Tuurlijk niet. Logistiek gezien niet te doen. En meer wapens dan burgers+burgers die bereid zijn de wapens op te pakken.quote:Op maandag 2 december 2019 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat prima te doen is, maar er valt in die bananenrepubliek niets te halen.
O dus in Irak is nu democratiequote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dat was er ook niet voor Iraq-war dus waarom is dat een issue?
Vraag het de Oeigoeren eensquote:Op donderdag 5 december 2019 16:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O dus in Irak is nu democratie
China functioneert perfect waarom heeft men daar democratie nodig ?
Even een domme vraag. Hoe zou jij meten of een volk gelukkig is met de leiding en gekozen richting als er 1 dude of partij is die zonder tegenspraak lekker zijn ding doet?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:59 schreef Jantje2k het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat democratie iets goeds is? Uiteindelijk is gewoon één persoon die het beste voor heeft misschien wel even goed in sommige landen / werelddelen.
Als zij zich daar gelukkig bij voelen moeten zij dat gewoon zelf weten toch?
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar in Irak hadden ze het beter voordat wij er zijn geweest. Dan kunnen we de vraag stellen of het wel slim is om onze gedachten overal heen te exporterenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:29 schreef SpecialK het volgende:
Even een domme vraag. Hoe zou jij meten of een volk gelukkig is met de leiding en gekozen richting als er 1 dude of partij is die zonder tegenspraak lekker zijn ding doet?
Gezien de best leefbare landen op deze aardkloot toevalligerwijs democratieen zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 14:59 schreef Jantje2k het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat democratie iets goeds is? Uiteindelijk is gewoon één persoon die het beste voor heeft misschien wel even goed in sommige landen / werelddelen.
Als zij zich daar gelukkig bij voelen moeten zij dat gewoon zelf weten toch?
En witte muur is beter voor mijn planten dan een donkerbruine muur. Dat is een feit.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar in Irak hadden ze het beter voordat wij er zijn geweest. Dan kunnen we de vraag stellen of het wel slim is om onze gedachten overal heen te exporteren
Ja, misschien zei ik het niet goed inderdaad. Ik bedoelde voornamelijk te zeggen dat het raar is van ons om ergens een rommel van te maken en dan zeggen dat wij daar de "democratie" voor hen gebracht hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En witte muur is beter voor mijn planten dan een donkerbruine muur. Dat is een feit.
De vraag die jij nu stelt is... is het handig om mijn kamer wit te verven door witte verf te drinken en de muren onder te pissen.
Dat zijn moslimsquote:
en Lybie, Egypte en Irak diepe ellendequote:Op donderdag 5 december 2019 18:49 schreef imgoddamnugly het volgende:
Democratie brachten het middenoosten, zuid amerika en Oekraine alleen maar oorlog
Fixed.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en Lybie, Egypte en Irak diepe ellende
sommige landen doen het niet als democratie In sommige landen zijn er machtige types die liever geen democratie hebben.
maar die zijn ook gekozen door de lokale bevolking in hun regioquote:Op donderdag 5 december 2019 18:05 schreef rockstah het volgende:
Er is helemaal geen sprake van één persoon die alles beslist, het land wordt in feite geregeerd door het centrale comité, zo'n 300 man in totaal.
Ohja helemaal vergeten. Het zijn maar moslims. Dan mag je er volgens menig fokker alles mee uitvreten wat er in je ziekelijke brein opkomtquote:
Dit heeft allemaal eerder te maken met de actieve inmenging van het westen in andermanse verkiezingen. Iran en Oekraine zijn hiervan bekende voorbeelden (geen complot theorie). Je kunt niet anders concluderen dan dat het westen in al deze landen opzettelijk de orde wilde verstoren. En opzettelijk oorlogen wilde creeëren. Wat best bizar is om je te realiseren. Maar vrede heeft het westen nooit gebracht in deze landen dus dat is dan een trend. Opzet. Dit moet toch een keer uit de taboesfeer komen. En zal toch een keer moeten worden besproken. Want de feiten zijn er.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en Lybie, Egypte en Irak diepe ellende
sommige landen doen het niet als democratie
China functioneert helemaal niet perfect.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O dus in Irak is nu democratie
China functioneert perfect waarom heeft men daar democratie nodig ?
De rest van China heeft niet te maken met jihadistische terroristische moslims en is de ligging ook totaal anders. Als China niet zo had opgetreden, dan had Xinjang nog veel meer problemen gehad en kon je daar als Han-Chinees niet meer veilig over straat lopen.quote:Op zondag 8 december 2019 16:37 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik hoop voor de rest van China dat hen dat bespaard blijft, en dat Xi niet de nieuwe Mao wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |