De vraag is niet aan mij, maar ik ga er vanuit dat Opgelicht dat allemaal heeft vastgelegd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Fries1956 het volgende:
Wat weet jij hiervan? Ben je soms iemand van opgelicht!? dat je dit weet, of geloof je die mensen op hun bruine ogen?
Andersom wel dan? Dus peter de vries en john van den heuvel liegen? Zo zie je maar, je kan kritisch zijn naar de een en daardoor de ander op hun blauwe ogen geloven. Beetje naief..quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:35 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is niet aan mij, maar ik ga er vanuit dat Opgelicht dat allemaal heeft vastgelegd.
Je gaat dat niet op tv en op schrift beweren wanneer je dat niet kunt aantonen. IMO
Sorry hoor, maar als mensen spreken namens de hoofdrolspeler, namelijk Kluivert dan spelen ze helemaal geen rol in het geheel? Waar is de logica.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt complete bullshit. Tuurlijk zijn zij daar geweigerd. Ze hebben helemaal geen rol in dit verhaal.
Die kiezen zeer zorgvuldig hun woorden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:52 schreef Fries1956 het volgende:
Andersom wel dan? Dus peter de vries en john van den heuvel liegen? Zo zie je maar, je kan kritisch zijn naar de een en daardoor de ander op hun blauwe ogen geloven. Beetje naief..
Opgelicht!? wil met de verantwoordelijken spreken, niet met de juridisch adviseurs/advocaten. Die gaan toch het echte verhaal niet vertellen als dat (deels) beschadigend voor hun cliënt is. Terecht dat je dat dan weigert.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:52 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Andersom wel dan? Dus peter de vries en john van den heuvel liegen? Zo zie je maar, je kan kritisch zijn naar de een en daardoor de ander op hun blauwe ogen geloven. Beetje naief..
[..]
Sorry hoor, maar als mensen spreken namens de hoofdrolspeler, namelijk Kluivert dan spelen ze helemaal geen rol in het geheel? Waar is de logica.
Namen en rugnummers bittequote:Op woensdag 4 december 2019 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
laten verschillende BN’ers weten Rossana te steunen.
Incestueus BN-er wereldje...quote:Op woensdag 4 december 2019 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
BN’ers steunen ‘zuivere’ Rossana Kluivert in rel rond hondenasiel
Rossana Kluivert wordt getroost door haar bekende vrienden nu de door haar opgerichte stichting Kluivert Dog Rescue Center op Curacao onder vuur ligt. Met het delen van de kreet ‘I support Kluivert Dog Rescue Foundation’ laten verschillende BN’ers weten Rossana te steunen.
https://www.ad.nl/show/bn(...)ondenasiel~ad4c06e4/
Ik had ook niet anders verwacht...
Dit komt duidelijk voor in de uitzending en niet 1 keer, maar ook echt meerdere malen. Ook het woord van Peter R de vries kan je hier niet geloven want 1 van zen zoons is namelijk advocaat van de Kluiverts. Maar aan je reactie te zien heb je de aflevering niet gezien.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Wat weet jij hiervan? Ben je soms iemand van opgelicht!? dat je dit weet, of geloof je die mensen op hun bruine ogen?
Voor de gewone leek is het woord tegen woord, aangezien Peter de Vries en John van de heuvel iets anders zeggen. Namelijk dat zij vroegen om daar te mogen zitten om weerwoord te geven en dat dit geweigerd is.
Maar goed, het is Peter r de Vries en dan hebben mensen wel eerder een mening zonder het precies te weten.
Zal je zien dat Kluivert en de Vries nu laf afhaken.quote:Opgelicht?! weigert uitzending Rossana Kluivert te rectificeren: ‘Dan volgt er een kort geding’
De redactie van het AvroTros-programma Opgelicht?! ziet geen enkele aanleiding om de uitzending over de vermeende oplichtingspraktijken van Rossana Kluivert te rectificeren. Dat bevestigt een woordvoerder van de omroep aan deze nieuwssite. Royce de Vries, advocaat van Kluivert, laat weten dat er in dat geval een kort geding komt. ,,Wij zijn ervan overtuigd dat een rechter ons in het gelijk zal stellen.”
https://www.ad.nl/show/op(...)ort-geding~aa8bc6c5/
John van den Heuvel niet, alleen Peter R., en die is weer betrokken bij het gehele gebeuren met zijn advocatenkantoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:07 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Voor de gewone leek is het woord tegen woord, aangezien Peter de Vries en John van de heuvel iets anders zeggen. Namelijk dat zij vroegen om daar te mogen zitten om weerwoord te geven en dat dit geweigerd is.
Maar goed, het is Peter r de Vries en dan hebben mensen wel eerder een mening zonder het precies te weten.
Alleen maar bluf idd.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Opgelicht?! weigert uitzending Rossana Kluivert te rectificeren: ‘Dan volgt er een kort geding’
De redactie van het AvroTros-programma Opgelicht?! ziet geen enkele aanleiding om de uitzending over de vermeende oplichtingspraktijken van Rossana Kluivert te rectificeren. Dat bevestigt een woordvoerder van de omroep aan deze nieuwssite. Royce de Vries, advocaat van Kluivert, laat weten dat er in dat geval een kort geding komt. ,,Wij zijn ervan overtuigd dat een rechter ons in het gelijk zal stellen.”
https://www.ad.nl/show/op(...)ort-geding~aa8bc6c5/
Zal je zien dat Kluivert en de Vries nu laf afhaken.
Je moet je eens verdiepen in de zaak voordat je iets zegt. Van den Heuvel heeft het voor de Vries en Kluivert opgenomen tijdens RTL Boulevard. En gezegd dat het een knoeiwerk van Opgelicht?! is geweest waar men geen hoor en wederhoor heeft toegepast..quote:Op woensdag 4 december 2019 17:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
John van den Heuvel niet, alleen Peter R., en die is weer betrokken bij het gehele gebeuren met zijn advocatenkantoor.
V/d Heuvel gaat Peter R niet afvallen natuurlijk. En een beetje controverse is voor iedereen leuk voor de aandacht.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:40 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Je moet je eens verdiepen in de zaak voordat je iets zegt. Van den Heuvel heeft het voor de Vries en Kluivert opgenomen tijdens RTL Boulevard. En gezegd dat het een knoeiwerk van Opgelicht?! is geweest waar men geen hoor en wederhoor heeft toegepast..
Wat je overigens wel vaker ziet bij programma's die misstanden aan de kaak stellen.
Wauwquote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij mij moet je niet aankomen met tranen, je kan eerder een trap na krijgen.
Ik heb zowel Opgelicht?! als RTL Boulevard gezien. Ik vond Petertje vrij matig in Boulevard, natuurlijk was hij weer boos en sprak hij van knoeiwerk. Maar inhoudelijk had hij maar weinig te vertellen.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:40 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Je moet je eens verdiepen in de zaak voordat je iets zegt. Van den Heuvel heeft het voor de Vries en Kluivert opgenomen tijdens RTL Boulevard. En gezegd dat het een knoeiwerk van Opgelicht?! is geweest waar men geen hoor en wederhoor heeft toegepast..
Wat je overigens wel vaker ziet bij programma's die misstanden aan de kaak stellen.
Onzin zeg.. Die journalisten zullen elkaar juist wel afvallen als er een reden voor is. Beetje concurrentie.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:47 schreef Peter het volgende:
[..]
V/d Heuvel gaat Peter R niet afvallen natuurlijk. En een beetje controverse is voor iedereen leuk voor de aandacht.
Zou dat geholpen hebben? Tevens is het vrij logisch dat meerdere artsen zorg dragen voor die honden. En is het ook vrij vreemd om maar 1 arts aan het woord te laten en te zeggen "dit is alles"..quote:Op woensdag 4 december 2019 21:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb zowel Opgelicht?! als RTL Boulevard gezien. Ik vond Petertje vrij matig in Boulevard, natuurlijk was hij weer boos en sprak hij van knoeiwerk. Maar inhoudelijk had hij maar weinig te vertellen.
Bijvoorbeeld, Opgelicht?! sprak een arts. Die zei dat het om 20/30/40 honden ging die behandeld waren. En dat er dus niet duizenden honden geholpen waren zoals mevrouw Kluivert stelde. Peter was daar boos over, want er waren nog wel meer artsen die voor hen gewerkt hadden. Maar als het dan onjuist was, waarom noemde Peter dan niet het definitieve aantal honden dat geholpen was?
Daar heb je een punt. Misschien is die Kluivert niet zo slim om dit te snappen?quote:Een ander voorbeeld, Peter sprak over een bouwstop, waardoor er dus geen hondencentrum was. En ze waren nu bezig met het plan voor een ander centrum. Echter zijn we nu alweer anderhalf jaar verder, en staat er nog steeds niets. Terwijl je honden natuurlijk ook gewoon in een huis of al bestaand gebouw kunt opvangen. Zoals de vrijwilligers die door Kluivert en co in de steek gelaten zijn, wél doen.
Dus jij kan op een vliegveld alles laten zien aan honden, hondencentrum, ambulance of zakken voer? Laat die mensen eens bij Kluivert thuis komen, misschien dat ze dan wel alles kan overhandigen? Maar neen, ze overvallen haar in een kwetsbare positie namelijk op een vliegveld waar ze alleen maar een koffertje heeft. Geen wonder dat ze kwaad was.quote:Nog zoiets, ze wilden graag live in de uitzending. Maar toen Rosanna Kluivert op het vliegveld aangesproken werd, werd ze boos omdat er camera's bij waren en verwees ze naar haar advocaat. Tja, als je geen honden, hondencentrum, ambulance, enthousiaste vrijwilligers en zakken voer kunt laten zien, ja, dan pas is dat een logische reactie.
Mensen die als ze moeten kunnen huilen zijn er niet zoveel. Dus die 95% is schromelijk overdreven. Tevens is het een nogal boude reactie van "kijk mij eens harteloos en stoer zijn". Tegendeel is meestal het geval.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Rosanna Kluivert was in tranen bij Beau hoorde ik. Ze had in ieder geval veel gehuild. Ik ben daar altijd allergisch voor. Tranen zijn in 95% van de gevallen manipulatie. Bij mij moet je niet aankomen met tranen, je kan eerder een trap na krijgen. Ben verder best empathisch
Peter is de vader van de advocaat van, tja...quote:Op woensdag 4 december 2019 21:19 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Onzin zeg.. Die journalisten zullen elkaar juist wel afvallen als er een reden voor is. Beetje concurrentie.
Maar goed, op die manier kun je alles wegwuiven. Ik vind het zelf een beetje naief om te denken dat opgelicht?! hier schone handen heeft en dat alles de schuld van Kluivert is. Voor de rest weet ik er weinig vanaf, en daarom ga ik af op mensen die wel kunnen weten. Zoals de Vries en vd Heuvel.
Maar op dit forum wordt wel vaker over zaken gesproken waar niemand verstand van heeft alsof men ooggetuige is.
[..]
Zou dat geholpen hebben? Tevens is het vrij logisch dat meerdere artsen zorg dragen voor die honden. En is het ook vrij vreemd om maar 1 arts aan het woord te laten en te zeggen "dit is alles"..
[..]
Daar heb je een punt. Misschien is die Kluivert niet zo slim om dit te snappen?
[..]
Dus jij kan op een vliegveld alles laten zien aan honden, hondencentrum, ambulance of zakken voer? Laat die mensen eens bij Kluivert thuis komen, misschien dat ze dan wel alles kan overhandigen? Maar neen, ze overvallen haar in een kwetsbare positie namelijk op een vliegveld waar ze alleen maar een koffertje heeft. Geen wonder dat ze kwaad was.
Je hoeft niet per direct alles te laten zien, maar je kunt ze in ieder geval vriendelijk te woord staan en een vervolgafspraak maken.quote:Op woensdag 4 december 2019 21:19 schreef Fries1956 het volgende:
Dus jij kan op een vliegveld alles laten zien aan honden, hondencentrum, ambulance of zakken voer? Laat die mensen eens bij Kluivert thuis komen, misschien dat ze dan wel alles kan overhandigen? Maar neen, ze overvallen haar in een kwetsbare positie namelijk op een vliegveld waar ze alleen maar een koffertje heeft. Geen wonder dat ze kwaad was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |