SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik hoorde hem vorige week ook voor het eerst, komt van haar laatste album.quote:
Ah, Q-music! #DJ11quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vorige week ook voor het eerst, komt van haar laatste album.
En minder waterquote:
Gebrek aan water was vanochtend juist het probleemquote:
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen livelink. Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 27 november 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik werd vannacht wakker van de hoofdpijn. Zo'n nare die achter je ogen zit en waar geen pijnstiller tegen helpt. Ik hoop dat het snel wegtrekt.
Goedemorgen.quote:
Ik ben weer thuis dus niet meer het servies van Merelquote:Op woensdag 27 november 2019 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch maar weer overgestapt op je oude servies?
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis dus niet meer het servies van Merel
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagjequote:
Op de plaats, rust!quote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagje
ja meneer Meltingquote:
Ook gewoon lekker doenquote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagje
Lekker hoor!quote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een goed sluitende oplossing voor je hebbenquote:Op woensdag 27 november 2019 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook gewoon lekker doen![]()
Ik ga straks voor een nieuwe binnenlaag in mijn hulpstukken
Ik ben nu al jaloersquote:Op woensdag 27 november 2019 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Wij gaan morgen naar De Staat
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rustig op de bank met radio5, net als ik
Dan wordt het echt tijd voor een goed oplossing !quote:Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zag er net heel grappig uit, bovengebit zag ik net zo zakken toen hij wat probeerde te zeggen
Dit hoort erbij, de kaak slinkt, dus het was behelpen met kleefpasta en dan wordt het vandaag weer wat opgevuld met flexibel spul. Over een paar weken is de boel nog meer geslonken en komt er een definitieve opvulling en dan zou het in principe moeten blijven passen. We spraken zaterdag iemand die sinds een tijdje een nieuw kunstgebit heeft, ze dwingt zichzelf om die ook te dragen, maar als ze gaat eten dan doet ze haar oude gebit weer in, want met de nieuwe lukt eten niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd voor een goed oplossing !
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit hoort erbij, de kaak slinkt, dus het was behelpen met kleefpasta en dan wordt het vandaag weer wat opgevuld met flexibel spul. Over een paar weken is de boel nog meer geslonken en komt er een definitieve opvulling en dan zou het in principe moeten blijven passen. We spraken zaterdag iemand die sinds een tijdje een nieuw kunstgebit heeft, ze dwingt zichzelf om die ook te dragen, maar als ze gaat eten dan doet ze haar oude gebit weer in, want met de nieuwe lukt eten niet.
Och, na een jaar schijn je pas helemaal gewend te zijn. Hij heeft gelukkig nooit pijn ervan, je hoort wel eens verhalen van mensen die maanden op pijnstillers leven.quote:
Brrrrrrrquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Verhuurder vindt het een goed idee om als het koud is werkzaamheden aan de verwarming te doen. Gelukkig mag ik vanmiddag werken. En dan maar hopen dat de verwarming het vanavond weer doet. Anders neem ik een hete douche en ga dan snel onder een stel dekens.
You're as cold as icequote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Verhuurder vindt het een goed idee om als het koud is werkzaamheden aan de verwarming te doen. Gelukkig mag ik vanmiddag werken. En dan maar hopen dat de verwarming het vanavond weer doet. Anders neem ik een hete douche en ga dan snel onder een stel dekens.
Gelukkig maar. Maandenlang pijn lijden lijkt me echt zwaar (en zwaar klote).quote:Op woensdag 27 november 2019 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och, na een jaar schijn je pas helemaal gewend te zijn. Hij heeft gelukkig nooit pijn ervan, je hoort wel eens verhalen van mensen die maanden op pijnstillers leven.
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
You're as cold as ice
(Cold as ice)
In jouw geval zou dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!
Ik geloof niet dat je huis onder het vriespunt komt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!
Als je maar genoeg diepvrieskisten koopt en ze lang genoeg wagenwijd open zet, komt het vanzelf goed...quote:Op woensdag 27 november 2019 11:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je huis onder het vriespunt komt.
Die dingen produceren ook warmte om te kunnen koelen he?quote:Op woensdag 27 november 2019 12:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je maar genoeg diepvrieskisten koopt en ze lang genoeg wagenwijd open zet, komt het vanzelf goed...
Kun je in je huiskamer rondjes rijden op je zamboniquote:Op woensdag 27 november 2019 12:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je maar genoeg diepvrieskisten koopt en ze lang genoeg wagenwijd open zet, komt het vanzelf goed...
Die kun je afvoerenquote:Op woensdag 27 november 2019 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die dingen produceren ook warmte om te kunnen koelen he?
Opvangen om een plofkraak mee te plegen is ook wel een idee, dat is nogal populair daar in de buurtquote:
Herkenbaar. Mijn oudste neefje gaat volgend jaar ook al naar de brugklas.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
Damn, kleintjes worden echt snel groot.
Kwam m'n neefje net tegen op de fiets.
Hij: "Ja, ik was mijn mobiel vergeten op school (brugpieper nu en daar hebben ze nu tassen voor ofzo)"
Ik: "Haha, lekker voor je door de regen"
Waar ik ook doorheen fietste door een vergeten boodschap
Zal wel vaker voorkomen in de herfst als de blaadjes op de rails vallenquote:Op woensdag 27 november 2019 16:42 schreef CindieY het volgende:
Ga je een half uur eerder naar huis, rijdt de trein niet op volle snelheid in verband met gladde sporen
Kun je nagaan hoe laat je thuis was geweest als je op je normale tijd naar huis was gegaan.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:42 schreef CindieY het volgende:
Ga je een half uur eerder naar huis, rijdt de trein niet op volle snelheid in verband met gladde sporen
Ja, maar gek genoeg gaat die regel nooit op. Als mijn bus enorm veel vertraging heeft zit de volgende bus ineens vlak achter ons. Het is één van de raadselen der natuur.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe laat je thuis was geweest als je op je normale tijd naar huis was gegaan.
Het is een complot tegen jou!quote:Op woensdag 27 november 2019 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar gek genoeg gaat die regel nooit op. Als mijn bus enorm veel vertraging heeft zit de volgende bus ineens vlak achter ons. Het is één van de raadselen der natuur.
Je zou het bijna denken hè?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is een complot tegen jou!
Is gewoon procedure bij de busmaatschappij van livelink:quote:
Als ze als excuus ‘de stream loopt hier behoorlijk achter’ gebruiken, zitten ze bij het verkeerde hoofdstuk.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is gewoon procedure bij de busmaatschappij van livelink:
Stapt livelink in?
- Nee: doorrijden
- Ja: doe net alsof er een probleem is (zie smoezenboek) en wacht een half uur
Bijlage: smoezenboek.pdf
Ik grijp elk excuus aan. Ik geef er wel een draai aan.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze als excuus ‘de stream loopt hier behoorlijk achter’ gebruiken, zitten ze bij het verkeerde hoofdstuk.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik grijp elk excuus aan. Ik geef er wel een draai aan.
quote:Donderdag 28-11 19.00 - 21.00 Melting - Muziek uit je geboortejaar
Je kunt natuurlijk gewoon een leuk geboortejaar met veel goede muziek faken.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis stond op 1 toen ik geboren werd
Guus Meeuwis was nog niet eens geboren toen ik geboren werd...quote:Op woensdag 27 november 2019 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis stond op 1 toen ik geboren werd
Muziek uit 2001! Tof!quote:
Oh het was jouw geboorte waar het geluk ophield.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Guus Meeuwis was nog niet eens geboren toen ik geboren werd...
Mentaal ben ik nog geen 18.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon een leuk geboortejaar met veel goede muziek faken.
Ah, dan klopt het weerquote:Op woensdag 27 november 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mentaal ben ik nog geen 18.
Ik had niet direct 2001 in gedachten als leuk geboortejaar met goede muziek. Maar ik laat me verrassen.quote:
Ja, maar jij bent nog een jonkie.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
Ik zal me opofferen en de spits afbijten met mijn geboortejaar.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog een jonkie.
1880?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Jullie geloven me wel als ik zeg dat ik een kind uit de 80'er jaren ben toch?
quote:
Net geboren en dan al een levenslang traumaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Een selectie van artiesten die op 1 stonden in mijn geboortejaar:
Gerard Cox, Vader Abraham, The Cats en George Baker.
Tja
Het is weer voorbij die mooie zomer. Volgens mij is 1976 wel een mooi fakejaar.quote:
We beginnen dus met 1975.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is weer voorbij die mooie zomer. Volgens mij is 1976 wel een mooi fakejaar.
't Is nooit meer goed gekomenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Net geboren en dan al een levenslang trauma
Doet geen muzikaal belletje rinkelen bij mij.quote:
Dan kom ik ook uit 2001quote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Een selectie van artiesten die op 1 stonden in mijn geboortejaar:
Gerard Cox, Vader Abraham, The Cats en George Baker.
Tja
Morgen luisteren dan.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Doet geen muzikaal belletje rinkelen bij mij.
Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 27 november 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Doet geen muzikaal belletje rinkelen bij mij.
Ja, 2x hetzelfde geboortejaar mag niet. Jullie vechten het maar uit.quote:
Ik was eerst. Hij zoekt maar een ander geboortejaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 2x hetzelfde geboortejaar mag niet. Jullie vechten het maar uit.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 2x hetzelfde geboortejaar mag niet. Jullie vechten het maar uit.
Carl Douglas - Kung Fu Fighting was ook nummer 1 in 2001. Komt goed van pasquote:Op woensdag 27 november 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
We zijn nog niet eens bezig, en nu komt er al ruzie van.
Ik denk dat je uiteindelijk gewoon 2 uur lang liedjes uit 1975 moet draaien.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
We zijn nog niet eens bezig, en nu komt er al ruzie van.
Dat is morgen sowieso de bedoeling.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je uiteindelijk gewoon 2 uur lang liedjes uit 1975 moet draaien.
Oh, dit wordt een terugkerend themaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is morgen sowieso de bedoeling.
Busje komt zo, De Smurfen.....quote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef zorro28 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)andse_Top_40_in_1995
Tja...
MIIIIIIHIIIIIISSIISSIIIIIIPPIIIIIIIIIquote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef zorro28 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)andse_Top_40_in_1995
Tja...
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dit wordt een terugkerend thema
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Busje komt zo, De Smurfen.....
Ik denk dat het weinig nummer 1 hits worden uit dat jaar.
Maar ik kan voor jou natuurlijk een uitzondering maken.quote:
4+8=12quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
4+8=12
48/4=12
Kan geen toeval zijn.
Er moeten twee uur volgemaakt worden he.quote:
Worden niet alleen maar nummers 1 hè?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
June Lodge & Prince Mohammed - Someone Loves You Honey
Zijn zelfs nog meer leuke nummer 1 hits dat jaarquote:Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Worden niet alleen maar nummers 1 hè?
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
4+8=12
48/4=12
Kan geen toeval zijn.
En wat denk je dat het wordt vanavond?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Worden niet alleen maar nummers 1 hè?
hoe is het gegaan vandaag ? Verbetering ?quote:
Repeat. Klaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Er moeten twee uur volgemaakt worden he.
Ik gok 1-3.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En wat denk je dat het wordt vanavond?
1-2 gok ik en hoop ik
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Kortom, hetzelfde als wat je altijd op donderdag hoort, maar dan pas nadat je je leeftijd hebt geopenbaard...
Linkmiegel, die Melting...
Edison rollen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Was er trouwens al muziek in het geboortejaar van just me? Anders dan Mozart dan.
Niets mis met Mozartquote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Was er trouwens al muziek in het geboortejaar van just me? Anders dan Mozart dan.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Dat paard dat ik van just me kreeg in de Efteling kreeg deed me vandaag erg schrikken.
Bureaulade opruimen en dat ding begon ineens te hinniken.
Er was nog geen Top 40 in ieder geval...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
nope, daar heb je uiteraard gelijk inquote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was nog geen Top 40 in ieder geval...
Of hij was bezetenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
wel een bewijs dat hij nog niet dood was
"en deze week heeft Beethoven Mozart van de nummer 1-positie gestoten!"quote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er was nog geen Top 40 in ieder geval...
Ja, dat was nog eens laag spel...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"en deze week heeft Beethoven Mozart van de nummer 1-positie gestoten!"
Daar hoorde hij niks van.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens laag spel...
Ach, Mozart stond al 73 weken op 1. Werd wel tijd voor iets anders.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens laag spel...
Ik bedoelde dan ook Beetdoven.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hoorde hij niks van.
Mozart wel degelijk...
Mozart beet doven? Dat is ook niet aardig...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mozart beet doven? Dat is ook niet aardig...
Ik kwam gisteren uit het concertgebouw en dacht echt dat ik eeuwig een piep in mijn oren zou horen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
Lijkt me trouwens wel erg tragisch als musici je gehoor verliezen.
Luis Suarez avant la lettrequote:Op woensdag 27 november 2019 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mozart beet doven? Dat is ook niet aardig...
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Luis Suarez avant la lettre
PippenScottie was er ook, las ikquote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren uit het concertgebouw en dacht echt dat ik eeuwig een piep in mijn oren zou horen.
Gelukkig ebte dat 'gesuis' in de loop van de ochtend vandaag weg, maar wat was het verschrikkelijk hard gisteren...
Serieus?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
PippenScottie was er ook, las ik
Hij had het zelfs onlangs in het Top2000 topic aangekondigdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Had ik moeten weten.
Een meet(je) was wel leuk geweest...
Dat volg ik nu niet, hooguit tijdens de lijst zelf een beetje...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij had het zelfs onlangs in het Top2000 topic aangekondigd
Geen oordoppen mee?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren uit het concertgebouw en dacht echt dat ik eeuwig een piep in mijn oren zou horen.
Gelukkig ebte dat 'gesuis' in de loop van de ochtend vandaag weg, maar wat was het verschrikkelijk hard gisteren...
Ik heb dat elke nacht, overdag gelukkig niet. Maar een van de "oor"zaken dat ik zo klote slaap.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees daar een beetje half scannend bij nuquote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat volg ik nu niet, hooguit tijdens de lijst zelf een beetje...
Bij mij ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
Geen oordoppen mee?
Dat is bij mij zo'n beetje standaard uitrusting.
Ik stond gisterenavond op de 1e verdieping en liet mijn oordop naar beneden vallen, lekker stomquote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen oordoppen mee?
Jawel, maar het begon redelijk rustig, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen oordoppen mee?
Even een lokquote gedaan...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik lees daar een beetje half scannend bij nu
Ik slaap 's nachts altijd met oordoppen in, waarmee ik nog 0,0 hoor.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb dat elke nacht, overdag gelukkig niet. Maar een van de "oor"zaken dat ik zo klote slaap.
Tinunitis is het vermoedelijk niet dus maar wat wel? De oordopjes die ik nu probeer helpen ook niet, is wel spacey als je 's nachts naar het toilet loopt, haha. Rare tikjes als je loopt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stond gisterenavond op de 1e verdieping en liet mijn oordop naar beneden vallen, lekker stom
nee joh natuurlijk voordat het concert begonquote:
niet verklappen ik moet nog kijkenquote:
Ow, laat maar dan...quote:Op woensdag 27 november 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het nieuwe paard van Sinterklaas
oh zo snel ?quote:
Het is wel makkelijker googlen radenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Kortom, hetzelfde als wat je altijd op donderdag hoort, maar dan pas nadat je je leeftijd hebt geopenbaard...
Linkmiegel, die Melting...
Om eerlijk te zijn kan ik nu slechts 1 song uit mijn geboortejaar noemen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker googlen raden
Jij mag het uitvechten met spijkerbroek en brother volgens mij.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo even snel uit mijn hoofd kom ik in elk geval op Mocedades uit
Mocedades was een jaar eerder.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij mag het uitvechten met spijkerbroek en brother volgens mij.
quote:
U juicht in raadsels. Zal iets met voetbal te maken hebben, gok ik.quote:
Ja 2-0, 3-0 en toen weer 2-0 door afgekeurde goal.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
U juicht in raadsels. Zal iets met voetbal te maken hebben, gok ik.
Ik ga niet kijken. Vorige keer dat ik dat deed ging het behoorlijk fout.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja 2-0, 3-0 en toen weer 2-0 door afgekeurde goal.
Nog 2 minuten, lijkt me nu sterkquote:Op woensdag 27 november 2019 22:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Vorige keer dat ik dat deed ging het behoorlijk fout.
Precies, jij en spijkerbroek en peaceman zijn jonkies, Diaan en ik zijn net ff ouderquote:Op woensdag 27 november 2019 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mocedades was een jaar eerder.
Dan is het maar goed dat ik niet gekeken heb, anders hadden ze op het laatst nog met 8 man in het veld gestaan en was er 4 keer tegen gescoordquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en voor just me: Symph is vandaag blij, het zit stukken beter, hij heeft vandaag zelfs frietjes gegeten. Ging wel erg langzaam, maar het ging wel en hij is helemaal gelukkig nu
In januari mag hij een dagje tandeloos door het leven, dan gaan ze ‘m definitief afmaken. Ik hoor ‘m op dit moment wel mopperen vanuit de badkamer, het zit kennelijk erg goed vastquote:Op woensdag 27 november 2019 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]![]()
Is en hard en ietwat plakkerig, dus dan lijkt het goed te zitten.
Hij moet ook geen Bison-kit gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In januari mag hij een dagje tandeloos door het leven, dan gaan ze ‘m definitief afmaken. Ik hoor ‘m op dit moment wel mopperen vanuit de badkamer, het zit kennelijk erg goed vast
Ik wens Henk nu alvast veel succes voor het moment dat ze 'm afmaken...quote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In januari mag hij een dagje tandeloos door het leven, dan gaan ze ‘m definitief afmaken. Ik hoor ‘m op dit moment wel mopperen vanuit de badkamer, het zit kennelijk erg goed vast
Oh, dat misselijk heeft hij elke dag met inzetten van de bovenkant, gaat gelukkig direct weer voorbijquote:Op woensdag 27 november 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens Henk nu alvast veel succes voor het moment dat ze 'm afmaken...
Ik heb sinds afgelopen maandag een slaapbitje, omdat ik schijn te tandenknarsen tijdens mijn slaap.
Ik heb het 2 minuten in gehad en was kotsmisselijk...
Het voelt alsof ik stik.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat misselijk heeft hij elke dag met inzetten van de bovenkant, gaat gelukkig direct weer voorbij
Ik zal proberen te luisteren.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Showaankondiging
Ik prik maar eens een datum, anders blijf ik het uitstellen. HIT!? staat volledig in het teken van muziek uit de jaren 10 die elders succesvol was, maar in Nederland niet of nauwelijks aandacht kreeg. Nummers die een hit hadden moeten en kunnen zijn, maar toch niet werden.
Ik moet de show nog samenstellen, maar het uitgangspunt is dat ik nummers draai die miljoenen keren op Spotify zijn afgespeeld, maar in Nederland niet of nauwelijks bekend zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal proberen te luisteren.
Ben op zich wel benieuwd waar je mee komt, zonder je eigen mening als zwaarste te laten wegen...
Nou begrijp ik op zich ook wel dat een Indiase Bollywood song het zeer goed doet in India, maar hier geen airplay krijgt.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet de show nog samenstellen, maar het uitgangspunt is dat ik nummers draai die miljoenen keren op Spotify zijn afgespeeld, maar in Nederland niet of nauwelijks bekend zijn.
Gelukkig heb ik maar 195 nummers (11 uur en 46 minuten muziek) om uit te kiezen.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2019 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik op zich ook wel dat een Indiase Bollywood song het zeer goed doet in India, maar hier geen airplay krijgt.
Dat je meldt dat je een keuze moet maken uit 195 songs betekent dat de lijst mogelijk minder objectief zal worden dan ik had verwacht/gehoopt.
Don't let me down... (roetsj)
En hoi allemaal, maar dat zeg ik elke ochtend stilzwijgend al...
Goedemorgen.quote:
Straks moet je in de winter de ramen nog open zetten omdat je je anders kapot zweet van de hitte, omdat het zo goed geïsoleerd is.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster en CindieY
Stap 1 van een beter geïsoleerd huis is gestart. Vandaag en morgen worden er nieuwe kozijnen met triple glas geplaatst. Niet al te best weer ervoor, maar de levering van de kozijnen liep steeds vertraging op. Hopelijk is dit wel echt een stap in de goede richting.
Dat heb ik gewoon over voor het klimaatquote:Op donderdag 28 november 2019 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks moet je in de winter de ramen nog open zetten omdat je je anders kapot zweet van de hitte, omdat het zo goed geïsoleerd is.
quote:Op donderdag 28 november 2019 07:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon over voor het klimaat![]()
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel duur trouwens, die nieuwe kozijnen
Ik heb zojuist de afspraak afgezegdquote:Op woensdag 27 november 2019 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2019 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de afspraak afgezegd
Ik dacht dat ze alleen mijn gebit gingen bijwerken, maar ik lees nu dat er ergere dingen staan te gebeurenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:22 schreef just me het volgende:
[..]je gaat nu eerder ?
goedemorgen
oh jakkie bahquote:Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen mijn gebit gingen bijwerken, maar ik lees nu dat er ergere dingen staan te gebeuren
quote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef ToT het volgende:
What's up met je tanden dan, Symp?
En hee folks!
voor mij een spannende avond.. de raadsvergadering gaat vanavond beslissen of er een huis 2 meter vanaf mijn schutting gebouwd gaat worden. Het huis gaat schuin omhoog lopen en ik ga tegen een muur van 6.30 mtr aankijken.quote:
Ohhhh wauw!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij een spannende avond.. de raadsvergadering gaat vanavond beslissen of er een huis 2 meter vanaf mijn schutting gebouwd gaat worden. Het huis gaat schuin omhoog lopen en ik ga tegen een muur van 6.30 mtr aankijken.
Nog erger?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen mijn gebit gingen bijwerken, maar ik lees nu dat er ergere dingen staan te gebeuren
als de vergunning wordt afgegeven gaan we door, dan maar geld uitgeven aan een advokaatquote:Op donderdag 28 november 2019 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh wauw!
Laten we het beste hopen dan!
Succes!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
als de vergunning wordt afgegeven gaan we door, dan maar geld uitgeven aan een advokaat
Het bestemmingsplan is tuin en tuin is geen huis.Het is toch bizar dat ik straks geen vrij uitzicht meer heb, dat ik tegen een muur ga aankijken? Mijn buren geen licht meer in de keuken hebben?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Succes!
Tja als de bouw legaal is (volgens de voorwaarden van de gemeente), dan zal een advocaat toch ook vrij weinig uit kunnen halen?
Oeffffff, zo dan!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
Het bestemmingsplan is tuin en tuin is geen huis.Het is toch bizar dat ik straks geen vrij uitzicht meer heb, dat ik tegen een muur ga aankijken? Mijn buren geen licht meer in de keuken hebben?
Wat denk je van de waarde van mijn huis? 2 jaar herrie in mijn achtertuin? Ik moet er niet aan denken. Ik heb een oud huis, er zullen palen in de grond moeten, ja schade wordt vergoed maar ik zit hier niet op te wachten. De belangenvereniging is ook tegen het is gewoon afwachten. Er is nog nooit iemand van de gemeente komen kijken hier, en dan beslissen over mijn huis
en ik ga er niet meer aan denken tot vanavondquote:Op donderdag 28 november 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffffff, zo dan!
Ja nee dan sta je inderdaad wel een stuk sterker. Ik hoop echt dat je dit tegen kunt houden ja!
Het kloterige is dat ik 's avonds nooit tijd heb om te luisteren!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ga er niet meer aan denken tot vanavond
Gelukkig hebben we de show van Melting vanavond
![]()
Jammer hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kloterige is dat ik 's avonds nooit tijd heb om te luisteren!Mevrouw ToT is altijd de hele dag aan het werk terwijl ik voor mini-ToT zorg, en 's avonds is het voor ons banken&buizen.
In het ergste geval regelen we gewoon een prachtige muurschildering op die wand...quote:Op donderdag 28 november 2019 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij een spannende avond.. de raadsvergadering gaat vanavond beslissen of er een huis 2 meter vanaf mijn schutting gebouwd gaat worden. Het huis gaat schuin omhoog lopen en ik ga tegen een muur van 6.30 mtr aankijken.
ik duim met je meequote:Op donderdag 28 november 2019 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben sinds oktober loodvrijquote:Op donderdag 28 november 2019 08:28 schreef ToT het volgende:
What's up met je tanden dan, Symp?
En hee folks!
Ik had je al sterkte gewenst op voorhand...quote:Op donderdag 28 november 2019 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word afgemaakt lees ik net![]()
Sorry hij is heel flauw
E10 Henkie!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben sinds oktober loodvrij
Ahhh okee!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben sinds oktober loodvrij
Wat een narigheid. Al overlegd met de tandarts?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik stik.
Voorlopig gaat het bitje nog even de kast in...
Nee, vanwege mijn verkoudheid is het bitje nu sowieso niet praktisch...quote:Op donderdag 28 november 2019 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een narigheid. Al overlegd met de tandarts?
Het wordt gewoon een show om goede muziek uit de jaren 10, met als insteek dat het in Nederland geen hits zijn geweest, terwijl de nummers wél veelvuldig zijn gedraaid op Spotify. Er zitten nummers tussen die ik in mijn shows vaker heb gedraaid, maar ook wel nummers waarvoor dat niet geldt.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou begrijp ik op zich ook wel dat een Indiase Bollywood song het zeer goed doet in India, maar hier geen airplay krijgt.
Dat je meldt dat je een keuze moet maken uit 195 songs betekent dat de lijst mogelijk minder objectief zal worden dan ik had verwacht/gehoopt.
Don't let me down... (roetsj)
En hoi allemaal, maar dat zeg ik elke ochtend stilzwijgend al...
Bestuurdersquote:Op donderdag 28 november 2019 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:40 schreef CindieY het volgende:
Weekendalleen nog even naar huis treinen.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik hou het makkelijk
Ik wil wel zeggen dat het best leuk is om dit weer eens te horen, maar dat is niet zo...quote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen dat het best leuk is om dit weer eens te horen, maar dat is niet zo...
het is wel aardig van jequote:Op donderdag 28 november 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen dat het best leuk is om dit weer eens te horen, maar dat is niet zo...
Ik duim mee.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
Hoe laat begint de vergadering, just me? Ik duim voor een goede afloop.
Ik weet alleen noch titel, noch artiestquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet alleen noch titel, noch artiest
Om 20.00 uur, we zouden met een groepje kijken maar ik heb daar verder niets meer van gehoord. Het is straks live te volgen.... ik ben best gespannenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
Hoe laat begint de vergadering, just me? Ik duim voor een goede afloop.
Snap ik wel. Maar probeer toch maar een beetje te ontspannen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Om 20.00 uur, we zouden met een groepje kijken maar ik heb daar verder niets meer van gehoord. Het is straks live te volgen.... ik ben best gespannen
Ik selecteer nummers uit het mapje 1975.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
Hoe selecteer je, Melting? Liedjes die je kent en zelf leuk vindt?
Kan me goed voorstellen. Gelukkig biedt Melting wat afleiding tot 20.00quote:Op donderdag 28 november 2019 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
Om 20.00 uur, we zouden met een groepje kijken maar ik heb daar verder niets meer van gehoord. Het is straks live te volgen.... ik ben best gespannen
Waar Radio 49 goed voor isquote:Op donderdag 28 november 2019 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen. Gelukkig biedt Melting wat afleiding tot 20.00
En mogen de geboortejaar-eigenaren straks zelf wensen indienen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik selecteer nummers uit het mapje 1975.
Dat mag eventueel.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
En mogen de geboortejaar-eigenaren straks zelf wensen indienen?
Ja, ik ken hem. Maar ik kon hem niet plaatsen met dat nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |