abonnementen ibood.com bol.com
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:12:16 #76
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191877388
Wat super mooi! :o Bij Roemeni “Alcohol You” voelde ik het niet, maar deze! Zo mooi. Bulgarije zendt weer 1 van mijn favoriete inzendingen van het jaar. Nee sterker nog, dit jaar is het mijn favoriet. Ik heb een nieuwe nummer 1. Prachtig.
pi_191877400
Ze zijn wel gezakt in de odds. Nu vierde plek ipv derde plek. Dus niet iedereen zal lyrisch zijn.
pi_191877424
Echt een heel mooi lied idd <3
Het is wel jammer dat het in hetzelfde jaar is als Roemeni dat een beetje dezelfde sfeer en stijl stuurt, ik hoop niet dat ze elkaar teveel in de weg gaan zitten.

Die herkenbare melodie deed me ergens aan denken en wilde het bijna meeneurin. Ik had het al in de comments gelezen, het is een beetje de langzamere variant van Feel this moment van Christina Aguilera en Pitbull

pi_191877435
Hopelijk zorgen ze ook voor een magische staging.
pi_191877442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:15 schreef Nashipeer het volgende:
Echt een heel mooi lied idd <3
Het is wel jammer dat het in hetzelfde jaar is als Roemeni dat een beetje dezelfde sfeer en stijl stuurt, ik hoop niet dat ze elkaar teveel in de weg gaan zitten.

Die herkenbare melodie deed me ergens aan denken en wilde het bijna meeneurin. Ik had het al in de comments gelezen, het is een beetje de langzamere variant van Feel this moment van Christina Aguilera en Pitbull

Die kan ik er wel in horen :Y
pi_191877495
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:13 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ze zijn wel gezakt in de odds. Nu vierde plek ipv derde plek. Dus niet iedereen zal lyrisch zijn.
Dat stonden ze volgens mij vanmorgen al voor de songrelease. Denk dat de reactie bij de bookies nog echt op gang moet komen. Bij IJsland en Zwitserland duurde het ook effe.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zaterdag 7 maart 2020 @ 09:23:57 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_191877526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat stonden ze volgens mij vanmorgen al voor de songrelease. Denk dat de reactie bij de bookies nog echt op gang moet komen. Bij IJsland en Zwitserland duurde het ook effe.
Eurovision account heeft het ook een minuut geleden pas officieel uitgebracht dus de meesten worden nu wakker en haken aan. Komt goed Sofia 2021 here we come.
pi_191877539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee, ik had echt toevallig net voor de release gekeken (toen stond er ook nog geen link naar het nummer bij), toen ik daarna ging kijken was alles rood en stond er wel een link naar het nummer bij.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het dramatisch is hoor! Maar het viel me toevallig op.
pi_191877562
Mooi gedaan, het nummer is nogal Billie Eilish maar ik vind dit eigenlijk mooier dan Billie's eigen Bond-song. Heel mooi arrangement erachter ook.

Of het kan winnen... geen idee. Het is niet super-onderscheidend omdat er meer Billies zijn dit jaar. Het is wel een nummer dat niet t moeilijk wil doen, dat is voor de televote wel gunstig.
pi_191877622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Mooi gedaan, het nummer is nogal Billie Eilish maar ik vind dit eigenlijk mooier dan Billie's eigen Bond-song. Heel mooi arrangement erachter ook.

Of het kan winnen... geen idee. Het is niet super-onderscheidend omdat er meer Billies zijn dit jaar. Het is wel een nummer dat niet t moeilijk wil doen, dat is voor de televote wel gunstig.
Ja dat denk ik ook. Het is een nummer waarvan ik denk dat het zowel bij de jury als televote hoog kan eindigen.
pi_191878037
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Het is een nummer waarvan ik denk dat het zowel bij de jury als televote hoog kan eindigen.
Yup kijkend naar jury en televote is dit vooralsnog de enige song waar ik mijn hand voor in het vuur durf te steken dat het de top 3 bij zowel de jury als de televote kan halen. Mits ze live niet als een valse kraai zingt
pi_191878285
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:25 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Nee, ik had echt toevallig net voor de release gekeken (toen stond er ook nog geen link naar het nummer bij), toen ik daarna ging kijken was alles rood en stond er wel een link naar het nummer bij.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het dramatisch is hoor! Maar het viel me toevallig op.
Het verbaast mij ook wel dat dit nogal matig lijkt te landen bij de bookmakers. Ik weet ook niet of dit kan winnen, maar tenzij ze niet kan zingen, zie ik dit ook totaal niet floppen eigenlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 10:44:06 #89
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191878422
Ik vind het prachtig, maar waar bij Jeangu dan bv aan het einde nog een soort climax komt, zat ik er hier drie minuten op te wachten. En dat is niet erg, want het hoeft ook niet. Hij komt in m'n top 5, maar dan wel op 5. :P
Koutist in opleiding.
pi_191878658
Dit is wel echt heel erg inspelen op de Billie Eilish trend. Daar gaat het publiek wel echt doorheen kijken, denk niet dat dit echt hoge ogen gaat gooien, tis veel te gemaakt :P
future lovers rise.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 11:16:09 #91
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191878805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook wel dat dit nogal matig lijkt te landen bij de bookmakers. Ik weet ook niet of dit kan winnen, maar tenzij ze niet kan zingen, zie ik dit ook totaal niet floppen eigenlijk.
Misschien slapen een aantal wedders uit? Tis pas net uit. ;)
Koutist in opleiding.
pi_191878829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien slapen een aantal wedders uit? Tis pas net uit. ;)
Alles is knetter rood.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191878934
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:03 schreef Nexum het volgende:
Dit is wel echt heel erg inspelen op de Billie Eilish trend. Daar gaat het publiek wel echt doorheen kijken, denk niet dat dit echt hoge ogen gaat gooien, tis veel te gemaakt :P
Waarom moeten ze daar doorheen kijken? Zulke nummers kunnen toch nog steeds mooi zijn als een ander dan Billie Eilish ze zingt?
pi_191878977
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:18 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Alles is knetter rood.
Verbaast me ook wel, maar het was ook al behoorlijk hoog gehyped... Maar ik had gedacht dat het nu door zou schieten naar plek 1
pi_191879003
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:27 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waarom moeten ze daar doorheen kijken? Zulke nummers kunnen toch nog steeds mooi zijn als een ander dan Billie Eilish ze zingt?
Het is wel nogal Zweeds: een slicke kopie van een huidige trend. Maar de mensen stemmen er toch wel op, zie ook Frans die gewoon 1 op 1 Matt Simons kopieerde en het goed deed in de televote.
pi_191879032
Mja, dit doet me niet zoveel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 7 maart 2020 @ 11:40:40 #97
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191879089
Moet wel eerlijk zeggen, qua clipversie staat ie bij mij nu op 5. Maar als ze hem net als Jeangu live bv heel mooi en kwetsbaar weet te brengen heb je best kans dat het me ineens wel bij de strot grijpt.
Koutist in opleiding.
pi_191879200
Dit is echt wel goed, hoor. Ik zie dit makkelijk de top 10 halen, en met een goede performance/staging is het absoluut een winnaarskandidaat. Het is gewoon een goed lied, dat emotie weet over te brengen, voldoende toegankelijk is voor de televote, en voldoende ruimte heeft voor kwaliteit om de juries te overtuigen.
pi_191879528
Ik vind hem prachtig, dit voelt veel echter dan bijvoorbeeld Alcohol You. Ik het zou het echt heel tof vinden als dit kan scoren want het voelt niet echt als een standaard Eurovisie lied (vergelijkbaar met Grow).

Mooi om te zien dat Victoria zelf betrokken is geweest bij het schrijven van het nummer en het regisseren van de videoclip.
pi_191879610
Vind het een goed nummer. Top 10 waardig ook al weer.
Hotapnyc
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')