
Ik kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:38 schreef Bos81 het volgende:
140 bovendruk is toch helemaal niet te hoog? Dat is, lees ik nu, de bovengrens
Voor een gezonde jonge kerel is het wat hoog.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:38 schreef Bos81 het volgende:
140 bovendruk is toch helemaal niet te hoog? Dat is, lees ik nu, de bovengrens
Ga je uit?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
Lichamelijk gezond ja
Ben blij dat ik nog fit ben.
Vanavond maar even weer dansen.
Goed zo. Daar raak je een hoop spanning mee kwijtquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
Lichamelijk gezond ja
Ben blij dat ik nog fit ben.
Vanavond maar even weer dansen.
Op dit moment niet zoveel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn, Scrup. Waar heb je kopzorgen over?
En met de auto, dus alcoholgebruik zeer beperktquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Daar raak je een hoop spanning mee kwijt
Hm, dat klinkt wel bekend. Maar begin gewoon klein, het hoeft allemaal niet groots en meeslepend. Zo’n avondje dansen is prima, beetje onder de mensen zijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Op dit moment niet zoveel.
Ik ben altijd passief geweest.
Door vanalles en nog wat.
Maar echt actief worden en het leven onderzoeken is mij ook nog niet echt gegeven.
Mijn hoofd draait iets te hard voor mijn nog zoekende geest.
Jezelf teveel zorgen maken is niet mannelijk, wij moeten ontzorgen juist.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Op dit moment niet zoveel.
Ik ben altijd passief geweest.
Door vanalles en nog wat.
Maar echt actief worden en het leven onderzoeken is mij ook nog niet echt gegeven.
Mijn hoofd draait iets te hard voor mijn nog zoekende geest.
Ik herken het wel. Ben ook een beetje tobberig aangelegdquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf teveel zorgen maken is niet mannelijk, wij moeten ontzorgen juist.
Dit jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel goed inquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf teveel zorgen maken is niet mannelijk, wij moeten ontzorgen juist.
Ik ben zo geworden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ben ook een beetje tobberig aangelegd
Nee, het kwam in Suriname ook als een verrassing, las ik. Benieuwd of Bouterse zichzelf gratie gaat verlenen. Of nog Zuid-Amerikaanser: die rechters achter de tralies stoptquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Had deze uitkomst niet verwacht eigenlijk
Après skibar dit weekend was prima idd, zorgde wel voor dat ik erna verrot moe was. Dat dan ook wel weerquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel bekend. Maar begin gewoon klein, het hoeft allemaal niet groots en meeslepend. Zo’n avondje dansen is prima, beetje onder de mensen zijn
Ik heb juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ben ook een beetje tobberig aangelegd
Tuurlijk, is ook zo, maar altijd wel de kans om eruit te klimmen en (weer) in control te komen over je eigen levenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben zo geworden.
En ja natuurlijk er moet wel een bepaalde aanleg zijn.
Heel heel benieuwd jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het kwam in Suriname ook als een verrassing, las ik. Benieuwd of Bouterse zichzelf gratie gaat verlenen. Of nog Zuid-Amerikaanser: die rechters achter de tralies stopt
Ja, bij mij zal het ook een combinatie zijn. Gemakkelijk en onbevangen in het leven staan is mij ook niet zo gegeven in elk gevalquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben zo geworden.
En ja natuurlijk er moet wel een bepaalde aanleg zijn.
Zeker. Makkelijk is het absoluut nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Karzai het volgende:
Is makkelijk gezegd ik heb ook een jaar of drie een vreselijk kut periode meegemaakt met psychose en geen werk
Scheelde niet veel of ik was dakloos.
Maar net op tijd omgeturned
Ik ben een tijdje depressief geweest. Erna besloten 'nooit meer'. Leven is veel te leuk en die shitgevoelens niet waardquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij mij zal het ook een combinatie zijn. Gemakkelijk en onbevangen in het leven staan is mij ook niet zo gegeven in elk geval
Dat is een goeie tip.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Après skibar dit weekend was prima idd, zorgde wel voor dat ik erna verrot moe was. Dat dan ook wel weer
Bij veel nadenken en niet tot actie komen, domme doeactiviteiten gaan doen. Muziekje op en in de kamer dansen kan al wonderen doen
Ze zochten zeker het steakrestaurantquote:
Lolquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zochten zeker met steakrestaurant
Leven is kortquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip.![]()
Après skibar zou een brug te ver voor me zijn
twitter:POL_OCDH twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 19:57:47Aanvullende informatie over de #verdachte situatie op de #GroteMarktstraat #DenHaag. Wij zijn op zoek naar een licht getinte man van ongeveer 45 a 50 jaar, de man draagt een zwarte jaar, sjaal en grijs joggingspak. Heeft u de man gezien? #Bel112 Bedankt voor uw medewerking ^SN https://t.co/jnuwzwLZec reageer retweet
Ik moet leren klimmen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo, maar altijd wel de kans om eruit te klimmen en (weer) in control te komen over je eigen leven
Heftig..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Karzai het volgende:
Is makkelijk gezegd ik heb ook een jaar of drie een vreselijk kut periode meegemaakt met psychose en geen werk
Scheelde niet veel of ik was dakloos.
Maar net op tijd omgeturned
Zulks een verrassingquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:POL_OCDH twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 19:57:47Aanvullende informatie over de #verdachte situatie op de #GroteMarktstraat #DenHaag. Wij zijn op zoek naar een licht getinte man van ongeveer 45 a 50 jaar, de man draagt een zwarte jaar, sjaal en grijs joggingspak. Heeft u de man gezien? #Bel112 Bedankt voor uw medewerking ^SN https://t.co/jnuwzwLZec reageer retweet
In theorie ben ik het helemaal met je eens. Maar van die shitgevoelens afkomen is wel een dingetje als je van nature al niet zo positief bent.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje depressief geweest. Erna besloten 'nooit meer'. Leven is veel te leuk en die shitgevoelens niet waard
Aan eind van de rit gaat iedereen dood, dus ondertussen het beste van maken en genieten
Die put is zekerheid. Zekerheid op schijtquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet leren klimmen.
Bleef liever in de put.
Wat kan de wereld dan akelig klein zijn.
En ja eenmaal de weg omhoog vraagt om meer en meer.
Liefde vooral
Wat is er gaande?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vrij negatief ingesteld en werkte tijdenlang met allemaal patiënten (en op gegeven moment ook collega'squote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In theorie ben ik het helemaal met je eens. Maar van die shitgevoelens afkomen is wel een dingetje als je van nature al niet zo positief bent.
wel hulp gezocht, mijn ouders hielpen me erdoorheenquote:
Dat is niet zo vreemd, dat is de levenskunst van het relativeren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben vrij negatief ingesteld en werkte tijdenlang met allemaal patiënten (en op gegeven moment ook collega's) die dood gingen
En vreemd genoeg hielp dat mij
Het werkt relativerend, vermoed ik? Althans, dat ervaar door dat gedoe met mijn moeder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben vrij negatief ingesteld en werkte tijdenlang met allemaal patiënten (en op gegeven moment ook collega's) die dood gingen
En vreemd genoeg hielp dat mij
Zoveel gemistquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Die put is zekerheid. Zekerheid op schijt
Weten dat je kunt opklimmen en dus iets mág verliezen, omdat je wat te verliezen hebt, omdat het leven gewoon awesome kan zijn
Oudersquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel hulp gezocht, mijn ouders hielpen me erdoorheen
jellinek geweest om van de drugs af te komen, ggz psychiaters
maar toen weer werk gevonden, nu gaat alles weer goed
Genieten zolang je kan
Knap man, echt respect voorquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Genieten zolang je kan
En neuken voor het vaderlandquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Genieten zolang je kan
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Genieten zolang je kan
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, dat is de levenskunst van het relativeren.
Yepquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het werkt relativerend, vermoed ik? Althans, dat ervaar door dat gedoe met mijn moeder.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan beter ruitenwissers installeren op mijn ipad met al mijn genies
Mocht hij je niet of kon hij je niet aan?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Yep![]()
Mijn inktzwarte ziel en humor helpt er overigens ook wel bij. Bij medici niet heel vreemd, bij IT-ers moet ik soms wat uitleggen![]()
En sommige mensen hebben mijn intense sarcasme niet door, dat blijft ook soms een dingetje
KoffieKonijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht hij je niet of kon hij je niet aan?
Budaaaaaquote:
Ik praatte teveelquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht hij je niet of kon hij je niet aan?
Oei, heb je het zo zwaar te pakken? Bij mij blijft het beperkt tot keelpijn en me scheel niezen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Budaaaaa![]()
Ik heb wel weer een koffie gepakt omdat ik er zin in had. Nu hopen dat ik die binnen kan houden.
Ja hoor, er zijn legio meer banen dan alleen verpleegkundige of arts.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik meld collega’s meestal even dat mijn sarcasmeknopje aan staat. IT’ers hebben daar inderdaad weinig mee
Als ik google op zijinstromen in de zorg, kom ik alleen maar banen als verpleegkundige tegen. Maar er zijn toch ook wel andere mogelijkheden?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
Echt weleens gehoord van een Fin trouwens![]()
Niet heel verbazingwekkend hoor, ik lul zelfs in mijn slaap soms door
Ik heb alleen woensdag over gegeven, maar heb voor de rest ook niet bijzonder veel/zwaar vast voedsel gegeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, heb je het zo zwaar te pakken? Bij mij blijft het beperkt tot keelpijn en me scheel niezen.
Die was me goed zat denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Dat die nog de moeite nam om dat tegen je te zeggen
[..]
Ik heb alleen woensdag over gegeven, maar heb voor de rest ook niet bijzonder veel/zwaar vast voedsel gegeten.
Nee, nog nooit gedaan. Waar doe je zo’n test?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn legio meer banen dan alleen verpleegkundige of arts.
Weleens gewoon een beroepskeuzetest gedaan? En dan vanuit daar kijken welke banen er bij jou passen en welke opleidingen en of je die ook als zijinstromer kunt doen?
Beterschap joh! Ik kan gelukkig gewoon koffie drinken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Dat die nog de moeite nam om dat tegen je te zeggen
[..]
Ik heb alleen woensdag over gegeven, maar heb voor de rest ook niet bijzonder veel/zwaar vast voedsel gegeten.
Uhmmm, geen idee. Mijn laatste was 20 jaar terugquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gedaan. Waar doe je zo’n test?
Ik loop nou drie maanden de deur plat in het ziekenhuis en ben serieus onder de indruk geraakt van het werk dat mensen daar doen. Alleen zie ik mezelf geen plaszakken legen
Goeie tip!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmm, geen idee. Mijn laatste was 20 jaar terug![]()
https://www.sterkinjewerk.nl/
Ik heb dit zelf tijdje geleden gedaan toen ik vast zat in werk. Is gesponsord dus naast je eigen tijdsinvestering gratis. Aanrader!
De coaches zijn loopbaancoaches en staan er onpartijdig in, kun je twee gesprekken op kosten van de regeling doen en iig bomen over wat mogelijk is voor je.
Want jij start natuurlijk niet op niveau nul ofzo. Alleen wat dan, en hóe.
Kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie tip!Ik ga me aanmelden
Precies! Ik wil een baan waar ik zelf het nut van kan inzien en iets voor mensen kan betekenen. Ik heb me net aangemeld dus ik ben benieuwdquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beterschap joh! Ik kan gelukkig gewoon koffie drinken.
Ik heb hem ook even opgeslagen, lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmm, geen idee. Mijn laatste was 20 jaar terug![]()
https://www.sterkinjewerk.nl/
Ik heb dit zelf tijdje geleden gedaan toen ik vast zat in werk. Is gesponsord dus naast je eigen tijdsinvestering gratis. Aanrader!
De coaches zijn loopbaancoaches en staan er onpartijdig in, kun je twee gesprekken op kosten van de regeling doen en iig bomen over wat mogelijk is voor je.
Want jij start natuurlijk niet op niveau nul ofzo. Alleen wat dan, en hóe.
In 'de zorg' is veel mogelijk. Mooi werk, pittig werk, humorvol werk, ergerlijk werkquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies! Ik wil een baan waar ik zelf het nut van kan inzien en iets voor mensen kan betekenen. Ik heb me net aangemeld dus ik ben benieuwd
Ik volg het nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat lekker he in het centrum
Ahaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik volg het nietgeen trek in vanavond
Ja dagquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even opgeslagen, lijkt me wel interessant
De kans dat zij daar werkt is vrijwel nul, dus komt vast goedquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je even checken of @:bitterbal veilig is. Die werkt in die contreien, toch?
Ghehe. Dat zal toch welquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je even checken of @:bitterbal veilig is. Die werkt in die contreien, toch?
Tijd voor de FOK! Knokzoekploegquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe. Dat zal toch wel
In die kutzaak kreeg ik ook steekneigingenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Het is bij de hudsons bay, knap dat daar nog mensen waren...
Dacht dat ze al dicht waren oftewel faillietquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Zullen er niet veel geweest zijn 😅quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze blijven tot 31 december open want contracten met verhuurders van de pandenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat ze al dicht waren oftewel failliet
Ah kijk eens aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze blijven tot 31 december open want contracten met verhuurders van de panden
wrom?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, nu moet ik stoppen met eten van droppastilles
Suikervrije?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, nu moet ik stoppen met eten van droppastilles
Pizza, chips en chocola. Volgens mij word ik ongesteld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij lopen snaaien dan?
Ben je ook labiel, hysterisch en zo chagrijnig als een molrat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pizza, chips en chocola. Volgens mij word ik ongesteld.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pizza, chips en chocola. Volgens mij word ik ongesteld.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je ook labiel, hysterisch en zo chagrijnig als een molrat?
Je bent te grote autist?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb nooit zin in junkfood.
Wat is er mis met mij.
Is niet erg, we houden nog steeds van jequote:
Fijnnnnnnnnquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is niet erg, we houden nog steeds van je
Zolang je maar niet van je zolderkamer afkomt, dan komt het veel te dichtbij allemaalquote:
Ik ga zo zelfs naar een cafequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van je zolderkamer afkomt, dan komt het veel te dichtbij allemaal
Niet te diep in het gaat kijkenquote:
Ik heb veel zin in alles met diepte, in het glaasje gaat em niet worden ivm de 🚗quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet te diep in het gaat kijken
Ieuw!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
Vreemd![]()
[ afbeelding ]
Ben er de eerste keer gewoon langs gelopen zonder te zien.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga al jaren overigens niet meer op koop avonden naar de stad.
Muisjequote:
Apart dat het muisje op die plek het loodje legtquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muisje![]()
Hoorde al soms geritsel dus had al een vermoeden. Hopelijk was het een snelle dood voor hem/haar.
Jezus, wat een dag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voeten zijn dood. 12.5 uur gewerkt. Had niet eens tijd om fatsoenlijk te kunnen eten
Ja zo spontaan neergevallen lijkt het hequote:Op vrijdag 29 november 2019 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Apart dat het muisje op die plek het loodje legt
Ik had ook een muis laatst. Dat wist ik, want ik had her en der al wat hagelslagjes gevonden.
Ja vind ik zo flauw dat ik dan niet eens ff half uurtje kan zitten ofzoquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo spontaan neergevallen lijkt het heDacht ook dat ik er op had gestaan maar dat had ik wel moeten merken denk ik.
verplicht overwerken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voeten zijn dood. 12.5 uur gewerkt. Had niet eens tijd om fatsoenlijk te kunnen eten
Arbotechnisch niet helemaal verantwoord.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik zo flauw dat ik dan niet eens ff half uurtje kan zitten ofzoHad 5 min om mijn eten op te eten
Nee ook gewoon asociaal :pquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Arbotechnisch niet helemaal verantwoord.
als het echt nodig is blijf ik wel langer, maar normaal gesproken genoeg is genoeg. Vroeger wel veel overgewerkt maar echt beter wordt je daar toch niet vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wat is verplicht? Denk het een beetje:P
Nee Het is dan dat we groepen hebben dus iedereen nodig is en dan laat ze gewoon mensen doorstaan. Sommige beginnen in de keuken om 9 uur en staan dan ook zo lang door. Vind het wat bijdehand :pquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het echt nodig is blijf ik wel langer, maar normaal gesproken genoeg is genoeg. Vroeger wel veel overgewerkt maar echt beter wordt je daar toch niet van
Dat zou een goeie oplossing zijn. Maar dat kost de baas geldquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook gewoon asociaal :p
Heb er wel een keer wat van gezegd of er dan een collega van de avond dienst half uur eerder kan komen zodat ik kan eten. Vond ze ook maar bijdehand
Ja dit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het echt nodig is blijf ik wel langer, maar normaal gesproken genoeg is genoeg. Vroeger wel veel overgewerkt maar echt beter wordt je daar toch niet van
apart wel dat het zo normaal is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Het is dan dat we groepen hebben dus iedereen nodig is en dan laat ze gewoon mensen doorstaan. Sommige beginnen in de keuken om 9 uur en staan dan ook zo lang door. Vind het wat bijdehand :p
Nog steeds verkouden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stop nog een paar paracetamolletjes in mijn mik en ga naar bed. Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel
Misschien helpen bitterballen? :pquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, snotterig. Ja dus
Hm, ik ga het toch maar proberen met nachtrustquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien helpen bitterballen? :p
Hoop dat het werktquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ga het toch maar proberen met nachtrust
En anders een goede dosis van desinfecterende vodka moet ook wel voldoende zijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ga het toch maar proberen met nachtrust
Je hebt je doorloop dienst overleeft zo te zienquote:
jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je doorloop dienst overleeft zo te zien
Herkenbaar wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaNu verzamel ik energie om naar bed te lopen
Als je eenmaal zit dan is het ook gelijk klaar
Kreeg hij 2 bestellingen tegelijk?quote:
Ja dan gaat het leven echt voorbijquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja![]()
Heb ook vaak genoeg diensten van 12+ uur gedraaid, dan is het opstaan, werken, thuis komen, slapen, opstaan en afvragen waar gister gebleven is
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kreeg hij 2 bestellingen tegelijk?
Ik heb het ooit 4/5 maanden 2/3 dagen per week gedaan naast nog 1/2 dagen van 10 uur per dag. No way dat ik dat ooit nog ga doen op die manier.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan gaat het leven echt voorbijDat zou ik niet meer doen. Zo 1 keer in de week is te doen maar dit gaan we niet elke dag doen.
Ja nergens goed voorquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 4/5 maanden 2/3 dagen per week gedaan naast nog 1/2 dagen van 10 uur per dag. No way dat ik dat ooit nog ga doen op die manier.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nergens goed voorMaar ik kruip naar mijn bed
Slaap lekker!
Ik zit nog in die fasequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het heeft me twee uur gekost om een beetje bij mijn positieven te komen
Geen sos meer in huis?quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het heeft me twee uur gekost om een beetje bij mijn positieven te komen
Ik voelde me alsof ik overreden was door een intercitytrein. Vier koppen koffie en een iboprufen later ben ik weer redelijk okee.quote:
Ik ga zo wel 130 rijden in mijn Clio. Niet helemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt van dat weer om 220 te rijden op de snelweg in een klassieke Amerikaanse muscle car.
De wegen in de buurt nodigen ook niet echt uit hier.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo wel 130 rijden in mijn Clio. Niet helemaal hetzelfde
Nee, dan moet je naar Germania. Maar zelfs daar mag het niet overal meer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wegen in de buurt nodigen ook niet echt uit hier.
Ja of van dorpje naar dorpje in Arizona of zo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan moet je naar Germania. Maar zelfs daar mag het niet overal meer.
Was er zelf ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een fijne gewaarwording
Onkruid....quote:
Moet je wel uitkijken voor de plaatselijke Sherrif. In de US of A mag je op snelwegen 60/65 MPH. Da’s niet zo hard.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of van dorpje naar dorpje in Arizona of zo.
Deel van de lol is om daar compleet schijt aan te hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor de plaatselijke Sherrif. In de US of A mag je op snelwegen 60/65 MPH. Da’s niet zo hard.
Mja, daar ben ik te gezagsgetrouw voor. Ik zie mezelf dan al geboeid afgevoerd worden naar zo’n dorpsgevangenis waar ik verhoord word door een pruimtabakspuwende Sherrif.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deel van de lol is om daar compleet schijt aan te hebben.
Die Amerikanen zijn hartstikke gek.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik te gezagsgetrouw voor. Ik zie mezelf dan al geboeid afgevoerd worden naar zo’n dorpsgevangenis waar ik verhoord word door een pruimtabakspuwende Sherrif.
Op zich wel een toffe ervaring
Een beetje vreemd op z’n minst wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn hartstikke gek.
Ik heb wel wat anarchistische kantjes ik zou mezelf zwaar teleurstellen als er achteraf geen legendarisch goed verhaal te vertellen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik te gezagsgetrouw voor. Ik zie mezelf dan al geboeid afgevoerd worden naar zo’n dorpsgevangenis waar ik verhoord word door een pruimtabakspuwende Sherrif.
Op zich wel een toffe ervaring
Zo schat ik jou ook wel inquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anarchistische kantjes ik zou mezelf zwaar teleurstellen als er achteraf geen legendarisch goed verhaal te vertellen valt.
Ja ik heb dat echt nodig, als ik tien veilige stappen heb gezet mag de 11e wel weer een stap in het onbekende zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo schat ik jou ook wel in
Balen om zo wakker te wordenquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voelde me alsof ik overreden was door een intercitytrein. Vier koppen koffie en een iboprufen later ben ik weer redelijk okee.
Oh ik maakte een grapje :pquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onkruid....
En ik weet wel dat ik ook gehaat wordt hoor, door sommigen.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Managers-taal, problemen bestaan niet, uitdagingen wel.
Al moet het soms met geweld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |