Hypocriet stuk vreten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef cobain1994 het volgende:
Zieliger kan niet...
[ afbeelding ]
Dit is wel een illustratieve cap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef cobain1994 het volgende:
Zieliger kan niet...
[ afbeelding ]
quote:
Gaat gebeuren. Zo voorspelbaar dat mokkel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze hem niet overhaalt om Jessie te sparen komende stemming.
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkerenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze hem niet overhaalt om Jessie te sparen komende stemming.
Een anacondavrouwtje met haar prooi...Vreet van alle walletjes meequote:
Als Ger er maar niet intrapt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. Zo voorspelbaar dat mokkel.
Ja, is te vroeg voor een borrel.quote:
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkeren
Zo zit Ger niet in elkaar jammergenoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkeren
Jessie gaat stemmen krijgen, maar ik denk ook dat hij blijft zitten tot de laatste snik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.
Drink niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, is te vroeg voor een borrel.
Sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jessie gaat stemmen krijgen, maar ik denk ook dat hij blijft zitten tot de laatste snik.
Oeps......quote:
Jessie gaat er op zeker nog niet uit, maar zal het ook niet meer gaan winnen. Die zal naar een Brandon of Hiske gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.
Niet te hopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie gaat er op zeker nog niet uit, maar zal het ook niet meer gaan winnen. Die zal naar een Brandon of Hiske gaan.
Ik log net in en zag het. Vond het wel passend, eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Kan in de TT Utopis... Utopia van gemaakt worden?
Had dat niet eens gezien! Geen gekke naam voor deze soap hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Vind Utopis eigenlijk wel toepasselijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.quote:
quote:
Ja, klopt,quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik log net in en zag het. Vond het wel passend, eigenlijk
Ik wacht op het vliegtuig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.
Hohoho, vliegtuigje komt zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.
Oh gemist, leuke video boodschappen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de week toch 'n mail dat er in 'n jas de 'n koper had ontvangen van alles nogquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ja hoor.... zo vaak gebeurd. Maakt niets uit. Ze trekken die spullen aan en die worden gewoon verkocht.
Van het thuisfront. Ze vonden het geweldig...quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh gemist, leuke video boodschappen?
Héél kort allemaal en Merel helemaal overstuur door praatje mamma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh gemist, leuke video boodschappen?
quote:
Die zullen daar gewoon nuchter op reageren hoor. Jessie is dat wel gewend uit 1 dat soort praktijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik wil die koppen van Jes en waspeen zien.
En vloeitjes, dus al gedragen door Merel denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van de week toch 'n mail dat er in 'n jas de 'n koper had ontvangen van alles nog
in de zakken zat oa 'n briefje
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van het thuisfront. Ze vonden het geweldig...
Das wel leukquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Héél kort allemaal en Merel helemaal overstuur door praatje mamma.
Mwahhhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zullen daar gewoon nuchter op reageren hoor. Jessie is dat wel gewend uit 1 dat soort praktijken.
Hier nóg 1.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik wil die koppen van Jes en waspeen zien.
Is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van de week toch 'n mail dat er in 'n jas de 'n koper had ontvangen van alles nog
Dat gaat hem écht wel iets doen hoor. Vind alleen de tekst niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zullen daar gewoon nuchter op reageren hoor. Jessie is dat wel gewend uit 1 dat soort praktijken.
Nou ben ik helemaal nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat gaat hem écht wel iets doen hoor. Vind alleen de tekst niet hard genoeg.
Ja, voor Gerrit. Dat hij zijn gevoel moet volgen of zoiets.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wat voor vliegtuig? Met een tekst er achter?
Ik zag daarstraks Merel in haar hok/ kledingkast.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niks iequote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Dan gebeurt er niks en dan zie ik leukke TT...gaatie het veranderen
![]()
Toch even een paar minuten genoten
Gisteravond ging het ook weer mis tussen Jessie en Ger , Jessie blijft maar 'verhaal halen'bij hem, loopt hem iedere keer weer achter zijn reet aan , hij zoekt een reden om met Ger te kunnen praten en zodra hij denkt dat hij weer grip op de boel denkt te hebben verpest hij het weerquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het, ook niet gezien. Zal vast achter een SL gebeurd zijn, zoals de laatste tijd vaak gebeurt.
Bedenk mij net iets. Heb wel gezien dat ze op de dag een soort van ruzie hadden over de merchandise en de mailtjes/klachten.
Als het in de avond is geweest dat kan Jessie het misschien schudden, want in de bovengenoemde ruzie schijnt Mariska gezegd te hebben dat als hij weer zo tegen haar is, zij klaar is ermee. (Ze had tegen hem gezegd nooit op hem te stemmen, maar ......als hij het nog een keer flikt).
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Dan gebeurt er niks en dan zie ik leukke TT...gaatie het veranderen
![]()
Toch even een paar minuten genoten
maar natuurlijk, helemaal als je kijkt hoe nuchter en nonchalant hij omging met de stemmen van Lex ....quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft ze met zoveel dingen, zélfs schoenen koopt ze te klein maar stuurt deze niet terug. Mag hopen dat ze dat geleende geld voor die laarzen aan Franny terugbetaalt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks Merel in haar hok/ kledingkast.
Pakte een shirtje vast, keek op het kaartje dat eraan hing en het ging weer terug.
Ik denk dat de maat niet goed was.
Maar het was wel nieuw.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Beetje TE genderneutraal he
Klopt!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond ging het ook weer mis tussen Jessie en Ger , Jessie blijft maar 'verhaal halen'bij hem, loopt hem iedere keer weer achter zijn reet aan , hij zoekt een reden om met Ger te kunnen praten en zodra hij denkt dat hij weer grip op de boel denkt te hebben verpest hij het weer![]()
Dat is alleen maar goed, want mocht Ger daar soms nog weer ff aan twijfelen als het weer wat rustiger is : het maakt het voor Ger alleen maar duidelijker dat Jessie helemaal geen oprechte vriend is
Er zijn dingen gebeurt, afgelopen woensdag. ik hoorde de laatste 2 dagen bewoners veel praten over Jessie en Merel die 'het verprutst' hebben. Maris had het over normen en waarden van bepaalde mensen , waarmee ze volgens mij op Jessie of/en Merel doelde .
Helaas moeten wij het doen met die schaarse minuutjes voordat er weer ingegrepen wordt met een SL. Contact/gesprekjes tussen bepaalde mensen wordt of achter een SL gestopt ,of je hebt wel beeld maar geen geluid. Alles om er maar voor te zorgen dat het nog amper te volgen is.
In plaats dat ze voor een 'spetterende spannende' leuke finale ter afsluiting van al die jaren Utopia hebben gezorgd ,
zitten ze de boel te saboteren zitten wij te kijken naar het meest laffe gescripte ,makkelijke einde van dit programma.
Schaamteloos, Gênant...maar vooral ontzettend jammer
Klopt gisteren hoorde ik iemand nog zeggen ze hebben elkaar nog dus ze zijn uit gespuugtquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteravond ging het ook weer mis tussen Jessie en Ger , Jessie blijft maar 'verhaal halen'bij hem, loopt hem iedere keer weer achter zijn reet aan , hij zoekt een reden om met Ger te kunnen praten en zodra hij denkt dat hij weer grip op de boel denkt te hebben verpest hij het weer![]()
Dat is alleen maar goed, want mocht Ger daar soms nog weer ff aan twijfelen als het weer wat rustiger is : het maakt het voor Ger alleen maar duidelijker dat Jessie helemaal geen oprechte vriend is
Er zijn dingen gebeurt, afgelopen woensdag. ik hoorde de laatste 2 dagen bewoners veel praten over Jessie en Merel die 'het verprutst' hebben. Maris had het over normen en waarden van bepaalde mensen , waarmee ze volgens mij op Jessie of/en Merel doelde .
Helaas moeten wij het doen met die schaarse minuutjes voordat er weer ingegrepen wordt met een SL. Contact/gesprekjes tussen bepaalde mensen wordt of achter een SL gestopt ,of je hebt wel beeld maar geen geluid. Alles om er maar voor te zorgen dat het nog amper te volgen is.
In plaats dat ze voor een 'spetterende spannende' leuke finale ter afsluiting van al die jaren Utopia hebben gezorgd ,
zitten ze de boel te saboteren zitten wij te kijken naar het meest laffe gescripte ,makkelijke einde van dit programma.
Okquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, voor Gerrit. Dat hij zijn gevoel moet volgen of zoiets.
Nou....dat idee krijg je idd wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt!
Misschien is dat de reden van al die SL's, dat Jessie moet winnen en dan zit er niets ander op dan alles weg SL-en.
Inderdaad heel erg jammer maar Ger schijnt heel erg gekwetst te zijn door Jessie en is klaar met hem. Jessie nu aardig tegen iedereen maar hopelijk heeft dat nu geen invloed meer op de stemmingen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doodgaat vanbinnen. Te heftig voor zijn ego.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat ontbreekt er nog aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bent opeens van geslacht veranderd?![]()
![]()
Dan had het HET moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Beetje TE genderneutraal he
Dat zagen we met de stemmen van Lex, hij was gekrenkt tot op het bot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doodgaat vanbinnen. Te heftig voor zijn ego.
Ja, deze laatste dagen zijn pure hell voor Jessie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Dat trekt zijn ego niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat zagen we met de stemmen van Lex, hij was gekrenkt tot op het bot.
ook weer zo aardig tegenover Maris, die mocht van Jessie geen foto van zichzelf op canvas ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Straks een verrassing voor Merel , ik dacht dat Jessie een ring had gekocht voor haar, maar het is dus een foto van Merel
Té erg die 2.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:53 schreef sjampoeh het volgende:
jess heeft een cadeau voor merel. foto van haarzelf![]()
wat passen ze toch goed bij elkaar narcist2
Ik dacht dat dat vandaag zou komen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
Wie weet van hoe of wat () mbt vliegtuigje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Zou vandaag zijn maar hopelijk geen last van die enorme windvlagen want dan zal het niet doorgaan. Zal wel in de middag gaan gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
Wie weet van hoe of wat () mbt vliegtuigje ?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Klopt gisteren hoorde ik iemand nog zeggen ze hebben elkaar nog dus ze zijn uit gespuugt
Tis hier windstilquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou vandaag zijn maar hopelijk geen last van die enorme windvlagen want dan zal het niet doorgaan. Zal wel in de middag gaan gebeuren denk ik.
Zijn egoquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep. Ook met Shelley, dat ze het lef had tegen hem in te gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat zagen we met de stemmen van Lex, hij was gekrenkt tot op het bot.
Ja, dat vind ik ook schandelijk en geeft mij een vies smaakje in de mond. De criticasters van het programma krijgen dan gelijk..... pulp.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Al die jaren Utopia ( vanaf 2014?) en dan afsluiten met dit
Dat staat als een paal boven water.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep. Ook met Shelley, dat ze het lef had tegen hem in te gaan.
Ik vergeet ook de keer niet dat ze niet ogenblikkelijk antwoord gaf op zijn vraag of hij te vertrouwen is. Hij was woest, want dat kan natuurlijk niet.
Shelley heeft dit ingezet (hiervoor al Jens met tegengas geven) om hem te trotseren en tegen hem in te gaan. Alex heeft de moed gehad om hem die stemmen te geven en er nog duidelijk bij gezegd heeft waarom. Hij heeft eerder zulke momenten gehad, dat er iets gebeurde en hij moest gaan slijmen, maar nu heeft hij te vaak en teveel mensen op de hak genomen en proberen te vernederen. Eigenlijk is er geen weg meer terug............. maar we weten het niet he, zelfs wij worden genaaid
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En ze staan toevallig buiten, zoals iemand al zei?
De landing in Normandië verbleekt hierbijquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:05 schreef Taiga het volgende:
[..]
ze moeten verzamelen op het strand...
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De landing in Normandië verbleekt hierbij
Was dat in Uto 1 ook niet, toen wilden een paar toch geen kleding afstaan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:07 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Heftruckie en die inloopkast meegeven
ja handig, s ochtends f laten afzuigen en zelf niks doen. Dacht dat mannen ook graag aan vrouwen zatenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Jessie :'Ik ben blij dat je der bent lieffie' *smak*plak*
Merel:'Ik ben ook blij dat jij er bent' *Smak smak*
[ afbeelding ]
Jessie is geen manquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja handig, s ochtends f laten afzuigen en zelf niks doen. Dacht dat mannen ook graag aan vrouwen zaten
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Was dat in Uto 1 ook niet, toen wilden een paar toch geen kleding afstaan?
En Oil-in-the-lamp-Andrea die van alles achter had gehoudenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Was dat in Uto 1 ook niet, toen wilden een paar toch geen kleding afstaan?
Doet die van zijn zakgeldquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ook weer zo aardig tegenover Maris, die mocht van Jessie geen foto van zichzelf op canvas ofzo
En zij houdt haar handen in haar zaken (cap genomen van jouw gif)quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Van het werk wat ze deed, maar in de eindronde moesten ze ook hun kledingkast nalopen wat ze meewilde nemen en wat niet.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En Oil-in-the-lamp-Andrea die van alles achter had gehouden
Breek me de bek niet los.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En Oil-in-the-lamp-Andrea die van alles achter had gehouden
Mooie opsteker voor hemquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:25 schreef Mjelleke het volgende:
Wat zal die zich het mannetje voelen onze Gerrit...
Ja, leuk voor hem.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:25 schreef Mjelleke het volgende:
leuk voor hem, zo'n opsteker kan hij wel gebruikenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:25 schreef Mjelleke het volgende:
quote:
Ja, krijg altijd bij hem het gevoel dat hij diep in zijn hart twijfelt en of het niet een foute keus is, alhoewel Jessie het hem niet moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
leuk voor hem, zo'n opsteker kan hij wel gebruiken
Dat denk ik niet. Hooguit een foute keus die hem de kop kan kosten, als hij te vroeg is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, krijg altijd bij hem het gevoel dat hij diep in zijn hart twijfelt en of het niet een foute keus is, alhoewel Jessie het hem niet moeilijk maakt.
Wat? Er is toch beeld nu?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:28 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Wat ontzettend flauw weer
...terwijl hij sterft vanbinnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk had Jessie er bij moeten staan en hem helemaal de hemel in moeten prijzen....![]()
Zal ook wel meevallen. Jessie is hier heel nuchter in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
...terwijl hij sterft vanbinnen.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen. Jessie is hier heel nuchter in.
We weten natuurlijk niet wat er tijdens de SL is gebeurd.quote:
Je snapt toch wel dat het niet mag??quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem staan met al zijn nieuwe vrienden
[ afbeelding ]
Niet mag? Hoe kom je daar nou bij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het niet mag??
Beelden op stream is toch duidelijk.
Nuchter,... nuchter... je hebt hem zeker niet gevolgd de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ook wel meevallen. Jessie is hier heel nuchter in.
Geweldigquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ach kom nou! Dat is onzin. Als ze erbij hadden willen staan dan hadden ze er gestaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het niet mag??
Beelden op stream is toch duidelijk.
In zijn eentje genieten van 'zijn' vliegtuigjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Die zijn al naar binnen. Ik wil Jessie nu zien. Of hij was in de SL of hij heeft zijn neus niet laten zien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en ook Merelzijn beide paranoie!quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nuchter,... nuchter... je hebt hem zeker niet gevolgd de laatste tijd.
Je moet weinig empathie niet verwarren met nuchter.
Veel te groot ego..... ja, dan doe je dat, nuchter spelen!
Prachtig, mijn dag kan niet meer stuk heerlijk die afgang van Gerquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
In zijn eentje genieten van 'zijn' vliegtuigje
Hebbenze dat gezegd?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit was het weer voor deze week.
Prachtig. Die had misschien verwacht dat de hele goegemeente er bij zou staan...quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Prachtig, mijn dag kan niet meer stuk heerlijk die afgang van Ger![]()
Was een hele andere tijd, veel meer mensen, geen finale.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Sta je voor lul dan
![]()
en bij Merel wel heel lang te zien
![]()
En de mensen die gedoneerd hebben, hebben mogen genieten van het geluidquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Prachtig, mijn dag kan niet meer stuk heerlijk die afgang van Ger![]()
Die filmen het zelfquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de mensen die gedoneerd hebben, hebben mogen genieten van het geluid![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, zijn ogen gingen open, dat Jessie een klootzak is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef mootie het volgende:
Wel sneu voor Gerrit als hij er straks achterkomt dat hij meer dan een jaar is uitgekotst, en pas de laatste 2 weken populair werd. Niet om zichzelf, maar omdat hij tegen Jessie was.
Wat een stumpers ook. Je zou maar aan deze onzin geld willen uitbesteden. Doe het dan naar een goed doel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was een hele andere tijd, veel meer mensen, geen finale.
De boodschap is duidelijk, en daar gaat het om.
Gaat erom dat hij het heeft gezien en de andere ook.....jammer voor ons maar reken maar dat dit wat los maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Sta je voor lul dan
![]()
en bij Merel wel heel lang te zien
![]()
Liggen schuimbekkend bij de FEBO, en vragen waarom... en hoe dit mogelijk is. Of dat vliegtuigje niet de lucht uit geschoten kon worden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:35 schreef eskil het volgende:
[..]
Jessie en ook Merelzijn beide paranoie!
Welke boodschap dat hij zn gevoel moet volgen? Ger en gevoel hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou nee, ze zagen Gerrit zijn reactie......en weten dat het doel niet voorbij schiet.....dit is echt daarbinnen zowat niks meer......quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gezellig hou van vrolijke mensen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Welke boodschap dat hij zn gevoel moet volgen? Ger en gevoel hebben![]()
echt hoor ik heb gewoon de slappe lach hier, kom vaker weer kijken hier vrolijk wordt ik er van
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:41 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Als Jessie net zo jaloers is als zn fans kan het nog een leuke streammiddag wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik krijg nu ook de slappe lach , weliswaar met een andere redenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh gezellig hou van vrolijke mensen.
Jahhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Liggen schuimbekkend bij de FEBO, en vragen waarom... en hoe dit mogelijk is. Of dat vliegtuigje niet de lucht uit geschoten kon worden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de TV uitzending wat er zich allemaal afspeelde woensdag tijdens de lange SL.
Ja hoor, maar die hadden daar geen enkele behoefte aanquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mochten de anderen niet naar buiten?
wat ze ervan willen laten zien ....quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond in de TV uitzending wat er zich allemaal afspeelde woensdag tijdens de lange SL.
Haha ja!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Liggen schuimbekkend bij de FEBO, en vragen waarom... en hoe dit mogelijk is. Of dat vliegtuigje niet de lucht uit geschoten kon worden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook de slappe lach , weliswaar met een andere reden![]()
knap dat je dat op afstand kan bepalenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die hadden daar geen enkele behoefte aan
Anders hadden ze er wel gestaan, neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dat op afstand kan bepalen
OMGquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
knap dat je dat op afstand kan bepalen
ze stonden er toch? hebben Gerrit geroepen,quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders hadden ze er wel gestaan, neem ik aan.
Ze wisten het gewoon want Merel stond al een tijd naar boven te kijken.quote:
Lekker scrollenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze stonden er toch? hebben Gerrit geroepen,
ik kan me niet voorstellen dat ze vrijwillig daarna naar binnen zijn gegaan, er gebeurt haast niets meer en als er iets is of iemand binnenkomt staan ze er normaal gesproken met z'n allen omheen.
Ook dat kun je niet van een afstand bepalen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze stonden er toch? hebben Gerrit geroepen,
ik kan me niet voorstellen dat ze vrijwillig daarna naar binnen zijn gegaan, er gebeurt haast niets meer en als er iets is of iemand binnenkomt staan ze er normaal gesproken met z'n allen omheen.
Je kan het niet hebben, of je bent moequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Het vliegtuig kwam net overgevlogen, ik was te laat om te fotograferen.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben, of je bent moe
Ik gok dat eerste
zal wel voor de tv worden bewaard.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:49 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Mooie actie, pastte duidelijk niet in de verhaallijnen van de febo
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. Geen noodzaak voor anderen omlaag te halen. Ze hadden ook zoiets kunnen doen als.... stem die judas van een Jessie eruit, maar dit is subtiel en vast doeltreffend. Heb verder weinig met Gerrit, vooral toen hij in cahoots was met het echtpaar C.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Welke boodschap dat hij zn gevoel moet volgen? Ger en gevoel hebben![]()
echt hoor ik heb gewoon de slappe lach hier, kom vaker weer kijken hier vrolijk wordt ik er van
Ja, ze kunnen het niet maken om het niet op tv te laten zien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel voor de tv worden bewaard.
als de febo het echt niet had willen laten zien, was er een technische storing van een uur of wat geweest of een heel lange streamlock.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook de slappe lach , weliswaar met een andere reden![]()
Of: Leen ging stofzuigen en gelijk een SLquote:
Nee, maar het leuke hierin is toch wel dat je een hoop weg kan stoppen achter SL's ,streamwissels of beeld zonder geluid...en je kan als programma een hoop manipuleren ,maar niet alles is weg te poetsenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:49 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Mooie actie, pastte duidelijk niet in de verhaallijnen van de febo
quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:54 schreef cobain1994 het volgende:
OT.. Is de laatste maand gratis voor de Utopia paspoorthouders?
Iets met 25 kg te zwaar!quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis SL'squote:Op vrijdag 29 november 2019 12:54 schreef cobain1994 het volgende:
Ze stonden er toch, riepen ger naar buiten, toen sl en iedereen naar binnen. Voorlopigezet febo-gedoequote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:57 schreef zodeju het volgende:
Toen Jessie en Merel bij de silo naar buiten liepen, zie Merel Remco is ook niet achterlijk en zal het wel gezien hebben hier.....Ja zegt Jessie...
Al de samenwerking opgezegd??
Aanname, dat weten we nog niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:57 schreef zodeju het volgende:
Toen Jessie en Merel bij de silo naar buiten liepen, zie Merel Remco is ook niet achterlijk en zal het wel gezien hebben hier.....Ja zegt Jessie...
Hadden ze het daar net over?quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:57 schreef zodeju het volgende:
Het is de laatste dagen zo'n armoede , dat er amper nog een gesprek te volgen isquote:
Daarna gelijk ook een sl.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen zo'n armoede , dat er amper nog een gesprek te volgen is![]()
Heb het niet gehoord
Ah dat was dan toen ik naar Maris en Mylene zat te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah dat was dan toen ik naar Maris en Mylene zat te kijken
Als je haar moet geloven wel, maar Maris zegt zoveelquote:
Handig!quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Enigste kleine vliegtuig dat in de buurt was.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohoh...gelukkig dat hij het zelf is, had een ander moeten gebeuren. Nog voor die kon gaan zoeken.quote:
O, dan kunnen ze hun gang gaan, kan er niet meer geklaagd worden over hun willekeur en SL's.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:54 schreef cobain1994 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Neem je toch de volgende vlucht
Live linkje? BvDquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
😂quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:04 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie bij Gerrit
Wat leuk voor je
Oh nee geen woord
Tuurlijk. Het was anders, want de echte aantellers waren niet in actie, zoals bij Merel haar vliegtuigje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:56 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze stonden er toch, riepen ger naar buiten, toen sl en iedereen naar binnen. Voorlopigezet febo-gedoe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nee mop, maar als je een icoon typt, dan zie ik een vierkant blokje.quote:
Dat zou wel goed uitkomen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:11 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Goh zou gerrit het gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |