Ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. Totdat een meisje wat ik kende dat deed. 2 weken lang met een soort van tulband om haar hoofd waar het bloed onder vandaan sijpelde...quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach joh, het hoort gewoon bij je.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wilde ze vroeger naar achter laten zetten. Totdat een meisje wat ik kende dat deed. 2 weken lang met een soort van tulband om haar hoofd waar het bloed onder vandaan sijpelde...
Kwam dat door de flaporen of juist ondanks de flaporen?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach joh, het hoort gewoon bij je.
Ik ben jaren verliefd geweest op een meisje met flaporen
Nee, niet door de flaporen. Ze was gewoon leukquote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam dat door de flaporen of juist ondanks de flaporen?
Imperfectie maakt benaderbaar en dus extra aantrekkelijk, toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet door de flaporen. Ze was gewoon leuk
Dan ben ik heel benaderbaarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Imperfectie maakt benaderbaar en dus extra aantrekkelijk, toch?
Kom je wel eens buiten? Anders zien ze niks van je hequote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benaderbaar
Waar blijven die dames dan?
Misschien moet je ook eens mee naar de kroegen hier in de buurt. Schijnen nogal veel vrouwen van middelbare leeftijd jacht te makenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wachten met bosjes smachtend op je.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O is dat hetquote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten? Anders zien ze niks van je he.
Noem je Molo nou middelbaar?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens mee naar de kroegen hier in de buurt. Schijnen nogal veel vrouwen van middelbare leeftijd jacht te maken
Ze weten zich goed te verbergenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wachten met bosjes smachtend op je.
quote:
Molo is een premium girl, dat gaat niet weg met leeftijdquote:Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je Molo nou middelbaar?
Jouw voordeur is een beetje zoals die deur in de soundmixshow vroeger. Je gaat erin als Hein Jansen uit Kutjedrecht en komt eruit als Freddie Mercuryquote:Op donderdag 28 november 2019 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik liep ook eens per ongeluk door de voordeur naar buiten. En nu ben ik getrouwd en heb ik een kind.
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw voordeur is een beetje zoals die deur in de soundmixshow vroeger. Je gaat erin als Hein Jansen uit Kutjedrecht en komt eruit als Freddie Mercury
Molo is wel een topper jaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Molo is een premium girl, dat gaat niet weg met leeftijd
Degradeer je haar nou van Premium Girl naar Topperquote:Op donderdag 28 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo is wel een topper ja
Als ik mijn voordeur uit loop, trap ik vaak in een grote paardenvlaai. Maar da’s toch niet hetzelfdequote:
Sorry, Premium Topperquote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Degradeer je haar nou van Premium Girl naar Topper
Treedt ze ook op met René en Gerard?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo is wel een topper ja
Jouw huis is dus een soort televisiemuseum. Als je door de voordeur loopt, sta je op de set van Little House on the Prairiequote:Op donderdag 28 november 2019 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn voordeur uit loop, trap ik vaak in een grote paardenvlaai. Maar da’s toch niet hetzelfde
Wel met Arch en IJsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treedt ze ook op met René en Gerard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |