Dit gaat iedere morgen zo, er is steeds wel iemand de lul bij die tweequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:18 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer, hij is nog niet zijn nest uit en heeft het al over de leugens van Maris.
Tuurlijk toen ze in de pas meeliep was ze waardevol maar nu, nu ze dwars gaat doen is het ineens een leugenares die eruit moet.
Mee eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Hemel Hiske, praat eens normaal man.
Die is me een beetje kinderachtig aan het praten tegen de dieren.
Tis gewoon irritant zoals ze praatquote:
ik zou graag zolang kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Waarom niet,het is ook haar utopia.
Ik niet,heb maar heel weinig nodig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zou graag zolang kunnen slapen
dat komt ooit wel een keer, maar dat is nu nog veel te vroegquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kunt het proberen met een stuk of wat slaappillen in je mikquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
for everquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat komt ooit wel een keer, maar dat is nu nog veel te vroeg
Ik ook, misschien moet we Utopia in, daar klagen ze allemaal dat ze niet kunnen slapen maar liggen voor 22 uur al in bed en komen er het liefst zo laat mogelijk uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja, ik ben ook altijd zo vroeg, of spook 's nachts, en dan denk ik laat maar, tis wel goed, straks nog tijd genoeg om te slapenquote:
en t vliegtuigje hoop ik, alleen maar voor het effect wat dat zal hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef humpty het volgende:
Laten we hopen dat een mooie dag gaat worden
Jessie en/of Merel op de bank
oh jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en t vliegtuigje hoop ik, alleen maar voor het effect wat dat zal hebben
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Cees er bij halen is helemaal te schunnig voor woorden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat iedere morgen zo, er is steeds wel iemand de lul bij die twee
Je hebt gelijk hoor, een paar weken geleden had hij nog woorden met Merel over het feit dat hij Maris bij de laatste 5 wilden en Merel Franny
Jes zei toen dat Maris zo waardevol voor hem was omdat ze zoveel voor hem deed
En ik moet nu heel hard lachen...........
eergisteren toen hij dat dat hij stemmen van Mariska zou krijgen zei hij....... dat kan ze toch niet maken, we delen samen Cees.
En dan heeft hij het er nu over dat Maris Liegt????
ik hoop dat het vliegtuigje komt voordat ze moeten stemmenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
lidwoordenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:50 schreef formule het volgende:
Hiske: niet aan de bier tegen het varken, ze kent de medeklinkers niet meer
met haar billen zekerquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:58 schreef sjampoeh het volgende:
fran was stout, ze zwaaide naar de cam vannacht
Merel en Fatsoenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
merel en fran zeggen geen hoi tegen maris ?
waar is het fatstoen van merel ?
Jessie schijnt gisteravond ruzie te hebben gehad met Maris?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
ze moest het nog benoemen bij de stemmingen tegen shell . ook al mag je mekaar niet, een goedemorgen enz. hoorde gewoonquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie schijnt gisteravond ruzie te hebben gehad met Maris?
Zij kan toch ook het initiatief nemenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is schijn/nep-kakquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze eet wel met haar pinkje omhoog hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
nee, waardeloosquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef puzziepie het volgende:
bij het minste of geringste van gepraat komt er een SL
Niet normaal dit
Ja, de onderste twee tredenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:02 schreef schizolientje het volgende:
is de trap kapot? Ik hoorde Jessie over afzetlint en er werd wat recht geslagen leek het en SL
O echt, Jessie heeft wel veel ruzie de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie schijnt gisteravond ruzie te hebben gehad met Maris?
Eindelijk durven mensen tegen hem in te gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, Jessie heeft wel veel ruzie de laatste tijd
Dat was een vraag, ik las dat hier gisteravondquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]Chic hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja ze doen niet wat de Jessias zegt, dan krijgen ze 'n trap na van meneer v/d Graafquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is geen 2.50 van mijn rekening afgeschreven, dus SBSquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Zo we mogen ons weer verheugen op een dag met geitjes en bomen.
Hier ook rondom dronken, al is het vroeg in de morgenquote:
In de caravanquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Myl in de caravan, van de week al in de likhut.
Waar slaapt ze tegenwoordig?
champy on mn riderquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier ook rondom dronken, al is het vroeg in de morgen
Leef,als of het de laatste dag , LEEFquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier ook rondom dronken, al is het vroeg in de morgen
Deze lul weer in beeld en poef een streamlocks. Hoezo streamertje pesten. Eerst waren we goed genoeg om geld in het laadje te brengen en nu worden we bediend met deze streamlocks? Niet geheel terecht lijkt mij.quote:
De bewoners hebben even pauzequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar waarom geen beelden van de inwoners?
Dat hebben ze als ze in bed liggen ' s avondsquote:
Ja dat gaat deze chick ook maar ff doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Fritsie1960 gaat ff op zijn handen zitten
Moet hij Merel er dan niet ff bij roepen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:42 schreef formule het volgende:
Jessie gaat de trap trede even omhoog wippen, tenminste dat begreep ik
Vraag me af of die trap dat houdtquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet hij Merel er dan niet ff bij roepen?
"ik krijg hem niet eens omhoog" zei ie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:42 schreef formule het volgende:
Jessie gaat de trap trede even omhoog wippen, tenminste dat begreep ik
Omhoog wel, omlaag heb ik zo mijn twijfelsquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vraag me af of die trap dat houdt
wat een azijnzeikerd is het inmiddels. Ik zou dus knettergek worden van zo iemand in mijn omgeving, eentje die zelf geen klap uitvoert maar wel altijd commentaar op wat anderen doen en het altijd beter weten hoe iets moet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:43 schreef Jemoederniet het volgende:
"Moet je eens kijken wat voor dunne schroeven gebruikt zijn."
Meneer de Graaf moet weer commentaar leveren op het werk van anderen.
Nou, ik heb ook trek in een tostiquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:47 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Lekker op je vingers kijken.. ga tosti bakken dwaas
Smakelijk mevrouw!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook trek in een tosti
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Van die Mylene wordt ik ook 'n beetje boel iebelig/kittelorig
Kittelorig, klinkt mij wat sexsetis in de orenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Van die Mylene wordt ik ook 'n beetje boel iebelig/kittelorig
Ik zeg altijd iebelig als iets me ergert, dus ging eens googlen en kwam dat woordt tegenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef formule het volgende:
[..]
Kittelorig, klinkt mij wat sexsetis in de oren
Fixedquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:52 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben 100% vrouw, maar , geen probleem
Een soort van opgewonden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd iebelig als iets me ergert, dus ging eens googlen en kwam dat woordt tegen![]()
Kittelorig wordt ik van Hiske
Je kan ook het lazerus krijgen van iemandquote:
Dan is er geen dictator meer die alles naar zijn hand wil zetten. het is nog twee weken waar gaat t nog over hier... ze spelen de finale dus weg met die snotsnuiverquote:
ja zeker heb ik last vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je kan ook het lazerus krijgen van iemand
O, nooit zo'n lieve dictator gezienquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan is er geen dictator meer die alles naar zijn hand wil zetten. het is nog twee weken waar gaat t nog over hier... ze spelen de finale dus weg met die snotsnuiver
je mag hem hebben hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef formule het volgende:
[..]
O, nooit zo'n lieve dictator gezien
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je mag hem hebben hoor
Zo iets als het punt naar de horizonquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:09 schreef spapaars het volgende:
Vroeg erin laat eruit.
Het is pure verveling, ze hebben echt niets te doen, en wachten op het einde.
Nooit genoeg voor Gerritquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:14 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg mayo op voorraad tot einde van utopia zo te zien
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:19 schreef formule het volgende:
Franny vraagt aan Merel waar Gerrit is
Schaamteloze overvolle kledingkast met goedkope zooi door kinderhandjes in elkaar gezet. Mevrouw die vóór mensen- en vrouwenhandel is bewijst hiermee maar weer eens hoeveel ze vóór is!quote:
Hij ruimt het trappenhuis op .. wat een meuk komt daarvandaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:26 schreef formule het volgende:
Brandon is wel een slome, maar als hij de Utopiaan wordt ,
Ik kijk nooit waar mijn kleding vandaan komt, ben ik nu een slecht persoonquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schaamteloze overvolle kledingkast met goedkope zooi door kinderhandjes in elkaar gezet. Mevrouw die vóór mensen- en vrouwenhandel is bewijst hiermee maar weer eens hoeveel ze vóór is!En dan ook nog eens het lef hebben om gedragen jassen naar de klant te zenden waar de restanten van haar rokerij nog inzitten!
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:28 schreef formule het volgende:
[..]
Ik kijk nooit waar mijn kleding vandaan komt, ben ik nu een slecht persoon
Niet iedereen is op de hoogte maar bv H&M is een winkel waar IK nooit iets zou kopen omdat zij weigerden te tekenen voor verantwoorde kleding. Genoeg zaken die betaalbare kleding hebben en wél hebben getekend.quote:
Dus dat Fritsie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt schaamteloos hoe die Merel haar kleding etaleerdDa's geen inloopkast
maar 'n magazijn
O hoorde Jessie zeggen pas op de onderste treden zijn kapotquote:
Ik zeg leef,en maak je daar niet druk om,quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet iedereen is op de hoogte maat bv H&M is een winkel waar IK nooit iets zou kopen omdat zij weigerde te tekenen voor verantwoorde kleding. Genoeg zaken die betaalbare kleding hebben en wél hebben getekend.
Ja, ben blij dat mensen nu tegen hem in gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Eindelijk durven mensen tegen hem in te gaan
hoop echt dat hij eruit gaat
Lekker bij Papa en Mama op de bank en horen hoe
geweldig je wel niet bent
O okequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was een vraag, ik las dat hier gisteravond
Zwarte appelquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gezellig bij de ochtendgymnastiek
Ik voel mij mede-verantwoordelijk en let daar om die reden op. Maar ieder voor zich hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef formule het volgende:
[..]
Ik zeg leef,en maak je daar niet druk om,
Nee hoor die kans maakt Jessie niet meer, en dat weet hij inmiddels welquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat mensen nu tegen hem in gaan
Denk alleen toch nog steeds dat hij gaat winnen .
Goedemorgen skeetquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gezellig bij de ochtendgymnastiek
Ik geloof het niet meer Dot, ze zijn beiden ontmaskerd en het zal moeilijk zijn om te gaan winnen als de anderen nu door gaan zetten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat mensen nu tegen hem in gaan
Denk alleen toch nog steeds dat hij gaat winnen .
Het kan alle kanten op gaan, alles voor de kijkcijfers tenslotte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik geloof het niet meer Dot, ze zijn beiden ontmaskerd en het zal moeilijk zijn om te gaan winnen als de anderen nu door gaan zetten.
De aankomende stemmingen gaan alles bepalend zijn en voor de kijkcijfers hoeven ze hem er niet meer in te houden want dan zouden ze er nu ook niet zoveel bomen ingooien de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op gaan, alles voor de kijkcijfers tenslotte.
Verwacht alleen nu geen oud Utopiaan meer die mee gaat strijden.
Vandaar dat ze voor een kapitaal aan verf heeft aangeschaft.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
dus:
eerst make-up, poepen, roken
douchen
make-up spoelt weg
en nu weer nieuwe laag
Nieuw lichaam, net als Gerrit?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:41 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie gaat kistjes inpakken![]()
Tja doet rare dingen lately 🙊
Jawel, er moet een zondebok in tot het eind.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De aankomende stemmingen gaan alles bepalend zijn en voor de kijkcijfers hoeven ze hem er niet meer in te houden want dan zouden ze er nu ook niet zoveel bomen ingooien de laatste tijd.
Eksterquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als het maar glimt, net een kraai.
quote:
Dat zal Merel misschien gaan worden?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jawel, er moet een zondebok in tot het eind.
Morgen!quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik geloof het niet meer Dot, ze zijn beiden ontmaskerd en het zal moeilijk zijn om te gaan winnen als de anderen nu door gaan zetten.
Je bent toch niet in een identiteitscrisis belandquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:47 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]ansich prima dat hij het doet, als menden dat kopen moeten ze beleverd worden.
Maar als hij zulke rare sprongen gaat maken snappen wij er natuurlijk niets meer van.
Had het minimaal van te vorenmoeten aankondigen.
Ik weet het niet, Jessie en Merel zijn samen op zijn fanatiekstquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zal Merel misschien gaan worden?
Vanmorgen was alles nog okeequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Je bent toch niet in een identiteitscrisis beland
Alwéér een vuile was? Of zou het voor het goede doel zijn? Nooit eerder meegemaakt dat zij iets gratis geeft.quote:
Nee, dat ziet ze niet in. Ze is materialistisch geboren en gaat materialistisch dood (ooit)quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef formule het volgende:
Als Merel ooit de beelden ziet hoe ze zich gedraagt, hebzucht, ik denk niet dat ze het inziet
Inderdaad en bovendien beschuldigt hij anderen van een te snelle switz.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:47 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]ansich prima dat hij het doet, als mensen dat kopen moeten ze beleverd worden.
Maar als hij zulke rare sprongen gaat maken snappen wij er natuurlijk niets meer van.
Had het minimaal van te voren moeten aankondigen.
Hij gaat zomaar kistjes inpakken. Vroeger deelde hij werk uit. Nu heeft hij de actie nodig om zichzelf op een andere manier neer te kunnen zetten, als alleen maar zeikerd die eigenlijk geen donder uitvoert, maar met de zeep achter een ander aanzit en ze uitkaffert omdat ze niet doen wanneer hen hoe hij dat wil.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:41 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Jessie gaat kistjes inpakken![]()
Tja doet rare dingen lately 🙊
Jij ook goeie morgen Thunder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Het zal geen goede beurt zijn voor de rls en voor SBS/John de Mol, als Utopia zo zou eindigen, met een dergelijk type als Jessie. Het ligt er nu nog aan wat voor zender meneer de Mol wil hebben/uitstralen en wat voor mensen hij wil aantrekken.
ik denk dat JdM allang afstand heeft genomen van Utopia. Hij wil het zo stilletjes mogelijk van de buis laten verdwijnen, en liefst nooit meer op terugkomen (is mijn idee)quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Het zal geen goede beurt zijn voor de rls en voor SBS/John de Mol, als Utopia zo zou eindigen, met een dergelijk type als Jessie. Het ligt er nu nog aan wat voor zender meneer de Mol wil hebben/uitstralen en wat voor mensen hij wil aantrekken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:51 schreef Zucht.... het volgende:
De zalvende stem van Jessie tegen Franny:![]()
draai je m om voor me
![]()
![]()
Heeft gehoord van de febo dat ie met alleen zeiken niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Jessie gezellig aan het babbelen ..opvallen vrolijk over ditjes datjes
Opvallend
slijmerdquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Opvallend
Er hangt veel van Tranny af voor Jessie en Merel ..te idioot voor woordenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:53 schreef Appeltje het volgende:
[..], Franny is schijnbaar belangrijk geworden in het spel
Zij ziet echt niet in hoe verkeerd zij bezig is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef formule het volgende:
Als Merel ooit de beelden ziet hoe ze zich gedraagt, hebzucht, ik denk niet dat ze het inziet
Frennie is te manipuleren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er hangt veel van Tranny af voor Jessie en Merel ..te idioot voor woorden
Dus lekker veel aandacht voor Fran van alle kanten, wat zal ze zich geliefd voelenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er hangt veel van Tranny af voor Jessie en Merel ..te idioot voor woorden
Madame Mikmak heeft vast arsenicum besteld op het darkweb.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:53 schreef Chea49 het volgende:
Merel wil ff gezellig gaan doen en samen gaan courmetten.![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook, maar het met een dergelijke kandidaat als winnaar af te sluiten, zou ik onwenselijk vinden. Op z'n minst niet meer de hand boven het hoofd houden. Ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet eens mijn programma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat JdM allang afstand heeft genomen van Utopia. Hij wil het zo stilletjes mogelijk van de buis laten verdwijnen, en liefst nooit meer op terugkomen (is mijn idee)
Dat zal van de contractuele verplichtingen afhangen denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het met een dergelijke kandidaat als winnaar af te sluiten, zou ik onwenselijk vinden. Op z'n minst niet meer de hand boven het hoofd houden. Ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet eens mijn programma.
Die gaat stoer doen, en zeggen dat ze het zo geweldig goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef formule het volgende:
Ja dat is een beetje kenmerkend aan narcisten. Zij zien hun eigen tekortkomingen totaal niet in. Iedereen heeft het gedaan behalve zij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat stoer doen, en zeggen dat ze het zo geweldig goed heeft gedaan
Oké. Niet dat ik er zelf aan meedoe maar in Utopia hadden ze daar best op in kunnen spelen omdat er nog voor een kapitaal aan jassen hangt daar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar zie geen echte black friday aanbiedingen.
En Brandon.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Koningskoppel bezig met Frennie in te palmen?
Er is zoveel in korte tijd gebeurt daar , je kan zien dat Jessie wanhopig bezig is tegen bepaalde mensen , een soort van charme offensief bij Tranny en Mylene,Brandyquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heeft gehoord van de febo dat ie met alleen zeiken niet gaat winnen.
Vrees dat het veel te laat is nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij gaat zomaar kistjes inpakken. Vroeger deelde hij werk uit. Nu heeft hij de actie nodig om zichzelf op een andere manier neer te kunnen zetten, als alleen maar zeikerd die eigenlijk geen donder uitvoert, maar met de zeep achter een ander aanzit en ze uitkaffert omdat ze niet doen wanneer hen hoe hij dat wil.
Ze krijgt er zowat een orgasme van, is bij haar niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dus lekker veel aandacht voor Fran van alle kanten, wat zal ze zich geliefd voelen
Ik denk het ook niet. Ze zal vinden dat ze er recht op heeft en dat ze nou eenmaal een diva is en daarom boven anderen staat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef formule het volgende:
Nieuwe strategie, Merel doet hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Opvallend
Hier ook,quote:
ik denk het niet. Ik denk dat Franny zelf aan het manipuleren is. Die kijkt waar ze de meeste kansen heeft en zal zich daarbij aansluiten.quote:
Mariska en Hiske is hij ook aan het paaien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is zoveel in korte tijd gebeurt daar , je kan zien dat Jessie wanhopig bezig is tegen bepaalde mensen , een soort van charme offensief bij Tranny en Mylene,Brandy
Maar bij andere mensen zit hij alleen maar te jengelen en te janken , ruzie te zoeken en verhaal te halen
Wanhoopquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nieuwe strategie, Merel doet hetzelfde.
Het weer en het moment zijn perfect nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Gerrit net op tijd uit bed voor z'n steuntje in de lucht
jij zou dat onwenselijk vinden, ik denk dat het JdM helemaal niets uitmaakt. Als het programma maar eindigt met zo min mogelijk ophef.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het met een dergelijke kandidaat als winnaar af te sluiten, zou ik onwenselijk vinden. Op z'n minst niet meer de hand boven het hoofd houden. Ik wil er ook niet mee geassocieerd worden en het is niet eens mijn programma.
Ik las hier gisteren dat hij ruzie had met Maris, uiteraard niets van gezien want SLquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mariska en Hiske is hij ook aan het paaien.
Yep, ik vertrouw haar nog steeds niet. Heb nog steeds geen idee wat ze gaat doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk het niet. Ik denk dat Franny zelf aan het manipuleren is. Die kijkt waar ze de meeste kansen heeft en zal zich daarbij aansluiten.
heel berekenend krengetje is het.
Te lui om te pakken /zoeken. Toch geen gezicht dat afgerafelde karton.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nog nooit van een schaar gehoord..
Dat snap ik ook wel hoor. Ik mag dromen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
jij zou dat onwenselijk vinden, ik denk dat het JdM helemaal niets uitmaakt. Als het programma maar eindigt met zo min mogelijk ophef.
... of dat hij moet stoppen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch ff snel kijken of de camera er wel opstaat.
Volgens mij gaat zij haar stemmen verdelen en er bv maar 1 op Jessie zetten zodat ze toch nog buiten schot blijft. Ze wil Ger niet teleurstellen maar ook Merel niet denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik vertrouw haar nog steeds niet. Heb nog steeds geen idee wat ze gaat doen.
Gisteren wilde ze weten wat Mariska zou doen (weet niet meer aan wie ze dat vroeg). Ik gok Mylene. Die wist het niet. Niet lang daarna zie ik Franny met Mariska buiten staan en begint over dat stemmen dat het zo moeilijk is en dat ze het niet weet (haar bekende riedeltje) hopend dat ze duidelijk krijgt waar Mariska naartoe wil.
Ik vroeg mij toen af of ze dat voor haarzelf wilde weten, of dat ze Jessie wilde doorgeven wat Mariska van plan was (Jessie is bang dat Mariska op hem zou stemmen).
Ze deed het met dezelfde routine en natuurlijkheid zoals ze dat altijd deed.
Franny is nog erger dan ik dacht. Als je bekijkt hoe ze haar Utopiatijd doorheen geglibberd is, dan heeft ze weinig problemen gehad en is als een pro (manipulant) te werk gegaan. zonder veel emotie, gladgestreken smoelwerk en iedere dag weer het zonnestraaltje bij iedereen. Ik vind haar echt eng.
Ze versturen toch ook gedragen jassen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Te lui om te pakken /zoeken. Toch geen gezicht dat afgerafelde karton.
Benieuwd wat ze zichzélf gaat geven. Ook weer broodjes bestellen terwijl er nog genoeg op voorraad is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef puzziepie het volgende:
Merel sinterklaas cadeautjes aan het zoeken voor de bewoners
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... of dat hij moet stoppen.
Ik hoop het, ook niet gezien. Zal vast achter een SL gebeurd zijn, zoals de laatste tijd vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren dat hij ruzie had met Maris, uiteraard niets van gezien want SL
Ja, zoiets zal het wel worden. Verwacht ik ook. Ze zal het achterste van haar tong niet laten zien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zij haar stemmen verdelen en er bv maar 1 op Jessie zetten zodat ze toch nog buiten schot blijft. Ze wil Ger niet teleurstellen maar ook Merel niet denk ik.
Inpakdictator, dat is een nieuwe functie.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inpakdictator, dat is een nieuwe functie.![]()
Over zijn eigen kledinglijn en Camal de enige was die hem hielp met inpakken en verzenden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie verhaalt uit Uto1. Hij moet het nu van verhaaltjes hebben.
Wist je dat niet? Ja hoor.... zo vaak gebeurd. Maakt niets uit. Ze trekken die spullen aan en die worden gewoon verkocht.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze versturen toch ook gedragen jassen?
Die oreert als sinds binnenkomst over utopia I.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie verhaalt uit Uto1. Hij moet het nu van verhaaltjes hebben.
Is toch te zot voor woorden? Maar zag wel dat de een na de andere jas weer retour werd gestuurd en las ook al dat er voor veel geld moest worden teruggestort.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ja hoor.... zo vaak gebeurd. Maakt niets uit. Ze trekken die spullen aan en die worden gewoon verkocht.
Vandaar dat hij het nu een onverdraaglijke gedachte vind om op de bank te komen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die oreert als sinds binnenkomst over utopia I.
Daar werd ie al vanaf dag 1 uitgekotst. Had vast plekkie op de bank.
Hij probeert het nu 'gezellig' te maken door een en ander te vertellen over Uto1.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tranny is ook een opportunist , die doet alles waar ze zelf beter van kan worden, Dat is per situatie aanpasbaar ..quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik vertrouw haar nog steeds niet. Heb nog steeds geen idee wat ze gaat doen.
Gisteren wilde ze weten wat Mariska zou doen (weet niet meer aan wie ze dat vroeg). Ik gok Mylene. Die wist het niet. Niet lang daarna zie ik Franny met Mariska buiten staan en begint over dat stemmen dat het zo moeilijk is en dat ze het niet weet (haar bekende riedeltje) hopend dat ze duidelijk krijgt waar Mariska naartoe wil.
Ik vroeg mij toen af of ze dat voor haarzelf wilde weten, of dat ze Jessie wilde doorgeven wat Mariska van plan was (Jessie is bang dat Mariska op hem zou stemmen).
Ze deed het met dezelfde routine en natuurlijkheid zoals ze dat altijd deed.
Franny is nog erger dan ik dacht. Als je bekijkt hoe ze haar Utopiatijd doorheen geglibberd is, dan heeft ze weinig problemen gehad en is als een pro (manipulant) te werk gegaan. zonder veel emotie, gladgestreken smoelwerk en iedere dag weer het zonnestraaltje bij iedereen. Ik vind haar echt eng.
Hij vond het al erg om 1 stem te krijgen want waar haalden zij het lef vandaan!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vandaar dat hij het nu een onverdraaglijke gedachte vind om op de bank te komen.
En Franny zei dat ze dat nooit gezien heeft, dat ze spullen inpakten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over zijn eigen kledinglijn en Camal de enige was die hem hielp met inpakken en verzenden.
Ja, maar dat wordt dan zo gebracht dat het van anderen is. Ik wed dat het spullen van die Merel zijn. Die heeft lak aan de schuimpjes. Je kan ze alles in de maag splitten, denkt ze vast.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch te zot voor woorden? Maar zag wel dat de een na de andere jas weer retour werd gestuurd en las ook al dat er voor veel geld moest worden teruggestort.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny is ook een opportunist , die doet alles waar ze zelf beter van kan worden, Dat is per situatie aanpasbaar ..
Dat ging met kleding van de twins dacht ik ook zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt dan zo gebracht dat het van anderen is. Ik wed dat het spullen van die Merel zijn. Die heeft lak aan de schuimpjes. Je kan ze alles in de maag splitten, denkt ze vast.
Die is uigenaster dan ik ooit gedacht hadquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]En ze is er goed in...... ik kijk mijn ogen uit. Mata Hari verbleekt erbij.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oja, die trokken ook de spullen aan. Mocht ze niet. Over het paard getilde kleuters die zich heel wat vonden in de grote mensen wereld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat ging met kleding van de twins dacht ik ook zo.
Hij is de leukste!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]en maar leuk anekdotes vertellen alsof hij uberhaupt leuke dingen heeft om te verhalen, waar hij de hoofdrol in had.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is uigenaster dan ik ooit gedacht had
Hoop dat er snel gestemd wordtquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef Chea49 het volgende:
Mariska en Jessie nog steeds geen woord gezegd tegen elkaar. Dat worden er dan 3 op Jessie!![]()
Dat wordt over het weekend heen getild. Deze week geen stemmingen meer...quote:
Zgn voor promotie maar men vond toen dat de anderen dan ook eens wat aan mochten van een nieuwe collectie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, die trokken ook de spullen aan. Mocht ze niet. Over het paard getilde kleuters die zich heel wat vonden in de grote mensen wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |