Het kan. Maar of het hier gebeurt is een tweede.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee er is ook een Chinees die dit weleens gedaan heeft in een tv show. Daar zijn ook slomo opnames van. Het kan echt.
Ja dat is een tweede iddquote:Op donderdag 28 november 2019 21:06 schreef Zilverberk het volgende:
Je kon nog geen afscheid nemen van de badjasmannen?
[..]
Het kan. Maar of het hier gebeurt is een tweede.
Helemaal na een bakje van dat toetje van gister er achteraan zeker>?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef minilot het volgende:
Nog best trek na Uitgekooktmaal. Goed dus voor het afvallen, die shizzle.
Ik ben bang voor over 2 weken.. wanneer ik klaar ben met mn beugelquote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef minilot het volgende:
Nog best trek na Uitgekooktmaal. Goed dus voor het afvallen, die shizzle.
Af en toe iemand op je mond laten slaan, zodat je een paar dagen niet kan eten?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang voor over 2 weken.. wanneer ik klaar ben met mn beugel
Ben 7kg kwijt, vrees dat het er zo weer bij zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helemaal na een bakje van dat toetje van gister er achteraan zeker>?
Kinderen zijn raar, soms.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?
Ik heb het restant ervan vanavond aan J. en Günther uitbesteed. Günther weigerde echter pertinent en at vervolgens zo kijkend:de schillen van een eerder verorberde kiwi gold op.
Hoe overleven die beesten?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef minilot het volgende:
Net al mug in slaapkamer. Nu mug in woonkamer. Niet dezelfde, want slaapkamermug is nu een plat dingetje in een bloedvlekje op de muur.
Grmbl. Bijna december!
Oow wij doen 3 dagen met het bakje bruine moussequote:Op donderdag 28 november 2019 21:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit je te doelen op Lidls wittechocolademousse?
Ik heb het restant ervan vanavond aan J. en Günther uitbesteed. Günther weigerde echter pertinent en at vervolgens zo kijkend:de schillen van een eerder verorberde kiwi gold op.
Bij eerdere feestdagenseizoenen van de Lidl aten J. en ik de bak witte meermaals per winter samen in een tijdsbestek van maximaal vier minuten helemaal op. Voor het eerst ooit dat er iets over was, het stond helemaal onwennig aangebroken in de koelkastquote:Op donderdag 28 november 2019 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow wij doen 3 dagen met het bakje bruine mousse
Ik zou van die 'soms' een 'voordurend' maken. Prima, wel.quote:
Dat blijft nog wel een tijdje hoor; deze hier kan ook nog as awkward as shit zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou van die 'soms' een 'voordurend' maken. Prima, wel.Nog een heel leven in het verschiet vol beduidend minder raar zijn.
Trusten Fles! Heb het even gemist, waar ben je nu?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga offline want het internet wordt duur zotot morgen
Bij de Lidl, in de koeling.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hou even op over witte chocolade mousse![]()
![]()
Jij in zulks?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef minilot het volgende:
Ah, Google Advertenties is inmiddels over Lucky's tunieken heen en toont nu voortdurend in de aanbieding zijnde Vive Maria-shirtjes die ik niet nodig heb maar door voortdurende confrontatie nu wel hebben wil. Bah.
Koop het.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Als -ie zo goed was: is er een recept?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga voor bezoek van het weekend nog eens mijn chocolade mousse taart maken met brownie bodem die ik voor m'n verjaardag haar gemaakt. Die was zo lekker... Geen wonder dat ik te zwaar ben..
Nee, deze is suf. Er zijn er drie in de huidige collectie die ik hebben wil, maar dan ook wel meteen heel hard.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij in zulks?
[ afbeelding ]
Waar zijn dan de band-teksten?
Mengelmoes van verschillende recepten.... Mousse was deze: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/chocolademoussetaart . 2/3 hoeveelheid daarvan met pure chocolade en 2/3 met melk, en dan op elkaar..quote:Op donderdag 28 november 2019 22:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Als -ie zo goed was: is er een recept?
Als je 'm toch op korte termijn nog eens bakken gaat, hou ik me aanbevolen voor een exacter recept.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mengelmoes van verschillende recepten.... Mousse was deze: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/chocolademoussetaart . 2/3 hoeveelheid daarvan met pure chocolade en 2/3 met melk, en dan op elkaar..
Brownie weet ik niet meer, maar volgens mij simpel cacao brownie recept en dun op bakplaat gebakken...
Delicieuxquote:Op donderdag 28 november 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
Ik wil dit.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mengelmoes van verschillende recepten.... Mousse was deze: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/chocolademoussetaart . 2/3 hoeveelheid daarvan met pure chocolade en 2/3 met melk, en dan op elkaar..
Brownie weet ik niet meer, maar volgens mij simpel cacao brownie recept en dun op bakplaat gebakken...
bal al getest op geur? Hoe klein is klein trouwens? Want die van de lush zijn ook wel groot.quote:
Mini! Ik wordfeud ook! Wil je tegen mij spelen?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:26 schreef minilot het volgende:
Wordfeudend op de bank, onder bankdekentjes..![]()
Ik denk dat wij ons maar eens aan weerszijden van Günther gaan neervlijen.
Ja! Zie DMquote:Op donderdag 28 november 2019 22:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mini! Ik wordfeud ook! Wil je tegen mij spelen?
Nodig me maar uit als je zin hebt in een spelletje hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Me too (al mijn wordfeudvriendjes hebben vrij vanavond geloof ik
*poetst tanden*quote:Op donderdag 28 november 2019 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Me too (al mijn wordfeudvriendjes hebben vrij vanavond geloof ik
Ik heb het een tijdje geleden geprobeerd, maar ik kreeg er de zenuwen vanquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spelen hier nog mensen Kryss toevallig?
Volgens 9GAG een "biwb". Wat vast "bird" in Trumpiaanse schrijfwijze is.quote:
Nee sorry ik houd het bij Call of Dutyquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Spelen hier nog mensen Kryss toevallig?
Farming Simulatorquote:Op donderdag 28 november 2019 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee sorry ik houd het bij Call of Duty
Ik krijg dit weekend les in Minecraftquote:
Heb het jaren niet gedaan maar uitgenodigdquote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nodig me maar uit als je zin hebt in een spelletje hoor![]()
Username is: Muck! (Met uitroepteken dus)
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kutnieuws Jeager, sterkte.
Jongens ik hou het niet bij![]()
Maakt niet uit, hij ziet er prima uit voor kerstquote:Op donderdag 28 november 2019 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens 9GAG een "biwb". Wat vast "bird" in Trumpiaanse schrijfwijze is.
Hoeft toch ook niet? Fijn dat je er bent! Hoe gaat t nu met jullie?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kutnieuws Jeager, sterkte.
Jongens ik hou het niet bij![]()
Donequote:Op donderdag 28 november 2019 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nodig me maar uit als je zin hebt in een spelletje hoor![]()
Username is: Muck! (Met uitroepteken dus)
Nog niet, misschien morgen en anders ergens volgende week of zo denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Chocola![]()
[..]
bal al getest op geur? Hoe klein is klein trouwens? Want die van de lush zijn ook wel groot.
Fijn dat het een zo te horen leuke dag wasquote:Op donderdag 28 november 2019 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, wij zijn weer in de semi-bewoonde wereld. 6 uur in de auto vandaag. 5 Kwartier file en omleidingen. En op de terugweg een kwartier.
Bruiloft was best leuk. Verkorte versie in het gemeentehuis. Het was een niet al te belachelijke toespraak van de ambtenaar. Ik heb mijn handtekening gezet maar heb helemaal niet gelezen waarvoor. Daarna taart bij het bruidspaar en op naar de wok.
Die wok viel echt niet tegenEr was echt enorm veel en van best goede kwaliteit. Ook een bbq, dimsum en sushi. En binnen elke groep heel veel keuze. Ik heb een pescetarische avond gehad. Veel groente, sushi en 6 soorten zalm en 5 soorten garnaal.
Onderweg langs Kaatje, Z80, Tele en Lonaa/Krea gekomen.
Het borrelt ja?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:08 schreef Muck het volgende:
Zo.
Eerst maar eens een tijdje slapen. Morgen de laatste dag van deze debiele werkweek en daarna borrelen met een collega
Lange dag zo met al die meetingsquote:Op donderdag 28 november 2019 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, wij zijn weer in de semi-bewoonde wereld. 6 uur in de auto vandaag. 5 Kwartier file en omleidingen. En op de terugweg een kwartier.
Bruiloft was best leuk. Verkorte versie in het gemeentehuis. Het was een niet al te belachelijke toespraak van de ambtenaar. Ik heb mijn handtekening gezet maar heb helemaal niet gelezen waarvoor. Daarna taart bij het bruidspaar en op naar de wok.
Die wok viel echt niet tegenEr was echt enorm veel en van best goede kwaliteit. Ook een bbq, dimsum en sushi. En binnen elke groep heel veel keuze. Ik heb een pescetarische avond gehad. Veel groente, sushi en 6 soorten zalm en 5 soorten garnaal.
Onderweg langs Kaatje, Z80, Tele en Lonaa/Krea gekomen.
Heb niemand gemeet hoor. Alleen door/langs de woonplaatsen gereden.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Lange dag zo met al die meetingsWat had je nou aan?
Ja. Huis, Kleve, Twente, huis.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef derLudolf het volgende:
Heen en terug een andere route dus?
Dat snap ik hoor dat t langsrijden was.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb niemand gemeet hoor. Alleen door/langs de woonplaatsen gereden.
Ik had een groene bloes/tuniek aan. Denk er misschien morgen aan om een foto te maken.
Mooi net. We hebben even uitgesproken dat we dan misschien niet zijn getrouwd met een Hazesniveau rijmpje tijdens de plechtigheid, maar we voelen al die gezapige shit dus wel voor elkaarRomantiek hier.
Oh. Ben moe.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor dat t langsrijden was.
Fijne vibeeee daar
Harwich. Over een half uurtje mogen we de boot afquote:Op donderdag 28 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Trusten Fles! Heb het even gemist, waar ben je nu?
Hoezo via Kleve dan, want de bruiloft was in NL? Twente ligt ook aan de grensquote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Huis, Kleve, Twente, huis.
Mister Bottle! How's life?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Koppie koffie in het opkomende zonnetje
Nou ja, het is ook niet zijn vader, dat maakt het toch anders. We kennen hem allebei even lang. Maar goed, het is heftig. Vooral voor de moeder van de duutser, want die draagt al de zorg voor het chronisch zieke zusje van de duutser, en van zijn oma die 94 is, en bij z'n moeder in huis woont. En wij wonen zo ver weg, dat voelt wel machteloos...quote:Op vrijdag 29 november 2019 03:04 schreef minilot het volgende:
Nachtelijke bijlees, allemachtig @:Jagärtrut - wat naar en wat zullen jullie geschrokken zijn. SterkteHoe is de Duutster eronder?
Klinkt goed! Loopt het nu met de ene collega?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:58 schreef Blues het volgende:
Ook alweer aan 't werk. Inclusief Italiaans etentje op kosten van de baasch vanavond ihk van 'teambuilding'. Lekker zonder de TL![]()
![]()
Even goed voor ons kluppie om elkaar weer leuk te vinden.
Omdat daar de winkels zijn die we kennen. Het rijden duurde langer maar het winkelen ging heel snel. Wat maar goed is ook want vanwege alle file hadden we een klein uur voor 2 winkels en dat was toch wel krap. We hebben onze vrienden ook in het gemeentehuis pas ontmoet in plaats van bij hen thuis zoals de rest van het gezelschap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo via Kleve dan, want de bruiloft was in NL? Twente ligt ook aan de grens
Nog koolzuur gescoord?
Wat een nare situatiequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet zijn vader, dat maakt het toch anders. We kennen hem allebei even lang. Maar goed, het is heftig. Vooral voor de moeder van de duutser, want die draagt al de zorg voor het chronisch zieke zusje van de duutser, en van zijn oma die 94 is, en bij z'n moeder in huis woont. En wij wonen zo ver weg, dat voelt wel machteloos...
Autistenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat daar de winkels zijn die we kennen.
Nee, haastquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Autisten
Ik ken of de kerstreclame van Edeka al op YouTube stond. Neen.
Wel deze![]()
Met fish and chips mate?quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Koppie koffie in het opkomende zonnetje
Oh dat is wel heel veel op haar bordjequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet zijn vader, dat maakt het toch anders. We kennen hem allebei even lang. Maar goed, het is heftig. Vooral voor de moeder van de duutser, want die draagt al de zorg voor het chronisch zieke zusje van de duutser, en van zijn oma die 94 is, en bij z'n moeder in huis woont. En wij wonen zo ver weg, dat voelt wel machteloos...
Ja! Ze heeft zichzelf gereset lijkt het wel en laat haar conflict met TL buiten ons als team.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt goed! Loopt het nu met de ene collega?
Ik leverde een hyper kind af op school want schoen gezet in de klasik heb te doen met de juffen in deze tijd van het jaar. Zelf onderweg naar werk, ook een kort dagje want we vertrekken op tijd naar Duitsland voor een weekendje.
Wat fijn dat ze het zo dapper oppakt nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Ze heeft zichzelf gereset lijkt het wel en laat haar conflict met TL buiten ons als team.
Als ze een 'latere' dienst moet draaien maakt haar nog niet blij maar ze 'gaat het proberen'.
Fijn, veel plezier daar
Och, wat krijgt zij voor op haar bordje zeg. Kan me voorstellen dat dat voor jullie moeilijk is om dat van een afstand te moeten zien en te ver weg wonen om iets te kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, inderdaad!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
Het is sint pannekoek
Maar er bestaat dus ook pannenkoekensoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu seizoen 3 in mijn nachtdiensten. Ik heb gewoon heeel veel zin in zondag omdat ik dan weer moet werkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik ben zo verslaafd aan 'the crown' op Netflix. Ben weer opnieuw begonnen te kijken, en in elk verloren kwartiertje kijk ik even...
Het is nog steeds heel verdrietig en ook wel heel veel op het bordje van je schoonmoeder. Heeft zij hulp? Is zoiets goed geregeld in Dld als je er alleen voor staat? Ik snap je hulpeloze gevoel, zal niet meevallen als je op zo'n afstand zit. Sterkte.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie de winkels al geplunderd?
Oh, dat kan ik me voorstellen. Probeer het eigenlijk in een afsprakenloos weekend te gaan kijken. Misschien volgende week. Dan komen op zondag om 17 uur mensen erwtensoep eten, en daar hoef je niet veel aan te doen, dat maakt zichzelf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk nu seizoen 3 in mijn nachtdiensten. Ik heb gewoon heeel veel zin in zondag omdat ik dan weer moet werken
Ik heb helemaal niets nodig en ga ook gewoon helemaal niets kopen. Ook geen geld voor, dat helpt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n mooie nieuwe tas gekregen voor mijn verjaardag:quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben enthousiast begonnen aan verschillende webshops, maar heb mijn winkelmandjes gewoon weer leeggegooid. Heb wel genoeg troep.
Alleen mijn tas is een paar dagen geleden kapot gegaan. Dus nu ga ik naar mijn werk met mijn laptop en zooi in een linnen tasje. Dat is het enige wat ik nog wel wil kopen, maar ik kan nooit een leuke tas vinden.
Ze realiseerde zich ook ineens dat wij niet voor niks zo'n lange loyale adem voor haar hadden.. dat heeft ze nu wel ingezien. Eigenlijk door het laatste overleg waarin er weer een paar in tranen waren en iemand zei: Wát heb je nu nog nodig om je in te laten zien dat dit is wat het is voor ons, dat we er allemaal last van hebben gekregen, dat we onze klup weer willen zoals het was en dat we allang iemand anders die wél volle dagen kan werken hadden kunnen aannemen?!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze het zo dapper oppakt nu.
Mooi!quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie nieuwe tas gekregen voor mijn verjaardag:
[ afbeelding ]
Fijn dat ze dat ziet. Dat zal voor haar een betekenisvol moment zijn geweest, dat haar collega's haar zo graag willen behouden in het team.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze realiseerde zich ook ineens dat wij niet voor niks zo'n lange loyale adem voor haar hadden.. dat heeft ze nu wel ingezien. Eigenlijk door het laatste overleg waarin er weer een paar in tranen waren en iemand zei: Wát heb je nu nog nodig om je in te laten zien dat dit is wat het is voor ons, dat we er allemaal last van hebben gekregen, dat we onze klup weer willen zoals het was en dat we allang iemand anders die wél volle dagen kan werken hadden kunnen aannemen?!
Ben ik nog mee bezig. Wil het voor de lunch klaar hebben!quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi!
Had jij nou gesolliciteerd op die ene baan waar je over vertelde?
Da's laat zeg. Het is de 29e al. Rommelt er wat in het bedrijf?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel allerlei dingen nodig, maar kan niet vinden wat ik mooi vind.
Tevens heeft F. zn salaris nog steeds niet.![]()
Ahja, die is wel netjes. Al snap ik dat oprol stukje nooit zo goed.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
het is vooral heel flexibel. In nood kan er heel veel in....quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahja, die is wel netjes. Al snap ik dat oprol stukje nooit zo goed.
Het is iedere maand gedoe. Bedrijf is nog in de opbouwfase-ish. Dus er wordt niet genoeg verdiend. En om een of andere reden krijgen ze het er maar niet bij de baas naar binnen dat loon toch echt een maandelijks terugkerend ding is waar ie geld voor opzij moet zetten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Da's laat zeg. Het is de 29e al. Rommelt er wat in het bedrijf?
Da's een flink eind van Brussel. Is dat mogelijk om vanuit Brussel te doen, of dan de Duutser vanuit Zweden werken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ben ik nog mee bezig. Wil het voor de lunch klaar hebben!
Verder nog een vacature terug in Zweden. Kriebelt stiekem toch wel....
Gaafquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:08 schreef Myraela het volgende:
Gisteren wel echt een leuk cadeau voor mijn oma gekocht.Hopelijk vindt zij het ook leuk, want ik had dit ook zo voor mezelf kunnen kopen.
Houder, pot en plant bij elkaar gezocht voor maar 20 euro. Geen aanbieding overigens, gewoon plantenhal.
[ afbeelding ]
Dat is voor de waterdichtheid, anders heb je een nogal hele dikke lelijke rits die je regelmatig in moet smeren met was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahja, die is wel netjes. Al snap ik dat oprol stukje nooit zo goed.
Een Aechmea Primera. Ik hou normaal niet van planten met bloemen, maar deze is wel echt mooi met dat blad.quote:
Brr kijk er maar mee uit. Zoiets heeft ons ooit vreselijk in de problemen gebracht waar er nu nog steeds tegenaan lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is iedere maand gedoe. Bedrijf is nog in de opbouwfase-ish. Dus er wordt niet genoeg verdiend. En om een of andere reden krijgen ze het er maar niet bij de baas naar binnen dat loon toch echt een maandelijks terugkerend ding is waar ie geld voor opzij moet zetten.
nee, dan zouden we moeten verhuizen. De duutser kan in ieder geval een aantal jaren een leave of absence nemen. Maar goed we moeten het nog maar eens goed overwegen voordat ik de tijd in een sollicitatie stop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's een flink eind van Brussel. Is dat mogelijk om vanuit Brussel te doen, of dan de Duutser vanuit Zweden werken?
Is dat geen reden om iets anders te gaan zoeken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Het is iedere maand gedoe. Bedrijf is nog in de opbouwfase-ish. Dus er wordt niet genoeg verdiend. En om een of andere reden krijgen ze het er maar niet bij de baas naar binnen dat loon toch echt een maandelijks terugkerend ding is waar ie geld voor opzij moet zetten.
Daar wordt ook wel over nagedacht. Het is lastig want F. is te loyaal, denk ik soms. En het stort echt in als ie weggaat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat geen reden om iets anders te gaan zoeken?Klinkt als iets wat echt ineens helemaal in kan storten.
Wil je daar over uitwijden? Eventueel per DM?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Brr kijk er maar mee uit. Zoiets heeft ons ooit vreselijk in de problemen gebracht waar er nu nog steeds tegenaan lopen.
Loyaliteit is heel mooi, maar moet ook wel twee kanten op werken. En dan moet hij er natuurlijk wel vertrouwen in hebben dat dit gaat veranderen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Daar wordt ook wel over nagedacht. Het is lastig want F. is te loyaal, denk ik soms. En het stort echt in als ie weggaat.
I know, I know.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Loyaliteit is heel mooi, maar moet ook wel twee kanten op werken. En dan moet hij er natuurlijk wel vertrouwen in hebben dat dit gaat veranderen.
Rare baas. Je hebt je werknemer keihard nodig, maar betaalt elke maand te laat uit waardoor die werknemer sneller naar iets anders kan uitkijken. Klinkt niet logisch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Daar wordt ook wel over nagedacht. Het is lastig want F. is te loyaal, denk ik soms. En het stort echt in als ie weggaat.
Maar heeft die man niemand die de administratie doet? Of doet hij dat zelf?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar ook echt iedere keer weer over.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rare baas. Je hebt je werknemer keihard nodig, maar betaalt elke maand te laat uit waardoor die werknemer sneller naar iets anders kan uitkijken. Klinkt niet logisch.
Hij heeft een boekhouder, voor zover ik weet. Ik snap gewoon niet hoe die man denkt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar heeft die man niemand die de administratie doet? Of doet hij dat zelf?
Goed voorbeeld doet goed volgen ditdat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
Er staan twee buren op ladders hun boei oorden te boenen
Als 1 schaap over de Dam is...
Is je stagiair iets aan het doen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
Dat. Loyaliteit levert overigens geen klote op, kan ik uit ervaring zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rare baas. Je hebt je werknemer keihard nodig, maar betaalt elke maand te laat uit waardoor die werknemer sneller naar iets anders kan uitkijken. Klinkt niet logisch.
Het valt alleen maar meer op hie vies het bij hen is als het bij jou schoon isquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
vast wel, maar ik zit niet aan boord.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is je stagiair iets aan het doen?
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies ditquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het valt alleen maar meer op hie vies het bij hen is als het bij jou schoon is
Ik heb gisteren verse gevulde pasta gekocht. Salade erbij en kaas eroverquote:
Kan gewoon hier.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je daar over uitwijden? Eventueel per DM?
Oei.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan gewoon hier.
Mijn man werkte bij een bedrijf die ook net was opgestart. Salaris kwam steeds later maargoed hadden daar toen geen last van dus het viel niet op ofzo.
Die baas was ook nog met allerlei bedrijven bezig om meer klanten te krijgen en dat leek allemaal heel goed te gaan. Want het was zogezegd allemaal in een ver stadium tot al die bedrijven stuk voor stuk zich allemaal terug trokken. En hij had zich zo op die bedrijven vastgebeten dat er ook niks anders meer op de stapel lag. (Dit laatste hoorde wij ook allemaal achteraf pas)
Toen begon het geklooi met nog later betalen. Man een gesprek met zijn baas gehad en die beloofde beterschap. Die beterschap kwam ook.. Alleen helaas niet lang genoeg. Ondertussen hadden wij een nieuwbouwwoning gekocht en zaten volop in de dubbele lasten vanwege die woning die nog gebouwd werd maar wel betaald moest worden en de woning waar wij nog gewoon in woonde.
Onze auto gaf er de brui aan dus we hebben toen een nieuwe auto gekocht. Niet veel later begon dat geklooi met salarissen weer. Tot op het punt dat mijn man het werk heeft neergelegd (hij is echt ontzettend trouw als werknemer) maar de baas liep ondertussen bijna 3 maanden achter met betalen. Wij hadden op dat moment weinig reserves meer omdat auto en huis. Op Een gegeven moment zelfs geld bij mijn ouders moeten gaan lenen voor de dierenarts, hypotheek van onze woning enz. We hebben dat net allemaal terug kunnen betalen. En dan had ik het geluk dat ik bij mijn ouders terecht kon anders was het allemaal nog meer in de ellende gelopen. En hadden we nu misschien een een of andere BKR registratie gehad waardoor we geen hypotheek meer konden krijgen.
Bedrijf is failliet gegaan we wachten nog steeds op een gedeelte van het geld. Vermoed dat dat niet meer gaat komen.
Ben weer over de zeik nu
Da's heftig zeg! Begrijpelijk dat alles, als je het weer neerzet hier, naar boven komt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan gewoon hier.
Mijn man werkte bij een bedrijf die ook net was opgestart. Salaris kwam steeds later maargoed hadden daar toen geen last van dus het viel niet op ofzo.
Die baas was ook nog met allerlei bedrijven bezig om meer klanten te krijgen en dat leek allemaal heel goed te gaan. Want het was zogezegd allemaal in een ver stadium tot al die bedrijven stuk voor stuk zich allemaal terug trokken. En hij had zich zo op die bedrijven vastgebeten dat er ook niks anders meer op de stapel lag. (Dit laatste hoorde wij ook allemaal achteraf pas)
Toen begon het geklooi met nog later betalen. Man een gesprek met zijn baas gehad en die beloofde beterschap. Die beterschap kwam ook.. Alleen helaas niet lang genoeg. Ondertussen hadden wij een nieuwbouwwoning gekocht en zaten volop in de dubbele lasten vanwege die woning die nog gebouwd werd maar wel betaald moest worden en de woning waar wij nog gewoon in woonde.
Onze auto gaf er de brui aan dus we hebben toen een nieuwe auto gekocht. Niet veel later begon dat geklooi met salarissen weer. Tot op het punt dat mijn man het werk heeft neergelegd (hij is echt ontzettend trouw als werknemer) maar de baas liep ondertussen bijna 3 maanden achter met betalen. Wij hadden op dat moment weinig reserves meer omdat auto en huis. Op Een gegeven moment zelfs geld bij mijn ouders moeten gaan lenen voor de dierenarts, hypotheek van onze woning enz. We hebben dat net allemaal terug kunnen betalen. En dan had ik het geluk dat ik bij mijn ouders terecht kon anders was het allemaal nog meer in de ellende gelopen. En hadden we nu misschien een een of andere BKR registratie gehad waardoor we geen hypotheek meer konden krijgen.
Bedrijf is failliet gegaan we wachten nog steeds op een gedeelte van het geld. Vermoed dat dat niet meer gaat komen.
Ben weer over de zeik nu
quote:
Weg loonquote:
Da's niet gezellig, als Loon hier ineens weg is.quote:
Ditquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik dacht heel even dat je het tegen jezelf had
Ik ook heel evenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jeeeej
Ik dacht heel even dat je het tegen jezelf had
Zeker. Hoewel ik nog steeds niet weet wat we eten vanavond.quote:
Ik doe altijd uit een pakje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Gewoon, uit een pakje. Omdat het kan.
Ja I echt belachelijk hoor. Wij hadden altijd financieel alles netjes op orde. En hoe snel het in de soep kan lopen merk je dan pas eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:01 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Powernapje gedaan..
Nu eens lunch voor Isa en Lucky gaan regelen![]()
En t-p wat een toestanden zeg! Denk je alles goed in orde te hebben.. wij zijn hier thuis wat dat betreft erg blij met de werkgevers een internationaal bedrijf en de overheid.. die zullen niet beiden tegelijkertijd failliet gaan..
Brrr... hoe kwetsbaar kun je zijn hequote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja I echt belachelijk hoor. Wij hadden altijd financieel alles netjes op orde. En hoe snel het in de soep kan lopen merk je dan pas eigenlijk.
Nu goede werkgevers hoor
Alleen sportoortjes aangeschaft. Vast aan een draad is toch niet heel fijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:56 schreef Myraela het volgende:
Zo kwam ik ooit eens terecht in de 3 dwaze dagen van de bijenkorf. Ik kende het hele fenomeen niet. Wat een toestand en ellendequote:Op vrijdag 29 november 2019 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn collega heeft vandaag vrij genomen. Gezellig naar de stad gaat ze
Ach, ieder zo z'n ding.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn collega heeft vandaag vrij genomen. Gezellig naar de stad gaat ze
Fijn!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja I echt belachelijk hoor. Wij hadden altijd financieel alles netjes op orde. En hoe snel het in de soep kan lopen merk je dan pas eigenlijk.
Nu goede werkgevers hoor
Gezellie!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:01 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Powernapje gedaan..
Nu eens lunch voor Isa en Lucky gaan regelen![]()
Wat fijn! En knap van haarquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Ze heeft zichzelf gereset lijkt het wel en laat haar conflict met TL buiten ons als team.
Als ze een 'latere' dienst moet draaien maakt haar nog niet blij maar ze 'gaat het proberen'.
Fijn, veel plezier daar
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, inderdaad!Jan, Jans en de kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Arme jij!quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo kwam ik ooit eens terecht in de 3 dwaze dagen van de bijenkorf. Ik kende het hele fenomeen niet. Wat een toestand en ellende
Ik vroeg me echt af of iedereen gek was geworden, maar wist ook echt niet wat er aan de hand was. Alle jaren daarna heb ik me er verre van gehouden. Had indertijd wel een goede vriend die er speciaal vrij voor nam, die vond het heerlijk. Dus wilde ik iets, kreeg hij de opdracht om het te kopen. Ik ben er nooit meer naar toe gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Arme jij!
Zo onvoorbereid in de chaos geworpen worden
Ik heb bewust online gekocht bij Douglasquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga zo even langs de Ici Paris![]()
Volgens mij zag ik dat bij Bol van de week in de BF weekquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ver weg blijven van Douglas etc, anders ga ik veel te veel nagellak bestellen.![]()
Ik had gehoopt dat Ticket to Ride ergens in de aanbieding zou zijn als kerstcadeau, maar helaas. Echt geen idee wat ik die kinderen dan moet geven.Ben een beetje klaar met Switch spelletjes geven.
Mja, voor 36 euro is die altijd wel ergens te vinden. Ik heb hem ergens voor 30 staan, maar dat is dan weer zo'n klein webshopje. Dus ik twijfel nog even.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik dat bij Bol van de week in de BF week
Klopt was een dag aanbieding.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik dat bij Bol van de week in de BF week
Hier viel het nog mee en ik kwam er toch langs. Toch een nieuw flesje hypnose voor de helft van het geld. Blijft mijn all time favouritequote:Op vrijdag 29 november 2019 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb bewust online gekocht bij Douglas![]()
Zo heb ik dadelijk ook tijd om te bruisbalbadderen voor ik naar verjaardagsfeestje ga
Ik genoot niet van de perzik variantquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier viel het nog mee en ik kwam er toch langs. Toch een nieuw flesje hypnose voor de helft van het geld. Blijft mijn all time favourite
Genietse van je bruisballen![]()
Ik houd daar ook zo vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef Myraela het volgende:
Toch nog wat aanbiedingen gekocht. Maar gewoon bij de Kruidvat.We kunnen weer even vooruit. Ik word zo blij van zo'n kortingbedrag.
Dat heb ik ook elke week als ik gewoon mijn boodschappen bestel.
[ afbeelding ]
Oh wat een bummerquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik genoot niet van de perzik variant![]()
Nul geur, weinig bruis en het water werd geel..... misschien moet ik er maar blij mee zijn dat er geen geur vanaf kwam![]()
Ik ga het wel melden, zonde van mijn geld, dit.
Edit: bruisbal was mango. Zo afwezig was de geur dus.
Dit is precies de reden waarom ik jarenlang geen bruisballen heb gekocht. Tot ik ze bij Lush herontdekte.quote:
Wanneer is die kerst uitverkoop.. En als tweede wil ik dat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom ik jarenlang geen bruisballen heb gekocht. Tot ik ze bij Lush herontdekte.
Kerstuitverkoop is bijna
Maar als je 300 euro kan besparen op een aankoop die je anders toch wel zou doen, ga jij liever 300 euro extra betalen door het een week later aan te schaffen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoef niks te hebben, maar uit principe zou ik ook niks bestellen. Debiel Amerikaans gedoe.
Wil niet dat mijn aankopen meegeteld zouden worden in de statistieken van dat gebeuren.
Vooral die korting op de tampons lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef Myraela het volgende:
Toch nog wat aanbiedingen gekocht. Maar gewoon bij de Kruidvat.We kunnen weer even vooruit. Ik word zo blij van zo'n kortingbedrag.
[ afbeelding ]
Als ik iets nodig ben/heb koop ik het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar als je 300 euro kan besparen op een aankoop die je anders toch wel zou doen, ga jij liever 300 euro extra betalen door het een week later aan te schaffen?
Als je dan toch uit je kut moet bloeden, kan het maar beter zo goedkoop mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:54 schreef golfer het volgende:
Vooral die korting op de tampons lijkt mij wel wat.
Tuurlijk doet hij dat. Je moet achter je principes blijven staanquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar als je 300 euro kan besparen op een aankoop die je anders toch wel zou doen, ga jij liever 300 euro extra betalen door het een week later aan te schaffen?
Dat is om het punt heen lullen Ludolfquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik iets nodig ben/heb koop ik het.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat. Je moet achter je principes blijven staan![]()
zouden ze dat ook op reparaties doen? Ik moet zo m'n ketting ophalen na reparatiequote:Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef Zilverberk het volgende:
Het was druk in de stad.![]()
Wel 50 euro korting bij de juwelier wegens black friday.Oude kettinkje was stuk, blijkbaar goede dag om de nieuwe aan te schaffen.
Oh wat fijn. Niet meer blauwbekken. Ook airco voor in de zomer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef golfer het volgende:
Kassahuis is mooi opgeknapt. Vloer geīsoleerd en voorzien van laminaat, muren allemaal mooi wit geschilderd, nieuwe kasten, nieuwe rolgordijnen en een nieuw bureau. En vooral: centrale verwarming met een thermostaat zodat we in de winter geen kou meer hoeven te lijden.
Dag na kerst, bevestiging komt vaak kort van tevoren (maar de laatste jaren is het elk jaar geweest).quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wanneer is die kerst uitverkoop.. En als tweede wil ik dat?
Nee, dat helaas nog niet. We doen het in de zomer met ventilatoren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat fijn. Niet meer blauwbekken. Ook airco voor in de zomer?
Geen idee, ik was sowieso verbaasd dat de juwelier meedeed aan black friday.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
zouden ze dat ook op reparaties doen? Ik moet zo m'n ketting ophalen na reparatie
Er zijn nog goedkopere oplossingen dan tampons.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan toch uit je kut moet bloeden, kan het maar beter zo goedkoop mogelijk zijn.
Katoenen doeken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn nog goedkopere oplossingen dan tampons.
Mooi zoquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef golfer het volgende:
Kassahuis is mooi opgeknapt. Vloer geīsoleerd en voorzien van laminaat, muren allemaal mooi wit geschilderd, nieuwe kasten, nieuwe rolgordijnen en een nieuw bureau. En vooral: centrale verwarming met een thermostaat zodat we in de winter geen kou meer hoeven te lijden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ff einde maken aan Dolfje weerwolfje en dan nach die flugplatz.
Ja, maar dat is niets voor mij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:18 schreef Zilverberk het volgende:
Heb er mensen redelijk positief over gehoord, rationeel gezien snap ik dat het schoner is. Maar als ik bij mezelf zo'n ding er in moest doen.quote:
De eerste keer een tampon indoen is ook raar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb er mensen redelijk positief over gehoord, rationeel gezien snap ik dat het schoner is. Maar als ik bij mezelf zo'n ding er in moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er ondertussen aan gewend.
Alsof jij op een CDA'er of VVD'er zou stemmen als je iemand een hele goede bestuurder vindquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat. Je moet achter je principes blijven staan![]()
Ik baal dat alles wat ik wil geen korting heeft. Maar ik ben ook blij dat alles wat ik de laatste tijd heb gekocht nu geen korting heeft
Zo'n cup erin stoppen is als vrouw niet zo vreemd, maar het eruit halen vind ik toch ook geen fijne gedachte. Vooral het moeten legen en schoonmaken en weer opnieuw gebruiken buiten de deur, lijkt me redelijk onhandig en smerig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:
Heb er mensen redelijk positief over gehoord, rationeel gezien snap ik dat het schoner is. Maar als ik bij mezelf zo'n ding er in moest doen.
Oh ja hoor. Ik heb wel eens VVD gestemd (en dat was nadat mijn vader raadslid voor de vvd was). De plannen van de VVD voor de gemeente waren het beste in mijn ogen. Ik ga volledig op het programma af en de mensen die ervoor staan. Vandaar dat VVD en CDA momenteel echt niet in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alsof jij op een CDA'er of VVD'er zou stemmen als je iemand een hele goede bestuurder vind
Er wordt ook heel veel gekocht wat eigenlijk niet nodig is. Dan ben ik alsnog het goedkoopste uit want ik koop niets.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De eerste keer een tampon indoen is ook raar.Ja ok, dan stop je er ook iets in. Maar ik heb het idee bij zo'n siliconen trechter dat het er vrolijk uit drupt. Dan klinkt onrationeel een sponsje schoner hoewel dat niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er ondertussen aan gewend.Kranplätze müssen verdichtet sein
Even stiekem in de koffiehoek in de waterkokerquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n cup erin stoppen is als vrouw niet zo vreemd, maar het eruit halen vind ik toch ook geen fijne gedachte. Vooral het moeten legen en schoonmaken en weer opnieuw gebruiken buiten de deur, lijkt me redelijk onhandig en smerig.
jup, ben zo blij dat ik daarvan af ben....quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lijkt me bij jou ook wel lastig....quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ergens indrukken heeft in elk geval weinig nutquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijkt me bij jou ook wel lastig....
Misschien wel mooier!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, vorige keer dat ik de chocolademoussetaart maakte was het buiten 0 graden, en had ik de taart buiten gezet om af te koelen tussen de 2 lagen. Vandaag niet zo koud, dus in de koelkast. Maar, duurt het dus veel langer voor de eerste laag om stijf te worden. Dat had ik niet zo ingecalculeerd. Nu is het denk ik een gemarmerde chocolademousse taart. Vast ook mooi.
Ik las de quote niet en dacht dat het over de cup gingquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien wel mooier!
Maar was een kort poosje in de vriezer geen optie?
Bleeeh!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las de quote niet en dacht dat het over de cup ging
Jij zag mini al een beetje moeilijk scheelkijken van een bevroren cupje?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las de quote niet en dacht dat het over de cup ging
m'n vriezer zat te vol. En ik had er niet zo over nagedacht.....WAs waarschijnlijk wel beter geweest, ja. Pas toen ik de melkmousse bovenop de pure stortte, en het naar beneden zonk realiseerde ik m'n fout, en toen was het te laat!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien wel mooier!
Maar was een kort poosje in de vriezer geen optie?
Ik denk dat mini juist zowat de enige is die dit als een serieuze tip zou gevenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zag mini al een beetje moeilijk scheelkijken van een bevroren cupje?
Wat vervelendquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n vriezer zat te vol. En ik had er niet zo over nagedacht.....WAs waarschijnlijk wel beter geweest, ja. Pas toen ik de melkmousse bovenop de pure stortte, en het naar beneden zonk realiseerde ik m'n fout, en toen was het te laat!
Wellicht verfrissend op hete zomerdagen, even voorkoelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zag mini al een beetje moeilijk scheelkijken van een bevroren cupje?
..las ik na de post die ik net deed.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat mini juist zowat de enige is die dit als een serieuze tip zou geven
kom zondag maar een stukje halen. Is vast over....quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
Kun je vast niet meer serveren nu.
Geef maar door
Moest lachen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lijkt me bij jou ook wel lastig....
Marmer mousse taartquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n vriezer zat te vol. En ik had er niet zo over nagedacht.....WAs waarschijnlijk wel beter geweest, ja. Pas toen ik de melkmousse bovenop de pure stortte, en het naar beneden zonk realiseerde ik m'n fout, en toen was het te laat!
quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:48 schreef minilot het volgende:
[..]
..las ik na de post die ik net deed.
Het is geen trechter hoor, het is een soort kommetje. Dat tuutje aan de onderkant is slechts bedoeld als handvat, maar dat staat niet in verbinding met het kommetje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ok, dan stop je er ook iets in. Maar ik heb het idee bij zo'n siliconen trechter dat het er vrolijk uit drupt. Dan klinkt onrationeel een sponsje schoner hoewel dat niet zo is.
Gisteren ook mooi wat bespaard bij Kruidvatquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:41 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Welke regio?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:
gut, nu het idee opgekomen is om toch te solliciteren in Zweden begint het echt te kriebelen om terug te gaan. Van het weekend eens goed overleggen....
Waarom? Soep met omelet erin of soep met croutons erin is ook lekker. Dit is gewoon iets ertusseninquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
Pannenkoekensoep
https://www.schaer.com/nl-nl/r/frittatensoep-pannenkoekensoep
het lijkt me niks.
Wat een leuk idee om je verjaardagscadeau zo te geven! Leuk voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog even verjaardagskaartje voor neef(je) schrijven.
Ze mogen altijd kiezen tussen geld, uitje of uit eten. Dit exemplaar ging met mij op zijn 12e voor zijn eerste sterren ervaring. Twee jaar geleden heb ik hem meegenomen naar Fred en vorig jaar gingen we dineren in het donker.
Maar eens kijken waar we dit jaar zin in hebben
Uppsala...quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welke regio?
wij gaan wellicht 10u naar het Noorden verkassen..
Heeft met name voor mij nog wat implicaties waar we nog niet over uit zijn.
Ik zou 'ja' zeggen. Maar ik heb al de hele dag een vreetbui.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:07 schreef fietsie het volgende:
Als het nou niet wijs is om met trek / honger te gaan winkelen, dan is het toch aanbevelenswaardig eerst naar de Mek te gaan , en dan pas naar de Lidl?
Omgeving Borlänge..quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Uppsala...
Waar zouden jullie heen gaan? Sundsvall?
Ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Wie zou er hier trouwens blij worden van pure wodka? Ik vraag dit omdat ik zelf dan meteen "sinaasappelsap erdoor" als pavlov reactie krijg....
Klinkt als goede gelegenheid voor een enorme bitchfight?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:33 schreef Blues het volgende:
Bij het 1e wijntje ligt iedereen hier met de neus in het voorgerecht.
En waar komen jullie nu vandaan? Uit het beeldenstormstadje Malmö?quote:
Aha. Capitoquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is geen trechter hoor, het is een soort kommetje. Dat tuutje aan de onderkant is slechts bedoeld als handvat, maar dat staat niet in verbinding met het kommetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |