Daar heb ik de media helemaal niet voor nodig, beste Ed. Ik volg de getuigenverklaringen, lees het transcript dat is vrijgegeven door het Witte Huis en zie Trump en zijn cronies wild om zich heen slaan en elke inhoudelijke discussie uit de weg gaan. Tel daarbij dat figuren die Trump zouden moeten kunnen vrijpleiten weigeren onder ede te getuigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je wereldvreemdheid is bizar. Jij beweert werkzaam te zijn in de journalistiek en zou dus beter moeten weten. Doordat jij de persoon Trump weerzinwekkend vindt, slik jij met alle liefde kritiekloos alle onzinverhalen die door de anti-Trump media worden gebracht.
Hebben wij ook heilige geschriften?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Wtf, de Trump adepten in dit topic zijn gewoon echt een religieuze cult. Damn.
Tuurlijk hebben jullie die. Dat zijn de clipjes van z'n rallies.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hebben wij ook heilige geschriften?
Ik zie dat teksten in een NYT of WaPo kritiekloos voor waar worden aangenomen. Ze vormen zelfs de basis van een getuigenis. Klinkt zeer religieus.
Kom op zeg, er werd gezegd "dat heb ik in de NYT gelezen".quote:Op woensdag 4 december 2019 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben jullie die. Dat zijn de clipjes van z'n rallies.
En dat laatste is een leugen. Dit hele impeachment circus is niet gebaseerd op artikelen in de media. De media rapporteert slechts. Je bent lid van een cult. Gefeliciteerd.
liberals zijn gestoord en meten met 2 maten.quote:
Onderbouw het eens.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:34 schreef QAnonn het volgende:
[..]
liberals zijn gestoord en meten met 2 maten.
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kom op zeg, er werd gezegd "dat heb ik in de NYT gelezen".
https://newsthud.com/impe(...)s-is-new-york-times/
Taylor is een cultist. En jij projecteert, erg jammer.
Ja, dit bewijst maar weer eens dat je een cultist bent.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Kom op zeg, er werd gezegd "dat heb ik in de NYT gelezen".
https://newsthud.com/impe(...)s-is-new-york-times/
Taylor is een cultist. En jij projecteert, erg jammer.
C O M M U N I S T I S C Hquote:Op woensdag 4 december 2019 13:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onderbouw het eens.
Wie zijn de 'liberals', waarom zijn ze (allemaal?) 'gestoord' en met welke 2 maten meten 'ze' precies?
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Dit is zelfs voor jouw doen wel erg simpel hoor.
Goede argumentatie, daar hebben jullie mequote:Op woensdag 4 december 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dit bewijst maar weer eens dat je een cultist bent.
twitter:theblaze twitterde op maandag 25-11-2019 om 17:45:07CNN's Brian Stelter gives platform to guest claiming President Trump leads 'destructive cult,' uses mind control to make 'obedient followers https://t.co/vR71Pm8rwg reageer retweet
Lijkt me iets dat bij een cult hoort.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:57 schreef dellipder het volgende:
Dit "cult"-narratief dat door de usual suspects wordt ingebracht is rechtstreeks overgenomen van dat BS programma van Brian Fake News Stelter "Reliable Sources" en gerepeteerd door de CIA en FBI propagandakanalen faling New York Times en Washington Post.
Wordt gewoon één op één na-gepapagaait.twitter:theblaze twitterde op maandag 25-11-2019 om 17:45:07CNN's Brian Stelter gives platform to guest claiming President Trump leads 'destructive cult,' uses mind control to make 'obedient followers https://t.co/vR71Pm8rwg reageer retweet
Wat valt er te onderbouwen? Je haalt er een dingetje uit, namelijk het gissen naar Giuliani's motieven om een onderzoek naar Burisma te koppelen aan een bezoek, benoemt dat als 'de basis voor een getuigenis' en negeert vervolgens 323 pagina's aan tekst.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
Goede argumentatie, daar hebben jullie me
Ja, want iedereen die dit draadje leest en de krampachtige, droevige wijze waarop de Trumpfans hun gevallen held proberen te verdedigen met afleidingsmanoeuvres en whataboutism's, kan niet zelf op het idee komen om die zeloten 'cult' te noemen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:57 schreef dellipder het volgende:
Dit "cult"-narratief dat door de usual suspects wordt ingebracht is rechtstreeks overgenomen van dat BS programma van Brian Fake News Stelter "Reliable Sources" en gerepeteerd door de CIA en FBI propagandakanalen faling New York Times en Washington Post.
quote:Wordt gewoon één op één na-gepapagaait.twitter:theblaze twitterde op maandag 25-11-2019 om 17:45:07CNN's Brian Stelter gives platform to guest claiming President Trump leads 'destructive cult,' uses mind control to make 'obedient followers https://t.co/vR71Pm8rwg reageer retweet
Volgens mij heb je zelf niet gekeken want er is geen enkele getuigen die de militaire steun heeft kunnen koppelen aan de onderzoeken.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
want niemand kijkt hier daadwerkelijk naar de transcripts en leest daarin hoe Trump overheidsgeld misbruikt voor zijn eigen goede doelen.
Als meerdere getuigen iets verklaren is dat voor een beetje rechercheur/onderzoeker aanleiding om verder te wroeten en mensen te bevragen die meer van de materie afweten. Maar die weigeren gek genoeg onder ede te getuigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf niet gekeken want er is geen enkele getuigen die de militaire steun heeft kunnen koppelen aan de onderzoeken.
Er wordt beweerd dat de meeting gekoppeld was aan een mededeling.
Wederom een leugen. Iedere getuige was daar op een gegeven moment van op de hoogte. Sondland heeft daar rechtstreeks met de president, de chief of staff en met Pompeo over gesproken. Mulvaney heeft wat Sondland zegt zelf onderbouwd in een persconferentie.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf niet gekeken want er is geen enkele getuigen die de militaire steun heeft kunnen koppelen aan de onderzoeken.
Nee, de getuigen die daar actief mee bezig waren. Waarom let je niet op, ben je zo slecht in luisteren/lezen?quote:Op woensdag 4 december 2019 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die getuigen die dat allemaal van horen zeggen hebben?
Getuigen? Je bedoelt mensen die dingen anders interpreten dan ze werkelijk verteld zijn en mensen die iets hebben gehoord van iemand die dat weer heeft gehoord van iemand die weer wat gehoord heeft van iemand anders. Een beetje zoals de gemiddelde anonieme NYT informant.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
Alsof er een moord is gepleegd en het onderzoek wordt stilgelegd terwijl meerdere getuigen richting een dader wijzen.
De verklaringen van de tot dusver gehoorde getuigen bieden voldoende aanknopingspunten voor nader onderzoek. Als je ze op hun woord gelooft, heeft Trump militaire hulp gebruikt om Oekraïne onder druk te zetten, in een poging een onderzoek naar de Bidens af te dwingen. Maar goed, je moet inderdaad kritisch blijven, dus hun verklaringen zijn in die zin niet voldoende. Dat ben ik tot op zekere hoogte met je eens.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Getuigen? Je bedoelt mensen die dingen anders interpreten dan ze werkelijk verteld zijn en mensen die iets hebben gehoord van iemand die dat weer heeft gehoord van iemand die weer wat gehoord heeft van iemand anders. Een beetje zoals de gemiddelde anonieme NYT informant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |