abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2019 @ 22:50:07 #1
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160550
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
  woensdag 27 november 2019 @ 22:51:04 #2
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160571
@derLudolf we gaan hier verder hoor. Post 302 is echt niet nodig.
pi_190160574
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou het zal vast niet al die tien dagen geduurd hebben :D Maar alleen al dat oprekken gaat echt niet zomaar :X
Nee dat gaat echt met redelijk grof geweld. Ik had geen blauwe plekken (een 'lotgenootje' had dat wel gehad), maar ik had mijn haar voor de operatie in 2 vlechten gedaan. Laat ik zeggen; ik weet niet WAT ze hebben gedaan, maar het was 1 vogelnest. :')

Operatie zelf duurde geloof ik 4 uur (of nouja 5, ik wilde niet wakker worden :+ Hoewel ik al wel mijn voeten op commando had bewogen, dus dat was wel OK. Maar werd wel mooi wakker met een beademingstube. Mijn arme ouders moeten zich rot geschrokken zijn :@ Zelf weet ik er niks meer van. )

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar was je dan nog heel jong of zo? :o Ik ben 2 en een half jaar aan het revalideren geweest. Pas na 3 maanden kon ik weer zonder rollator lopen. Toen was ik 36 :o
Ik was 15, dat scheelde wel ja :Y. Er stond 6 maanden revalidatie voor, maar na 6 weken moesten ze me geloof ik tegenhouden om niet op de fiets te klimmen :P
  Moderator woensdag 27 november 2019 @ 22:52:17 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190160594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
@:derludolf we gaan hier verder hoor. Post 302 is echt niet nodig.
Sorry, die skills heb heb gewoon :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 27 november 2019 @ 22:53:24 #5
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee dat gaat echt met redelijk grof geweld. Ik had geen blauwe plekken (een 'lotgenootje' had dat wel gehad), maar ik had mijn haar voor de operatie in 2 vlechten gedaan. Laat ik zeggen; ik weet niet WAT ze hebben gedaan, maar het was 1 vogelnest. :')

Operatie zelf duurde geloof ik 4 uur (of nouja 5, ik wilde niet wakker worden :+ Hoewel ik al wel mijn voeten op commando had bewogen, dus dat was wel OK. Maar werd wel mooi wakker met een beademingstube. Mijn arme ouders moeten zich rot geschrokken zijn :@ Zelf weet ik er niks meer van. )
[..]

Ik was 15, dat scheelde wel ja :Y. Er stond 6 maanden revalidatie voor, maar na 6 weken moesten ze me geloof ik tegenhouden om niet op de fiets te klimmen :P
Dat deed je snel, 6 maanden revalidatie in 6 weken proppen.
pi_190160622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
@:derludolf we gaan hier verder hoor. Post 302 is echt niet nodig.
Het is ok :*

quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Auw, je hebt nog steeds "een vreemde kronkel" dus, dit is van voren gezien toch?
Klopt, ik ben niet helemaal recht. Je ziet het nog vooral aan mijn schouders, sleutelbeen en aan mijn bocheltje rechts, en vooruitstekende ribbenkast. Alles is natuurlijk vergroeid.
En ze zouden twee ribben kunnen breken voor een cosmetische verbetering, maar euh, laat maar lekker zitten. Ik kan er prima mee leven :)
pi_190160630
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Sorry, die skills heb heb gewoon :7
overdrijvie :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 27 november 2019 @ 22:54:31 #8
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is ok :*
[..]

Klopt, ik ben niet helemaal recht. Je ziet het nog vooral aan mijn schouders, sleutelbeen en aan mijn bocheltje rechts, en vooruitstekende ribbenkast. Alles is natuurlijk vergroeid.
En ze zouden twee ribben kunnen breken voor een cosmetische verbetering, maar euh, laat maar lekker zitten. Ik kan er prima mee leven :)
Ribben breken. *ril*
pi_190160641
Wauw @Candaasje

Vriendin van me heeft een soortgelijke operatie gehad, en die beweegt nog steeds (nog altijd) als een soort marionet omdat haar ruggengraat zo vastzit. Bijvoorbeeld niet bukken, niet leunen. Merk je dat ook of is dat bij jou minder?

En @Dr_Flash wát deed je? :o :o :o
pi_190160643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:
En ze zouden twee ribben kunnen breken voor een cosmetische verbetering, maar euh, laat maar lekker zitten. Ik kan er prima mee leven
ja dat is dan ook weer zo wat :{
pi_190160656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:53 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat doe je smel, 6 maanden revalidatie in 6 weken proppen.
Ja, maar dat deden de meesten wel eigenlijk. Hoe jonger, hoe makkelijker en sneller het gaat.
Mensen die op 20+ leeftijd worden geopereerd, schijnen het echt veel zwaarder te hebben.
Het werd op mijn 12e/13e ontdekt, en toen werd in de gaten gehouden wanneer ik uitgegroeid was (foto's van mijn handen voor de groeischijven), en zodra dat het geval was, ging het sein op groen.
En moest ik dus nog 16 maanden wachten :') (Eigenlijk 22, maar ik had een toffe dokter.)
pi_190160674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:54 schreef Tele6 het volgende:
En @:Dr_Flash wát deed je? :o :o :o
uitglijden in de bus. Er lag wat smeltsneeuw, de bus trok ineens op en daar lag ik. Net als in een goeie slapstick je weleens ziet met een bananenschil. 2 wervels verbrijzeld, jeej.
pi_190160689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:54 schreef Tele6 het volgende:
Wauw @:Candaasje

Vriendin van me heeft een soortgelijke operatie gehad, en die beweegt nog steeds (nog altijd) als een soort marionet omdat haar ruggengraat zo vastzit. Bijvoorbeeld niet bukken, niet leunen. Merk je dat ook of is dat bij jou minder?

En @:Dr_Flash wát deed je? :o :o :o
Ik ben wel minder flexibel ja. Ik kan heel slecht draaien (als ik mijn voeten naar voren laat staan), en een bruggetje of 'de cobra' is niet te doen.
Maar ik heb wel het geluk dat het bij mij vooral bovenin (thoracaal) zat/zit, daar verlies je toch minder beweeglijkheid dan wanneer het meer bij je lendenen zit :)
  woensdag 27 november 2019 @ 22:57:00 #14
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, maar dat deden de meesten wel eigenlijk. Hoe jonger, hoe makkelijker en sneller het gaat.
Mensen die op 20+ leeftijd worden geopereerd, schijnen het echt veel zwaarder te hebben.
Het werd op mijn 12e/13e ontdekt, en toen werd in de gaten gehouden wanneer ik uitgegroeid was (foto's van mijn handen voor de groeischijven), en zodra dat het geval was, ging het sein op groen.
En moest ik dus nog 16 maanden wachten :') (Eigenlijk 22, maar ik had een toffe dokter.)
Wel fijn dan, dat t zo jong kon. Lijkt mij heftig om mee te maken, niet alleen OK en de nasleep, maar ook dat je uiterlijk verandert.
pi_190160701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

uitglijden in de bus. Er lag wat smeltsneeuw, de bus trok ineens op en daar lag ik. Net als in een goeie slapstick je weleens ziet met een bananenschil. 2 wervels verbrijzeld, jeej.
Bizar :X en vreselijk pijnlijk, lijkt me. Wat een pech ook
pi_190160709
Brrr, wat ellendig allemaal. Maar dat doet, als je dat hebt, geen pijn?

En Flash, ook zo'n rot ongeluk.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 27 november 2019 @ 22:57:52 #17
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik viel vorige week in de bus en had 1 blauwe plek. Jij hebt echt dikke pech gehad...
pi_190160727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben wel minder flexibel ja. Ik kan heel slecht draaien (als ik mijn voeten naar voren laat staan), en een bruggetje of 'de cobra' is niet te doen.
Maar ik heb wel het geluk dat het bij mij vooral bovenin (thoracaal) zat/zit, daar verlies je toch minder beweeglijkheid dan wanneer het meer bij je lendenen zit :)
Ik geloof dat zij het zowat van navelhoogte tot waar de schouderbladen beginnen heeft. Dus een stuk lager :Y

Nou zit ik te bedenken, voordat je die operatie had was je waarschijnlijk net zo min flexibel, want alles zat al in ongemakkelijke bochten :o
pi_190160731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef Candaasje het volgende:
Maar ik heb wel het geluk dat het bij mij vooral bovenin (thoracaal) zat/zit, daar verlies je toch minder beweeglijkheid dan wanneer het meer bij je lendenen zit
Met zo'n span als bij jou wel ja. Bij mij zijn er gewoon 3 wervels als een blok aan elkaar vast gezet. Maar wel veel lager (T11, T12 en L1) maar ik merk er eigenlijk qua beweeglijkheid niet veel van.

Moet het wel altijd zeggen als ik bij een nieuwe fysio of zo op een massagetafel lig. Dan zie je ze eerst " :o oh hier zit wat vast daar moet ik bij!" Nouww je kunt het proberen, maar als je dat los krijgt vind ik het ten eerste heel knap en ten tweede hebben we dan een ander probleem. Doe maar gewoon abblijve :* :Y :s)
  woensdag 27 november 2019 @ 23:00:19 #20
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Met zo'n span als bij jou wel ja. Bij mij zijn er gewoon 3 wervels als een blok aan elkaar vast gezet. Maar wel veel lager (T11, T12 en L1) maar ik merk er eigenlijk qua beweeglijkheid niet veel van.

Moet het wel altijd zeggen als ik bij een nieuwe fysio of zo op een massagetafel lig. Dan zie je ze eerst " :o oh hier zit wat vast daar moet ik bij!" Nouww je kunt het proberen, maar als je dat los krijgt vind ik het ten eerste heel knap en ten tweede hebben we dan een ander probleem. Doe maar gewoon abblijve :* :Y :s)
:D _O-
pi_190160747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bizar :X en vreselijk pijnlijk, lijkt me. Wat een pech ook
ja nou ja, had erger af kunnen lopen he. Dwarslaesie en zulks. Nog best aardig er vanaf gebracht :)
pi_190160749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Soortvannichtje van me heeft een bochel en die heeft heel vaak last van haar nek, omdat ze die heel krom moet houden om voor zich uit of naar boven te kijken. Daar zie je wel dat het zeer doet iig. :{
Ze heeft een hele tijd een groot plastic korset moeten dragen :{
  woensdag 27 november 2019 @ 23:01:17 #23
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160756
Mensen mét en zonder ijzerwerk, weltrusten. :W
pi_190160766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Scoliose-operatie. Maar het is me echt meegevallen. Wel een paar weken lang heeeeeeeeeeeeel voorzichtig bukken/gaan zitten. Maar ik kon na 1 nacht al draaien (dat werd me op de IC geleerd door de verpleegkundigen).
Eigenlijk was de medicatie het vervelendste; ik bleek niet zo goed te reageren op morfine, dus die moest al heel snel weer uit. Mocht het verder doen op paracetamol en diclofanac. Vooral die laatste deed de kamer dansen :X
Heftig hoor.
pi_190160769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja nou ja, had erger af kunnen lopen he. Dwarslaesie en zulks. Nog best aardig er vanaf gebracht :)
Het had slechter af kunnen lopen, natuurlijk, maar je had ook met drie blauwe plekken weg kunnen komen. Ik noem het pech :*
pi_190160772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
Slaap ze :*
pi_190160777
En waarom staan die mannen in die badjassen zo wijdbeens? :D
pi_190160780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wel fijn dan, dat t zo jong kon. Lijkt mij heftig om mee te maken, niet alleen OK en de nasleep, maar ook dat je uiterlijk verandert.
Ja ik vond het zelf erg meevallen. Maar ik had veel contact via een forum met lotgenoten, en ik was vooral heel nieuwsgierig naar hoe het zou verbeteren.

Bovendien, eerst had ik heel niet door dat mijn rug zo krom was (ja nee echt..), pas toen het klasgenoten begon op te vallen (gymles), en de operatie eerst steeds uitgesteld werd, toen werd ik er veel bewuster van. Helemaal toen zwarte, met fluor gekleurde streepjes-truitjes in werden. Dat accentueert natuurlijk gigantisch. En dat gefluister...niemand die het durfde te vragen, wat er nu was..... Dat was eigenlijk een veel vervelendere periode dan de operatie en de nasleep. Ik was daarna vooral retetrots :D

En eerlijk is eerlijk; ik had er ooit voor de operatie al wel over gedacht om mijn litteken te laten coveren met een tattoo oid, maar een toenmalige vriend raadde het me af; het was mijn verhaal, en ik mocht me er nooit voor schamen. Draag het meer eer.
Dat heb ik altijd wel onthouden. Kin omhoog, rug 'recht' ( :P ) , en kom maar op!

(En ik had een heel fijne arts + team O+ Dus ook volle vertrouwen. )
  woensdag 27 november 2019 @ 23:02:33 #29
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160782
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Blues het volgende:
En waarom staan die mannen in die badjassen zo wijdbeens? :D
Ballen luchten. Het is blijkbaar een warme badjas. :P
pi_190160805
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het had slechter af kunnen lopen, natuurlijk, maar je had ook met drie blauwe plekken weg kunnen komen. Ik noem het pech :*
Ja zeker. Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd wel pech. Ik heb ook nog een hoop ijzer in mijn bovenarm zitten van een ander geintje, nog een plaat in mijn onderarm gehad die er weer uitgehaald is (dat deden ze toen nog :? ) en nog een stuk of 15-20 vingerkootjes, middenhands / middenvoetsbeentjes al dat soort shit gebroken. Ook af en toen nog wel wat metaal aan verdiend maar dat mag verder geen naam hebben :)
pi_190160806
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 27 november 2019 @ 23:04:17 #32
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190160809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik vond het zelf erg meevallen. Maar ik had veel contact via een forum met lotgenoten, en ik was vooral heel nieuwsgierig naar hoe het zou verbeteren.

Bovendien, eerst had ik heel niet door dat mijn rug zo krom was (ja nee echt..), pas toen het klasgenoten begon op te vallen (gymles), en de operatie eerst steeds uitgesteld werd, toen werd ik er veel bewuster van. Helemaal toen zwarte, met fluor gekleurde streepjes-truitjes in werden. Dat accentueert natuurlijk gigantisch. En dat gefluister...niemand die het durfde te vragen, wat er nu was..... Dat was eigenlijk een veel vervelendere periode dan de operatie en de nasleep. Ik was daarna vooral retetrots :D

En eerlijk is eerlijk; ik had er ooit voor de operatie al wel over gedacht om mijn litteken te laten coveren met een tattoo oid, maar een toenmalige vriend raadde het me af; het was mijn verhaal, en ik mocht me er nooit voor schamen. Draag het meer eer.
Dat heb ik altijd wel onthouden. Kin omhoog, rug 'recht' (:P ) , en kom maar op!

(En ik had een heel fijne arts + team O+ Dus ook volle vertrouwen. )

En ik had vertrouwen in de
Positieve insteek. O+
pi_190160813
quote:

[..]

Jij ging slapen dacht ik? :?
pi_190160816
Ik ben bij het bijlezen even blijven steken bij de fascinerende omschrijving 'om je eigen as heen groeien' :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_190160823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Bij mij niet noemenswaardig. Hooguit bij lange belasting (zoals bij slenteren door de stad).
Maar er zijn wel mensen die er echt serieus last van krijgen. Of die de variant hebben die zich al op heel jonge leeftijd uit; dan zit echt al snel met serieuze problemen met de groei (vaak meerdere operaties, of je blijft heel klein) en verdrukte longen e.d.
Mijn longfunctie was nog 95%, dus wonderbovenwonder goed :)

Ik denk dat Fles meer last had :X
pi_190160831
quote:

[..]

:D _O- :D
pi_190160837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja zeker. Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd wel pech. Ik heb ook nog een hoop ijzer in mijn bovenarm zitten van een ander geintje, nog een plaat in mijn onderarm gehad die er weer uitgehaald is (dat deden ze toen nog :? ) en nog een stuk of 15-20 vingerkootjes, middenhands / middenvoetsbeentjes al dat soort shit gebroken. Ook af en toen nog wel wat metaal aan verdiend maar dat mag verder geen naam hebben :)
Jeetje, een ex van mij had dat ook bijna alle botten in z'n lijf gebroken, die mocht geen motor meer rijden van z'n artsen en familie (was allemaal van voordat wij elkaar kenden),
pi_190160841
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
Slaap lekker! :W
pi_190160856
Ik heb er trouwens bijna geen littekens aan overgehouden. Ik geloof 5 kleine kruisjes op mijn rug waar de pennen erin gegaan zijn en verder niet. Geen doorzon / cabrio / open huis praktijken :N
pi_190160857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef minilot het volgende:
Ik ben bij het bijlezen even blijven steken bij de fascinerende omschrijving 'om je eigen as heen groeien' :o
:D
pi_190160885
quote:

[..]

:o Jezus Fles, dat is echt wel veel pech ja.
pi_190160905
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er trouwens bijna geen littekens aan overgehouden. Ik geloof 5 kleine kruisjes op mijn rug waar de pennen erin gegaan zijn en verder niet. Geen doorzon / cabrio / open huis praktijken :N
Oh het waren er toch meer. Acht zo te zien :) Nou ja inmiddels allemaal bijgekleurd :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190160916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:o Jezus Fles, dat is echt wel veel pech ja.
Ja dus daarom ben ik maar gaan kubussen :+
pi_190160931
quote:

[..]

:D :7
Net zo stom als die vrouwenmodellen, die met 1 zo'n gezwikt been staan op die modeplaatjes.
pi_190160938
quote:

[..]

Auw :X

Ik heb gewoon nog nooit wat gebroken, ondanks klunzigheid en sporten waarbij je je kunt bezeren (judo, rugby, longboarden, survivalrun) *klopt af*
Stiekem denk ik dat de judo geholpen heeft, want ik rol nu altijd instinctief door als ik val en dan schaaf en buts ik alleen wat ^O^
pi_190160969
ik heb gewoon lange banden (hypermobiel heet dat). Als ik niet uit kijk kan ik op een vlakke asfaltweg nog door m'n enkel gaan. Loop ook zomer en winter op hoge bergschoenen. En op zich gaat dat redelijk hoor :)
pi_190160975
Maar goed, ik ga nu naar bedje :W
pi_190160991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga nu naar bedje :W
Voorzichtig er in schuiven hč?

Laten we het erin springen en duiken aan Tele over!

(Ik ben echt een enorme kluns, maar gelukkig verder nooit wat gehad qua breuken, scheuren, verbrijzelen, etc. *klopt snel af* )
pi_190161001
Ik zal er voorzichtig in schuiven hoor :D :+
pi_190161006
Wat een boel ijzer in je lijf Fles :o
Spoilers!
pi_190161018
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er voorzichtig in schuiven hoor :D :+
Hm, misschien een beetje een vreemde woordkeuze, bedacht ik me pas ná het posten. :')
pi_190161026
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, misschien een beetje een vreemde woordkeuze, bedacht ik me pas ná het posten. :')
Ik las ook echt iets anders in eerste instantie.
Spoilers!
pi_190161037
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik las ook echt iets anders in eerste instantie.
Nouja goed, misschien sowieso geen verkeerd advies :+
pi_190161047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Doorgaans niet nee.
Spoilers!
pi_190161052
Spoilers!
pi_190161176
Foei!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190161282
:D lekker bezig dames

Candaasje, wat een fascinerend verhaal. Mooi hoe je er over vertelt, zo relativerend. ^O^

Pechvogel Flash! Wel heftig zeg. En door zoiets onnozels als uitglijden in de bus :o

Ik heb nooit wat gebroken. Ik beweeg gewoon niet zoveel. En het valt mee hoe klunzig ik ben. Behalve tegen deurposten op lopen, dat doe ik wel regelmatig.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_190161355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oneens. 8-)
pi_190161381
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Oneens. 8-)
Ik wist het _O-
pi_190161414
Morgen Flespic bekijken: lig in bed met telefoon op nachtstand, dus alles oogt donkeroranje :)

Eetavond kwam ondanks Uitgekookt toch nog goed aangezien mijn lief blijkbaar een bak wittechocolademousse bij de Lidl had gehaald. ^O^ Wel maar een paar happen op - eens zien of we de weegschaal voor het einde van het jaar 'ns met een 5 kunnen laten beginnen :) Nu 61,5 dus klinkt haalbaar. Mits geen al te woeste bakexplosie in december :+
pi_190161421
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik wist het _O-
>:)
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 00:52:03 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190162035
pi_190162054
O+ Rien O+
pi_190162069
Fijn @derLudolf, ik had mezelf eindelijk zo ver dat ik slapen ging, maar nou moet ik kroketten bestellen. }:|
pi_190162345
Toch wezen dansen vnv. Vooraf zo dom omdat ik grieperig was/ben, achteraf blij dat ik ben gegaan en beetje trots :)

Aan foto op iemands fb te zien was ik in beeld bij Shownieuws vanavond haha.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 28 november 2019 @ 06:31:19 #66
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190163035
Goeiemorgen :O
Wat een weer zeg :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190163055
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:37 schreef Lot_1 het volgende:

Ik heb nooit wat gebroken. Ik beweeg gewoon niet zoveel.
+1 :D
pi_190163076
Morning!
  donderdag 28 november 2019 @ 07:00:42 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190163115
Mogge uhmmpie!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190163147
Ochtend! Wat een ijzerwerk verhalen :D

Zijn toch flinke operaties, gelukkig hebben ze gedaan wat ze moesten doen.

Hier nooit wat gebroken, nooit ‘standaard’ externe hechtingen gehad zelfs. Wel intern en een keer hechtingen in mijn oog die er na een paar maanden uit moesten (Auw).

Sorry mini!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190163187
Goedemorgen!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 28 november 2019 @ 07:39:58 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190163240
Mogguh. :W
Nou, verfrissend weer zeg. Ben twee keer gedoucht vanmorgen. En ik denk dat mijn haar er redelijk ontploft uitziet nu. :P
pi_190163259
Het is vroeg }:|
Spoilers!
pi_190163262
quote:
Er is ook geen reden waarom iemand ooit iets anders dan kroketten bij deze held zou bestellen.

Kroketten party met kerst. Hmm.
Spoilers!
  donderdag 28 november 2019 @ 08:01:16 #75
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190163364
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is vroeg }:|
Inderdaad. Vroeg en donker. En ik heb nog geen koffie gehad.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 08:17:53 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190163464
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er is ook geen reden waarom iemand ooit iets anders dan kroketten bij deze held zou bestellen.

Je hebt nog nooit z'n bamischijf gehad of zelfgemaakte hamburger. Satésaus maakt ie ook zelf.
pi_190163479
Goedemorgen. Buiten ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190163480
Als ik in Ludolfs dorp woonde, woog ik in een mum van tijd achthonderd kilo, waarvan zevenhondigveertig bestaande uit Riens frituurwaren. O+

Berk, haarpic! ^O^
pi_190163498
:O wachtend op postbode :7
  donderdag 28 november 2019 @ 08:24:12 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190163505
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Buiten ;(
Het is in oeder geval niet koud. En ook niet glad.
* Zilverberk probeert positief te blijven.
pi_190163508
Wat voor pakje, Frantic? Hier inmiddels dagelijkse levering van sintkado's en surprisebenodigdheden. :)
pi_190163509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik zal het de muppet vertellen zo, als we naar buiten moeten.
pi_190163513
Jeetje Candaas, da's een beste scoliose ja :o fijn dat je er nu weinig last van hebt.

Ik heb ook nog nooit wat gebroken, ondanks bijvoorbeeld skiën en jarenlang paardrijden. Ik heb wel een hoop 'dingetjes' gehad (verschillende hernia's, hartritmestoornis) waarvan ik vooral artsen moest overtuigen dat er echt iets was, want iedereen heeft wel eens rugpijn of een hartkloppinkje }:|

Wat een pisweer ja! Gelukkig goede regenkleding.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190163554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Wat voor pakje, Frantic? Hier inmiddels dagelijkse levering van sintkado's en surprisebenodigdheden. :)
Na mijn rondje meukjeswinkels van gisteren wachten we nog op een doos Lego en dan is alles binnen *O* Nu nog 18 gedichten -O-
pi_190163565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Netwerk meuk. Kabel geleiders.
Lampen. Wat hout uit Zwolle.
En als t aan mij ligt ook een nieuwe thermostaat (morgen) maar daar denkt mm bankrekening Wss anders over :7

Pakketdienst is hier meestal rond 9u al *O*
pi_190163616
Sinterklaas doen wij niet aan. E. Heeft gevraagd of ik voor kerst een sieradenkist voor haar moeder wil maken,Net zoals ik voor haar en mijn ma gemaakt heb. Dus zodra pakket met hout er is, ga ik aan de slag :7
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 08:38:01 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190163636
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:21 schreef minilot het volgende:
Als ik in Ludolfs dorp woonde, woog ik in een mum van tijd achthonderd kilo, waarvan zevenhondigveertig bestaande uit Riens frituurwaren. O+
Hij zegt niet voor niks dat ie veel mensen heeft grootgebracht.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 08:54:51 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190163776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Netwerk meuk. Kabel geleiders.
Lampen. Wat hout uit Zwolle.
En als t aan mij ligt ook een nieuwe thermostaat (morgen) maar daar denkt mm bankrekening Wss anders over :7

Pakketdienst is hier meestal rond 9u al *O*
Massave?
Da's ook de enige die schaaft geloof ik.

Welke houtsoort ga je gebruiken?
pi_190163785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Niet glad hoor je mij niet zeggen. Hier op het park schuiven ze de bladen met bladblazers van de autorijbaan naar het fietspad |:( Laatste stukje maar gelopen

Mogge allemaal
Maar heel (niet droog) aangekomen op het werk. Moest onderweg wel erg denken aan @Lonaa en Doraa
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 08:56:20 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190163787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Na mijn rondje meukjeswinkels van gisteren wachten we nog op een doos Lego en dan is alles binnen *O* Nu nog 18 gedichten -O-
Sterkte.
Ik zou gewoon 18 extra cadeaus kopen. Ik kan echt totaal niet dichten
  donderdag 28 november 2019 @ 09:12:06 #91
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190163944
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet glad hoor je mij niet zeggen. Hier op het park schuiven ze de bladen met bladblazers van de autorijbaan naar het fietspad |:( Laatste stukje maar gelopen

Mogge allemaal
Maar heel (niet droog) aangekomen op het werk. Moest onderweg wel erg denken aan @:Lonaa en Doraa
Heb je melding gemaakt bij de gemeente van deze blunder? Zijn vast mensen zonder fiets die zoiets doen. -O-
  donderdag 28 november 2019 @ 09:12:46 #92
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190163955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

18 gedichten en je hebt nog anderhalve week? Is te doen. :Y
pi_190164009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Massave?
Da's ook de enige die schaaft geloof ik.
Massave ja, schaven doen de meeste wel. Masave is een van de weinige die kleine partijen doet en verzendt. Als ik naar een houthandel moet zit ik al gauw minimaal een uur in de auto enkele reis..

Amerikaans noten en kersen.
pi_190164011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Heb je melding gemaakt bij de gemeente van deze blunder? Zijn vast mensen zonder fiets die zoiets doen. -O-
Ja, aan de beheerder van het terrein (geen eigendom van de gemeente). Ze hadden vorig jaar eindelijk door dat sneeuwschuiven niet 100 meter voor een fiets/wandelpad moest stoppen. Echt, beetje nadenken is best lastig lijkt wel
pi_190164177
ik ging gister bijna onderuit vlak naast een heel druk kruispunt op de fiets, door de gladde blaadjes...

Wow, candaasje, wat een scoliose joh...En Fles, wat een ijzer in je lichaam!

Hier kwam sinterklaas op bezoek vannacht, de jongens hadden hun nieuwe schoenen gezet. Ik ben verliefd op de schoenen van oudste, wou dat ze ze in maat 44 hadden...
pi_190164267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ging gister bijna onderuit vlak naast een heel druk kruispunt op de fiets, door de gladde blaadjes...

Wow, candaasje, wat een scoliose joh...En Fles, wat een ijzer in je lichaam!

Hier kwam sinterklaas op bezoek vannacht, de jongens hadden hun nieuwe schoenen gezet. Ik ben verliefd op de schoenen van oudste, wou dat ze ze in maat 44 hadden...[ afbeelding ]
Kan het me voorstellen, hartstikke leuk die schoenen. Waren de jongens blij met de cadeaus?

Dit is zeker niet wat je zoekt:
pi_190164296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen, hartstikke leuk die schoenen. Waren de jongens blij met de cadeaus?

Dit is zeker niet wat je zoekt: [ afbeelding ]
ja, zeker. Er zat voor allebei een klein autotje in. Die zelfde auto's hadden we al (dubbele set cadeau gekregen), maar waren allebei kapot gegaan. Wat handig dat de sint dat wist, vond grote.

En nee, die vind ik niet zo heel erg mooi....
pi_190164325
Sint weet alles
pi_190164353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Sterkte.
Ik zou gewoon 18 extra cadeaus kopen. Ik kan echt totaal niet dichten
Dan moet ik er 36 -O- je hoeft het ook niet te kunnen, het gaat om de toewijding :Y maar heel moeilijk is het niet, je moet een goed verhaal hebben en dan een beetje creatief zinnen bouwen zodat er handige rijmwoorden inpassen.
pi_190164361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

18 gedichten en je hebt nog anderhalve week? Is te doen. :Y
1,5 dag ook wel :P maar geen zin in stress.
pi_190164427
Microsoft India knakkers zijn er weer *O*
pi_190164722
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gemist. Ooh! Ja waarom zou je daarheen gaan en dan een frikandel nemen??
Wil ze allemaal :P
pi_190164735
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij zegt niet voor niks dat ie veel mensen heeft grootgebracht.
Haha :D
pi_190164739
Ja zeg...teruglezen over salarissen en inkomens en ijzerwerk en notarissen.
En gedichten huiswerk. Als het dichten je goed afgaat, heb je al veel voorpret, denk ik zo.

FFT, die tķch ging dansen en het naar het zin had *O*
Kun je de volgende dag een uurtje of wat later gaan werken?

En vies vies vies weer. Ik hoef de deur niet uit, en sporten staat op een laag pitje.
Zeg maar dat het pitje “uit” is. In januari weer eens zin maken :?
Wel hoera voor kaat, dat het eindelijk beter gaat met de knie troubles. Juich.

Bijdehand van Sint in B. dat hij nog twee autootjes had voor de schoen van het grut van JT. Doe je dan ook nog iets in de schoen van de duitser?
Mn.X kwam het pas met Pasen tegen, Sint was het zelf al vergeten, dat er iets in zijn schoen was gedaan.

Vandaag een appel ipad hersteldagje.
pi_190164746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zeker. Er zat voor allebei een klein autotje in. Die zelfde auto's hadden we al (dubbele set cadeau gekregen), maar waren allebei kapot gegaan. Wat handig dat de sint dat wist, vond grote.

En nee, die vind ik niet zo heel erg mooi....
Leuk! Van die blije enthousiaste kinderen die beneden komen en gelijk schoen checken O+
pi_190164764
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:11 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...teruglezen over salarissen en inkomens en ijzerwerk en notarissen.
En gedichten huiswerk. Als het dichten je goed afgaat, heb je al veel voorpret, denk ik zo.

FFT, die tķch ging dansen en het naar het zin had *O*
Kun je de volgende dag een uurtje of wat later gaan werken?

En vies vies vies weer. Ik hoef de deur niet uit, en sporten staat op een laag pitje.
Zeg maar dat het pitje “uit” is. In januari weer eens zin maken :?
Wel hoera voor kaat, dat het eindelijk beter gaat met de knie troubles. Juich.

Bijdehand van Sint in B. dat hij nog twee autootjes had voor de schoen van het grut van JT. Doe je dan ook nog iets in de schoen van de duitser?
Mn.X kwam het pas met Pasen tegen, Sint was het zelf al vergeten, dat er iets in zijn schoen was gedaan.

Vandaag een appel ipad hersteldagje.
Ook over salarissen gelezen maar ben niet jaloers :')
Zelfde als Lonaa. Ik heb alleen ANWB contributie, APK + grote beurt, kerstdiner, kado's en gemeente belastingen komende maanden.
Van t woord 13e of bonus nooit gehoord. Helemaal geen bedrijfsbonus en persoonlijke bonus.
Vroeger kregen we op werk 25 euro met kerstborrel, nu niks meer.
pi_190164776
Geeft niet Annex. Sporten komt wel weer als je er zin in hebt.
Had hele terugweg regen. En ja, ik heb lekker de ochtend vrijgenomen.
pi_190164800
Ow, die kroketten! Gaat hij die uitleveren in het heeeeele land?
Begrijp ik dat goed? Frituur online?

En apple nerds hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190164838
@FFT...doet gemeente best slim hier: van februari - november in 8 maanden afschrijven.
Mooi klaar in december. w/
Je was van plan om met de nieuwe manager eens te overleggen over salaris.
Is personeel of je team weer voltallig?
pi_190164863
Hmm ik denk dat Ziggo een storing hier heeft..

Dat is lichtelijk onhandig.
pi_190164868
Zin in kroketten.
pi_190164887
@JT...gister zag ik foto’s van kinderen met Sint feest en gekleurde Pieten op de ambassade in Berlijn, aankomst met boot op de Spree.
Heel gewild, kaartjes snel uitverkocht.
Is dat ook in Brux?
pi_190164894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ja, ik zie bij alle storingen een groot gebied met storingen
pi_190164895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Rent naar ziggo site.
Knap onhandig zou dat zijn. 8)7
pi_190164896
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:26 schreef AnneX het volgende:
@:JT...gister zag ik foto’s van kinderen met Sint feest en gekleurde Pieten op de ambassade in Berlijn, aankomst met boot op de Spree.
Heel gewild, kaartjes snel uitverkocht.
Is dat ook in Brux?
nee, want Brussel is A) veel dichter bij Nederland en B) heeft België zn eigen sinterklaastraditie, die erg lijkt op de Nederlandse....
pi_190164906
pi_190164921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, ik zie bij alle storingen een groot gebied met storingen
Ja nu is het aan uit, aan uit met internet. Hmm
pi_190164954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, want Brussel is A) veel dichter bij Nederland en B) heeft België zn eigen sinterklaastraditie, die erg lijkt op de Nederlandse....
Vermoedde ik al.
Ow. Belgische Sint ook! Ook een belgisch sint journaal of kijken jullie dan op npo?

Zal toch wat zijn, kun je niet eens op ziggo site kijken of überhaupt er een storing is.
Toen er heel veel gebouwd werd in een vinexdorp verderop, kwam het regelmatig voor.
Kabelbreukje hier of daar.
pi_190164961
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vermoedde ik al.
Ow. Belgische Sint ook! Ook een belgisch sint journaal of kijken jullie dan op npo?

Zal toch wat zijn, kun je niet eens op ziggo site kijken of überhaupt er een storing is.
Toen er heel veel gebouwd werd in een vinexdorp verderop, kwam het regelmatig voor.
Kabelbreukje hier of daar.
Daar heb je ons voor _O-
pi_190164996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar heb je ons voor _O-
Niet als internet eruit ligt , via ziggo.
Ook geen tv, vaste lijn etc. Dan ga ik bij de buren vragen of zij ook storing hebben.
Heel nederland ligt eruit volgens de link die jij geeft.
Ziggo site meldt van niet.
pi_190165006
Nou ja ik heb gelukkig ook een mobiele data bundel dat helpt ;)

Volgens mij doet hij het weer.
pi_190165020
Nou.mn.X is met iemand naar Ehv, een led beurs 8)7
Dan ga ik eens wat doe-oen.
Tot later, mensen.
pi_190165208
Tjee, bleef ik hangen op het ochtendrondje fb check ...bij de tango.
Wie heeft er nog meer op dansles gezeten?
Deze pagina kwam voorbij op fb vorige week en nu heb ik iedere morgen een tango kadootje w/ https://www.patreon.com/030tango
pi_190165265
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:56 schreef AnneX het volgende:
Tjee, bleef ik hangen op het ochtendrondje fb check ...bij de tango.
Wie heeft er nog meer op dansles gezeten?
Deze pagina kwam voorbij op fb vorige week en nu heb ik iedere morgen een tango kadootje w/ https://www.patreon.com/030tango
Yep, 3 jaar (hoorde bij de opvoeding). Wat een doffe doffe ellende. Dansen vond ik leuk, maar ik was het kleinste meisje dus werd gekoppeld aan de kleinste jongen. Die was nog kleiner. Hij stonk en ik voel nog steeds dat vieze zweterige handje op m'n rug brrr
Maar altijd wel leuk, met een stel vriendinnen er naar toe, wij hadden een hele ouderwetse dansschool. Meisjes in jurk en op "flatjes" (platte schoentjes) en jongens in pak (met stropdas).
Daarom is mijn broer naar een andere dansschool gegaan. En een paar weken geleden kwam ik de eigenaresse daarvan tegen bij Syrische kennissen. Kleine wereld, Arnhem
pi_190165328
Ik heb op stijldansen gezeten. Voor onze bruiloft hebben wij nog wel privé lessen gehad want mijn man had nog nooit dansjes gehad.
pi_190165344
Mijn moeder heeft ooit bepaald dat ik op dansles moest zodra ik een vriendin zou krijgen.
pi_190165574
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft ooit bepaald dat ik op dansles moest zodra ik een vriendin zou krijgen.
En...ben je geweest?

Dansschool Bronmeier op de Lange Poten, twee jaar lang.
Inderdaad op flatjes en in jurkjes én het hoorde bij de opvoeding.
Ik zat op de m.m.s. hé. En een bronzen medaille behaald = basisniveau w/
Sommige van de tango filmpjes zijn acrobatisch, andere kan ik in gedachten heerlijk “meedoen”. Op de site zijn niet de filmpjes, op fb. wél.
pi_190165602
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

En...ben je geweest?
Nog niet :+
pi_190165715
Hier ook wachten op de postbode *O* Onze pakjes liggen w.s. bij elkaar in de auto *; :D

Rouwkaart binnen, definitief om 1030 op maandagochtend, dus blij dat we de dag er voor al in de regio zitten.

Jagar leuke schoenen :Y en zo'n schattig gezicht die schoentjes bij elkaar.... sweet memories... met Q die tot maart het jaar erop in pietenpakje liep O+

Het lage pitje qua sporten dreigt hier ook AX, elke keer zoveel zin maken om te roeien :D En na 5 of 10 minuten al denken om te stoppen.. vergt megaveel zelfdiscipline }:|

FFT: is het ergens te zien *) :?

Oh ja en ik heb ook jaren geleden iets gebroken: toen we van het theater terugkwamen had iemand in Amsterdam ineens een tramrails neergelegd waar ik in bleef steken }:| en plat op de bek ging; polsbreuk en tot op de dag van vandaag een verrotte knie. ;(

/oudpost
pi_190165806
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:47 schreef minilot het volgende:
Morgen Flespic bekijken: lig in bed met telefoon op nachtstand, dus alles oogt donkeroranje :)

Eetavond kwam ondanks Uitgekookt toch nog goed aangezien mijn lief blijkbaar een bak wittechocolademousse bij de Lidl had gehaald. ^O^ Wel maar een paar happen op - eens zien of we de weegschaal voor het einde van het jaar 'ns met een 5 kunnen laten beginnen :) Nu 61,5 dus klinkt haalbaar. Mits geen al te woeste bakexplosie in december :+
Wat was het oordeel? Ik kocht de bruine :@ :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190165878
Hier in mn agenda gezet dat ik vandaag extern zou zijn: een hele werkdag om echt werk te kunnen doen O+
pi_190166003
quote:

[..]

Dit bevestigt mijn niet al te positieve kijk op fysiotherapeuten nog maar een keer.
pi_190166115
Nou ja die kon er ook niet veel aan doen he :)
pi_190166154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja die kon er ook niet veel aan doen he :)
Intake, goed uitvragen voor je begint >:)
pi_190166163
pff, net bericht dat m'n schoonvader (niet de duutsers vader, partner van z'n moeder), een kwaadaardige tumor in z'n galkanaal heeft. Wordt asap geopereerd. Pff....
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:24:29 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, net bericht dat m'n schoonvader (niet de duutsers vader, partner van z'n moeder), een kwaadaardige tumor in z'n galkanaal heeft. Wordt asap geopereerd. Pff....
Aaaai, niet best -O- . Gelukkig kunnen ze nog opereren?
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:25:29 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit bevestigt mijn niet al te positieve kijk op fysiotherapeuten nog maar een keer.
Je had meegekregen dat de fysio bij m'n ma een rib had gebroken? :P
pi_190166310
Oh wat een afschuwelijk bericht Jagär
pi_190166355
quote:
eeww... nasty -O-
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:30:38 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166373
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

je moet een goed verhaal hebben en dan een beetje creatief zinnen bouwen zodat er handige rijmwoorden inpassen.
Als je weet hoe het moet is het ook niet moeilijk de sinusregel of de stelling van Pythagoras uit te leggen...

Als je qua taal weinig creatief bent, dan is het gewoon kut.
pi_190166380
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
Als je weet hoe het moet is het ook niet moeilijk
Nee maar dat is met alles in het leven.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:32:03 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee maar dat is met alles in het leven.
Daarom, dus dat geldt ook voor dichten.
pi_190166400
Ik vind een gedicht maken niet zo moeilijk. Maar ik heb dit jaar mijn schoonbroer. En zou niet weten waar ik wat over moet vertellen.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:33:07 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind een gedicht maken niet zo moeilijk. Maar ik heb dit jaar mijn schoonbroer. En zou niet weten waar ik wat over moet vertellen.
Leg hem de stelling van Pythagoras uit :D
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:33:23 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166416
Dan ben je in elk geval orgineel
pi_190166419
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Leg hem de stelling van Pythagoras uit :D
Hij heeft wiskunde gestudeerd aan de tu in Eindhoven. Denk dat hij het beter aan mij kan uitleggen _O-
pi_190166425
quote:
Oei wat een rot bericht. Sterkte.
pi_190166428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga dit weekend een kopje koffie met hem drinken en leer hem een beetje kennen *O*
pi_190166452
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga dit weekend een kopje koffie met hem drinken en leer hem een beetje kennen *O*
Hij komt dit weekend ook eten net zoals de rest van de familie :)
pi_190166457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij heeft wiskunde gestudeerd aan de tu in Eindhoven. Denk dat hij het beter aan mij kan uitleggen _O-
_O-
pi_190166459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben begonnen de Wikipedia pagina met relevantie voor mijn surprise op rijm te zetten.
Dat levert al een paar A4tjes gedicht op :)
pi_190166463
Middag allen!

Ik was even vergeten dat ik me voor een oefenmoment had ingeschreven, dus moest vanmorgen opeens rennen :') Dan nu in de langere pauze maar gedoucht.
pi_190166488
Jagertrut...wat een narigheid!
Staat de wereld op z’n kop!
Sterkte op zo’n afstand.
pi_190166489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ben begonnen de Wikipedia pagina met relevantie voor mijn surprise op rijm te zetten.
Dat is best een goed idee :Y
pi_190166495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo je hebt er zin in _O-
pi_190166517
Ik ga er vandoor meisjes :W
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 12:40:57 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190166519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo je hebt er zin in _O-
Misschien is het artikel een "beginnetje"
pi_190166574
Poeh, dikke hoofdpijn hier ;(
pi_190166673
The amount of Black Friday emails is too damn high.
pi_190166677
@JT sterkte
pi_190166748
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:44 schreef Lonaa het volgende:
Poeh, dikke hoofdpijn hier ;(
:*

JT ook sterkte! :*
pi_190166765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:*

JT ook sterkte! :*
Ook zo maar ineens. :{ Boven het linkeroog voornamelijk, misselijk, duizelig. Blerf.
pi_190166772
quote:
Oh tering. :{ :*
pi_190166813
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook zo maar ineens. :{ Boven het linkeroog voornamelijk, misselijk, duizelig. Blerf.
o shit, das naar. Even rustig gaan liggen/zitten :* Hopelijk zakt het snel!
pi_190166820
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

o shit, das naar. Even rustig gaan liggen/zitten :* Hopelijk zakt het snel!
Ja, 2 paracetamol erin gepropt en zo even wat eten. Ik 'hoef' vanmiddag niks meer dus dat is fijn.
pi_190166849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien is het artikel een "beginnetje"
Sint schreef reeds menig zinnetje
Dit was pas een beginnetje
pi_190167101
We zijn hier begonnen met Teams 8-) Ik vind het tot op heden best OK :P

* PdeHoog zoekt dekking...
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190167114
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook over salarissen gelezen maar ben niet jaloers :')
Zelfde als Lonaa. Ik heb alleen ANWB contributie, APK + grote beurt, kerstdiner, kado's en gemeente belastingen komende maanden.
Van t woord 13e of bonus nooit gehoord. Helemaal geen bedrijfsbonus en persoonlijke bonus.
Vroeger kregen we op werk 25 euro met kerstborrel, nu niks meer.
FFT, gemeentebelastingen kun je per maand betalen he :D Verder heb ik al die onzin ook -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 28 november 2019 @ 13:24:25 #169
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190167129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

FFT, gemeentebelastingen kun je per maand betalen he :D Verder heb ik al die onzin ook -O-
Iedereen heeft al die onzin.
pi_190167140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

Haha, komt nog wel jongen :)
pi_190167141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

Ik sprak er gisteren met mijn computermeneer over. Toen ik de woorden Microsoft Teams uitspraak keek hij me heel vuil aan. Wat een klote programma. Toen ik 'm vertelde dat Skype eruit gaan werd hij helemaal verdrietig.
pi_190167142
JT :* Sterkte -O- Vandaag krijgt een goede vriend van me de uitslag van zijn MRI. We weten al dat het een soort "einde oefening" is maar nu is het vooral om te kijken hoeveel impact de laatste chemo's gehad hebben :{
pi_190167162
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Haha, komt nog wel jongen :)
Ik zie serieus het probleem niet? Het integreert met Outlook voor je calender, het integreert al je taken en planborden, je hebt een plek voor je bestanden en je kan het allemaal nog van buitenaf benaderen ook.
pi_190167233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zie serieus het probleem niet? Het integreert met Outlook voor je calender, het integreert al je taken en planborden, je hebt een plek voor je bestanden en je kan het allemaal nog van buitenaf benaderen ook.
En! Het enige voordeel boven Skype 4 Business: Het ondersteunt animated gifs in een groepschat :D

Voor de rest is het gewoon klote van de bok :r
pi_190167320
Nare dingen in de SC -O-
pi_190167359
Goed.
Wachten op de post.. alwaar mijn lang verwachte docs in zitten O+ en shirts voor g.
Docs bij de popshop zijn er maar steeds niet, dan maar verder gezocht door g... én gevonden én veel goedkoper *)
Nu maar hopen dat ze passen }:|

In de wachttijd stoffen/haren ruimen van poes. Het lijkt wel of het zomer moet worden :? Zal wel aan het oude huidje liggen van madame.
Gasfornuis en kattenbak poetsen en stofzuigen.

Zal ik dan ook nog gaan roeien?
That's tha question.... :P
pi_190167372
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:25 schreef derLudolf het volgende:

Je had meegekregen dat de fysio bij m'n ma een rib had gebroken? :P
Waarom ben ik niet verbaasd.
;(
pi_190167394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:41 schreef Blues het volgende:
Goed.
Wachten op de post.. alwaar mijn lang verwachte docs in zitten O+ en shirts voor g.
Docs bij de popshop zijn er maar steeds niet, dan maar verder gezocht door g... én gevonden én veel goedkoper *)
Nu maar hopen dat ze passen }:|

In de wachttijd stoffen/haren ruimen van poes. Het lijkt wel of het zomer moet worden :? Zal wel aan het oude huidje liggen van madame.
Gasfornuis en kattenbak poetsen en stofzuigen.

Zal ik dan ook nog gaan roeien?
That's tha question.... :P
Kat van mijn ouders is ook flink in de rui.. En van onze Loebes sta ik te kijken dat er nog haar op zit.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 13:54:43 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190167543
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Waarom ben ik niet verbaasd.
;(
Geen idee, reactie van de huisarts was ook iets in de trant van "verdomme, weten die fysio's nou nog niet dat reuma patiënten een veel hogere pijngrens hebben"

Dus zal wel niet de eerste keer zijn dat ha die ervaring heeft.
pi_190167981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt, maar het komt wel binnen dan :P
pi_190168035
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Kat van mijn ouders is ook flink in de rui.. En van onze Loebes sta ik te kijken dat er nog haar op zit.
Wel ergernis nr 1 voor mij hier in huis.
Want je loopt ook op je sokken en dat komt weer in de was en we hebben veel zwarte kleding en en en o|O
Maar ja, 't bessie is al 15,5 het zal geen 10 jaar meer duren voor ze ons verlaat ;)
pi_190168106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]

Wel ergernis nr 1 voor mij hier in huis.
Want je loopt ook op je sokken en dat komt weer in de was en we hebben veel zwarte kleding en en en o|O
Maar ja, 't bessie is al 15,5 het zal geen 10 jaar meer duren voor ze ons verlaat ;)
Haha ja hier zit ook alles onder het haar.. Echt kan er niks aan doen.

Vrienden van ons weten ook dat ze beter geen zwart aan kunnen doen.

Ons mam draagt ook veel zwart.. Die ziet er nu ook continue uit als een haarbal :')

Zometeen weer eens stofzuigen.
Maar dat weiger ik echt meer dan een keer per dag te doen of er moet ik de avond onverwacht visite komen en ik heb het die dag in de ochtend gedaan :@
pi_190168118
Postbode had alles mee behalve het pakketje wat ik dus echt heel graag vandaag wilde hebben (het hout :') ) naja, begrijp 't wel.. drukte dit dat, z'n bus & voorbank lagen aardig vol :+
pi_190168133
Kan je nog niet timmeren!
  donderdag 28 november 2019 @ 14:49:25 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190168155
Ohh jongens.. "the queer eye in Japan "

*;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190168158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Postbode had alles mee behalve het pakketje wat ik dus echt heel graag vandaag wilde hebben (het hout :') ) naja, begrijp 't wel.. drukte dit dat, z'n bus & voorbank lagen aardig vol :+
Ik krijg nu al 3 dagen van Postnl het bericht "excuses de levering zal morgen plaatsvinden". Gelukkig bij een afleverpunt, hoef niet de hele dag thuis te blijven totdat dat bericht komt
  donderdag 28 november 2019 @ 14:51:16 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190168177
Verder moet ik ook stofzuigen.. }:|

Ik twijfel of ik mezelf zo'n rechtop staande stofzuiger kado ga doen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190168206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:47 schreef Blues het volgende:
Kan je nog niet timmeren!
Jawel hoor :+ Ben met nog wat andere (opdracht) dingen bezig die voor Sinterklaas klaar moeten omdat die in een aantal schoenen moeten verwdwijnen.
Alleen nog niet aan 't sieradenkistje beginnen -O-

Dit moet 't gaan worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik krijg nu al 3 dagen van Postnl het bericht "excuses de levering zal morgen plaatsvinden". Gelukkig bij een afleverpunt, hoef niet de hele dag thuis te blijven totdat dat bericht komt
Ah 3 dagen op rij is wel balen :Y Ik ben 'gelukkig' wel gewoon thuis en de postbode komt hier altijd rond 09.00 met de reguliere rit. En soms nog een tweede rit in de middag.
pi_190168213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:51 schreef Barreltje het volgende:
Verder moet ik ook stofzuigen.. }:|
Robot kopen :7 James broemt vrolijk elke 2 dagen van 6 tot 7 door mijn benedenverdieping

quote:
Ik twijfel of ik mezelf zo'n rechtop staande stofzuiger kado ga doen..
Die zijn op zich wel fijn, alleen onhandig in kleine hoekjes als auto's enzo waar je met een slang net wat beter bij komt. Imho kan je dan nog niet van een stofzuiger met slang af.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:00:35 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190168288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Massave ja, schaven doen de meeste wel. Masave is een van de weinige die kleine partijen doet en verzendt. Als ik naar een houthandel moet zit ik al gauw minimaal een uur in de auto enkele reis..

Amerikaans noten en kersen.
Ah, okay, dat is ook ideaal. Noten vind ik niet zo, maar kersen is prachtig.
Drentse fijn houthandel is twintig minuten rijden en de DHZ zaak hier kan schaven.
pi_190168341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Jawel hoor :+ Ben met nog wat andere (opdracht) dingen bezig die voor Sinterklaas klaar moeten omdat die in een aantal schoenen moeten verwdwijnen.
Alleen nog niet aan 't sieradenkistje beginnen -O-

Dit moet 't gaan worden.

Leuk!
pi_190168355
Stofzuigen overdekt bij de wasstraat w/ inclusief blazen etc.

Voor een trap heb je toch nog altijd een stofzuiger nodig? Of een dweil of een hh B-)

Gestreken terwijl apple draaide, en nu “hangt” op iCloud, die ik niet 8)7 heb.
En foto’s gezocht:
SPOILER
Beter? Stomme foon.
Oh ja 3e van links.
pi_190168401
Ook een leuk tijdsbeeld!
Op de sintfoto herken ik je wel :Y
pi_190168417
Leuk AnneX. Ik heb ergens een afdansfoto. Die laat ik nooit maar dan ook nooit zien. Buuf had mijn haar in de krul gedaan, het stond leuk. Maar ook, het was vochtig weer buiten. Toen ik aankwam bij de dansschool was het...laat ik het zo zeggen "het stond NIET meer leuk". En m'n jurk was stom en m'n schoenen (mocht opeens met een hakje dus die van mijn moeder geleend) waren zo mogelijk nog stommer. Drama allover
pi_190168423
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ah, okay, dat is ook ideaal. Noten vind ik niet zo, maar kersen is prachtig.
Drentse fijn houthandel is twintig minuten rijden en de DHZ zaak hier kan schaven.
Ja naja zoiets zit hier dus niet echt in de buurt helaas.. Beetje jammer op zich. Wel houthandels, maar die komen niet verder dan bouwhout. Kleine partijen haal ik bij Masave, rij soms eens naar Kortrijk. Maar die is maar 1 dag in de week open voor particulieren. Wil eigenlijk binnenkort ook nog eens naar Dutchhardwood/Zaagfabriek.com

[ Bericht 11% gewijzigd door FranticDJ op 28-11-2019 15:20:10 ]
pi_190168426
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:09 schreef Blues het volgende:
Ook een leuk tijdsbeeld!
Op de sintfoto herken ik je wel :Y
Juist op de dansfoto haalde ik haar meteen uit.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:23:37 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190168547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja naja zoiets zit hier dus niet echt in de buurt helaas.. Beetje jammer op zich. Wel houthandels, maar die komen niet verder dan bouwhout. Kleine partijen haal ik bij Masave, rij soms eens naar Kortrijk. Maar die is maar 1 dag in de week open voor particulieren. Wil eigenlijk binnenkort ook nog eens naar Dutchhardwood/Zaagfabriek.com
Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waar zit die.

Ik woon niet bepaald centraal in het land, maar qua bepaalde speciaalzaken op een kwartier/twintig minuten rijden hebben we het nog niet zo heel slecht volgens mij :+
pi_190168576
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waar zit die.

Ik woon niet bepaald centraal in het land, maar qua bepaalde speciaalzaken op een kwartier/twintig minuten rijden hebben we het nog niet zo heel slecht volgens mij :+
Rhenen.

Qua speciaalzaken, tja.. Klopt op zich, zo heb je hier in de regio weer heel andere speciaalzaken zitten ;) zo heeft elke regio wel weer wat. Ben nu een paar keer bij Masave geweest, ik combineer het altijd als ik naar ons kantoor moet. Is dan slechts 10 minuten omrijden.

Nu bedenk ik me dat ik van BBach een adres heb gekregen hier vlak over de grens. Moet daar ook nog eens follow up aan geven.
pi_190168660
Bah slecht nieuws JT -O-
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:36:13 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190168694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:26 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Rhenen.

Qua speciaalzaken, tja.. Klopt op zich, zo heb je hier in de regio weer heel andere speciaalzaken zitten ;) zo heeft elke regio wel weer wat. Ben nu een paar keer bij Masave geweest, ik combineer het altijd als ik naar ons kantoor moet. Is dan slechts 10 minuten omrijden.

Nu bedenk ik me dat ik van BBach een adres heb gekregen hier vlak over de grens. Moet daar ook nog eens follow up aan geven.
Oh ik bedoelde het niet als een sneer of zo. Af en toe mag je jezelf gewoon wel even gelukkig prijzen :+

SPOILER
pi_190168700
Ach JT, sterkte :*
pi_190168715
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde het niet als een sneer of zo. Af en toe mag je jezelf gewoon wel even gelukkig prijzen :+

SPOILER
Zo vatte ik het ook niet op hoor :7

In het noorden des landsch.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:40:16 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190168746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:37 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zo vatte ik het ook niet op hoor :7

In het noorden des landsch.
Oh, zo'n haven die is vernoemd naar een rivier waarover af en toe hele grote cruiseschepen door heen varen? :7
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:42:31 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190168777
Ooh, zit masave achter de Sligro, nooit geweten. Die Sligro ga ik met onze uitwisselingen vaak heen
pi_190168827
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:42 schreef derLudolf het volgende:
Ooh, zit masave achter de Sligro, nooit geweten. Die Sligro ga ik met onze uitwisselingen vaak heen
Langs 'n tankstation naar achteren rijden.. Ik maak altijd ff een afspraak als ik langs ga, ze hebben maar beperkte openingstijden.
pi_190168970
wat een beeldschoon juwelen huis, Frantic _O_
pi_190169014
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:57 schreef AnneX het volgende:
wat een beeldschoon juwelen huis, Frantic _O_
:) die uit het filmpje gebruik ik als basis hoor.. Dit wordt nu de 3e die ik maak op basis van die tekeningen. Onder andere in het deksel doe ik nog wat inleg werk e.d. om het te personaliseren.

Voor E. heb ik ingelegd met koperdraad. Voor m'n ma met hout (niet mijn favowerkje :+). Denk dat deze met zilverdraad ingelegd gaat worden.
pi_190169032
Ik dacht dat ik het gepost had maar kan bericht niet meer vinden.

Ik had een steel stofzuiger. Maar ik vond het erg onhandig met de bank enzo.
Heb nu weer een gewone. Wel een die zakloos is.
pi_190169047
https://www.coolblue.nl/p(...)powerpro-expert.html ik heb deze stofzuiger aanvullend op de roomba.. Ik geloof dat er minimaal 9 verschillende opzetstukken bij zaten :') maar ben er wel uiterst tevreden over.

Hij is wel vrij groot.
pi_190169565
Grgr uit Naaldwijk :W waar het eerste excursiepunt overgeslagen is vanwege file :') dus wij gelijk door naar de eterij. Kunnen we pas om 6 uur aan tafel. Nou okee op verzoek een half uurtje eerder :s)

Tot die tijd even een lokaal biertje aan de bar :9
pi_190169887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)powerpro-expert.html ik heb deze stofzuiger aanvullend op de roomba.. Ik geloof dat er minimaal 9 verschillende opzetstukken bij zaten :') maar ben er wel uiterst tevreden over.

Hij is wel vrij groot.
Even onthouden *O*
pi_190170074
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Even onthouden *O*
^O^ hij is normaal iets duurder hoor.

zo ben ik net toch ook gezwicht voor een nieuwe thermostaat
  donderdag 28 november 2019 @ 17:35:28 #213
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170135
JT, sterkte!

Hier begint het weekend met een hoge bloeddruk. :{
SPOILER
pi_190170209
Ze zijn binnen *O* *O* *O* De precies goeie *O* *O* *O* met de messing veterrondjes en eindes, goede stiksels en zolen O+

Ik ga er vanavond mee slapen *;
pi_190170227
^O^

Ik heb teveel gegeten.
  donderdag 28 november 2019 @ 17:44:11 #216
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:40 schreef Blues het volgende:
Ze zijn binnen *O* *O* *O* De precies goeie *O* *O* *O* met de messing veterrondjes en eindes, goede stiksels en zolen O+ [ afbeelding ]

Mee slapen? :o
  donderdag 28 november 2019 @ 17:45:05 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190170261
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:44 schreef Zilverberk het volgende:

Ja, ik moet op het logeerbed. :(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 28 november 2019 @ 17:46:45 #218
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170299
quote:
8s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Beter dat dan midden in de nacht die zool tegen je wang. :+
pi_190170305
quote:
8s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Denk dat je die doc's 's nachts ook niet graag in je zij krijgt :+
pi_190170410
Midden in de nacht even lekker die docs tussen je schouderbladen.. Ben je wel meteen wakker.
pi_190170414
Ik dacht een leuke parkeerplaats gevonden te hebben... na het werk bleek mijn auto in een soort van zwembad te staan :')

Positief: schoenen blijken waterdicht tot en met de veters *O*

Nog positieve: weekend *O* *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 november 2019 @ 17:52:26 #222
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170423
Volgens de buschauffeur staan we in de autopolonaise. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Midden in de nacht even lekker die docs tussen je schouderbladen.. Ben je wel meteen wakker.
Is een niet zo subtiele massage. :X
pi_190170449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik probeer nu te visualiseren hoe jij met je partner in bed ligt.....
pi_190170452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:44 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Gevleugelde uitspraak.
Begonnen door zoonlief. Die kreeg ooit laarsjes (met eendenprint) die hij zo mooi vond, hij wilde ze toen ie naar bed ging niet meer uit.
Dus hij mocht ermee slapen :Y en heb ze toen ie heel diep in slaap was voorzichtig uitgetrokken en naast zijn kussen gezet.
Hij kwam ons wakker maken in pyjama mét laarsjes aan. O+
pi_190170462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik dacht een leuke parkeerplaats gevonden te hebben... na het werk bleek mijn auto in een soort van zwembad te staan :')

Positief: schoenen blijken waterdicht tot en met de veters *O*

Nog positieve: weekend *O* *O*
Top *O*
pi_190170464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Gevleugelde uitspraak.
Begonnen door zoonlief. Die kreeg ooit laarsjes (met eendenprint) die hij zo mooi vond, hij wilde ze toen ie naar bed ging niet meer uit.
Dus hij mocht ermee slapen :Y en heb ze toen ie heel diep in slaap was voorzichtig uitgetrokken en naast zijn kussen gezet.
O+
  donderdag 28 november 2019 @ 17:56:03 #227
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170471
quote:

[..]

Gevleugelde uitspraak.
* Zilverberk smelt. O+
pi_190170542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
Volgens de buschauffeur staan we in de autopolonaise. :+
[..]

Is een niet zo subtiele massage. :X
Maak daar maar marteling van.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik probeer nu te visualiseren hoe jij met je partner in bed ligt.....
Ik ben wel een zeer onrustige slaper. Was vanochtend ook mijn deken weer kwijt. Had het koud! Was helemaal van het voeteneind gevallen. Wat best knap is want het bed is 2,20 lang en ik ben 1,57 :')
pi_190170546
quote:

[..]

Gevleugelde uitspraak.
Ahw O+
pi_190170562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maak daar maar marteling van.
[..]

Ik ben wel een zeer onrustige slaper. Was vanochtend ook mijn deken weer kwijt. Had het koud! Was helemaal van het voeteneind gevallen. Wat best knap is want het bed is 2,20 lang en ik ben 1,57 :')

Ik doe altijd een wrap na. Lekker strak ingepakt O+
pi_190170571
Ah, discussietje met anti-vaxxers op FB :Y)
pi_190170594
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:40 schreef Blues het volgende:
Ze zijn binnen *O* *O* *O* De precies goeie *O* *O* *O* met de messing veterrondjes en eindes, goede stiksels en zolen O+ [ afbeelding ]

Mooi
pi_190170606
Is Krak de laatste tijd eigenlijk nog op Fok gezien?
  donderdag 28 november 2019 @ 18:06:10 #234
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170640
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, discussietje met anti-vaxxers op FB :Y)
Jij liever dan ik. :X
pi_190170708
Ahhhh, blueszoon O+

Jij durft Cat. Ik ben maar niet verder gegaan, ben nog op zoek naar een interview van een vrouw met polio afgelopen weekend. Maar soms |:(
Gevonden en geplaatst

[ Bericht 3% gewijzigd door Kaatje1 op 28-11-2019 18:15:46 ]
pi_190170889
Opmerkelijk, naar aanleiding van die Urker kotter zijn ze van de KNRM nu op editie nl. Omtrent noodsignalen op zee.

Laten ze de EPIRB (Emergency Position Indicating Radio Beacon) zien, welke bij contact met zeewater geactiveerd wordt en naar de oppervlakte drijft. Zit dat ding bij hun in de stuurhut, waar ie dus never nooit vrij naar de oppervlakte zal drijven. Pijnlijke misser.

edit: ik neem mijn woorden terug, blijkbaar is het niet verplicht bij zelfrichtende schepen.

[ Bericht 7% gewijzigd door FranticDJ op 28-11-2019 18:31:50 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 18:24:09 #237
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190170918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
Opmerkelijk, naar aanleiding van die Urker kotter zijn ze van de KNRM nu op editie nl. Omtrent noodsignalen op zee.

Laten ze de EPIRB (Emergency Position Indicating Radio Beacon) zien, welke bij contact met zeewater geactiveerd wordt en naar de oppervlakte drijft. Zit dat ding bij hun in de stuurhut, waar ie dus never nooit vrij naar de oppervlakte zal drijven. Pijnlijke misser.
-O- Wat een suffe misser.
pi_190170920
Ik had net de lekkerste stamppot ooit. :9 Het was eigenlijk curry, maar door een overdaad aan uit elkaar gevallen aardappelen was het eerder stamppot. Maar dan wel echt een hele smakelijke.
pi_190170981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ahhhh, blueszoon O+

Jij durft Cat. Ik ben maar niet verder gegaan, ben nog op zoek naar een interview van een vrouw met polio afgelopen weekend. Maar soms |:(
Gevonden en geplaatst
Ach, altijd even leuk vermaak met domme mensen.
Vinden ze vast van mij ook dus dan is het oké :+

Even je artikel lezen.
pi_190171051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:21 schreef FranticDJ het volgende:

edit: ik neem mijn woorden terug, blijkbaar is het niet verplicht bij zelfrichtende schepen.
Ik ben dat nieuws heel de dag al een beetje aan het volgen. Vind het zk'n akelig idee dat niemand weet waar die twee zijn :{
pi_190171059
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben dat nieuws heel de dag al een beetje aan het volgen. Vind het zk'n akelig idee dat niemand weet waar die twee zijn :{
Yes. Niet best allemaal.

Had tot enkele maanden geleden nog nooit zelf een mayday dichtbij ontvangen, je ontvangt altijd wel maydays op 1000'en mijlen weg (door de aard van het systeem). Toen op 1 maand 2x, waarbij we zelf 1x te hulp zijn geschoten bij een visserman die aan het zinken was. Tegen dat wij ter plaatse waren werd de laatste man net door een helikopter omhoog gehaald. Wij hebben voor verlichting ter plaatse gezorgd totdat een reddingsboot ter plaatse was. Dit was in de buurt van Kirkenes.

De andere keer was net onder Bornholm, wij zaten west van Bornholm. Gezien de drukte qua scheepvaart zijn wij niet omgedraaid. Er was een ferry op 15 minuten varen ervandaan. Die heeft toen beide opvarenden aan boord genomen.

Die paniek in mensen hun stemmen horen blijft je wel effe bij.

deze vind ik ook zeer indrukwekkend. Mensen die te hulp schieten en uiteindelijk zelf gered moeten worden.

Vrij recent ook met iemand gevaren die schip heeft moeten verlaten na een brand. Die moesten uiteindelijk zelf ook nog uit de sloep springen om gered te kunnen worden (staan filmpjes van op YT). Vrij heftig allemaal, sta er van te kijken dat bijna iedereen van die ploeg weer/nog vaart.

[ Bericht 21% gewijzigd door FranticDJ op 28-11-2019 18:42:21 ]
pi_190171098
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik doe altijd een wrap na. Lekker strak ingepakt O+
Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed.. Kei gek maar we kunnen niet met een twee persoons samen slapen want dan is het ruzie om de deken.. En zo'n een persoons ik weet niet dan ligt het van voren goed zit het van achter weer niet...

Ik heb gewoon een 2x2 die onderop ligt en mijn man heeft een dekbed van 2.20 bij 2.40 want die is groter en daar kan ik het bed fatsoenlijk mee opmaken.

Rol mij ook altijd voor het slapen helemaal in 'm. Maar toch altijd kussen kwijt, dekbed kwijt.. Snap er ook niks van.
pi_190171099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
^O^

Ik heb teveel gegeten.
Ja ik nu ook. Toetje komt nog. Dame Blanche
pi_190171134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed..
Same. :D Ik schijn dekens te jatten. :@
pi_190171165
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yes. Niet best allemaal.

Had tot enkele maanden geleden nog nooit zelf een mayday dichtbij ontvangen, je ontvangt altijd wel maydays op 1000'en mijlen weg (door de aard van het systeem). Toen op 1 maand 2x, waarbij we zelf 1x te hulp zijn geschoten bij een visserman die aan het zinken was. Tegen dat wij ter plaatse waren werd de laatste man net door een helikopter omhoog gehaald. Wij hebben voor verlichting ter plaatse gezorgd totdat een reddingsboot ter plaatse was. Dit was in de buurt van Kirkenes.

De andere keer was net onder Bornholm, wij zaten west van Bornholm. Gezien de drukte qua scheepvaart zijn wij niet omgedraaid. Er was een ferry op 15 minuten varen ervandaan. Die heeft toen beide opvarenden aan boord genomen.

Ik heb zelf nooit een mayday gehoord. Ja alleen tijdens oefeningen in samenwerking met de KNRM.. Maargoed dat is een oefening. Als reddingsbrigade krijg je daar natuurlijk niet zo snel mee te maken.

Maar heb al wel genoeg mensen uit het water gehaald van kinderen tot volwassenen. Daar zitten er ook wel bij die niet helemaal in de koude kleren zijn gaa zitten.

Of ook gewoon hele domme situaties van ouders.. :')
pi_190171195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Same. :D Ik schijn dekens te jatten. :@
Check *)
pi_190171304
Heftig Frant, ik snap dat je dat niet snel/nooit vergeet -O-

Zit jij bij de baywatch Thinkk? Ja dus.
pi_190171314
Ik at witlofstamppot met ham en kaas :9
pi_190171335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yes. Niet best allemaal.

deze vind ik ook zeer indrukwekkend. Mensen die te hulp schieten en uiteindelijk zelf gered moeten worden.

Vrij recent ook met iemand gevaren die schip heeft moeten verlaten na een brand. Die moesten uiteindelijk zelf ook nog uit de sloep springen om gered te kunnen worden (staan filmpjes van op YT). Vrij heftig allemaal, sta er van te kijken dat bijna iedereen van die ploeg weer/nog vaart.
Pfoe, heftig. :{ Kan me voorstellen dat zoiets je echt wel bijblijft ja!

Voor de kust van Roemenië is er afgelopen week een schip met meer dan 14.000 schapen op transport gekapseisd.
Stichting Viervoeters heeft er iets meer dan 200 kunnen redden (ze zijn nog bezig), maar dat is niet grappig: Ze moeten echt over de bergen doden dieren heenklimmen, en in de stapel zoeken naar overlevende schapen. (En het schip ligt echt op zijn kant...)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 november 2019 @ 18:53:09 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190171357
Avond :W

Toeristisch dagje in Amsterdam gedaan. Eerst naar de Surinametentoonstelling en naar het Stedelijk. Qua CUL tussendoor nog een broodje warm vlees gehaald bij Van Dobben :9. Altijd lekker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190171400
Wat dekbedden betreft: 1 grote hier O+ . We liggen zo strak tegen elkaar aan als we samen slapen, dat 2 losse eenpersoons juist heel onhandig zijn. Ze schuiven altijd van elkaar af (heb je net zo'n koude streep...brr!) en deels over elkaar leggen is te warm.
pi_190171465
Ik snap echt niet hoe mensen tegen elkaar aan kunnen slapen. :D Maar ik beweeg veel in mijn slaap.
pi_190171473
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen tegen elkaar aan kunnen slapen. :D Maar ik beweeg veel in mijn slaap.
Even is wel leuk, maar al gauw veel te warm :+

En ik beweeg ook te veel.. toen E. net geopereerd was heb ik de eerste 2 nachten op 't logeerbed gelegen omdat ik teveel beweeg _O-
pi_190171480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:59 schreef Myraela het volgende:
lepelen O+
pi_190171574
ja, tegen elkaar aan slapen O+ Had verwacht dat mijn kind dat vast ook zou waarderen. Was de eerste tijd natuurlijk wel zo maar het lijkt al over te zijn. Maar nu is het weer knus met de man, das ook wel prettig.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 28 november 2019 @ 19:10:44 #256
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190171673
Twee losse dekbedden. We slapen niet tegen elkaar aan. Dat is echt verschrikkelijk warm :+
pi_190171699
Whaha, oh lol. Ik had dus bij de Domino's hier pizza besteld. Arme jongen door de regen op zijn fiets die pizza bezorgen.
Ik dacht al "hm, is dat een regular formaat? nouja, zal wel". Eenmaal halverwege de pizza, gaat nog een keer de bel. Stond dezelfde jongen met een nieuwe, grotere pizza. Ze waren er zelf achtergekomen dat het toch niet klopte.

Ik heb de 2e pizza maar verdeeld met huisgenoten :D

Maar wel service!
pi_190171716
Gerecht nummer drie!

Ik weet niet of ik na enkele dagen Uitgekookt inmiddels culinair afgestompt ben geraakt, maar deze 'Speklap, witlof á la crčme en aardappelen' vielen me mee-ish.

De speklap was wat soppig in plaats van knapperig uitgebakken, maar ik weet dat er heel veel lui zijn die speklappen niet zo graag hartstikke krokant hebben, dus ach.. Günther heeft geholpen door de helft ervan weg te schransen. Vleesjus smaakte prima hartig.
De aardappelen waren richting de rand wat taaiīg geworden door de magnetron, maar verder wel goed gaar en semi-kruimig. Volstrekt ongezouten maar dit was opnieuw eenvoudig op te lossen met een snuf uit eigen voorraadkast.
De witlof was bitter dus hoera (smaak!) en de á la crčme had zowaar iets oprecht romigs.

Had al met al een stuk erger gekund. Gossie.

Morgenavond even adempauze want J. is er dan niet, zaterdag de laatste maaltijd: 'runderlapje met rode biet-risotto'. Op basis van het feit dat de enige reguliere AVG-maaltijd de enige acceptabele tot dusver was laat mij de voortvarende conclusie trekken dat de 'wereldkeuken' in de breedste zin des woords wellicht niet aan Uitgekookt besteed is dus wellicht hou ik voor zaterdag een vierkazenpizza achter de hand als backup :+
pi_190171970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn man en ik hebben ieder een eigen 2 persoons dekbed.. Kei gek maar we kunnen niet met een twee persoons samen slapen want dan is het ruzie om de deken.. En zo'n een persoons ik weet niet dan ligt het van voren goed zit het van achter weer niet...

Ik heb gewoon een 2x2 die onderop ligt en mijn man heeft een dekbed van 2.20 bij 2.40 want die is groter en daar kan ik het bed fatsoenlijk mee opmaken.

Rol mij ook altijd voor het slapen helemaal in 'm. Maar toch altijd kussen kwijt, dekbed kwijt.. Snap er ook niks van.
Jij slaapt vermoeiend :D

Tevens zijn de shampoo bars en bruisballen binnen *O*
Ruikt allemaal geweldig. Bruisballen zijn minder groot dan ik (van Lush) gewend ben. Maar als ze goed bruisen en blijven geuren maakt dat niet uit.
pi_190172112
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bruisballen zijn minder groot dan ik (van Lush) gewend ben. Maar als ze goed bruisen en blijven geuren maakt dat niet uit.
*O* Badderen.

(Dit kwam na een paar edits in me op)
pi_190172181
Ik vind het ontzettend niet-knus, twee dekbedden. Daarom maar eentje hier (wel een grote) en ik kruip als koukleum maar wat graag tegen bedgenoten aan 's nachts O+
pi_190172226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef minilot het volgende:
Ik vind het ontzettend niet-knus, twee dekbedden. Daarom maar eentje hier (wel een grote) en ik kruip als koukleum maar wat graag tegen bedgenoten aan 's nachts O+
Hebben jullie ook DE kuil? O+

Ik vind mijn 1persoonsbed doordeweeks maar ongezellig. Maar een 2e persoons zou nog ongezelliger zijn.Ik heb wel een 2persoons dekbed, maar dat valt er voornamelijk grotendeels af :') .
pi_190172227
Hier twee 2.20x2.40 dekbedden want totaal temperatuurtechnisch, tijd technisch en bewegings technisch verschillende patronen.
pi_190172251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hebben jullie ook DE kuil? O+

Ik vind mijn 1persoonsbed doordeweeks maar ongezellig. Maar een 2e persoons zou nog ongezelliger zijn.Ik heb wel een 2persoons dekbed, maar dat valt er voornamelijk grotendeels af :') .
Het oudhollandsche "instoppen" in het voeteind helpt hier niet tegen?
pi_190172275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het oudhollandsche "instoppen" in het voeteind helpt hier niet tegen?
Deels, maar het bed staat tegen de muur, waardoor het dekbed erg ver over de vrije kant hangt. En das een beetje zwaar, dus ik moet hem nogal eens met bruut geweld terug over me heentrekken :P .
pi_190172302
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Deels, maar het bed staat tegen de muur, waardoor het dekbed erg ver over de vrije kant hangt. En das een beetje zwaar, dus ik moet hem nogal eens met bruut geweld terug over me heentrekken :P .
En hem tussen bed en muur klemmen.... ? :)
pi_190172411
Ik had in mijn studentenkamer een waterbed. :@

Dat was best ideaal.
  donderdag 28 november 2019 @ 19:39:32 #268
63722 z80
I fink you freaky
pi_190172451
Ik ben aan het rondkijken voor een groter bed. Eentje van 140 breed. Buiten dat die of belachelijk duur zijn of verschrikkelijk lelijk zit ik met de lattenbodem.
eentje van 140 breed? Of twee van 70 breed. Waarbij twee maal 70 het meeste voorkomt. Maar geeft dat geen kuil in het midden?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190172455
Hier een 140cm breed matras, en eerder hadden we een 220x240 dekbed. Maar nu een 200x220, en dat bevat beter. Het grote dekbed hebben we verhuisd naar Spanje, op het matras van 210 lang, en dan met de 240 in de lengte (instropstrook verplaatst).

M'n lief is een koukleum, ik heb het snel warm, maar we slapen wel altijd samen in 1 bed onder 1 deken. Alleen ontsnap ik dan vaak aan de deken :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190172548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

En hem tussen bed en muur klemmen.... ? :)
Doe ik een beetje, maar er zit hier op bepaalde plekken schimmel in de muren (heelfijn), en ik heb dat liever niet een keer onverwacht in mijn dekens.

Dus nouja, goed, vooruit, luxeprobleem. :P
pi_190172586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:39 schreef z80 het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een groter bed. Eentje van 140 breed. Buiten dat die of belachelijk duur zijn of verschrikkelijk lelijk zit ik met de lattenbodem.
eentje van 140 breed? Of twee van 70 breed. Waarbij twee maal 70 het meeste voorkomt. Maar geeft dat geen kuil in het midden?
www.avek.nl
  donderdag 28 november 2019 @ 19:49:27 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_190172674
quote:
Ja en? Geen antwoord op mijn vraag. En geen mooi betaalbaar bed.
pi_190172679
quote:
1 topper over twee matrassen? Dat heb ik. Geeft geen kuil.

Anders zo’n love bridge ding er tussen proppen.
pi_190172694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Ja en? Geen antwoord op mijn vraag. En geen mooi betaalbaar bed.
Schitterende betaalbare putloze bedden
pi_190172703
quote:
Kan je net zo duur maken als je wilt. Ikea heeft prima bedden, ook van 140. En dan neem je 1 matras.
Ik heb nu een elektrisch verstelbaar bed, 2 van 70, geschakeld met 1 matras en 1 topper erop. En ja, het was gierend duur maar oh wat ligt het lekker
pi_190172728
@Blues...trek je docs 👍 aan en luister naar vriend Jett Rebel.
( hou je ogen dicht, want flitsen). dwdd.
pi_190172838
Mooi, koffie op, date met HP.
pi_190172875
Ah een love bridge heet dus officieel een matras wig :+
https://www.koopjedeal.nl/sleepmed-matraswig.html
  donderdag 28 november 2019 @ 19:58:46 #279
63722 z80
I fink you freaky
pi_190172878
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

1 topper over twee matrassen? Dat heb ik. Geeft geen kuil.

Anders zo’n love bridge ding er tussen proppen.
Er komt wel 1 matras op te liggen. Het gaat mij meer om de bodem.
Deze uit 1 stuk of 2 kleinen delen?
pi_190172899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Oo dat kan best uit 2 lattenbodems hoor.. Voel je vrij weinig/niks van. M'n ouders hebben dat op 't logeerbed.
pi_190172925
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb dus 2 bodems. Merk er niets van
pi_190172995
Ik had één lattenbodem in mijn 1,40 bedje.
pi_190172996
Wat ik met 2 persoons bedden met elektrische bodems altijd opmerkelijk vind: deze komen met een split topper. En dan is er dus een tweedeling bij het hoofdeind. Maar het voeteneind van die elektrische bodems kan ook bewegen. Dus als je die met een split topper gebruikt trek je je bedpartner op half zeven al die niet ook het voeteneind naar dezelfde stand brengt, of je gebruikt het voeteneind niet.
pi_190173003
Aan boord ook 1 lattenbodem in 140x220 :Y in zweden hebben we 160x200 en in NLhebben we 180x210 (spijt dat ik niet 220 heb genomen, is wat makkelijker om betaalbaar beddengoed voor te vinden, 200/220 materiaal gaat nogal lubberen).
pi_190173143
Wij hebben in NL 180x220 geloof ik, maar een volgend bed wordt 160, of misschien wel gewoon 140cm breed. We gebruiken misschien 1 meter.
(Het is dat we een riante slaapkamer hebben. Wat gezien de beperkte ruimte die we verder hebben, eigenlijk wel zonde is. Maar goed, voor nu is het wel best)

Ik duik mijn nieuwe boek voor fysiologie eens in. Het zag er goed leesbaar uit. O+
pi_190173191
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef AnneX het volgende:
@:Blues...trek je docs 👍 aan en luister naar vriend Jett Rebel.
( hou je ogen dicht, want flitsen). dwdd.
Ik werd al op fb getipt! Txx moet nog kijken :) Lig altijd lekker tussen 19 en 20 te luisterboeken O+
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 20:23:21 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190173560
Vaders is jarig, had zo'n vogelvoederding gekocht bij de Intratuin. Nou kwaliteitje hoor :') Eerst maar een stuk of wat 6*100's er in gejast.
pi_190173689
Eh whut?
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 20:31:01 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190173711
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:29 schreef Blues het volgende:
Eh whut?
Ja zo'n ding voor vogels op een paal. Waar je vogelvoer in gooit en zo :+
  donderdag 28 november 2019 @ 20:32:23 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_190173746
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:29 schreef Blues het volgende:
Eh whut?
Een handje draadnagels in een vogelhuisje geslagen.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 20:38:01 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190173878
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Een handje draadnagels in een vogelhuisje geslagen.
Schroeven.
pi_190173993
Mijn bankrekening vindt dat ik wel uitgeblackfridayt ben.

SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door FranticDJ op 28-11-2019 20:55:43 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 20:54:57 #293
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190174303
Terug van sporten. Moe nu.
pi_190174335
Er deed toch iemand iets met kubussen?
Deze man ook:

https://9gag.com/gag/aGgy8nw?ref=ios
pi_190174338
Hey die stonden allebei nog niet op mijn lijstje :)
pi_190174349
Honger... dorst... moet plassen...

SPOILER
pi_190174351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
Deze man ook:

Ja dat is echt vet knap :D
  donderdag 28 november 2019 @ 20:59:05 #298
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190174370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
Deze man ook:

Hij lijkt erop dat de kubussen soms buiten beeld gewisseld worden. Maar ik kan mij goed vergissen. :Y
pi_190174400
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hij lijkt erop dat de kubussen soms buiten beeld gewisseld worden. Maar ik kan mij goed vergissen. :Y
Aha, ik ben niet de enige scepticus :7
Al vind ik alleen het jongleren al awesome. O+
  donderdag 28 november 2019 @ 21:00:33 #300
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190174413
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Aha, ik ben niet de enige scepticus :7
Al vind ik alleen het jongleren al awesome. O+
Ik doe het hem sowieso niet na.
pi_190174497
Nee er is ook een Chinees die dit weleens gedaan heeft in een tv show. Daar zijn ook slomo opnames van. Het kan echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')