quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servië)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de coëfficiëntenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de coëfficiëntenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rangers kan er echt helemaal niets van. Feyenoord moet zich kapot schamen als ze hier niet van winnen
feyenoord is ook niet echt een geweldig teamquote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rangers kan er echt helemaal niets van. Feyenoord moet zich kapot schamen als ze hier niet van winnen
Je vergeet dat Feyenoord er ook helemaal niets van kan.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hm, United al door natuurlijk, die stelden vandaag ook een B ploeg op begreep ikquote:Op donderdag 28 november 2019 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
AZ gaat nog choken met deze uitgangspositie?
ja, maar dat gaan ze niet doen hequote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn ze zeker door als ze winnen van ManU?
Dat is waar, maar zie ze daar alsnog niet 'zomaar' winnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm, United al door natuurlijk, die stelden vandaag ook een B ploeg op begreep ik
Jep.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn ze zeker door als ze winnen van ManU?
De vraag is hoe belangrijk United groepswinst vindt. Ik zou zeggen niet, maar goed voor eigen publiek wil je evt wel wat laten zienquote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm, United al door natuurlijk, die stelden vandaag ook een B ploeg op begreep ik
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zie ze daar alsnog niet 'zomaar' winnen.
Zal ook een beetje afhangen van de rest van het programma voor United lijkt mequote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag is hoe belangrijk United groepswinst vindt. Ik zou zeggen niet, maar goed voor eigen publiek wil je evt wel wat laten zien
Manchester United - Tottenham Hotspurquote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ook een beetje afhangen van de rest van het programma voor United lijkt me
Voor AZ te hopen dat Chong weer meedoet.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Aan de andere kant lukt het zelfs dat Astana die nog geen punt hadden
Was dat ernstig ja?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor AZ te hopen dat Chong weer meedoet.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
Feijenoord is uitgeraasd wordt nu 0-1
Rustig aan maatquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
COEFFICIENTENPOLONAISE kan weer ingezet worden
Dan moet AZ nog wel even 2x scorenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
COEFFICIENTENPOLONAISE kan weer ingezet worden
Die kunnen toch ook beter rugby gaan doen, maakt het niet meer uit dat ze hem niet onder de lat krijgenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs die spitsen van Lille zouden zie daarvoor schamen.
Niet echt een excuus.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelt Partizan goed?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
AZ moet eens niet tegen veredelde amateurs en ze kunnen er gelijk geen tyfus meer van.
Lol
Ja, laten we er maar gewoon van gaan genietenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef fetX het volgende:
Feyenoord speelt gewoon dikke prima. Verrassend.
Magic Dick zijn werk.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef fetX het volgende:
Feyenoord speelt gewoon dikke prima. Verrassend.
AZ komt niet door de muur heen en die gasten kunnen goed counteren. Het wordt eerder 0-3, dan 1-2.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is partizan zo goed of AZ zo slecht?
Golden Dickquote:
Dan had je misschien niet 0-1 achter moeten komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
AZ komt niet door de muur heen en die gasten kunnen goed counteren. Het wordt eerder 0-3, dan 1-2.
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2019 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je misschien niet 0-1 achter moeten komen.
jouw probleemquote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
Dat was een Cynische "Hahaha" overigens
Botteghinquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is AZ zo slecht vnv of gewoon botte pech?
Okee Johanquote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
Feijenoord is niet productief, dit kan je in het 2e bedrijf duur komen te staan.
Ik kijk 2 minuten en het ziet er echt slecht uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is AZ zo slecht vnv of gewoon botte pech?
Dat past dan wel bij de wedstrijd.quote:
Misschien als je AZ kijkt inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat past dan wel bij de wedstrijd.
Ze spelen echt waardeloos. Misschien helpt wat thee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit wordt niks met AZ. Ze komen er totaal niet doorheen.
Lulletje rozenwaterquote:Op donderdag 28 november 2019 19:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind Slot nou ook niet een type die een donderspeech gaat geven. Of in elk geval niet eentje die indruk maakt,
Dat kan ook een assistent zijn die het doetquote:Op donderdag 28 november 2019 19:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind Slot nou ook niet een type die een donderspeech gaat geven. Of in elk geval niet eentje die indruk maakt,
Turkije heeft ook een GROOT probleem.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Slechte tussenstanden voor de coëfficiënten dit. Met een beetje pech hebben we straks alleen Ajax nog in de EL en verder niemand
Of nog erger, alleen Ajax in de CL en dan moeten die tegen City.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Slechte tussenstanden voor de coëfficiënten dit. Met een beetje pech hebben we straks alleen Ajax nog in de EL en verder niemand
Dat hebben ze al heel lang.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Turkije heeft ook een GROOT probleem.
Erdogangenotquote:
Wat is het probleem hier?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of nog erger, alleen Ajax in de CL en dan moeten die tegen City.
neequote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of nog erger, alleen Ajax in de CL en dan moeten die tegen City.
Geert?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister intussen naar De Vlieger.
Geert de Vliegerquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt dat jullie een kans maken tegen City?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is het probleem hier?
Genotquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede keeper was dat wel.quote:
Doorgaan alleen al is vijf bonuspuntjesquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat jullie een kans maken tegen City?
CL is lucratief bij kwartfinale, bij achtste finale kun je beter kwart/halve finale EL hebben toch?
Smakeloosquote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker waar, maar ik denk dat Ajax in de EL wel ver kan komen, dus achtste finale CL is dan teleurstellend (lol)quote:Op donderdag 28 november 2019 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgaan alleen al is vijf bonuspuntjes
Dus het zou nogal afhangen van wat je in de EL tegen zou komen
vol met pooeedeerrrrrrquote:Op donderdag 28 november 2019 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keeper was dat wel.
Ik heb hier een brieeeef
Geld hebben we al genoeg. Qua punten als je daarop doelt is dat juist gunstig. EL levert stront op tenzij je het wint. We zijn nooit kansloos.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL is lucratief bij kwartfinale, bij achtste finale kun je beter kwart/halve finale EL hebben toch?
Gaat meer om de puntjes dan om geld.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geld hebben we al genoeg. We zijn nooit kansloos.
Dan moeten we maar groepswinnaar worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar dan is een volgende ronde cl dus beterquote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat meer om de puntjes dan om geld.
Oh ja daar heb ik ook geen goed woord voor over.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen wel lekker weer naar Ajax gaan kijken als het om punten gaat. Dan kijk je toch wel treurig terug naar tweeluik tegen LASK van PSV en AZ die hier dure punten verspeelt.
Partizan speelt niet slecht ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef fetX het volgende:
Wtf is AZ aan het doen? Die gaan er nog uit ook zo...
Ballenbezorger.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef standaard-viezerik het volgende:
Stengs hype is eindelijk dood! Jongen doet alles in één tempo doen.
goede zin maatquote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef standaard-viezerik het volgende:
Stengs hype is eindelijk dood! Jongen doet alles in één tempo doen.
En terecht.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef fetX het volgende:
Wtf is AZ aan het doen? Die gaan er nog uit ook zo...
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En terecht.
Overhypete kneuzen.
Zo dan!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En terecht.
Overhypete kneuzen.
Bij Twente was dat. Toen bleek dat hij geen ruimte had voor een paard (lol).quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees trouwens dat Fer ooit per ongeluk een paard heeft gekocht![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Boadu een stuk beter dan Stengs.
Ik heb zo’n gevoel dat Boadu zo’n spits is waar je niks meer van hoort als hij bij AZ vertrekt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe Ten Hag het gister deed doen? Doen! Ten Hag volgend seizoen opgerot met zijn bilmaatjes Labyad en Marin doen!quote:Op donderdag 28 november 2019 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goede zin maat
hoe heeft ten hag het gisteren gedaan
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is dan ook niet zo goed.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo’n gevoel dat Boadu zo’n spits is waar je niks meer van hoort als hij bij AZ vertrekt.
Waar ik dat op baseer? Eigenlijk nergens op. HET IS EEN GEVOEL
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:55 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Hoe Ten Hag het gister deed doen? Doen! Ten Hag volgend seizoen opgerot met zijn bilmaatjes Labyad en Marin doen!
als ze maar winnen van Ajaxquote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
De AZ-hypetrain dendert vandaag pijnlijk het ravijn in.
Even dvd'tje uitbrengen dan.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
als ze maar winnen van Ajax
Lost.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef standaard-viezerik het volgende:
Wat is eigenlijk het lied van Feyenoord?
De Dijk - Mag het licht uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:57 schreef standaard-viezerik het volgende:
Wat is eigenlijk het lied van Feyenoord?
dan zijn ze naar de volgende ronde lolquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef GwaiLow het volgende:
Balen deze achterstand van AZ. Hopelijk prikken ze er nog 2 in. Punten voor de coëfficiënten lijst blijft toch belangrijk.
Zou mooi zijn als het Legioen massaal Kiss From a Rose van Seal zingtquote:
Zijn nog jong, kunnen er nog best komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook wel opportunistisch om Stengs en Boadu meteen af te schrijven hoor.
Ik zie hier een paar mensen heel erg genieten van deze tussenstandquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook wel opportunistisch om Stengs en Boadu meteen af te schrijven hoor.
Hoi Tjacka !! Heb je nog dieseldampen in je strot ??quote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zijn ze naar de volgende ronde lol
dat was allemaal een beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoi Tjacka !! Heb je nog dieseldampen in je strot ??
Zyklon Bquote:Op donderdag 28 november 2019 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was allemaal een beetje overdreven hoor
neequote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
De AZ-hypetrain dendert vandaag pijnlijk het ravijn in.
Verdommequote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha Feyenoord.
Coefficient gaat kapot vanavond.
Hij heeft wel een beetje een rotkop.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Morelos is wel echt een prima spelertje
Vanwaar je haat?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
AZ nooit meer inschrijven voor een Europees toernooi pls.
Goh, waar kennen we dat toch van? Ook bij deze scheids zou het me niets verbazen als over een paar jaar bekend word dat hij wedstrijden verkocht.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef TheArt het volgende:
AZ speelt vreselijk, maar die scheids is misschien wel nog dramatischer.
Valt ook wel meequote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Partizan een beetje fysiek doet mag het wel allemaal ja.
Geen haat, afkeer.quote:
Ga je deze lulkoek ook verkondigen als Vitesse, al naar gelang ik eerder een voorspelling over heb gedaan, gewoon 7e wordt in de competitie?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, waar kennen we dat toch van? Ook bij deze scheids zou het me niets verbazen als over een paar jaar bekend word dat hij wedstrijden verkocht.
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen haat, afkeer.
Ik snap niet hoe je alles altijd zo kunt verneuken. Het is gewoon alsof ze niet willen winnen.
het zijn zelf ook mongolen?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:09 schreef yats het volgende:
Hoe kan Feyenoord tegen dit kneuzenteam nou op 1-1 staan?
Flikker toch op man, die hebben de afgelopen jaren heel wat meer punten bijeen gesprokkeld dan bijvoorbeeld Feyenoord.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
AZ nooit meer inschrijven voor een Europees toernooi pls.
Ja, aangezien jij de grootste lulkoekverkoper hier bent. En 7e? Wie worden er 5e en 6e dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je deze lulkoek ook verkondigen als Vitesse, al naar gelang ik eerder een voorspelling over heb gedaan, gewoon 7e wordt in de competitie?
Lees even terug in het Vitesse-topic.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:10 schreef yats het volgende:
Ja, aangezien jij de grootste lulkoekverkoper hier bent. En 7e? Wie worden er 5e en 6e dan?
Eerste helft was prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef -Chakotay- het volgende:
WTF wat speelt feyenoord slecht zeg
Vanaf nu pas?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
vanaf nu heb ik een hekel aan alle joegoslaven
Zuurstofgebrek heeft jouw leven nou ook niet echt beter gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef -Chakotay- het volgende:
die sukkels bij az hadden fucking aan 1 gelijkspel genoeg..
als je wilt falen in je leven, stop dan met ademhalen bij je geboorte ofzo
gvd jantje
Nounounounouquote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef -Chakotay- het volgende:
gvd jantje
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef -Chakotay- het volgende:
gvd jantje
heb je serieus gelijk inquote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek heeft jouw leven nou ook niet echt beter gemaakt.
@skysherrifquote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Tjacka het volgende:
ja ga nu niet alle posts aanpassen
blijf geen werk voor collegas doen
Hebben die een dependance in Baflo dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Keukenconcurrent condoleert @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom nou. Dit kan echt niet. 1e helft had je al met 3-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Feyenoord had ik het toch al niet meer van verwacht, AZ is waar het moest gebeuren..
Het gaat van A tot Z fout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |