nou vooral niet achter mn pc!!! Lees ik nou iets over een nieuwe aanwinst??? hoe gaaf loon!!!!quote:
Deze nog maar keer in de herhaling, meet Muppet.quote:Op maandag 25 november 2019 09:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
nou vooral niet achter mn pc!!! Lees ik nou iets over een nieuwe aanwinst??? hoe gaaf loon!!!!
pic or it didnt happen (maand of 3 terug lezen als het neit meer is is me te gortig)
Oh bah, da's niet fijn. Misschien de verhuizing wel, maar de rest zeker niet.quote:Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef liedetector het volgende:
Maar hier iets met een hoop dooie en gedoe en verhuizing werk etc etc etc etc etc
en dan haalt het echte leven je even in...... En dikke kans dat dat snel weer gebeurt, maar denk ik maar even niet aan
nee verhuizing ook niet..... echt ieuw wat een klote fabriek, mar never mind nu maand verder en al bijna gewend (nee ook niet)quote:Op maandag 25 november 2019 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah, da's niet fijn. Misschien de verhuizing wel, maar de rest zeker niet.
wat een fucking dot!!!! instant verliefd!!!!!quote:Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze nog maar keer in de herhaling, meet Muppet.
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook een beetje.quote:Op maandag 25 november 2019 09:25 schreef liedetector het volgende:
[..]
wat een fucking dot!!!! instant verliefd!!!!!
en huis zo te zien ook helemaal spik ende span (zie zo lang bijna al...schaam!
hmmm ja en dat aan elkaar wennen duurt soms jaren (als in lezen en schrijven ik bedoel) handen binder met karakter zo te zien, zou zo over stag gaan ook (gek op honden met mega oren)quote:Op maandag 25 november 2019 09:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een beetje.Wel een eigenwijs ding hoor. Tering. En zo anders dan Sally.
Hele andere nieuwe uitdagingen.
Ja, dat lezen en schrijven heeft tijd nodig, dat is ook prima hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 09:28 schreef liedetector het volgende:
[..]
hmmm ja en dat aan elkaar wennen duurt soms jaren (als in lezen en schrijven ik bedoel) handen binder met karakter zo te zien, zou zo over stag gaan ook (gek op honden met mega oren)
ik heb ooit eens een pup (de laatste hond die ik nu ook ngo heb) gehad, en mezelf beloofd dat doe ik noooooit meeer!!!! Maar goed dat zeg ik nu al 16 jaar en kan zomaar weer veranderen... never say never do, it againquote:Op maandag 25 november 2019 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat lezen en schrijven heeft tijd nodig, dat is ook prima hoor.Ik merk dat er iedere dag 'iets' groeit. Dat is mooi. Ik vind het ook heel gaaf om een hond te zien opgroeien, dat is nieuw voor mij. Dat ze ineens iets geleerd hebben of ergens opgepikt hebben.
Ze is heel leuk, en heel erg open, nieuwsgierig en zichzelf.
Er is bij het opvanggezin heel veel hard werk gedaan. Ze kwam zindelijk en sliep 's nachts door, godzijdank. Maar dan nog is het een bak met werk, ja.quote:Op maandag 25 november 2019 09:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een pup (de laatste hond die ik nu ook ngo heb) gehad, en mezelf beloofd dat doe ik noooooit meeer!!!! Maar goed dat zeg ik nu al 16 jaar en kan zomaar weer veranderen... never say never do, it again
quote:Op maandag 25 november 2019 09:22 schreef liedetector het volgende:
Maar hier iets met een hoop dooie en gedoe en verhuizing werk etc etc etc etc etc
en dan haalt het echte leven je even in...... En dikke kans dat dat snel weer gebeurt, maar denk ik maar even niet aan
Wauwquote:Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef liedetector het volgende:
oww ja ik heb mezelf wel en leuk verjaardags kadootje gegegeven vanwege nieuwe werkplek en daar amper parkeerruimte etc...... (iets laten aanpassen en niet bij hun gekocht ook, maar voor het idee)
[ afbeelding ]
dat vond ik dan wel weer bij mij passen
Een brommert met rubberen voorveren! Antiek!quote:Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef liedetector het volgende:
oww ja ik heb mezelf wel en leuk verjaardags kadootje gegegeven vanwege nieuwe werkplek en daar amper parkeerruimte etc...... (iets laten aanpassen en niet bij hun gekocht ook, maar voor het idee)
[ afbeelding ]
ahh ja ook zoiets, 2 maanden mee lopen etteren minimaal en nog niet helemaal klaar mee (gekneusde ribben en niet kunnen hoesten of neus ophalen was ook heel prettig NOT)quote:Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef fietsie het volgende:
Ik zit even te spijbelen van werk boven een bak stomende kruidenzooi, in de hoop dat ik mn voorhoofdsholte weer open krijgen..
euro4 en 4 takt...dus nooit gezeik in de stad ook en met een CDI zonder begrenzer..... en meteen knappe banden bv (buiten NL ook alleen als 125 te krijgen wat ik weet)quote:Op maandag 25 november 2019 09:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brommert met rubberen voorveren! Antiek!
En zo'n mooi krulsnoer-remschijfslot voor tegen de medemens?quote:Op maandag 25 november 2019 09:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
euro4 en 4 takt...dus nooit gezeik in de stad ook en met een CDI zonder begrenzer..... en meteen knappe banden bv (buiten NL ook alleen als 125 te krijgen wat ik weet)
nee gewoon een heftige ketting art4...... (het oog in de gevel had ik al) en natuurlijk een mooie hoesquote:Op maandag 25 november 2019 09:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
En zo'n mooi krulsnoer-remschijfslot voor tegen de medemens?
Ah ok, want mijn vervolgtip zou geweest zijn om m ook los te maken.quote:Op maandag 25 november 2019 09:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
nee gewoon een heftige ketting art4...... (het oog in de gevel had ik al) en natuurlijk een mooie hoes
tussendoor ook nog ergens een postcodeloterij fiets gewonnen, daar ging ik iemand mee van station halen (lange bagaedrager en die sprong achter op) dus wheelies kan ik op de fiets wel...dat waren ook de kneusde ribben trouwens...en ander ongemakquote:Op maandag 25 november 2019 09:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok, want mijn vervolgtip zou geweest zijn om m ook los te maken.
Ervaringsdeskundige
Dat klinkt wel heldhaftiger dan de @minilot methodequote:Op maandag 25 november 2019 09:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
tussendoor ook nog ergens een postcodeloterij fiets gewonnen, daar ging ik iemand mee van station halen (lange bagaedrager en die sprong achter op) dus wheelies kan ik op de fiets wel...dat waren ook de kneusde ribben trouwens...en ander ongemak
care to share?quote:Op maandag 25 november 2019 09:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heldhaftiger dan de @:Minilot methode
Het idee van de mention (waarschijnlijk van voor jouw tijd hierquote:
ik denk dat jij m sappiger kan vertellen dus kommaar door ik ga echt geen 1500 topics terug lezen ik heet geen @minilotquote:Op maandag 25 november 2019 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het idee van de mention (waarschijnlijk van voor jouw tijd hier, een methode om iemand te hinten met de @
![]()
) was dat ze dat zelf kon doen
Iets met een trap en een speelgoedautoquote:Op maandag 25 november 2019 09:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
care to share?
en het was ook nog midden op de drukste kruizing bij het station..... wil er niet meer aan denken
owwwwwwwwwwwww auwwwww ik voel m meteen weer!quote:Op maandag 25 november 2019 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iets met een trap en een speelgoedauto
Waar hang je momenteel uit?quote:Op maandag 25 november 2019 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Lie!
Hier zijn we gestrand..het is OF hier wachten of door naar Norwich.. hier maar wachten dus..
haai schat en idd waar is barrel, missed that one (las volgens mij weer thuis maar deze post gemist en nu ben ik warrig)quote:
Op een ander platformquote:
ik heb al een tijd een stoomreiniger....wat een genot!!!quote:
Ja, die had ik vroeger, heel handig. Misschien toch maar weer op het moet-ik-nog-een-keer-kopen-lijstje ztten.quote:Op maandag 25 november 2019 10:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik heb al een tijd een stoomreiniger....wat een genot!!!
en vloer echt beter schoon dan met conventioneel dweilen
Die heb ik, maar die doet het zo-zo. Kwam ik achter nadat ik gedweild had en er daarna ergens een doekje over de vloer moest.quote:Op maandag 25 november 2019 10:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom?Daar bestaan spullen-met-steel voor.
Misschien de kouwe natte doek weer van stal halen?quote:Op maandag 25 november 2019 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die had ik vroeger, heel handig. Misschien toch maar weer op het moet-ik-nog-een-keer-kopen-lijstje ztten.
ondertussen is Dora een gat aan het graven in de tuin, dus die rent zo met modderpoten naar binnen. Heb er toch 5 minuten van kunnen genieten, die schone vloer.
Half werk is al helemaal zonde van je tijd en energie ja.quote:Op maandag 25 november 2019 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die doet het zo-zo. Kwam ik achter nadat ik gedweild had en er daarna ergens een doekje over de vloer moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2019 10:45 schreef Blues het volgende:
Ik was snel terug van spatadercarrousel in mijn eigen zkh, met goed en minder goed nieuws.bummert en teves ook goed nieuws dubbe ldusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was snel terug van spatadercarrousel in mijn eigen zkh, met goed en minder goed nieuws.Wat naar dat ze niets aan die zenuwpijn/last kunnen doen. Beperkt het je erg? Hoe lang is het traject dan dat bij jou gelaserd is? Ik heb geen idee wat normaal of veel is. Bij mij was het 22 centimeter weet ik nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh, sorry dat ik je heb geïnspireerd om die behandeling te ondergaan
Spoilers!
Haha nee joh gekkie voel je niet bezwaard!!quote:Op maandag 25 november 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat naar dat ze niets aan die zenuwpijn/last kunnen doen. Beperkt het je erg? Hoe lang is het traject dan dat bij jou gelaserd is? Ik heb geen idee wat normaal of veel is. Bij mij was het 22 centimeter weet ik nog.
Euh, sorry dat ik je heb geïnspireerd om die behandeling te ondergaan
Ik was snel terug van spatadercarrousel in mijn eigen zkh, met goed en minder goed nieuws.Fijn dat die kous af kan, maar wat vervelend van die complicaties en vooral dat er niets aan gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Gaaf! Enquote:Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef liedetector het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die kutschuit geen radar?quote:Op maandag 25 november 2019 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Oh dat van die steunkous is wel fijn nieuws blues!
Hierdoor kunnen we dus niet naar huis:
https://www.teso.nl/plan-uw-reis/live-beelden-van-de-veerhaven/
Radar is slechts een hulpmiddel... veel havens gaan dicht bij mist. Veel passagiersdiensten stoppen er ook mee, verzekeringsdingetje.quote:
Het is een vervelend iets dat met bepaalde bewegingen een trekkend naar gevoel geeft. Beperkt me in niets verderquote:Op maandag 25 november 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat naar dat ze niets aan die zenuwpijn/last kunnen doen. Beperkt het je erg?
Ow! Misssst!quote:Op maandag 25 november 2019 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Oh dat van die steunkous is wel fijn nieuws blues!
Hierdoor kunnen we dus niet naar huis:
https://www.teso.nl/plan-uw-reis/live-beelden-van-de-veerhaven/
Lijkt me ook. Dan moet Heliholland maar even doorvliegen naar hun hoofdvestiging, hier valt het mee qua mist.quote:Op maandag 25 november 2019 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik denk dat ze meestal met een helikopter gaat, toch Barrel?
Gheheh jup.. de heli heeft nog meer restricties geloof ik..quote:Op maandag 25 november 2019 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik denk dat ze meestal met een helikopter gaat, toch Barrel?
Wij vliegen met chc.. en die zit in den helder.. of norwich..quote:Op maandag 25 november 2019 11:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dan moet Heliholland maar even doorvliegen naar hun hoofdvestiging, hier valt het mee qua mist.
Oh ja, dat had je laatst gezegd. Nou ja, geen polonaise meer aan je lijf en geen steunkous. Dat kan slechterquote:Op maandag 25 november 2019 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is een vervelend iets dat met bepaalde bewegingen een trekkend naar gevoel geeft. Beperkt me in niets verderMee leren leven dus, maar dat doe ik al 2 jaar.
Nou als je dus gewoon de boodt pakt kun je wel naar huisquote:Op maandag 25 november 2019 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gheheh jup.. de heli heeft nog meer restricties geloof ik..
Boodtquote:Op maandag 25 november 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je dus gewoon de boodt pakt kun je wel naar huis
Ja tochquote:Op maandag 25 november 2019 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je laatst gezegd. Nou ja, geen polonaise meer aan je lijf en geen steunkous. Dat kan slechter
Hont kad boodtquote:
Aah, dan moet je Norwich proberenquote:Op maandag 25 november 2019 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij vliegen met chc.. en die zit in den helder.. of norwich..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi tijdstip toch? Maandag beginnen op t gemakquote:
Ga ik donderdag heenquote:Op maandag 25 november 2019 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aah, dan moet je Norwich proberen
Nee met een boot natuurlijk. Dan lukt et namelijk WELquote:
quote:Op maandag 25 november 2019 11:45 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, vervelend dat ze er nu niks aan kunnen doen Blues. Maar wel fijn dat je steunkous uit kan!![]()
Welkom terug Lie! Toffe motor!![]()
Shit, das wel balen Barrel.
(Je hebt dan wel weer uitzonderlijk episch vervoer)
Kubus was hier een succes, maar wel een gevalletje 3x is scheepsrecht
woah, dat duurde even. Maar wat een leuk verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Die heliboer is 6,1km van hier. Op je fiets daar heen en je dan laten vliegen is wel baas.quote:Op maandag 25 november 2019 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee met een boot natuurlijk. Dan lukt et namelijk WEL
Achter mijn huis staat een boerderij waar zo nu en dan een officiele heli landingsplaats wordt ingericht, met windzak en zo'n duur uitziende meneer in een uniform van de luchtvaartpolitie oid.quote:Op maandag 25 november 2019 11:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heliboer is 6,1km van hier. Op je fiets daar heen en je dan laten vliegen is wel baas.
Heli laten landen op het grasveld naast het huis zal wel niet gaan
Luchtvaartpolitie? Hmm nog nooit gezien eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Achter mijn huis staat een boerderij waar zo nu en dan een officiele heli landingsplaats wordt ingericht, met windzak en zo'n duur uitziende meneer in een uniform van de luchtvaartpolitie oid.
Als t internationaal is zal t wel eerder KMar/immigratie zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 12:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Luchtvaartpolitie? Hmm nog nooit gezien eigenlijk.
Aha, dat zal het zijn. Rondvluchten of traumahelis zijn niet internationaal. Hoewel de traumahelikopter bij het UMCG ook deels van de ADAC isquote:Op maandag 25 november 2019 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als t internationaal is zal t wel eerder KMar/immigratie zijn.
Dat gaat om het materiaal, niet zo zeer om de mensen die er in zittenquote:Op maandag 25 november 2019 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, dat zal het zijn. Rondvluchten of traumahelis zijn niet internationaal. Hoewel de traumahelikopter bij het UMCG ook deels van de ADAC is
Ben je lekker meequote:Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef Candaasje het volgende:
Uni is afgesloten, mensen moeten binnen blijven (ik ben even op mijn kamer, moest spullen ophalen). Politie is aanwezig.
Er schijnen mails ontvangen te zijn geweest dat er een groep een aanslag wil plegen.
Ja hoor. We blijven gewoon doorleven.quote:
Staat met grote letters op zijkant van de auto die ze er dan bijzetten, met radiospullenboel achterinquote:Op maandag 25 november 2019 12:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Luchtvaartpolitie? Hmm nog nooit gezien eigenlijk.
kan je m niet eiken? hoi trouwens (weet dat de mijne die optie heeft ieg)quote:Op maandag 25 november 2019 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
M’n thermostaat is kapot :’)
Als hij 20 graden aangeeft is het 22 graden..
En als ie 16 graden aangeeft is het 15 graden. Beetje grote onnauwkeurige verschillen..
Mehquote:Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef Candaasje het volgende:
Uni is afgesloten, mensen moeten binnen blijven (ik ben even op mijn kamer, moest spullen ophalen). Politie is aanwezig.
Er schijnen mails ontvangen te zijn geweest dat er een groep een aanslag wil plegen.
ieuw en tevens zou i kdan geloof ik weg gaanquote:Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef Candaasje het volgende:
jij bent ook onkruid iddquote:Op maandag 25 november 2019 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. We blijven gewoon doorleven.
Ja ik ben niet in de buurt (of nouja, op 10 minuten afstand).quote:Op maandag 25 november 2019 12:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
ieuw en tevens zou i kdan geloof ik weg gaan
dat mag dus nietquote:Op maandag 25 november 2019 12:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
ieuw en tevens zou i kdan geloof ik weg gaan
Oh zou kunnen.. maar dit is een simpel dingetje. Zit eigenlijk te azen op zo’n Tado systeem zoals we in Zweden hebben.quote:Op maandag 25 november 2019 12:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
kan je m niet eiken? hoi trouwens (weet dat de mijne die optie heeft ieg)
zijn toch ramen..... echt hoor..... ik zou geloof ik mijn eigen plan trekken...die massahysterie ten spijtquote:
quote:
Is zag nu een nat lont voor mequote:Op maandag 25 november 2019 12:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hopelijk loopt het met een sisser af.
Oh ja, gelukkig ben je de enige die dat bedenkt, dus dat komt wel goed danquote:Op maandag 25 november 2019 12:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
zijn toch ramen..... echt hoor..... ik zou geloof ik mijn eigen plan trekken...die massahysterie ten spijt
meer dat ik echt niet trek om met 100den mensen in een ruimte te zitten die de panek eventueel inschieten..... vooral in vroeg stadium weg...al ben ik dan enige slachtoffer zal me echt worst zijnquote:Op maandag 25 november 2019 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, gelukkig ben je de enige die dat bedenkt, dus dat komt wel goed dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet bijna een tuinman in gaan huren![]()
Snap je gevoel welquote:Op maandag 25 november 2019 12:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
meer dat ik echt niet trek om met 100den mensen in een ruimte te zitten die de panek eventueel inschieten..... vooral in vroeg stadium weg...al ben ik dan enige slachtoffer zal me echt worst zijn
daar heb ik het ook ja....dus we snappen elkaarquote:Op maandag 25 november 2019 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snap je gevoel wel![]()
Al heb ik t überhaupt niet op plekken met 100’en mensen tegelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een dubbel nieuws voor Blues. Steunkous uit en beschadigd been.
Ik heb tientallen varices operaties geassisteerd op de ouwerwetse sloopmanier.
Onbegrijpelijk als je zag wat werd vernield. Weinig subtiel en nog minder elegant.
(Twee geliefde omschrijvingen door chirurgen. “Elegant”.)
quote:Op maandag 25 november 2019 12:44 schreef AnneX het volgende:
Yeah...lie doet ut weer🎉
Candaasje...wat een naar en spannend bericht met een lockdown.
Hopelijk valt het mee. Ms wil iemand een tentamen uitstellen?
Teun
Haai lieve Anne en de ergernis heb ik ook... Maar schone fietspaden door stad waardeer ik ook ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een dubbel nieuws voor Blues. Steunkous uit en beschadigd been.
Onbegrijpelijk als je zag wat werd vernield. Weinig subtiel en nog minder elegant.
... Dubbel
Een gemeenteambtenaar met een bladharkquote:Op maandag 25 november 2019 12:47 schreef liedetector het volgende:
[..]
Haai lieve Anne en de ergernis heb ik ook... Maar schone fietspaden door stad waardeer ik ook erg
... Dubbel
Zal ik je uk vrijdag opvangen?quote:Op maandag 25 november 2019 12:18 schreef fietsie het volgende:
Ah, daar gaan de verlofdagen weer: stakende leraren
https://www.nu.nl/binnenl(...)king-in-januari.html
Nu 2 dagen vrijnemen...
Gezellig, wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 25 november 2019 12:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zal ik je uk vrijdag opvangen?
Fietspaden kan ook met veegmachine.quote:Op maandag 25 november 2019 12:47 schreef liedetector het volgende:
[..]
Haai lieve Anne en de ergernis heb ik ook... Maar schone fietspaden door stad waardeer ik ook erg
... Dubbel
Dagje chemische experimenten? Of dagje dierentuin?quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 12:44 schreef AnneX het volgende:
Yeah...lie doet ut weer🎉
Candaasje...wat een naar en spannend bericht met een lockdown.
Hopelijk valt het mee. Ms wil iemand een tentamen uitstellen?
Teun
Haai lieve Anne en de ergernis heb ik ook... Maar schone fietspaden door stad waardeer ik ook ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een dubbel nieuws voor Blues. Steunkous uit en beschadigd been.
... DubbelMisschien doen ze dat ook wel geen idee. . maar bladvrij op sommige plekken waar het snel vriest waardeer ik altijd welquote:Op maandag 25 november 2019 13:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fietspaden kan ook met veegmachine.
Oh! Had dat gezegd dan, was ik komen kijkenquote:Op maandag 25 november 2019 13:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ik was op de campus om mee te doen aan de survivalwedstrijd daar![]()
Ging goed en was leuk
Blad prima hoor en hoeft ook echt niet in korfen etc...gewoon doorgaand fietspad net als de snelweg ff bladvrij...quote:Op maandag 25 november 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Eens met Lie. Geen idee waarmee ze momenteel het fietspad bij "Onderlangs" schoonmaken, maar het is schoon. Dat was zo'n 5 jaar geleden echt niet, vaak gleed de achterband weg op die gladde bladeren
We gaan het zien. De komende 2 uur is rust ook best wel welkom. Mup is moe en voldaan. En ik ookquote:Op maandag 25 november 2019 13:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
Wou zeggen wie biedt meer...naar gezien je reactie laat ik dat naar even
tukkie i nu mijn idee ookquote:Op maandag 25 november 2019 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We gaan het zien. De komende 2 uur is rust ook best wel welkom. Mup is moe en voldaan. En ik ook
erwtensoep staat op de agenda en pulled pork, meerzin tevens een goeie chinees die er al jaren zit en ineens thuisbezorgd...dus eigen lonkt die.....(heel belangrijk op maandag open is want dat is bijna niks en dat is wel mijn zondag en dus ik hoef niet zoveel dag)quote:Op maandag 25 november 2019 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga ook nog even bedenken wat we de komende week gaan eten.
ik ga voor de vleesribben en varkenspoot (laatste maakt ook dat je lepel rechtop blijft staan)quote:Op maandag 25 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Welk vlees hoort in erwtensoep eigenlijk naast rookworst? Karbonade toch?
Ik doe vaak hamlappen en kook een stuk spek mee. Maak ik het voor de Syrische mensen, dan van rundvlees. En ik heb nog niemand horen klagen dan wel opmerken dat het geen varkensvlees (als ze het niet wisten) wasquote:Op maandag 25 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ribben en poot.quote:Op maandag 25 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
lijkt me ook dat dat prima kan...... ik hou wel van de ouderwetsche omdat er ook meteen een berg naar schoonma gaat ....quote:Op maandag 25 november 2019 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe vaak hamlappen en kook een stuk spek mee. Maak ik het voor de Syrische mensen, dan van rundvlees. En ik heb nog niemand horen klagen dan wel opmerken dat het geen varkensvlees (als ze het niet wisten) was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik ging de fles niet meer leegdrinken en ik had ooit gelezen dat je dat prima in kan vriezen (in ijsblokjes vorm) voor in een stoofpotje.quote:Op maandag 25 november 2019 14:02 schreef liedetector het volgende:
rode wijn in de vriezer...uhmmmmm
toen ik begon te lezen dacht ik je noemt een recept
Zullen we kijken wat er eerder gebeurt? Dat jouw mannetje weer weg is of dat ik aan de wal sta?quote:
Maar gaat de alcohol er dan niet uit ofzo?quote:Op maandag 25 november 2019 14:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ging de fles niet meer leegdrinken en ik had ooit gelezen dat je dat prima in kan vriezen (in ijsblokjes vorm) voor in een stoofpotje.
Mijne moet eerst uberhaupt nog komen.quote:Op maandag 25 november 2019 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zullen we kijken wat er eerder gebeurt? Dat jouw mannetje weer weg is of dat ik aan de wal sta?
Nee? Er zijn toch wel meer dranken die in de vriezer bewaard worden? Limoncelloquote:Op maandag 25 november 2019 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar gaat de alcohol er dan niet uit ofzo?
Hoe kon ik aan een poot? Is dat zo'n varkensknie? Haal je het bot er dan uit als het vlees gaar is ofzo? Ik heb nog nooit erwtensoep gemaakt, neem het me al jaren voor. Ik wil ook experimenteren met een vega variant overigens.quote:Op maandag 25 november 2019 13:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik ga voor de vleesribben en varkenspoot (laatste maakt ook dat je lepel rechtop blijft staan)
Je kan 'm bij je AH boodschappen meebestellen zie ikquote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kon ik aan een poot? Is dat zo'n varkensknie? Haal je het bot er dan uit als het vlees gaar is ofzo? Ik heb nog nooit erwtensoep gemaakt, neem het me al jaren voor. Ik wil ook experimenteren met een vega variant overigens.
ligt hier zelfs gewoon bij de netto....en nee is echt een poot..... en daarna eruit, ga het niet eens plukkenquote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kon ik aan een poot? Is dat zo'n varkensknie? Haal je het bot er dan uit als het vlees gaar is ofzo? Ik heb nog nooit erwtensoep gemaakt, neem het me al jaren voor. Ik wil ook experimenteren met een vega variant overigens.
Door J laten bakken met veel jus. Met aardappelkroketjes die in de jus worden gedoopt.quote:
https://www.bbquality.nl/product/varkenshiel/quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Varkenspoot: https://www.zoomalia.nl/d(...)oCO8YQAvD_BwE#l55261
Mijn heli is er dan al wel..quote:Op maandag 25 november 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijne moet eerst uberhaupt nog komen.![]()
voor het wachten.
Ondanks dat het me gezellig lijkt, ga ik niet 2 en half uur rijden om J mijn bavette te laten bakken met jus. Ik wil wel het receptquote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Door J laten bakken met veel jus. Met aardappelkroketjes die in de jus worden gedoopt.
Ah. Toch wat ik bedoelde ja. Ok.quote:Op maandag 25 november 2019 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bbquality.nl/product/varkenshiel/
Varkenshiel ook wel genoemd
Wil je een jurkje?quote:Op maandag 25 november 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed, ik heb gehouden uit mijn pakketjes:
- 2 joggingbroeken
- 5 basic shirts met lange mouwen
- 2 basic shirts met 3/4 mouw
- 2 casual shirts met korte mouw
- 1 casual vest
- 1 net shirt
- 1 paar laarsjes
Al met al heb ik nog steeds niets voor de bruiloft van donderdag. Gelukkig heb ik lieve vriendinnen die me linkjes sturen van kleren die me leuk zouden moeten staan. Ik ga nog even door.
De 5 pakketjes met terugstuurspul zijn wel gepakt.
Peper, zout, veel boter en bakken op hoog vuur voor een mooie maillard. Dat is eik alles.quote:Op maandag 25 november 2019 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ondanks dat het me gezellig lijkt, ga ik niet 2 en half uur rijden om J mijn bavette te laten bakken met jus. Ik wil wel het recept
Als ik t zo op de foto zie is dit meer een schenkel.. Wacht, ff ander linkje zoeken.quote:Op maandag 25 november 2019 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah. Toch wat ik bedoelde ja. Ok.
Ik denk niet dat ik het aankan om met zo'n ding aan de slag te gaan. Ik vind die dingen echt te ranzig. Ik denk dat ik maar karbonades doe, dat zie ik ook veel. Heb ook nog een klein stukje rib.
Ik kan jurkjes niet handelen maar thanks. Ik sta sowieso open voor kleding waar anderen van af moetenquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wil je een jurkje?
Ik heb evt nog wel wat..
En hier hangt ook nog eea in de kast. Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wil je een jurkje?
Ik heb evt nog wel wat..
Ik doelde ook meer op de jus.quote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Peper, zout, veel boter en bakken op hoog vuur voor een mooie maillard. Dat is eik alles.
Aalvinkquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik t zo op de foto zie is dit meer een schenkel.. Wacht, ff ander linkje zoeken.
edit: https://www.aalvink.nl/product/varkenspoten-2-2/
Aalvink stelt nooit teleur.
Waar ben je dan naar op zoek?quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan jurkjes niet handelen maar thanks. Ik sta sowieso open voor kleding waar anderen van af moeten
Which reminds me, ik heb alweer een vriendin met een maagverkleining en ontzettend goede smaak.
Ja maar iew.quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Barreltje het volgende:
Maar zo'n spoor top je toch gewoon in de pan en mak je bouillon mee? Of Nou ja je gooit hem er gewoon in en daar hoef je dan verder niks mee te doen behalve het bot er uit te trekken..
quote:
Pretty much.. Vlees nog een beetje shredden enzulks.quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Barreltje het volgende:
Maar zo'n spoor top je toch gewoon in de pan en mak je bouillon mee? Of Nou ja je gooit hem er gewoon in en daar hoef je dan verder niks mee te doen behalve het bot er uit te trekken..
Hij staat op de zaterdagmarkt hierquote:Op maandag 25 november 2019 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]mijn vaste kinnebak leverancier..
Kan het hier maar 1 dag in de maand krijgen bij de slager.. (anders verdwijnt t in de postekop)
Iets dat niet te dik en niet te dun is. Dat op een zwarte skinny kan. Redelijk netjes. Waar ik geen colbertje bij nodig heb. In maat 46.quote:
Bwehehehe oke oke ,duidelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh er is eigenlijk geen jus. Gewoon de enorme hoeveelheid overgebleven bakvet.
Weet je wel wat je stijl is?quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Barreltje het volgende:
Ok ben maar aan het zoeken naar een trouwjurk.. maar ik weet nog niet wat mn budget is..
jep das precies wat ik haal jaquote:Op maandag 25 november 2019 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik t zo op de foto zie is dit meer een schenkel.. Wacht, ff ander linkje zoeken.
edit: https://www.aalvink.nl/product/varkenspoten-2-2/
Aalvink stelt nooit teleur.
Maar das heel veelquote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iets dat niet te dik en niet te dun is. Dat op een zwarte skinny kan. Redelijk netjes. Waar ik geen colbertje bij nodig heb. In maat 46.
Lieverd. De meeste mensen die een maagverkleining moeten ondergaan zitten in een bepaalde XveelL range qua kleding en dat haal jij niet hoor. Je kan maximaal ergens bijna op het eind van haar traject iets krijgen wat haar net te groot is geworden.quote:Op maandag 25 november 2019 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan jurkjes niet handelen maar thanks. Ik sta sowieso open voor kleding waar anderen van af moeten
Which reminds me, ik heb alweer een vriendin met een maagverkleining en ontzettend goede smaak.
Mocht je in de buurt zijn, dit kan je zo lenenquote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iets dat niet te dik en niet te dun is. Dat op een zwarte skinny kan. Redelijk netjes. Waar ik geen colbertje bij nodig heb. In maat 46.
Niet te poefig.. het liefst met een v hals of een hartvormige hals..quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet je wel wat je stijl is?
Geen budget weten maakt het wel een tikje lastig idd.quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Barreltje het volgende:
Ok ben maar aan het zoeken naar een trouwjurk.. maar ik weet nog niet wat mn budget is..
Welke kleur? En wil je dan een blouse ofzo? Of eerder een tuniek?quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Strapless gaat je denk ik wel mooi staanquote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef Barreltje het volgende:
Niet te poefig.. het liefst met een v hals of een hartvormige hals..
En ik twijfel over strapless.. gheheh
ha lieve Isa! wat grappig, speciale gelegenheid of toeval? hoop jij ook okay?quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag een @:liedetectorMoest afgelopen week nog aan je denken en hoopte dat het goed met je ging en dan zo snel al een teken van leven. Incl. brommert
Leuk ding.
En een mooi kubusverhaal van @:candaasje en daarna een lock down. Wow. Je maakt wat mee!
Foto van Muppet Dora weer helemaal ok
En varkenspoot haal je idd of bij de supermarkt (veel hebben dat echt wel) of even langs een slager. Voor het eten van varkenspoot even geen Lubach kijken, wat ik net wel heb gedaan. Het is toch wel enorm naar dat er voor al dat lekkere vlees echte dieren moeten sterven. Daarom ookvoor Myraela voor haar Nieuwjaarsplannen.
Ik woon in den Haag.. dus dat is een beetje overdreven..quote:Op maandag 25 november 2019 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen budget weten maakt het wel een tikje lastig idd.
Ik heb goede ervaring met Anne & John in Eindhoven trouwens. Weet niet of dat ver weg voor je is.
Ik wacht wel een paar maten af inderdaad. Ik heb gisteren eens goed naar mijn bmi gekeken en ik moet nog 22 kilo aankomen wil ik een beetje in aanmerking komen voor een maagverkleining.quote:Op maandag 25 november 2019 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieverd. De meeste mensen die een maagverkleining moeten ondergaan zitten in een bepaalde XveelL range qua kleding en dat haal jij niet hoor. Je kan maximaal ergens bijna op het eind van haar traject iets krijgen wat haar net te groot is geworden.
Ging over Utrecht en ik bedacht me dat we je hier nu al wel heel lang niet hadden gezien en of alles wel goed was. Geen bericht is goed bericht heb ik vroeger geleerd, maar dat weet je natuurlijk maar nooitquote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef liedetector het volgende:
ha lieve Isa! wat grappig, speciale gelegenheid of toeval? hoop jij ook okay?
Haha je weet maar nooit ze komen ook vanuit Friesland naar dat Koonings hier omdat het mee heeft gedaan aan say yes to the dress..quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik woon in den Haag.. dus dat is een beetje overdreven..
Mm vorige jurk was strapless.. en daar vullen ze aan het eind van de avond wel een beetje uit.. dat hoeft voor mij niet perseequote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Strapless gaat je denk ik wel mooi staan
Laat je borsten zien inderdaadquote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet te poefig.. het liefst met een v hals of een hartvormige hals..
En ik twijfel over strapless.. gheheh
Bloes, tuniek, zoiets ja. Moeilijk man. Niet te fel Geen roodtinten. Geen drukke print.quote:Op maandag 25 november 2019 14:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Welke kleur? En wil je dan een blouse ofzo? Of eerder een tuniek?
Ik wil in elk geval mijn buik niet benadrukken. En dat is heel moeilijk. Dit soort dingen is echt niet geschikt met mijn buik helaas. Wel erg leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Lonaa het volgende:
En, LS, wil je je taille benadrukken en/of buik wegwerken?
Deze vind ik leuk https://www.zalando.nl/do(...)142-m12.html?size=46
Ik kende wel iemand die heel erg haar best heeft gedaan om genoeg aan te komen om voor een maagverkleining in aanmerking te komen, maar 22 kg klinkt als een énorme uitdagingquote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wacht wel een paar maten af inderdaad. Ik heb gisteren eens goed naar mijn bmi gekeken en ik moet nog 22 kilo aankomen wil ik een beetje in aanmerking komen voor een maagverkleining.
Ik snap blijkbaar na 9 jaar met dit lijf nog steeds niet hoe ik er uit zie. Ik dacht echt dat ik ongeveer net zo dik was als de twee vriendinnen die het meest recent een maagverkleining hebben gehad.
quote:Op maandag 25 november 2019 14:36 schreef Lonaa het volgende:
@:Barreltje , ik heb gewonnen, de CVman is er.
Woah, wat vroegquote:Op maandag 25 november 2019 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk nog even verderquote:Op maandag 25 november 2019 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval mijn buik niet benadrukken. En dat is heel moeilijk. Dit soort dingen is echt niet geschikt met mijn buik helaas. Wel erg leuk.
Jammer van die tweede, ziet er zo leuk uit. Bij die laatste kan ik me wel voorstellen dat hij niet flateus valt als je niet slank bent.quote:Op maandag 25 november 2019 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb deze gehouden uit mijn bestelling: https://www.zalando.nl/zi(...)k-z1721e0og-q11.html
Deze was helaas te groot want ook wel leuk: https://www.zalando.nl/ju(...)k-jr421e0im-q11.html
Deze nanadrukt mijn buik helaas extreem: https://www.zalando.nl/vi(...)e-vm421e0ut-k11.html
Je zou ook eens op de website van Bagoes kunnen kijken. Maar volgens mij heb je het dan niet as donderdag in huis. En ik heb al lang niet op hun site gekeken, maar Disini mode in Wageningen, beetje alternatief, maar zijn wel snel in verzenden.quote:Op maandag 25 november 2019 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb deze gehouden uit mijn bestelling: https://www.zalando.nl/zi(...)k-z1721e0og-q11.html
Deze was helaas te groot want ook wel leuk: https://www.zalando.nl/ju(...)k-jr421e0im-q11.html
Deze nanadrukt mijn buik helaas extreem: https://www.zalando.nl/vi(...)e-vm421e0ut-k11.html
Hoe verdrietig, aankomen voor ene maagverkleining... Wat je zegt, zelfs als ik er voor in aanmerking kom dan nog in geen miljoen jaar. Wat een enorme marteling zeg.quote:Op maandag 25 november 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die heel erg haar best heeft gedaan om genoeg aan te komen om voor een maagverkleining in aanmerking te komen, maar 22 kg klinkt als een énorme uitdaging![]()
En dit hoor je denk ik vaker: je bent helemaal niet dik. Je bent ook niet super slank of zo, maar als ik aan dikke mensen denk dan hoor jij toch echt niet in dat rijtje. En nu denk je misschien: ja, Isa bedoelt dat ik niet moddervet ben. Nee, Isa bedoelt dat je niet echt dik bent of er in ieder geval absoluut niet dik uitziet. Mensen en hun zelfbeeld is soms wat jammer(geldt ook voor mij, maar ik ben dan wel echt dik
![]()
al kom ik ook absoluut niet in aanmerking voor een maagverkleining en dan nog zou ik dat noooooit willen)
Appel. Mijn buik is groter dan mijn borsten.quote:Op maandag 25 november 2019 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Lucky.. ben jij meer een peer of een appel? Ik heb echt geen idee..
Volgens mij kom ik wel in aanmerking voor een maagband. En jullie beiden zijn, zoals ze dat noemen, stevig, en niet dik. Tenzij jullie, als ik je zie, van boven tot onder zijn ingesnoerd in een soort corset.quote:Op maandag 25 november 2019 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
He verdrietig, aankomen voor ene maagverkleining... Wat je zegt, zelfs als ik er voor in aanmerking kom dan nog in geen miljoen jaar. Wat een enorme marteling zeg.
Ik heb niet per se een negatief zelfbeeld. Ook geen positief zelfbeeld. Maar mijn zelfbeeld klopt ook niet, als in dat ik geen idee heb hoe mijn lijf er in vergelijking met anderen uit ziet.
Ik vind jou ook niet dik als in moddervet. Ik vind denk ik wat jij van mij vindt.
Dit klinkt wel aannemelijkquote:Op maandag 25 november 2019 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jou ook niet dik als in moddervet. Ik vind denk ik wat jij van mij vindt.
Ik heb wel eens een figuurcorrigerend hemdje aanquote:Op maandag 25 november 2019 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij kom ik wel in aanmerking voor een maagband. En jullie beiden zijn, zoals ze dat noemen, stevig, en niet dik. Tenzij jullie, als ik je zie, van boven tot onder zijn ingesnoerd in een soort corset.
En het feit dat ik dat niet weet zegt ook gewoon wat he..quote:Op maandag 25 november 2019 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Appel. Mijn buik is groter dan mijn borsten.
quote:Op maandag 25 november 2019 14:45 schreef Barreltje het volgende:
En het feit dat ik dat niet weet zegt ook gewoon wat he..
Tijd om bij te kletsen met collega's. Tenzij je elkaar niets te vertellen hebt.quote:Op maandag 25 november 2019 14:46 schreef Muck het volgende:
Bluhhhh, al 2,5 uur niets aan het doen op het werk![]()
Fijn, zo'n landelijke storing
volgens mij gaat ie dan pas om kwart ovr 5 wegquote:Op maandag 25 november 2019 14:36 schreef Lonaa het volgende:
ahh ja gewoon leven wat je soms inhaalt en kan zomaar weer gebeuren...niks ana dehand persé dus en jullie ook heus wel gemist, maar dan ben je er uit en denk je teruglezen MEH etc.....quote:Op maandag 25 november 2019 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ging over Utrecht en ik bedacht me dat we je hier nu al wel heel lang niet hadden gezien en of alles wel goed was. Geen bericht is goed bericht heb ik vroeger geleerd, maar dat weet je natuurlijk maar nooitVerhuisstruggles op werk dus.
Vooral niet terug lezen! Dat doe ik na meer dan een dag al niet eensquote:Op maandag 25 november 2019 14:49 schreef liedetector het volgende:
ahh ja gewoon leven wat je soms inhaalt en kan zomaar weer gebeuren...niks ana dehand persé dus en jullie ook heus wel gemist, maar dan ben je er uit en denk je teruglezen MEH etc.....
Snap dat je ná de wintersport er mee aan de slag gaat. Eten op wintersportquote:Op maandag 25 november 2019 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben volgens de bmi dinges obese.
Nu ben ik wel dik.. Maar bij obese had ik altijd andere gedachten. Vind dat wel heel vervelend. Ga er na de wintersport ook echt mee aan de slag. Lastig gedoe allemaal dat gewicht..
ik geloof dat ik dan een rare blik heb...vind jullie allebei (zowel jij als lucky dus) mega zwaar ofzo ...... denk ook niet dat dat is waar ik bij mensen naar kijk.....soms ook mensen die zeggen vind je met afgevallen/aangekomen.... ik zie dat nooitquote:Op maandag 25 november 2019 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral niet terug lezen! Dat doe ik na meer dan een dag al niet eens
Deze noemde het 'rigoreus' gelaserd.quote:Op maandag 25 november 2019 12:44 schreef AnneX het volgende:
En wat een dubbel nieuws voor Blues. Steunkous uit en beschadigd been.
Ik zie het ook meestal niet bij mensenquote:Op maandag 25 november 2019 14:55 schreef liedetector het volgende:
ik geloof dat ik dan een rare blik heb...vind jullie allebei (zowel jij als lucky dus) mega zwaar ofzo ...... denk ook niet dat dat is waar ik bij mensen naar kijk.....soms ook mensen die zeggen vind je met afgevallen/aangekomen.... ik zie dat nooit
uitstraling is everything
Woah.quote:Op maandag 25 november 2019 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik mag de heli in.. dus wellicht ben ik dan toch eerder thuis dan dat jouw mannetje weg is loon...
Wij hebben vrienden gehad die dat altijd deden. Wat zie je er goed uit schat! Sure, heel geloofwaardig nu ik in joggingpak ziek op de bank lig.quote:Op maandag 25 november 2019 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het ook meestal niet bij mensenEn soms denk ik wel eens dat andere mensen dat ook allemaal niet zien en het gewoon zeggen omdat ze iets aardigs willen zeggen en denken dat 'ben je afgevallen?' het aardigste is wat je tegen gezette/dikke mensen kan zeggen.
Mja het is ook dat nu de maand december eraan komt haha. Met oud en nieuw zijn we op vakantie dus na wintersport is gewoon makkelijker omdat ik dan in een ritme kan blijven,quote:Op maandag 25 november 2019 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap dat je ná de wintersport er mee aan de slag gaat. Eten op wintersport(alhoewel je (ik) dan wel de hele dag druk aan het bewegen bent)
Ik doe karbonade. Dat heb ik standaard in de vriezer liggen en ribben en poot niet. Gemak...quote:Op maandag 25 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Da's alleen als je de soep koud eet.quote:Op maandag 25 november 2019 13:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik ga voor de vleesribben en varkenspoot (laatste maakt ook dat je lepel rechtop blijft staan)
Ik ga in december wel gewoon door met zo gezond en normaal mogelijk doen, want december heeft 29 dagen waarop dat prima gaat. 28 als je ook 2e kerstdag bij familie gaat vieren. 27 als je ook Sinterklaas viert. 26 als je dan ook jarig bent. Hmm, wordt wel snel minderquote:Op maandag 25 november 2019 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja het is ook dat nu de maand december eraan komt haha. Met oud en nieuw zijn we op vakantie dus na wintersport is gewoon makkelijker omdat ik dan in een ritme kan blijven,
nope, het maakt echt dikkerquote:Op maandag 25 november 2019 15:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik doe karbonade. Dat heb ik standaard in de vriezer liggen en ribben en poot niet. Gemak...
[..]
Da's alleen als je de soep koud eet.
Dat doen we ookquote:Op maandag 25 november 2019 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd om bij te kletsen met collega's. Tenzij je elkaar niets te vertellen hebt.
kortom zoals elk recept zo'n beetje.... wat je oma al deed..... doe alleen bv laurier erin nogquote:Op maandag 25 november 2019 15:09 schreef golfer het volgende:
Erwtensoep.![]()
Mijne maak ik meestal volgens dit recept:
https://coquinaria.nl/snert/
precies en niet alleen wanneer koudquote:Op maandag 25 november 2019 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lijkt me ook, hoop gelatine in een poot
Geen idee. Nooit erwtensoep van oma gegeten. Oma nooit gekend.quote:Op maandag 25 november 2019 15:13 schreef liedetector het volgende:
kortom zoals elk recept zo'n beetje.... wat je oma al deed.....
Ik zeg ook niet dat ik mij aan een stuk ga volduwen hequote:Op maandag 25 november 2019 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga in december wel gewoon door met zo gezond en normaal mogelijk doen, want december heeft 29 dagen waarop dat prima gaat. 28 als je ook 2e kerstdag bij familie gaat vieren. 27 als je ook Sinterklaas viert. 26 als je dan ook jarig bent. Hmm, wordt wel snel minder![]()
Dat is overigens al een tijd mijn 'dieet': doe normaal. Het gaat met vallen en opstaan, want ik heb toch zeker 30+ jaar niet normaal gedaan.
nee, maar ik bedoel gewoon dat er geen hogere wiskunde bij een pan snert zit.... gewoon vlees erwten worten prei en je bent al een heel eindquote:Op maandag 25 november 2019 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit erwtensoep van oma gegeten. Oma nooit gekend.
Je hebt wel een volle agenda met sociale dingen waar je meestal ook lekker bij eetquote:Op maandag 25 november 2019 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik mij aan een stuk ga volduwen he![]()
Maar aankomend weekend sinterklaas, dan weekend niks, dan tripje Keulen, dan weekend niks, dan kerst, 3 dagen later vertrekken we op vakantie naar de Ardennen dan twee weekjes niks en dan wintersport.
Dus mijn sportschool abonnement gaat weer in na de wintersportga nog wel gewoon zwemmen.
Denk dat Barrel nog niet geland is, dus vermoedelijk wel.quote:
Da was alquote:Op maandag 25 november 2019 15:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
een warm huis en een hete douche mag ik hopen!
Dat is dus ook mijn probleem ik moet een ritme hebben en dan gaat het eigenlijk heel goed.quote:Op maandag 25 november 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt wel een volle agenda met sociale dingen waar je meestal ook lekker bij eet
Maar ik ben dan doorgaans weer dagenlang ontspoort, dus daar moet ik aan werken
[..]
Denk dat Barrel nog niet geland is, dus vermoedelijk wel.
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat verward. Vanavond restje lasagne, morgen komt de proefdoos van Uitgekookt.
De.
Hele.
Week.
Niet.
Koken.
verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat verward. Vanavond restje lasagne, morgen komt de proefdoos van Uitgekookt.
De.
Hele.
Week.
Niet.
Koken.
Thinkk-Pinkk hè!quote:
Oh ja wel hoor. Een trog voer in en uit de pingkast gooien kwalificeert bij mij ruimschoots als "koken"quote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
De.
Hele.
Week.
Niet.
Koken.
WOGGEN!!!quote:Op maandag 25 november 2019 14:46 schreef Muck het volgende:
Bluhhhh, al 2,5 uur niets aan het doen op het werk![]()
Fijn, zo'n landelijke storing
Ik intussen ruim 11 jaar.quote:
Ik vind dat echt reuze knap. Zie zoveel mensen echt worstelen met stoppen met roken. Die ook van alles proberen en dat het gewoon maar niet lukt. Die mensen willen ook echt wel stoppen namelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 15:42 schreef golfer het volgende:
1-9-2008 cold turkey gestopt nadat ik ruim 40 jaar als een ketter (2 pakjes per dag) gerookt had.
Ik ben vrijwillige gestopt toen we half september 2008 naar Australië gingen. Het idee dat ik 24 uur in een vliegtuig zonder roken zou moeten doorbrengen zonder de stoel voor mij op te vreten deed mij begin september stoppen.quote:Op maandag 25 november 2019 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn pa is nu 5 jaar rookvrij, die rookte een pakje shag per dag. En ook cold turkey moeten stoppen van de cardioloog.
Ik ken je figuur niet maar wat je zo beschrijft qua eisen is ook mijn pakket. En we hebben dezelfde maat.quote:Op maandag 25 november 2019 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil in elk geval mijn buik niet benadrukken. En dat is heel moeilijk. Dit soort dingen is echt niet geschikt met mijn buik helaas. Wel erg leuk.
quote:Op maandag 25 november 2019 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillige gestopt toen we half september 2008 naar Australië gingen. Het idee dat ik 24 uur in een vliegtuig zonder roken zou moeten doorbrengen zonder de stoel voor mij op te vreten deed mij begin september stoppen.
Komt omdat stoppen met roken defintief nooit meer doen is. Eten moet je toch.quote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind afvallen moeilijker dan stoppen met roken...
Bij m'n pa resulteerde stoppen met roken in een zwemband a 20kg.quote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind afvallen moeilijker dan stoppen met roken...
Dit weegt, hoe dom ook, serieus wel mee bij mij. Ik stopte ooit met roken en kwam 10 kg aan.quote:Op maandag 25 november 2019 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij m'n pa resulteerde stoppen met roken in een zwemband a 20kg.
Vriend van me gooide ooit rigoureus zijn kledingkeuze om, ander kapsel en nieuwe bril.quote:Op maandag 25 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben vrienden gehad die dat altijd deden. Wat zie je er goed uit schat! Sure, heel geloofwaardig nu ik in joggingpak ziek op de bank lig.
Ik verdom het ook steeds meer om tegen afgevallen mensen te zeggen dat ze er goed uit zien. Of sowieso om uiterlijk te benoemen.
Maar dat komt dan meer omdat je 'wat om handen moet hebben', dat je gaat snoepen ofzo lijkt me.. Zo was 't bij m'n pa iig.quote:Op maandag 25 november 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit weegt, hoe dom ook, serieus wel mee bij mij. Ik stopte ooit met roken en kwam 10 kg aan.
Uiteindelijk begon ik weer met roken en viel 40 kg af. (Daar kwam ik er ook wel 10 weer van aan.) maar ik ben zoooo bang dat stoppen met roken weer +10 kg geeft.
Er schijnen tienermeisjes te zijn die gaan roken om maar slank te blijvenquote:Op maandag 25 november 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Ik ben sinds die tijd en met ziekte en medicijngebruik ook bijna 20 kilo aangekomen.
anne de steiger is weg...maar volgens mij issie nog lang niet klaar ....elk weeknd ben je weer op je hoede als er een hamer klinkt ...in dit tempoi issie ook nog wel een jaar of 12 bezig denk ikquote:Op maandag 25 november 2019 15:41 schreef AnneX het volgende:
Nog steeds niet rookvrij.![]()
Zou beter moeten weten.
# ik beken.
Myraela heeft een vega recept voor erwtensoep.
Heb het eerder iemand gemaild en die was positief erover.
@:Lie: is de buurman al klaar met verbouwen? En steigers weg...![]()
Huis schoon- bed schoon-2e was draait- strijk done.
# huishouddagje
True. Door verandering in stofwisseling kom je hooguit 3 kg aan ofzo. Maar ik kan nu al niet echt normaal met eten omgaan.quote:Op maandag 25 november 2019 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar dat komt dan meer omdat je 'wat om handen moet hebben', dat je gaat snoepen ofzo lijkt me.. Zo was 't bij m'n pa iig.
Haal een fidget cube ofzo
* Lonaa zegt maar even niksquote:Op maandag 25 november 2019 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er schijnen tienermeisjes te zijn die gaan roken om maar slank te blijven
Dat was ook mijn reden. In het jaar erop moest ik 2x naar SIngapore (ook daar nauwelijks mogen roken) en naar Zuid Afrika. Dacht dat ik maar beter aan niet roken gewend kon zijn voordat roken niet meer mochtquote:Op maandag 25 november 2019 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillige gestopt toen we half september 2008 naar Australië gingen. Het idee dat ik 24 uur in een vliegtuig zonder roken zou moeten doorbrengen zonder de stoel voor mij op te vreten deed mij begin september stoppen.
Je hebt ook geen tijd voor koken omdat je uitgebreide reviews moet postenquote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
De.
Hele.
Week.
Niet.
Koken.
alle pubers zijn op een bepaalde manier wat verkniptquote:Op maandag 25 november 2019 15:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zulke uberdomme keuzes gemaakt als verknipte puber.
Fair enough, maar ik was wel echt stuk. Begrijpelijk, dat wel, maar stuk.quote:Op maandag 25 november 2019 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
alle pubers zijn op een bepaalde manier wat verknipt![]()
Hebben ze ook nog steeds die aanbieding? Zie m zo niet op de website.quote:Op maandag 25 november 2019 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, in navolging van jullie allen, laat ik volgende week maandag ook uitgekookt komen. Ben die dag vrij dus vanaf 16 uur mogen ze komen. Zorg wel voor eten 's avonds gezien Fles' avonturen
Laten we beide zwijgen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:04 schreef minilot het volgende:
Ik sla het onderwerp 'onverstandige keuzes' maar even over, als dat mag van mod @:Lonaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |