SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Gane on vriendjes![]()
Mwoaahhhhh scheelt niet alles meer..quote:
Nou ja, het gaat de goede kant op dus. Griepspuit al gehaald?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mwoaahhhhh scheelt niet alles meer..
Ohja, allang geleden. Maar tis geen garantie dat je em niet krijgt he, alleen de kans erop verminderd.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat de goede kant op dus. Griepspuit al gehaald?
Ja vertel dat maar aan een zuster haha. Natuurlijk weet ik dat. Ik heb hem vorige week gekregen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ohja, allang geleden. Maar tis geen garantie dat je em niet krijgt he, alleen de kans erop verminderd.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja vertel dat maar aan een zuster haha. Natuurlijk weet ik dat. Ik heb hem vorige week gekregen.
Mwah, ik moest in het ziekenhuis zijn maar ze waren vergeten mijn afspraak in te boeken.quote:
Ja dat is zeker vervelend. Ja ik heb weer een mooi werkdagje gehad. En na mijn werkdagje nog even mijn auto getankt wist ik bij het afrekenen in één keer niet wat mijn pincode was van het tankpasjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Mwah, ik moest in het ziekenhuis zijn maar ze waren vergeten mijn afspraak in te boeken.Gelukkig twijfelde ik al omdat ik geen appje had gekregen dus eerst even gebeld dus gelukkig niet voor niets gereden. Maar nu kan ik pas 23 december terecht om de operatie te bespreken dubbel
En jij, lekker gewerkt?
Ohh dat heb ik de laatste tijd ook. Mijn vorige afspraak in het ziekenhuis liep ook al mis. Ben echt aan mijn verstand aan het twijfelen op het moment. En morgenavond heb ik een pubquiz maar ik ben bang dat ons groepje niet veel aan mij zal hebben. Wel fijn dat je het op rekening kon zetten, scheelt een hoop rompslomp.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat is zeker vervelend. Ja ik heb weer een mooi werkdagje gehad. En na mijn werkdagje nog even mijn auto getankt wist ik bij het afrekenen in één keer niet wat mijn pincode was van het tankpasjeDat was wel heel erg lullig maar na twee mislukte pogingen het maar op rekening laten zetten
En toen ik thuis was even in mijn geheime wachtwoorden pincode tekst bestandje gekeken zag ik dat ik de nummers wel goed had maar in de verkeerde volgorde dat heb ik echt nog nooit eerder gehad. Ik begin dus ook een dagje ouder te worden
Ik kom daar regelmatig dus ze kennen mij wel en het is een tankpasje wat ook maar voor één tankstation gebruikt kan worden dat scheelt natuurlijk ook welquote:Op donderdag 28 november 2019 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat heb ik de laatste tijd ook. Mijn vorige afspraak in het ziekenhuis liep ook al mis. Ben echt aan mijn verstand aan het twijfelen op het moment. En morgenavond heb ik een pubquiz maar ik ben bang dat ons groepje niet veel aan mij zal hebben. Wel fijn dat je het op rekening kon zetten, scheelt een hoop rompslomp.
Ja, dan heb je al krediet opgebouwd natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kom daar regelmatig dus ze kennen mij wel en het is een tankpasje wat ook maar voor één tankstation gebruikt kan worden dat scheelt natuurlijk ook wel
Hoe is het nu met je Hardenberg probleemquote:
Ja, daar ben ik ook wel curieus naar.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je Hardenberg probleem
Bedankt voor de tip dat wist ik niet zap straks wel naar NPO1quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WcGod![]()
Straks is Merel bij DWDD te gast.
quote:
quote:
Goedenavond schatjesquote:
Succes vanavond meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Veel kijkplezier vanavond. Ik duik sebiet de kroeg in voor een pubquiz. We gokken op de eerste plaats. Van achteraan geteld uiteraard![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Succes vanavond meedoen is belangrijker dan winnen
Avond schatjesquote:
Ja een seconde te vroegquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond schatjes![]()
en liefste Potje
Ben je weer een seconde te vroeg hé? Lekker uitgewaaid zag ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Avond Potje en praadje!
En praadje, glorieus de pubquiz gewonnen gisteren?
Avond lieverdquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Avond Potje en praadje!
En praadje, glorieus de pubquiz gewonnen gisteren?
Ja, het gaat alweer vriezen. Ik moest vannacht mijn ruiten krabben. Gelukkig heb ik een garage maar zo in een paar uur buiten staan al ijs op de ramen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja een seconde te vroegJa lekker uitgewaaid was ook alweer een tijdje geleden. Het zal ook wel één van de laatste ritjes zijn geweest van dit jaar
Stoer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:17 schreef Bocaj het volgende:
Sommige fietsers zijn gewoon donkere projectielen! Wil ze wel eens de sloot in duwen!
Als het koud is kan je best motorrijden maar is toch wel een stuk minder prettig. Nadeel is nu dat ze zout gaan strooien daar kan een motor niet zo goed tegen. Gaan alle bouten en schroeven roesten en oxideren dat ziet er gewoon niet zo mooi uit. En kan je beter even een paar maand wachten totdat het weer mooi weer isquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, het gaat alweer vriezen. Ik moest vannacht mijn ruiten krabben. Gelukkig heb ik een garage maar zo in een paar uur buiten staan al ijs op de ramen.
Gelijk heb je. En nog wat safer ook om dan een paar maand te wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als het koud is kan je best motorrijden maar is toch wel een stuk minder prettig. Nadeel is nu dat ze zout gaan strooien daar kan een motor niet zo goed tegen. Gaan alle bouten en schroeven roesten en oxideren dat ziet er gewoon niet zo mooi uit. En kan je beter even een paar maand wachten totdat het weer mooi weer is
https://www.sp.nl/standpu(...)-zonder-eigen-risicoquote:De belofte van het nieuwe zorgstelsel was dat de zorg transparanter, toegankelijker, efficiënter en goedkoper zou worden. Het tegenovergestelde is waar.De zorg is duurder geworden, terwijl mensen steeds minder zorg vergoed krijgen. Het is totaal ondoorzichtig wat de zorg kost en wie waaraan verdient. De bureaucratie rijst de pan uit. De keuzevrijheid om je eigen hulpverlener te kiezen wordt ingeperkt.
Het is daarom tijd om een nieuwe weg in te slaan: een Nationaal ZorgFonds, zonder eigen risico. Ten dienste van de bevolking en zorgverleners, zonder commerciële belangen. Premiegeld gaat naar zorg en niet naar marketing, winstuitkeringen en de bureaucratie van 9 bedrijven met 25 zorgverzekeraars die weer 61 basispolissen hebben. De wettelijke taak van de zorgverzekeraars, het uitvoeren van de basisverzekering, wordt wettelijk verlegd naar het Nationaal ZorgFonds
Het eigen risico wordt afgeschaft. Een boete op ziek zijn is oneerlijk. Bovendien weerhoudt het mensen ervan om tijdig zorg te vragen, zodat problemen verergeren en behandeling uiteindelijk juist meer kost. Het zorgpakket wordt uitgebreid met fysiotherapie, tandzorg en GGZ
Het Nationaal ZorgFonds verdeelt het geld op basis van een reële zorgbehoefteraming over de regio’s. Er wordt op toegezien dat er in de regio’s geen wachtlijsten ontstaan, er niet teveel of te weinig aanbod is (op basis van zorgbehoefte) en uitkomsten als ligdagen, heropnames, sterftecijfers, voorgeschreven medicatie, calamiteiten, enzovoorts, worden geanalyseerd. Dat vormt de basis van ‘controle’ en advies voor regio’s
Laat de klimaatmaffia het niet horen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef monkyyy het volgende:
Rip centjes, kon je een lekkere biefstuk van halen
Ik krijg steeds allemaal mails dat er 13000 bitcoins voor mij klaar staanquote:
Das veul geld! Miljoenen! Innen die hap!quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik krijg steeds allemaal mails dat er 13000 bitcoins voor mij klaar staan
Geen idee heb niet verder geklikt ik laat de 13.482 bitcoins wel voor wat het is. Ik ga niet op linkjes klikken of QR codes scannenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das veul geld! Miljoenen! Innen die hap!![]()
Of moet je eerst 1000 dollar betalen?
Lekker laten gaan, daar kan ik me niet over opwinden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laat de klimaatmaffia het niet horen!
De overwinning kon je ruiken dus!quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdWe waren 17e van de 20
![]()
![]()
Dat hadden we zeker dus dat was onze winst.quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:38 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De overwinning kon je ruiken dus!Ach, als je maar een leuke avond heb gehad toch?
En dat nepje sfeertje ook. Helemaal topquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo knullig uit
Praadjequote:Op zondag 1 december 2019 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieve Kreetje en Poppeltje![]()
![]()
Ga je nu vreemdquote:
En dan is het weer heel snel rustigquote:Op zondag 1 december 2019 18:12 schreef praadje het volgende:
Toch altijd weer leuk om zo rond 18.00 aan te schuiven met elkaar.
Ohhh jullie zijn me allemaal zo dierbaar maar Snowtje is mijn Alderliefste.quote:Op zondag 1 december 2019 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je nu vreemdIk dacht dat ik je
was
![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh jullie zijn me allemaal zo dierbaar maar Snowtje is mijn Alderliefste.
Maar voor jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik moet echt eens op een leuke tv avond een avondje vrij houden en meeschrijven. Ik lees wel alles en kijk mee maar ondertussen ook werkzaamheden die door gaan.quote:
Wat fijn voor je!quote:Op zondag 1 december 2019 18:21 schreef praadje het volgende:
Ik zit zo raar in elkaar. Ik sliep de laatste weken zo slecht en nu ik gestopt ben met de verslavende slaapmedicatie slaap ik weer heerlijk. Heb nog wel niet verslavende slaapmedicatie en daar ga ik gewoon goed op. Ik snap wel dat mensen verslaafd raken aan de echte slaapmedicatie. Als je slechter slaapt dan pak ik je er eentje extra. Klinkt logisch maar gelukkig maar dan heb je steeds meer nodig. Gelukkig heb ik genoeg medische kennis om er mee te stoppen ipv bij te pakken. Ik ben zo blij want het slechte slapen brak me echt op![]()
Ik heb nog nooit slaapmedicijnen gebruikt maar wat doet dat eigenlijk met je. Begin je dan heel rustig/ontspannen te worden dat je snel in slaap valt zonder dat je nog blijft piekeren en dat je de dag nog even met jezelf doorneemt?quote:Op zondag 1 december 2019 18:21 schreef praadje het volgende:
Ik zit zo raar in elkaar. Ik sliep de laatste weken zo slecht en nu ik gestopt ben met de verslavende slaapmedicatie slaap ik weer heerlijk. Heb nog wel niet verslavende slaapmedicatie en daar ga ik gewoon goed op. Ik snap wel dat mensen verslaafd raken aan de echte slaapmedicatie. Als je slechter slaapt dan pak ik je er eentje extra. Klinkt logisch maar gelukkig maar dan heb je steeds meer nodig. Gelukkig heb ik genoeg medische kennis om er mee te stoppen ipv bij te pakken. Ik ben zo blij want het slechte slapen brak me echt op![]()
Ja zeker weten. Voel me nu weer lekker fit en ook de dag door gaat beter. Had jij nu trouwens ook een GB gehad of was jij dat niet?quote:
Ja dat ben ik. Deze week 3 jaar geledenquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Voel me nu weer lekker fit en ook de dag door gaat beter. Had jij nu trouwens ook een GB gehad of was jij dat niet?
Ik neem ze een 10 minuten voordat ik naar bed ga. Je wordt sloom en slaperig en je loopt een beetje wankel. Als je het zou zien dan zou je denken dat ik dronken ben. Dan lekker in bed nog even het nieuws lezen en een podcast aan en dan hoofd op het kussen en met 10 minuten ben je vertrokken. Je hebt inslapers en doorslapers. Ik heb dus inslapers omdat door mijn verleden ik in het donker heel erg ga lopen piekeren. Er zijn mensen die prima inslapen maar half in de nacht wakker worden en dan niet meer in slaap komen. Die krijgen dan een doorslaper.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit slaapmedicijnen gebruikt maar wat doet dat eigenlijk met je. Begin je dan heel rustig/ontspannen te worden dat je snel in slaap valt zonder dat je nog blijft piekeren en dat je de dag nog even met jezelf doorneemt?
Ha dan had ik het toch goed. Hoeveel ben je kwijtgeraakt? Ik nu ruim 2 jaar en zit op - 50 dus nu 58 kilo. Mede ook doordat ik amper nog prednison slik. Deze maand een afspraak om de buikwandcorrectie te bespreken. Ik heb een diastase (voor de leken onder ons, mijn buikspieren liggen te los in mijn buik wat weer rugklachten geeft want voor een goede rug heb je goede buikspieren nodig) en dan halen ze gelijk wat buikvet weg. Gelukkig heb ik amper veloverschot omdat ik heel geleidelijk ben afgevallen maar als ze toch bezig zijn en de Belgische verzekering doet daar verder niet moeilijk over. Nou ja, de chirurg schrijft de code op voor de diastase dus dan is het medisch noodzakelijk. Klein maar wel lief trucje van mijn chirurg.quote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja dat ben ik. Deze week 3 jaar geleden
Ha netjes hoor. Hopelijk krijg je het ook vergoed. Dat zou wel fijn zijn. Hier kun je 'shoppen' bij ziekenhuizen. Er is er één die zo goed als alles gratis doet maar ik vertrouw al 20 jaar op mijn kundige ziekenhuis en de adviezen van de doktoren daar. Verder laat ik niets doen, ik ben 50 en ik hoef geen strakgetrokken lichaam plus dat je dan overal littekens hebt. Er mag best een beetje vel hangen aan benen en armen vind ik. Maar bij extreme gevallen snap ik het wel.quote:Op zondag 1 december 2019 18:48 schreef Ole het volgende:
Ik ben ongeveer 60 kwijt 50 na operatie. Ga correctie eind van de maand bespreken, dan heb ik jaarlijkse controle. Wel goeie tip van jou!
Ahhhhquote:Op zondag 1 december 2019 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh jullie zijn me allemaal zo dierbaar maar Snowtje is mijn Alderliefste.
Maar voor jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee, hier is het alleen een beetje een buikje. Een kleintje. Ja soms lees of hoor je dingen en dan denk je , wow wat een geluk heb ik dan maar het blijft altijd opletten.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Ole het volgende:
Ben ook 50. Het zat bij mij vooral in buik en borsten. Dus dat is wel gaan hangen. Als ik buik doe wil ik ook borsten. Anders slaat het nergens op. Maar ben allang blij dat het met mij goed gaat tot nu toe. Veel van mijn groepsgenoten hebben behoorlijk last van complicaties.
Dag mijn Alderliefste. Hier in Belgie zeggen we dan, gij zijt een specialekequote:Op zondag 1 december 2019 20:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ahhhh, bij toeval lees ik dit nou.
![]()
![]()
En over tot de orde vd dagAvond allemaal
![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 20:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag mijn Alderliefste. Hier in Belgie zeggen we dan, gij zijt een specialeke
Dat is een titel van een Nederlandse film. Die ik trouwens alleen van naam ken dus dat is niet iets Belgisch hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Ja alderliefste kennen we hier niet.
Snowtje vind ik leukerquote:Op zondag 1 december 2019 20:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is een titel van een Nederlandse film. Die ik trouwens alleen van naam ken dus dat is niet iets Belgisch hoor.
Oh, ik lees net dat het een acteur is die in Flodder heeft gespeeld. Gerard Alderliefste. Nou ja, ik vind het een leuk koosnaamje
Alberto voor mijquote:Op zondag 1 december 2019 20:58 schreef Snowsquall het volgende:
Wat kijken we dadelijk?? ZML of Alberto?
Daar neig ik ook naar. ZML kijk ik straks wel terug.quote:Op zondag 1 december 2019 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alberto voor mij
Handig zo'n flatAls je haast hebt, lukt het niet.
Ik begin het eerste half uur met Alberto. Als dat interessant is dan kijk ik dat en anders schakel ik over naar TLC 90 days want die heb ik vrijdag gemist omdat ik zo nodig moest gaan quizzen in de kroeg. Maar dat duurt tot 0.00 uur en dat is een beetje laat voor mijn doen. (Nooit gedacht 20 jaar geleden dat ik dat ooit zou zeggen). Groetjes opoequote:Op zondag 1 december 2019 20:58 schreef Snowsquall het volgende:
Wat kijken we dadelijk?? ZML of Alberto?
Ah natuurlijk. Thanksquote:Op zondag 1 december 2019 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als de Brandweer.
ZML is Zondag met Lubach
Gezellie !quote:Op zondag 1 december 2019 21:03 schreef praadje het volgende:
Ik begin het eerste half uur met Alberto.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gezellie !
Niks moet alles mag...oma
quote:
Chanantquote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Snowsquall het volgende:
op de bres........
in de bres springen voor iemand KLIK
En die Leon kun je wel vertrouwenquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef StephanL het volgende:
Dikke auto![]()
Wie wilt een Ferrari kopen? 350.000 euro. Nu betalen is morgen in huis. Speciaal prijsje voor FOK!
Dit......what was he thinking!!!quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef StephanL het volgende:
Alsof je zomaar een Prorsche 911 GTRS kan kopen bij een gastje, Koop lekker bij een dealer.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
Ik schakel over. Tot morgen schatjes, slaap wel![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef praadje het volgende:
Ik schakel over. Tot morgen schatjes, slaap wel![]()
quote:Op zondag 1 december 2019 22:20 schreef leolinedance het volgende:
Brandweerman LeoN....nee ik ben het niet1!!!
Klein stijfje iddquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef StephanL het volgende:
Nog meer brandweer. Wat een avond voor de brandweerfielen
quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Owwww heet ie Leon dat had ik niet gezien!
Avond lieverdje.quote:
Avond andere lieverd. Lekker genieten van je avondje dan. Welverdiende rust.quote:Op maandag 2 december 2019 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
Hele dag gewerkt. Net gegeten, even ontspannen nu. Morgen weer vroeg op.
quote:Op maandag 2 december 2019 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
quote:
Avond poepiequote:Op maandag 2 december 2019 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdje.![]()
![]()
[..]
Avond andere lieverd. Lekker genieten van je avondje dan. Welverdiende rust.![]()
![]()
Wel jammer dat het interview waar het omheen draait al is van toen hij niet meer helemaal OK was. Maar prachtige opnames van hem! En niet teveel ergeren aan Ivoquote:Op maandag 2 december 2019 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet het nog terugkijken. Een paar jaar geleden naar de musical geweest. Zooo mooi
Ja dat is wel een puntje. Ivoquote:Op maandag 2 december 2019 18:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel jammer dat het interview waar het omheen draait al is van toen hij niet meer helemaal OK was. Maar prachtige opnames van hem! En niet teveel ergeren aan Ivo
quote:
quote:Op maandag 2 december 2019 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond
quote:
Avond lieve patattekesquote:
Avond Snowquote:Op maandag 2 december 2019 18:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Avond lieve patattekes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:54 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Avond allen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond Jay'tje
![]()
Avond Ole'tje.quote:![]()
Vandaag Ramses gekeken. Indrukwekkend en toch een tikkeltje sentiment
Avond allerliefste Potjequote:![]()
Avond allen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ramses was een held!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:03 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes![]()
[..]Avond Jay'tje
![]()
[..]
Avond Ole'tje.![]()
[..]
Avond allerliefste Potje
praadjequote:Op dinsdag 3 december 2019 18:03 schreef praadje het volgende:
Avond schatjes![]()
[..]Avond Jay'tje
![]()
[..]
Avond Ole'tje.![]()
[..]
Avond allerliefste Potje
Jah heb ik van de week nog gepost. Geboren in de summer of '69. Bijzonder bouwjaarquote:
Hadden we er nou een apart topic voor? Kon hem even zo snel niet vindenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond kreetje![]()
Ik kijk met je mee
TV / [RTL5] Kees van der Spek Ontmaskert - dinsdagavond 20:30 #3quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hadden we er nou een apart topic voor? Kon hem even zo snel niet vinden
TV / [RTL5] Kees van der Spek Ontmaskert - dinsdagavond 20:30 #3quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hadden we er nou een apart topic voor? Kon hem even zo snel niet vinden
Ja denk het maar op iPad zoeken sucks lol. Daar maar Ff verder dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Kees van der Spek Ontmaskert - dinsdagavond 20:30 #3
Deze toch
Je hoef niet van ‘69 te zijn om Ramses te waarderen, ook ik wil af en toe Laat Me en Zing-Vecht-Huil-Bid... meeblèren op de iPodquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:36 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je hoef niet van ‘69 te zijn om Ramses te waarderen, ook ik wil af en toe Laat Me en Zing-Vecht-Huil-Bid... meeblèren op de iPod
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Jah heb ik van de week nog gepost. Geboren in de summer of '69. Bijzonder bouwjaar
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond kreetje![]()
Ik kijk met je mee
Avond lieve Kreetje, Poppeltje en Tasjequote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:36 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je hoef niet van ‘69 te zijn om Ramses te waarderen, ook ik wil af en toe Laat Me en Zing-Vecht-Huil-Bid... meeblèren op de iPod
Praadjequote:Op dinsdag 3 december 2019 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieve Kreetje, Poppeltje en Tasje![]()
![]()
Praadjequote:Op dinsdag 3 december 2019 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieve Kreetje, Poppeltje en Tasje![]()
![]()
Iets met een vergelijking met wijn en jaren?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:52 schreef praadje het volgende:
[..]Nee, maar het is wel een goed bouwjaar blijkt maar weer
![]()
Het is vast ook een goed wijnjaarquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Iets met een vergelijking met wijn en jaren?
Nou hij was redelijk heftig, het is best jammer dat ze hier in Nederland niks aan kunnen doen. Je weet nu al die politie gaat afbetaald worden en klaar. Dat is de ellende van corruptie en sure dat dat daar ook zo is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Even bijkomen van de Kees uitzending... @:kree
Ik kijk meequote:Op dinsdag 3 december 2019 21:44 schreef WcPot het volgende:
Ik kijk nu De andere kant van Nederland op RTL5
Blijft mij eigenlijk steeds weer verbazen hoeveel mensen het financieel zo zwaar hebben in Nederland.quote:
Mij niet hoewel ik zelf nooit in nood kwam, maar wel op het randje.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Blijft mij eigenlijk steeds weer verbazen hoeveel mensen het financieel zo zwaar hebben in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |