Ok ik ga even wat telefoontjes plegenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij staat op 20 miljoen net worth.
Zijn hoofd is niet onknap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:
Bottas ziet er toch gewoon meer dan prima uit? Waarom vind je m niet knap Scruup?
Hier valt ie wel in de categorie doable, voor zover ik beeld heb bij mquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet onknap.
Wel te bol en te klein.
Ik zou hem niet doen.
Weinig persoonlijkheid ook.
Emilia Bottas is wel leuk, maar ook niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier valt ie wel in de categorie doable, voor zover ik beeld heb bij m
Geen stem gehoord bijvoorbeeld en dat kan echt een enormmmme dealbreaker zijn wel
Maar ik hou het maar bij de huidige want top zat
Moge hij een leuke chica vinden
maakt ze stamppot? want ik heb echt zin in stamppot..quote:
Die kans is wel groot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt ze stamppot? want ik heb echt zin in stamppot..
Ja maar dat is dus overquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Emilia Bottas is wel leuk, maar ook niet heel bijzonder
Die heeft wel ideale combinatie van stoer lijf én behoud van vrouwelijkheid jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zat net serie te kijken, The Mandalorian..
Gina Carano.... yummie. Die kende ik nog niet
Wel oppassen wat je tegen der zegt want ze sloopt je helemaal anders.
Nog nooit lekker gegeten ergensquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die kans is wel groot.
Boerenkoolstamppot want dochtertje vindt dat ook heel lekker altijd en die eet er ook mee.
Zie DMquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
Ik stuur bottas nu een mailtje over je interesse, Molo.
Heb je nog beeldmateriaal zodat ik hem kan overtuigen om je te doen?
Dan voeg ik dat even toe.
Jouw lekker en mijn lekker zou ver uitelkaar kunnen liggen wel..quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog nooit lekker gegeten ergens![]()
Stamppotmeet bij je moeder dus?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie DM
Heb er even een zipje van gemaakt ivm grootte van de bestanden
De keren dat ik het at vond ik het alleen doable met een hele sloot jus eroverheen maar dat lijkt me niet primair de bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jouw lekker en mijn lekker zou ver uitelkaar kunnen liggen wel..
Maar ik zal het eens voorstellen bij mijn moeder.
Alles is lekker als het beetje vochtig is toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
De keren dat ik het at vond ik het alleen doable met een hele sloot jus eroverheen maar dat lijkt me niet primair de bedoeling
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alles is lekker als het beetje vochtig is toch?
Ik doe er ook wel twee lepels jus over hoor.
Awyeahhhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
De kachel leeft echt weer.
En mijn Ring Fit is al verzonden.
Morgen sta je dusquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
De kachel leeft echt weer.
En mijn Ring Fit is al verzonden.
Zondag arbeitenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:53 schreef Karzai het volgende:
Nog plannen dit weekend haags of ga je weer postzegels likken?
Welneequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:55 schreef Karzai het volgende:
Ah druk dus, moet er niet aan denken
Zwaar leven
Zegt me niks maar proost! Ik zit aan de koffiequote:Op vrijdag 29 november 2019 17:32 schreef Karzai het volgende:
Ik heb zweeds bier molo, red ale
Iets te bitter voor mij
Nah, op zijn vroegst maandag. Leverdatum was woensdag, dus naar werk laten sturen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen sta je dusecht te doen in de woonkamer met een ring ding in je handen!
Stomme miep.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeahhhh![]()
Hier nieuwe spiegel met verlichting besteld inmiddels. Wel met black friday korting
Wat heeft Eddie Murphy met deze film te maken??quote:
Ook zwartquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heeft Eddie Murphy met deze film te maken??
Wees lekker jezelfquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:12 schreef Karzai het volgende:
ik spring soms van de hak op de tak, sorry daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |