Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?quote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees hier alweer over botox alsof het een feit is. Er wordt al over geoordeeld.
Dan neem ik aan dat er een afspraak staat.
Of niet...
Ja, als iedereen vrienden zoals jij hadquote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
I know, ik ben een topper!quote:Op maandag 25 november 2019 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als iedereen vrienden zoals jij had
Je kan ook gewoon de boel opvullen met silicone kit , lekker cheap past wel bij Mereltjequote:
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: er zijn heel veel klachten, niet normaal. Daar moeten we echt iets mee doen.
Jessie: ja, ik weet het. Maar als jij de webshop wil doen, moet je minimaal 3x per dag inloggen en zo.
Mariska krijgt nu de schuld van de klachten?
Maar niet voor de spullen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.
Ja en nu?quote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij krijgt de klachten te zien en zal daar mee naar de verantwoordelijke moeten stappen.
hebben ze toch helemaal geen ruimte voorquote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een F1 auto full size 1350,-
ex btw
pffffffffffffffff
Nou wat denk je snuggerquote:
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ze dus blijkbaar niet, en logt niet vaak genoeg in om de klachten te lezen.
Ik denk Jessiequote:Op maandag 25 november 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat het aan Merel ligt natuurlijk. Kan niet anders.
zon ding daar neerzettenquote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.
Merel past met haar toges al helemaal niet in een F! wagen, Gerrit en Jessie ook niet.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op maandag 25 november 2019 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappenquote:Op maandag 25 november 2019 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Een escape room,dat ken ik ergens van.
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vindquote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
Merel wil voor 650 euro racen in een formule 1 wagen.....virtueel, ook bandenwissel....
Ook heel leuk voor streamers......![]()
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou BRam.. kom dr maar weer in dan
met de eskeep reum
![]()
dat was een echte knaller toen
Die film kan ook,maar ik doel op het fiasco van Beau.quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappen
quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
Heeft ook echt heel veel met een finale of eindstrijd te maken.....ze weten van gekte niet meer waar ze hun geld naar toe moeten werpen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vind
geen idee wie daar mee kwamquote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
quote:Op maandag 25 november 2019 17:54 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat er binnenkort een golfsimulator komt en dat ze Rob even naar de PC Hooftstraat sturen om een paar Louis Vuitton brillen te kopen.
De oren van de natuur redden het wel hoor, 4 uur muziekquote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
Merel wil lekker feesten en veel herrie maken, want eer dat er een klacht binnenkomt, zijn ze er toch niet meer - fuck het natuurgebied!
En daar gaat het om?quote:Op maandag 25 november 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
De oren van de natuur redden het wel hoor, 4 uur muziek
Oh ja?quote:
Dat kan ze wel vergeten.Er zit ook een manege naast en die zijn helemaal klaar met hun.quote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
Merel wil lekker feesten en veel herrie maken, want eer dat er een klacht binnenkomt, zijn ze er toch niet meer - fuck het natuurgebied!
Volgens Merel zal het ze jeuken, want als er klachten komen, zijn ze allang weg.quote:Op maandag 25 november 2019 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ze wel vergeten.Er zit ook een manege naast en die zijn helemaal klaar met hun.
Echt heel goed voor de spieren een zonnebank, voor huidkanker ook.quote:Op maandag 25 november 2019 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris wil zonnebank
Merol; jaaa daar zou ik heul de dag onder liggen
Maris; goed voor je spieren .echt goed voor je spieren
Herr Das Boot
eurotjes tellen
nog steeds
Dago Duck..
en de laate update
Je hebt vast iemand die huidkanker heeftquote:Op maandag 25 november 2019 18:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt heel goed voor de spieren een zonnebank, voor huidkanker ook.
Je vergeet Maris en His.quote:Op maandag 25 november 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
Wie zijn er nu nog over:
Jessie
Merel
Gerrit
Mylene
Brandon
Franny
Dat was het toch?
Neequote:Op maandag 25 november 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt vast iemand die huidkanker heeft
Marisquote:
Er komt een tijd dat dat niet vanzelfsprekend is (hoop ik)quote:Op maandag 25 november 2019 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
koop koop koop koop
hebben ik wil
wat een armoe .
om te janken is ut
Wat dacht je van de geiten en Katie (kippen natuurlijk ook). Moest er ook aan denken bij het laatste evenement (Hollandse avond) best wel veel herrie en licht. Vond het best wel zielig voor die dieren.quote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
Merel koopt de hele Bijenkorf leeg. Ze wil graag lopen met tasjes. Wat een vervelend mens ben je dan
Asociaal stuk vreten is het toch ook!quote:Op maandag 25 november 2019 18:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens Merel zal het ze jeuken, want als er klachten komen, zijn ze allang weg.
Gerrit zegt nog - Dan zal dit het wel zijn...denk ik.quote:Op maandag 25 november 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat een krat bij de poort gerrit haalt het op
quote:Op maandag 25 november 2019 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Eten en een enveloppe..
lieve inwoners
greet leest
mn man en ik zijn fans
een bezooek aan de markt was onze wens
het ws leuk/geweldig
we zien dat jullie kapot zijn
hele dag gewerkt
we eten thuis ook een rijst tafeel
dus eten we samen
liefs
Fam.
Familie
Dacht dat ze geen giften mochten aannemenquote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Dark het volgende:
Indische rijsttafel en wijntjes...
Ze kunnen er 3 dagen van eten....paupers.
Nou ik denk dat het morgen al op is, ik zie Merel en Gerrit er wel voor aan om dit morgenochtendquote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Dark het volgende:
Indische rijsttafel en wijntjes...
Ze kunnen er 3 dagen van eten....paupers.
Ach ja, waarom naar de voedselbank als je ook je geld uit kan geven aan de Utopianen?quote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Wat een mafklappers zijn sommige fans toch ook
Hebben ze 35.000 op de rekening staan gaan ze eten voor de Utopianen bezorgen
Gif is iets anders Dotjequote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze geen giften mochten aannemen
Scherp.quote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he, schuim wordt met de dag gekkerquote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach ja, waarom naar de voedselbank als je ook je geld uit kan geven aan de Utopianen?
quote:
Febo shit....regels die geen regels zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
weet niet of je de rij bij de voedselbank wel eens hebt gezien, maar dan zijn ze failliet, daarom hield ik het maar bij de buren, iig een gezin met kinderen had je hier tienduizend keer blijer mee gemaaktquote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach ja, waarom naar de voedselbank als je ook je geld uit kan geven aan de Utopianen?
\straks moeten ze met zijn alle het terrein verlaten, omdat ze een gift hebben aangenomenquote:Op maandag 25 november 2019 18:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Scherp.![]()
Of zou het van de Febo zijn?
Dat bedoel ik, waarom doneer je aan die paupers?quote:Op maandag 25 november 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet niet of je de rij bij de voedselbank wel eens hebt gezien, maar dan zijn ze failliet, daarom hield ik het maar bij de buren, iig een gezin met kinderen had je hier tienduizend keer blijer mee gemaakt
quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, waarom doneer je aan die paupers?
En, en is ook een optie?quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef mootie het volgende:
Maar die vergelijking gaat toch volledig mank. Voedselbank...
Wij kunnen onze 2,50 per maand ook doneren aan een goed doel ipv jaren te kijken naar iets wat we klaarblijkelijk vreselijk vinden. Was ook een leuk bedrag geweest.
komt via Feboquote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, waarom doneer je aan die paupers?
Daar zijn de flessen knofloof en mayo nietquote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll; oh lkkr
weet je hoe ik me voel??
samensmelting diner van Robinson
het enige wat ik zie samensmelten is haar hoofd wat langzamerhand dichtgroeitquote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll; oh lkkr
weet je hoe ik me voel??
En en is ook totaal belachelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef Dark het volgende:
[..]
En, en is ook een optie?
Merel vindt het een samensmeltingsdiner a la ER.
Ik zuig het zo uit mijn duim, met gemak!quote:Op maandag 25 november 2019 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En en is ook totaal belachelijk.
Blijkbaar hebben die mensen het gisteren het erg leuk gehad en laten het eten bezorgen als bedankje.
Maar eigenlijk zouden ze ook nog wat kratten voer naar de voedselbank moeten brengen.
Hoe kom je er op.
Tuluk, goede vergelijking, 2 weken amper gegeten...quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meroll; oh lkkr
weet je hoe ik me voel??
Ja, moet je ook maar kunnen.quote:Op maandag 25 november 2019 18:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zuig het zo uit mijn duim, met gemak!
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.quote:Op maandag 25 november 2019 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En en is ook totaal belachelijk.
Blijkbaar hebben die mensen het gisteren het erg leuk gehad en laten het eten bezorgen als bedankje.
Maar eigenlijk zouden ze ook nog wat kratten voer naar de voedselbank moeten brengen.
Hoe kom je er op.
Aannamequote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.
Zou ook best gewoon van de FEBO kunnen zijn.
Linda heeft nogal last vna schaamtequote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef yvondenise het volgende:
Familie de Mol heeft flink uitgepakt.
kikkert je kwoot jezelfquote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan ook genoeg bullshit verzinnen maar vindt de Cos niet echt een plek om al die nonsens neer te plempen.
Daar is de cos voor, gewoon commentaar leveren op de streams.quote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh nee, ik kan ook genoeg bullshit verzinnen maar vindt de Cos niet echt een plek om al die nonsens neer te plempen.
Je doet anders aardig je best. Nog geen post over de streams gezien, alleen commentaar op Cossers.quote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
met dr poliohandjesquote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daklozenopvang Utopia
[ afbeelding ]
Commentaar, geen zelfverzonnen crap.quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar is de cos voor, gewoon commentaar leveren op de streams.
Nee, het zijn reacties op posts die toch al niet over de streams gaan.quote:Op maandag 25 november 2019 18:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je doet anders aardig je best. Nog geen post over de streams gezien, alleen commentaar op Cossers.
Cos is commentaar op streams, niet commentaar op streamers. Dat is jou na al die jaren nog niet duidelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Commentaar, geen zelfverzonnen crap.
Maar goed, dat is na al die jaren nog steeds niet duidelijk helaas.
O ja, want het gekregen eten is niet op de streams.quote:Op maandag 25 november 2019 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het zijn reacties op posts die toch al niet over de streams gaan.
Wie is jantjequote:Op maandag 25 november 2019 18:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, want het gekregen eten is niet op de streams.![]()
![]()
Tering jantje zeg.
Afbranden die FEBO.quote:
Ow jeetje, goed dat je het zegt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wie is jantje![]()
Is die op de streams
Jantje misschien niet, maar genoeg tering te zien!quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wie is jantje![]()
Is die op de streams
Lol..ik mot weg...maar ik ben nog scherpquote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow jeetje, goed dat je het zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Hoe kom je erbij dat het eenquote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze niet sporen. Zat geld op de bank en dan gaan ze hun AOW-tje uitgeven aan die wolven.
Dat denk ik dus ook...... en dat alleen omdat ze een leuke dag hebben gehadquote:Op maandag 25 november 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2019 18:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lol..ik mot weg...maar ik ben nog scherp
roestah... doe kerstlampen overal lymenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klote weer om de weg op te gaan
Er komt nooit een melding tijdens een uitzending.quote:
Was geen grapquote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moest jezelf lachen om je grap?
Dan hoeft hij niet in de rookrij.quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef zodeju het volgende:
Jessie staat al weer als eerste op......
Pedro ben jij hetquote:
Echt wat een hork.quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die zou je toch zo van tafel aftrappen![]()
[ afbeelding ]
Toe maar...eerst eten en dan ook nog cadeaus, het is nooit genoeg.quote:Op maandag 25 november 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Pedro ben jij het
dacht je op verplichte verkanzie stond
gedoei met Leen
..
gespuis heeft gegeten
buiken vol
bakken meuk over
Hits wil dat Sinterklaas komt
Of ze Jessie en Merel over het hek gaan gooien vannachtquote:Op maandag 25 november 2019 18:57 schreef BloesBloes het volgende:
Gaan we nog vergaderen? Over wat????
Je bent te grappig voor de cos.quote:Op maandag 25 november 2019 18:57 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Of ze Jessie en Merel over het hek gaan gooien vannacht
Eerst ff afwassen........en de keuken opruimen.......oh nee .quote:Op maandag 25 november 2019 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen om 10uhr verfaderen
op naar de nicotine
en de klame lappen
Daar komt dan ook weer een melding van?quote:Op maandag 25 november 2019 18:57 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Of ze Jessie en Merel over het hek gaan gooien vannacht
Huh?quote:Op maandag 25 november 2019 19:00 schreef Alocanda het volgende:
En toen zat het eten vol met laxeermiddel als wraak van de bezoekers omdat ze gisteren op een vieze dixie moesten.
Nee, hij mag dat. Hij staat onder en boven de wet, en anderen zijn vreselijk en walgelijk.quote:
Wie zou er op de afwaslijst staan? Vast naar huis.quote:Op maandag 25 november 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst ff afwassen........en de keuken opruimen.......oh nee .
is dat niet wat rigoreus voor het asokoppel?quote:Op maandag 25 november 2019 19:00 schreef Dark het volgende:
Gerrit wil een politie workshop met pepperspray, een taser en een hond.
... ben benieuwd.... of is dat de leukdoenerij? Nou, dat mag ook zo, of later op de dag.quote:Op maandag 25 november 2019 18:59 schreef Dark het volgende:
Merel heeft veel zin in de vergadering, ze heeft wat te melden...
vreten ze weer 'chinees'quote:
Staat nog zat in de keuken kunnen ze rondjes rennen met zijn tweeënquote:Op maandag 25 november 2019 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie wil effe neuke.. hij wil in de inloopkast met Frustie, die vind dat ook wel wat.. tuurlijk, ze vervelen zich de tyfus al
Gewoon de poort dicht doen en de sleutel weggooien..quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef zodeju het volgende:
Merel gaat vragen of ze desnoods alleen haar vijftien maanden daar mag blijven.
Staat er totaal niet bij stil dat ze misschien al lang weg gestemd is.......
NEUKE.. geen keuke…quote:Op maandag 25 november 2019 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat nog zat in de keuken kunnen ze rondjes rennen met zijn tweeën
jahquote:Op maandag 25 november 2019 19:26 schreef Dark het volgende:
Het huisje van Shell staat toch ook leeg?
quote:Op maandag 25 november 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel gaat eendje Kwak voorlezen
Tja, er is geen Jens meer.quote:Op maandag 25 november 2019 19:14 schreef zodeju het volgende:
En niemand die zegt zullen met zijn alle even de rotzooi opruimen in de keuken......iedereen al weg van die plek, jammer geen streams op de keuken.
Het is een vies kindje.. straks mag Gerrie zijn plasser in Frustie's poepgaatje steken.. tot het Sprookje uit is weer...quote:Op maandag 25 november 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
Franny met een poepverhaaltje en ze komt er zowat bij klaar, wat the fuck mankeert dat kind toch
Ze zou toch ook met Ger gaan praten?quote:Op maandag 25 november 2019 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... ben benieuwd.... of is dat de leukdoenerij? Nou, dat mag ook zo, of later op de dag.
Achterlijk kind is het tochquote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef zodeju het volgende:
Merel gaat vragen of ze desnoods alleen haar vijftien maanden daar mag blijven.
Staat er totaal niet bij stil dat ze misschien al lang weg gestemd is.......
wielklemquote:Op maandag 25 november 2019 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een vies kindje.. straks mag Gerrie zijn plasser in Frustie's poepgaatje steken.. tot het Sprookje uit is weer...
Een bietje stront an de kop, is net iets teveel voor de Febo.quote:Op maandag 25 november 2019 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wielklem
bietje stront an de kop
zal Greet goed doen![]()
En zei die daar nu op dat wat hij ook tegen mij gezegd heeft? Als dat zo is dan heeft die niet gelogen tochquote:Op maandag 25 november 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe Gerrie zich voelt.. tsja, wat is Frustie's prijskaartje deze keer voor een neukbeurt..
Ahh.. Wat of Gerrie gehoord heeft...
Kan je vast afkicken 🙃quote:Op maandag 25 november 2019 19:43 schreef Dark het volgende:
Ja hoor, waarschijnlijk iedereen voor 8 uur op bed...
En Gerrit gaat straks Eentje Kwak uitdelenquote:Op maandag 25 november 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel gaat eendje Kwak voorlezen
OMG zeg al dat etenquote:
Lekker een filmpje kijken en het licht uit doen wanneer ik het zelf wil, ik hou ervan!quote:
Dat Huishoertje is gewoon op zoek naar het Winning Team.. De Schapen of De Baas en zijn Vrouw. het kost wat neuken maar het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 25 november 2019 19:44 schreef BloesBloes het volgende:
Versta er geen kut van, dat is ook al niet meer interessant, ze gaan door zonder zenders, lekker rustig!
meer stront aan de knikkerquote:Op maandag 25 november 2019 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wielklem
bietje stront an de kop
zal Greet goed doen![]()
Mooiquote:Op maandag 25 november 2019 19:45 schreef lorrie03 het volgende:
franny brieft door dat merel en jessie gerrit aan het zwartmaken zijn
de dictator en zijn wijf worden misschien wel afgezetquote:Op maandag 25 november 2019 19:47 schreef Dark het volgende:
Gerrit - Het is een spel enne....
Ik heb er de kracht niet meer voor en het boeit ook niet meer...
Beste nieuws van heel Utopia2quote:Op maandag 25 november 2019 19:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de dictator en zijn wijf worden misschien wel afgezet
Is toch geen nieuws, da's pure hoop, maar ja dat hoor ik al weken, zo niet maanden en er gebeurt ondertussen steeds minder. Kap het dan af, speel morgen die finale en klaar.quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 19:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
het beste nieuws zou zijn als het ook daadwerkelijk gebeurt
Die is net zo betrouwbaar als 'n oud staatslot uit 2003quote:Op maandag 25 november 2019 19:50 schreef lorrie03 het volgende:
maar is franny wel betrouwbaar of lult ze dit nou weer door
Beetje positieve hoop houden héquote:Op maandag 25 november 2019 19:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is toch geen nieuws, da's pure hoop, maar ja dat hoor ik al weken, zo niet maanden en er gebeurt ondertussen steeds minder. Kap het dan af, speel morgen die finale en klaar.
Ze zou er geen moeite mee hebben aan de hoogst biedende te vertellen dat iedereen in het Achterhuis zit...quote:Op maandag 25 november 2019 19:53 schreef Mjelleke het volgende:
En wederom valt Franny gigantisch door de mand. De man van de tenten maakte als eerste opmerkingen over Gerrit dat hij het werken niet had uitgevonden
quote:Op maandag 25 november 2019 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zou er geen moeite mee hebben aan de hoogst biedende te vertellen dat iedereen in het Achterhuis zit...
Briljante geest, heeft door dat Het Spel allang verloren is...quote:Op maandag 25 november 2019 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris, Hits
lulleh opruimen
over de finale
tacties
gzwam
wyven
droge lippon
eh
ehm eh
eh
ehm
titel winnen?
trots zijn
potje schaken
Beschuit verliest liever van mensons die eh
Titel waardig zijn
en Nederland
potje schaken
< ff thee maken![]()
![]()
Nog steeds erg veel Maaik rancune bij Lootje .. en hoe gezellig is dat eigenlijk, dat wanhopige Media op blijven zoeken.quote:Op maandag 25 november 2019 20:07 schreef BloesBloes het volgende:
Nooit gezien deze, gemist zeker, leuk dat wel. Met Lotus![]()
Ouwe zeikerd, gewoon leuk, bovendien Lotusquote:Op maandag 25 november 2019 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog steeds erg veel Maaik rancune bij Lootje .. en hoe gezellig is dat eigenlijk, dat wanhopige Media op blijven zoeken.
waar zie je dit?quote:Op maandag 25 november 2019 20:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gerrit: Heb je met de cameraman gezoend? Je was toch zo onzeker?
Franny: Nu niet meer.
Precies.. Lootje was helemaal niet leuk, een sjacherijnig arrogant stuk vreten..quote:Op maandag 25 november 2019 20:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ouwe zeikerd, gewoon leuk, bovendien Lotus
Was ik eindelijk af van die enge lach van Lotus brrrrquote:Op maandag 25 november 2019 20:07 schreef BloesBloes het volgende:
Nooit gezien deze, gemist zeker, leuk dat wel. Met Lotus![]()
Ik hoop toch zo dat de pot naar een goed doel gaat. Dan wil ik die gezichten wel eens zien van Jessie en zijn kliek.quote:Op maandag 25 november 2019 20:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske vindt dat zij de titel wel verdient. Ze heeft onwijs veel bijgedragen op haar manier aan Utoipia ,zegt ze. Het geld is mooi meegenomen..
Lekkerste wijf Mooiste dame die daar heeft rondgelopen, gotto love that womanquote:Op maandag 25 november 2019 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. Lootje was helemaal niet leuk, een sjacherijnig arrogant stuk vreten..
Ohhja.. het wat allemaal maar een spelletje.. enzo
quote:Op maandag 25 november 2019 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was ik eindelijk af van die enge lach van Lotus brrrr
En Merel d'r script voor morgen doornemenquote:Op maandag 25 november 2019 20:23 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie is weer geil vanavond
Verrassend dat Hiske zich een keer uitspreektquote:Op maandag 25 november 2019 20:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske vindt dat zij de titel wel verdient. Ze heeft onwijs veel bijgedragen op haar manier aan Utoipia ,zegt ze. Het geld is mooi meegenomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |