Gewoon vanuit je hart stemmenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Stemmen is moeilijk. Keuzestress
als jij op mij stemt, stem ik op jouquote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het lastig, moet ook nog stemmen.
Het is FOK!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Stemmen is moeilijk. Keuzestress
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als jij op mij stemt, stem ik op jou
Zit jij ook al aan de drugsquote:
Oh, ja, ookquote:
Nee man. Ben ik veel te braaf voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zit jij ook al aan de drugs
Volgende keer even keukenzout ipv zeezout.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Zou het alleen wel even wat fijner maken voor ik het zou opsnuiven.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:20 schreef I het volgende:
[..]
Volgende keer even keukenzout ipv zeezout.
Gebruik jij drugsquote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Zou het alleen wel even wat fijner maken voor ik het zou opsnuiven.
Anders klopte mijn brave meisjes beeld bij jou nietquote:
Oh ohquote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders klopte mijn brave meisjes beeld bij jou niet
Ik moet nog steeds eens ze allemaal weer zien voordat ik aan mamdelorian beginquote:
Ik ga het niet allemaal overnieuw kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens ze allemaal weer zien voordat ik aan mamdelorian begin
Oh gelukkig maarquote:
Laatste keer dat ik ze allemaal heb gekeken was toen ep3 uit kwam. Dus kan wel weerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het niet allemaal overnieuw kijken.4x gedaan laatste paar jaar, is wel even leuk geweest.
Ik ga alleen in december naar nieuwe in de bios.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ze allemaal heb gekeken was toen ep3 uit kwam. Dus kan wel weer
quote:
Die wil ik van het weekend kijkenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die wil ik van het weekend kijken
Klinkt als een robijn tekstquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef I het volgende:
[..]Ik ben nog steeds zuiver en puur.
Net zo zuiver en puur als de coke die zo m'n neusje ingaat ;$
Is wel een langdurige begreep ik?quote:
@robijntjestralendwit (@Filosoofert)quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een robijn tekst
3.5 uur ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is wel een langdurige begreep ik?
zelfde persoon???quote:Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef I het volgende:
[..]
@:robijntjestralendwit (@:Filosoofert)
Damnquote:
Dat vind ik nou zo'n takkentrutquote:Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef I het volgende:
[..]
Wow, jeetje.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n takkentrut
Goed om te wetenquote:
Hoe dan ben je oud aan het worden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:36 schreef I het volgende:
[..]
Ja maar echtquote:
Ja!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe dan ben je oud aan het worden?
Hardlopen is makkelijk op te pakkenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:40 schreef murp het volgende:
[..]
Ja!
Ik moet maar meer gaan sportenmisschien voel ik me dan honger
Ja nou qeet ik niet hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef I het volgende:
[..]
En nu? Kunnen jullie geen vriendjes worden?
vandaag moest ik een stapje naar links doen en een rechter draai zodat m’n vrouw onder m’n arm kon gaan.quote:
Je moet salsa ook eten, niet op dansenquote:
als jij m’n personal trainer wordt?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hardlopen is makkelijk op te pakken
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet salsa ook eten, niet op dansen
Primaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
als jij m’n personal trainer wordt?
of zoiets doet het hemquote:Op donderdag 28 november 2019 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
vandaag moest ik een stapje naar links doen en een rechter draai zodat m’n vrouw onder m’n arm kon gaan.
Of zoiets
hahaha echt?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn vriendin heeft ook al zo iets met dansen...
Daarom voor dr verjaardag stiekem ingeschreven voor lessen in de vogeltjesdansprachtcadeau
Lol ik wil niet doodquote:
Dan zou ik het zeker niet cadeau gevenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Het bestaat wel zie ik alleen gericht op verstandelijk beperkten.
Ja denk dat ik dan geen punten scoorquote:Op donderdag 28 november 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeker niet cadeau geven
Ja, dat krijg je na elke dag BK en Maccie D. Nou ja, eerder een water slidequote:
Water slide?quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je na elke dag BK en Maccie D. Nou ja, eerder een water slide
Dat hoort aan elkaar inderdaad, excusez moiquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoort aan elkaar inderdaad, excusez moi
Dat als Naatje naar de wc gaat het een waterslide is na zijn afgelopen dinersquote:
Voor over een uur?quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:49 schreef I het volgende:
Heb nog chocolade kruidnoten, maar die had ik al bewust aan de kant gelegd.
Morgenochtend 9 uur stiptquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:50 schreef I het volgende:
[..]
Neh, morgenavond ofzo? Of morgenmiddag.
Ik zie dat ze bij de Lidl kruidnoten voor 40 cent hebbenquote:
die knul moet echt eens gezonder gaan leven als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als Naatje naar de wc gaat het een waterslide is na zijn afgelopen diners
quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat ze bij de Lidl kruidnoten voor 40 cent hebbendaar moet je toch ook je kaken bij breken
oh chocolade kruidnotengenotquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:21 schreef I het volgende:
[..]Niet best hè.
Ze hebben daar dus die chocolade kruidnoten voor 1,50, voor 300 gram. Kilozak voor 3,75 ofzo.
't is niet normaal meer
Waterhole is een Café, nu pas BK aan het aandoenquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je na elke dag BK en Maccie D. Nou ja, eerder een water slide
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als Naatje naar de wc gaat het een waterslide is na zijn afgelopen diners
Boohhhoooohhooooquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was die 2-2 van Druijff ook.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord in de eredivisie nu ook
Als Feyenoord wel doorgaat is er echt een probleem met prioriteitquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord gaat over twee weken gewoon winnen van Porto, Rangers winnen van Young Boys. Niks aan het handje
Oh nee wacht
Ja en Van Bommel gaat PSV kampioen maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoord gaat over twee weken gewoon winnen van Porto, Rangers winnen van Young Boys. Niks aan het handje
Oh nee wacht
Er zijn vaker WONDEREN verricht in de Kuipquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wel doorgaat is er echt een probleem met prioriteit
Doet niets af aan prioriteiten. Vanwege die wonderen ben ik fan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn vaker WONDEREN verricht in de Kuip
Kees van Wonderen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet niets af aan prioriteiten. Vanwege die wonderen ben ik fan.
Die heeft ook flink wat krediet welquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en Van Bommel gaat PSV kampioen maken.
Op basis van een verleden als spelerquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft ook flink wat krediet wel
Geen enkele bal leek aan te komen maar goed, slechte wedstrijden komen ook een keer voor en dit keer mazzel met 2-2quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boadu zo dom en Stengs zo zwak![]()
En allemaal van die korte passjes die niet aankwamen lol.
Ja niet zo gek dat er eens een dipje komt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen enkele bal leek aan te komen maar goed, slechte wedstrijden komen ook een keer voor en dit keer mazzel met 2-2
Die Chong is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niet zo gek dat er eens een dipje komt.
United dat verloor bij fucking Astana was al helemaal lachwekkend. Ook al was dat met een B-team.
Van ManU mag je verwachten dat B team mee kan komenquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niet zo gek dat er eens een dipje komt.
United dat verloor bij fucking Astana was al helemaal lachwekkend. Ook al was dat met een B-team.
Feyenoord ook toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Chong is echt helemaal niks
En die wilde PSV dan weer huren
Ja maar Feyenoord heeft patent op lachwekkende spelers, dat is niet grappig meerquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord ook toch?
Lachwekkend slechte speler inderdaad, valt alleen op door zijn haardos. Zit over een paar jaar gewoon bij de reserves van FC Oss.
Zo'n Lingard die daar dan aanvoerder is tsja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van ManU mag je verwachten dat B team mee kan komen
Senesi was ook weer lekker aan het verdedigen hè.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord heeft patent op lachwekkende spelers, dat is niet grappig meer
Mwah, die gaat het verder wel waarmaken uiteindelijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Senesi was ook weer lekker aan het verdedigen hè.
Narsinghquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die gaat het verder wel waarmaken uiteindelijk
Wat ik debieler vond was de reservebank van Feyenoord. Behalve Narsingh geen enkele aanvallende speler terwijl je toch kan verwachten dat je wellicht nog wat moet gaan forceren
Een centrale verdediger breng je ook niet zo snel in buiten blessure, rode kaart of verdedigen van een voorsprong.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
George Johnston heeft wel weer 90 minuten op de reservebank gemaakt. Misschien kan hij eind van het seizoen voor het eerst warmlopen
Wie moet je er anders neerzettenquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh![]()
En die Fer die bij jullie ook nog in de basis staat
Dat is waar inderdaad. Maar die zal zich toch wel regelmatig afvragen wat tie in Nederland doetquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een centrale verdediger breng je ook niet zo snel in buiten blessure, rode kaart of verdedigen van een voorsprong.
Kelly.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie moet je er anders neerzettenDie Wouter Burger is leuk voor RKC maar verder
Misschien is hij tegenwoordig de chauffeur van Dirk Kuyt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Maar die zal zich toch wel regelmatig afvragen wat tie in Nederland doet
Kan toch nietquote:
Nja als hij nu nog eens heel goed kan voetballen kan het wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch nietWaarom zou je in hemelsnaam een speler van 1.50 inlijven
Die scouting gaat ook nooit meer verbeterd worden verderquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als hij nu nog eens heel goed kan voetballen kan het wel.
Maar hij kan dus niet eens de bal naar een speler in de goede kleur passen. Lekker toch die Stam, ook meteen een meerjarig contract
Nja misschien dat die Arnesen er nog wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die scouting gaat ook nooit meer verbeterd worden verder
quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja misschien dat die Arnesen er nog wat aan kan doen.
Al geloof ik verder ook niet dat het ooit nog wat gaat worden bij Feyenoord, ja af en toe een bekertje winnen en wellicht een incidenteel kampioenschap als alle concurrentie faalt maar verder is dit het.
Kijk je toch ook niet naar uit naar die transferperiodes bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja misschien dat die Arnesen er nog wat aan kan doen.
Al geloof ik verder ook niet dat het ooit nog wat gaat worden bij Feyenoord, ja af en toe een bekertje winnen en wellicht een incidenteel kampioenschap als alle concurrentie faalt maar verder is dit het.
Tja als er geen budget is moet je het doen met rommelmarktspelers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Kijk je toch ook niet naar uit naar die transferperiodes bij FeyenoordJe weet nu al welke namen er voorbij gaan komen
Heeft die Pierie eigenlijk al zijn debuut gemaakt bij Ajax?quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als er geen budget is moet je het doen met rommelmarktspelers.
Ik heb die tijden ook wel meegemaakt bij Ajax, dat het schrapen was om 5 miljoen bij elkaar te krijgen zodat er een spits gehaald kon worden. Nu halen ze van dat geld Pierie als een gokje voor de toekomst.
Alleen in de voorbereiding samen in het centrum met Magallan, die werden gewoon dronken gespeeld door amateursquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft die Pierie eigenlijk al zijn debuut gemaakt bij Ajax?
Halve finale CL nog gespeeld. En de enige verdediger die er totaal niet onder de indruk van leek dat ze in de laatste seconden nog uitgeschakeld werdenquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in de voorbereiding samen in het centrum met Magallan, die werden gewoon dronken gespeeld door amateurs![]()
Twee onbegrijpelijke aankopen.
Geen idee toen die laatste goal binnenviel ben ik meteen kwaad en chagrijnig naar bed gegaan en heb dat doelpunt nooit meer teruggekeken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Halve finale CL nog gespeeld. En de enige verdediger die er totaal niet onder de indruk van leek dat ze in de laatste seconden nog uitgeschakeld werden
quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee toen die laatste goal binnenviel ben ik meteen kwaad en chagrijnig naar bed gegaan en heb dat doelpunt nooit meer teruggekeken.
Was ook wel ongelooflijk ook hoe Ajax dat verneukt heeftquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee toen die laatste goal binnenviel ben ik meteen kwaad en chagrijnig naar bed gegaan en heb dat doelpunt nooit meer teruggekeken.
Hopelijk loten ze voorlopig geen clubs meer uit London.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Was ook wel ongelooflijk ook hoe Ajax dat verneukt heeft
Nou spuit jij anders weer wat vet in je aderen, dan kunnen wij vervolgens aan je vragen waar je het dit keer vandaan hebtquote:
Die heb ik ook een keer gekocht met FM. Toen flopte hij wel beetjequote:Op vrijdag 29 november 2019 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wil blijkbaar Reinier kopen voor 25 miljoen koekoek.
(Nee niet Victor)
Zal het doorgeven aan Overmars, lijkt me een onverstandige aankoop als je het zo zegt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gekocht met FM. Toen flopte hij wel beetje
Al gedaan joh, ben morgen dichtgeslibd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou spuit jij anders weer wat vet in je aderen, dan kunnen wij vervolgens aan je vragen waar je het dit keer vandaan hebt
Ajax moet gewoon het geld van Frenkie voor Haland uitgeven. Boeiend dat je 50 mil kwijt bent. Heb je de komende jaren veruit de beste spits van de Eredivisie in huisquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan Overmars, lijkt me een onverstandige aankoop als je het zo zegt.
Lekker manquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:02 schreef I het volgende:
[..]
Al gedaan joh, ben morgen dichtgeslibd.
Lol hoe danquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:07 schreef I het volgende:
Ik heb net een Huawei P30 Pro besteld voor ¤10,-
Dat zal vast worden teruggedraaid dan denk ik?quote:
Ik heb gewoon betaald, dus ze leveren het maar verdomme.quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal vast worden teruggedraaid dan denk ik?
Dat gaat sowieso teruggestort worden naar je rekeningquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:16 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb gewoon betaald, dus ze leveren het maar verdomme.
Deze staat er ook nog fout op, kan m alleen niet meer bestellen, komt niet in je winkelmandje; https://www.bol.com/nl/p/(...)1_3_5.6.ProductImage
quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso teruggestort worden naar je rekening
quote:
Nou ja wat ik weet bij bookmakers bijvoorbeeld is dat ze het gooien op onrealistische odds waar je als klant al van moet weten dat het een fout is. Ik gok dat ze dat hier ook bij doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:20 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Bol.com heeft gewoon dikke pech.
Het is black friday, en er staat letterlijk "hoge korting"quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat ik weet bij bookmakers bijvoorbeeld is dat ze het gooien op onrealistische odds waar je als klant al van moet weten dat het een fout is. Ik gok dat ze dat hier ook bij doen
Als het echt was had die aanbieding nu nog op de site gestaan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:24 schreef I het volgende:
[..]
Het is black friday, en er staat letterlijk "hoge korting"
Klopt wel dus.
[ afbeelding ]
Ssstquote:Op vrijdag 29 november 2019 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het echt was had die aanbieding nu nog op de site gestaan natuurlijk
Nah. Heb Bol al ingelicht hieroverquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Heb Bol al ingelicht hierover![]()
werken voor je kktelefoon!!
Trustequote:Op vrijdag 29 november 2019 03:32 schreef Fok-it het volgende:
Voor mij net als JR ook tijd voor een zaadlozing en dromenland. Zonder de zaadlozing dan.
Toedels
Weer een slapeloze nacht?quote:
nog niet, maar ik ben wel aan het twijfelen over een nieuw garmin of polar horloge.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij nog wat gekocht met Black Friday?
Is het probleem hoe je 's nachts in slaap valt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:11 schreef I het volgende:
Ik heb net een probleem opgelost waar ik vorig jaar echt dagenlang mee bezig was.
Gekkigheid.
Nee, daar heb ik nog geen oplossing voor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het probleem hoe je 's nachts in slaap valt?
Oh dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:14 schreef I het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog geen oplossing voor.
aan wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:15 schreef I het volgende:
Ik heb al wel ¤309,- uitgegeven aan black friday.
Ik bekijk mijn rekening pas weer in januariquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:15 schreef I het volgende:
Ik heb al wel ¤309,- uitgegeven aan black friday.
Oh je had gereageerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet, maar ik ben wel aan het twijfelen over een nieuw garmin of polar horloge.
jij?
ik dacht dat jij de rijkste van ons allemaal wasquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bekijk mijn rekening pas weer in januari
Jup, maaaaar dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer.
Wel fijn dat je dat andere hebt opgelost danwat dat ook mag zijn
ik heb deze maand al redelijk wat uitgegeven.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je had gereageerd.
In dat geval, waarom twijfel je?
En ja Wel al het een en ander
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de rijkste van ons allemaal was
Hoeslakens, een lifetime abonnement op een video-courses site (lessen over een bepaald framework, programmeerskills enzo), en twee telefoons à ¤20,-quote:
Soms ook gewoon beter om er afstand van te doen en dan op een later moment er naar terug te kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:17 schreef I het volgende:
[..]
Jup, maaaaar dat komt nog wel.
Was een programmeerdingetjeLaatste keer dat ik er aan gewerkt had was vorig jaar, 28 juni. Was er heelemaal zat van omdat ik iets niet werkend kreeg. Een tekstveld met daarin een blokje. Nu ben ik er net even een klein half uurtje mee bezig, en zie ik direct waar het fout gaat, en heb ik het direct opgelost.
Bijzonder wel.
Dat is wel een lastige afweging. Denk je dat die prijs niet nog een keer voorkomt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb deze maand al redelijk wat uitgegeven.
En echt nodig is het natuurlijk ook niet.
En ik weet niet zeker welk model ik wil.
al zie ik nu 1 van mijn voorkeuren wel voor een goede prijs..
en ik wil er gewoon wel 1..
wat heb je gekocht?
oh ja, ik zag iets taan van een P30pro voor een tientjequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef I het volgende:
[..]
Hoeslakens, een lifetime abonnement op een video-courses site (lessen over een bepaald framework, programmeerskills enzo), en twee telefoons à ¤20,-
Heb je die nog niet gehad?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef I het volgende:
Voor die laatste verwacht ik nog wel bevestigingsmails.
Truequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms ook gewoon beter om er afstand van te doen en dan op een later moment er naar terug te kijken.
zag hem nu voor 260 ipv 330 wat op zich natuurlijk wel een goede aanbieding is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms ook gewoon beter om er afstand van te doen en dan op een later moment er naar terug te kijken.
[..]
Dat is wel een lastige afweging. Denk je dat die prijs niet nog een keer voorkomt?
Eettafel en een stofzuiger o.a.
Allebei al wat ik wilde, maar dus voor minder
Nu is het opgelost en dat teltquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:21 schreef I het volgende:
[..]
TrueToch wel stom. Ik heb het toen ook wel meerdere keren aan de kant gelegd, maar dacht er veel te moeilijk over ofzo. Achja.
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik zag iets taan van een P30pro voor een tientje
die zie ik niet meer op bol.com
Wel 'Bedankt voor je bestelling' mails, maar verder niks. Maar zie net dat de volgende mail ook pas komt wanneer ie verzonden wordt, en dat ze pas 3/4 december verzonden worden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gehad?ik wel haha
Ja dan baal ik alleen maar dat ik niet die S10 heb gepakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:25 schreef I het volgende:
Ik word wel echt gek als die P30 pro ook echt verzonden wordt.
dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:25 schreef I het volgende:
Ik word wel echt gek als die P30 pro ook echt verzonden wordt.
was die ook fout geprijsd dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan baal ik alleen maar dat ik niet die S10 heb gepakt.
Die probeerde ik dus later nog toe te voegen aan m'n winkelmandje, maar toen kreeg ik dus een foutmelding.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan baal ik alleen maar dat ik niet die S10 heb gepakt.
Ja, bizar prijsje wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat geloof ik best
voor 100 euro zou ik ook nog gek worden
Teveel. Zag al screenshots voorbij komen van mensen die tien tot twintig telefoons besteld hadden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:33 schreef I het volgende:
[..]
Ja, bizar prijsje wel.
Mja, ook wel dikke kans dat je gewoon je geld teruggestort krijgt. (Ligt er wel aan hoeveel mensen dit gedaan hebben)
Ik hoop niet te veelquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:33 schreef I het volgende:
[..]
Ja, bizar prijsje wel.
Mja, ook wel dikke kans dat je gewoon je geld teruggestort krijgt. (Ligt er wel aan hoeveel mensen dit gedaan hebben)
Welke?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:34 schreef I het volgende:
Hoogste korting die ik nu tegenkom, is een soundbar met 39% korting.
Misschien dat ik die nog koop ook. Aangezien ik nu een Samsung tv hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:36 schreef I het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)_0_1.10.ProductTitle
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die overwoog ik ook.
Rip mijn portemonnee
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien dat ik die nog koop ook. Aangezien ik nu een Samsung tv heb
quote:
Pisvee.. ben je 8 ofzoquote:
Mentaal wel. Dat kan toch niet als verrassing komen bij hem?quote:
Ooh. Ja, wel handig verder idd. Ik heb nog een stinkende frituurpan in huis, maar ach. Zo vaak frituur ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]had ze even goed wel gekocht hoor.
Airfryer overweeg ik al een tijdje nu ik mensen die zie gebruiken
En soundbar als toevoeging ook
Ik ook niet En dat is ook de reden dat ik hem nog niet gekocht hadquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:54 schreef I het volgende:
[..]
Ooh. Ja, wel handig verder idd. Ik heb nog een stinkende frituurpan in huis, maar ach. Zo vaak frituur ik ook weer niet.
Moet eigenlijk ook al een hele poos een soundbar hebben, maar twijfel teveel.
goede reclamequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
Hier verder: FEE / [FEE SC #50] top cadeaus
hoe dan? 50% is blauw hier..quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even geen rekening gehouden met andere blauwe users :s
Hihiquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond mezelf anders wel grappig
geeft niet flipsje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond mezelf anders wel grappig
Dat bepaalt ze zelf wel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet flipsje.
we houden toch nog van je, maar in de toekomst moet je dit gewoon niet meer doen.
:squote:Op vrijdag 29 november 2019 09:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje mijn standaard antwoord gebruiken
Ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:28 schreef gianni61 het volgende:
er wordt hier erg veel kut geroepen deze ochtend.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van mijn tong.
beffen heet datquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van mijn tong.
Binnen 30 seconden deze link posten.quote:
Neuh, ik ben vrij vlot in Google'en.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 30 seconden deze link posten.
Dit zegt me dat jij dit al aan het luisteren was.
man man manquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:29 schreef I het volgende:
[..]
Dus dat is wat je met al m'n mailtjes doet ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |