Het is inderdaad heerlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Snap ik maar is het zeker niet. Komt uit Korea en is hartstikke lekker.
Deze is het: https://www.theramenrater(...)e-ramen-south-korea/
Nee is een ander maar die jij stuurt vind ik nog lekkerder. Al die noodles die vogeltjes zijn mijn favorietquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Het is inderdaad heerlijk.Vooral als het ook nog pittig is.
Al ken ik die verpakking van jou niet. Ik ken het als deze:
[ afbeelding ]
Is dat hetzelfde?
Wat had je? Kalkoen, maïsbrood, mac n cheese, spruitjes enzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:23 schreef klappernootopreis het volgende:
ik moet even niet aan eten denken vandaag. Gisteren Thanksgiving gehad.
Ik plof nog steeds zowat uit mekaar. .
Kalkoen, Spruitjes, wortelen pastinaken, zelfgemaakte stuffing, mashed sweet potatos, een heerlijke gravy zelfgemaakte cranberry saus, en veel dessert. Pecan-chokolate pie met bourbon, black and blue berry pie, pumpkin pie. En veel drank.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je? Kalkoen, maïsbrood, mac n cheese, spruitjes enzo?![]()
Vanmiddag eet ik pita's jalapeño kaas van Jumbo.
Wel grappig dat bijna iedereen hetzelfde eet met Thanksgivingquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:00 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Kalkoen, Spruitjes, wortelen pastinaken, zelfgemaakte stuffing, mashed sweet potatos, een heerlijke gravy zelfgemaakte cranberry saus, en veel dessert. Pecan-chokolate pie met bourbon, black and blue berry pie, pumpkin pie. En veel drank.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat bij thanksgiving traditie vrij belangrijk is, en dit vertaalt zich in de seizoensgroentes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel grappig dat bijna iedereen hetzelfde eet met ThanksgivingEn het kerstmenu verschilt niet veel bij velen.
Altijd lekker veel taart na/tijdens het eten
Waarom vier jij thanksgiving?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:23 schreef klappernootopreis het volgende:
ik moet even niet aan eten denken vandaag. Gisteren Thanksgiving gehad.
Ik plof nog steeds zowat uit mekaar. .
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:24 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Chili con carne a la mezelf![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit!![]()
Ik maak zo tagliatelle carbonara
Niet vegetarisch dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:57 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Vegetarische dahl soep (Met gehaktballen)
* Gekocht met de appie postcode actie dus moest ik vega dingen kopen.
En ja dan gooi ik er dus gehaktballen door want dan is het nog te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |