Nee dat gaat echt met redelijk grof geweld. Ik had geen blauwe plekken (een 'lotgenootje' had dat wel gehad), maar ik had mijn haar voor de operatie in 2 vlechten gedaan. Laat ik zeggen; ik weet niet WAT ze hebben gedaan, maar het was 1 vogelnest.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het zal vast niet al die tien dagen geduurd hebbenMaar alleen al dat oprekken gaat echt niet zomaar
![]()
Ik was 15, dat scheelde wel jaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar was je dan nog heel jong of zo?Ik ben 2 en een half jaar aan het revalideren geweest. Pas na 3 maanden kon ik weer zonder rollator lopen. Toen was ik 36
Sorry, die skills heb heb gewoonquote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
@:derludolf we gaan hier verder hoor. Post 302 is echt niet nodig.
Dat deed je snel, 6 maanden revalidatie in 6 weken proppen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt met redelijk grof geweld. Ik had geen blauwe plekken (een 'lotgenootje' had dat wel gehad), maar ik had mijn haar voor de operatie in 2 vlechten gedaan. Laat ik zeggen; ik weet niet WAT ze hebben gedaan, maar het was 1 vogelnest.![]()
Operatie zelf duurde geloof ik 4 uur (of nouja 5, ik wilde niet wakker wordenHoewel ik al wel mijn voeten op commando had bewogen, dus dat was wel OK. Maar werd wel mooi wakker met een beademingstube. Mijn arme ouders moeten zich rot geschrokken zijn
Zelf weet ik er niks meer van. )
[..]
Ik was 15, dat scheelde wel ja. Er stond 6 maanden revalidatie voor, maar na 6 weken moesten ze me geloof ik tegenhouden om niet op de fiets te klimmen
Het is okquote:Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
@:derludolf we gaan hier verder hoor. Post 302 is echt niet nodig.
Klopt, ik ben niet helemaal recht. Je ziet het nog vooral aan mijn schouders, sleutelbeen en aan mijn bocheltje rechts, en vooruitstekende ribbenkast. Alles is natuurlijk vergroeid.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Auw, je hebt nog steeds "een vreemde kronkel" dus, dit is van voren gezien toch?
overdrijviequote:Op woensdag 27 november 2019 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sorry, die skills heb heb gewoon
Ribben breken. *ril*quote:Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is ok
[..]
Klopt, ik ben niet helemaal recht. Je ziet het nog vooral aan mijn schouders, sleutelbeen en aan mijn bocheltje rechts, en vooruitstekende ribbenkast. Alles is natuurlijk vergroeid.
En ze zouden twee ribben kunnen breken voor een cosmetische verbetering, maar euh, laat maar lekker zitten. Ik kan er prima mee leven
ja dat is dan ook weer zo watquote:Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:
En ze zouden twee ribben kunnen breken voor een cosmetische verbetering, maar euh, laat maar lekker zitten. Ik kan er prima mee leven
Ja, maar dat deden de meesten wel eigenlijk. Hoe jonger, hoe makkelijker en sneller het gaat.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat doe je smel, 6 maanden revalidatie in 6 weken proppen.
uitglijden in de bus. Er lag wat smeltsneeuw, de bus trok ineens op en daar lag ik. Net als in een goeie slapstick je weleens ziet met een bananenschil. 2 wervels verbrijzeld, jeej.quote:
Ik ben wel minder flexibel ja. Ik kan heel slecht draaien (als ik mijn voeten naar voren laat staan), en een bruggetje of 'de cobra' is niet te doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:54 schreef Tele6 het volgende:
Wauw @:Candaasje
Vriendin van me heeft een soortgelijke operatie gehad, en die beweegt nog steeds (nog altijd) als een soort marionet omdat haar ruggengraat zo vastzit. Bijvoorbeeld niet bukken, niet leunen. Merk je dat ook of is dat bij jou minder?
En @:Dr_Flash wát deed je?![]()
![]()
Wel fijn dan, dat t zo jong kon. Lijkt mij heftig om mee te maken, niet alleen OK en de nasleep, maar ook dat je uiterlijk verandert.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, maar dat deden de meesten wel eigenlijk. Hoe jonger, hoe makkelijker en sneller het gaat.
Mensen die op 20+ leeftijd worden geopereerd, schijnen het echt veel zwaarder te hebben.
Het werd op mijn 12e/13e ontdekt, en toen werd in de gaten gehouden wanneer ik uitgegroeid was (foto's van mijn handen voor de groeischijven), en zodra dat het geval was, ging het sein op groen.
En moest ik dus nog 16 maanden wachten(Eigenlijk 22, maar ik had een toffe dokter.)
Bizarquote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitglijden in de bus. Er lag wat smeltsneeuw, de bus trok ineens op en daar lag ik. Net als in een goeie slapstick je weleens ziet met een bananenschil. 2 wervels verbrijzeld, jeej.
Ik viel vorige week in de bus en had 1 blauwe plek. Jij hebt echt dikke pech gehad...quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uitglijden in de bus. Er lag wat smeltsneeuw, de bus trok ineens op en daar lag ik. Net als in een goeie slapstick je weleens ziet met een bananenschil. 2 wervels verbrijzeld, jeej.
Ik geloof dat zij het zowat van navelhoogte tot waar de schouderbladen beginnen heeft. Dus een stuk lagerquote:Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben wel minder flexibel ja. Ik kan heel slecht draaien (als ik mijn voeten naar voren laat staan), en een bruggetje of 'de cobra' is niet te doen.
Maar ik heb wel het geluk dat het bij mij vooral bovenin (thoracaal) zat/zit, daar verlies je toch minder beweeglijkheid dan wanneer het meer bij je lendenen zit
Met zo'n span als bij jou wel ja. Bij mij zijn er gewoon 3 wervels als een blok aan elkaar vast gezet. Maar wel veel lager (T11, T12 en L1) maar ik merk er eigenlijk qua beweeglijkheid niet veel van.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef Candaasje het volgende:
Maar ik heb wel het geluk dat het bij mij vooral bovenin (thoracaal) zat/zit, daar verlies je toch minder beweeglijkheid dan wanneer het meer bij je lendenen zit
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n span als bij jou wel ja. Bij mij zijn er gewoon 3 wervels als een blok aan elkaar vast gezet. Maar wel veel lager (T11, T12 en L1) maar ik merk er eigenlijk qua beweeglijkheid niet veel van.
Moet het wel altijd zeggen als ik bij een nieuwe fysio of zo op een massagetafel lig. Dan zie je ze eerst "oh hier zit wat vast daar moet ik bij!" Nouww je kunt het proberen, maar als je dat los krijgt vind ik het ten eerste heel knap en ten tweede hebben we dan een ander probleem. Doe maar gewoon abblijve
![]()
![]()
ja nou ja, had erger af kunnen lopen he. Dwarslaesie en zulks. Nog best aardig er vanaf gebrachtquote:Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bizaren vreselijk pijnlijk, lijkt me. Wat een pech ook
Soortvannichtje van me heeft een bochel en die heeft heel vaak last van haar nek, omdat ze die heel krom moet houden om voor zich uit of naar boven te kijken. Daar zie je wel dat het zeer doet iig.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr, wat ellendig allemaal. Maar dat doet, als je dat hebt, geen pijn?
En Flash, ook zo'n rot ongeluk.
Heftig hoor.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Scoliose-operatie. Maar het is me echt meegevallen. Wel een paar weken lang heeeeeeeeeeeeel voorzichtig bukken/gaan zitten. Maar ik kon na 1 nacht al draaien (dat werd me op de IC geleerd door de verpleegkundigen).
Eigenlijk was de medicatie het vervelendste; ik bleek niet zo goed te reageren op morfine, dus die moest al heel snel weer uit. Mocht het verder doen op paracetamol en diclofanac. Vooral die laatste deed de kamer dansen
Het had slechter af kunnen lopen, natuurlijk, maar je had ook met drie blauwe plekken weg kunnen komen. Ik noem het pechquote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, had erger af kunnen lopen he. Dwarslaesie en zulks. Nog best aardig er vanaf gebracht
Slaap zequote:Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen mét en zonder ijzerwerk, weltrusten.
Ja ik vond het zelf erg meevallen. Maar ik had veel contact via een forum met lotgenoten, en ik was vooral heel nieuwsgierig naar hoe het zou verbeteren.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wel fijn dan, dat t zo jong kon. Lijkt mij heftig om mee te maken, niet alleen OK en de nasleep, maar ook dat je uiterlijk verandert.
Ballen luchten. Het is blijkbaar een warme badjas.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Blues het volgende:
En waarom staan die mannen in die badjassen zo wijdbeens?
Ja zeker. Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd wel pech. Ik heb ook nog een hoop ijzer in mijn bovenarm zitten van een ander geintje, nog een plaat in mijn onderarm gehad die er weer uitgehaald is (dat deden ze toen nogquote:Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het had slechter af kunnen lopen, natuurlijk, maar je had ook met drie blauwe plekken weg kunnen komen. Ik noem het pech
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ballen luchten. Het is blijkbaar een warme badjas.![]()
Positieve insteek.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik vond het zelf erg meevallen. Maar ik had veel contact via een forum met lotgenoten, en ik was vooral heel nieuwsgierig naar hoe het zou verbeteren.
Bovendien, eerst had ik heel niet door dat mijn rug zo krom was (ja nee echt..), pas toen het klasgenoten begon op te vallen (gymles), en de operatie eerst steeds uitgesteld werd, toen werd ik er veel bewuster van. Helemaal toen zwarte, met fluor gekleurde streepjes-truitjes in werden. Dat accentueert natuurlijk gigantisch. En dat gefluister...niemand die het durfde te vragen, wat er nu was..... Dat was eigenlijk een veel vervelendere periode dan de operatie en de nasleep. Ik was daarna vooral retetrots![]()
En eerlijk is eerlijk; ik had er ooit voor de operatie al wel over gedacht om mijn litteken te laten coveren met een tattoo oid, maar een toenmalige vriend raadde het me af; het was mijn verhaal, en ik mocht me er nooit voor schamen. Draag het meer eer.
Dat heb ik altijd wel onthouden. Kin omhoog, rug 'recht' (:P ) , en kom maar op!
(En ik had een heel fijne arts + teamDus ook volle vertrouwen. )
En ik had vertrouwen in de
Jij ging slapen dacht ik?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij mij niet noemenswaardig. Hooguit bij lange belasting (zoals bij slenteren door de stad).quote:Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr, wat ellendig allemaal. Maar dat doet, als je dat hebt, geen pijn?
En Flash, ook zo'n rot ongeluk.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n span als bij jou wel ja. Bij mij zijn er gewoon 3 wervels als een blok aan elkaar vast gezet. Maar wel veel lager (T11, T12 en L1) maar ik merk er eigenlijk qua beweeglijkheid niet veel van.
Moet het wel altijd zeggen als ik bij een nieuwe fysio of zo op een massagetafel lig. Dan zie je ze eerst "oh hier zit wat vast daar moet ik bij!" Nouww je kunt het proberen, maar als je dat los krijgt vind ik het ten eerste heel knap en ten tweede hebben we dan een ander probleem. Doe maar gewoon abblijve
![]()
![]()
Jeetje, een ex van mij had dat ook bijna alle botten in z'n lijf gebroken, die mocht geen motor meer rijden van z'n artsen en familie (was allemaal van voordat wij elkaar kenden),quote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd wel pech. Ik heb ook nog een hoop ijzer in mijn bovenarm zitten van een ander geintje, nog een plaat in mijn onderarm gehad die er weer uitgehaald is (dat deden ze toen nog) en nog een stuk of 15-20 vingerkootjes, middenhands / middenvoetsbeentjes al dat soort shit gebroken. Ook af en toen nog wel wat metaal aan verdiend maar dat mag verder geen naam hebben
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen mét en zonder ijzerwerk, weltrusten.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef minilot het volgende:
Ik ben bij het bijlezen even blijven steken bij de fascinerende omschrijving 'om je eigen as heen groeien'
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeker. Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd wel pech. Ik heb ook nog een hoop ijzer in mijn bovenarm zitten van een ander geintje, nog een plaat in mijn onderarm gehad die er weer uitgehaald is (dat deden ze toen nog) en nog een stuk of 15-20 vingerkootjes, middenhands / middenvoetsbeentjes al dat soort shit gebroken. Ook af en toen nog wel wat metaal aan verdiend maar dat mag verder geen naam hebben
Oh het waren er toch meer. Acht zo te zienquote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er trouwens bijna geen littekens aan overgehouden. Ik geloof 5 kleine kruisjes op mijn rug waar de pennen erin gegaan zijn en verder niet. Geen doorzon / cabrio / open huis praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja dus daarom ben ik maar gaan kubussenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]Jezus Fles, dat is echt wel veel pech ja.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Auwquote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorzichtig er in schuiven hč?quote:
Hm, misschien een beetje een vreemde woordkeuze, bedacht ik me pas ná het posten.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er voorzichtig in schuiven hoor![]()
Ik las ook echt iets anders in eerste instantie.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, misschien een beetje een vreemde woordkeuze, bedacht ik me pas ná het posten.
Nouja goed, misschien sowieso geen verkeerd adviesquote:Op woensdag 27 november 2019 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik las ook echt iets anders in eerste instantie.
Doorgaans niet nee.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja goed, misschien sowieso geen verkeerd advies
Oneens.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja goed, misschien sowieso geen verkeerd advies
+1quote:Op woensdag 27 november 2019 23:37 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken. Ik beweeg gewoon niet zoveel.
Er is ook geen reden waarom iemand ooit iets anders dan kroketten bij deze held zou bestellen.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:52 schreef derLudolf het volgende:
Hele dorp in rep en roer
https://www.facebook.com/100000205089534/posts/3148661565150649/
Je hebt nog nooit z'n bamischijf gehad of zelfgemaakte hamburger. Satésaus maakt ie ook zelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is ook geen reden waarom iemand ooit iets anders dan kroketten bij deze held zou bestellen.
Kroketten party met kerst. Hmm.
Ik zal het de muppet vertellen zo, als we naar buiten moeten.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is in oeder geval niet koud. En ook niet glad.
* Zilverberk probeert positief te blijven.
Na mijn rondje meukjeswinkels van gisteren wachten we nog op een doos Lego en dan is alles binnenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Wat voor pakje, Frantic? Hier inmiddels dagelijkse levering van sintkado's en surprisebenodigdheden.
Netwerk meuk. Kabel geleiders.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Wat voor pakje, Frantic? Hier inmiddels dagelijkse levering van sintkado's en surprisebenodigdheden.
Hij zegt niet voor niks dat ie veel mensen heeft grootgebracht.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:21 schreef minilot het volgende:
Als ik in Ludolfs dorp woonde, woog ik in een mum van tijd achthonderd kilo, waarvan zevenhondigveertig bestaande uit Riens frituurwaren.
Massave?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Netwerk meuk. Kabel geleiders.
Lampen. Wat hout uit Zwolle.
En als t aan mij ligt ook een nieuwe thermostaat (morgen) maar daar denkt mm bankrekening Wss anders over
Pakketdienst is hier meestal rond 9u al
Niet glad hoor je mij niet zeggen. Hier op het park schuiven ze de bladen met bladblazers van de autorijbaan naar het fietspadquote:Op donderdag 28 november 2019 08:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is in oeder geval niet koud. En ook niet glad.
* Zilverberk probeert positief te blijven.
Sterkte.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Na mijn rondje meukjeswinkels van gisteren wachten we nog op een doos Lego en dan is alles binnenNu nog 18 gedichten
Heb je melding gemaakt bij de gemeente van deze blunder? Zijn vast mensen zonder fiets die zoiets doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet glad hoor je mij niet zeggen. Hier op het park schuiven ze de bladen met bladblazers van de autorijbaan naar het fietspadLaatste stukje maar gelopen
Mogge allemaal
Maar heel (niet droog) aangekomen op het werk. Moest onderweg wel erg denken aan @:Lonaa en Doraa
18 gedichten en je hebt nog anderhalve week? Is te doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Na mijn rondje meukjeswinkels van gisteren wachten we nog op een doos Lego en dan is alles binnenNu nog 18 gedichten
Massave ja, schaven doen de meeste wel. Masave is een van de weinige die kleine partijen doet en verzendt. Als ik naar een houthandel moet zit ik al gauw minimaal een uur in de auto enkele reis..quote:Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Massave?
Da's ook de enige die schaaft geloof ik.
Ja, aan de beheerder van het terrein (geen eigendom van de gemeente). Ze hadden vorig jaar eindelijk door dat sneeuwschuiven niet 100 meter voor een fiets/wandelpad moest stoppen. Echt, beetje nadenken is best lastig lijkt welquote:Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je melding gemaakt bij de gemeente van deze blunder? Zijn vast mensen zonder fiets die zoiets doen.
Kan het me voorstellen, hartstikke leuk die schoenen. Waren de jongens blij met de cadeaus?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ging gister bijna onderuit vlak naast een heel druk kruispunt op de fiets, door de gladde blaadjes...
Wow, candaasje, wat een scoliose joh...En Fles, wat een ijzer in je lichaam!
Hier kwam sinterklaas op bezoek vannacht, de jongens hadden hun nieuwe schoenen gezet. Ik ben verliefd op de schoenen van oudste, wou dat ze ze in maat 44 hadden...[ afbeelding ]
ja, zeker. Er zat voor allebei een klein autotje in. Die zelfde auto's hadden we al (dubbele set cadeau gekregen), maar waren allebei kapot gegaan. Wat handig dat de sint dat wist, vond grote.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, hartstikke leuk die schoenen. Waren de jongens blij met de cadeaus?
Dit is zeker niet wat je zoekt: [ afbeelding ]
Dan moet ik er 36quote:Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik zou gewoon 18 extra cadeaus kopen. Ik kan echt totaal niet dichten
1,5 dag ook welquote:Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
18 gedichten en je hebt nog anderhalve week? Is te doen.
Gemist. Ooh! Ja waarom zou je daarheen gaan en dan een frikandel nemen??quote:Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is ook geen reden waarom iemand ooit iets anders dan kroketten bij deze held zou bestellen.
Kroketten party met kerst. Hmm.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 08:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hij zegt niet voor niks dat ie veel mensen heeft grootgebracht.
Leuk! Van die blije enthousiaste kinderen die beneden komen en gelijk schoen checkenquote:Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, zeker. Er zat voor allebei een klein autotje in. Die zelfde auto's hadden we al (dubbele set cadeau gekregen), maar waren allebei kapot gegaan. Wat handig dat de sint dat wist, vond grote.
En nee, die vind ik niet zo heel erg mooi....
Ook over salarissen gelezen maar ben niet jaloersquote:Op donderdag 28 november 2019 10:11 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...teruglezen over salarissen en inkomens en ijzerwerk en notarissen.
En gedichten huiswerk. Als het dichten je goed afgaat, heb je al veel voorpret, denk ik zo.
FFT, die tķch ging dansen en het naar het zin had![]()
Kun je de volgende dag een uurtje of wat later gaan werken?
En vies vies vies weer. Ik hoef de deur niet uit, en sporten staat op een laag pitje.
Zeg maar dat het pitje “uit” is. In januari weer eens zin maken![]()
Wel hoera voor kaat, dat het eindelijk beter gaat met de knie troubles. Juich.
Bijdehand van Sint in B. dat hij nog twee autootjes had voor de schoen van het grut van JT. Doe je dan ook nog iets in de schoen van de duitser?
Mn.X kwam het pas met Pasen tegen, Sint was het zelf al vergeten, dat er iets in zijn schoen was gedaan.
Vandaag een appel ipad hersteldagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zie bij alle storingen een groot gebied met storingenquote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm ik denk dat Ziggo een storing hier heeft..
Dat is lichtelijk onhandig.
Rent naar ziggo site.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm ik denk dat Ziggo een storing hier heeft..
Dat is lichtelijk onhandig.
nee, want Brussel is A) veel dichter bij Nederland en B) heeft België zn eigen sinterklaastraditie, die erg lijkt op de Nederlandse....quote:Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef AnneX het volgende:
@:JT...gister zag ik foto’s van kinderen met Sint feest en gekleurde Pieten op de ambassade in Berlijn, aankomst met boot op de Spree.
Heel gewild, kaartjes snel uitverkocht.
Is dat ook in Brux?
Ja nu is het aan uit, aan uit met internet. Hmmquote:Op donderdag 28 november 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ik zie bij alle storingen een groot gebied met storingen
Vermoedde ik al.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, want Brussel is A) veel dichter bij Nederland en B) heeft België zn eigen sinterklaastraditie, die erg lijkt op de Nederlandse....
Daar heb je ons voorquote:Op donderdag 28 november 2019 10:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vermoedde ik al.
Ow. Belgische Sint ook! Ook een belgisch sint journaal of kijken jullie dan op npo?
Zal toch wat zijn, kun je niet eens op ziggo site kijken of überhaupt er een storing is.
Toen er heel veel gebouwd werd in een vinexdorp verderop, kwam het regelmatig voor.
Kabelbreukje hier of daar.
Niet als internet eruit ligt , via ziggo.quote:
Yep, 3 jaar (hoorde bij de opvoeding). Wat een doffe doffe ellende. Dansen vond ik leuk, maar ik was het kleinste meisje dus werd gekoppeld aan de kleinste jongen. Die was nog kleiner. Hij stonk en ik voel nog steeds dat vieze zweterige handje op m'n rug brrrquote:Op donderdag 28 november 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
Tjee, bleef ik hangen op het ochtendrondje fb check ...bij de tango.
Wie heeft er nog meer op dansles gezeten?
Deze pagina kwam voorbij op fb vorige week en nu heb ik iedere morgen een tango kadootjehttps://www.patreon.com/030tango
En...ben je geweest?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft ooit bepaald dat ik op dansles moest zodra ik een vriendin zou krijgen.
Wat was het oordeel? Ik kocht de bruinequote:Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef minilot het volgende:
Morgen Flespic bekijken: lig in bed met telefoon op nachtstand, dus alles oogt donkeroranje
Eetavond kwam ondanks Uitgekookt toch nog goed aangezien mijn lief blijkbaar een bak wittechocolademousse bij de Lidl had gehaald.Wel maar een paar happen op - eens zien of we de weegschaal voor het einde van het jaar 'ns met een 5 kunnen laten beginnen
Nu 61,5 dus klinkt haalbaar. Mits geen al te woeste bakexplosie in december
Dit bevestigt mijn niet al te positieve kijk op fysiotherapeuten nog maar een keer.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
![]()
Intake, goed uitvragen voor je begintquote:Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja die kon er ook niet veel aan doen he
Aaaai, niet bestquote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, net bericht dat m'n schoonvader (niet de duutsers vader, partner van z'n moeder), een kwaadaardige tumor in z'n galkanaal heeft. Wordt asap geopereerd. Pff....
Je had meegekregen dat de fysio bij m'n ma een rib had gebroken?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn niet al te positieve kijk op fysiotherapeuten nog maar een keer.
eeww... nastyquote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, net bericht dat m'n schoonvader (niet de duutsers vader, partner van z'n moeder), een kwaadaardige tumor in z'n galkanaal heeft. Wordt asap geopereerd. Pff....
Als je weet hoe het moet is het ook niet moeilijk de sinusregel of de stelling van Pythagoras uit te leggen...quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef Clubsoda het volgende:
je moet een goed verhaal hebben en dan een beetje creatief zinnen bouwen zodat er handige rijmwoorden inpassen.
Nee maar dat is met alles in het leven.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
Als je weet hoe het moet is het ook niet moeilijk
Daarom, dus dat geldt ook voor dichten.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat is met alles in het leven.
Leg hem de stelling van Pythagoras uitquote:Op donderdag 28 november 2019 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind een gedicht maken niet zo moeilijk. Maar ik heb dit jaar mijn schoonbroer. En zou niet weten waar ik wat over moet vertellen.
Hij heeft wiskunde gestudeerd aan de tu in Eindhoven. Denk dat hij het beter aan mij kan uitleggenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leg hem de stelling van Pythagoras uit
Oei wat een rot bericht. Sterkte.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ga dit weekend een kopje koffie met hem drinken en leer hem een beetje kennenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind een gedicht maken niet zo moeilijk. Maar ik heb dit jaar mijn schoonbroer. En zou niet weten waar ik wat over moet vertellen.
Hij komt dit weekend ook eten net zoals de rest van de familiequote:Op donderdag 28 november 2019 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dit weekend een kopje koffie met hem drinken en leer hem een beetje kennen
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft wiskunde gestudeerd aan de tu in Eindhoven. Denk dat hij het beter aan mij kan uitleggen
Ik ben begonnen de Wikipedia pagina met relevantie voor mijn surprise op rijm te zetten.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij heeft wiskunde gestudeerd aan de tu in Eindhoven. Denk dat hij het beter aan mij kan uitleggen
Dat is best een goed ideequote:Op donderdag 28 november 2019 12:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen de Wikipedia pagina met relevantie voor mijn surprise op rijm te zetten.
Dat levert al een paar A4tjes gedicht op
Zo je hebt er zin inquote:Op donderdag 28 november 2019 12:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen de Wikipedia pagina met relevantie voor mijn surprise op rijm te zetten.
Dat levert al een paar A4tjes gedicht op
Ook zo maar ineens.quote:
Oh tering.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
o shit, das naar. Even rustig gaan liggen/zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook zo maar ineens.Boven het linkeroog voornamelijk, misselijk, duizelig. Blerf.
Ja, 2 paracetamol erin gepropt en zo even wat eten. Ik 'hoef' vanmiddag niks meer dus dat is fijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
o shit, das naar. Even rustig gaan liggen/zittenHopelijk zakt het snel!
Sint schreef reeds menig zinnetjequote:Op donderdag 28 november 2019 12:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien is het artikel een "beginnetje"
FFT, gemeentebelastingen kun je per maand betalen hequote:Op donderdag 28 november 2019 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook over salarissen gelezen maar ben niet jaloers![]()
Zelfde als Lonaa. Ik heb alleen ANWB contributie, APK + grote beurt, kerstdiner, kado's en gemeente belastingen komende maanden.
Van t woord 13e of bonus nooit gehoord. Helemaal geen bedrijfsbonus en persoonlijke bonus.
Vroeger kregen we op werk 25 euro met kerstborrel, nu niks meer.
Iedereen heeft al die onzin.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT, gemeentebelastingen kun je per maand betalen heVerder heb ik al die onzin ook
Haha, komt nog wel jongenquote:Op donderdag 28 november 2019 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn hier begonnen met TeamsIk vind het tot op heden best OK
* PdeHoog zoekt dekking...
Ik sprak er gisteren met mijn computermeneer over. Toen ik de woorden Microsoft Teams uitspraak keek hij me heel vuil aan. Wat een klote programma. Toen ik 'm vertelde dat Skype eruit gaan werd hij helemaal verdrietig.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn hier begonnen met TeamsIk vind het tot op heden best OK
* PdeHoog zoekt dekking...
Ik zie serieus het probleem niet? Het integreert met Outlook voor je calender, het integreert al je taken en planborden, je hebt een plek voor je bestanden en je kan het allemaal nog van buitenaf benaderen ook.quote:
En! Het enige voordeel boven Skype 4 Business: Het ondersteunt animated gifs in een groepschatquote:Op donderdag 28 november 2019 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie serieus het probleem niet? Het integreert met Outlook voor je calender, het integreert al je taken en planborden, je hebt een plek voor je bestanden en je kan het allemaal nog van buitenaf benaderen ook.
Waarom ben ik niet verbaasd.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Je had meegekregen dat de fysio bij m'n ma een rib had gebroken?
Kat van mijn ouders is ook flink in de rui.. En van onze Loebes sta ik te kijken dat er nog haar op zit.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:41 schreef Blues het volgende:
Goed.
Wachten op de post.. alwaar mijn lang verwachte docs in zittenen shirts voor g.
Docs bij de popshop zijn er maar steeds niet, dan maar verder gezocht door g... én gevonden én veel goedkoper![]()
Nu maar hopen dat ze passen![]()
In de wachttijd stoffen/haren ruimen van poes. Het lijkt wel of het zomer moet wordenZal wel aan het oude huidje liggen van madame.
Gasfornuis en kattenbak poetsen en stofzuigen.
Zal ik dan ook nog gaan roeien?
That's tha question....
Geen idee, reactie van de huisarts was ook iets in de trant van "verdomme, weten die fysio's nou nog niet dat reuma patiënten een veel hogere pijngrens hebben"quote:
Klopt, maar het komt wel binnen danquote:Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FFT, gemeentebelastingen kun je per maand betalen heVerder heb ik al die onzin ook
Wel ergernis nr 1 voor mij hier in huis.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kat van mijn ouders is ook flink in de rui.. En van onze Loebes sta ik te kijken dat er nog haar op zit.
Haha ja hier zit ook alles onder het haar.. Echt kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel ergernis nr 1 voor mij hier in huis.
Want je loopt ook op je sokken en dat komt weer in de was en we hebben veel zwarte kleding en en en![]()
Maar ja, 't bessie is al 15,5 het zal geen 10 jaar meer duren voor ze ons verlaat
Ik krijg nu al 3 dagen van Postnl het bericht "excuses de levering zal morgen plaatsvinden". Gelukkig bij een afleverpunt, hoef niet de hele dag thuis te blijven totdat dat bericht komtquote:Op donderdag 28 november 2019 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Postbode had alles mee behalve het pakketje wat ik dus echt heel graag vandaag wilde hebben (het hout) naja, begrijp 't wel.. drukte dit dat, z'n bus & voorbank lagen aardig vol
Jawel hoorquote:
Ah 3 dagen op rij is wel balenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik krijg nu al 3 dagen van Postnl het bericht "excuses de levering zal morgen plaatsvinden". Gelukkig bij een afleverpunt, hoef niet de hele dag thuis te blijven totdat dat bericht komt
Robot kopenquote:
Die zijn op zich wel fijn, alleen onhandig in kleine hoekjes als auto's enzo waar je met een slang net wat beter bij komt. Imho kan je dan nog niet van een stofzuiger met slang af.quote:Ik twijfel of ik mezelf zo'n rechtop staande stofzuiger kado ga doen..
Ah, okay, dat is ook ideaal. Noten vind ik niet zo, maar kersen is prachtig.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Massave ja, schaven doen de meeste wel. Masave is een van de weinige die kleine partijen doet en verzendt. Als ik naar een houthandel moet zit ik al gauw minimaal een uur in de auto enkele reis..
Amerikaans noten en kersen.
Leuk!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jawel hoorBen met nog wat andere (opdracht) dingen bezig die voor Sinterklaas klaar moeten omdat die in een aantal schoenen moeten verwdwijnen.
Alleen nog niet aan 't sieradenkistje beginnen
Dit moet 't gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter? Stomme foon.
Oh ja 3e van links.
Ja naja zoiets zit hier dus niet echt in de buurt helaas.. Beetje jammer op zich. Wel houthandels, maar die komen niet verder dan bouwhout. Kleine partijen haal ik bij Masave, rij soms eens naar Kortrijk. Maar die is maar 1 dag in de week open voor particulieren. Wil eigenlijk binnenkort ook nog eens naar Dutchhardwood/Zaagfabriek.comquote:Op donderdag 28 november 2019 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, okay, dat is ook ideaal. Noten vind ik niet zo, maar kersen is prachtig.
Drentse fijn houthandel is twintig minuten rijden en de DHZ zaak hier kan schaven.
Juist op de dansfoto haalde ik haar meteen uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:09 schreef Blues het volgende:
Ook een leuk tijdsbeeld!
Op de sintfoto herken ik je wel
Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waar zit die.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja naja zoiets zit hier dus niet echt in de buurt helaas.. Beetje jammer op zich. Wel houthandels, maar die komen niet verder dan bouwhout. Kleine partijen haal ik bij Masave, rij soms eens naar Kortrijk. Maar die is maar 1 dag in de week open voor particulieren. Wil eigenlijk binnenkort ook nog eens naar Dutchhardwood/Zaagfabriek.com
Rhenen.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waar zit die.
Ik woon niet bepaald centraal in het land, maar qua bepaalde speciaalzaken op een kwartier/twintig minuten rijden hebben we het nog niet zo heel slecht volgens mij
Oh ik bedoelde het niet als een sneer of zo. Af en toe mag je jezelf gewoon wel even gelukkig prijzenquote:Op donderdag 28 november 2019 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rhenen.
Qua speciaalzaken, tja.. Klopt op zich, zo heb je hier in de regio weer heel andere speciaalzaken zittenzo heeft elke regio wel weer wat. Ben nu een paar keer bij Masave geweest, ik combineer het altijd als ik naar ons kantoor moet. Is dan slechts 10 minuten omrijden.
Nu bedenk ik me dat ik van BBach een adres heb gekregen hier vlak over de grens. Moet daar ook nog eens follow up aan geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 28 november 2019 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet als een sneer of zo. Af en toe mag je jezelf gewoon wel even gelukkig prijzenZo vatte ik het ook niet op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het noorden des landsch.
Oh, zo'n haven die is vernoemd naar een rivier waarover af en toe hele grote cruiseschepen door heen varen?quote:Op donderdag 28 november 2019 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op hoor
In het noorden des landsch.
Langs 'n tankstation naar achteren rijden.. Ik maak altijd ff een afspraak als ik langs ga, ze hebben maar beperkte openingstijden.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:42 schreef derLudolf het volgende:
Ooh, zit masave achter de Sligro, nooit geweten. Die Sligro ga ik met onze uitwisselingen vaak heen
quote:Op donderdag 28 november 2019 15:57 schreef AnneX het volgende:
wat een beeldschoon juwelen huis, Frantic
Even onthoudenquote:Op donderdag 28 november 2019 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)powerpro-expert.html ik heb deze stofzuiger aanvullend op de roomba.. Ik geloof dat er minimaal 9 verschillende opzetstukken bij zatenmaar ben er wel uiterst tevreden over.
Hij is wel vrij groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee slapen?quote:Op donderdag 28 november 2019 17:40 schreef Blues het volgende:
Ze zijn binnen![]()
![]()
De precies goeie
![]()
![]()
met de messing veterrondjes en eindes, goede stiksels en zolen
[ afbeelding ]
Ik ga er vanavond mee slapen
Ja, ik moet op het logeerbed.quote:
Is een niet zo subtiele massage.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Midden in de nacht even lekker die docs tussen je schouderbladen.. Ben je wel meteen wakker.
Ik probeer nu te visualiseren hoe jij met je partner in bed ligt.....quote:Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Midden in de nacht even lekker die docs tussen je schouderbladen.. Ben je wel meteen wakker.
Gevleugelde uitspraak.quote:
Topquote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik dacht een leuke parkeerplaats gevonden te hebben... na het werk bleek mijn auto in een soort van zwembad te staan![]()
Positief: schoenen blijken waterdicht tot en met de veters![]()
Nog positieve: weekend![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gevleugelde uitspraak.
Begonnen door zoonlief. Die kreeg ooit laarsjes (met eendenprint) die hij zo mooi vond, hij wilde ze toen ie naar bed ging niet meer uit.
Dus hij mocht ermee slapenen heb ze toen ie heel diep in slaap was voorzichtig uitgetrokken en naast zijn kussen gezet.
Hij kwam ons wakker maken in pyjama mét laarsjes aan.
* Zilverberk smelt.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gevleugelde uitspraak.
Begonnen door zoonlief. Die kreeg ooit laarsjes (met eendenprint) die hij zo mooi vond, hij wilde ze toen ie naar bed ging niet meer uit.
Dus hij mocht ermee slapenen heb ze toen ie heel diep in slaap was voorzichtig uitgetrokken en naast zijn kussen gezet.
Maak daar maar marteling van.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
Volgens de buschauffeur staan we in de autopolonaise.
[..]
Is een niet zo subtiele massage.![]()
Ik ben wel een zeer onrustige slaper. Was vanochtend ook mijn deken weer kwijt. Had het koud! Was helemaal van het voeteneind gevallen. Wat best knap is want het bed is 2,20 lang en ik ben 1,57quote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik probeer nu te visualiseren hoe jij met je partner in bed ligt.....
Ahwquote:Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Gevleugelde uitspraak.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maak daar maar marteling van.
[..]
Ik ben wel een zeer onrustige slaper. Was vanochtend ook mijn deken weer kwijt. Had het koud! Was helemaal van het voeteneind gevallen. Wat best knap is want het bed is 2,20 lang en ik ben 1,57
Mooiquote:Op donderdag 28 november 2019 17:40 schreef Blues het volgende:
Ze zijn binnen![]()
![]()
De precies goeie
![]()
![]()
met de messing veterrondjes en eindes, goede stiksels en zolen
[ afbeelding ]
Ik ga er vanavond mee slapen
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, discussietje met anti-vaxxers op FB
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
Opmerkelijk, naar aanleiding van die Urker kotter zijn ze van de KNRM nu op editie nl. Omtrent noodsignalen op zee.
Laten ze de EPIRB (Emergency Position Indicating Radio Beacon) zien, welke bij contact met zeewater geactiveerd wordt en naar de oppervlakte drijft. Zit dat ding bij hun in de stuurhut, waar ie dus never nooit vrij naar de oppervlakte zal drijven. Pijnlijke misser.
Ach, altijd even leuk vermaak met domme mensen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ahhhh, blueszoon![]()
Jij durft Cat. Ik ben maar niet verder gegaan, ben nog op zoek naar een interview van een vrouw met polio afgelopen weekend. Maar soms
Gevonden en geplaatst
Ik ben dat nieuws heel de dag al een beetje aan het volgen. Vind het zk'n akelig idee dat niemand weet waar die twee zijnquote:Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
Opmerkelijk, naar aanleiding van die Urker kotter zijn ze van de KNRM nu op editie nl. Omtrent noodsignalen op zee.
Laten ze de EPIRB (Emergency Position Indicating Radio Beacon) zien, welke bij contact met zeewater geactiveerd wordt en naar de oppervlakte drijft. Zit dat ding bij hun in de stuurhut, waar ie dus never nooit vrij naar de oppervlakte zal drijven. Pijnlijke misser.
edit: ik neem mijn woorden terug, blijkbaar is het niet verplicht bij zelfrichtende schepen.
Yes. Niet best allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben dat nieuws heel de dag al een beetje aan het volgen. Vind het zk'n akelig idee dat niemand weet waar die twee zijn
Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed.. Kei gek maar we kunnen niet met een twee persoons samen slapen want dan is het ruzie om de deken.. En zo'n een persoons ik weet niet dan ligt het van voren goed zit het van achter weer niet...quote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik doe altijd een wrap na. Lekker strak ingepakt
Ja ik nu ook. Toetje komt nog. Dame Blanchequote:
Same.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed..
Ik heb zelf nooit een mayday gehoord. Ja alleen tijdens oefeningen in samenwerking met de KNRM.. Maargoed dat is een oefening. Als reddingsbrigade krijg je daar natuurlijk niet zo snel mee te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Niet best allemaal.
Had tot enkele maanden geleden nog nooit zelf een mayday dichtbij ontvangen, je ontvangt altijd wel maydays op 1000'en mijlen weg (door de aard van het systeem). Toen op 1 maand 2x, waarbij we zelf 1x te hulp zijn geschoten bij een visserman die aan het zinken was. Tegen dat wij ter plaatse waren werd de laatste man net door een helikopter omhoog gehaald. Wij hebben voor verlichting ter plaatse gezorgd totdat een reddingsboot ter plaatse was. Dit was in de buurt van Kirkenes.
De andere keer was net onder Bornholm, wij zaten west van Bornholm. Gezien de drukte qua scheepvaart zijn wij niet omgedraaid. Er was een ferry op 15 minuten varen ervandaan. Die heeft toen beide opvarenden aan boord genomen.
Die paniek in mensen hun stemmen horen blijft je wel effe bij.
Checkquote:Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same.Ik schijn dekens te jatten.
Pfoe, heftig.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Niet best allemaal.
Had tot enkele maanden geleden nog nooit zelf een mayday dichtbij ontvangen, je ontvangt altijd wel maydays op 1000'en mijlen weg (door de aard van het systeem). Toen op 1 maand 2x, waarbij we zelf 1x te hulp zijn geschoten bij een visserman die aan het zinken was. Tegen dat wij ter plaatse waren werd de laatste man net door een helikopter omhoog gehaald. Wij hebben voor verlichting ter plaatse gezorgd totdat een reddingsboot ter plaatse was. Dit was in de buurt van Kirkenes.
De andere keer was net onder Bornholm, wij zaten west van Bornholm. Gezien de drukte qua scheepvaart zijn wij niet omgedraaid. Er was een ferry op 15 minuten varen ervandaan. Die heeft toen beide opvarenden aan boord genomen.
Die paniek in mensen hun stemmen horen blijft je wel effe bij.
deze vind ik ook zeer indrukwekkend. Mensen die te hulp schieten en uiteindelijk zelf gered moeten worden.
Vrij recent ook met iemand gevaren die schip heeft moeten verlaten na een brand. Die moesten uiteindelijk zelf ook nog uit de sloep springen om gered te kunnen worden (staan filmpjes van op YT). Vrij heftig allemaal, sta er van te kijken dat bijna iedereen van die ploeg weer/nog vaart.
Even is wel leuk, maar al gauw veel te warmquote:Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen tegen elkaar aan kunnen slapen.Maar ik beweeg veel in mijn slaap.
lepelenquote:Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen tegen elkaar aan kunnen slapen.Maar ik beweeg veel in mijn slaap.
Jij slaapt vermoeiendquote:Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed.. Kei gek maar we kunnen niet met een twee persoons samen slapen want dan is het ruzie om de deken.. En zo'n een persoons ik weet niet dan ligt het van voren goed zit het van achter weer niet...
Ik heb gewoon een 2x2 die onderop ligt en mijn man heeft een dekbed van 2.20 bij 2.40 want die is groter en daar kan ik het bed fatsoenlijk mee opmaken.
Rol mij ook altijd voor het slapen helemaal in 'm. Maar toch altijd kussen kwijt, dekbed kwijt.. Snap er ook niks van.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bruisballen zijn minder groot dan ik (van Lush) gewend ben. Maar als ze goed bruisen en blijven geuren maakt dat niet uit.
Hebben jullie ook DE kuil?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef minilot het volgende:
Ik vind het ontzettend niet-knus, twee dekbedden. Daarom maar eentje hier (wel een grote) en ik kruip als koukleum maar wat graag tegen bedgenoten aan 's nachts
Het oudhollandsche "instoppen" in het voeteind helpt hier niet tegen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook DE kuil?![]()
Ik vind mijn 1persoonsbed doordeweeks maar ongezellig. Maar een 2e persoons zou nog ongezelliger zijn.Ik heb wel een 2persoons dekbed, maar dat valt er voornamelijk grotendeels af.
Deels, maar het bed staat tegen de muur, waardoor het dekbed erg ver over de vrije kant hangt. En das een beetje zwaar, dus ik moet hem nogal eens met bruut geweld terug over me heentrekkenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het oudhollandsche "instoppen" in het voeteind helpt hier niet tegen?
En hem tussen bed en muur klemmen.... ?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deels, maar het bed staat tegen de muur, waardoor het dekbed erg ver over de vrije kant hangt. En das een beetje zwaar, dus ik moet hem nogal eens met bruut geweld terug over me heentrekken.
Doe ik een beetje, maar er zit hier op bepaalde plekken schimmel in de muren (heelfijn), en ik heb dat liever niet een keer onverwacht in mijn dekens.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En hem tussen bed en muur klemmen.... ?
www.avek.nlquote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef z80 het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een groter bed. Eentje van 140 breed. Buiten dat die of belachelijk duur zijn of verschrikkelijk lelijk zit ik met de lattenbodem.
eentje van 140 breed? Of twee van 70 breed. Waarbij twee maal 70 het meeste voorkomt. Maar geeft dat geen kuil in het midden?
Ja en? Geen antwoord op mijn vraag. En geen mooi betaalbaar bed.quote:
1 topper over twee matrassen? Dat heb ik. Geeft geen kuil.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef z80 het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een groter bed. Eentje van 140 breed. Buiten dat die of belachelijk duur zijn of verschrikkelijk lelijk zit ik met de lattenbodem.
eentje van 140 breed? Of twee van 70 breed. Waarbij twee maal 70 het meeste voorkomt. Maar geeft dat geen kuil in het midden?
Schitterende betaalbare putloze beddenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja en? Geen antwoord op mijn vraag. En geen mooi betaalbaar bed.
Kan je net zo duur maken als je wilt. Ikea heeft prima bedden, ook van 140. En dan neem je 1 matras.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef z80 het volgende:
Er komt wel 1 matras op te liggen. Het gaat mij meer om de bodem.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 topper over twee matrassen? Dat heb ik. Geeft geen kuil.
Anders zo’n love bridge ding er tussen proppen.
Oo dat kan best uit 2 lattenbodems hoor.. Voel je vrij weinig/niks van. M'n ouders hebben dat op 't logeerbed.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Er komt wel 1 matras op te liggen. Het gaat mij meer om de bodem.
Deze uit 1 stuk of 2 kleinen delen?
Ik heb dus 2 bodems. Merk er niets vanquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Er komt wel 1 matras op te liggen. Het gaat mij meer om de bodem.
Deze uit 1 stuk of 2 kleinen delen?
Ik werd al op fb getipt! Txx moet nog kijkenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef AnneX het volgende:
@:Blues...trek je docs 👍 aan en luister naar vriend Jett Rebel.
( hou je ogen dicht, want flitsen). dwdd.
Ja zo'n ding voor vogels op een paal. Waar je vogelvoer in gooit en zoquote:
Een handje draadnagels in een vogelhuisje geslagen.quote:
Schroeven.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Een handje draadnagels in een vogelhuisje geslagen.
[ Bericht 44% gewijzigd door FranticDJ op 28-11-2019 20:55:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja dat is echt vet knapquote:Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
Er deed toch iemand iets met kubussen?
Deze man ook:
https://9gag.com/gag/aGgy8nw?ref=ios
Hij lijkt erop dat de kubussen soms buiten beeld gewisseld worden. Maar ik kan mij goed vergissen.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
Er deed toch iemand iets met kubussen?
Deze man ook:
https://9gag.com/gag/aGgy8nw?ref=ios
Aha, ik ben niet de enige scepticusquote:Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hij lijkt erop dat de kubussen soms buiten beeld gewisseld worden. Maar ik kan mij goed vergissen.
Ik doe het hem sowieso niet na.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet de enige scepticus
Al vind ik alleen het jongleren al awesome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |