Vreemde plek voor een tikkie terug.quote:
Ik zie graag ook die pass van Diemers over de zijlijn. Zag 'm gisteren bij FOX. Iemand daar een gifje/filmpje van? Dat is namelijk wel OP-waardig.quote:
Er was een moment dat ik bij Feyenoord ook dacht: Opheffen die club en nooit meer over hebben.quote:
Ik ook tot ik de reacties in het feyenoordtopic las dat de wedstrijd tegen Heerenveen slechts een formaliteit was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:09 schreef damsco het volgende:
Ik vind dit gewoon oprecht sneu voor de supporters.
Fr12 is ook altijd genieten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook tot ik de reacties in het feyenoordtopic las dat de wedstrijd tegen Heerenveen slechts een formaliteit was.
De meeste users daar waren al bezig met Ajax.
Fans bedoel je? Menig Feyenoord-supporter is vooral voor Feyenoord omdat een familielid dat ook was in de tijd dat Feyenoord nog wat voorstelde (een halve eeuw geleden dus). Voor de rest gaat het om mensen die vooral niet voor Ajax en PSV willen zijn en dan maar voor Feyenoord kiezen. Veel nepsupporters dus, die lekker recalcitrant willen zijn en er van houden te schoppen tegen het establishment, wat ze overigens net zo slecht doen als Feyenoordspelers tegen een balletje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:09 schreef damsco het volgende:
Ik vind dit gewoon oprecht sneu voor de supporters.
Jij bent niet voor Feyenoord he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fans bedoel je? Menig Feyenoord-supporter is vooral voor Feyenoord omdat een familielid dat ook was in de tijd dat Feyenoord nog wat voorstelde (een halve eeuw geleden dus). Voor de rest gaat het om mensen die vooral niet voor Ajax en PSV willen zijn en dan maar voor Feyenoord kiezen. Veel nepsupporters dus, die lekker recalcitrant willen zijn en er van houden te schoppen tegen het establishment, wat ze overigens net zo slecht doen als Feyenoordspelers tegen een balletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |