quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Als ze maar ademt, of ja zelf dat .. nou ja anyway.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:30 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Op wat voor type vrouw val je? Wat zoek je in een relatie? Ben je open minded?
Als hij wil motorboaten hoeft hij niet voorover te buigen, hij moet op z'n tenen staan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Wow dit is echt een totaaaaaale mismatch.
ditquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ze durfde niet te zeggen "Maar dan wel alleen als vrienden".
En zelf wel een pens hebben. Ik denk dat zijn dode vrouw wat maatjes meer had en dat hij nu eens een slanke vrouw wilt hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Lol hij is 92 jaar oud en zoekt een sportieve slanke dame? Oke.
70.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Lol hij is 92 jaar oud en zoekt een sportieve slanke dame? Oke.
Combi van Sylvester en Lorenzo?quote:Op maandag 2 december 2019 19:33 schreef itchycoo het volgende:
Sylvenzo, wat is dat nou weer voor naam
Wow dom clichéquote:Op maandag 2 december 2019 19:36 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Wow, nijlpaard! Wow, vlinder! Wow, HIV!"
Dat is nogal zachtjes uitgedrukt...quote:Op maandag 2 december 2019 19:46 schreef Karina het volgende:
Die gast met het geruite shirt is beetje een simpleton.
Je kunt het maar vast gehad hebbenquote:
Daar ga je geen band mee op bouwen, je moet ook social skills hebben.quote:
Ze zijn slecht gematcht ja, totaal verschillend. Zij is een beetje naief, kinderlijk bijna.quote:Op maandag 2 december 2019 20:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Daar ga je geen band mee op bouwen, je moet ook social skills hebben.
Hoezo vinden mensen dat zo lastig?
hij smooth boyquote:Op maandag 2 december 2019 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ze zijn slecht gematcht ja, totaal verschillend. Zij is een beetje naief, kinderlijk bijna.
Mary-Lou van Steenisquote:Op maandag 2 december 2019 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ze lijkt een beetje op die vrouw van Vrienden Voor Het Leven
Deze vrouw doet mij denken aanquote:Op maandag 2 december 2019 20:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alweer?
Zou hij nog pennen met Kees F.?
Miss moeten we de shit bij haar ook nog letterlijk nemenquote:
Jaloers?quote:Op maandag 2 december 2019 20:18 schreef Nine. het volgende:
Nou onze SM meesteres heeft er een nieuw slaafje bij.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss moeten we de shit bij haar ook nog letterlijk nemen
Die mensen zijn er.quote:
Ja?quote:
zie niet wat daar mis mee isquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:47 schreef Snowsquall het volgende:
Altijd gezellig met je moeder op vakantie........als je 12 bent
Hoeveel tepels heb jij?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:50 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Waarom heeft hij drie ritsen op zijn shirt? Een voor elke tepel?
Ik had ook een goede relatie met mn moeder maar er mee op vakantie gaan vind ik wel een heel ander verhaal...quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:49 schreef over_hedge het volgende:
zie niet wat daar mis mee is Toch fijn als je een goede band met je ouders hebt.
Want? Maak je je moeder blij meequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik had ook een goede relatie met mn moeder maar er mee op vakantie gaan vind ik wel een heel ander verhaal...
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:54 schreef wcborstel het volgende:
Hoi, leuk je te ontmoeten, waar kom je vandaan, wil je kinderen? Woon je nog thuis? Ga je nog met je moeder op vakantie?
Goede openingsvragen...
Dagtripjes ja maar niet 2 weken op vakantie...er zat bijna 40 jr tussen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Maak je je moeder blij mee
Ah was niet de enige die het opvielquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:02 schreef RedFever007 het volgende:
Ei opener![]()
Hij wil haar eitje ook wel openen
Yepquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:05 schreef over_hedge het volgende:
Heeft die nou een charmander op zijn arm
Zelf zijn keuze in pokemons in gay. Doe dan tenminste charizardquote:
Zoveel ritsen en geen eentje voor z'n waffelquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:09 schreef over_hedge het volgende:
Ja echt heel slim om dit zo te vertellen
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Zoveel ritsen en geen eentje voor z'n waffel
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zoveel ritsen en geen eentje voor z'n waffel
Veel mogelijke fokkers. Vooral dat corpulent stelletjequote:Op dinsdag 3 december 2019 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het de laatste dagen een beetje een freakshow worden. Of zijn dit gewoon de doorsnee Nederlanders...?
Ze loopt als Lucille Werner...quote:
Idd. Maar of deze dude met z'n 1942 kapsel nou zoveel beter is...quote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat een tegenpolen. Ze hadden haar met die blower gematched puur voor de grap
Dat is cool joh.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:37 schreef Yaku het volgende:
Really nice, hoeveel fucking Engelse words ze gebruikt in haar zinsstructuur
Zo inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2019 19:45 schreef over_hedge het volgende:
7 jaar jonger geschat???? Weet ze zeker dat ze niet ouder bedoeld
Ja, maar hou je ook van leuke dingen doen? Anders ben je echt niet bijzonder.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:52 schreef Yaku het volgende:
Hey, wat een toeval. Ik hou ook van reizen en Netflix.
ja dit vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef Yaku het volgende:
Wat doet een student geologie, media en design trouwens? Zandkastelen bouwen en deze op Insta zetten?
Hippe infographics maken? Dacht eerst dat ze twee studies deedquote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef Yaku het volgende:
Wat doet een student geologie, media en design trouwens? Zandkastelen bouwen en deze op Insta zetten?
Heel veel eten blijkbaarquote:Op donderdag 5 december 2019 19:56 schreef itchycoo het volgende:
Deze man z’n ogen hebben wat ellende gezien
Wat een flutopleiding zegquote:Op donderdag 5 december 2019 19:59 schreef over_hedge het volgende:
opleiding Geo Media & Design leer je hoe jij aardrijkskunde, nieuwe media en design combineert tot meer van zulke innovatieve producten en diensten. Je leert geografisch denken en complexe vraagstukken inzichtelijk maken. Zo word jij de vertaler tussen de klant met een ruimtelijk vraagstuk en de ICT’er met de tools.
Dat dus blijkbaar
quote:
Scherpquote:Op donderdag 5 december 2019 20:06 schreef Yaku het volgende:
Menu kaarten weer op tafel. Continuity error...
Zo een extraatje in een Linda de Mol serie.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik sla geen vrouwen, maar haar wil ik slaan, door mijn beeldscherm heen.
Waarschijnlijk slecht gekooktquote:Op donderdag 5 december 2019 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jammer, 2× geslaagd zou wel leuk zijn
Ik vind haar verfrissend en spontaan en zichzelfquote:
Ja, beide leuke authentieke mensen om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind haar verfrissend en spontaan en zichzelfEen verademing in zo'n programma.
Ik vind hem dan nog een beetje gereserveerd, een beetje als dat bekende gifje:quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, beide leuke authentieke mensen om naar te kijken.
En ondertussen op het Opzij-forum posten dat vrouwen meer ruimte moeten krijgen om onafhankelijk te zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef Postbus100 het volgende:
![]()
![]()
"Dan ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Dat vond ik niet leuk."
Oh heerlijk, zulke authentieke mensen.
En dan de ander als eerste kleur laten bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |