Hypocriet stuk vreten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef cobain1994 het volgende:
Zieliger kan niet...
[ afbeelding ]
Dit is wel een illustratieve cap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:34 schreef cobain1994 het volgende:
Zieliger kan niet...
[ afbeelding ]
quote:
Gaat gebeuren. Zo voorspelbaar dat mokkel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze hem niet overhaalt om Jessie te sparen komende stemming.
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkerenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze hem niet overhaalt om Jessie te sparen komende stemming.
Een anacondavrouwtje met haar prooi...Vreet van alle walletjes meequote:
Als Ger er maar niet intrapt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gebeuren. Zo voorspelbaar dat mokkel.
Ja, is te vroeg voor een borrel.quote:
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkeren
Zo zit Ger niet in elkaar jammergenoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij moet haar overhalen om Jessie er uit te flikkeren
Jessie gaat stemmen krijgen, maar ik denk ook dat hij blijft zitten tot de laatste snik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.
Drink niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, is te vroeg voor een borrel.
Sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jessie gaat stemmen krijgen, maar ik denk ook dat hij blijft zitten tot de laatste snik.
Oeps......quote:
Jessie gaat er op zeker nog niet uit, maar zal het ook niet meer gaan winnen. Die zal naar een Brandon of Hiske gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Eerst de usual suspects er uit.
Niet te hopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie gaat er op zeker nog niet uit, maar zal het ook niet meer gaan winnen. Die zal naar een Brandon of Hiske gaan.
Ik log net in en zag het. Vond het wel passend, eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Kan in de TT Utopis... Utopia van gemaakt worden?
Had dat niet eens gezien! Geen gekke naam voor deze soap hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Vind Utopis eigenlijk wel toepasselijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Oproep aan een mod.
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.quote:
quote:
Ja, klopt,quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik log net in en zag het. Vond het wel passend, eigenlijk
Ik wacht op het vliegtuig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.
Hohoho, vliegtuigje komt zo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijft het hele weekend wel zo....er gebeurd nietsss meer voorlopig...Gisteren een verrassing gehad met die videoboodschap en dat was het wel weer even voorlopig.
Oh gemist, leuke video boodschappen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van de week toch 'n mail dat er in 'n jas de 'n koper had ontvangen van alles nogquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ja hoor.... zo vaak gebeurd. Maakt niets uit. Ze trekken die spullen aan en die worden gewoon verkocht.
Van het thuisfront. Ze vonden het geweldig...quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh gemist, leuke video boodschappen?
Héél kort allemaal en Merel helemaal overstuur door praatje mamma.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh gemist, leuke video boodschappen?
quote:
Die zullen daar gewoon nuchter op reageren hoor. Jessie is dat wel gewend uit 1 dat soort praktijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik wil die koppen van Jes en waspeen zien.
En vloeitjes, dus al gedragen door Merel denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van de week toch 'n mail dat er in 'n jas de 'n koper had ontvangen van alles nog
in de zakken zat oa 'n briefje
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van het thuisfront. Ze vonden het geweldig...
Das wel leukquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Héél kort allemaal en Merel helemaal overstuur door praatje mamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |