Gewoon vanuit je hart stemmenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Stemmen is moeilijk. Keuzestress
als jij op mij stemt, stem ik op jouquote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het lastig, moet ook nog stemmen.
Het is FOK!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Stemmen is moeilijk. Keuzestress
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als jij op mij stemt, stem ik op jou
Zit jij ook al aan de drugsquote:
Oh, ja, ookquote:
Nee man. Ben ik veel te braaf voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zit jij ook al aan de drugs
Volgende keer even keukenzout ipv zeezout.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Zou het alleen wel even wat fijner maken voor ik het zou opsnuiven.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:20 schreef I het volgende:
[..]
Volgende keer even keukenzout ipv zeezout.
Gebruik jij drugsquote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Zou het alleen wel even wat fijner maken voor ik het zou opsnuiven.
Anders klopte mijn brave meisjes beeld bij jou nietquote:
Oh ohquote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders klopte mijn brave meisjes beeld bij jou niet
Ik moet nog steeds eens ze allemaal weer zien voordat ik aan mamdelorian beginquote:
Ik ga het niet allemaal overnieuw kijken.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens ze allemaal weer zien voordat ik aan mamdelorian begin
Oh gelukkig maarquote:
Laatste keer dat ik ze allemaal heb gekeken was toen ep3 uit kwam. Dus kan wel weerquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het niet allemaal overnieuw kijken.4x gedaan laatste paar jaar, is wel even leuk geweest.
Ik ga alleen in december naar nieuwe in de bios.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ze allemaal heb gekeken was toen ep3 uit kwam. Dus kan wel weer
quote:
Die wil ik van het weekend kijkenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die wil ik van het weekend kijken
Klinkt als een robijn tekstquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef I het volgende:
[..]Ik ben nog steeds zuiver en puur.
Net zo zuiver en puur als de coke die zo m'n neusje ingaat ;$
Is wel een langdurige begreep ik?quote:
@robijntjestralendwit (@Filosoofert)quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een robijn tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |