Ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. Totdat een meisje wat ik kende dat deed. 2 weken lang met een soort van tulband om haar hoofd waar het bloed onder vandaan sijpelde...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach joh, het hoort gewoon bij je.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. Totdat een meisje wat ik kende dat deed. 2 weken lang met een soort van tulband om haar hoofd waar het bloed onder vandaan sijpelde...
Kwam dat door de flaporen of juist ondanks de flaporen?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach joh, het hoort gewoon bij je.
Ik ben jaren verliefd geweest op een meisje met flaporen
Nee, niet door de flaporen. Ze was gewoon leukquote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam dat door de flaporen of juist ondanks de flaporen?
Imperfectie maakt benaderbaar en dus extra aantrekkelijk, toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet door de flaporen. Ze was gewoon leuk
Dan ben ik heel benaderbaarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Imperfectie maakt benaderbaar en dus extra aantrekkelijk, toch?
Kom je wel eens buiten? Anders zien ze niks van je hequote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benaderbaar
Waar blijven die dames dan?
Misschien moet je ook eens mee naar de kroegen hier in de buurt. Schijnen nogal veel vrouwen van middelbare leeftijd jacht te makenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wachten met bosjes smachtend op je.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O is dat hetquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten? Anders zien ze niks van je he.
Noem je Molo nou middelbaar?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens mee naar de kroegen hier in de buurt. Schijnen nogal veel vrouwen van middelbare leeftijd jacht te maken
Ze weten zich goed te verbergenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wachten met bosjes smachtend op je.
quote:
Molo is een premium girl, dat gaat niet weg met leeftijdquote:Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je Molo nou middelbaar?
Jouw voordeur is een beetje zoals die deur in de soundmixshow vroeger. Je gaat erin als Hein Jansen uit Kutjedrecht en komt eruit als Freddie Mercuryquote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik liep ook eens per ongeluk door de voordeur naar buiten. En nu ben ik getrouwd en heb ik een kind.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw voordeur is een beetje zoals die deur in de soundmixshow vroeger. Je gaat erin als Hein Jansen uit Kutjedrecht en komt eruit als Freddie Mercury
Molo is wel een topper jaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Molo is een premium girl, dat gaat niet weg met leeftijd
Degradeer je haar nou van Premium Girl naar Topperquote:Op donderdag 28 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo is wel een topper ja
Als ik mijn voordeur uit loop, trap ik vaak in een grote paardenvlaai. Maar da’s toch niet hetzelfdequote:
Sorry, Premium Topperquote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Degradeer je haar nou van Premium Girl naar Topper
Treedt ze ook op met René en Gerard?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo is wel een topper ja
Jouw huis is dus een soort televisiemuseum. Als je door de voordeur loopt, sta je op de set van Little House on the Prairiequote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn voordeur uit loop, trap ik vaak in een grote paardenvlaai. Maar da’s toch niet hetzelfde
Wel met Arch en IJsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treedt ze ook op met René en Gerard?
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw huis is dus een soort televisiemuseum. Als je door de voordeur loopt, sta je op de set van Little House on the Prairie.
Dus op zaterdagavond doe je oordopjes in omdat je anders op zondag te vroeg wakker wordt omdat Nederland Zingt onder je slaapkamerraam wordt opgenomen?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat klopt heel aardig
Het is hier net een televisieavondje van de EO.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus op zaterdagavond doe je oordopjes in omdat je anders op zondag te vroeg wakker wordt omdat Nederland Zingt onder je slaapkamerraam wordt opgenomen?
Ik zou gaan verhuizenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en een paar keer per week die zeikerd van een Bert van Leeuwen aan de deur die met me wil gaan eten
Dan kun je wel nooit meer terug komen, krijg je alleen maar gezeik van in het dorp!quote:
Als heiden pas ik er sowieso niet tussen hierquote:Op donderdag 28 november 2019 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je wel nooit meer terug komen, krijg je alleen maar gezeik van in het dorp!
In dat geval, verhuizen, verhuizen, verhuizen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als heiden pas ik er sowieso niet tussen hier
Wordt je nooit lastig gevallen door de superieure religieuzen?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als heiden pas ik er sowieso niet tussen hier
Is dit jouw avond of is er iets niet geleverd wat jouw avond anders maakt dan andere avonden?quote:
Onderdeel is geleverd, maar kachel is dooier dan gehoopt.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit jouw avond of is er iets niet geleverd wat jouw avond anders maakt dan andere avonden?
Hoe oud is de boiler?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onderdeel is geleverd, maar kachel is dooier dan gehoopt.
Ja, nieuwe is het huidige plan. Maakt het gevloek niet minder.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe oud is de boiler?
Wellicht is het rendabeler om een nieuwe te plaatsen mits koophuis.
Als de ventilator, lucht afvoer, elektra- of gastoevoer ermee kapt is het nog vrij goedkoop/makkelijk te vervangen. Anders is het bijna altijd, op de lange termijn, goedkoper om een heel nieuwe te laten installeren.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nieuwe is het huidige plan. Maakt het gevloek niet minder.
Maar, de ventilator vervangen was inderdaad niet enorm lastig. Er bleek alleen meer stuk.
Naja, J. dacht dat het idd met de ventilator vervangen klaar zou zijn. Maar toen meer onzin, morgen hopelijk monteur/zsm weer een werkende ketel. Waarschijnlijk nieuw.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de ventilator, lucht afvoer, elektra- of gastoevoer ermee kapt is het nog vrij goedkoop/makkelijk te vervangen. Anders is het bijna altijd, op de lange termijn, goedkoper om een heel nieuwe te laten installeren.
Yeeeesssssssquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:18 schreef DerRabbit het volgende:
De ochtend bagger is weer van start
Die laat zich vanzelf wel weer zien, geen zorgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Muck is er helaas nog niet
Preciesquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die laat zich vanzelf wel weer zien, geen zorgen.
quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die laat zich vanzelf wel weer zien, geen zorgen.
Je hebt het meer dan verdientquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:36 schreef Muck het volgende:
Het is prima hoor. Gaar van de volslagen debiele werkweek, maar het is bijna weekend
Thanksquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het meer dan verdient
Ben je nu ook al Max aan het steunen met je sponsor namen?quote:
Nee hahaquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu ook al Max aan het steunen met je sponsor namen?
* DerRabbit}rent wild in het rond om een weekend tas bij elkaar te zoekenquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:39 schreef Muck het volgende:
Morgen ga ik Vlaams stoofvlees maken
Mooie weekendbezigheid
Dikke frieten erbij, nu al zin inquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit}rent wild in het rond om een weekend tas bij elkaar te zoeken
Lekkah!
quote:
Ik zie een patroonquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit}rent wild in het rond om een weekend tas bij elkaar te zoeken
Lekkah!
Ze heeft ons/mij/ik doorquote:
Ik heb nu zin in vettig voer, maar gister middag heb ik nog een broodje kaas terug naar boven gegooidquote:
Ons!quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft ons/mij/ik door
[..]
Ik heb nu zin in vettig voer, maar gister middag heb ik nog een broodje kaas terug naar boven gegooid
Beetje herkauwen niets mis mee. @Grrrrrrr modus*quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft ons/mij/ik door
[..]
Ik heb nu zin in vettig voer, maar gister middag heb ik nog een broodje kaas terug naar boven gegooid
Nee vrindquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje herkauwen niets mis mee. @:grrrrrrr modus*
Bolke () : inderdaad ja. Moooooooo!
Okquote:
Die vraag om zijn tanden in te wisselen voor diabetesquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:53 schreef Muck het volgende:
Mijn collega had gisteren thee met 4 zakjes suiker![]()
Dat ze nog tanden heeft, is een wonder.
Brrrr
Ik ken iemand die 8 suiker in de koffie drinktquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:53 schreef Muck het volgende:
Mijn collega had gisteren thee met 4 zakjes suiker![]()
Dat ze nog tanden heeft, is een wonder.
Brrrr
Ik vraag me dan af... Proef je het verschil nog tussen 7 of 8?quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 8 suiker in de koffie drinkt
Haha denk het nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af... Proef je het verschil nog tussen 7 of 8?
Ja ik ook zonder. Vind de smaak wel iets minder maar goed, het is wel gezonder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:39 schreef DaMart het volgende:
Ik hou het trouwens bij 1 zakje of klontje suiker als ik het in mijn thee doe. Meestal drink ik het echter zonder tegenwoordig.
10 jaar geleden deed ik er standaard 1 a 2 zakjes/klontjes in... nu alleen nog als mijn energieniveau omhoog moet en cola geen optie is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook zonder. Vind de smaak wel iets minder maar goed, het is wel gezonder.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
10 jaar geleden deed ik er standaard 1 a 2 zakjes/klontjes in... nu alleen nog als mijn energieniveau omhoog moet en cola geen optie is.
Waarom vind je de smaak minder?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook zonder. Vind de smaak wel iets minder maar goed, het is wel gezonder.
Ik mis iets erin dan of zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom vind je de smaak minder?
Zonder suiker vind ik de smaak, vooral bij thee, juist beter
Mis je de zoetigheid of echt qua smaak?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis iets erin dan of zo.
Zoetigheid jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 07:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mis je de zoetigheid of echt qua smaak?
Nee dank je... dan ben ik het eerstvolgende uur bezig om met water en zeep die smaak uit mijn mond te krijgenquote:
Watjequote:Op vrijdag 29 november 2019 07:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dank je... dan ben ik het eerstvolgende uur bezig om met water en zeep die smaak uit mijn mond te krijgen![]()
.
Volgens mij posten de aanwezigen van toen hier niet meer mee, maar er is een KSC-meet bij mij thuis geweest, waarbij ik niet oplette en het verkeerde bekertje pakte, waarna ik na 1 slok dus echt 10 minuten met water heb nagespoeldquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij posten de aanwezigen van toen hier niet meer mee, maar er is een KSC-meet bij mij thuis geweest, waarbij ik niet oplette en het verkeerde bekertje pakte, waarna ik na 1 slok dus echt 10 minuten met water heb nagespoeld.
Ik vind koffie namelijk echt niet lekker.
Je vinger?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zit iets in mijn oog en dat irriteert mij
Nee, koffiequote:
Koffie moet je ook leren drinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, koffie.
Als klein kind dronk ik het overigens wel... toen lepelde ik zelfs de laatste restjes uit kopjes van anderen, al was dat volgens mij vooral voor het laagje suiker dat nog op de bodem lag. Maar op een gegeven moment was dat voorbij en lustte ik het niet meer.
Net als alcohol zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koffie moet je ook leren drinken natuurlijk.
Preciesquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als alcohol zeker?
Dat drink ik ook niet.
Klinkt niet als het allerbeste idee nee, met een flinke verkoudheid gaan zwemmen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde vandaag gaan zwemmen, maar dat laat ik maar schieten.
maar ook niet het allerslechtste ideequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt niet als het allerbeste idee nee, met een flinke verkoudheid gaan zwemmen.
Idd komt lekker los dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ook niet het allerslechtste idee
Snap ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde vandaag gaan zwemmen, maar dat laat ik maar schieten.
beetje rochelen en je neus snuiten onder waterquote:
Op vrijdag zijn er genoeg bejaarden. Dan is het bad wel extra warm. Of de verwarming hoger staat of die dames gewoon vaak plassen, laat ik in het middenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje rochelen en je neus snuiten onder water
Wat een vreemd ding. Ik kan ook gewoon niet plaatsen waar 'ie precies staat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit net een artikel te lezen over het Forum in Groningen. Een nieuw gebouw waar de bibliotheek, VVV en een museum in zit. Experts beschrijven het gebouw met veel superlatieven als vernieuwend en gedurfd. Maar ik zie gewoon een grijze kantoorkolos met wat rare kronkels die te groot is voor zijn omgeving
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img,w_1500/https://www.sikkom.nl/wp-(...)m-3-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Aan de Nieuwe Marktquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een vreemd ding. Ik kan ook gewoon niet plaatsen waar 'ie precies staat.
Ja, rondje mapsen en ik "snap" het weer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de Nieuwe Markt![]()
Architecten doen alsof dit een soort Gronings Centre Pompidou is, maar ik zie het niet
hmm, dat plafond is inderdaad een beetje ouderwets.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Binnen lelijke, schrootjesachtige plafonds.
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img,w_1500/https://www.sikkom.nl/wp-(...)rum-4.jpg]afbeelding[/url] ]
Volgens mij is de helft van die gevels daar monument, dus dat gaat niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat plafond is inderdaad een beetje ouderwets.
de buitenkant vind ik nog best aardig.
De rest vand e stad moet maar gewoon er omheen groeien
Zo misplaatst.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat we na Hoog Catharijne () wel hadden geleerd dat je geen betonkolossen in een oude binnenstad moet plempen. Maar nee.
ik heb naar mijn bankrekening gekeken en ga er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb al genoeg geBlackFridayshopt.
Ditquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb naar mijn bankrekening gekeken en ga er niet aan beginnen.
niet dat er te weinig geld op staat, maar toch.quote:
Ik heb de afgelopen maanden teveel geld uitgegeven aan onder andere een nieuwe telefoon en een tripje in januari. Nu weer even financieel op adem komen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat er te weinig geld op staat, maar toch.
Vandaag is creditcard afgeschreven, wat een goede reminder is dat ik weer een paar dagen op vakantie ga en beter het geld kan houden om daar uit te geven
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag is creditcard afgeschreven, wat een goede reminder is dat ik weer een paar dagen op vakantie ga en beter het geld kan houden om daar uit te geven
Tripjes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders. paar dagen naar Stuttgart en een paar handbalwedstrijden kijken.quote:
je mag mij nog wel wat sponsoren in het potje Olympische spelenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tripjes.
Mijn vakantie voor juli was in augustus al betaald, dus die voel ik niet meer.
Duitsland is altijd leukquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders. paar dagen naar Stuttgart en een paar handbalwedstrijden kijken.
waar gaat de januari reis naar toe?
London moet ik ook ooit nog eens heenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsland is altijd leuk![]()
Londen. Is een tweejaarlijkse traditie met een paar vrienden
Zeer de moeite waard.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
London moet ik ook ooit nog eens heen
Ja, nee. Da's dus opgeshopt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mij nog wel wat sponsoren in het potje Olympische spelen
ah, toe, ik mis nog maar een paar duizend euroquote:
Dat wordt achter het station aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, toe, ik mis nog maar een paar duizend euro
Nog nooit geweest?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
London moet ik ook ooit nog eens heen
nope.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog nooit geweest?
Ik al keer of 10, en blijft echt leuke stad.
Niet persee mooi, maar de sfeer en omgeving is leuk.
Die steden ben ik ook nog nooit geweest die jij nu noemt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
1x in UK geweest, maar toen in een grote boog om london heen gegaan.
en nee, Barcelona, Berlijn, Dublin, Praag enz ben ik ook nog nooit geweest.
1 keer gedaan. Niet helemaal tot in centrum, maar wel heel eind. Wel al 15 jaar terug of zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Om Londen heenrijden, check.
Maar het klinkt ook niet als een enorm strak plan, Londen in willen met de auto.
Vorig jaar een auto gehuurd in Schotland. Versnellingspook met links was even wennenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Niet helemaal tot in centrum, maar wel heel eind. Wel al 15 jaar terug of zo.
Best leuk in engeland rijden hoor, en die rotondes gaan op gegeven moment vanzelf. Lastigste was in het donker rijden, want de lichtjes gaan aan de andere kant langs.
Barcelona ben ik nooit geweest en trekt me ook niet. Berlijn en Praag vond ik heel tof. Dublin ook, maar is een betrekkelijk kleine stad waar je na een weekend wel klaar bentquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
1x in UK geweest, maar toen in een grote boog om london heen gegaan.
en nee, Barcelona, Berlijn, Dublin, Praag enz ben ik ook nog nooit geweest.
Hopelijk is het dit jaar niet zo gloeiend heet, dan kan ik ook rijden. Lijkt me best geinig. (Vorige keer was midden in een hittegolf en ik stort letterlijk in dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 keer gedaan. Niet helemaal tot in centrum, maar wel heel eind. Wel al 15 jaar terug of zo.
Best leuk in engeland rijden hoor, en die rotondes gaan op gegeven moment vanzelf. Lastigste was in het donker rijden, want de lichtjes gaan aan de andere kant langs.
Tot je ineens na een tijdje snelweg in een random dorpje terechtkomt en af moet slaan. Dat was ook eigenlijk het enige moment dat het "fout" ging, toen er geen andere auto's waren om te volgen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorig jaar een auto gehuurd in Schotland. Versnellingspook met links was even wennenMaar inderdaad, links rijden went echt heel snel.
Ik ga alleen nog naar grote steden als er iets met handbal isquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die steden ben ik ook nog nooit geweest die jij nu noemt.
Kwa grote steden zo alleen Londen en Parijs, en Luxemburg
De enige keer dat het bij mij fout ging was op een heel smal weggetje met passeerplaatsen. Zonder nadenken dook ik rechts zo’n vak in. Wat me op geïrriteerd getoeter kwam te staanquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot je ineens na een tijdje snelweg in een random dorpje terechtkomt en af moet slaan. Dat was ook eigenlijk het enige moment dat het "fout" ging, toen er geen andere auto's waren om te volgen.(Maar lege weg en ik was er wat meer op gespitst dan Joop, dus geen problemen verder)
Pehehehe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige keer dat het bij mij fout ging was op een heel smal weggetje met passeerplaatsen. Zonder nadenken dook ik rechts zo’n vak in. Wat me op geïrriteerd getoeter kwam te staan
Boedapestquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog naar grote steden als er iets met handbal is
wat dat betreft staat Boedapest nog wel hoog op het verlanglijstje
ik vond rotondes in het begin even lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot je ineens na een tijdje snelweg in een random dorpje terechtkomt en af moet slaan. Dat was ook eigenlijk het enige moment dat het "fout" ging, toen er geen andere auto's waren om te volgen.(Maar lege weg en ik was er wat meer op gespitst dan Joop, dus geen problemen verder)
Bij mij ging het mis toen ik de rest van de familie volkomen overtuigd van mijn gelijk vertelde dat het nog ongeveer een half uurt rijden was dus plassen hoefde niet bij deze pomp.... want er stond 50 als afstand op het bord.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige keer dat het bij mij fout ging was op een heel smal weggetje met passeerplaatsen. Zonder nadenken dook ik rechts zo’n vak in. Wat me op geïrriteerd getoeter kwam te staan
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij mij ging het mis toen ik de rest van de familie volkomen overtuigd van mijn gelijk vertelde dat het nog ongeveer een half uurt rijden was dus plassen hoefde niet bij deze pomp.... want er stond 50 als afstand op het bord.
Dat bleek 50 mijl, en duurde ietsje langer dus.
ja, normaal wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boedapest
Zijn die Hongaren een beetje goed in handbal? DE sport is daar waterpolo.
Ik had nog geen navigatie toen. Gewoon old school borden kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hadden de navigatie maar op mijlen gezet, makkelijker met de snelheid ook.
En toen? Natte broeken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij mij ging het mis toen ik de rest van de familie volkomen overtuigd van mijn gelijk vertelde dat het nog ongeveer een half uurt rijden was dus plassen hoefde niet bij deze pomp.... want er stond 50 als afstand op het bord.
Dat bleek 50 mijl, en duurde ietsje langer dus.
Györquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, normaal wel.
Al is niet Boedapest maar Gyor de grootste club van Hongarije, maar dat komt omdat daar heel veel geld van Audi in zit
In Boedapest is elk jaar de final four van de champions league.
Daar wil ik een keer heen
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Black friday deals in de kantine.
Kijken of ze iets lekker warms hebben😜
black angus beef?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
octopusinktpastaquote:
Neuquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
G E N O T !quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee uiyskijte4
[..]
uitsmijter
jezusquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef Karzai het volgende:
Patatje met, broodje kroket, kommetje pastasalade en een blikkie chocomel🎅
Goed voor je 'figuur'.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef Karzai het volgende:
Patatje met, broodje kroket, kommetje pastasalade en een blikkie chocomel🎅
Ben er, de grootste eikol op Fok!quote:
Neejohquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er, de grootste eikol op Fok!
Al zeg ik het zelf.![]()
Mijn breinquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had ooit een Adihasj T-shirt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik kijken of ik vanmiddag Adidas-slippers kan vinden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik kijken of ik vanmiddag Adidas-slippers kan vinden.
Ik ben niet heel kieskeurig, zolang ik maar schimmelvrij blijf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Rucanor is het goedkopere broertje toch? Volgens mij heeft Koos die
Nou ja, beter dan Crocs
Pics graag na aankoopquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel kieskeurig, zolang ik maar schimmelvrij blijf.
En er zit hier om de hoek een zaakje met sportkleding, daar verwacht ik de slippers wel.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics graag na aankoop![]()
Tijdens mag ook, of bij passen van onzinnigheden
He gadverquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "moet" even slippers (want ew andermans voetschimmel), dus waarom niet de iconische.
Zou dat niet roesten onder de douche?quote:
Roestvrijstaal?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet roesten onder de douche?
Het zijn gewoon hokjes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Weet je ook zeker dat er niemand in de buurt gaat komen om schimmels over te laten waaien.
Nog steeds?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te lunchen jongens...
Koude uitsmijter.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nu pas. Kwam even wat tussen.
Als ze staan te zingen of te batsen met veel herrie naast je in het hokje kun je onder de rand doorschoppen met die spikes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hokjes.Als ze dan in de buurt willen komen, hoek ik ze uit m'n hok.
Pas op voor de deur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nu pas. Kwam even wat tussen.
Anti me too slippers met spikesquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Weet je ook zeker dat er niemand in de buurt gaat komen om schimmels over te laten waaien.
En ranzen in een hokje dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hokjes.Als ze dan in de buurt willen komen, hoek ik ze uit m'n hok.
Auwquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze staan te zingen of te batsen met veel herrie naast je in het hokje kun je onder de rand doorschoppen met die spikes.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze staan te zingen of te batsen met veel herrie naast je in het hokje kun je onder de rand doorschoppen met die spikes.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
Kut, mijn kind heeft net mijn hele espresso opgedronken
Succes met de stuiterbalquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
Die gaat stuiteren de rest van de middag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
Die heet de rest van de middag MiepMiepquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
BUDAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heet de rest van de middag MiepMiep
Weet je zeker dat het espresso was en geen Irish Espressoquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:53 schreef Molo het volgende:
Stond net te stuiteren op K3
Even maar hoop muziekvideo's aan om de energie eruit te knallen ja
Ze had ook al Fristi opquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het espresso was en geen Irish Espresso
Dat word nog een lange middag!quote:
Yepquote:
Je moet ook niet naar Kimi luisteren, alleen naar kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit jet de Persco van de Abu Dhabi Grand Prix terug te luisteren, maar wat heeft Kimi Raikkonen toch een monotone kut stem. Als je even niet op let snap je helemaal niets van wat hij zegt
Top weekend voor de boeg jijquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En jij hebt me besmet met het longtering, ik lig hier nu ook zielig op de bank
Topcombinatie hier in huis dus
Jij hebt makkelijk praten, ik moet daadwerkelijk nog moeite doen voor hij zijn mond vol heeftquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Kimi luisteren, alleen naar kijken
In zijn McLaren dagenquote:
blast from the pastquote:
Hij heeft mij ook besmet met de konijnegriepquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
En jij hebt me besmet met het longtering, ik lig hier nu ook zielig op de bank
Topcombinatie hier in huis dus
Ik zij net tegen de bezorger alvast een goed weekend, en toen keek hij mij aan met zon blik van.... vriend, ik bezorg pakjes in de drukste periode van het jaar, ik heb nog laaaaang geen weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kom vandaag gewoon niet meer van de bank. Bekijk het maar.
Blij met mijn 9 tot 5 baantjequote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zij net tegen de bezorger alvast een goed weekend, en toen keek hij mij aan met zon blik van.... vriend, ik bezorg pakjes in de drukste periode van het jaar, ik heb nog laaaaang geen weekend.
Phehehequote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zij net tegen de bezorger alvast een goed weekend, en toen keek hij mij aan met zon blik van.... vriend, ik bezorg pakjes in de drukste periode van het jaar, ik heb nog laaaaang geen weekend.
Wel echt de meest aantrekkelijke Finse man ooitquote:
Yessssquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop schijnt de kachel te hebben gefikst.![]()
![]()
Met een leuk huisje en goed gespekte bankrekening in Zwitserlandquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel echt de meest aantrekkelijke Finse man ooit
ben je al eens in Finland gaan kijken of er knappere mannen zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel echt de meest aantrekkelijke Finse man ooit
Hij moest me helaas nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een leuk huisje en goed gespekte bankrekening in Zwitserland![]()
Zekersquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je al eens in Finland gaan kijken of er knappere mannen zijn?
Bottas proberen dan maar, die is weer op de markt.quote:
Die ziet er wel bizar goed uit voor een Finquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bottas proberen dan maar, die is weer op de markt.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
Kun je een scheiding online regelen zonder dat je man er vanaf weet?
Asking for a friend
Nee zo ver hoeft het ook niet te gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Natuurlijk.
www.ikzoekeenhuurmoordenaar.nl
Ik vrees dat je dan toch altijd een handtekening van je man nodig hebt...quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee zo ver hoeft het ook niet te gaan![]()
Koos
Hij kijkt alleen niet goed uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ziet er wel bizar goed uit voor een Fin![]()
Mehquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan toch altijd een handtekening van je man nodig hebt...
Issie al rijk genoeg dat hij vroeg met pensioen kan? Anders wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij kijkt alleen niet goed uit
Rijdt net zo tegen een ander aan. Of die ander tegen hem, net hoe je het bekijkt.
Hij staat op 20 miljoen net worth.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Issie al rijk genoeg dat hij vroeg met pensioen kan? Anders wacht ik nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |