+1quote:Op woensdag 27 november 2019 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
3 voor ¤2 nu. Ik ga morgen even naar de Jumbo
Ik heb ze hier ook op het boodschappen lijstje gezetquote:Op donderdag 28 november 2019 06:34 schreef Muck het volgende:
Oh jee, wat heb ik losgemaakt?![]()
Protip: ik stop ze altijd even tussen de contactgrill, dan wordt het broodje knapperig![]()
OT: volkorenbrood met boeren gatenkaas en ik ga zo op het werk op zoek naar koffie...
Leuk!! En lekker beidequote:Op woensdag 27 november 2019 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/gallery/VBjBmZZ
Thee en koekjes
Links met koek/speculaaskruiden en amandel. Rechts chocolade met rozijnen
2 Jumbo's hier hebben zowat niks dus dit vast en zeker nietquote:
Snap ik maar is het zeker niet. Komt uit Korea en is hartstikke lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:05 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Sorry maar dat klinkt echt vies
Ik koop bij de Lidl/Aldi met de feestdagen altijd wel een blikje kreeftensoep en dan met mosselen, zalm, kabeljauw en garnalen(heb ik meestal wel allemaal in de vriezer) erin heb je een prima vullende vissoepquote:Op donderdag 28 november 2019 16:14 schreef anndb het volgende:
Ik twijfel nog voor vanavond. Ben alleen dus niet te veel koken, heb van de lidl in de vriezer nog een kreeft(je) en kreeftensoep, of een durum halen of frietje halen. keuzes keuzes.
Het is inderdaad heerlijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Snap ik maar is het zeker niet. Komt uit Korea en is hartstikke lekker.
Deze is het: https://www.theramenrater(...)e-ramen-south-korea/
Nee is een ander maar die jij stuurt vind ik nog lekkerder. Al die noodles die vogeltjes zijn mijn favorietquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Het is inderdaad heerlijk.Vooral als het ook nog pittig is.
Al ken ik die verpakking van jou niet. Ik ken het als deze:
[ afbeelding ]
Is dat hetzelfde?
Wat had je? Kalkoen, maïsbrood, mac n cheese, spruitjes enzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:23 schreef klappernootopreis het volgende:
ik moet even niet aan eten denken vandaag. Gisteren Thanksgiving gehad.
Ik plof nog steeds zowat uit mekaar. .
Kalkoen, Spruitjes, wortelen pastinaken, zelfgemaakte stuffing, mashed sweet potatos, een heerlijke gravy zelfgemaakte cranberry saus, en veel dessert. Pecan-chokolate pie met bourbon, black and blue berry pie, pumpkin pie. En veel drank.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je? Kalkoen, maïsbrood, mac n cheese, spruitjes enzo?![]()
Vanmiddag eet ik pita's jalapeño kaas van Jumbo.
Wel grappig dat bijna iedereen hetzelfde eet met Thanksgivingquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:00 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Kalkoen, Spruitjes, wortelen pastinaken, zelfgemaakte stuffing, mashed sweet potatos, een heerlijke gravy zelfgemaakte cranberry saus, en veel dessert. Pecan-chokolate pie met bourbon, black and blue berry pie, pumpkin pie. En veel drank.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat bij thanksgiving traditie vrij belangrijk is, en dit vertaalt zich in de seizoensgroentes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel grappig dat bijna iedereen hetzelfde eet met ThanksgivingEn het kerstmenu verschilt niet veel bij velen.
Altijd lekker veel taart na/tijdens het eten
Waarom vier jij thanksgiving?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:23 schreef klappernootopreis het volgende:
ik moet even niet aan eten denken vandaag. Gisteren Thanksgiving gehad.
Ik plof nog steeds zowat uit mekaar. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |