abonnement Unibet Coolblue
pi_190145445


De koppels:



De verleidsters


De verleiders


Presentatie


Te zien op Videoland op donderdag om 09:00 uur.
SOONY
pi_190145456
Ik verwacht later volgend jaar een aangepaste versie of pas in 2021 weer.
SOONY
pi_190148299
https://grazia.nl/showbiz(...)n-ze-niet-ingegrepen

Realitysterren Niels van der Zanden en Rosanna Voorwald vinden het terecht dat RTL per direct series als Temptation Island van de buis haalt vanwege grensoverschrijdend gedrag. Sterker nog: Rosanna was er zelf óók meermaals de dupe van. Zo vertellen ze in een exclusief interview aan Grazia.

Tv-makers
“Bij mij is eigenlijk net zoiets voorgevallen als in De Villa. Ik was tijdens Temptation Island VIPS zo dronken dat ik in het bed van een van de andere meiden ben gaan liggen, met mijn bikini en hakken nog aan. De tv-makers hebben verleider Alex toen gepusht om naakt naast me te gaan liggen, terwijl ze wisten dat ik hartstikke dronken was", vertelt Rosanna.

"Hij pakte me vast, en toevallig had ik dit keer een kwade dronk, en ben ik boos geworden. Maar eigenlijk is het pure aanranding. Ik heb twee soorten dronken en het had dus ook heel anders kunnen uitpakken. Hij had me wel kunnen verkrachten, ik weet honderd procent zeker dat ze dan niet hadden ingegrepen, en het waarschijnlijk ook nog hadden uitgezonden. En dan was het de volgende dag geweest van: Kijk eens wat Rosanna nu weer heeft gedaan…”

Niels vult haar aan: “Ze wisten dondersgoed dat Roos niet tegen drank kan, maar toch schonken ze de hele tijd pure wodka in bij haar. En zo’n gozer maakt daar misbruik van.”

Spijt
Tijdens hun eerste Temptation Island-seizoen kon een dronken Rosanna Alex niet weerstaan, toen dook ze wél met hem het bed in. “De eerste beelden die je de volgende dag zag, waren van Roos die geschrokken op bed zat”, vertelt Niels.

“Ze had superveel spijt en heeft de hele dag lopen douchen omdat ze zich zo vies voelde. Ik vind dat een soort van verkrachting, want eigenlijk stond ze helemaal niet achter haar beslissing.” Het duo is blij dat er eindelijk aandacht komt voor grensoverschrijdend bedrag in reality series.

Misbruik gemaakt
Niels: “Ik heb heel lang gezeten met wat er daar in die villa is gebeurd. Ze hebben niet alles uitgezonden en Roos was te dronken om het zich te herinneren. Ik heb me zo vaak afgevraagd wat er zich nog meer heeft afgespeeld en of Roos daar wel achter stond. Die tv-makers hebben gewoon misbruik gemaakt van een meid die van voren en achteren niet meer wist wat ze deed. Dat is heel erg vies! Sowieso wordt alles gemanipuleerd in dit programma. Beelden worden verdraaid en ze voeden je de hele tijd met negatieve berichten over je partner om olie op het vuur te gooien. Tegen Roos zeiden ze continu dat ze beter voor Alex kon gaan.”

Rosanna vult hem aan: “Als je naar Temptation Island USA kijkt, gaat het écht om liefde vinden. Het is een test om jezelf en je partner te leren kennen. Temptation Island hier heeft weinig met een relatietest te maken. De verleiders zijn ordinair en alleen maar uit op seks, en dat gaat heel veel grenzen over.”

Tekst: Jill Waas | Beeld: Temptation Island
pi_190148362
Dit stel wilt ook weer wat aandacht.
Waarom doe je voor een 2e keer mee als je weet dat dit soort dingen gebeuren? |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 27-11-2019 12:40:57 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 november 2019 @ 11:44:25 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190148425
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190150804
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:36 schreef Fokkie83 het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)n-ze-niet-ingegrepen

Realitysterren Niels van der Zanden en Rosanna Voorwald vinden het terecht dat RTL per direct series als Temptation Island van de buis haalt vanwege grensoverschrijdend gedrag. Sterker nog: Rosanna was er zelf óók meermaals de dupe van. Zo vertellen ze in een exclusief interview aan Grazia.

Tv-makers
“Bij mij is eigenlijk net zoiets voorgevallen als in De Villa. Ik was tijdens Temptation Island VIPS zo dronken dat ik in het bed van een van de andere meiden ben gaan liggen, met mijn bikini en hakken nog aan. De tv-makers hebben verleider Alex toen gepusht om naakt naast me te gaan liggen, terwijl ze wisten dat ik hartstikke dronken was", vertelt Rosanna.

"Hij pakte me vast, en toevallig had ik dit keer een kwade dronk, en ben ik boos geworden. Maar eigenlijk is het pure aanranding. Ik heb twee soorten dronken en het had dus ook heel anders kunnen uitpakken. Hij had me wel kunnen verkrachten, ik weet honderd procent zeker dat ze dan niet hadden ingegrepen, en het waarschijnlijk ook nog hadden uitgezonden. En dan was het de volgende dag geweest van: Kijk eens wat Rosanna nu weer heeft gedaan…”

Niels vult haar aan: “Ze wisten dondersgoed dat Roos niet tegen drank kan, maar toch schonken ze de hele tijd pure wodka in bij haar. En zo’n gozer maakt daar misbruik van.”

Spijt
Tijdens hun eerste Temptation Island-seizoen kon een dronken Rosanna Alex niet weerstaan, toen dook ze wél met hem het bed in. “De eerste beelden die je de volgende dag zag, waren van Roos die geschrokken op bed zat”, vertelt Niels.

“Ze had superveel spijt en heeft de hele dag lopen douchen omdat ze zich zo vies voelde. Ik vind dat een soort van verkrachting, want eigenlijk stond ze helemaal niet achter haar beslissing.” Het duo is blij dat er eindelijk aandacht komt voor grensoverschrijdend bedrag in reality series.

Misbruik gemaakt
Niels: “Ik heb heel lang gezeten met wat er daar in die villa is gebeurd. Ze hebben niet alles uitgezonden en Roos was te dronken om het zich te herinneren. Ik heb me zo vaak afgevraagd wat er zich nog meer heeft afgespeeld en of Roos daar wel achter stond. Die tv-makers hebben gewoon misbruik gemaakt van een meid die van voren en achteren niet meer wist wat ze deed. Dat is heel erg vies! Sowieso wordt alles gemanipuleerd in dit programma. Beelden worden verdraaid en ze voeden je de hele tijd met negatieve berichten over je partner om olie op het vuur te gooien. Tegen Roos zeiden ze continu dat ze beter voor Alex kon gaan.”

Rosanna vult hem aan: “Als je naar Temptation Island USA kijkt, gaat het écht om liefde vinden. Het is een test om jezelf en je partner te leren kennen. Temptation Island hier heeft weinig met een relatietest te maken. De verleiders zijn ordinair en alleen maar uit op seks, en dat gaat heel veel grenzen over.”

Tekst: Jill Waas | Beeld: Temptation Island
Rosanna _O- _O- _O- _O-
Niels :') :') :') :') _O- _O- _O- _O-

En de fame waar ze zo naar hunkeren is alweer even slinkende. :B
  woensdag 27 november 2019 @ 15:15:22 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190151436
Heerlijk om weer te horen van Niels en Rosanna, mijn favoriete Tokkies. Wat een bizar, asociaal wijf is dat. _O-

'Moet je zien?! Dat is toch een vieze vuile kuthoer? Gatverdamme!''

''Ja dat is jouw mening...''

En dat hele verhaal over dreigen Alex te neuken op de vloer van Niels zijn woonkamer. _O- _O- _O-

Maar het mag wat mij betreft wel wat meer de kant op van Temptation USA. Hoewel dit seizoen dan juist weer bizar is, met tenenlikkers, triootje, mensen die bij een kampvuur door het lint gaan... alleen het drankgebruik valt nog best mee.
pi_190152378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 15:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heerlijk om weer te horen van Niels en Rosanna, mijn favoriete Tokkies. Wat een bizar, asociaal wijf is dat. _O-

'Moet je zien?! Dat is toch een vieze vuile kuthoer? Gatverdamme!''

''Ja dat is jouw mening...''

En dat hele verhaal over dreigen Alex te neuken op de vloer van Niels zijn woonkamer. _O- _O- _O-

Maar het mag wat mij betreft wel wat meer de kant op van Temptation USA. Hoewel dit seizoen dan juist weer bizar is, met tenenlikkers, triootje, mensen die bij een kampvuur door het lint gaan... alleen het drankgebruik valt nog best mee.
Het zou goed kunnen dat als het weer op de buis mag, dat het dan meer op de USA versie gaat lijken door het gedoe met De Villa
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_190159817
https://www.shownieuws.nl(...)halen-uit-naar-rtl2/


STERREN
Temptation-Demi en Rodanya: Zo nep was 'saaiste seizoen ooit'!
27 NOV 2019, 17:32
UPDATE: 27 NOV 2019, 21:42

Nu RTL Temptation Island voorlopig in de ban heeft gedaan, doet de ene na de andere kandidaat bizarre onthullingen over manipulatie achter de schermen. Rodanya en Demi uit ‘het saaiste seizoen ooit’ doen bij de Telegraaf nu ook een boekje open…

Je wordt voortdurend gestuurd, beamen de twee deelnemers uit het meest recente seizoen. ”Wij merkten heel erg dat verleiders en verleidsters richting ons werden gepusht,” zegt Demi in de studio van de Telegraaf. ”Dat ze gesprekken met ons moesten voeren of dat er ook iemand bij iemand in bed ging liggen. Dat voelden wij heel erg aan.’’ Rodanya zegt dat dit klopt: ‘’Wij werden veel gepusht, maar stonden sterk in onze schoenen. Dat heeft ons best wel geholpen.”


Rodanya geeft een voorbeeld van zo’n moment. ”Er was een feestavond, waarbij 1 van de meiden op bed ging liggen, ze was heel zwak. De redactie ging naar een verleider toe en pushte hem en zei: ga naar haar toe. Hij kwam op een gegeven moment naar beneden en was helemaal in tranen. Hij wilde niet en ze had hem ook afgewezen.” Demi vult haar aan: ”Hij had op recht wel interesse in haar en had het verpest op deze manier. Ze zeiden: Ga naar haar toe en probeer wat. Niet zozeer aanraken ofzo, maar probeer wat. Er moet actie komen!”


De makers waren het zat dat er ‘niets’ gebeurde bij de opnames van het realityprogramma. ”We kregen letterlijk te horen van: het is te saai. Dat was na ongeveer een week, ofzo,” vertelt Demi. ”Er kwamen mensen van hogerhand naar ons toe die zeiden: we hebben niks, we hebben geen beelden, jullie feesten niet, jullie doen niks. Als jullie niet meewerken, komen jullie slecht over op beeld. Dat is ook zo tot uiting gekomen, want we zijn best slecht bestempeld.” Rodanya: ”De psycholoog op het eiland kwam naar ons toe, toen we op onze kamer waren en echt niet meer wilden. Ze zei: als jullie niet meewerken, krijgen jullie een boete. Het is toch tv en jullie moeten meewerken.”


Demi geeft nog een voorbeeld van manipulatie achter de schermen. ”In de dream date heb ik geen keuze mogen maken. Er kwamen 3 of 4 verschillende mensen mijn kamer in, toen de rest op dream date was, om mij echt in te praten met wie ik op date moest gaan. Terwijl ik nooit heb gezegd dat het mijn keuze was. Ik MOEST met hem, anders klopte het verhaal niet. Daarom was ik helemaal over de zeik.” Ook Rodanya noemt nog iets wat haar heeft gestoord. ”Ik zat op het eiland aan de antibiotica, dus ik heb niet gedronken. Productie gaat zelf ook drinken en komt met shotjes, tegen mij zeiden ze ook: ach die antibiotica, neem lekker je drankje. Dat gebeurde op dag 5 ofzo, al vroeg.”

Reality

Temptation Island, Love Island en andere realityprogramma’s zullen voorlopig niet te zien zijn op RTL en Videoland, zo werd vandaag bekend. “Al onze guilty pleasure-programma’s worden opgeschort, zodat we zeker weten op welke manier ze achter de schermen tot stand zijn gekomen. Ik wil het vertrouwen terugwinnen in dit genre”, vertelt RTL-programmadirecteur Peter van der Vorst aan RTL Nieuws. Er zou door productiemaatschappij Blue Circle zijn aangespoord tot grensoverschrijdend gedrag. “Daarbij is alcohol in het spel geweest en zijn opdrachten gegeven waarvan zelfs de kandidaten zeiden: gaat dit niet te ver?” RTL heeft twee medewerkers die hadden moeten ingrijpen op non-actief gezet.

Het realityprogramma De Villa werd vorige week per direct van de buis gehaald door RTL. Op Twitter doken enkele fragmenten op waarin seksueel grensoverschrijdend gedrag wordt gepromoot en dat zorgt voor een hoop kritiek…

Het gaat om de onderstaande fragmenten. In de ene is te zien hoe een kandidaat een ander uitscheldt, nadat zij hem ondanks herhaaldelijke pogingen geen zoen wil geven. Het tweede fragment is een stuk heftiger. Hierin is te zien hoe kandidaat Jady dronken en alleen op haar slaapkamer ligt, maar ‘bloedjegeile’ José het er niet bij laat zitten. Hij wil seks met haar en gaat toch nog op haar liggen.

Het was toch ook saai :+

[ Bericht 46% gewijzigd door Fokkie83 op 27-11-2019 22:28:48 ]
pi_190160121
Misschien meer als de Amerikaanse versie maar anders is het echt over.
Talpa kan er nog mee aan de haal gaan.
SOONY
pi_190161485
Ik heb met verbazing naar het filmpje van demi en rodanya gekeken bij de telegraaf, Gatverdamme wat een ordinaire wijven! Wat denken ze nu eigenlijk wel? Dat ze meedoen om een betaalde vakantie te krijgen en helemaal niks hoeven te doen en achteraf lekker famous worden met hun vlogje en allerlei gratis spulletjes krijgen van bedrijven. Wat een mentaliteit joh. En dan natuurlijk ook nog de slachtoffer rol aannemen om in de belangstelling te blijven terwijl er helemaal niks aan de hand is, die temptation was 1 van de saaiste ooit, alleen die rodanya heeft gezoend en dat stond niet eens op camera dus die producers hebben blijkbaar niet hard genoeg gepusht dan.

Ik vraag me echt af wat dit soort grietjes mankeert, over 15 jaar is dit hetzelfde soort bitches wat verantwoordelijk was voor dat hele metoo gejank. Jaren nadat ze zich omhoog neuken omdat ze totaal talentloos zijn ineens klagen dat ze wel verkracht moeten zijn en het allemaal zo erg was. Het aantal levens dat ze er mee kapot maken interesseert ze niet zolang zij maar de aandacht krijgen en zielig zijn.

Als Nederlandse man begin ik langzamerhand te denken dat wij veel te aardig zijn richting vrouwen. Wat een verwende nesten en kapsones hebbende krengen hebben we gekweekt en ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn hoor. Maar het begint wel enorm uit de klauwen te lopen. Ik lees zojuist dat 1 of andere vrouwelijke d66 mislukking vind dat het woord "bemanning" maar geschrapt moet worden, waar gaat het over?? Totaal aan het ontsporen....

Misschien moeten we maar weer snel terug naar een wat traditionelere rol verdeling om ze wat respect bij te brengen want sommige hebben het hier duidelijk te goed.

Wat Temptation Island aangaat, Peter vd Vorst is een hypocriete huichelaar, er ligt al een nieuw seizoen van Temptation op de plank, bovendien Blue Circle is van RTL Luxemburg dus vroeg of laat komt dat weer op de zender. Dit hele akkefietje zorg alleen maar voor extra kijkcijfers. En wat mij betreft mag de zweep er over heen, meer spel element en verleiders die ook hun best moeten doen en anders mogen oprotten. En zet deze keer maar een prijs op het scoren.
pi_190162427
Je weet van te voren dat veel van dit soort programma's gescript is. Boer Zoekt Vrouw is ook heftig gescript met stevige contracten met boeteclausules.

Van de andere kant hoort grensoverschrijdend gedrag niet. De mensen die dat fijne tv vinden sporen niet. Er kan ook op een andere manier leuke tv gemaakt worden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_190163269
Demi, Rodanya, Rosanna en Niels zijn niet de meest betrouwbare figuren om dit allemaal te zeggen.
SOONY
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 07:52:44 #14
367000 roos94
pi_190163312
Rodanya :') lekker neuken met Danico na de opnames van TI en dan dit nog ontkennen en manipuleren bij Morgan :') en even later pompt Morgan haar toch nog een keertje vol en verwekt een baby :') Morgan die zelf stiekem met andere wijven in hotels lag te krikken :')

Pareltjes, worden vast goeie ouders.
pi_190163492
Dus die ‘dames’ dachten dat ze in een oprecht, liefdevol programma zaten waarbij ze verder geen enkele actie hoefden te ondernemen? :')
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 08:29:17 #16
367000 roos94
pi_190163552
Demi heeft haar ex Sidney betrapt toen hij in bed lag met een ander wijf na temptation dus dat is wel kut voor dr. -O-
pi_190164023
Rosanna was zo boos dat ze nog een keer mee heeft gedaan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 10:27:34 #18
367000 roos94
pi_190164900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:18 schreef Tim86 het volgende:
Rosanna was zo boos dat ze nog een keer mee heeft gedaan.
Dat mens is echt niet serieus te nemen.
pi_190168901
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:22 schreef Fokkie83 het volgende:De makers waren het zat dat er ‘niets’ gebeurde bij de opnames van het realityprogramma. ”We kregen letterlijk te horen van: het is te saai. Dat was na ongeveer een week, ofzo,” vertelt Demi. ”Er kwamen mensen van hogerhand naar ons toe die zeiden: we hebben niks, we hebben geen beelden, jullie feesten niet, jullie doen niks. Als jullie niet meewerken, komen jullie slecht over op beeld. Dat is ook zo tot uiting gekomen, want we zijn best slecht bestempeld.” Rodanya: ”De psycholoog op het eiland kwam naar ons toe, toen we op onze kamer waren en echt niet meer wilden. Ze zei: als jullie niet meewerken, krijgen jullie een boete. Het is toch tv en jullie moeten meewerken.”
Kansloos verhaal dit. Dit was al het zoveelste seizoen, dus ze wisten waarvoor ze zich hebben opgegeven. Als je vervolgens het programma saboteert door nergens aan mee te doen en jezelf op te sluiten in je kamer, snap ik dat de productie met boetes gaat dreigen. Straks kan het programma niet uitgezonden worden en hebben ze veel kosten gemaakt voor niets.

Die meiden (en verleiders trouwens ook) deden alleen mee als opstapje om influencer te kunnen worden.
pi_190168964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:29 schreef roos94 het volgende:
Demi heeft haar ex Sidney betrapt toen hij in bed lag met een ander wijf na temptation dus dat is wel kut voor dr. -O-
Dat heeft ze gefilmd en naar buiten gebracht, dus dat neem ik ook niet serieus :')
Wie gaat zoiets nou filmen en naar buiten brengen? Dan zit er ook wel een steekje los bij je hoor :') |:( :D :X
pi_190172393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:52 schreef terrestrial het volgende:
Ik heb met verbazing naar het filmpje van demi en rodanya gekeken bij de telegraaf, Gatverdamme wat een ordinaire wijven! Wat denken ze nu eigenlijk wel? Dat ze meedoen om een betaalde vakantie te krijgen en helemaal niks hoeven te doen en achteraf lekker famous worden met hun vlogje en allerlei gratis spulletjes krijgen van bedrijven. Wat een mentaliteit joh. En dan natuurlijk ook nog de slachtoffer rol aannemen om in de belangstelling te blijven terwijl er helemaal niks aan de hand is, die temptation was 1 van de saaiste ooit, alleen die rodanya heeft gezoend en dat stond niet eens op camera dus die producers hebben blijkbaar niet hard genoeg gepusht dan.

Ik vraag me echt af wat dit soort grietjes mankeert, over 15 jaar is dit hetzelfde soort bitches wat verantwoordelijk was voor dat hele metoo gejank. Jaren nadat ze zich omhoog neuken omdat ze totaal talentloos zijn ineens klagen dat ze wel verkracht moeten zijn en het allemaal zo erg was. Het aantal levens dat ze er mee kapot maken interesseert ze niet zolang zij maar de aandacht krijgen en zielig zijn.

Als Nederlandse man begin ik langzamerhand te denken dat wij veel te aardig zijn richting vrouwen. Wat een verwende nesten en kapsones hebbende krengen hebben we gekweekt en ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn hoor. Maar het begint wel enorm uit de klauwen te lopen. Ik lees zojuist dat 1 of andere vrouwelijke d66 mislukking vind dat het woord "bemanning" maar geschrapt moet worden, waar gaat het over?? Totaal aan het ontsporen....

Misschien moeten we maar weer snel terug naar een wat traditionelere rol verdeling om ze wat respect bij te brengen want sommige hebben het hier duidelijk te goed.

Wat Temptation Island aangaat, Peter vd Vorst is een hypocriete huichelaar, er ligt al een nieuw seizoen van Temptation op de plank, bovendien Blue Circle is van RTL Luxemburg dus vroeg of laat komt dat weer op de zender. Dit hele akkefietje zorg alleen maar voor extra kijkcijfers. En wat mij betreft mag de zweep er over heen, meer spel element en verleiders die ook hun best moeten doen en anders mogen oprotten. En zet deze keer maar een prijs op het scoren.
100 procent eens. Niks aan toe te voegen.
pi_190174156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:52 schreef terrestrial het volgende:
Gatverdamme wat een ordinaire wijven!
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

100 procent eens. Niks aan toe te voegen.
Vond de oude Demi eigenlijk wel een cutie. :@
pi_190180978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:52 schreef terrestrial het volgende:
Ik heb met verbazing naar het filmpje van demi en rodanya gekeken bij de telegraaf, Gatverdamme wat een ordinaire wijven! Wat denken ze nu eigenlijk wel? Dat ze meedoen om een betaalde vakantie te krijgen en helemaal niks hoeven te doen en achteraf lekker famous worden met hun vlogje en allerlei gratis spulletjes krijgen van bedrijven. Wat een mentaliteit joh. En dan natuurlijk ook nog de slachtoffer rol aannemen om in de belangstelling te blijven terwijl er helemaal niks aan de hand is, die temptation was 1 van de saaiste ooit, alleen die rodanya heeft gezoend en dat stond niet eens op camera dus die producers hebben blijkbaar niet hard genoeg gepusht dan.

Ik vraag me echt af wat dit soort grietjes mankeert, over 15 jaar is dit hetzelfde soort bitches wat verantwoordelijk was voor dat hele metoo gejank. Jaren nadat ze zich omhoog neuken omdat ze totaal talentloos zijn ineens klagen dat ze wel verkracht moeten zijn en het allemaal zo erg was. Het aantal levens dat ze er mee kapot maken interesseert ze niet zolang zij maar de aandacht krijgen en zielig zijn.

Als Nederlandse man begin ik langzamerhand te denken dat wij veel te aardig zijn richting vrouwen. Wat een verwende nesten en kapsones hebbende krengen hebben we gekweekt en ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn hoor. Maar het begint wel enorm uit de klauwen te lopen. Ik lees zojuist dat 1 of andere vrouwelijke d66 mislukking vind dat het woord "bemanning" maar geschrapt moet worden, waar gaat het over?? Totaal aan het ontsporen....

Misschien moeten we maar weer snel terug naar een wat traditionelere rol verdeling om ze wat respect bij te brengen want sommige hebben het hier duidelijk te goed.

Wat Temptation Island aangaat, Peter vd Vorst is een hypocriete huichelaar, er ligt al een nieuw seizoen van Temptation op de plank, bovendien Blue Circle is van RTL Luxemburg dus vroeg of laat komt dat weer op de zender. Dit hele akkefietje zorg alleen maar voor extra kijkcijfers. En wat mij betreft mag de zweep er over heen, meer spel element en verleiders die ook hun best moeten doen en anders mogen oprotten. En zet deze keer maar een prijs op het scoren.
Dit dus.Helemaal mee eens.

Voor wat hoort wat. Je doet mee aan een programma om Instagram-volgers te scoren en je kent de scope van het programma. Dan moet je niet zeuren. Ook niet als programmamakers wat tips geven aan verleiders om de dooie boel wat op te schudden.

Ook eens met de conclusie over Nederlandse vrouwen. Denk dat zo'n Demi nog geen ei kan bakken.

Overigens geldt natuurlijk wel gewoon "Nee is nee". Als iemand niet wil en een ander gaat toch door, dan moet er ingegrepen worden.
pi_190181118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:52 schreef terrestrial het volgende:

Misschien moeten we maar weer snel terug naar een wat traditionelere rol verdeling om ze wat respect bij te brengen want sommige hebben het hier duidelijk te goed.

Wacht, wat? :') _O-
pi_190181152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:52 schreef terrestrial het volgende:
Ik heb met verbazing naar het filmpje van demi en rodanya gekeken bij de telegraaf, Gatverdamme wat een ordinaire wijven! Wat denken ze nu eigenlijk wel? Dat ze meedoen om een betaalde vakantie te krijgen en helemaal niks hoeven te doen en achteraf lekker famous worden met hun vlogje en allerlei gratis spulletjes krijgen van bedrijven. Wat een mentaliteit joh. En dan natuurlijk ook nog de slachtoffer rol aannemen om in de belangstelling te blijven terwijl er helemaal niks aan de hand is, die temptation was 1 van de saaiste ooit, alleen die rodanya heeft gezoend en dat stond niet eens op camera dus die producers hebben blijkbaar niet hard genoeg gepusht dan.

Ik vraag me echt af wat dit soort grietjes mankeert, over 15 jaar is dit hetzelfde soort bitches wat verantwoordelijk was voor dat hele metoo gejank. Jaren nadat ze zich omhoog neuken omdat ze totaal talentloos zijn ineens klagen dat ze wel verkracht moeten zijn en het allemaal zo erg was. Het aantal levens dat ze er mee kapot maken interesseert ze niet zolang zij maar de aandacht krijgen en zielig zijn.

Als Nederlandse man begin ik langzamerhand te denken dat wij veel te aardig zijn richting vrouwen. Wat een verwende nesten en kapsones hebbende krengen hebben we gekweekt en ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn hoor. Maar het begint wel enorm uit de klauwen te lopen. Ik lees zojuist dat 1 of andere vrouwelijke d66 mislukking vind dat het woord "bemanning" maar geschrapt moet worden, waar gaat het over?? Totaal aan het ontsporen....

Misschien moeten we maar weer snel terug naar een wat traditionelere rol verdeling om ze wat respect bij te brengen want sommige hebben het hier duidelijk te goed.

Wat Temptation Island aangaat, Peter vd Vorst is een hypocriete huichelaar, er ligt al een nieuw seizoen van Temptation op de plank, bovendien Blue Circle is van RTL Luxemburg dus vroeg of laat komt dat weer op de zender. Dit hele akkefietje zorg alleen maar voor extra kijkcijfers. En wat mij betreft mag de zweep er over heen, meer spel element en verleiders die ook hun best moeten doen en anders mogen oprotten. En zet deze keer maar een prijs op het scoren.
Had je wat zinnigs van die domme wijven verwacht? Dit zijn gewoon 2 laagopgeleide dames die mee hebben gedaan voor wat meer volgertjes en er alles aan doen om "relevant" te blijven.

Jezelf hoereren voor geld heet dat.
pi_190181198
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wacht, wat? :') _O-
Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.

Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:06:04 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190181264
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.

Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
Ze droegen een kort rokje en vroegen er dus om... |:(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190181353
Die Peter van der Vorst ook natuurlijk ook een gladjakker. Die trekt zich wrs af bij de gedachte van een verkrachting in zijn show, want aandacht dus kijkers.
pi_190181426
Boos laat wel goed zien dat Peter vdV het allemaal wel heel makkelijk op de producent afschuift en de medewerkers van RTL.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 10:18:49 ]
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:18:39 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190181427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Had je wat zinnigs van die domme wijven verwacht? Dit zijn gewoon 2 laagopgeleide dames die mee hebben gedaan voor wat meer volgertjes en er alles aan doen om "relevant" te blijven.

Jezelf hoereren voor geld heet dat.
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijn _O-

Over 5 jaar kent niemand niemand die lui meer.
pi_190181435
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:18 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen weet toch wat voor lui ermee doen aan dit soort programma's, dat men nog verbaasd is dat het alleen aandachtshoeren zijn

Over 5 jaar kent niemand ze meer.
Nope en werken ze lekker in een call center of achter de kassa.
pi_190181997
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wacht, wat? :') _O-
En dan nog een paar mensen die zeggen helemaal mee eens :')
pi_190184707
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja die deelneemster moet niet zo moeilijk doen over iemand die op haar kruipt als ze toch knock-out is en er niks van merkt. Gun zo iemand zijn pleziertje. Ze kent haar plek niet meer.

Het zijn echt de vrouwen die heropgevoed moeten worden, niet mannen die zulke acties ondernemen.
Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.

Wat niet wegneemt dat iemand die erop kruipt fout bezig is.

Snap niet zo goed waarom per se de een helemaal fout moet zijn en de ander helemaal goed.
pi_190184861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, als je voor wat Instagram-volgertjes meedoet aan zoiets en je zo laat gaan, dan ben je niet helemaal lekker.

Wat niet wegneemt dat iemand die erop kruipt fout bezig is.

Snap niet zo goed waarom per se de een helemaal fout moet zijn en de ander helemaal goed.
Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.

Dat vind ik allemaal net ietsje kwalijker dan een verwaande aandachtshoer zijn, dus vind het vreemd om bij de verandering de prioriteit niet bij het stoppen van zulk gedrag te leggen, maar wel bij vrouwen die respect moeten leren opbrengen voor het een of ander in een traditonelere rolverdeling.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 14:33:16 ]
pi_190184970
En dan denk ik juist als Nederlandse vrouw dat wij veel te aardig zijn voor mannen. Blijkbaar zijn er nog veel teveel die graag weer vrouwen zouden onderdrukken door bepaalde rolpatronen te forceren vanwege een paar aandachtshoeren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 14:38:47 ]
pi_190185211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik chargeerde juist omdat ik het zo krom vind dat terrestrial er een m/v kwestie van maakt waarbij de vrouwen maar moeten veranderen. Terwijl de aanleiding voor het filmpje van die dames, waar terrestrial op reageert, een kerel is die zijn handen niet kan thuis houden. En dat is blijkbaar zo normaal dat het gewoon gemonteerd en uitgezonden wordt.

Dat vind ik allemaal net ietsje kwalijker dan een verwaande aandachtshoer zijn, dus vind het vreemd om bij de verandering de prioriteit niet bij het stoppen van zulk gedrag te leggen, maar wel bij vrouwen die respect moeten leren opbrengen voor het een of ander in een traditonelere rolverdeling.
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.

Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
pi_190185220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.

Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
Kan iemand de deuren dicht doen? Niemand spreekt dat tegen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2019 15:04:39 ]
pi_190185336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef Halcon het volgende:
Ook een platte pannenkoek heeft twee kanten. Het is niet zo slim om in die setting te zuipen tot je knock-out gaat. Net zoals dat het stelen van een gouden ketting natuurlijk afkeurenswaardig is, maar het niet slim is om er mee te zwaaien in 'n sloppenwijk in Caracas.

Was het er verder wel mee eens dat dat dit programma als een magneet werkt op aandachtshoeren. En heb weinig op met het type vrouw Rodanya/Demi. Heb liever dat er 'n bord eten klaar staat dan dat er weer een post is gedaan op Instagram over opgespoten lippen.
Ik moet wel zeggen dat de roodharige Lizzy wel echt een hele mooie vrouw is. Geef haar wel een goede styliste.
pi_190196567
Wat zijn Demi en Rodanya voor vreselijke mensen. Zonder temptation had niemand ze gekend, met hun youtube kanaal. Demi had ergens ook toegegeven dat ze alleen maar meedeed voor de instafame.

Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
pi_190196783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:33 schreef Michellee het volgende:
Wat zijn Demi en Rodanya voor vreselijke mensen. Zonder temptation had niemand ze gekend, met hun youtube kanaal. Demi had ergens ook toegegeven dat ze alleen maar meedeed voor de instafame.

Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
Ze zullen er geen goede boterham mee kunnen verdienen. Met dit soort mensen is de aandacht maar van korte duur en vergeet men ze snel.
pi_190197107
Vieze wijven die twee maar dat was al duidelijk tijdens het programma.
SOONY
pi_190229808
heeft iemand Temptation USA nog gezien?

Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
  Miss 200.000.000! maandag 2 december 2019 @ 13:29:50 #43
367000 roos94
pi_190231018
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:
heeft iemand Temptation USA nog gezien?

Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
Ze zijn allemaal labiel daar.
pi_190245855
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:24 schreef Superfatcat het volgende:
heeft iemand Temptation USA nog gezien?

Wat een weggewaaid dakraam is die Casey. Daar kan ik ook wel een paar stempeltjes op plakken. Nu vind ik het van Ashley ook niet slim dat ze van de ene naar de andere rent, maar wat ik van Casey zie nu... daar moet je als vrouw wel van wegrennen.
Hartstikke manipulatief joh....
Striving to be more than average.
pi_190252471
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:37 schreef Chia het volgende:
En dan denk ik juist als Nederlandse vrouw dat wij veel te aardig zijn voor mannen. Blijkbaar zijn er nog veel teveel die graag weer vrouwen zouden onderdrukken door bepaalde rolpatronen te forceren vanwege een paar aandachtshoeren.
Waarom ben je aan het posten op Fok in plaats van aan het boenen of koken? Heeft jouw man je niet goed onder controle?
  donderdag 5 december 2019 @ 09:14:58 #46
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190278110
Poeh, die Casey, wat een slechte acteur.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 8 december 2019 @ 19:17:51 #47
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190332153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:14 schreef avotar het volgende:
Poeh, die Casey, wat een slechte acteur.
Hij is wel salesman geweest he :')
Even een babbeltje en hup hij heeft Ashley zo weer terug.

Nou ik hoop dat ze hem volgende week keihard laat zitten met zijn ring. Wat een arrogante dwaas zeg. Ashley mag blij zijn dat ze van hem af is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190332721
TEMPTAAAAAAAAAAAAAAAATION USA ga ik dan maar kijken als de normale editie niet meer komt :') |:)
SOONY
pi_190351261
Temptation USA was vorig seizoen al mooi maar dit seizoen is meer richting de NL/BE versie gegaan. Vooral Ashley en Casey zorgen voor mooie TV en maken het beter dan vorig seizoen vind ik. In elk geval meer actie, ze gaan allemaal voor de bijl dit seizoen, wat ik bij sommige koppels wel echt verrassend vond.

Overigens ben ik het wel eens met de mensen hierboven over die discussie die vinden dat vrouwen het soms zelf ook gewoon over zich afroepen. Ze gedragen zich als de grootste sletten drinken zich helemaal lam en als er dan op de deur wordt geklopt dan doen ze de deur van hun slaapkamer open en laten ze dat “exotisch” roofdier ook gewoon binnen en beginnen ze gewoon een gesprek in bed. En uiteindelijk: hij heeft helemaal niets gedaan behalve wat gefriemeld, geen sex of wat voor penetratie dan ook. En die Rodanya en Demi willen wel de lusten maar niet de lasten van deelname aan zo’n programma als Tempa. Wat denk je dat ze je gratis twee weken in een 2k per dag villa laten slapen in Thailand als je geen druppel drinkt en geen verleider normaal te woord wilt staan...en dan nu klagen dat de verleiders gepushed werden pffff ja logisch als je daar als een verwaande zombie rondloopt....
pi_190359174
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Eagles89 het volgende:
Wat denk je dat ze je gratis twee weken in een 2k per dag villa laten slapen in Thailand als je geen druppel drinkt en geen verleider normaal te woord wilt staan...en dan nu klagen dat de verleiders gepushed werden pffff ja logisch als je daar als een verwaande zombie rondloopt....
Maar als dit is hoe je echt bent?
Zoals Laura, die in elkaar geslagen werd op straat omdat 'ze het programma verpest'. Dat meisje is kennelijk zo, ze houdt niet van wilde feesten en miste haar partner. Dus in plaats van dat mensen bewonderen dat iemand trouw is, wordt ze in elkaar gebeukt. :?

https://www.ad.nl/show/te(...)ze-kijkers~a085ad5e/

Ik vraag me echt af soms in wat voor wereld we leven. Als een vrouw te 'sletterig' is, dan is het haar eigen schuld dat een man zich niet in kan houden. Let ze goed op haar grenzen, dan is ze verwaand...
  dinsdag 10 december 2019 @ 14:18:45 #51
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_190362463
Ik vind die liefdesscènes met Ashley/Ben echt storend fake. Bijvoorbeeld bij de waterval: van meerdere kanten staat er een camera op ze gericht, dan is er toch weinig spontaans meer aan. Dat gevoel heb ik sowieso meer bij de US versie, alles is te gladjes geproduceerd en nagespeeld. Die eerste zoen van David en Toneata bij het zwembad :')

En waar ik me het meest aan erger: Mark Walberg die keer op keer naar die iPad moet lopen om de beelden te laten zijn bij het vuurkamp :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_190364562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind die liefdesscènes met Ashley/Ben echt storend fake. Bijvoorbeeld bij de waterval: van meerdere kanten staat er een camera op ze gericht, dan is er toch weinig spontaans meer aan. Dat gevoel heb ik sowieso meer bij de US versie, alles is te gladjes geproduceerd en nagespeeld. Die eerste zoen van David en Toneata bij het zwembad :')
Ja of Casey die in allerlei posities aan het huilen is op zijn kamer. Wat vanuit meerdere hoeken in de kamer gefilmd is. 8)7
pi_190370708
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 17:02 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Ja of Casey die in allerlei posities aan het huilen is op zijn kamer. Wat vanuit meerdere hoeken in de kamer gefilmd is. 8)7
Als je ze volgt op socials (het programma is daar nog bezig, Videoland loopt maar 2 dagen achter op de USA) dan is wat er gebeurt is gewoon allemaal echt hoor. Maar hoe het geedit is, en hoe ze sommige kandidaten hebben uitgelicht, en sommige situaties inderdaad gefilmd hebben, is het wel “nepper” dan de NL versie. Maar het is niet zo dat de relaties of het vreemdgaan in scene is gezet, dat geloof ik totaal niet.
pi_190370808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:44 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Maar als dit is hoe je echt bent?
Zoals Laura, die in elkaar geslagen werd op straat omdat 'ze het programma verpest'. Dat meisje is kennelijk zo, ze houdt niet van wilde feesten en miste haar partner. Dus in plaats van dat mensen bewonderen dat iemand trouw is, wordt ze in elkaar gebeukt. :?

https://www.ad.nl/show/te(...)ze-kijkers~a085ad5e/

Ik vraag me echt af soms in wat voor wereld we leven. Als een vrouw te 'sletterig' is, dan is het haar eigen schuld dat een man zich niet in kan houden. Let ze goed op haar grenzen, dan is ze verwaand...
Als je zoals Laura bent had je niet moeten meedoen. Elke avond ging die al om 20:00 naar dr bed volgens de verleiders, en ze dronk niet/nauwelijks. Dan moet je gewoon niet meedoen. Dan heb je de casting echt bedonderd of de casting heeft een blunder begaan zo iemand mee te laten doen.
Demi en Rodanya waren ook van die extreme ”party poopers” , ook wel geblunder om dat soort aandachtsgeile trutjes te selecteren.
pi_190378348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 22:22 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Als je zoals Laura bent had je niet moeten meedoen. Elke avond ging die al om 20:00 naar dr bed volgens de verleiders, en ze dronk niet/nauwelijks. Dan moet je gewoon niet meedoen. Dan heb je de casting echt bedonderd of de casting heeft een blunder begaan zo iemand mee te laten doen.
Demi en Rodanya waren ook van die extreme ”party poopers” , ook wel geblunder om dat soort aandachtsgeile trutjes te selecteren.
Maar waarom zou ze alleen mee mogen doen als ze zichzelf vol gooit met drank? Je ziet bij Temptation USA dat de vrouwen sowieso sneller voor de bijl gaan als een man oprechte interesse lijkt te tonen, daar is geen drank voor nodig.
En Laura omschrijft zichzelf als een wilde in bed, maar zat er geen man bij die ze aantrekkelijk vond. (wat ik best begrijp, want de verleiders dat seizoen waren waardeloos). Ik zou (als ik mee zou doen) sneller verliefd worden, als een man ook wat te vertellen heeft, een interessante baan heeft, snapt hoe je een vrouw moet behandelen. De verleiders in TI NL worden kennelijk geselecteerd op hoeveel uur ze in de sportschool rondhangen. Het zijn allemaal eigengeilers.
pi_190378380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 22:22 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Als je zoals Laura bent had je niet moeten meedoen. Elke avond ging die al om 20:00 naar dr bed volgens de verleiders, en ze dronk niet/nauwelijks. Dan moet je gewoon niet meedoen. Dan heb je de casting echt bedonderd of de casting heeft een blunder begaan zo iemand mee te laten doen.
Demi en Rodanya waren ook van die extreme ”party poopers” , ook wel geblunder om dat soort aandachtsgeile trutjes te selecteren.
Het ligt ook wel een beetje aan de groep waarin iemand terecht komt. Rodanya is toch 'n beetje zo'n Sneaky Lisa type of zoiets zal men erin hebben gezien.

Verder wel eens hoor. De focus lag bij de deelnemers vooral op hun kop op televisie krijgen en popi-jopi doen voor wat Instagram volgers en niet zo zeer op het spelen van het spel.

Het programma is zo wel een beetje slachtoffer geworden van het eigen succes.
pi_190387104
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:33 schreef Michellee het volgende:

Maar goed, Rodanya vind ik echt vreselijk geworden toen ze haar zwangerschap zo vreselijk aan het uitbuiten was.
Daarvoor was ze al vreselijk.
pi_190403930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 12:58 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Maar waarom zou ze alleen mee mogen doen als ze zichzelf vol gooit met drank? Je ziet bij Temptation USA dat de vrouwen sowieso sneller voor de bijl gaan als een man oprechte interesse lijkt te tonen, daar is geen drank voor nodig.
En Laura omschrijft zichzelf als een wilde in bed, maar zat er geen man bij die ze aantrekkelijk vond. (wat ik best begrijp, want de verleiders dat seizoen waren waardeloos). Ik zou (als ik mee zou doen) sneller verliefd worden, als een man ook wat te vertellen heeft, een interessante baan heeft, snapt hoe je een vrouw moet behandelen. De verleiders in TI NL worden kennelijk geselecteerd op hoeveel uur ze in de sportschool rondhangen. Het zijn allemaal eigengeilers.
Tja dat is wel waar. Maar je hoeft je zelf alsnog niet vol te gooien met drank, je kunt op zn minst mee feesten tot de eersten naar bed gaan van de verleiders, en niet iedere avond zelf om 20:00 al naar bed gaan wat ze dus schijnbaar echt deed.
Verder wel eens dat ze beter moeten casten ook op verleiders, want er komt idd weinig zinnigs uit. Maar misschien willen de serieuze mannen niet mee doen. Ik in elk geval niet. De USA versie is daarin totaal anders inderdaad. Maar die zijn ook een stuk ouder, en die simpele sportschool types worden voor vrouwen die ouder worden dan ook veel minder interessant en in de “oudere” USA variant dus ook minder gecast.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagles89 op 12-12-2019 20:09:14 ]
pi_190404099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 13:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het ligt ook wel een beetje aan de groep waarin iemand terecht komt. Rodanya is toch 'n beetje zo'n Sneaky Lisa type of zoiets zal men erin hebben gezien.

Verder wel eens hoor. De focus lag bij de deelnemers vooral op hun kop op televisie krijgen en popi-jopi doen voor wat Instagram volgers en niet zo zeer op het spelen van het spel.

Het programma is zo wel een beetje slachtoffer geworden van het eigen succes.
Precies, het is een enorme blunder te selecteren op koppels die misschien knap zijn maar alleen deelnemen vanwege de aandacht. Afgelopen seizoen hebben ze op meerdere vlakken enorm slecht gecast, ik verwacht in het nieuwe seizoen dat daar op is gelet en ze nu wat oudere types hebben gekozen en minder gefocust op meedoen voor de fame. Dat hoop iik tenminste.
pi_190439017
Zo, Kate gaf even duidelijk haar mening tegenover David. Kei en kei hard. *O* Team Kate.

Zo blij dat Rick en Ashley toch nog samen het eiland verlieten O+ O+
Striving to be more than average.
pi_190444170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef Daniane het volgende:
Zo, Kate gaf even duidelijk haar mening tegenover David. Kei en kei hard. *O* Team Kate.

Zo blij dat Rick en Ashley toch nog samen het eiland verlieten O+ O+
Jaaa!! Helemaal mee eens!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:29:14 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190445231
Ik ook, go Kate *O*

En vandaag eigenlijk de tweede koppels waarvan je al een beetje kon verwachten hoe het af zou lopen, dus extra benieuwd naar volgende week :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190450286
Ik kan niet wachten tot Casey Ashley ter huwelijk vraagt. Ik vind Casey echt een vreselijke vent.
  zondag 15 december 2019 @ 20:46:03 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190464070
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:21 schreef Michellee het volgende:
Ik kan niet wachten tot Casey Ashley ter huwelijk vraagt. Ik vind Casey echt een vreselijke vent.
Ik ook, hopelijk gooit ze de ring in het kampvuur.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190473153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef Daniane het volgende:
Zo, Kate gaf even duidelijk haar mening tegenover David. Kei en kei hard. *O* Team Kate.

Zo blij dat Rick en Ashley toch nog samen het eiland verlieten O+ O+
Kate! _O_
Wat een bazin he!

David: ik zal even vertellen wat ik gedaan heb en met wie want dat maakt het minder erg. :?
pi_190473181
Ik had dit nooit verwacht van haar toen ze net op het eiland kwam.
Toen was ze zo kwetsbaar.

Ik zit me al helemaal te verheugen op volgende week. Ik verwacht dat Casey zichzelf nog harder voor lul gaat zetten als David deed.
  maandag 16 december 2019 @ 12:30:20 #67
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190474392
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Kate! _O_
Wat een bazin he!

David: ik zal even vertellen wat ik gedaan heb en met wie want dat maakt het minder erg. :?
Mijn vriendin en ik hebben dat fragment echt 10x afgespeeld of zo. We vonden steeds nieuwe grappige nuances. Die manier waarop Kate even vluchtig met haar ogen naar Mark Wahlberg kijkt, die amper zijn lachen kan inhouden. ''Wat een mongool is die gast'' zie je hem denken.

''Everything you told me was complete, and utter bullshit!''

Fantastisch.

Ook grappig hoe zij begint met ''Thank you for bringing me here'' en hij reageert met ''I'm sorry for bringing you here''. Dan luister je dus echt total niet.

''I had to watch you have sex with multiple people''. _O-

Ik kan echt niet wachten tot de Casey en Ashley klapper volgende week.
  maandag 16 december 2019 @ 12:37:21 #68
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190474506
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 19:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hij is wel salesman geweest he :')
Even een babbeltje en hup hij heeft Ashley zo weer terug.

Nou ik hoop dat ze hem volgende week keihard laat zitten met zijn ring. Wat een arrogante dwaas zeg. Ashley mag blij zijn dat ze van hem af is.
Ik genoot ook echt van dat gesprek waarin hij haar typeerde als ''een rat die haar weg naar buiten knaagt''. :') WTF gast, er zijn microfoons en camera's bij, besef je dat niet? En later over dat hij haar met emotionele manipulatie en trucs wel weer voor zich zou winnen. ''Give a guy a chance''. Natuurlijk werd dat getoond bij het kampvuur.

Je zag die twee chicks die bij hem zaten echt kijken met zo'n blik van ''die gast is een sociopaat, ik heb medelijden met zijn vriendin, hoe kom ik hier weg''. Heel bevreemdend. Voor die met dat donkere haar keek met onverholen afschuw terwijl hij een eind weg zat te leuteren.
  Miss 200.000.000! maandag 16 december 2019 @ 12:47:47 #69
367000 roos94
pi_190474675
Kate heeft haar vorige man bedonderd, boontje komt om zijn loontje. Geen medelijden mee hoor.
  Miss 200.000.000! maandag 16 december 2019 @ 12:49:34 #70
367000 roos94
pi_190474710
Die presentator heeft een vrouw :? Dacht dat hij zo gay als de neten was :D
pi_190475735
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:47 schreef roos94 het volgende:
Kate heeft haar vorige man bedonderd, boontje komt om zijn loontje. Geen medelijden mee hoor.
Maar ze is wel zo eerlijk om het te melden terwijl het helemaal niets met haar relatie te maken heeft met David. Er is nog wel een verschil met het echte leven en deze opnames, nu zie je het gebeuren. En als je je vent al met 3 verschillende vrouwen ziet vanaf dag 2, terwijl hij jou daar brengt om te laten zien dat hij voor je gaat, is dat best lullig.
  maandag 16 december 2019 @ 14:40:45 #72
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190476989
Ja, die vlieger gaat bij mij ook niet op hoor. Heel veel stellen gaan naar Temptation juist omdat één van de partners een scheve schaats heeft gereden, om de relatie te testen. Ik bedoel, hoe heette die Vlaamse gast ook alweer die 5 keer vreemd was gegaan? Kevin? :')

Lijkt mij fair om mensen te beoordelen op wat ze tijdens het programma doen.
pi_190478044
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:49 schreef roos94 het volgende:
Die presentator heeft een vrouw :? Dacht dat hij zo gay als de neten was :D
Wel een geniale gast. Zit in mijn top 2 van favoriete Mark Wa(h)lbergs.

Heerlijk al dat advies wat hij ze geeft bij het kampvuur steeds _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 16 december 2019 @ 16:18:12 #74
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190478409
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel een geniale gast. Zit in mijn top 2 van favoriete Mark Wa(h)lbergs.

Heerlijk al dat advies wat hij ze geeft bij het kampvuur steeds _O-
Ik moet ZO hard lachen om hoe Amerikaans dat is :D "You're here for your own growth and process" Ja eh prima, maar mijn vent ligt bovenop een ander :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190478882
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef Meke het volgende:
"You're here for your own growth and process"
Inmiddels ben ik ook begonnen met TI USA te kijken (loop nog wat afleveringen achter op VL), maar hier moet ik ook steeds om lachen. "Je bent hier om te groeien", terwijl ze soms emotioneel kapot zitten te gaan. :') Ja oké, uiteindelijk kom je er wel sterker uit met jezelf (weliswaar met een gestopte relatie), maar op zo'n moment op het vuurkamp dringt dat toch niet tot je door. En idd. zó Amerikaans...

Of het nou nep is of niet, ik vind de USA-versie wel anders (misschien wel beter?) opgezet tov de huidige NL/BE-versie. Hoe stellen en de singles gecast worden (bijv. via Skype en zonder je torso of tattoos te laten zien :') ), het oogt minder plat en deelnemers lijken toch eerder op zoek te zijn naar liefde ipv "dingen kapot te maken". Maar oké, van de andere kant zijn Amerikanen er natuurlijk ook wel koning in door iets echt te laten lijken terwijl het geacteerd is.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_190479703
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik moet ZO hard lachen om hoe Amerikaans dat is :D "You're here for your own growth and process" Ja eh prima, maar mijn vent ligt bovenop een ander :?
Dit is ook precies waar mijn kokhalsreflex op aanslaat :)
Verder een erg vermakelijk programma maar als je dan na zoveel weken een videoboodschap mag sturen naar je lover aan de andere kant en dat begint steevast met “omg Jason, you wouldn’t believe how much I’ve grown as a person :r I’ve learned so much about life and who I am blablabla” dan neem ik het verder wel met een schepje zout hoor. Mijn god wat een gezwets.

Verder eens en is deze Amerikaanse TI honderd keer beter dan onze losgeslagen probleemwijken versie, waar ik eigenlijk ook wel een beetje klaar mee ben.
  maandag 16 december 2019 @ 18:09:31 #77
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190480231
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel een geniale gast. Zit in mijn top 2 van favoriete Mark Wa(h)lbergs.

Heerlijk al dat advies wat hij ze geeft bij het kampvuur steeds _O-
Hij heeft een van die donkere vrouwen zowat opgevoed bij een van die kampvuren. "Ben je een klein meisje dat aandacht nodig heeft, of ben je uitgegroeid tot een echte vrouw?"

Dr. Phil is er niks bij.
pi_190480405
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hij heeft een van die donkere vrouwen zowat opgevoed bij een van die kampvuren. "Ben je een klein meisje dat aandacht nodig heeft, of ben je uitgegroeid tot een echte vrouw?"

Dr. Phil is er niks bij.
Dat was het beste moment ja..dat hij vroeg of het kleine meisje antwoord gaf of de vrouw _O-

Die meid had gewoon echt een breakthrough moment daar door hem _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_190493497
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik genoot ook echt van dat gesprek waarin hij haar typeerde als ''een rat die haar weg naar buiten knaagt''. :') WTF gast, er zijn microfoons en camera's bij, besef je dat niet? En later over dat hij haar met emotionele manipulatie en trucs wel weer voor zich zou winnen. ''Give a guy a chance''. Natuurlijk werd dat getoond bij het kampvuur.

Je zag die twee chicks die bij hem zaten echt kijken met zo'n blik van ''die gast is een sociopaat, ik heb medelijden met zijn vriendin, hoe kom ik hier weg''. Heel bevreemdend. Voor die met dat donkere haar keek met onverholen afschuw terwijl hij een eind weg zat te leuteren.
dat was inderdaad een heel bizar inkijkje in zijn brein ja
Dat hij zegt, ik zat in sales en alles draait om; als ik jou geef wat je wil, zou je het dan nemen of weglopen

met andere woorden, ik wil het haar pas geven als ik er zelf profijt van heb (zodat ze bij me blijft) en niet omdat ik het zelf wil
pi_190497755
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik ook begonnen met TI USA te kijken (loop nog wat afleveringen achter op VL), maar hier moet ik ook steeds om lachen. "Je bent hier om te groeien", terwijl ze soms emotioneel kapot zitten te gaan. :') Ja oké, uiteindelijk kom je er wel sterker uit met jezelf (weliswaar met een gestopte relatie), maar op zo'n moment op het vuurkamp dringt dat toch niet tot je door. En idd. zó Amerikaans...

Of het nou nep is of niet, ik vind de USA-versie wel anders (misschien wel beter?) opgezet tov de huidige NL/BE-versie. Hoe stellen en de singles gecast worden (bijv. via Skype en zonder je torso of tattoos te laten zien :') ), het oogt minder plat en deelnemers lijken toch eerder op zoek te zijn naar liefde ipv "dingen kapot te maken". Maar oké, van de andere kant zijn Amerikanen er natuurlijk ook wel koning in door iets echt te laten lijken terwijl het geacteerd is.
Het moet natuurlijk raar lopen wil iets dat gescript is niet beter eruit ziet op televisie dan iets wat niet gescript is en waar men afhankelijk is van de nukken en grillen van wat aandachtshoertjes en kneuzen van Instagram.
pi_190510446
Maar is er nou al bekend of er wel of geen Nederlandse Temptation komt in het voorjaar?
  woensdag 18 december 2019 @ 09:25:01 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190510945
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik genoot ook echt van dat gesprek waarin hij haar typeerde als ''een rat die haar weg naar buiten knaagt''. :') WTF gast, er zijn microfoons en camera's bij, besef je dat niet? En later over dat hij haar met emotionele manipulatie en trucs wel weer voor zich zou winnen. ''Give a guy a chance''. Natuurlijk werd dat getoond bij het kampvuur.

Je zag die twee chicks die bij hem zaten echt kijken met zo'n blik van ''die gast is een sociopaat, ik heb medelijden met zijn vriendin, hoe kom ik hier weg''. Heel bevreemdend. Voor die met dat donkere haar keek met onverholen afschuw terwijl hij een eind weg zat te leuteren.
Ja mooi was dat. Ook toen hij na de dreamdate terug kwam en vol trots zat te vertellen dat hij een ring had gekocht, echt niemand enthousiast reageren _O-
En Rick die een eyeroll bijna niet verborgen kon houden :D

Heb nu al zin in zaterdagochtend.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190511242
Ik begreep dat de volgende aflevering 2u lang is, zowel de laatste 2 kampvuren en daarnaast de reunie erachter aan.

Ik zag al beelden van Casey op zijn knieen..... _O-
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 december 2019 @ 00:36:27 #84
367000 roos94
pi_190568568
Het is D-Day!
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 december 2019 @ 11:02:20 #85
367000 roos94
pi_190571849
Gooi even alles in spoilers.

Finale aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door roos94 op 21-12-2019 11:41:43 ]
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 december 2019 @ 15:13:33 #86
367000 roos94
pi_190575906

Hier is de Reunie. Zeker het kijken waard *O*
pi_190576562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 08:30 schreef Mister1984 het volgende:
Maar is er nou al bekend of er wel of geen Nederlandse Temptation komt in het voorjaar?
Nee.

Maar volgens mij waren er sowieso al twijfels of men door zou gaan.
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:17:33 #88
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190578205
Echt een drama die reunie, lijkt wel Jerry Springer! Gekijf en geschreeuw en wiebelende tieten en vingers. Beschamend. Zeker met die Peyton, wat een bizar mens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190579064
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:02 schreef roos94 het volgende:
En de reunie krijgen wij niet te zien
Volgende week pas op Videoland, aparte aflevering
pi_190607484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee.

Maar volgens mij waren er sowieso al twijfels of men door zou gaan.
Met nee bedoel je, het is nog niet duidelijk?
Of nee, het gaat definitief niet door?
pi_190607695
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 06:51 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Met nee bedoel je, het is nog niet duidelijk?
Of nee, het gaat definitief niet door?
Het gaat niet door.
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 08:21:53 #92
382129 crew  Donna
pi_190607785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Volgende week pas op Videoland, aparte aflevering
Ja komtie er wel op? Dan wacht ik nog even thanks!
pi_190608401
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 06:51 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Met nee bedoel je, het is nog niet duidelijk?
Of nee, het gaat definitief niet door?
Met nee bedoel ik dat het nog niet duidelijk is.

Maar ik denk dat het ook gewoon niet door gaat. Volgens mij was er al discussie over al dan niet doorgaan en in welk format. Afgelopen editie was natuurlijk een ramp.
  maandag 23 december 2019 @ 11:05:38 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190609467
Thomas Cox (van TI VIPS) heeft 'vrolijk' geinstagramd over een influencer reis naar Saudi Arabie,


quote:
“Dat er een journalist wordt vermoord is natuurlijk verschrikkelijk. Maar die dingen gebeuren in deze harde wereld overal.”


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190612311
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
Thomas Cox (van TI VIPS) heeft 'vrolijk' geinstagramd over een influencer reis naar Saudi Arabie,
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die heeft echt 0 hersencellen in zijn kutkop zitten. :')
  maandag 23 december 2019 @ 16:15:22 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190613773
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
Thomas Cox (van TI VIPS) heeft 'vrolijk' geinstagramd over een influencer reis naar Saudi Arabie,
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:{

Weet je op welk account dit was?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 23 december 2019 @ 16:26:12 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190613989
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Meke het volgende:

[..]

:{

Weet je op welk account dit was?
https://www.instagram.com/thomascox/?hl=nl Las al dat bepaalde mensen de posts al niet meer kunnen vinden. Ah, als je terugscrollt naar maart 2019, zie je wat posts met arabieren voorbij komen en een aantal mensen die hem de waarheid vertellen.

In zijn story heeft-ie zich blijkbaar sinds kort of vandaag ingedekt met bovenstaand verhaaltje.

[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 23-12-2019 16:31:44 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 23 december 2019 @ 16:32:32 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190614114

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190616592
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
Thomas Cox (van TI VIPS) heeft 'vrolijk' geinstagramd over een influencer reis naar Saudi Arabie,
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een journalist af laten slachten in de ambassade... Ja dat gebeurt overal wel. :')
pi_190617121
Een klacht over Thomas Cox, altijd terecht.
pi_190617145
https://www.instagram.com/p/B5YVhu7gfzI/?igshid=1kui22s7sahzo

Vond dit wel sterk van Ruud. Temptation is niet nep, je bent gewoon zelf een vreemdganger. Daar is niks aan gemanipuleerd, dat doe je of doe je niet.
pi_190619246
'Influencers' dat is toch wel het schuim der aarde.
pi_190620234
Thomas :') :r
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_190623453
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met nee bedoel ik dat het nog niet duidelijk is.

Maar ik denk dat het ook gewoon niet door gaat. Volgens mij was er al discussie over al dan niet doorgaan en in welk format. Afgelopen editie was natuurlijk een ramp.
Toch zou ik het als RTL zijnde super zonde vinden om al een volledig gefilmd seizoen zomaar ff weg te gooien. Zit toch een hoop tijd en moeite in. Zend het anders uit op RTL7 ofzo als je bang bent voor slechte kijkcijfers.
pi_190625159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:34 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Toch zou ik het als RTL zijnde super zonde vinden om al een volledig gefilmd seizoen zomaar ff weg te gooien. Zit toch een hoop tijd en moeite in. Zend het anders uit op RTL7 ofzo als je bang bent voor slechte kijkcijfers.
of alleen op videoland
pi_190625220
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:35 schreef -Straw- het volgende:
Een klacht over Thomas Cox, altijd terecht.
Wat een ongelooflijke loser is dat, geef hem gewoon geen aandacht :r
pi_190631541
Ja dat seizoen komt vast wel een keer beschikbaar.
SOONY
pi_190797355
Ik vind het ergens wel sneu voor die koppels die dus afgelopen maand meegedaan hebben en hun relatie geriskeerd hebben voor helemaal niks, en alle verleiders en verleidsters die meededen om daarna semi BN'er te worden en een "carriere" als "influencer" te kunnen starten, maar dat alles nu in rook zien opgaan :') :{
pi_190797667
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt een drama die reunie, lijkt wel Jerry Springer! Gekijf en geschreeuw en wiebelende tieten en vingers. Beschamend. Zeker met die Peyton, wat een bizar mens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar dat Kate zich weer laat inpakken door hem. Ze kan toch 10x beter krijgen :?
En hij heeft echt een heel raar hoofd :{
pi_190798232
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 08:39 schreef Magica het volgende:

[..]

Bizar dat Kate zich weer laat inpakken door hem. Ze kan toch 10x beter krijgen :?
En hij heeft echt een heel raar hoofd :{
Ik vind het echt ongelofelijk dat Kate er weer intrapt dan denk ik hoe dan. Bij de reunie hebben ze zelfs alle opnames al gezien.
pi_190798276
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik vind het echt ongelofelijk dat Kate er weer intrapt dan denk ik hoe dan. Bij de reunie hebben ze zelfs alle opnames al gezien.
Ja, eigenlijk verdient ze het zou je bijna zeggen -O-
pi_190798293
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk verdient ze het zou je bijna zeggen -O-
Ik wilde het net nog erbij typen dan vraag je er praktisch om.
pi_190800409
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik vind het echt ongelofelijk dat Kate er weer intrapt dan denk ik hoe dan. Bij de reunie hebben ze zelfs alle opnames al gezien.
Weet je wie ook weer bij elkaar zijn? :X Deborah en Tim.
  dinsdag 31 december 2019 @ 11:47:28 #114
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_190801410
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 11:11 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Weet je wie ook weer bij elkaar zijn? :X Deborah en Tim.
Waar staat dat?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:34:31 #117
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190805853
quote:
Deze heb ik echt nog iedere keer in m'n hoofd als ik het origineel hoor _O- _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190809129
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 december 2019 11:47 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Op hun instagram.
pi_190809154
quote:
Oh gelukkig. Ik had de indruk dat ze weer samen waren gezien foto's op insta. Hij lijkt wel vrij veel met haar bezig. Stalkerig type.
pi_190816648
Ik hoorde volgens mij bij Boulevard of iets op internet dat Temptation Island gewoon terug keert volgend jaar. Niks echt officieel maar ja helemaal van de buis halen slaat natuurlijk nergens op.

Ik verwacht dat de opgenomen versie gewoon wordt aangepast
SOONY
pi_190819317
Die reunie die sinds zaterdag online staat op Videoland is echt zo Amerikaans...iedereen ziet er niet uit veel te extreem opgedirkt alle vrouwen zo extreem diep gesneden decollete dat het gewoon even hilarisch als diep triest is. De verleiders en koppels vond ik ook allemaal opeens veel minder knap en zeker overkomen dan in de meer geknipte afleveringen op het eiland. Dan zie je hoe ze personen kunnen laten voor komen op TV, tijdens een reunie is dat veel moeilijker knippen en blijven er maar een hoopje fragiele personen over die vooral hysterisch doen, veel schreeuwen en veel huilen. Ze hebben in mijn ogen allemaal verloren. Vooral koppel David en Kate zeg, die laatste die ter plekke nog even tijdens die reunie achter nieuwe vreemdgaan acties van David komt.
pi_190836741
quote:
Ongelooflijk..
pi_190839582
Die USA-reünie was echt gênant :') en dan hebben ze het steeds over "growth", maar uiteindelijk lopen ze elkaar alleen maar af te bekken en (sommigen) te huilen.

quote:
Sjezus, die verdient echt beter, maar ze heeft echt een enorme plank voor haar hoofd. :N
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2020 @ 13:18:56 #125
367000 roos94
pi_190841912
Kate is een trut die haar vorige kerel belazerde, nu zit ze met een serial cheater en zal ze wel weer belazerd worden en zij zal hem ook bedonderen. Passen dus prima bij elkaar, niks meer aan doen.
pi_190870124
Ik denk echt hoeveel is dan je eigenwaarde als je bij hem blijft. Hij heeft je tot het bot vernederd door daar een trio te houden en dan bij het kampvuur te kiezen voor een andere vrouw.
pi_190927936
Er schijnt dus toch wel degelijk gewoon een NL/Belgie Temptation Island te komen dit jaar. De koppels zijn al bekendgemaakt.
pi_190928006
Natuurlijk komt het gewoon, zolang er veel mensen kijken blijven er nieuwe seizoenen komen.
  Moderator woensdag 8 januari 2020 @ 15:15:19 #129
446930 crew  ESF1Gamer
pi_190936710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:45 schreef Mister1984 het volgende:
Er schijnt dus toch wel degelijk gewoon een NL/Belgie Temptation Island te komen dit jaar. De koppels zijn al bekendgemaakt.
Schijnt volgende maand alleen op de Belgische zender VIJF worden uitgezonden. Er is niks bekend wanneer of het in Nederland wordt uitgezonden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 10 januari 2020 @ 10:23:20 #130
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190960843
Yasmin schijnt het tegenwoordig met regisseur Arne Toonen (45) te doen. Hij is de ex van Birgit Schuurman.


https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-smoorverliefd
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 januari 2020 @ 12:57:13 #131
367000 roos94
pi_190962806
Joshua de verleider heeft een zwaar auto ongeluk gehad.

https://www.google.com/am(...)-na-auto-ongeluk.amp
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 januari 2020 @ 13:10:37 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190962937
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:23 schreef AgnesGru het volgende:
Yasmin schijnt het tegenwoordig met regisseur Arne Toonen (45) te doen. Hij is de ex van Birgit Schuurman.


https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-smoorverliefd
nice goed gescoord van die gast een beetje een irritant wijf maar wel lekker en toch een prestatie met ze 45 gezien ze 25 is petje af.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190976218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:23 schreef AgnesGru het volgende:
Yasmin schijnt het tegenwoordig met regisseur Arne Toonen (45) te doen. Hij is de ex van Birgit Schuurman.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-smoorverliefd
Ik dacht dat ze het net officieel had gemaakt dat ze met iemand van Love Island was?
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 januari 2020 @ 11:47:50 #134
367000 roos94
pi_190977041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 10:12 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze het net officieel had gemaakt dat ze met iemand van Love Island was?
Das Yasmine
pi_191004681
De Yasmin die we hier bedoelen is de ex van Thomas Cox?
  Moderator maandag 13 januari 2020 @ 07:05:35 #136
382129 crew  Donna
pi_191005037
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 03:02 schreef Mister1984 het volgende:
De Yasmin die we hier bedoelen is de ex van Thomas Cox?
Ja (moest even Googlen voor het artikel).
pi_191005791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 10:12 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze het net officieel had gemaakt dat ze met iemand van Love Island was?
Ja da's psycho Yasmine, die heeft idd nu schijnbaar iets met Martin die daarvoor iets met Sebastiana had van LI.
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 13 januari 2020 @ 20:39:02 #138
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191014636
Evan en Morgan zijn uit elkaar, meneer ging weer vreemd. Kaci steunt Morgan _O_

https://www.rtlboulevard.(...)-verbreekt-verloving
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! vrijdag 24 januari 2020 @ 13:07:45 #139
367000 roos94
pi_191173464
Jeremy en Vanessa zijn ook klaar. Wel jammer eigenlijk.. waren 9 jaar samen. -O-

pi_191173940
Ok laat maar, net de reünie aflevering gezien WTF was dat.

[ Bericht 87% gewijzigd door hoe-die-nie op 25-01-2020 00:16:11 ]
  vrijdag 24 januari 2020 @ 13:44:53 #141
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_191173992
En Rodanya en Morgan zijn ouders geworden van Levay Ace.

https://www.glamour.nl/ni(...)on-island-zoon-naam/
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Miss 200.000.000! vrijdag 24 januari 2020 @ 13:51:49 #142
367000 roos94
pi_191174092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Rodanya en Morgan zijn ouders geworden van Levay Ace.

https://www.glamour.nl/ni(...)on-island-zoon-naam/
Je zou maar een Rodanya en Morgan als ouders hebben. Beide zeer nare manipulatieve mensen
pi_191175128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 13:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Je zou maar een Rodanya en Morgan als ouders hebben. Beide zeer nare manipulatieve mensen
Ik weet het van Morgan niet meer zo goed maar Rodanya vond ik echt niet om uit te staan. :X
  Miss 200.000.000! vrijdag 24 januari 2020 @ 20:28:47 #144
367000 roos94
pi_191179846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 14:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik weet het van Morgan niet meer zo goed maar Rodanya vond ik echt niet om uit te staan. :X
Die pompte voor temptation tijdens de relatie met Rodanya regelmatig meerdere vrouwen vol in hotels terwijl hij tegen Rodanya zei dat hij met vrienden ging gamen.

Koekoek
pi_191361150
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191362132
quote:
zolang het internet nu niet heel boos ontploft :P
pi_191362640
quote:
Koppels al bekend?

Dus woensdagavond ipv de donderdagavond
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191362691
Op Videoland de eerste 3 afleveringen :D
pi_191362773
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef rickyszz het volgende:
Op Videoland de eerste 3 afleveringen :D
Staan ze nu op Videoland?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191363225
JAAAAAA TEMPA SQUAD UNITED :B _O_
SOONY
pi_191363260
_O_

Temptation Island Resurrection
SOONY
  Miss 200.000.000! woensdag 5 februari 2020 @ 21:21:43 #152
367000 roos94
pi_191367159
Staat het al online?
pi_191367186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:21 schreef roos94 het volgende:
Staat het al online?
Nope, helaas
pi_191369019
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:32 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Staan ze nu op Videoland?
Nee, nog 3 weekjes wachten :P
pi_191372286
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:20 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Koppels al bekend?

Dus woensdagavond ipv de donderdagavond
En kennelijk 5 koppels (of er valt er 1 af)
pi_191380281
Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk BE



Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert NL



Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt BE



Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren NL



Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

https://www.telegraaf.nl/(...)mptation-island-2020
SOONY
pi_191380816
Ben wel benieuwd naar die Christian en Angela. Normaal zijn het van die typische mensen die meedoen. Maar ze hebben allebei een prima baan/zijn intelligent. Meestal wil je dan toch niet gezien worden in zo'n programma.
pi_191380848
Ze hebben allemaal maar weinig vertrouwen, maar zijn wel redelijk snel gaan samenwonen..... :)
  Miss 200.000.000! donderdag 6 februari 2020 @ 20:19:54 #160
367000 roos94
pi_191381841
Die gaan allemaal falen, zie je nu al aan die koppen.
  donderdag 6 februari 2020 @ 23:07:53 #161
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191385505
Die Karim zou zo een Roelvink kunnen zijn :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191386465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:19 schreef roos94 het volgende:
Die gaan allemaal falen, zie je nu al aan die koppen.
Ik hoop het *O* *O* *O*
pi_191386476
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 23:07 schreef AgnesGru het volgende:
Die Karim zou zo een Roelvink kunnen zijn :D
Staat wel een leuke kop op, ja.
pi_191387333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:18 schreef -river- het volgende:

[..]

Staat wel een leuke kop op, ja.
Vind je? Wát een rotkop. :o :X
pi_191388102
De Nederlanders stellen zijn gedoemd om te mislukken.
SOONY
  Moderator vrijdag 7 februari 2020 @ 07:50:01 #166
446930 crew  ESF1Gamer
pi_191388249
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 07:31 schreef DKUp het volgende:
De Nederlanders stellen zijn gedoemd om te mislukken.
Meestal waren de Belgen die als eerste de fout in gingen bij vorige seizoenen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191388751
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 02:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vind je? Wát een rotkop. :o :X
Idd, en hij lijkt wel knetterstoned.. de Nederlandse koppels zijn sowieso behoorlijk matig :')
pi_191418073
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 07:50 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Meestal waren de Belgen die als eerste de fout in gingen bij vorige seizoenen
De verhaaltjes van de Nederlandse stellen lijken in ieder prijs te geven dat ze totaal niet stabiel zijn. De Belgen zijn vreemder dus die kunnen altijd voor de bijl gaan :9

Vorig seizoen was enorm saai van de normale editie...... }:|
SOONY
  Moderator zondag 9 februari 2020 @ 09:08:53 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_191421445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

De verhaaltjes van de Nederlandse stellen lijken in ieder prijs te geven dat ze totaal niet stabiel zijn. De Belgen zijn vreemder dus die kunnen altijd voor de bijl gaan :9

Vorig seizoen was enorm saai van de normale editie...... }:|
Sidney was echt goud. Man, hoe die flipte bij van alles
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191421764
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:08 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Sidney was echt goud. Man, hoe die flipte bij van alles
Dat was een soort van grote act. Het mooiste kwam na TEMPTAAAAAATION, toen Demi hem betrapte met een andere dame. Boontje komt op zijn loontje.
SOONY
pi_191431690
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:41 schreef Magica het volgende:
Idd, en hij lijkt wel knetterstoned..
Niet high on life zijn. :')
pi_191491303
Yeah Right ;)

JAAAAA TEMPTAAAAAAAAAAAAATION |:)
SOONY
  Miss 200.000.000! vrijdag 14 februari 2020 @ 00:25:32 #173
367000 roos94
pi_191498052
Genot _O_
pi_191499797
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:08 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Sidney was echt goud. Man, hoe die flipte bij van alles
Dit, die zorgde tenminste nog glimlachen aan onze kant :P
  vrijdag 14 februari 2020 @ 10:21:44 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191501011
quote:
Ze zien er menselijker uit dan vorige seizoenen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191505895
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze zien er menselijker uit dan vorige seizoenen.
Heeft misschien ook een beetje met leeftijd te maken, de jongste is 23, volgens mij lag die "grens" de vorige jaren wel wat lager. Maar oké, van de andere kant, Tim van een paar seizoenen terug was toen al 30, dus het wil niet altijd iets zeggen. :')

Maar ik ben zeker benieuwd na deze trailer. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191556177

Bron: RTL

Verleiders
SOONY
  Miss 200.000.000! maandag 17 februari 2020 @ 18:50:50 #178
367000 roos94
pi_191556187
Zit geen een knapperd bij -O-
pi_191556302
quote:
Temptation Island gaat er anders uitzien

Na al de ophef rondom realitytv, steekt RTL het volgende (nog niet opgenomen) seizoen van Temptation Island in een nieuw jasje. Het moet meer lijken op de Amerikaanse versie, die door de kijkers nog meer wordt gewaardeerd.

Zo is te lezen in een oproep van castingbureau MULTA Casting. "Wij van MULTA Casting zijn op zoek naar koppels én vrijgezellen! Vanwege het succes van Temptation Island USA zoeken we voor de nieuwe Videoland-versie koppels op zoek naar antwoorden binnen hun relatie en vrijgezellen."

Grootste verschillen
De grootste verschillen tussen de huidige Nederlandse (en Vlaamse) editie en de Amerikaanse zijn dat de kandidaten wat ouder zijn en de relatietest echt serieus nemen. Waar veel Nederlandse koppels vooral meedoen voor de 'fame' en soms de verleiders zelfs uit de weg gaan, gaat de Amerikaanse versie dieper dan dat. De koppels zijn er echt om te kijken of ze niet beter bij iemand anders passen. De verleiders zijn daar dan weer niet om relaties echt kapot te maken (al doen ze dat wel), maar om serieus op zoek te gaan naar een nieuwe liefde... Juist, bij iemand die al bezet is. En hier krijgen de kandidaten niet slechts twee weken de tijd voor (zoals bij ons), maar een hele maand. Al gaan er ook Amerikaanse kandidaten na die tijd nog vreemd.

Deelname
"Zijn jullie klaar voor een volgende stap binnen jullie relatie maar speelt soms toch de vraag “Is het dit nu?” Geef je dan op!” Koppels of vrijgezellen die interesse hebben kunnen een mail sturen naar info@multacasting.com. Deze vier koppels testten hun relatie nog op de 'oude' manier.

Temptation Island 2020 (in oude stijl) is vanaf woensdagavond 26 februari wekelijks om 20.30 uur te zien op RTL 5.

https://www.superguide.nl(...)nse-editie-lijken-tv
De Videoland-versie wordt zoals de Amerikaanse versie. Langer, Nederlandse versie, oudere deelnemers, “serieuzer” en wat diepgaander :{w :Y) ;) |:)
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 februari 2020 @ 18:59:37 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191556390
weer meer terug naar de Veronica tijd dus en doen alsof het nieuw is.


They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_191559889
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: RTL

Verleiders
Ze hebben allemaal tieten
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191559957
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:55 schreef DKUp het volgende:

[..]

De Videoland-versie wordt zoals de Amerikaanse versie. Langer, Nederlandse versie, oudere deelnemers, “serieuzer” en wat diepgaander :{w :Y) ;) |:)
Gaan ze deze versie eerst op videoland uit testen of wat is?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191560119
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ze hebben allemaal tieten
Spieren heet dat.
U MAD?
pi_191560195
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 21:44 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Gaan ze deze versie eerst op videoland uit testen of wat is?
Ze zoeken nu mensen voor de Nederlandse Videoland-versie zoals de USA-variant.
Lijkt inderdaad op een test, maar ja het kan heel saai worden of juist interessanter door mensen die echt de Temptation met elkaar aangaan.

Peter van der Vorst wil natuurlijk dat dit de vaste versie gaat worden.
SOONY
pi_191582397
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
weer meer terug naar de Veronica tijd dus en doen alsof het nieuw is.

Dit fragment blijft zo goud he _O_ dat West-Vlaamse accent maakt het ook helemaal af. _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:54:42 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191583111
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze zien er menselijker uit dan vorige seizoenen.
Vind je? Lijkt door de jaren heen steeds meer trashy te worden.
Verleiders/sters ook vooral, veel plastic fantastic, nep en weinig inhoud.

-----

Blijf het overigens altijd knap vinden dat ze toch weer stellen vinden die mee willen doen :')

Benieuwd wat er van die Gringo terecht gekomen is, je schaamt je toch dood als je dat terugkijkt :X
pi_191586942

De verleidsters

Bron: RTL
SOONY
pi_191598965
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De verleidsters

Bron: RTL
Tja..

Niet mijn smaak. Zit niemand bij waarmee je misschien de fout in zou kunnen gaan.

Ik verwacht weinig vuurwerk. Zowel de mannelijke verleiders als ook de vrouwelijke..
pi_191599183
Minder tattoos dit jaar, nice. Rode bikini is niet verkeerd op basis van deze foto :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_191690937
Drie afleveringen staan nu al op Videoland en vanavond twee afleveringen op RTL 5.

Temptation United |:)
SOONY
pi_191691662
OMGGGGGG. Ik ren naar mijn laptop
pi_191692106
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De verleidsters

Bron: RTL
Inmiddels kunnen we ze toch wel ingehuurde dames van plezier noemen.
pi_191692188
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De verleidsters

Bron: RTL
Ik meende gezien te hebben dat de geselecteerde koppels wat minder van het kaliber Jersey Shore waren, maar dat leidt blijkbaar niet tot een andere selectie van verleidsters.
  woensdag 26 februari 2020 @ 11:38:50 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191693746
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vind je? Lijkt door de jaren heen steeds meer trashy te worden.
Verleiders/sters ook vooral, veel plastic fantastic, nep en weinig inhoud.

De verleiders/sters wel ja, maar de stellen dit jaar niet. Maar dat komt vanzelf als ze instafame en Diana Gabriels-dealtjes krijgen, denk ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 26 februari 2020 @ 12:37:45 #195
335263 freaky40
pi_191694577
Is er ook weer Temptation Talk na afloop? Zie dat nergens staan namelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_191695591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Is er ook weer Temptation Talk na afloop? Zie dat nergens staan namelijk.
4 maart volgens de gids :P
  woensdag 26 februari 2020 @ 16:10:33 #197
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_191697939
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De verleidsters

Bron: RTL
Rode bikini, lichtblauwe bikini en die redhead zou ik nog wel geven... Rest is plastic troep.

Inhoud zal wel weer vies tegenvallen. Zien er niet uit als iemand waar je een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren en/of lol mee kan hebben. Maar gewoon plastic wijven die zichzelf veel te serieus nemen :N
pi_191699267
Wat een Genot die intro, de tering......

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 26-02-2020 19:06:50 ]
SOONY
  woensdag 26 februari 2020 @ 18:15:25 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191699535
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De verleiders/sters wel ja, maar de stellen dit jaar niet. Maar dat komt vanzelf als ze instafame en Diana Gabriels-dealtjes krijgen, denk ik.
Zag eergisteren de intro en daar kwamen ze wat normaler over ja :P
Oh ja, de meeste doen daarvoor ook gewoon mee natuurlijk.
pi_191699870
Vanavond met zijn allen om half 9 kijken?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191700764
Oh leeeeuuuuk *O*
pi_191700782
Ben alleen bang dat ik later terug moet kijken, het wordt hier thuis niet echt gewaardeerd :P
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 19:39:56 #203
367000 roos94
pi_191700907
Ben nu bij aflevering 3 GENIETON *O*

Die Gianni is qua uiterlijk+gedrag precies een iets oudere 'er loopt kaas uit uw oren koekerond' Kevin.



pi_191701753
Zit er klaar voor
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191701762
Game on *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191701789
Tempation On Tour
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191701793
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:33:24 #208
367000 roos94
pi_191701808
3 afleveringne verder en nog geen kampvuur :(
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:33:59 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191701819
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef roos94 het volgende:
3 afleveringne verder en nog geen kampvuur :(
Euj, spoilers :( o|O
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:35:38 #210
367000 roos94
pi_191701843
quote:
12s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Euj, spoilers :( o|O
Gebeurd genoeg hoor :) maar ik vind het vervelend dat die kampvuren altijd zo lang op zich laten wachten elk seizoen weer :(
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:36:23 #211
367000 roos94
pi_191701857
Ben btw blij dat Rik en Annelies wrer terug zijn als presentatorrs
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:36:50 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191701864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:

[..]

Gebeurd genoeg hoor :) maar ik vind het vervelend dat die kampvuren altijd zo lang op zich laten wachten elk seizoen weer :(
Vaak dan moeten ze toch een beetje iets hebben om te manipuleren natuurlijk :+
Anders komen ze er zo elke keer doorheen.
pi_191701874
Bohh, Elke is knap.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:39:22 #214
367000 roos94
pi_191701903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Bohh, Elke is knap.
Melissa geeft een Laura(van Roger) vibe
pi_191701904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Bohh, Elke is knap.
Ik zie het niet :o
pi_191701906
Oke, je bent in Thailand, de "medewerkers" van het hotel spreken Nederlands/Vlaams en dan gaat geen belletje rinkelen van dat het verleid(st)ers kunnen zijn? :o :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191701914
Kan toch kijken *O*
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:40:38 #218
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191701925
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oke, je bent in Thailand, de "medewerkers" van het hotel spreken Nederlands/Vlaams en dan gaat geen belletje rinkelen van dat het verleid(st)ers kunnen zijn? :o :')
Het zijn niet de helderste lichten die meedoen hé :+
Don't let my username fool you...
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:40:48 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191701927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oke, je bent in Thailand, de "medewerkers" van het hotel spreken Nederlands/Vlaams en dan gaat geen belletje rinkelen van dat het verleid(st)ers kunnen zijn? :o :')
Als je meedoet met zoiets dan ben je sowieso al niet zo slim lijkt mij ;)
pi_191701932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Bohh, Elke is knap.
+1
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191701937
Wat een lelijk koppel
pi_191701947
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:39 schreef Magica het volgende:

[..]

Ik zie het niet :o
Je bent een dame.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:41:48 #223
367000 roos94
pi_191701948
Angela is wel schattig.
pi_191701954
Matige koppels verder
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:42:12 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191701959
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Je bent een dame.
En dan kan je dat niet beoordelen? :D
pi_191701963
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En dan kan je dat niet beoordelen? :D
Zeker niet. :)
pi_191701964
Naar Duitse hoerenhuizen / saunaclubs gaan en dan aan de bar wachten tot je vrienden klaar zijn _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191701970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Je bent een dame.
Sommige dames vind ik ook heel knap :P vond haar niet zo bijzonder
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:43:03 #229
367000 roos94
pi_191701972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Naar Duitse hoerenhuizen / saunaclubs gaan en dan aan de bar wachten tot je vrienden klaar zijn _O-
-O- de tering
pi_191701981
Wat een tokkies.
pi_191701984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zeker niet. :)
Hoezo niet :? Smaken verschillen
pi_191702006
Verleidsters zijn ook niet bepaald boeiend.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:45:27 #233
367000 roos94
pi_191702020
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Verleidsters zijn ook niet bepaald boeiend.
Veel opgespoten plastic, Green Peace slaat helemaal op tilt
pi_191702023
de verleidster heeft eente kleine bikinitopje aan
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:46:21 #235
367000 roos94
pi_191702040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef F1gamer het volgende:
de verleidster heeft eente kleine bikinitopje aan
Express
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:46:53 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef roos94 het volgende:

[..]

Veel opgespoten plastic, Green Peace slaat helemaal op tilt
Nou zeg dat wel.
Dan ben je 20-25 en dan jezelf met al die meuk verkloten.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:47:30 #237
367000 roos94
pi_191702066
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou zeg dat wel.
Dan ben je 20-25 en dan jezelf met al die meuk verkloten.
Die ene blonde halfbloedje van 21 met die katrien duck lippen lijkt wel 37 :D
pi_191702133
8 jaar samen :o
pi_191702148
Effe 8 jaar weg gooien op Tempa _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191702154
Vervelend al die Belgen :')
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:51:23 #241
367000 roos94
pi_191702158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe 8 jaar weg gooien op Tempa _O_
:'(
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:51:38 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:47 schreef roos94 het volgende:

[..]

Die ene blonde halfbloedje van 21 met die katrien duck lippen lijkt wel 37 :D
Ik weet welke je bedoelde ja.
Vind het altijd jammer over 10jaar ziet het er helemaal niet meer uit al die bende.

Geef mij maar puur natuur :)
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:51:40 #243
367000 roos94
pi_191702161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef Bolasie het volgende:
Vervelend al die Belgen :')
En de Nederlanders die bijna als belgen klinken :D
pi_191702165
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef Magica het volgende:
8 jaar samen :o
Die kunnen beter meedoen aan de nieuwe Videoland versie van Tempation Island
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:52:22 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe 8 jaar weg gooien op Tempa _O_
Nee joh, ze heeft maar vertrouwens problemen en die willen ze alleen testen, wat kan er nou gebeuren :+
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:52:31 #246
367000 roos94
pi_191702179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Die kunnen beter meedoen aan de nieuwe Videoland versie van Tempation Island
Ik vind die Amerikaanse versie 10 keer niks. Jammer dat ze daarop gaan voortborduren.
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:53:05 #247
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702196
Overrated ook, dat monogamie :P
Don't let my username fool you...
pi_191702233
> Ik maak je dood als je wat doet!
< Dan zijn we iig goed gestorven!

:+ _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191702238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik vind die Amerikaanse versie 10 keer niks. Jammer dat ze daarop gaan voortborduren.
Ze gaan het eerst uittesten op Videoland om te zien hoe publiek op reageert om zo later uit te rollen naar tv versie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:54:55 #250
367000 roos94
pi_191702241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
> Ik maak je dood als je wat doet!
< Dan zijn we iig goed gestorven!

:+ _O-
Die kan niet wachten, hij heeft zn gulp al open
pi_191702249
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee joh, ze heeft maar vertrouwens problemen en die willen ze alleen testen, wat kan er nou gebeuren :+
Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaan :?

Hoe dom kun je zijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:55:31 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702256
Die Elke was zeker zo leuk om haar 2 pluspunten? :+
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:55:41 #253
367000 roos94
pi_191702263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaan :?

Hoe dom kun je zijn :')
Ja hij zei iets van, ik heb haar al zovaak bedrogen.

Daar gaat je 8 jaar :)
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:55:56 #254
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702272
Zo lang, het duurt verdomme maar 15 dagen :')
Don't let my username fool you...
pi_191702282
"Dat zijn leuke boekjes" _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:57:35 #256
367000 roos94
pi_191702304
Zou alleen Angela raken
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:57:39 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zei hij nou al in dat resort dat ie super vaak is vreemdgegaan :?

Hoe dom kun je zijn :')
Ik zou er niet eens van opkijken als de meeste niet eens bij elkaar zijn en het allemaal vooropgezet is _O-
pi_191702310
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ja hij zei iets van, ik heb haar al zovaak bedrogen.

Daar gaat je 8 jaar :)
Ja, dat hoorde ik ook.
Lekker dan, in 8 jaar, dan kun je wel heul veel gerotzooid hebben. :o
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191702314
Karim lijkt op Dave Roelvink
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:57:56 #260
367000 roos94
pi_191702316
Ik vind geen 1 van de mannelijke of vrouwelijke verleiders knap -O-
pi_191702324
Deze zijn nu al klaar voordat het begonnen is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 20:58:30 #262
367000 roos94
pi_191702327
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik ook.
Lekker dan, in 8 jaar, dan kun je wel heul veel gerotzooid hebben. :o
Hij gaat vast zeggen tegen zn vriendin: ik wilde gewoon stoer doen ik was dronken en zei maar wat
pi_191702338
> Maar jij bent wel te vertrouwen?
* stilte *
< Ja, ja, zeker!
Niet dus. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:59:16 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702346
Hoe dan :')
pi_191702362
Karim en Roshina gaan sowieso niet redden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 21:00:21 #266
367000 roos94
pi_191702370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Karim en Roshina gaan sowieso niet redden
Ik denk niemand *O*
pi_191702387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik ook.
Lekker dan, in 8 jaar, dan kun je wel heul veel gerotzooid hebben. :o
Zijn dan echt alle mannen niet te vertrouwen? :(
pi_191702390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Karim en Roshina gaan sowieso niet redden
Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:01:53 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Volgens mij weten ze zelf niet eens waar ze staan. :P
pi_191702405
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik denk niemand *O*
Na de eerste aflevering en voorstukjes ga ik voor drie of vier stellen uit elkaar.
SOONY
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 21:02:17 #271
367000 roos94
pi_191702407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Idd zware knipperlichtrelatie. Oh well..
pi_191702414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee maar die waren al praktisch uit elkaar voor de opnames of hoorde ik dat verkeerd
Dimlichtrelatie.
1 keertje draaien en het is uit dus. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 21:02:47 #273
367000 roos94
pi_191702418
Vind eigenlijk dat ze een regel moeten stellen, pas koppels toelaten als ze 5+ jaar samen zijn.
pi_191702431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Dimlichtrelatie.
1 keertje draaien en het is uit dus. :+
Lijkt echt een heel fake stel :')
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:04:01 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef roos94 het volgende:
Vind eigenlijk dat ze een regel moeten stellen, pas koppels toelaten als ze 5+ jaar samen zijn.
Getrouwde stellen, dan is het pas echt een uitdaging :+
pi_191702463
Het val me al op dat we al een halfuur geen reclame hebben gehad
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191702467
Deze gast is ook Belg toch?
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 21:04:22 #278
367000 roos94
pi_191702472
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Getrouwde stellen, dan is het pas echt een uitdaging :+
Inderdaad, en dan gewoon 2 maanden in een villa ipv 2 weken
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:04:45 #279
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702482
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Getrouwde stellen, dan is het pas echt een uitdaging :+
Die elkaar ook gewoon een lolletje gunnen... :+
Don't let my username fool you...
pi_191702489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Die kunnen beter meedoen aan de nieuwe Videoland versie van Tempation Island
Wat is dat dan?
pi_191702504
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Getrouwde stellen, dan is het pas echt een uitdaging :+
En dan als vervolg bij de koppels die uit elkaar zijn het programma: "Divorced at fight sight"... Gat in de markt meteen. :o :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191702515
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Magica het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Er komt NL versie die meer insteek heeft van Tempation Island USA
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:06:21 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702526
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die elkaar ook gewoon een lolletje gunnen... :+
Ik denk dat mono/open echt geen verschil gaat maken, mensen zijn gewoon van nature jaloers. :P
pi_191702527
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Er komt NL versie die meer insteek heeft van Tempation Island USA
Oh, leuk :o
  Miss 200.000.000! woensdag 26 februari 2020 @ 21:06:32 #285
367000 roos94
pi_191702529
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

En dan als vervolg bij de koppels die uit elkaar zijn het programma: "Divorced at fight sight"... Gat in de markt meteen. :o :+
_O_
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:07:59 #286
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702548
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat mono/open echt geen verschil gaat maken, mensen zijn gewoon van nature jaloers. :P
Nee hoor, uit ervaring kan ik zeggen dat je er wat relaxter in wordt naarmate je ouder wordt :P
Don't let my username fool you...
pi_191702557
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef Magica het volgende:

[..]

Oh, leuk :o
https://www.rtlboulevard.(...)og-een-extra-seizoen
Hier het bericht
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:09:15 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702574
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee hoor, uit ervaring kan ik zeggen dat je er wat relaxter in wordt naarmate je ouder wordt :P
Oh dat deel ik wel, maar dat maakt het ook grappig om die jonkies zo uit hun plaat te zien gaan om een beetje seks :D
pi_191702584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Naar Duitse hoerenhuizen / saunaclubs gaan en dan aan de bar wachten tot je vrienden klaar zijn _O-
Die gaat als eerste vreemd gok ik, zoals elke week in Berlijn. :D
Hotapnyc
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:11:51 #290
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702597
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh dat deel ik wel, maar dat maakt het ook grappig om die jonkies zo uit hun plaat te zien gaan om een beetje seks :D
Ja dat dus, daarom kijk ik ook :D
Don't let my username fool you...
pi_191702648
Rick _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191702662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Rick _O-
_O- _O_ :+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191702686
vlees in de kuip

ik denk eerder: plastic in de kuip
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:18:22 #294
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702694
Hebben die kerels ook wel eens wat anders te doen dan in de sportschool zitten?
Don't let my username fool you...
pi_191702700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben die kerels ook wel eens wat anders te doen dan in de sportschool zitten?
twee mannen van de koppels zijn zelf personal trainer :')
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:20:05 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702712
Al die verleiders alle info van je vriend/vriendin geven, nee lekker handig _O-
pi_191702717
"Toen ik jullie zag was ik zo opgelucht."

"Ik ben blij dat jullie mooi zijn!"

Pfff, wat een hypocriet, niet gemeend gelul. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:22:01 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191702745
Sie blonde van dat koppeltje is echt 10x leuker dan die blonde verleider.
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:22:43 #299
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191702762
Ze heeft donkere wenkbrauwen... Ja, dat is echt iets waar wij mannen op letten :')
Don't let my username fool you...
pi_191702774
Grigore heeft een eng gezicht
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191702784
Melissa is Rosanna 2.0
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')