SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik hoorde hem vorige week ook voor het eerst, komt van haar laatste album.quote:
Ah, Q-music! #DJ11quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vorige week ook voor het eerst, komt van haar laatste album.
En minder waterquote:
Gebrek aan water was vanochtend juist het probleemquote:
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen livelink. Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 27 november 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik werd vannacht wakker van de hoofdpijn. Zo'n nare die achter je ogen zit en waar geen pijnstiller tegen helpt. Ik hoop dat het snel wegtrekt.
Goedemorgen.quote:
Ik ben weer thuis dus niet meer het servies van Merelquote:Op woensdag 27 november 2019 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch maar weer overgestapt op je oude servies?
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis dus niet meer het servies van Merel
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagjequote:
Op de plaats, rust!quote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagje
ja meneer Meltingquote:
Ook gewoon lekker doenquote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
was best hectisch gisteren eerst oppassen op de oudste kabouter, toen heeft Merel me naar Delft gebracht waar ik een overleg had over ons komende lustrum en toen door naar De Staat, wat weer super was en nu ben ik toe aan een just me dagje
Lekker hoor!quote:Op woensdag 27 november 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een goed sluitende oplossing voor je hebbenquote:Op woensdag 27 november 2019 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook gewoon lekker doen![]()
Ik ga straks voor een nieuwe binnenlaag in mijn hulpstukken
Ik ben nu al jaloersquote:Op woensdag 27 november 2019 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Wij gaan morgen naar De Staat
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rustig op de bank met radio5, net als ik
Dan wordt het echt tijd voor een goed oplossing !quote:Op woensdag 27 november 2019 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zag er net heel grappig uit, bovengebit zag ik net zo zakken toen hij wat probeerde te zeggen
Dit hoort erbij, de kaak slinkt, dus het was behelpen met kleefpasta en dan wordt het vandaag weer wat opgevuld met flexibel spul. Over een paar weken is de boel nog meer geslonken en komt er een definitieve opvulling en dan zou het in principe moeten blijven passen. We spraken zaterdag iemand die sinds een tijdje een nieuw kunstgebit heeft, ze dwingt zichzelf om die ook te dragen, maar als ze gaat eten dan doet ze haar oude gebit weer in, want met de nieuwe lukt eten niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd voor een goed oplossing !
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit hoort erbij, de kaak slinkt, dus het was behelpen met kleefpasta en dan wordt het vandaag weer wat opgevuld met flexibel spul. Over een paar weken is de boel nog meer geslonken en komt er een definitieve opvulling en dan zou het in principe moeten blijven passen. We spraken zaterdag iemand die sinds een tijdje een nieuw kunstgebit heeft, ze dwingt zichzelf om die ook te dragen, maar als ze gaat eten dan doet ze haar oude gebit weer in, want met de nieuwe lukt eten niet.
Och, na een jaar schijn je pas helemaal gewend te zijn. Hij heeft gelukkig nooit pijn ervan, je hoort wel eens verhalen van mensen die maanden op pijnstillers leven.quote:
Brrrrrrrquote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Verhuurder vindt het een goed idee om als het koud is werkzaamheden aan de verwarming te doen. Gelukkig mag ik vanmiddag werken. En dan maar hopen dat de verwarming het vanavond weer doet. Anders neem ik een hete douche en ga dan snel onder een stel dekens.
You're as cold as icequote:Op woensdag 27 november 2019 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen. Verhuurder vindt het een goed idee om als het koud is werkzaamheden aan de verwarming te doen. Gelukkig mag ik vanmiddag werken. En dan maar hopen dat de verwarming het vanavond weer doet. Anders neem ik een hete douche en ga dan snel onder een stel dekens.
Gelukkig maar. Maandenlang pijn lijden lijkt me echt zwaar (en zwaar klote).quote:Op woensdag 27 november 2019 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och, na een jaar schijn je pas helemaal gewend te zijn. Hij heeft gelukkig nooit pijn ervan, je hoort wel eens verhalen van mensen die maanden op pijnstillers leven.
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!quote:Op woensdag 27 november 2019 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
You're as cold as ice
(Cold as ice)
In jouw geval zou dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!
Ik geloof niet dat je huis onder het vriespunt komt.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn huis nu eens zo koud als mijn ziel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |