750 man naar het peperdure Istanbul in deze periode, had er eigenlijk een stuk minder verwacht.quote:
De meeste legendes zijn al een tijdje overleden. Feyenoord is eigenlijk niet meer relevant sinds de jaren 70quote:
Ik begrijp dat je er graag over wil praten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De meeste legendes zijn al een tijdje overleden. Feyenoord is eigenlijk niet meer relevant sinds de jaren 70
PSV is nooit relevant geweestquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De meeste legendes zijn al een tijdje overleden. Feyenoord is eigenlijk niet meer relevant sinds de jaren 70
Je bent gewoon jaloers dat jullie de Wim Jansen cup niet hebben gewonnenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jammer genoeg is tong80 er niet meer, nu moeten we het met jou doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is dat Janmaat kon anders hadden ze Liam Kelly gevraagd.
In staking geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ze leren Calandquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de afscheidsactie is voor één van de grootste clubhelden van de laatste 20 jaar zou ik het niet echt aandurven om daar kritiek op te hebben. Maar iedereen is daar verschillend in denk ik
hij krijgt nog een afscheids wedstrijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de afscheidsactie is voor één van de grootste clubhelden van de laatste 20 jaar zou ik het niet echt aandurven om daar kritiek op te hebben. Maar iedereen is daar verschillend in denk ik
“En tot ziens”. Ik heb nog nooit zo hard om een doek gelachen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje alsof je bij de AH To Go staatquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“En tot ziens”. Ik heb nog nooit zo hard om een doek gelachen.
Ach een spandoek voor arme Wesley omdat hij valt. Dat zal hem goed doen.quote:De topper tussen Feyenoord en PSV (2-3) lag afgelopen zondag een kwartier stil vanwege een medisch noodgeval op de tribune. Het is nu duidelijk wat er is gebeurd.
Naar nu blijkt, viel in de tweede helft een fan, genaamd Wesley, van de tweede ring in De Kuip naar beneden. Er is een inzamelingsactie gestart voor een spandoek bij de volgende Feyenoord-wedstrijd en om hem financieel te ondersteunen bij zijn revalidatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |