Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.
Merel past met haar toges al helemaal niet in een F! wagen, Gerrit en Jessie ook niet.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op maandag 25 november 2019 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappenquote:Op maandag 25 november 2019 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Een escape room,dat ken ik ergens van.
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vindquote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
Merel wil voor 650 euro racen in een formule 1 wagen.....virtueel, ook bandenwissel....
Ook heel leuk voor streamers......![]()
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou BRam.. kom dr maar weer in dan
met de eskeep reum
![]()
dat was een echte knaller toen
Die film kan ook,maar ik doel op het fiasco van Beau.quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappen
quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
Heeft ook echt heel veel met een finale of eindstrijd te maken.....ze weten van gekte niet meer waar ze hun geld naar toe moeten werpen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vind
geen idee wie daar mee kwamquote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
quote:Op maandag 25 november 2019 17:54 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat er binnenkort een golfsimulator komt en dat ze Rob even naar de PC Hooftstraat sturen om een paar Louis Vuitton brillen te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |