SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vjenne12345 op 29-11-2019 12:42:27 ]![]()
Voor deze man er nog maar eentje bij gedaan dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:41 schreef Simmertje het volgende:
Sommige haten die dansjes, ik kan er oprecht heel blij van worden.![]()
Promes haten vind ik ook niet heel erg fair, zonder het voetballen had die jongen nu gewoon in jilla gezeten.![]()
wel de aankoop van dit seizoen, had wel wat van hem verwacht maar dat overtreft hij ook nog eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor deze man er nog maar eentje bij gedaan dan.![]()
![]()
Matige op.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
werd er daar wel gescoord?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
T
[..]
Trouwens bij Real - PSG, door een ingreep van de VAR ging een penal en een rode kaart niet door vanwege een eerder gemaakte overtreding. Waarom was dit anders dan bij Chelsea- Ajax?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vreemd is het wel, want hier staat een uitleg van de assistent scheids: 'But as with all possible penalties, it's reviewed from the start of the move and the VAR tells him there might have been a foul back then.' Dus bij Chelsea-Ajax zou dan ook de penalty gecheckt moeten worden vanaf het begin van het spel en hadden de kaarten dus ook herzien kunnen worden. Of misschien kon dat dus niet omdat het twee gele waren en geen directe rode, en die kan de VAR niet checken...
https://en.as.com/en/2019/11/26/football/1574802517_713878.htmlCarpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Het zit soms tegen en het zit soms mee. Mazraoui had bij de meeste scheidsrechters gewoon zijn 2de gele kaart gehad tegen Lille.
Goede scheids overigens die Brych.![]()
Brych is 1 van de beste scheidsrechters die ik heb gezien.
betrap ik echt zelden op een foute beslissing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mazraoui had inderdaad rood mogen krijgen. Hing gewoon met de arm in de nek en als hij nog geen geel had gehad dan had hij hem toen gekregen.
Al vond ik de eerste gele kaart onterecht. Kreeg zelf een schop, waarbij de Lille-speler auw had.![]()
Derksen etcquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:44 schreef Landgeld het volgende:
Wie vond Promes een miskoop?
Wat een idioten hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel mooi trouwens begin juli in the Guardian (Ajax had nog geen wedstrijd gespeeld):
"Ajax heeft goud in handen met Lisandro Martínez, zo veronderstelt The Guardian woensdag in een opiniestuk. De Engelse kwaliteitskrant is lovend over de Argentijnse zomeraanwinst van de Amsterdammers en bestempelt hem samen met negen andere spelers als een 'koopje'. "Martínez zou wel eens een absoluut koopje kunnen blijken", schrijft men vol lof over de 21-jarige centrumverdediger van Ajax."
Toch apart dat Ajax deze speler zo goedkoop heeft weten weg te plukken en dat er blijkbaar weinig andere kapers op de kust waren.![]()
Jongens ik verveel mij zo vlak voor het weekend, allemaal even genieten van deze quote voor Lille - Ajax:quote:![]()
Zijn er serieus mensen die aandacht besteden aan hetgeen wat die droeftoeter zegt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:23 schreef Simmertje het volgende:
Jongens ik verveel mij zo vlak voor het weekend, allemaal even genieten van deze quote voor Lille - Ajax:
[..]![]()
Simmertje is nogal geobsedeerd door PSVCLquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die aandacht besteden aan hetgeen wat die droeftoeter zegt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vraag mij altijd af of zo'n iemand aan het trollen is of oprecht gewoon zo'n enorme haat heeft tegen Ajax. Hoop dan altijd het laatste, vooral op dit soort momenten.
En ja, ik kan daar enorm van genieten.![]()
PSVCL is toch ook al gespot op de neerlandsche televee?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:27 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij altijd af of zo'n iemand aan het trollen is of oprecht gewoon zo'n enorme haat heeft tegen Ajax. Hoop dan altijd het laatste, vooral op dit soort momenten.
En ja, ik kan daar enorm van genieten.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hij er kijk op heeft is ondertussen wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:23 schreef Simmertje het volgende:
Jongens ik verveel mij zo vlak voor het weekend, allemaal even genieten van deze quote voor Lille - Ajax:
[..]quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een onzin.PSV geeft juist altijd thuis wanneer het moet.
En Hendrix is weer terug.
1-3![]()
Spannend leven heeft die gast dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Simmertje is nogal geobsedeerd door PSVCL
Wel jammer dat ik die crap hier moet lezen.![]()
Hahaha wat is dit danquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSVCL is toch ook al gespot op de neerlandsche televee?. Die kende ik nog niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dit is psvcl of nickguitaar dat weet ik even niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit dan. Die kende ik nog niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zullen we het nu weer over Ajax hebben, in plaats van wat één of andere debiel ooit eens gezegd heeft?![]()
Hier dan:
http://www.soccernews.nl/(...)r-ajax-schuurs-een-4
Rapportcijfers L'Equipe: Onana (6); Dest (5), Schuurs (4), Martinez (6), Tagliafico (6); Van de Beek (7), Mazraoui (4), Labyad (6); Ziyech (8); Tadic (7), Promes (7).Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuurs ook een 6 en dan ben ik het wel eens, misschien Martinez en Onana puntje erbijquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Zeroku het volgende:
Hier dan:
Rapportcijfers L'Equipe: Onana (6); Dest (5), Schuurs (4), Martinez (6), Tagliafico (6); Van de Beek (7), Mazraoui (4), Labyad (6); Ziyech (8); Tadic (7), Promes (7).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb geen zin om terug te zoeken, maar ik geloof dat ik wel redelijk positief was, al had ik hem in sevilla niet gezien dus kon daar niet echt over oordelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Genoeg kneuzen op dit forum. Waren maar een paar mensen positief.
imo altijd afwachten of een speler iets is, vooraf prijzen of afbranden is nutteloos.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 29-11-2019 15:01:31 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vreemde cijfers geven Fransen toch altijd, lijkt wel of bij hen een 6 gezien moet worden als een 8.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:39 schreef Zeroku het volgende:
Hier dan:
Rapportcijfers L'Equipe: Onana (6); Dest (5), Schuurs (4), Martinez (6), Tagliafico (6); Van de Beek (7), Mazraoui (4), Labyad (6); Ziyech (8); Tadic (7), Promes (7).![]()
vond jij op Ziyech na dat er iemand echt een 8 had moeten hebben dan? speelde toch echt niet zo geweldig hoor. ja de eerste 2 minuten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vreemde cijfers geven Fransen toch altijd, lijkt wel of bij hen een 6 gezien moet worden als een 8.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onana en Schuurs verdienen echt wel een hoger cijfer. Maar het valt mij vaker op bij Franse kranten dat zij heel laag inzetten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vond jij op Ziyech na dat er iemand echt een 8 had moeten hebben dan? speelde toch echt niet zo geweldig hoor. ja de eerste 2 minuten.![]()
Onana (7);
Dest (5),
Schuurs (6),
Martinez (6),
Tagliafico (6);
Van de Beek (7),
Mazraoui (4),
Labyad (6);
Ziyech (8);
Tadic (7),
Promes (7).
dit zou ik zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was ook niet kapot van de aankoop, maar hij heeft mijn verwachtingen echt flink overtroffen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Genoeg kneuzen op dit forum. Waren maar een paar mensen positief.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik was ook positief maar had niet verwacht dat hij zoveel rendement zou hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Genoeg kneuzen op dit forum. Waren maar een paar mensen positief.Oh.![]()
dat had denk ik niemand verwacht, die wisselwerking met Ziyech heb ik echt zelden gezien, tussen wie dan ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook positief maar had niet verwacht dat hij zoveel rendement zou hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ajax vreest absentie van Ziyech: 'Dat moeten we de komende dagen afwachten'
Ajax kan zondag tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente misschien niet beschikken over Hakim Ziyech. De Marokkaanse spelmaker heeft last van zijn arm, een blessure die hem tegen OSC Lille eerder van het veld deed gaan. Zakaria Labyad is er in ieder geval niet bij.
Met een van pijn vertrokken gezicht liep Ziyech, zijn arm ondersteunend, woensdag van het veld in Noord-Frankrijk. Die blessure speelt hem nog steeds parten en zijn meespelen tegen zijn oude club FC Twente is nog onzeker, zo weet Ajax-trainer Erik ten Hag te melden op de site van de Amsterdammers. "Hakim heeft donderdag niet met de groep getraind, we moeten de komende dagen afwachten."
Iemand die Ajax sowieso zal moeten missen in Enschede is Zakaria Labyad. "Zakaria zal in ieder geval zondag nog niet inzetbaar zijn", vertelt Ten Hag over de spelmaker die hij ook bij FC Utrecht al onder zijn hoede had. "Zijn knie wordt verder onderzocht en zodra er meer bekend is, zullen we dat melden."
Ten Hag verwacht een lastige middag in de Grolsch Veste. "We weten dat het bij Twente lastig is, maar we móeten winnen. Het stadion staat bekend om de entourage en goeie ambiance. Het is aan ons om goed voorbereid te zijn om de strijd daar aan te gaan. Dat het een gevecht wordt, dat is zeker."
https://www.voetbalprimeu(...)agen-afwachten-.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
dus Onana gaat nu naast tijdrekken ook de tegenstander nog helpen geen kaart te pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vrezen is een groot woord. Geen risico nemen met hem de komende 2 potjes, moet fit zijn tegen Valencia.quote:![]()
Zou zuur zijn, maar tegen Twente geen reden om risico's te nemen. Beter nu rust en weer terug in de topwedstrijden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:44 schreef Landgeld het volgende:
Wie vond Promes een miskoop?
Wat een idioten hier
Kostte veel geld, heeft bij Sevilla geen indruk gemaakt, in Oranje geen indruk gemaakt en alleen in Rusland goed gespeeld kennelijk. Wedstrijden die zo goed als niemand heeft gezien.
Daarvoor bij Twente heerlijke speler natuurlijk, maar je weet nooit hoe iemand terugkomt.
Maar als je dan ziet hoe professioneel hij is, bijna een Inzahgi, dan is dat iets dat we nodig hadden in de selectie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
vandaar dat ik zeg, op voorhand iemand afbranden of ophemelen heeft gewoon geen zin.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Kostte veel geld, heeft bij Sevilla geen indruk gemaakt, in Oranje geen indruk gemaakt en alleen in Rusland goed gespeeld kennelijk. Wedstrijden die zo goed als niemand heeft gezien.
Daarvoor bij Twente heerlijke speler natuurlijk, maar je weet nooit hoe iemand terugkomt.
Maar als je dan ziet hoe professioneel hij is, bijna een Inzahgi, dan is dat iets dat we nodig hadden in de selectie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
knap hoor, zeker als je het vergelijkt met de andere aankopen, ik denk dat Marin best een aardige voetballer is maar voor hem gaat het vooralsnog wat te snel en Alvarez heeft daar ook nog moeite mee.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Maar als je dan ziet hoe professioneel hij is, bijna een Inzahgi, dan is dat iets dat we nodig hadden in de selectie.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Maar als je dan ziet hoe professioneel hij is, bijna een Inzahgi, dan is dat iets dat we nodig hadden in de selectie.Al heb ik het woord miskoop volgens mij nooit in de mond genomen. Ik vind het alleen allesbehalve een goede voetballer. Mislukt in het buitenland. Momenteel scoort hij wel veel, dat klopt
![]()
![]()
Muah bij Magallan kon je wel merken aan de reacties van die Argentijnen dat het niet veel voorstelde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg, op voorhand iemand afbranden of ophemelen heeft gewoon geen zin.Oh.![]()
Mislukt in het buitenland is echt het domste argument wat je kan bedenken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik ookAl heb ik het woord miskoop volgens mij nooit in de mond genomen. Ik vind het alleen allesbehalve een goede voetballer. Mislukt in het buitenland. Momenteel scoort hij wel veel, dat klopt
Hij was namelijk jarenlang de beste speler van Rusland. En zelfs bij Sevilla speelde hij veel maar alleen in een andere rol, niet helemaal goed uitgepakt maar om het de grootste mislukking ooit te noemen is onzin.Oh.![]()
is net zoiets als die Bruma bij PSV, zo'n speler wordt ruim een jaar gevolgd, niemand die het begrijpt en dan wordt hij nog gekocht ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah bij Magallan kon je wel merken aan de reacties van die Argentijnen dat het niet veel voorstelde.![]()
Ehm, het was gewoon een mismatch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
heeft bij Sevilla geen indruk gemaakt♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat laatste zijn dan ook jouw woorden, niet de mijne. Als je als grote aankoop voor de vleugel wordt gehaald en je eindigt als linksback, dan kun je moeilijk stellen dat hij het goed heeft gedaan. Of denk jij in hetzelfde licht ook dat Real Madrid Ronaldo wel even linksback zou zetten omdat hij zo lekker kan rennen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mislukt in het buitenland is echt het domste argument wat je kan bedenken.
Hij was namelijk jarenlang de beste speler van Rusland. En zelfs bij Sevilla speelde hij veel maar alleen in een andere rol, niet helemaal goed uitgepakt maar om het de grootste mislukking ooit te noemen is onzin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: