abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:13:08 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190142954



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:









Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Poezewoes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:14:22 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190142983
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 26 november 2019 @ 23:15:03 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190142997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:14 schreef Leandra het volgende:
Oma Corrie, de oma en steun en toeverlaat van Monique is overleden :{
https://www.ad.nl/show/di(...)oma-corrie~a9fa26ed/
Arme Monique ....
pi_190143033
Sneu...had al het gevoel dat het slecht ging, aangezien zowel André als Monique een ode aan haar plaatste.

Wel altijd bijzonder: om 8 uur overleden en enkele uren daarna al op insta.
pi_190143043
Wat zien Bridget en Andre er supergelukkig uit samen op instagram.
Alleen die tekst eronder. Nou ja misschien blijft het nog leuk tussen pakjesavond en kerst.
pi_190143060
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sneu...had al het gevoel dat het slecht ging, aangezien zowel André als Monique een ode aan haar plaatste.

Wel altijd bijzonder: om 8 uur overleden en enkele uren daarna al op insta.
Oh oma dood en dat meteen op instagram pleuren? Mmm okay...
  Spellchecker dinsdag 26 november 2019 @ 23:20:06 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190143078
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh oma dood en dat meteen op instagram pleuren? Mmm okay...
1 uur geleden en al 38.000+ likes ....
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:22:05 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190143121
Bridget heeft iig wel een lekkere timing; eerste foto van hen samen op insta en bam, oma Corrie overlijdt.
Daar gaat haar eerste foto samen momentje.

En Dré heeft nog geen tijd gehad om daar hartjes onder te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 26 november 2019 @ 23:23:17 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190143150
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:22 schreef Leandra het volgende:
Bridget heeft iig wel een lekkere timing; eerste foto van hen samen op insta en bam, oma Corrie overlijdt.
Daar gaat haar eerste foto samen momentje.
~O>
pi_190143156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:22 schreef Leandra het volgende:
Bridget heeft iig wel een lekkere timing; eerste foto van hen samen op insta en bam, oma Corrie overlijdt.
Daar gaat haar eerste foto samen momentje.
Toch een leuk setje. Beetje filtertje erover.
  Miss 200.000.000! dinsdag 26 november 2019 @ 23:27:14 #11
367000 roos94
pi_190143600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:22 schreef Leandra het volgende:
Bridget heeft iig wel een lekkere timing; eerste foto van hen samen op insta en bam, oma Corrie overlijdt.
Daar gaat haar eerste foto samen momentje.

En Dré heeft nog geen tijd gehad om daar hartjes onder te posten.
Nu al twijfels?
Twinning = boring
pi_190143669
quote:
Sjemig, Monique heeft behoorlijk wat voor d'r kiezen gekregen de laatste tijd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2019 @ 00:18:49 #14
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190144073
Waarom is die foto van A2 zo vaag?
Het is een uitsnede, maar het lijkt bijna alsof het een foto van een roddelbladcover is ofzo, korrelig.
onpersoonlijk... soort van
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 november 2019 @ 00:24:30 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190144137
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:18 schreef Nizno het volgende:
Waarom is die foto van A2 zo vaag?
Het is een uitsnede, maar het lijkt bijna alsof het een foto van een roddelbladcover is ofzo, korrelig.
onpersoonlijk... soort van
Ik denk dat hij een foto van zijn telefoon (al dan niet verzonden via WhatsApp) heeft gebruikt waar ook nog flink ingezoomd moest worden (om Mo eraf te knippen).
Maar bij gebrek aan foto's op zijn telefoon kan hij idd ook wel een printscreen hebben gemaakt van een roddelblad, daar heeft hij vast een abonnement op, dus die zal hij ook op zijn telefoon kunnen inzien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2019 @ 00:28:15 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190144168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een foto van zijn telefoon (al dan niet verzonden via WhatsApp) heeft gebruikt waar ook nog flink ingezoomd moest worden (om Mo eraf te knippen).
is mogelijk
quote:
Maar bij gebrek aan foto's op zijn telefoon kan hij idd ook wel een printscreen hebben gemaakt van een roddelblad, daar heeft hij vast een abonnement op, dus die zal hij ook op zijn telefoon kunnen inzien.
beiden zijn onpersoonlijk.
Zal hij dan zelf geen foto hebben gemaakt al die tijd?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 november 2019 @ 00:30:41 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190144198
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

is mogelijk
[..]

beiden zijn onpersoonlijk.
Zal hij dan zelf geen foto hebben gemaakt al die tijd?
Misschien net een nieuwe telefoon?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 november 2019 @ 00:31:44 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190144207
Monique heeft bij Dré gereageerd trouwens, groots.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2019 @ 00:34:22 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190144233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:31 schreef Leandra het volgende:
Monique heeft bij Dré gereageerd trouwens, groots.
Ik zie het niet. doe eens een mooie screen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 november 2019 @ 01:12:06 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190144563
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zie het niet. doe eens een mooie screen :)


Die waar ik dat hartje bij gezet heb
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2019 @ 01:15:55 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190144599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die waar ik dat hartje bij gezet heb
raar dat ik die niet te zien krijg als ik op zn foto kijk.
Thanks :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 november 2019 @ 01:17:09 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190144610
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

raar dat ik die niet te zien krijg als ik op zn foto kijk.
Thanks :)
Ik zie het nu ook niet meer, die van Nicolette van Dam is ook weg..... ben benieuwd hoe dat zit, en als hij ze zelf verwijderd heeft, of hij dat uit eigen beweging heeft gedaan.

Edit: na een paar keer F5 staat die van Nicolette van Dam er wel weer, ik snap echt geen fuck van insta wat dat betreft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 november 2019 @ 04:53:09 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190144971
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie het nu ook niet meer, die van Nicolette van Dam is ook weg..... ben benieuwd hoe dat zit, en als hij ze zelf verwijderd heeft, of hij dat uit eigen beweging heeft gedaan.

Edit: na een paar keer F5 staat die van Nicolette van Dam er wel weer, ik snap echt geen fuck van insta wat dat betreft.
Bij mij staan die reacties helemaal onderaan het bericht van A2. Dus zijn niet verwijderd.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 27 november 2019 @ 06:49:23 #24
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190145123
Wat triest voor Monique dat haar Oma is overleden, die krijgt nu alles tegelijk, en dat net voor de feestdagen.Heel triest!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 27 november 2019 @ 08:40:51 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190145808
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 04:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Bij mij staan die reacties helemaal onderaan het bericht van A2. Dus zijn niet verwijderd.
Mobiel zie ik het idd ook weer staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190145951
Raggel is terug..en hoe!



Drie jaar lang zweeg Rachel Hazes (49), de weduwe van zanger André Hazes, over de donkerste dagen uit haar leven, een tijd waarin familiebesognes extra druk op haar gemoedstoestand legden.

In de nieuwe Story schrijft ze deze week exclusief haar eigen verhaal, waarin ze ingaat op de omstandigheden waarin ze verkeerde en haar toekomstplannen. ‘Ik probeerde altijd opgewekt en vrolijk te doen. Maar diep vanbinnen was mijn hart gebroken.’

Goede moed
Rachel vertelt in haar eigen verhaal hoe ze roofbouw pleegde op zichzelf en, volledig moegestreden, knakte. ‘Waarvan ik altijd had gedacht mij gebeurt dit niet, gebeurde: de man met de hamer kwam langs. Ik kreeg een zware burn-out.’ Ze zocht professionele hulp. ‘Stukje bij beetje kreeg ik weer grip op mijn leven. En nu ben ik er weer! Fit en sterk! En ik kijk vol goede moed de toekomst in.’

André
In haar eigen verhaal in Story gaat Rachel ook in op de situatie waarin ze na het overlijden van André Hazes met dochter Roxeanne en zoon André terechtkwam.
https://www.story.nl/arti(...)erbreekt-stilzwijgen

En er komt weer een boek aan.

Een van die plannen is het uitgeven van een tweede boek, waaraan Rachel momenteel schrijft. In Story schrijft ze: ‘Daarin zal ik uitleggen dat elk waarom een daarom heeft. Waar ik in mijn eerste boek Typisch André het grote publiek wat duidelijkheid wilde geven over het hoe en waarom van het leven met André, zal ik in mijn tweede boek uitgebreid verder vertellen over mijn leven met André en dat na zijn overlijden. En de meest bizarre situaties en omstandigheden die ik meemaakte, uiteenzetten.’
https://www.story.nl/arti(...)over-afgelopen-jaren
pi_190145983
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef IriYe het volgende:
Raggel is terug..en hoe!

[ afbeelding ]

Drie jaar lang zweeg Rachel Hazes (49), de weduwe van zanger André Hazes, over de donkerste dagen uit haar leven, een tijd waarin familiebesognes extra druk op haar gemoedstoestand legden.

In de nieuwe Story schrijft ze deze week exclusief haar eigen verhaal, waarin ze ingaat op de omstandigheden waarin ze verkeerde en haar toekomstplannen. ‘Ik probeerde altijd opgewekt en vrolijk te doen. Maar diep vanbinnen was mijn hart gebroken.’

Goede moed
Rachel vertelt in haar eigen verhaal hoe ze roofbouw pleegde op zichzelf en, volledig moegestreden, knakte. ‘Waarvan ik altijd had gedacht mij gebeurt dit niet, gebeurde: de man met de hamer kwam langs. Ik kreeg een zware burn-out.’ Ze zocht professionele hulp. ‘Stukje bij beetje kreeg ik weer grip op mijn leven. En nu ben ik er weer! Fit en sterk! En ik kijk vol goede moed de toekomst in.’

André
In haar eigen verhaal in Story gaat Rachel ook in op de situatie waarin ze na het overlijden van André Hazes met dochter Roxeanne en zoon André terechtkwam.
https://www.story.nl/arti(...)erbreekt-stilzwijgen

En er komt weer een boek aan.

Een van die plannen is het uitgeven van een tweede boek, waaraan Rachel momenteel schrijft. In Story schrijft ze: ‘Daarin zal ik uitleggen dat elk waarom een daarom heeft. Waar ik in mijn eerste boek Typisch André het grote publiek wat duidelijkheid wilde geven over het hoe en waarom van het leven met André, zal ik in mijn tweede boek uitgebreid verder vertellen over mijn leven met André en dat na zijn overlijden. En de meest bizarre situaties en omstandigheden die ik meemaakte, uiteenzetten.’
https://www.story.nl/arti(...)over-afgelopen-jaren
Zo te zien geeft Raggel der eigen ook aardig strak getrokken.
pi_190146064
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

is mogelijk
[..]

beiden zijn onpersoonlijk.
Zal hij dan zelf geen foto hebben gemaakt al die tijd?
Misschien gewist . :7
pi_190146078
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef IriYe het volgende:
Raggel is terug..en hoe!

[ afbeelding ]

Drie jaar lang zweeg Rachel Hazes (49), de weduwe van zanger André Hazes, over de donkerste dagen uit haar leven, een tijd waarin familiebesognes extra druk op haar gemoedstoestand legden.

In de nieuwe Story schrijft ze deze week exclusief haar eigen verhaal, waarin ze ingaat op de omstandigheden waarin ze verkeerde en haar toekomstplannen. ‘Ik probeerde altijd opgewekt en vrolijk te doen. Maar diep vanbinnen was mijn hart gebroken.’

Goede moed
Rachel vertelt in haar eigen verhaal hoe ze roofbouw pleegde op zichzelf en, volledig moegestreden, knakte. ‘Waarvan ik altijd had gedacht mij gebeurt dit niet, gebeurde: de man met de hamer kwam langs. Ik kreeg een zware burn-out.’ Ze zocht professionele hulp. ‘Stukje bij beetje kreeg ik weer grip op mijn leven. En nu ben ik er weer! Fit en sterk! En ik kijk vol goede moed de toekomst in.’

André
In haar eigen verhaal in Story gaat Rachel ook in op de situatie waarin ze na het overlijden van André Hazes met dochter Roxeanne en zoon André terechtkwam.
https://www.story.nl/arti(...)erbreekt-stilzwijgen

En er komt weer een boek aan.

Een van die plannen is het uitgeven van een tweede boek, waaraan Rachel momenteel schrijft. In Story schrijft ze: ‘Daarin zal ik uitleggen dat elk waarom een daarom heeft. Waar ik in mijn eerste boek Typisch André het grote publiek wat duidelijkheid wilde geven over het hoe en waarom van het leven met André, zal ik in mijn tweede boek uitgebreid verder vertellen over mijn leven met André en dat na zijn overlijden. En de meest bizarre situaties en omstandigheden die ik meemaakte, uiteenzetten.’
https://www.story.nl/arti(...)over-afgelopen-jaren
Weer even een kruiwagen geld binnen harken.
pi_190146100
quote:
Arme lieve oma, zij was zo een lieve warme vrouw.

Wat een verdriet heeft Monique en wat een ellende krijgt ze steeds.
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 09:14:36 #31
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190146114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo te zien geeft Raggel der eigen ook aardig strak getrokken.
Wat een vieze en onnatuurlijke kleur bruin heeft ze. Spray tannetje of zo?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190146123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:14 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wat een vieze en onnatuurlijke kleur bruin heeft ze. Spray tannetje of zo?
Ze ziet er altijd uit alsof ze 24/7 onder een zonnebank ligt. Dit is nog christelijk :D
pi_190146128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zo te zien geeft Raggel der eigen ook aardig strak getrokken.
Ik denk eerder een setje Leather Care Kit in huis gehaald. Een stuk goedkoper ook. :P

pi_190146134
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:16 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik denk eerder een setje Leather Care Kit in huis gehaald. Een stuk goedkoper ook. :P

[ afbeelding ]
:D :D
  woensdag 27 november 2019 @ 09:16:52 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190146139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zo te zien geeft Raggel der eigen ook aardig strak getrokken.
Ze ziet er idd raar uit.

Maar dus weer een boek over André... 15 jaar na zijn dood nog even het laatste beetje eruit proberen te persen, tering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 09:18:41 #36
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190146150
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze ziet er altijd uit alsof ze 24/7 onder een zonnebank ligt. Dit is nog christelijk :D
Ik volg haar verder niet, ik zag die foto''s net in het artikel dat IriYe postte. ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 27 november 2019 @ 09:23:54 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190146192
De foto op de voorpagina is zo anders dan de foto bij het artikel.





Alsof het iemand anders is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190146250
Ze lijkt er niet eens op op de voorpagina :D Had haar niet herkend.
Tap tap tap
  woensdag 27 november 2019 @ 09:34:10 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190146310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ze lijkt er niet eens op op de voorpagina :D Had haar niet herkend.
Nee, ik ook niet, ze hadden er ook de naam van een willekeurige moeder van een ander bekend persoon bij kunnen zetten.

"Moeder van Sinterklaas vertelt eindelijk de WAARHEID over haar (schijn)HEILIGE zoon".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190146318
Ze is ook ineens vier tinten lichter.
Tap tap tap
pi_190146345
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, ze hadden er ook de naam van een willekeurige moeder van een ander bekend persoon bij kunnen zetten.

"Moeder van Sinterklaas vertelt eindelijk de WAARHEID over haar (schijn)HEILIGE zoon".
_O-
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 09:37:58 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190146358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze is ook ineens vier tinten lichter.
50 shades of grey brown. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190146379
Volgens mij is het gewoon iemand anders hoor.
Tap tap tap
pi_190146390
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze ziet er idd raar uit.

Maar dus weer een boek over André... 15 jaar na zijn dood nog even het laatste beetje eruit proberen te persen, tering.
Dat dacht ik ook gelijk.
Als ze nu opschiet zal het lekker verkopen nou Antwee volop in de spotlights staat.
pi_190146432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

50 shades of grey brown. :')
:D :')

Maar ff over Antwee..nu de belangrijkste vrouw uit zijn leven is overleden zou het hem sieren zijn vakantie af te breken en naar ''huis'' te komen, of zie ik dat verkeerd?
  woensdag 27 november 2019 @ 09:42:55 #46
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190146434
Rachel ruikt weer geld, de pot moet zeker weer gespekt worden. O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190146458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 06:49 schreef Poezewoes het volgende:
Wat triest voor Monique dat haar Oma is overleden, die krijgt nu alles tegelijk, en dat net voor de feestdagen.Heel triest!
Eerst haar hond, toen haar stiefmoeder, daarna vloog de wagen van haar vader in de fik met alle spullen van haar stiefmoeder erin, toen officieel een breuk tussen haar en Antwee en nu is oma Corrie ook nog overleden.
Ze krijgt inderdaad wel alles achter elkaar.
pi_190146517
quote:
5s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:42 schreef IriYe het volgende:

[..]

:D :')

Maar ff over Antwee..nu de belangrijkste vrouw uit zijn leven is overleden zou het hem sieren zijn vakantie af te breken en naar ''huis'' te komen, of zie ik dat verkeerd?
Antwee heeft na het overlijden gewoon weer gefeest hoor.
pi_190146535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het gewoon iemand anders hoor.
Ik herken haar aan de haarinplant en wenkbrauwen, maar verder lijkt ze nog veel ouder dan dat ze altijd al leek, richting 80 zou ik haar zo geven
pi_190146550
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Antwee heeft na het overlijden gewoon weer gefeest hoor.
Zoals het een goede narcist betaamt.. :X
pi_190146796
Wat een reacties weer op Mo haar insta.
Tuurlijk is het erg en heel verdrietig maar haar Oma was wel op leeftijd.


Julia Mekkes ( ex van Dave Roelvink ) : Oh lieve Mo, heel veel sterkte l. Verschrikkelijkste ooit dit.

Kim kotter : Neeeeeee , zo'n prachtig mens, genoten van haar. Wat zullen jullie haar missen. Vreselijk Monique. Ik denk enorm aan jullie.

En dan nog wat onbekende waarvan ik denk..oké...
pi_190146943
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:50 schreef IriYe het volgende:

[..]

Zoals het een goede narcist betaamt.. :X
https://www.instagram.com/p/B5WYtlkA1uD/?igshid=1h1akuzb2uht9
pi_190146978
Dat mokkel Julia is ook al zo'n mediageil geval sinds ze van Dave af is. :')
pi_190147087
Och, arme oma Cor. Wat sneu. Nu is het wachten op een sensatieblad die als kop heeft "Oma Cor overleden van verdriet".
pi_190147107
quote:
Still D.R.E.
Dr. Dre en Snoop Dogg, althans dat denken ze. :')
pi_190147252
quote:
5s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:42 schreef IriYe het volgende:

[..]

:D :')

Maar ff over Antwee..nu de belangrijkste vrouw uit zijn leven is overleden zou het hem sieren zijn vakantie af te breken en naar ''huis'' te komen, of zie ik dat verkeerd?
Om wat te doen? En ik zie weliswaar "beste vriendin" en "meest bijzondere vrouw" maar nergens belangrijkste vrouw.

En het is natuurlijk ook een beetje overgedramatiseerd allemaal. Als je echt lam van verdriet bent, lijkt Instagram me niet bepaald prioriteit.

Die Monique gaat dit ook nog lang uitmelken hoor. Dat doet ze vaker met verdrietige dingen: als iemand overlijdt, komt daar binnen enkele uren een post over. Vervolgens wordt die persoon met diens sterfdag en verjaardag herdacht en komen er vaak throwbacks.

Een gebroken hart voor altijd om een dame van 88...
Blijft verdrietig, daar niet van.
pi_190147272
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Antwee heeft na het overlijden gewoon weer gefeest hoor.
Waar zie je dat? Ik zie sinds die tijd wel filmpjes op insta dat die Djarno aan het slapen is en weet ik veel, maar geen gefeest.
pi_190147409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:12 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Arme lieve oma, zij was zo een lieve warme vrouw.

Wat een verdriet heeft Monique en wat een ellende krijgt ze steeds.
Wat ik me al een tijdje afvraag: ben jij een bekende van Monique?
pi_190147477
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waar zie je dat? Ik zie sinds die tijd wel filmpjes op insta dat die Djarno aan het slapen is en weet ik veel, maar geen gefeest.
Hij schrijft het zelf als onderschrift.

https://www.instagram.com/p/B5WYtlkA1uD/?igshid=1axgt663zihd7
pi_190147545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Om wat te doen? En ik zie weliswaar "beste vriendin" en "meest bijzondere vrouw" maar nergens belangrijkste vrouw.

En het is natuurlijk ook een beetje overgedramatiseerd allemaal. Als je echt lam van verdriet bent, lijkt Instagram me niet bepaald prioriteit.

Die Monique gaat dit ook nog lang uitmelken hoor. Dat doet ze vaker met verdrietige dingen: als iemand overlijdt, komt daar binnen enkele uren een post over. Vervolgens wordt die persoon met diens sterfdag en verjaardag herdacht en komen er vaak throwbacks.

Een gebroken hart voor altijd om een dame van 88...
Blijft verdrietig, daar niet van.
Ja, weet ik veel. Haar steunen mss, iets leuks gaan doen met zijn zoon die alleen maar tussen verdriet en ellende zit? Gewoon even niet aan zichzelf denken, zoiets..

De rest van de post, daar heb je ook weer gelijk in. :Y Ze zoeken het maar uit met z'n allen, ben er ook wel klaar mee. Allemaal Insta-aandachtshoeren. :r
pi_190147580
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hij schrijft het zelf als onderschrift.

https://www.instagram.com/p/B5WYtlkA1uD/?igshid=1axgt663zihd7
Ah oke ja. Dacht dat je op wilde video's doelde.

Maar inderdaad: dit is echt voor de bühne. Beetje sympathie opwekken bij het volk.
pi_190147621
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:45 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel. Haar steunen mss, iets leuks gaan doen met zijn zoon die alleen maar tussen verdriet en ellende zit? Gewoon even niet aan zichzelf denken, zoiets..

De rest van de post, daar heb je ook weer gelijk in. :Y Ze zoeken het maar uit met z'n allen, ben er ook wel klaar mee. Allemaal Insta-aandachtshoeren. :r
Het zou hem sieren hoor, maar het blijft een egocentrisch manneke natuurlijk dus had niet anders verwacht.

Ten opzichte van Monique heeft hij bot gezegd niet zoveel 'plichten'.

Verder zal dit allemaal wel overwaaien. Ik geef Brindré enkele weken. Haar onderschrift bij de foto voorspelt niet veel goeds en ze zal achteraf wel zeggen dat André vooral een leuk klein broertje was om lol mee te hebben. Zoals bij Johnny de Mol.
pi_190147691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Om wat te doen? En ik zie weliswaar "beste vriendin" en "meest bijzondere vrouw" maar nergens belangrijkste vrouw.

En het is natuurlijk ook een beetje overgedramatiseerd allemaal. Als je echt lam van verdriet bent, lijkt Instagram me niet bepaald prioriteit.

Die Monique gaat dit ook nog lang uitmelken hoor. Dat doet ze vaker met verdrietige dingen: als iemand overlijdt, komt daar binnen enkele uren een post over. Vervolgens wordt die persoon met diens sterfdag en verjaardag herdacht en komen er vaak throwbacks.

Een gebroken hart voor altijd om een dame van 88...
Blijft verdrietig, daar niet van.
" Mooiste meest unieke vrouw die ik ooit ontmoet heb. Niemand zal snappen wat wij met elkaar hebben, love you Cor. "

" Mijn aller beste vriendin is niet meer. Een moeder in de tijd dat ik even niet had. Een luisterend oor. Een uitgesproken mening.Een van de weinige mensen waar ik iets van aannam. Bedankt voor de liefde, warme maaltijden, open deur en puurheid. Houd van je Cor "

Verder helemaal mee eens. Als je zo n verdriet heb dan pak je niet je mob om gelijk wat op social media te plaatsen.
Het kan ook dat het de afgelopen dagen al slecht met Oma Corrie ging, en dat ze wisten dat ze het niet zou halen.
Maar dan nog zou ik het niet gelijk op social media gooien.
pi_190147762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:19 schreef praadje het volgende:
Och, arme oma Cor. Wat sneu. Nu is het wachten op een sensatieblad die als kop heeft "Oma Cor overleden van verdriet".
Het zou me niks verbazen.
pi_190147890
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het zou hem sieren hoor, maar het blijft een egocentrisch manneke natuurlijk dus had niet anders verwacht.

Ten opzichte van Monique heeft hij bot gezegd niet zoveel 'plichten'.

Verder zal dit allemaal wel overwaaien. Ik geef Brindré enkele weken. Haar onderschrift bij de foto voorspelt niet veel goeds en ze zal achteraf wel zeggen dat André vooral een leuk klein broertje was om lol mee te hebben. Zoals bij Johnny de Mol.
Antwee heeft er zelf ook geen vertrouwen in. ;)

André: ‘Relatie met Bridget kan nooit goed gaan’
https://www.ditjesendatje(...)kan-nooit-goed-gaan/
pi_190148108
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]
Verder helemaal mee eens. Als je zo n verdriet heb dan pak je niet je mob om gelijk wat op social media te plaatsen.
Het kan ook dat het de afgelopen dagen al slecht met Oma Corrie ging, en dat ze wisten dat ze het niet zou halen.
Maar dan nog zou ik het niet gelijk op social media gooien.
Iedereen gaat anders met verdriet en verlies om he? Mijn keuze zou het inderdaad ook niet zijn, maar eerlijk is eerlijk, waar is dat joch in opgevoed? Het overlijden en herdenken van zijn vader is ook al 15 jaar een tamelijk publieke aangelegenheid. Hij is opgevoed met aandachtshoererij. Eens, het wordt tijd dat ie eens a pair grows en zelf gaat nadenken (hoewel je daar wel enige intellectuele bagage voor nodig hebt), maar waar je in opgevoed wordt, word je ook wel mee besmet
  woensdag 27 november 2019 @ 11:30:02 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190148221
Nou ja, ze hebben op deze manier (allebei) wel voorkomen dat de bladen er met een lulverhaal mee aan de haal gaan.
Want anders had men er vast een "André z'n STILLE VERDRIET: hij verliest zijn tweede MOEDER maar is niet welkom op haar UITVAART" verhaal van gemaakt, met een "Heeft Dré nog AFSCHEID kunnen nemen van zijn ALLERBESTE VRIENDIN?" als vervolg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190148285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:30 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, ze hebben op deze manier (allebei) wel voorkomen dat de bladen er met een lulverhaal mee aan de haal gaan.
Want anders had men er vast een "André z'n STILLE VERDRIET: hij verliest zijn tweede MOEDER maar is niet welkom op haar UITVAART" verhaal van gemaakt, met een "Heeft Dré nog AFSCHEID kunnen nemen van zijn ALLERBESTE VRIENDIN?" als vervolg.
:D
  woensdag 27 november 2019 @ 11:38:15 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190148318
Okay, er staat nu een tekst boven de brug:

quote:
So never mind the darkness
We can still find a way
'Cause nothin lasts forever
Even cold November rain
Uit November Rain (uiteraard), maar de apostrof na "nothin" ontbreekt nog.

Dré gedraagt zich een beetje... hmmz... tsja, hoe zal ik het noemen, instabiel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190148484
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:38 schreef Leandra het volgende:
Okay, er staat nu een tekst boven de brug:
[..]

Uit November Rain (uiteraard), maar de apostrof na "nothin" ontbreekt nog.

Dré gedraagt zich een beetje... hmmz... tsja, hoe zal ik het noemen, instabiel?
Joh, bij dit soort volk mag je al blij zijn als er geen woorden ontbreken. Apostrofje tekent Bridge er wel bij.

Hij ziet er ook slecht uit. Lege blik, vermoeid. Het viel me op bij de foto die hij enkele dagen terug plaatste met oma Corrie (van een tijd geleden) dat hij er daar veel beter uitzag.

Ik herken bepaalde signalen van cokegebruik.
  woensdag 27 november 2019 @ 11:48:06 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190148490
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:03 schreef Fokkie83 het volgende:
Wat een reacties weer op Mo haar insta.
Tuurlijk is het erg en heel verdrietig maar haar Oma was wel op leeftijd.

Julia Mekkes ( ex van Dave Roelvink ) : Oh lieve Mo, heel veel sterkte l. Verschrikkelijkste ooit dit.

Kim kotter : Neeeeeee , zo'n prachtig mens, genoten van haar. Wat zullen jullie haar missen. Vreselijk Monique. Ik denk enorm aan jullie.

En dan nog wat onbekende waarvan ik denk..oké...
Nou ja, zoals je zelf al zegt:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:44 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Eerst haar hond, toen haar stiefmoeder, daarna vloog de wagen van haar vader in de fik met alle spullen van haar stiefmoeder erin, toen officieel een breuk tussen haar en Antwee en nu is oma Corrie ook nog overleden.
Ze krijgt inderdaad wel alles achter elkaar.
Waarvan de laatste 2 ook nog eens in minder dan 3 weken tijd, want de bekendmaking van de breuk en dat hij een ander had is van 9 november, we hebben het dus over 17 dagen.
Lijkt me best fors, 2 van zulke klappen zo kort na elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 november 2019 @ 11:49:26 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190148518
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:13 schreef IriYe het volgende:
Dat mokkel Julia is ook al zo'n mediageil geval sinds ze van Dave af is. :')
Wie?
En dat geldt voor beide namen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190148603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie?
En dat geldt voor beide namen :')
Dave Roelvink en zijn ex Julia Mekkes.
pi_190148710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:30 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, ze hebben op deze manier (allebei) wel voorkomen dat de bladen er met een lulverhaal mee aan de haal gaan.
Want anders had men er vast een "André z'n STILLE VERDRIET: hij verliest zijn tweede MOEDER maar is niet welkom op haar UITVAART" verhaal van gemaakt, met een "Heeft Dré nog AFSCHEID kunnen nemen van zijn ALLERBESTE VRIENDIN?" als vervolg.
Ik schat dat Dre wel bij de uitvaart zal zijn .
pi_190148745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, zoals je zelf al zegt:
[..]

Waarvan de laatste 2 ook nog eens in minder dan 3 weken tijd, want de bekendmaking van de breuk en dat hij een ander had is van 9 november, we hebben het dus over 17 dagen.
Lijkt me best fors, 2 van zulke klappen zo kort na elkaar.
Niet vergeten haar bonusmoeder , de brand bij haar vader , de urn van haar bonusmoeder zo beschadigd. Heftig allemaal.
pi_190148878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie?
En dat geldt voor beide namen :')
Iemand die jankt dat niemand haar helpt met het krijgen van een nieuw onderkomen. Ze wel 150K kan lenen met haar inkomen maar daar niks mee kan.
Iemand die nog nooit van particulier huren heeft gehoord en dus maar bij mammie terug gaat wonen.
Het meest erge van dit alles is dat ik zulke bagger nog lees ook. :')
pi_190149032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Om wat te doen? En ik zie weliswaar "beste vriendin" en "meest bijzondere vrouw" maar nergens belangrijkste vrouw.

En het is natuurlijk ook een beetje overgedramatiseerd allemaal. Als je echt lam van verdriet bent, lijkt Instagram me niet bepaald prioriteit.

Die Monique gaat dit ook nog lang uitmelken hoor. Dat doet ze vaker met verdrietige dingen: als iemand overlijdt, komt daar binnen enkele uren een post over. Vervolgens wordt die persoon met diens sterfdag en verjaardag herdacht en komen er vaak throwbacks.

Een gebroken hart voor altijd om een dame van 88...
Blijft verdrietig, daar niet van.
Kan je enkel om een jong iemand een gebroken hart voor altijd krijgen? Niemand en zeker jij niet kan bepalen hoeveel verdriet een persoon kan krijgen om het verliezen van een dienbare. Mo krijgt klap na klap en dat is heel verdrietig.
pi_190149098
Via Story FB

pi_190149119
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:24 schreef IriYe het volgende:
Via Story FB

[ afbeelding ]
Die handschoentjes :')
pi_190149146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:20 schreef -river- het volgende:

[..]

Kan je enkel om een jong iemand een gebroken hart voor altijd krijgen? Niemand en zeker jij niet kan bepalen hoeveel verdriet een persoon kan krijgen om het verliezen van een dienbare. Mo krijgt klap na klap en dat is heel verdrietig.
Dat is het ook en dat zeg ik ook, dat het gewoon echt verdrietig is.

Ik wil ook niets bepalen voor iemand. Zou zelf niet snel binnen enkele uren zoiets op insta plempen maar ieder zijn ding.

En wat onaardig; "zeker jij niet".
pi_190149165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, zoals je zelf al zegt:
[..]

Waarvan de laatste 2 ook nog eens in minder dan 3 weken tijd, want de bekendmaking van de breuk en dat hij een ander had is van 9 november, we hebben het dus over 17 dagen.
Lijkt me best fors, 2 van zulke klappen zo kort na elkaar.
Ik had het puur over de reacties over haar oma he ;)
" verschrikkelijkste ooit dit " en dat over een mensje die best een mooie leeftijd heeft bereikt.
( Neemt niet weg dat het voor de nabestaanden nog steeds verdrietig is )
pi_190149187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat is het ook en dat zeg ik ook, dat het gewoon echt verdrietig is.

Ik wil ook niets bepalen voor iemand. Zou zelf niet snel binnen enkele uren zoiets op insta plempen maar ieder zijn ding.

En wat onaardig; "zeker jij niet".
Was die zin van jouw dan wel aardig?
pi_190149263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:28 schreef -river- het volgende:

[..]

Was die zin van jouw dan wel aardig?
:')

Ah we gaan jij-bakken. Nee die was wellicht niet zo aardig. Maar dit is een forum en daar zeggen mensen wel eens dat ze iets anders zouden aanpakken. Zoals er wel meer in dit topic zeggen dat al die reacties wat dramatisch zijn. Nergens zeg ik iets voor haar te willen bepalen.
  woensdag 27 november 2019 @ 12:45:19 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190149470
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:27 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik had het puur over de reacties over haar oma he ;)
" verschrikkelijkste ooit dit " en dat over een mensje die best een mooie leeftijd heeft bereikt.
( Neemt niet weg dat het voor de nabestaanden nog steeds verdrietig is )
Maar je weet niet of die reacties alleen op het overlijden zijn of op de combinatie van factoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 november 2019 @ 12:47:36 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190149509
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ik schat dat Dre wel bij de uitvaart zal zijn .
Ja ik ook, en dat denk ik vooral dankzij de reactie vam Monique op zijn post, maar als dat er niet geweest was dan waren ze op de redactie van de Telegraaf nu al omgevallen van de speculaas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190149664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ik ook, en dat denk ik vooral dankzij de reactie vam Monique op zijn post, maar als dat er niet geweest was dan waren ze op de redactie van de Telegraaf nu al omgevallen van de speculaas.
Ze kunnen er alsnog makkelijk een smerig verhaaltje over maken in de trant van "Oma kon verdriet niet aan".
pi_190149891
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:27 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik had het puur over de reacties over haar oma he ;)
" verschrikkelijkste ooit dit " en dat over een mensje die best een mooie leeftijd heeft bereikt.
( Neemt niet weg dat het voor de nabestaanden nog steeds verdrietig is )
Daar heb je wel een punt mee. Al moet ik sowieso zeggen dat ik dat wel een ziekte vindt deze tijd. Er worden zoveel superlatieven gebruikt op totaal ongepaste moment en dat de betekenis van dingen aardig begint te devalueren.

Tuurlijk is een overlijden verdrietig, maar zelf vind ik het wel een verschil of iemand op hoge leeftijd na een ziekbed overlijdt (in dat geval kan het gewoon zelfs een opluchting zijn) of dat het gaat om een kind dat plotseling verongelukt.

Het resultaat is hetzelfde, er overlijdt iemand, maar voor mijn gevoel is dat gevoelsmatig wel een groot verschil.

Dingen worden zo overdreven: een klein hobbeltje op de weg is meteen een drama, als iets even niet zo gaat als iemand wil is het meteen een crisis.
pi_190149990
Oma Corrie's LAATSTE WENS IN vervulling!
De dood van OMA CORRIE bracht hen weer BIJ ELKAAR! Hoe ECHTE LIEFDE alles overwint!
André; ''mijn liefde voor Monique is NOOIT weggeweest! Met deze vrouw wil ik TROUWEN!'' Monique;'' NOOIT GETWIJFELD aan liefde van André!''
Raggel; ''KUT, moet ik alweer een boek schrijven!''

Zoiets zal het wel worden volgende week. ;)
pi_190150067
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:22 schreef IriYe het volgende:
Oma Corrie's LAATSTE WENS IN vervulling!
De dood van OMA CORRIE bracht hen weer BIJ ELKAAR! Hoe ECHTE LIEFDE alles overwint!
André; ''mijn liefde voor Monique is NOOIT weggeweest! Met deze vrouw wil ik TROUWEN!'' Monique;'' NOOIT GETWIJFELD aan liefde van André!''
Raggel; ''KUT, moet ik alweer een boek schrijven!''

Zoiets zal het wel worden volgende week. ;)
Je vergeet B, die is dan weer alleen :'( Oh nee, Dries Dave Roelvink is weer vrijgezel, opgelost ^)
pi_190150077
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:22 schreef IriYe het volgende:
Oma Corrie's LAATSTE WENS IN vervulling!
De dood van OMA CORRIE bracht hen weer BIJ ELKAAR! Hoe ECHTE LIEFDE alles overwint!
André; ''mijn liefde voor Monique is NOOIT weggeweest! Met deze vrouw wil ik TROUWEN!'' Monique;'' NOOIT GETWIJFELD aan liefde van André!''
Raggel; ''KUT, moet ik alweer een boek schrijven!''

Zoiets zal het wel worden volgende week. ;)
Vraag me af of Mo hier nog in zal trappen
pi_190150096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:28 schreef -river- het volgende:

[..]

Je vergeet B, die is dan weer alleen :'( Oh nee, Dries Roelvink is weer vrijgezel, opgelost ^)
Dries en Honoria uit elkaar?
pi_190150119
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dries en Honoria uit elkaar?
Was foutje, bedoelde Dave :@ , die is namelijk ook 25 en vrijgezel.
pi_190150124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Vraag me af of Mo hier nog in zal trappen
Als ze hier intrapt is ze echt dom.
pi_190150136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Was foutje, bedoelde Dave :@ , die is namelijk ook 25 en vrijgezel.
Ik schrok al. Vroeg me af wie dan elke ochtend Dries' emmertje met plas moest legen.
pi_190150152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik schrok al. Vroeg me af wie dan elke ochtend Dries' emmertje met plas moest legen.
Ojaaa _O- _O-
pi_190154900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik schrok al. Vroeg me af wie dan elke ochtend Dries' emmertje met plas moest legen.
Emmertje plas?
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 november 2019 @ 18:41:09 #97
22592 crew  Ole
pi_190154928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:39 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Emmertje plas?
:Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190154934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:28 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Vraag me af of Mo hier nog in zal trappen
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar. Ik denk dat Dre terug keert bij Monique. Met Ijskonijn en dre zal het niet lang duren veel teveel shit om

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuttebella op 27-11-2019 19:08:56 ]
pi_190155148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Haat en liefde ligt dicht bij elkaar. Ik denk dat Dre terreurgroep keert bij Monique. Met Ijskonijn en dre zal het niet lang duren veel teveel shit om hun heen
Ik gok januari 2020.

André had al te weinig tijd vopr zijn gezin, ervan uitgaande dat Mo daarover de waarheid spreekt. Dat gaat Bridget echt niet pikken nadat de nieuwigheid eruit is geneukt.
En vlak de invloed van Raggel niet uit; die ik ook niet kerst met haar 'schoondochter' vieren.
  Spellchecker woensdag 27 november 2019 @ 18:58:17 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190155208
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Haat en liefde ligt dicht bij elkaar. Ik denk dat Dre terreurgroep keert bij Monique. Met Ijskonijn en dre zal het niet lang duren veel teveel shit om hun heen
Ik vraag me serieus af waarom jouw autocorrect dit woord suggereert ;)
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 19:01:05 #101
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190155251
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190155447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik gok januari 2020.

André had al te weinig tijd vopr zijn gezin, ervan uitgaande dat Mo daarover de waarheid spreekt. Dat gaat Bridget echt niet pikken nadat de nieuwigheid eruit is geneukt.
En vlak de invloed van Raggel niet uit; die ik ook niet kerst met haar 'schoondochter' vieren.
André vind andere dingen ook leuk wilt eigenlijk alles , kan geen nee zeggen.
Nu zal hij veel bij Mo zijn.En kleine dre.dat gaat het ijskonijn niet leuk vinden.
pi_190155470
quote:
Nou ja 8)7 lekker zal dat ruiken.
  Tettenkoning woensdag 27 november 2019 @ 19:13:28 #104
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190155494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:12 schreef Tuttebella het volgende:
Nou ja 8)7 lekker zal dat ruiken.
Ieder zijn fetisj moet je maar denken. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190156057
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:03 schreef Fokkie83 het volgende:
Wat een reacties weer op Mo haar insta.
Tuurlijk is het erg en heel verdrietig maar haar Oma was wel op leeftijd.

En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_190156080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:13 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ieder zijn fetisj moet je maar denken. :')
Luie sodemieter meer..hij kon van mij op de bank gaan slapen.
Als hij te besodemieterd is om de trap af te gaan, ben ik te besodemieterd om m naast me te dulden
pi_190156116
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
Dat absoluut. Ook een veertiger hier en mijn beide schoonouders leven al niet meer. Een oma staat dan toch wat verder van je af
  woensdag 27 november 2019 @ 19:39:40 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190156132
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
Nou en? Dat neemt niet weg dat ze in 2,5 week 2 personen uit haar leven verliest, dat is waar dat om gaat, niet om het overlijden op zich maar om de opeenstapeling van ellende.

En ja, oma's gaan dood, oma's van 88 gaan vaak nog sneller dood, dat maakt het niet minder vervelend als dat op een moment gebeurt dat je toch al middenin allerlei ellende zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190156171
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
Kindertjes in Afrika, die hebben het pas zwaar!
Tap tap tap
  woensdag 27 november 2019 @ 19:44:09 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190156223
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat absoluut. Ook een veertiger hier en mijn beide schoonouders leven al niet meer. Een oma staat dan toch wat verder van je af
Het zegt allemaal niks, mijn ouders waren 25 toen ik geboren werd en aan de ene kant waren toen zowel opa als oma al overleden en aan de andere kant overleed mijn oma toen ik 5 was en mijn opa toen ik 25 was.

Wij waren allebei 44 toen onze zoon geboren werd, en hij wordt zaterdag 9 en heeft alle vier zijn grootouders nog.

Het is geen verdienste als je nog grootouders hebt als je 40 bent, maar ze zal er wel heel intensief mee opgetrokken zijn, en nu een LIEFDESBREUK met als toetje een OVERLIJDEN.
Natuurlijk wist ze dat oma ooit dood zou gaan, maar dat het nu gebeurt is gewoon heel naar voor haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190157261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou en? Dat neemt niet weg dat ze in 2,5 week 2 personen uit haar leven verliest, dat is waar dat om gaat, niet om het overlijden op zich maar om de opeenstapeling van ellende.

En ja, oma's gaan dood, oma's van 88 gaan vaak nog sneller dood, dat maakt het niet minder vervelend als dat op een moment gebeurt dat je toch al middenin allerlei ellende zat.
Niemand is klaar voor de dood zelfs al was oma 88 dan nog is het verdriet groot, en komt de klap keihard aan. Haar liefde kwijt , straks haar huis , oma het is nogal wat.
pi_190157453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:39 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Niemand is klaar voor de dood zelfs al was oma 88 dan nog is het verdriet groot, en komt de klap keihard aan. Haar liefde kwijt , straks haar huis , oma het is nogal wat.
O die heb ik gemist. Moet ze eruit ja?
pi_190157704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

O die heb ik gemist. Moet ze eruit ja?
Nu nog niet maar ik vermoed als ze niet terug komen bij elkaar zij wel weg gaat.
pi_190157968
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Nu nog niet maar ik vermoed als ze niet terug komen bij elkaar zij wel weg gaat.
Leeft Monique haar biologische moeder trouwens niet meer? Ik heb ergens onderweg een afslag gemist denk ik.
pi_190158505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Leeft Monique haar biologische moeder trouwens niet meer? Ik heb ergens onderweg een afslag gemist denk ik.
Die leeft zeker wel. Alleen stiefmoeder is overleden.
pi_190158528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:39 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Niemand is klaar voor de dood zelfs al was oma 88 dan nog is het verdriet groot, en komt de klap keihard aan. Haar liefde kwijt , straks haar huis , oma het is nogal wat.
Het staat er wat apart maar dit is niet waar.
Sommige mensen zijn oud en / of heel ziek en vinden het zelf dan ook genoeg geweest.

Niemand heeft nog gezegd dat ze dat huis überhaupt moet gaan verlaten en volgens mij was het vooral Antwee die graag groter wilde wonen. Hij heeft in de serie ook weleens gezegd " dat hij er gek van werd dat iedereen maar in en uit liep, terwijl hij rust wou "

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 27-11-2019 21:47:38 ]
pi_190158628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Leeft Monique haar biologische moeder trouwens niet meer? Ik heb ergens onderweg een afslag gemist denk ik.
https://www.instagram.com/p/Bu3D_cVgW9j/?igshid=114ijjadl4tge
pi_190158641
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]


Verder zal dit allemaal wel overwaaien. Ik geef Brindré enkele weken. Haar onderschrift bij de foto voorspelt niet veel goeds en ze zal achteraf wel zeggen dat André vooral een leuk klein broertje was om lol mee te hebben. Zoals bij Johnny de Mol.
Alleen neuk je je kleine broertje niet :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker woensdag 27 november 2019 @ 21:37:17 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 27 november 2019 @ 21:44:17 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190158922
quote:
Oh, goeie genen wel, die zal ook wel 60 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190159003
quote:
Ik klikte ff door naar de instagram van haar moeder en zie een collage van 1 jaar Andrie en daar staat een foto waarop dat ukkie sprekend op z’n dooie opa lijkt, alleen de zwarte hoed ontbreekt nog
pi_190159170
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het staat er wat apart maar dit is niet waar.
Sommige mensen zijn oud en / of heel ziek en vinden het zelf dan ook genoeg geweest.

Niemand heeft nog gezegd dat ze dat huis überhaupt moet gaan verlaten en volgens mij was het vooral Antwee die graag groter wilde wonen. Hij heeft in de serie ook weleens gezegd " dat hij er gek van werd dat iedereen maar in en uit liep, terwijl hij rust wou "
Dat is jou mening , voor een ieder die zijn dierbare verliest een klap. Jong of oud iedereen heeft zijn verdriet. Dat jij het zo niet ervaart kunnen andere het wel zo ervaren.
pi_190159190
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het staat er wat apart maar dit is niet waar.
Sommige mensen zijn oud en / of heel ziek en vinden het zelf dan ook genoeg geweest.

Niemand heeft nog gezegd dat ze dat huis überhaupt moet gaan verlaten en volgens mij was het vooral Antwee die graag groter wilde wonen. Hij heeft in de serie ook weleens gezegd " dat hij er gek van werd dat iedereen maar in en uit liep, terwijl hij rust wou "
Mo wilde graag op het kamp blijven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 november 2019 @ 21:57:22 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190159210
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:56 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Mo wilde graag op het kamp blijven.
volgens mij wilde Monique dat huis ook als rustige oase
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190159418
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die leeft zeker wel. Alleen stiefmoeder is overleden.
quote:
Dankjewel, leuke vrouw zo te zien. Had wel eens haar insta gezien maar niet de link gelegd dat dat haar moeder was.
pi_190159542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:55 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat is jou mening , voor een ieder die zijn dierbare verliest een klap. Jong of oud iedereen heeft zijn verdriet. Dat jij het zo niet ervaart kunnen andere het wel zo ervaren.
Jij komt zeker van het Viva-forum..tjonge jonge wat een gebitch. Fokkie heeft gelijk hierin. Genoeg mensen voor wie het genoeg is geweest om welke reden dan ook. En genoeg nabestaanden die daar ook vrede mee hebben. Die hebben hun verdriet bij leven al gehad.
pi_190159543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:55 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat is jou mening , voor een ieder die zijn dierbare verliest een klap. Jong of oud iedereen heeft zijn verdriet. Dat jij het zo niet ervaart kunnen andere het wel zo ervaren.
k

Ow wacht, ik denk dat ik je verkeerd begreep.
Ik dacht dat je bedoelde dat niemand klaar is voor zijn of haar eigen dood.

Maar omgekeerd is het hetzelfde, je kan er ook vrede mee hebben dat iemand eindelijk " mag gaan " .
Bijv. na een lang pijnlijk ziekbed of een onmenselijk leven.
De ene klap is groter en veel harder dan de ander.
Verdriet is er dan wel maar je kan je er makkelijker bij neer leggen.
Het leven is nou eenmaal keihard.
pi_190161334
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

k

Ow wacht, ik denk dat ik je verkeerd begreep.
Ik dacht dat je bedoelde dat niemand klaar is voor zijn of haar eigen dood.

Maar omgekeerd is het hetzelfde, je kan er ook vrede mee hebben dat iemand eindelijk " mag gaan " .
Bijv. na een lang pijnlijk ziekbed of een onmenselijk leven.
De ene klap is groter en veel harder dan de ander.
Verdriet is er dan wel maar je kan je er makkelijker bij neer leggen.
Het leven is nou eenmaal keihard.
Ben ik met je eens. De ene klap is de andere niet, en we gaan ook niet allemaal hetzelfde om met verdriet. Iedereen probeert het toch op zijn of haar eigen manier een plekje te geven.

[ Bericht 21% gewijzigd door Annagh op 28-11-2019 00:41:31 ]
  donderdag 28 november 2019 @ 07:38:18 #129
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190163232
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 november 2019 @ 08:01:49 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190163367
quote:
Juist, 12 jaar na het overlijden van je man nog zo kapot van verdriet dat je er aan onderdoor gaat, dan ben je of niet helemaal 100 of je was zo compleet gebrainwashed in je adoratie voor hem dat je daardoor geen normale rouwverwerking kunt hebben.

In haar geval zou het dat laatste kunnen zijn, maar zelfs dan is 12 jaar, en nu 15 jaar na zijn overlijden dat boek weer, niet gezond.
Je zou bijna denken dat ze in een soort van trauma blijft hangen.

Ik geloof er trouwens geen reet van "het verdriet om André", ze heeft mazzel dat ze zichzelf zijn weduwe kan noemen omdat hij doodging voor de scheiding rond was, maar dat verdriet is echt geen 12 jaar zo diep blijven hangen hoor, tenzij ze eigenlijk een hardcore groupie was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 08:02:59 #131
367000 roos94
pi_190163376
quote:
:r :r :r

Heb haar vroegah weleens een aantal keren op zuidplein zien lopen. Als ze langsliep, leek het net of ze de hele Douglas parfumsectie over zichzelf had leeggespoten. En een air die ze had.. liep daar alsof het de Queen Herself was :W
  donderdag 28 november 2019 @ 08:05:12 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190163391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

:r :r :r

Heb haar vroegah weleens een aantal keren op zuidplein zien lopen. Als ze langsliep, leek het net of ze de hele Douglas parfumsectie over zichzelf had leeggespoten. En een air die ze had.. liep daar alsof het de Queen Herself was :W
Die air had ze dus letterlijk :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 08:07:44 #133
367000 roos94
pi_190163409
Lag Raggel trouwens niet in scheiding toen de beste man overleed :? Dus dat "oh mijn man" had ze ook niet veel langer kunnen zeggen dan, als hij het ietsje langer had volgehouden

https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F
  donderdag 28 november 2019 @ 08:10:47 #134
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190163428
Dus André senior ging voor Rachel precies op tijd hemelen O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 november 2019 @ 08:31:54 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190163580
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Pisces29 het volgende:


En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
Klopt toen ik veertig was waren mijn ouders 10/30 jaar overleden.
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 08:33:20 #136
367000 roos94
pi_190163592
Kind zal zich oma niet meer echt kunnen herinneren, hij is 3.
  donderdag 28 november 2019 @ 09:02:17 #137
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190163842
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:33 schreef roos94 het volgende:
Kind zal zich oma niet meer echt kunnen herinneren, hij is 3.
Misschien wel het warme hapje, wat Oma voor kleine Dreetje kookte.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 november 2019 @ 09:54:45 #138
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190164528
Verkeerde link neer gezet :@
Blijft bijna geen plekje huid meer over O-)

[ Bericht 39% gewijzigd door Poezewoes op 28-11-2019 10:20:54 ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 10:13:30 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 28 november 2019 @ 10:18:23 #140
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190164794
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:13 schreef maily het volgende:

[..]

:?
Met al die tatoo's O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 10:19:38 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190164806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:18 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Met al die tatoo's O-)
Wat heeft dat utopiavarken met hazes te maken?
pi_190164817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
https://dekrantvoorbij.bl(...)n-het-jaarkatie.html
Blijft bijna geen plekje huid meer over O-)
Zit je in het verkeerde topic? :D
  donderdag 28 november 2019 @ 10:21:26 #143
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190164823
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:13 schreef maily het volgende:

[..]

:?
Verkeerde link neer gezet :@
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 10:23:11 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190164844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:21 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Verkeerde link neer gezet :@
:D
Wat moest het wel zijn? ;)
pi_190165023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 11:30 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, ze hebben op deze manier (allebei) wel voorkomen dat de bladen er met een lulverhaal mee aan de haal gaan.
Want anders had men er vast een "André z'n STILLE VERDRIET: hij verliest zijn tweede MOEDER maar is niet welkom op haar UITVAART" verhaal van gemaakt, met een "Heeft Dré nog AFSCHEID kunnen nemen van zijn ALLERBESTE VRIENDIN?" als vervolg.
Jij kan zo aan de slag bij story/prive en al die andere roddelbladen >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 november 2019 @ 10:39:27 #146
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190165035
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190165300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:10 schreef Poezewoes het volgende:
Dus André senior ging voor Rachel precies op tijd hemelen O-)
Inderdaad.
pi_190165320
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:07 schreef roos94 het volgende:
Lag Raggel trouwens niet in scheiding toen de beste man overleed :? Dus dat "oh mijn man" had ze ook niet veel langer kunnen zeggen dan, als hij het ietsje langer had volgehouden

https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F
Alles was klaar voor te tekenen , daar kwam zijn dood tussen. Anders waren ze al gescheiden.
Roggel maakt het niet meer geloofwaardig.
pi_190165332
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist, 12 jaar na het overlijden van je man nog zo kapot van verdriet dat je er aan onderdoor gaat, dan ben je of niet helemaal 100 of je was zo compleet gebrainwashed in je adoratie voor hem dat je daardoor geen normale rouwverwerking kunt hebben.

In haar geval zou het dat laatste kunnen zijn, maar zelfs dan is 12 jaar, en nu 15 jaar na zijn overlijden dat boek weer, niet gezond.
Je zou bijna denken dat ze in een soort van trauma blijft hangen.

Ik geloof er trouwens geen reet van "het verdriet om André", ze heeft mazzel dat ze zichzelf zijn weduwe kan noemen omdat hij doodging voor de scheiding rond was, maar dat verdriet is echt geen 12 jaar zo diep blijven hangen hoor, tenzij ze eigenlijk een hardcore groupie was.
Ik denk het eerste.
pi_190165340
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

k

Ow wacht, ik denk dat ik je verkeerd begreep.
Ik dacht dat je bedoelde dat niemand klaar is voor zijn of haar eigen dood.

Maar omgekeerd is het hetzelfde, je kan er ook vrede mee hebben dat iemand eindelijk " mag gaan " .
Bijv. na een lang pijnlijk ziekbed of een onmenselijk leven.
De ene klap is groter en veel harder dan de ander.
Verdriet is er dan wel maar je kan je er makkelijker bij neer leggen.
Het leven is nou eenmaal keihard.
Mee eens
pi_190165371
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef IriYe het volgende:

[..]

Jij komt zeker van het Viva-forum..tjonge jonge wat een gebitch. Fokkie heeft gelijk hierin. Genoeg mensen voor wie het genoeg is geweest om welke reden dan ook. En genoeg nabestaanden die daar ook vrede mee hebben. Die hebben hun verdriet bij leven al gehad.
Viva forum?? Dus ik mag bepaalde dingen niet anders ervaren. Okay, ^O^
pi_190166270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kindertjes in Afrika, die hebben het pas zwaar!
Overdrijf niet zo. Alsof ik ergens zeg dat het nergens om gaat, ik zeg alleen dat het bijzonder is.
Nergens gezegd dat het niet verdrietig of pijnlijk is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_190166803
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En als veertiger überhaupt nog een oma te hebben gehad, en je kind heeft overgrootoma ook nog gekend... Dan mag je jezelf wel gelukkig prijzen.
Veel mensen hebben als veertiger al geen vader of moeder meer, laat staan een oma.
ik heb mijn opa's en oma's niet eens gekend, waren voor ik geboren was al henengegaan. Ikzelf was op mijn 30e al wees. Maar desalniettemin, als er iemand sterft om wie je geeft is dat altijd kut natuurlijk.
pi_190166814
Ja, mag er nu verder weer gewoon geroddeld worden?
pi_190166896
quote:
Wat is dat? Comic sans?
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 13:10:25 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190166960
quote:
Jammer van die hoofdletter C na die apostrof .... en geen apostrof na nothin ....
pi_190167294
Was Bridget gister bij Boulevard?
  donderdag 28 november 2019 @ 13:40:59 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190167357
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:37 schreef Fokkie83 het volgende:
Was Bridget gister bij Boulevard?
Nee Marieke Elsinga deed presentatie voor Boulevard.
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 14:05:59 #159
367000 roos94
pi_190167664
Het kan dreetje weinig verotten dat die vrouw er niet meer is. Vrolijke fotos en stories, feestjes gezellig en hoempapa
pi_190167703
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:05 schreef roos94 het volgende:
Het kan dreetje weinig verotten dat die vrouw er niet meer is. Vrolijke fotos en stories, feestjes gezellig en hoempapa
Dat zegt niks vind ik. Wat had hij dan moeten doen? Huilen en druilen op een kamer in New York? Dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan.
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 14:14:22 #161
367000 roos94
pi_190167767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zegt niks vind ik. Wat had hij dan moeten doen? Huilen en druilen op een kamer in New York? Dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan.
Maar moet je dan echt zoveel insta stories uploaden hoe leuk je het daar wel niet hebt, terwijl iedereen weet wat er is gebeurd en Mo enkel hartverscheurende fotos plaatst. Hij kan ook zn klep even houden
pi_190167802
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:37 schreef Fokkie83 het volgende:
Was Bridget gister bij Boulevard?
Nope
pi_190167827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar moet je dan echt zoveel insta stories uploaden hoe leuk je het daar wel niet hebt, terwijl iedereen weet wat er is gebeurd en Mo enkel hartverscheurende fotos plaatst. Hij kan ook zn klep even houden
Beetje terughoudend had wel gemogen, maar het is een knul van 25 zonder normen en waarden opgevoed wat wil je dan ?
pi_190167923
quote:
99s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee Marieke Elsinga deed presentatie voor Boulevard.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:17 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Nope
Oké :)
pi_190167965
https://www.instagram.com/p/B5aKu5kACeB/?igshid=7wtc06ki5zhk

Dit soort foto s zijn mooi om voor jezelf te hebben maar ik zou dit zelf nooit op sociaal media knallen.
( Ik ga er vanuit dat haar oma hier al overleden is )
pi_190168042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar moet je dan echt zoveel insta stories uploaden hoe leuk je het daar wel niet hebt, terwijl iedereen weet wat er is gebeurd en Mo enkel hartverscheurende fotos plaatst. Hij kan ook zn klep even houden
Ik denk dat het schone schijn is. Want hij deed dat ook in die week dat hij zijn leven als een hel bestempelde.
Gewoon compensatiegedrag,in mijn ogen.
pi_190168139
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:05 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat is dat? Comic sans?
De arme knul heeft het ook wel errug zwaar he? 😉
pi_190168157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:40 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik denk dat het schone schijn is. Want hij deed dat ook in die week dat hij zijn leven als een hel bestempelde.
Gewoon compensatiegedrag,in mijn ogen.
Je hebt verschillende mensen: mensen bij wie de sociale media alleen maar blijheid en geluk uitstraalt en mensen die vier keer per dag moeten melden hoe zwaar ze het allemaal hebben.
Tap tap tap
  Miss 200.000.000! donderdag 28 november 2019 @ 14:49:51 #169
367000 roos94
pi_190168162
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5aKu5kACeB/?igshid=7wtc06ki5zhk

Dit soort foto s zijn mooi om voor jezelf te hebben maar ik zou dit zelf nooit op sociaal media knallen.
( Ik ga er vanuit dat haar oma hier al overleden is )
Creepy -O-
  donderdag 28 november 2019 @ 15:05:10 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190168353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5aKu5kACeB/?igshid=7wtc06ki5zhk

Dit soort foto s zijn mooi om voor jezelf te hebben maar ik zou dit zelf nooit op sociaal media knallen.
( Ik ga er vanuit dat haar oma hier al overleden is )
:X
pi_190168356
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5aKu5kACeB/?igshid=7wtc06ki5zhk

Dit soort foto s zijn mooi om voor jezelf te hebben maar ik zou dit zelf nooit op sociaal media knallen.
( Ik ga er vanuit dat haar oma hier al overleden is )
Idd, al denk ik dat laatste dan weer net niet
pi_190168438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

Creepy -O-
Oma leeft nog kijk maar op horloge is het bijna 7 uur en ze is om 20 uur overleden.
pi_190168474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:12 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Oma leeft nog kijk maar op horloge is het bijna 7 uur en ze is om 20 uur overleden.
Foto kan ook een dag later zijn gemaakt he.
pi_190168501
Zijn dat geen lijkvlekken op die vrouw haar arm? Of ziet dat er anders uit.
pi_190168505
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Foto kan ook een dag later zijn gemaakt he.
Dat kan ook maar monigue ligt naast haar op bed. De foto straalt wel veel liefde uit .
pi_190168863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zijn dat geen lijkvlekken op die vrouw haar arm? Of ziet dat er anders uit.
Nee dit zijn levervlekken / ouderdomsvlekken .
  donderdag 28 november 2019 @ 15:53:13 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190168918
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:49 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee dit zijn levervlekken / ouderdomsvlekken .
Of blauwe plekken. Zie je vaker bij oude mensen. Dunnere huid, slikken vaak bloedverdunners.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190169035
Foto alweer verdwenen
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190169082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:03 schreef Messina het volgende:
Foto alweer verdwenen
Bij mij niet.
pi_190169096
Nee weird, als ik naar haar Twitter ga zie ik de foto, maar als ik erop klik hier in het topic krijg ik: "Deze pagina is niet beschikbaar.
De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram."
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190169119
Instagram doet raar. Hij stopt elke keer met laden bij mij.
Zal wel een kleine storing zijn ofzo.
pi_190169197
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Foto kan ook een dag later zijn gemaakt he.
Dat denk ik niet je ziet hier nog geen rigor mortis.
pi_190169266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:20 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat denk ik niet je ziet hier nog geen rigor mortis.
Dit kan zeker een dag later nog wel.
Wil en ga er niet over in detail treden, maar zelf meegemaakt.
pi_190169880
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:20 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat denk ik niet je ziet hier nog geen rigor mortis.
Rigor mortis is niet blijvend. Lijkt me ook lastig te zien aan een arm.
Tap tap tap
pi_190169884
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit kan zeker een dag later nog wel.
Wil en ga er niet over in detail treden, maar zelf meegemaakt.
Niet bij jezelf lijkt me. :D
Tap tap tap
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 17:23:40 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190169959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Foto kan ook een dag later zijn gemaakt he.
Dat doe je toch niet :X
  donderdag 28 november 2019 @ 17:26:52 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190169998
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:23 schreef maily het volgende:

[..]

Dat doe je toch niet :X
Een dag later ligt de overledene echt niet meer in bed. Dus is vrij onwaarschijnlijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190170156
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een dag later ligt de overledene echt niet meer in bed. Dus is vrij onwaarschijnlijk.
Mijn oma heeft nog een paar dagen in haar bed in het verzorgingstehuis gelegen.
Tap tap tap
  donderdag 28 november 2019 @ 17:38:31 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190170177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn oma heeft nog een paar dagen in haar bed in het verzorgingstehuis gelegen.
Op een koelplaat, neem ik aan?

Maar dan nog klopt de houding niet echt met hoe een overledene na afleggen wordt neergelegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190170477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 17:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op een koelplaat, neem ik aan?

Maar dan nog klopt de houding niet echt met hoe een overledene na afleggen wordt neergelegd.
Ja wel gekoeld. Dat je je helemaal de tyfus schrikt als die koeling inschakelt.
Tap tap tap
pi_190170607
Wellus-nietus-eenbeetjus-misschienus.

Hoe boeiend is het nou of die foto voor of na haar dood is gemaakt, zeg...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190170636
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dit kan zeker een dag later nog wel.
Wil en ga er niet over in detail treden, maar zelf meegemaakt.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid
pi_190170656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:04 schreef Messina het volgende:
Wellus-nietus-eenbeetjus-misschienus.

Hoe boeiend is het nou of die foto voor of na haar dood is gemaakt, zeg...
Ja niets , vind de foto ontroerend kan allemaal tegenwoordig. Ieder op zijn eigen manier rouwt.
pi_190170695
Al zou het 'niet kunnen' (wat volgens sommigen van jullie zo is), laat gaan, laat leven, het raakt jou niet persoonlijk.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190170777
Als het Bridget was die zo'n foto zou plaatsen was het weer een aandachtshoer die zelfs letterlijk over lijken zou gaan voor de likes. :X
pi_190170805
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:14 schreef IriYe het volgende:
Als het Bridget was die zo'n foto zou plaatsen was het weer een aandachtshoer die zelfs letterlijk over lijken zou gaan voor de likes. :X
Indeed.
pi_190170927
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:14 schreef IriYe het volgende:
Als het Bridget was die zo'n foto zou plaatsen was het weer een aandachtshoer die zelfs letterlijk over lijken zou gaan voor de likes. :X
:Y
pi_190171102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef Messina het volgende:
Al zou het 'niet kunnen' (wat volgens sommigen van jullie zo is), laat gaan, laat leven, het raakt jou niet persoonlijk.
Daar ben ik het wel met je eens.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 18:40:41 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190171133
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:14 schreef IriYe het volgende:
Als het Bridget was die zo'n foto zou plaatsen was het weer een aandachtshoer die zelfs letterlijk over lijken zou gaan voor de likes. :X
Monique doet het niet voor de likes wil je zeggen?
pi_190171470
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:40 schreef maily het volgende:

[..]

Monique doet het niet voor de likes wil je zeggen?
Oh jawel. :Y Dat was mijn punt niet..
  donderdag 28 november 2019 @ 19:02:02 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190171507
Ik doe daar verder geen uitspraak over, over wel of niet ‘vinden kunnen’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190171647
Misschien lullig om te zeggen omdat haar oma nu net gestorven is maar Monique weet ondertussen heel goed dat ze door veel mensen als een ware " heldin " gezien wordt.
En ze weet ook heel goed hoe ze mensen aan haar kant moet krijgen.
Ik vind haar leuker dan Bridget maar ze is wel ineens heilig verklaard. Eigenlijk begin ik haar steeds minder leuk te vinden , omdat veel voor de aandacht is.
Als Bridget nu zo'n foto met haar oma zou neerzetten dan zouden de mensen zeggen dat ze over lijken gaat om wat medeleven van het volk te krijgen.
  donderdag 28 november 2019 @ 19:29:23 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190172190
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef Fokkie83 het volgende:
Misschien lullig om te zeggen omdat haar oma nu net gestorven is maar Monique weet ondertussen heel goed dat ze door veel mensen als een ware " heldin " gezien wordt.
En ze weet ook heel goed hoe ze mensen aan haar kant moet krijgen.
Ik vind haar leuker dan Bridget maar ze is wel ineens heilig verklaard. Eigenlijk begin ik haar steeds minder leuk te vinden , omdat veel voor de aandacht is.
Als Bridget nu zo'n foto met haar oma zou neerzetten dan zouden de mensen zeggen dat ze over lijken gaat om wat medeleven van het volk te krijgen.
Als je dit soort emoties erbij krijgt, laat je je dan niet wat te veel meespelen?

Je hoeft het niet elke dag bij te houden, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190172475
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je dit soort emoties erbij krijgt, laat je je dan niet wat te veel meespelen?

Je hoeft het niet elke dag bij te houden, hè.
Emoties? :') Meespelen?
Doe normaal hoor.
Ik geef alleen mijn mening hierover.
pi_190175537
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:09 schreef Fokkie83 het volgende:
Misschien lullig om te zeggen omdat haar oma nu net gestorven is maar Monique weet ondertussen heel goed dat ze door veel mensen als een ware " heldin " gezien wordt.
En ze weet ook heel goed hoe ze mensen aan haar kant moet krijgen.
Ik vind haar leuker dan Bridget maar ze is wel ineens heilig verklaard. Eigenlijk begin ik haar steeds minder leuk te vinden , omdat veel voor de aandacht is.
Als Bridget nu zo'n foto met haar oma zou neerzetten dan zouden de mensen zeggen dat ze over lijken gaat om wat medeleven van het volk te krijgen.
Wie zijn w om te zeggen wat Mo bedoeld met een foto.
Een ieder verwerkt zijn verdriet op geheel eigen manier. Het rouwen 2019 is heel anders en intens als 20 jaar geleden.
Ik vond Oma Corrie ook een geweldig mens, schrok toch ook even dat ik het las dat ze was overleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuttebella op 29-11-2019 09:54:06 ]
pi_190176527
Rouwen anno 2019 is juist niet intiemer. Alles wordt op Instagram gepleurd, de hele wereld mag meekijken. Daar is weinig intiems aan naar mijn mening.
Nog ff en dan wordt het stervensproces ook nog gefilmd en online gezet. :{
pi_190176991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wie zijn wij om te zeggen wat Mo bedoeld met een foto.
Een ieder verwerkt zijn verdriet op geheel eigen manier. Het rouwen 2019 is heel anders en intiemer als 20 jaar geleden.
Ik vond Oma Corrie ook een geweldig mens, schrok toch ook even dat ik het las dat ze was overleden.
Zonder er een waarde-oordeel over te vellen: intiem kun je het natuurlijk niet noemen. Misschien bedoel je intenser?
  Tettenkoning donderdag 28 november 2019 @ 22:50:37 #208
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190177026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:31 schreef IriYe het volgende:
Rouwen anno 2019 is juist niet intiemer. Alles wordt op Instagram gepleurd, de hele wereld mag meekijken. Daar is weinig intiems aan naar mijn mening.
Nog ff en dan wordt het stervensproces ook nog gefilmd en online gezet. :{
The "joys" of social media.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Spellchecker donderdag 28 november 2019 @ 22:56:25 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190177191
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:50 schreef Nine. het volgende:

[..]

The "joys" of social media.
Nou "joepie".
pi_190177214
André heeft nu twee foto's geplaatst; eentje met oma Corrie en eentje met de stiefmoeder van Monique. Ben wel benieuwd hoe Bridget dat vindt. Het is mooi om nog warme banden te hebben (of in deze gevallen te herdenken) met je ex-schoonfamilie maar kan me voorstellen dat dit voor haar een beetje raar voelt.

https://www.instagram.com/p/B5bJ_lJAQ4O/?hl=nl
pi_190177323
Die André-Micky-Fanaccount spoort ook niet, wat is dat voor een obsessieve stalkster? :')
pi_190177470
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:02 schreef IriYe het volgende:
Die André-Micky-Fanaccount spoort ook niet, wat is dat voor een obsessieve stalkster? :')
Bij dergelijke fanaccounts moet ik altijd aan het programma Fans denken. Ergo: die mensen zijn vaak ook niet helemaal 100.
pi_190177512
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:02 schreef IriYe het volgende:
Die André-Micky-Fanaccount spoort ook niet, wat is dat voor een obsessieve stalkster? :')
Zo te zien een Belgische groupie/stalker. Mijn hemel! Gewoon ook foto's reposten van Andrie en de dochter van Djarno.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 28-11-2019 23:17:57 ]
pi_190177536
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij dergelijke fanaccounts moet ik altijd aan het programma Fans denken. Ergo: die mensen zijn vaak ook niet helemaal 100.
pi_190177561
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zo te zien een Belgische groupie/stalker. Mijn hemel! Gewoon ook foto's reposten van Andrie en de de dichter van Djarno.
Sowieso fan zijn van een tourmanager/neef van :') of ik moet even de postmoderne dichtbundel of andere verdienste van Djarno gemist hebben.
pi_190177585
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij dergelijke fanaccounts moet ik altijd aan het programma Fans denken. Ergo: die mensen zijn vaak ook niet helemaal 100.
THOOOMAASSSSS!!

pi_190177598


[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 28-11-2019 23:17:34 ]
pi_190177653
Of om ontopic te blijven; Andrea Hazes, incl zwarte nagellak. (8>

pi_190178007
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Bij dergelijke fanaccounts moet ik altijd aan het programma Fans denken. Ergo: die mensen zijn vaak ook niet helemaal 100.
Haha ik moest ook aan dat programma denken.
pi_190178009
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die bijvoorbeeld. Wat een bizar mens was dat.
  Miss 200.000.000! vrijdag 29 november 2019 @ 02:49:04 #221
367000 roos94
pi_190178942
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze vrouw heeft historische tv geleverd _O_ na al die jaren kan ik mij het nog levendig voor de geest halen
  vrijdag 29 november 2019 @ 03:33:43 #222
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190179104
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

THOOOMAASSSSS!!

[ afbeelding ]
Heb dit toendertijd compleet gemist! Is die aflevering nog ergens te zien?
With love :*
pi_190179173
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Sowieso fan zijn van een tourmanager/neef van :') of ik moet even de postmoderne dichtbundel of andere verdienste van Djarno gemist hebben.
Dat is die gast die altijd En overal met druipende open mond slaapt.. zo’n onaantrekkelijk type
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_190179508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 02:49 schreef roos94 het volgende:

[..]

Deze vrouw heeft historische tv geleverd _O_ na al die jaren kan ik mij het nog levendig voor de geest halen
Ik ook. Ik vind het een beetje zielig. :@
pi_190179515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 04:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dat is die gast die altijd En overal met druipende open mond slaapt.. zo’n onaantrekkelijk type
:D
Zo laat Antwee hem altijd zien in filmpjes en op foto s .
pi_190179598
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij is echt precies jouw smiley haha!
pi_190179685
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

THOOOMAASSSSS!!

[ afbeelding ]
De aflevering waarbij je als kijker balanceert tussen totale ongemakkelijkheid en puur vermaak. (En soms de vraag of het wel oké is om mensen met een beperking zo neer te zetten)
pi_190181061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zonder er een waarde-oordeel over te vellen: intiem kun je het natuurlijk niet noemen. Misschien bedoel je intenser?
Excuus ik bedoel inderdaad intenser, foutje mijne kant :D
pi_190181145
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
André heeft nu twee foto's geplaatst; eentje met oma Corrie en eentje met de stiefmoeder van Monique. Ben wel benieuwd hoe Bridget dat vindt. Het is mooi om nog warme banden te hebben (of in deze gevallen te herdenken) met je ex-schoonfamilie maar kan me voorstellen dat dit voor haar een beetje raar voelt.

https://www.instagram.com/p/B5bJ_lJAQ4O/?hl=nl
Deze mensen zijn ook wel super lief voor hem geweest, in de tijden dat zijn moeder hem liet barsten.
Dat schept een band soms voor altijd .
Zal Brig toch ook hebben met de familie van al haar exen. :P
pi_190181157
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:02 schreef IriYe het volgende:
Die André-Micky-Fanaccount spoort ook niet, wat is dat voor een obsessieve stalkster? :')
Die is mij ook al meer opgevallen ja.
pi_190181176
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:20 schreef IriYe het volgende:
Of om ontopic te blijven; Andrea Hazes, incl zwarte nagellak. (8>

[ afbeelding ]
Dit is toch niet de echte?
pi_190181185
quote:
9s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit de fan van dre?
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 10:26:28 #233
184769 crew  Deisyy
pi_190181525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:59 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dit is toch niet de echte?
Andrea :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190181555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:59 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dit is toch niet de echte?
Nee.


https://nl.linkedin.com/i(...)k-a-like-85343125/de

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:00 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is dit de fan van dre?
Nee, van Thomas Berge.
pi_190181924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Deze mensen zijn ook wel super lief voor hem geweest, in de tijden dat zijn moeder hem liet barsten.
Dat schept een band soms voor altijd .
Zal Brig toch ook hebben met de familie van al haar exen. :P
Dat laatste betwijfel ik. _O-
Ik begrijp het ook helemaal van zijn kant hoor, maar kan me daarnaast voorstellen dat het voor B wat raar kan voelen.
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:03:34 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190182108
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Emoties? :') Meespelen?
Doe normaal hoor.
Ik geef alleen mijn mening hierover.
Meeslepen, moest daar staan. Over dat ‘heilig verklaren’ en ‘heldin’. Ik vind dat soort termen nogal overdreven, zacht gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190182864
Andrea Hazes woonde bij mij in het dorp. Die boerde (en boert) ontzettend goed als Hazes imitatie.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 12:03:20 #238
184769 crew  Deisyy
pi_190183013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Andrea Hazes woonde bij mij in het dorp. Die boerde (en boert) ontzettend goed als Hazes imitatie.
Ze woont nu bij mij in het dorp, ze is bijna wereldberoemd daar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190183029
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze woont nu bij mij in het dorp, ze is bijna wereldberoemd daar.
Woon jij in B...... ?
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 12:07:14 #240
184769 crew  Deisyy
pi_190183086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Woon jij in B...... ?
Yep!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190183108
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Yep!
Ik heb daar ruim 25 jaar gewoond :) Kom er nog regelmatig, mijn zus en moeder wonen er nog. Grappig :)
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 12:10:23 #242
184769 crew  Deisyy
pi_190183132
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb daar ruim 25 jaar gewoond :) Kom er nog regelmatig, mijn zus en moeder wonen er nog. Grappig :)
Dat is idd grappig, want als ik me goed herinner woon jij nu waar ik de eerste 20 jaar van mijn leven heb gewoond :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190183276
Dit heeft hier eigenlijk niks mee te maken, maar ik zeg Ellemieke Vermolen reageren onder Monique en ik keek even op haar Instagram.
Maar jeetje wat is er met haar gebeurd ??
Ik weet eerlijk gezegd ook niet eens meer echt waar ik haar nou van ken, had zij niet ook iets met Jan Smit ofzo toen ?
pi_190183456
Ik denk echt dat André heel snel het oude vertrouwde gaat missen.
Bridget is even een ontsnapping, maar bij haar gaat hij nooit vinden wat hij bij Monique en haar familie wel altijd had.

En dat is uiteindelijk wel wat hij toch wilt denk ik, ook al doet hij nu alsof hij zo van zijn "vrijheid' geniet.

Bridget gaat hem ook echt niet zomaar zijn gang laten gaan, als je al ziet hoe zij druk op hem zette door het persbericht naar buiten te brengen en het Monique te vertellen.

Daar heeft hij ook snel genoeg van hoor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 november 2019 @ 12:40:30 #245
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_190183492
Deze foto die A2 van oma plaatst ziet er toch wel heel veel persoonlijker uit dan de vage die hij er eerder op had staan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_190183629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:23 schreef Bumbabaloo het volgende:
Dit heeft hier eigenlijk niks mee te maken, maar ik zeg Ellemieke Vermolen reageren onder Monique en ik keek even op haar Instagram.
Maar jeetje wat is er met haar gebeurd ??
Ik weet eerlijk gezegd ook niet eens meer echt waar ik haar nou van ken, had zij niet ook iets met Jan Smit ofzo toen ?
Ja klopt, paar maandjes. Jantje was piepjong. Ze heeft een goed gevuld CV met bekende mannen; Paul de Leeuw noemde haar de reserveh**r van Nederland in Ranking the Stars.
pi_190183726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:23 schreef Bumbabaloo het volgende:
Dit heeft hier eigenlijk niks mee te maken, maar ik zeg Ellemieke Vermolen reageren onder Monique en ik keek even op haar Instagram.
Maar jeetje wat is er met haar gebeurd ??
Ik weet eerlijk gezegd ook niet eens meer echt waar ik haar nou van ken, had zij niet ook iets met Jan Smit ofzo toen ?
Heeft zij niet in Goudkust ofzo gespeeld?
  vrijdag 29 november 2019 @ 12:59:18 #248
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_190183728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja klopt, paar maandjes. Jantje was piepjong. Ze heeft een goed gevuld CV met bekende mannen; Paul de Leeuw noemde haar de reserveh**r van Nederland in Ranking the Stars.
De benaming 'wisselbeker' heb ik bij haar ook weleens ooit gelezen. Heb je geld en aanzien, dan mag je haar een paar maandjes houden (zoiets stond erbij).
pi_190183747
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:59 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Heeft zij niet in Goudkust ofzo gespeeld?
Yep en ze is getrouwd met Sergio Herman.
pi_190183807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:00 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep en ze is getrouwd met Sergio Herman.
Oja hun waren een tijd geleden ook hun kindje verloren. Triest..
  vrijdag 29 november 2019 @ 13:07:23 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190183842
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik denk echt dat André heel snel het oude vertrouwde gaat missen.
Bridget is even een ontsnapping, maar bij haar gaat hij nooit vinden wat hij bij Monique en haar familie wel altijd had.

En dat is uiteindelijk wel wat hij toch wilt denk ik, ook al doet hij nu alsof hij zo van zijn "vrijheid' geniet.

Bridget gaat hem ook echt niet zomaar zijn gang laten gaan, als je al ziet hoe zij druk op hem zette door het persbericht naar buiten te brengen en het Monique te vertellen.

Daar heeft hij ook snel genoeg van hoor.
En zij heeft een relatie gehad met John Ewbank manager en vriend van Marco Borsato. Ik bedoel Ellemieke Vermolen.
pi_190183857
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En zij heeft een relatie gehad met John Ewbank manager en vriend van Marco Borsato.
Ellemieke is zelfs met hem getrouwd geweest. En heeft verder ook Winston G. gedaan.
  vrijdag 29 november 2019 @ 13:09:24 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190183874
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef letmehearyouscream het volgende:


Ellemieke is zelfs met hem getrouwd geweest. En heeft verder ook Winston G. gedaan.
Dat wist ik niet precies meer maar dat klopt. Met Winston dat weet ik gewoon niet.
pi_190184451
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze woont nu bij mij in het dorp, ze is bijna wereldberoemd daar.
Heb nog nooit van haar gehoord.
pi_190185024
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:23 schreef Bumbabaloo het volgende:
Dit heeft hier eigenlijk niks mee te maken, maar ik zeg Ellemieke Vermolen reageren onder Monique en ik keek even op haar Instagram.
Maar jeetje wat is er met haar gebeurd ??
Ik weet eerlijk gezegd ook niet eens meer echt waar ik haar nou van ken, had zij niet ook iets met Jan Smit ofzo toen ?
.
pi_190185891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 12:36 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik denk echt dat André heel snel het oude vertrouwde gaat missen.
Bridget is even een ontsnapping, maar bij haar gaat hij nooit vinden wat hij bij Monique en haar familie wel altijd had.

En dat is uiteindelijk wel wat hij toch wilt denk ik, ook al doet hij nu alsof hij zo van zijn "vrijheid' geniet.

Bridget gaat hem ook echt niet zomaar zijn gang laten gaan, als je al ziet hoe zij druk op hem zette door het persbericht naar buiten te brengen en het Monique te vertellen.

Daar heeft hij ook snel genoeg van hoor.
Dit vermoed ik ook .
  vrijdag 29 november 2019 @ 17:01:43 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190186639
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:42 schreef juul. het volgende:

[..]

.
behalve lipfillers zie ik niks geks aan Ellemieke.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190188737
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

behalve lipfillers zie ik niks geks aan Ellemieke.
Ze is zelfs al in het verspookt-topic langsgekomen. Weet niet hoe ze er nu uitziet. Geen zin om linkjes te klikken :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 29 november 2019 @ 20:10:22 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190191889
Die Belgenhoer , Hop, gelijk de tanden erin. RRrwahh.
pi_190194501
Bridget plaatst weer een foto van haar en Antwee.
Ik heb toch echt het gevoel dat zij er meer in ziet dan Antwee.
pi_190196054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 00:05 schreef Bumbabaloo het volgende:
Bridget plaatst weer een foto van haar en Antwee.
Ik heb toch echt het gevoel dat zij er meer in ziet dan Antwee.
Antwee heeft nog geen ene foto van haar geplaatst.
Hij ziet er trouwens slecht uit. ( wellicht lijkt dit erger omdat de foto zwart/ wit is )
  zaterdag 30 november 2019 @ 07:58:25 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190196070
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 07:52 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Antwee heeft nog geen ene foto van haar geplaatst.
Hij ziet er trouwens slecht uit. ( wellicht lijkt dit erger omdat de foto zwart/ wit is )
Als hij net teruggevlogen is en direct een optreden in Nijkerk had dan snap ik wel dat hij er niet heel best uitziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190196183
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 00:05 schreef Bumbabaloo het volgende:
Bridget plaatst weer een foto van haar en Antwee.
Ik heb toch echt het gevoel dat zij er meer in ziet dan Antwee.
Wordt die Dotanmusic betaald door het ijskonijn om op haar foto’s te reageren. Hij staat bijna overal als eerste met een reactie bij haar.

Ijskonijn moet weer even laten zien dat ze me André is. Best sneu. >:)
  zaterdag 30 november 2019 @ 08:43:23 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190196226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 08:35 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Wordt die Dotanmusic betaald door het ijskonijn om op haar foto’s te reageren. Hij staat bijna overal als eerste met een reactie bij haar.

Ijskonijn moet weer even laten zien dat ze me André is. Best sneu. >:)
Nou, als er iemand is waar je geen validatie van nodig hebt is het wel Dotan.
Maar waarschijnlijk slijmt hij zo vanwege Boulevard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2019 @ 09:15:37 #268
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190196423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 08:43 schreef Leandra het volgende:
Nou, als er iemand is waar je geen validatie van nodig hebt is het wel Dotan.
Yep, als je Dotan betaalt voor wat dan ook, dan ga je diep. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_190197091
_O- heerlijk al dat commentaar van jullie.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190197483
Goed bezig Antwee. Je bent nog niet eens binnen, je jas heb je nog aan. Je bent nog aan het lopen en je hebt alweer bier in je klauwen. Top, je gaat precies je vader achterna. ^O^

https://www.instagram.com/p/B5dobGeAeRn/
pi_190197667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 00:05 schreef Bumbabaloo het volgende:
Bridget plaatst weer een foto van haar en Antwee.
Ik heb toch echt het gevoel dat zij er meer in ziet dan Antwee.
Ik denk het ook,maar het hoeft natuurlijk niet per se. Iedereen is daar anders in. Misschien is Bridget meer bezig met aan de buitenwereld (en dan met name aan de haters en Monique) te laten zien dat ze het nog leuk hebben.
pi_190198290
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:21 schreef praadje het volgende:
Goed bezig Antwee. Je bent nog niet eens binnen, je jas heb je nog aan. Je bent nog aan het lopen en je hebt alweer bier in je klauwen. Top, je gaat precies je vader achterna. ^O^

https://www.instagram.com/p/B5dobGeAeRn/
Moet je goed opletten op de zwaan kleef aan , hoe trots hij naast André loopt _O- _O- . Buschauffeur Toet eens.
pi_190198317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk het ook,maar het hoeft natuurlijk niet per se. Iedereen is daar anders in. Misschien is Bridget meer bezig met aan de buitenwereld (en dan met name aan de haters en Monique) te laten zien dat ze het nog leuk hebben.
Dat maak ik nu niet echt er aan op. Vind André een beetje verveeld kijken. Bij Mo straalde hij meer. _O_ _O- :9
pi_190198339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:39 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Moet je goed opletten op de zwaan kleef aan , hoe trots hij naast André loopt _O- _O- . Buschauffeur Toet eens.
Nou inderdaad. Gênant gewoon
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:43:55 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190198360
Ik vind dat er vooral hele analyses op foto's worden losgelaten die als een tang op een varken slaan.

Van verveeld kijken tot het wel of niet overleden zijn van een arm.

Echt... toe eens, #DoesNormaal
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:50:21 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190198422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat er vooral hele analyses op foto's worden losgelaten die als een tang op een varken slaan.

Van verveeld kijken tot het wel of niet overleden zijn van een arm.

Echt... toe eens, #DoesNormaal
Na de rest van FOK! is nu helaas SHO ook aan de beurt.
Theekransje waarin elke geringe hersenactiviteit tot een post leidt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190198463
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:41 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dat maak ik nu niet echt er aan op. Vind André een beetje verveeld kijken. Bij Mo straalde hij meer. _O_ _O- :9
De wens is de vader van de gedachte. Ook met Mo zijn er vast wel foto's waarbij hij wat minder blij kijkt.

Social media zijn maar zo een klein deel van de werkelijkheid.
pi_190198510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Na de rest van FOK! is nu helaas SHO ook aan de beurt.
Theekransje waarin elke geringe hersenactiviteit tot een post leidt.
Ah, alles moet van hoog intellectueel niveau zijn? Juist bij SHO zou ik dat niet verwachten..
  zaterdag 30 november 2019 @ 13:12:53 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190198689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, alles moet van hoog intellectueel niveau zijn? Juist bij SHO zou ik dat niet verwachten..
Nooit hilarische topics in SHO teruggelezen? Hoogintellectueel niveau is wellicht overdreven, maar het werden wél vermakelijke documenten, waarin de posters noch zichzelf, noch hun onderbuikgevoel, noch de betreffende BN’ers erg serieus namen, maar wél moeite staken er leuke topics van te maken.

Die kon je schuddebuikend nalezen, ongeacht of je nou wist wie Bonnie of Arne Jansen of Caren en Alice precies waren.

Mensen postten niet simpelweg een continue stroom van willekeurige gedachten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190199364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk het ook,maar het hoeft natuurlijk niet per se. Iedereen is daar anders in. Misschien is Bridget meer bezig met aan de buitenwereld (en dan met name aan de haters en Monique) te laten zien dat ze het nog leuk hebben.
Maar als je dit zo nodig vind, hoe goed zit het dan met je eigen "relatie".

Volgens mij hebben ze elkaar maar een paar keer gezien en Bridget moet elke keer iets posten of ergens op reageren zodat de buitenwereld niet vergeet dat zij nu met Antwee is.

Ook die hartjes onder de "bridge(t)" tattoo.
Volgens mij was het echt niet voor haar bedoeld , maar het werd wel direct gesuggereerd dus plaatst ze er maar hartjes onder zodat het inderdaad doet vermoeden dat die tattoo voor haar is.

Ik vind haar enorm infantiel overkomen. Alleen al door eerder een foto met dat naamkettinkje te plaatsen en meerdere keren een tekst van Hazes onder een foto te plaatsen..
pi_190199423
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Bumbabaloo op 30-11-2019 14:23:58 ]
pi_190199448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een foto van zijn telefoon (al dan niet verzonden via WhatsApp) heeft gebruikt waar ook nog flink ingezoomd moest worden (om Mo eraf te knippen).
Maar bij gebrek aan foto's op zijn telefoon kan hij idd ook wel een printscreen hebben gemaakt van een roddelblad, daar heeft hij vast een abonnement op, dus die zal hij ook op zijn telefoon kunnen inzien.
En dit was geen analyse van jou op een foto van Antwee wil je zeggen ?


quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat er vooral hele analyses op foto's worden losgelaten die als een tang op een varken slaan.

Van verveeld kijken tot het wel of niet overleden zijn van een arm.

Echt... toe eens, #DoesNormaal
pi_190199729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat er vooral hele analyses op foto's worden losgelaten die als een tang op een varken slaan.

Van verveeld kijken tot het wel of niet overleden zijn van een arm.

Echt... toe eens, #DoesNormaal
Dat.

Kent geen grenzen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_190199948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, alles moet van hoog intellectueel niveau zijn? Juist bij SHO zou ik dat niet verwachten..
Inderdaad.
De zweer word er hier ook niet beter op.
Eerder ging het hier los en werden alle foto's onder de loep genomen, er werden hele theorieën gemaakt.
Dat is SHO.
Nu kan dat ineens niet meer ofzo?

[ Bericht 8% gewijzigd door Fokkie83 op 30-11-2019 15:26:32 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 november 2019 @ 15:31:23 #285
22592 crew  Ole
pi_190200184
Ho maar weer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190200532
Antwee is weer wezen kleien met Andrie.
Antwee heeft zo te zien het woordje lul gekleid en laat Andrie het nazeggen. |:(
Dan wel niet volledig lul maar L.U.L.

( Staat in zijn story dus heb geen link of screenshot )
pi_190200563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat er vooral hele analyses op foto's worden losgelaten die als een tang op een varken slaan.

Van verveeld kijken tot het wel of niet overleden zijn van een arm.

Echt... toe eens, #DoesNormaal
Ben het wel met je eens, maar ik vind de hatelijkheid naar Bridget ook wel bizar hier hoor. Dreetje wordt hier blijkbaar afgeschilderd als iemand zonder mening. Als hij niet blij met Bridget zou zijn, zou hij dat heus wel kenbaar maken. Mo is gewoon verleden tijd. Of de mensen hier het nou leuk vinden of niet.
  zaterdag 30 november 2019 @ 16:39:34 #288
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190200990
Misschien dat er mensen vonden, dat André een leuk gezinnetje had, en dat hij nu met een ijskonijn aan het daten is?
Vind Bridget ook geen warme uitstraling hebben, en misschien is ze nu een beetje ontdooid, bij André?
Maar Monique is gewoon een prettiger persoon om naar te kijken, maar ik vond het zonde, dat die twee uit elkaar zijn.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190201060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:39 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien dat er mensen vonden, dat André een leuk gezinnetje had, en dat hij nu met een ijskonijn aan het daten is?
Vind Bridget ook geen warme uitstraling hebben, en misschien is ze nu een beetje ontdooid, bij André?
Maar Monique is gewoon een prettiger persoon om naar te kijken, maar ik vond het zonde, dat die twee uit elkaar zijn.
Ikke niet. Hun relatie was al maanden niet goed meer, vorig jaar waren ze ook (even) uit elkaar. Dit is alleen maar beter voor iedereen, en al helemaal voor Andrie.

Blijkbaar zat er achter dat leuke gezinnetje een hoop kommer en kwel aangezien ze vaker uit elkaar gegaan zijn. Wij zien dat niet, wij zien alleen maar de leuke foto's. Dat moeten we ons ook realiseren :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-11-2019 16:52:27 ]
  zaterdag 30 november 2019 @ 16:53:49 #290
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190201145
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ikke niet. Hun relatie was al maanden niet goed meer, vorig jaar waren ze ook (even) uit elkaar. Dit is alleen maar beter voor iedereen, en al helemaal voor Andrie.

Blijkbaar zat er achter dat leuke gezinnetje een hoop kommer en kwel aangezien ze vaker uit elkaar gegaan zijn. Wij zien dat niet, wij zien alleen maar de leuke foto's. Dat moeten we ons ook realiseren :)
Dat is ook weer zo!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190201212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Na de rest van FOK! is nu helaas SHO ook aan de beurt.
Theekransje waarin elke geringe hersenactiviteit tot een post leidt.
Ik vind het obsessieve wat enkelen hier lijken te hebben ook best eng.
Alsof ze heel de dag aan het F5-en zijn op die instagrams :X
En je dan ook nog zo mee laten slepen.

Toch wel een heel verschil met “vroeger”.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:04:59 #292
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190201349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind het obsessieve wat enkelen hier lijken te hebben ook best eng.
Alsof ze heel de dag aan het F5-en zijn op die instagrams :X
En je dan ook nog zo mee laten slepen.

Toch wel een heel verschil met “vroeger”.
Ja vroeger was alles anders, als er nu iemand een poepje laat, staat het 5 minuten later op internet, met een beetje *mazzel* gaat het viraal O-) O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190201790
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:04 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ja vroeger was alles anders, als er nu iemand een poepje laat, staat het 5 minuten later op internet, met een beetje *mazzel* gaat het viraal O-) O-)
Vroeger staat tussen aanhalingstekens en ik bedoel dus in SHO. Precies zoals @Duderinnetje in haar post aangaf.

Maargoed, heb het wel weer gezien hier.
Eetsmakelijk alvast en een fijne avond :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190202431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vind het obsessieve wat enkelen hier lijken te hebben ook best eng.
Alsof ze heel de dag aan het F5-en zijn op die instagrams :X
En je dan ook nog zo mee laten slepen.

Toch wel een heel verschil met “vroeger”.
Bedoel het niet lullig maar je wilt zelf wel overal screenshots van hebben , en wordt zelfs geïrriteerd als iemand ( zoals ik O-) ) het vergeet.

Ik heb hier trouwens ( geloof ik ) nog niemand gezien die zich zo mee lieten slepen als de mensen op Instagram deden. :+
  zaterdag 30 november 2019 @ 18:12:13 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190202576
Het is vooral jammer, vind ík, dat dit soort topics geen ‘gates’ meer zijn, met alle hilarische (en ja, vaak bijster intelligente en geestige) speculaties van dien, maar verworden tot een slowchat over de betreffende artiest en al zijn/haar instagramvrinden. Sterker: Het gaat vaak niet eens meer over wát er (mogelijk) gebeurt, of zelfs maar over de BN’er, maar over de alledaagse hersenbrekers van de users hier zélf. ‘Waarom wilt hij hun zooo pijn doen? Ik snap dat niet!, :( :( :( :( :'(

Een soort wederopstanding van Hyves-geleuter, zeg maar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190204186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 16:01 schreef Fokkie83 het volgende:
Antwee is weer wezen kleien met Andrie.
Antwee heeft zo te zien het woordje lul gekleid en laat Andrie het nazeggen. |:(
Dan wel niet volledig lul maar L.U.L.

( Staat in zijn story dus heb geen link of screenshot )
Ik zag het ook. Hij is lekker bezig :N Was wel bij Mo want haar 2 honden liepen er rond.
pi_190205128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:21 schreef praadje het volgende:
Goed bezig Antwee. Je bent nog niet eens binnen, je jas heb je nog aan. Je bent nog aan het lopen en je hebt alweer bier in je klauwen. Top, je gaat precies je vader achterna. ^O^

https://www.instagram.com/p/B5dobGeAeRn/
Wannebee gangsters _O-
Twinning = boring
pi_190205136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:33 schreef Inca het volgende:

[..]

Wannebee gangsters _O-
:D
pi_190205327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:21 schreef praadje het volgende:
Goed bezig Antwee. Je bent nog niet eens binnen, je jas heb je nog aan. Je bent nog aan het lopen en je hebt alweer bier in je klauwen. Top, je gaat precies je vader achterna. ^O^

https://www.instagram.com/p/B5dobGeAeRn/
Dat is nogal wat om te zeggen gebaseerd op zo'n filmpje.

Ik heb het hier eigenlijk ook wel gezien. Het begon zo leuk, maar ondertussen gaat dit topic gewoon nergens meer over.
pi_190205431
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is nogal wat om te zeggen gebaseerd op zo'n filmpje.

Ik heb het hier eigenlijk ook wel gezien. Het begon zo leuk, maar ondertussen gaat dit topic gewoon nergens meer over.
Niet alleen dat filmpje maar ook op basis van uitspraken in het verleden dat hij de genen van zijn vader heeft mbt drank. Dat hij meer aan het stappen was en dronken ipv met Mo thuis het gezellig maken en dat hij zelf vertelde dat hij eerst een paar biertjes moet drinken voor een optreden. Je slaat toch ook een flater als je ergens binnen komt lopen met je jas nog aan en een fles bier aan je mond. En dan naief zo'n filmpje plaatsen. :N

Ik vind trouwens verder niets van Mo en Bridget en hun relaties met Antwee maar ik val meer over zijn gedrag. Net als vandaag kleien met je driejarige en hem zijn eerste woordjes leren en dat dat woordje dan 'l.u.l' is. Dat vind ik bizar gedrag net als het bovenstaande.

[ Bericht 10% gewijzigd door praadje op 30-11-2019 21:21:19 ]
  zaterdag 30 november 2019 @ 21:43:50 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190206015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Niet alleen dat filmpje maar ook op basis van uitspraken in het verleden dat hij de genen van zijn vader heeft mbt drank. Dat hij meer aan het stappen was en dronken ipv met Mo thuis het gezellig maken en dat hij zelf vertelde dat hij eerst een paar biertjes moet drinken voor een optreden. Je slaat toch ook een flater als je ergens binnen komt lopen met je jas nog aan en een fles bier aan je mond. En dan naief zo'n filmpje plaatsen. :N

Ik vind trouwens verder niets van Mo en Bridget en hun relaties met Antwee maar ik val meer over zijn gedrag. Net als vandaag kleien met je driejarige en hem zijn eerste woordjes leren en dat dat woordje dan 'l.u.l' is. Dat vind ik bizar gedrag net als het bovenstaande.
Dat filmpje met jas aan was bewust, als je goed kijkt komen ze allemaal als "tweelingen" door de deur, dus hij en degene die naast hem loopt dezelfde jassen, en degenen daarna ook ieder per 2 in dezelfde jas.
Dus om nou een heel drama van die jas te maken....

Dat hij zijn kind van net 3 LUL leert zeggen zal wel zijn fout soort humor zijn, dat is het mijne ook niet, maar dat moet hij maar met Monique uitvechten.
Het past iig mooi bij de naam voor deze gate.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')