Je moet in je kracht staan.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:58 schreef Oostblokkert het volgende:
De clichés van gelukkig zijn en doen waar je je goed bij voelt
Maar echt, wat een act ook weer van die gast.quote:
quote:
Een lamp brandt alleen als hij weerstand heeftquote:
De hele avond hoor je hem niet en dan ineens....quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Mja het is mss wel een kwal maar vind het wel een van de betere artiesten die aanschuiven
moest ff de kroeg uit rollenquote:Op donderdag 28 november 2019 00:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De hele avond hoor je hem niet en dan ineens....
Kun jij vandaag wegblijven?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:56 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook genoten van de Europa league?
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:56 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook genoten van de Europa league?
Heren, heren de show is nog niet eens begonnen en nu al ruzie....quote:
Maar hij begon.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren de show is nog niet eens begonnen en nu al ruzie....
ftfyquote:Op donderdag 28 november 2019 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie wel eens opgehangen in een sm-kamer?
~monkyyy
Plaaggeest.jpgquote:Op donderdag 28 november 2019 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Goede geesten, slechte geesten, een dag die als een nacht verschijnt.. ~
raaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Geloof = slechtquote:Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Het is een soort van vervelend want ik ben ook christelijk. En ok nu word er een beetje een beeld van gemaakt dat geloven gelijk slecht is.
Maar kan wel vertellen dat er nog veel meer (leukere) manieren zijn die niet zo belerend zijn gelijk.
Althans mijn ervaring. Het hangt er maar van af wat voor gemeente enzo. Nu omdat ik piano speel, heb ze allemaal gezien, van katholiek tot pinkster gemeentes.
Deze gast zou ik niet heel snel als christen omschrijven.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Het is een soort van vervelend want ik ben ook christelijk. En ok nu word er een beetje een beeld van gemaakt dat geloven gelijk slecht is.
Maar kan wel vertellen dat er nog veel meer (leukere) manieren zijn die niet zo belerend zijn gelijk.
Althans mijn ervaring. Het hangt er maar van af wat voor gemeente enzo. Nu omdat ik piano speel, heb ze allemaal gezien, van katholiek tot pinkster gemeentes.
Piano?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Euh nee, maar is totaal persoonlijk. Iedereen mag zelf weten wat ie doet. Waarom denk je dat het slecht is? Uit ervaring zelf?quote:
Ja piano speel ik. Niet alleen in christelijke kringen trouwens.. ook gewoon rock en alles wat God verboden heeft ook lol.quote:
wat doen ze de hitlergroetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |