abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:10:59 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190105471


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Cat-astrophe



-Chakotay-


Loontjah

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:11:18 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190105483
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:10 schreef Renesite het volgende:
Bloemkool in zak
Hamburgers met spek eromheen
Aardappelkrieltjes gekruid
Yoghurt met fruit in bak
—> morgen eten

300ml verse melk
Plakjes osseworst voor op brood
Plakjes kip voor op brood
—> gebruikt vandaag met eten + beleg voor boterhammetje morgen

En een fles spa met komkommer erin. Drinkt prima weg as we speak

Viel me best mee!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_190105631
@sunshine: yup je krijgt vanzelf een mailtje terug.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190105689
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
@:sunshine: yup je krijgt vanzelf een mailtje terug.
Ok. Jammer zo, mijn eerste ervaring met TGTG :/
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:34:29 #5
269689 crew  Viv
pi_190105960
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok. Jammer zo, mijn eerste ervaring met TGTG :/
Jammer inderdaad! Je zou denken dat de spelregels van Too good to go én van de Warenwet duidelijk genoeg zijn. :X Die zeevruchten hadden waarschijnlijk geen THT-datum, maar "te gebruiken tot", en dat mag niet voorbij die datum verkocht worden:

quote:
Verlopen uiterste consumptiedatum
Levensmiddelen met een verlopen 'te gebruiken tot' datum mogen niet meer worden verkocht. Deze uiterste consumptiedatum is dus ook een uiterste verkoopdatum, waarbij de datum gelezen moet worden als 'tot en met'. Het verkopen van levensmiddelen waarvan de 'te gebruiken tot' datum is verstreken, is een overtreding van de Warenwet.
https://www.nvwa.nl/onder(...)datum-levensmiddelen
pi_190108464
Ik had gisteren een zak brood gehaald bij een bakker in Frankfurt voor ¤3,50. De zak had een waarde van ¤10, maar daar ging het dik overheen. Er zat zo krankzinnig veel in dat ik uiteindelijk het grootste deel aan zwervers heb uitgedeeld. Het ging overigens niet om broden, maar voornamelijk om (belegde) broodjes, cakejes en nog wat ander kleiner zoet grut. Het zal ongetwijfeld flink mee hebben geholpen dat de bakker op zondag gesloten is :P
pi_190112674
Ik heb de app net gedownload nav de post op Insta. Zijn wel wat supermarkten en bakkers hier in de buurt die meedoen (nog niet heel veel). Maar is dit ook een beetje rendabel als je maar met 1 persoon bent? Het schiet natuurlijk niet op als het zoveel is en snel op moet dat dat in je eentje niet lukt en je het alsnog weg moet gooien :')
Of zijn het vaak ook wel dingen die je nog kunt invriezen thuis?
pi_190112954
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 09:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb de app net gedownload nav de post op Insta. Zijn wel wat supermarkten en bakkers hier in de buurt die meedoen (nog niet heel veel). Maar is dit ook een beetje rendabel als je maar met 1 persoon bent? Het schiet natuurlijk niet op als het zoveel is en snel op moet dat dat in je eentje niet lukt en je het alsnog weg moet gooien :')
Of zijn het vaak ook wel dingen die je nog kunt invriezen thuis?
Spul van de bakker kun je vaak wel invriezen. Van de supermarkt werkte over het algemeen wel wat minder goed, ik kreeg best vaak veel zuivel, dat lukt me niet alleen om dat dan op te krijgen.
pi_190112977
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:16 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Spul van de bakker kun je vaak wel invriezen. Van de supermarkt werkte over het algemeen wel wat minder goed, ik kreeg best vaak veel zuivel, dat lukt me niet alleen om dat dan op te krijgen.
Yoghurt en melk kun je prima invriezen, hoor
pi_190113528
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:34 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jammer inderdaad! Je zou denken dat de spelregels van Too good to go én van de Warenwet duidelijk genoeg zijn. :X Die zeevruchten hadden waarschijnlijk geen THT-datum, maar "te gebruiken tot", en dat mag niet voorbij die datum verkocht worden:
[..]

https://www.nvwa.nl/onder(...)datum-levensmiddelen
Heb een mailtje terug gekregen dat ik het geld terug gestort krijg. Wel fijn dat ze zo snel reageren!

Hoe vaak bestellen jullie zo'n box?

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 25-11-2019 11:21:52 ]
pi_190113769
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb een mailtje terug gekregen dat ik het geld terug gestort krijg. Wel fijn dat ze zo snel reageren!

Hoe vaak bestellen jullie zo'n box?
Wisselend. Nu toevallig 2 in een week. Dan weer 6 weken niet ofzo.

Top dat je zo snel bericht terugkreeg.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 november 2019 @ 11:47:03 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190113991
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb een mailtje terug gekregen dat ik het geld terug gestort krijg. Wel fijn dat ze zo snel reageren!

Hoe vaak bestellen jullie zo'n box?
Minimaal 2x van de bakker per week.

Nu al tijdje verder geen supermarkt want geen tijd, maar voorheen deed ik dat ook wel 3 tot 4x in de week. En dan sporadisch een Laplace, multivlaai, wereldrestaurant etc.
pi_190114062
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 09:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb de app net gedownload nav de post op Insta. Zijn wel wat supermarkten en bakkers hier in de buurt die meedoen (nog niet heel veel). Maar is dit ook een beetje rendabel als je maar met 1 persoon bent? Het schiet natuurlijk niet op als het zoveel is en snel op moet dat dat in je eentje niet lukt en je het alsnog weg moet gooien :')
Of zijn het vaak ook wel dingen die je nog kunt invriezen thuis?
Bij de Jumbo haal ik alleen als ik weet dat ik een eter heb erbij.

De pakketten van de buurt-Spar zijn niet zo groot dus dat doe ik gewoon als ik alleen ben.

Nu had ik bijna een kilo aan nasi/bami en macaroni/spaghetti groenten. Verwerk ik altijd in soep of een omelet. Wat over is gaat de vriezer in. Vlees gaat ook de vriezer in natuurlijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190114517
Dankjulliewel @gelestipjes en @mascara-klodder!
Ik ga het wel gewoon een keer proberen, Jumbo waar ik af en toe kom voor de A-merken doet ook mee iig ^O^
Gewone boodschappen doe ik bij de Lidl. Ik ben benieuwd, vind het iig wel een super goed initiatief _O_
pi_190114735
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel @:gelestipjes en @:mascara-klodder!
Ik ga het wel gewoon een keer proberen, Jumbo waar ik af en toe kom voor de A-merken doet ook mee iig ^O^
Gewone boodschappen doe ik bij de Lidl. Ik ben benieuwd, vind het iig wel een super goed initiatief _O_
Ruimte in de vriezer is trouwens wel handig ;) Ik doe de gewone boodschappen meestal bij de Aldi en de Turk. Die zitten het dichtste bij.

Brood haal ik bij de buurt-Spar die krijgen hun brood NL weer van een prima bakker of bij TGTG natuurlijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190114758
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ruimte in de vriezer is trouwens wel handig ;) Ik doe de gewone boodschappen meestal bij de Aldi en de Turk. Die zitten het dichtste bij.

Brood haal ik bij de buurt-Spar die krijgen hun brood NL weer van een prima bakker of bij TGTG natuurlijk.
Haha ik heb alleen zo'n vriesvak boven de koelkast. Maar zal die eerst wel leeg eten dan :+
  maandag 25 november 2019 @ 12:41:49 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190114906
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:34 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ik heb alleen zo'n vriesvak boven de koelkast. Maar zal die eerst wel leeg eten dan :+
Extra vriezertje in de schuur of berging :P
pi_190115305
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Extra vriezertje in de schuur of berging :P
Heb ik idd wel eens over na zitten denken, maar nog niks mee gedaan verder :P
pi_190115721
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Bij de Jumbo haal ik alleen als ik weet dat ik een eter heb erbij.

De pakketten van de buurt-Spar zijn niet zo groot dus dat doe ik gewoon als ik alleen ben.

Nu had ik bijna een kilo aan nasi/bami en macaroni/spaghetti groenten. Verwerk ik altijd in soep of een omelet. Wat over is gaat de vriezer in. Vlees gaat ook de vriezer in natuurlijk.
Wat kan je verwachten in zo'n pakket van de buurtspar?
pi_190115749
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat kan je verwachten in zo'n pakket van de buurtspar?
Staan er hier 2 op. Gepost gisteren en donderdag.

Maar elke winkel is anders hè. Bij Jumbo bij mij in de buurt haal ik niet meer. Bij Jumbo in de stad krijg je echt steeds gigantisch veel en gevarieerd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190115885
Was net op tijd voor ene Jumbo pakketje zojuist. Dus zo afhalen. :)
Hotapnyc
pi_190116050
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Staan er hier 2 op. Gepost gisteren en donderdag.

Maar elke winkel is anders hè. Bij Jumbo bij mij in de buurt haal ik niet meer. Bij Jumbo in de stad krijg je echt steeds gigantisch veel en gevarieerd.
Ja, dat heb ik gemerkt. Ik zag Coop positief in de topics terugkomen, maar mijn ervaring van gister was helaas anders. Maar ik ben niet voor één gat te vangen. Ik ga er vanavond gewoon nog één ophalen. Nu bij de Sparexpress bij het tankstation hier in de buurt.


Krijg je trouwens minder als je je box in het begin van de afhaaltijd komt ophalen?
  maandag 25 november 2019 @ 16:18:51 #23
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190118529
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gemerkt. Ik zag Coop positief in de topics terugkomen, maar mijn ervaring van gister was helaas anders. Maar ik ben niet voor één gat te vangen. Ik ga er vanavond gewoon nog één ophalen. Nu bij de Sparexpress bij het tankstation hier in de buurt.

Krijg je trouwens minder als je je box in het begin van de afhaaltijd komt ophalen?
Nee, als het goed is maken ze de pakketten random van te voren al klaar.
Ze moeten minimaal 70% van de nieuwwaarde aantikken.

Heeft niet echt met tijd te maken.
Kan wel zoals bij een buurtsuper zo zijn dat je op zaterdag/maandag wat meer krijgt omdat ze zondag dicht zijn.

Er valt van te voren echt niets over te zeggen.
Bakker is in dat geval veiligste optie.
pi_190120072
Net bij de SparExpress geweest, tevens tankstation. Mooi pakketje wel:

Een halfje wit
4 lekkere dikke eierkoeken (kun je die invriezen?)
Een maaltijdsalade
Koffiemelk
Wasa Knäckebröd
Andrélon shampoo
Een kleintje rexona deo
Koffie capsules van l'or (ik heb niet zo'n apparaat, kijken wie er wel in mijn buurt eentje heeft)

Het doet me een beetje denken aan een kerstpakket :D


Alles prima houdbaar. Alleen het brood is van vandaag, de rest is nog ruimschoots houdbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 25-11-2019 18:19:06 ]
pi_190130349


De uiteindelijke opbrengst van gisteren.
Hotapnyc
pi_190130383
TGTG is wel erg makkelijk in het weergeven van feedback.
Zag net een winkel waarbij trots gemeld wordt meer dan 80% van de klanten vier of meer sterren gaf en super tevreden was.

Even verder gelezen: er blijkt tot dusver maar 1 review gegeven te zijn...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190130771
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
TGTG is wel erg makkelijk in het weergeven van feedback.
Zag net een winkel waarbij trots gemeld wordt meer dan 80% van de klanten vier of meer sterren gaf en super tevreden was.

Even verder gelezen: er blijkt tot dusver maar 1 review gegeven te zijn...
Ik denk dat je het zelf moet ondervinden. Mijn eerste Magic box had ik gehaald bij een supermarkt waarbij 87% 3 of meer sterren gaf afgaande van 40 reviews in de afgelopen maand. We weten welke producten ik kreeg en vooral met welke datum :')

Gister had ik ergens mijn box gehaald die nieuw in the game is, dus geen reviews. Ik was aangenaam verrast toen ik de tas uitpakte :)
pi_190141534
Nou het is blijkbaar nog best lastig om een pakket te bemachtigen hier in de buurt.
Maar had vandaag wel bij de Lidl een zak boerensoepgroenten voor 25 cent uit die verspil- me- niet- bak. Dus meteen pan groentensoep van gemaakt en in porties in de vriezer gedaan ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 november 2019 @ 17:27:37 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_190153632
Opbrengst bij de lokale Vomar (eerste keer daar geweest)

-bakje watermeloenblokjes
-pak Optimel bosvruchtenyoghurt
-twee zigeneurgehaktschnitzels
-beker verse Unox-soep
-zak krieltjes met een smaakje
-pakje luxe ham

Kosten: 3,99. Keurig alles op of kort voor de datum, zoals het hoort :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190153690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:07 schreef _Hestia_ het volgende:
..... uit die verspil- me- niet- bak.
Hier nog niet gezien...
pi_190153694
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Opbrengst bij de lokale Vomar (eerste keer daar geweest)

-bakje watermeloenblokjes
-pak Optimel bosvruchtenyoghurt
-twee zigeneurgehaktschnitzels
-beker verse Unox-soep
-zak krieltjes met een smaakje
-pakje luxe ham

Kosten: 3,99. Keurig alles op of kort voor de datum, zoals het hoort :)
^O^
  woensdag 27 november 2019 @ 20:49:05 #32
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190157433
Het blijkt dat de supermarkt hier dichtbij twee opties heeft:
1) uitverkocht om *tijd*
2) de verkoop is gestopt

Heeft iemand van jullie ervaring met die laatste melding?
Het lukt mij niet om een pakket te bemachtigen, ook niet als ik precies op tijd kijken (naar een tip uit dit topic O+ ).
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 november 2019 @ 21:06:43 #33
269689 crew  Viv
pi_190157970
@Zilverberk
Bij die laatste melding kan het zijn dat het pakket bijna online komt. Dat had ik namelijk vorige week met de Hema, ongeveer vanaf sluitingstijd tot 20 minuten daarna. Toen kwam het pakket dus online, wat ik heb gekocht. Daarna stond er "Uitverkocht om 20:22." Als er geen pakket is, komt er "Niets meer te redden" te staan.
  woensdag 27 november 2019 @ 21:17:59 #34
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190158261
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Zilverberk
Bij die laatste melding kan het zijn dat het pakket bijna online komt. Dat had ik namelijk vorige week met de Hema, ongeveer vanaf sluitingstijd tot 20 minuten daarna. Toen kwam het pakket dus online, wat ik heb gekocht. Daarna stond er "Uitverkocht om 20:22." Als er geen pakket is, komt er "Niets meer te redden" te staan.
Dankjewel, dan ga ik het weer proberen. ^O^
pi_190162960
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:Zilverberk
Bij die laatste melding kan het zijn dat het pakket bijna online komt. Dat had ik namelijk vorige week met de Hema, ongeveer vanaf sluitingstijd tot 20 minuten daarna. Toen kwam het pakket dus online, wat ik heb gekocht. Daarna stond er "Uitverkocht om 20:22." Als er geen pakket is, komt er "Niets meer te redden" te staan.
Dit klopt ja. Gewoon na een kwartier gaan refreshen, dan moet het wel goed komen.
  donderdag 28 november 2019 @ 09:37:00 #36
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190164258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 05:59 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Dit klopt ja. Gewoon na een kwartier gaan refreshen, dan moet het wel goed komen.
Tenzij degene dit ziet om x.10, als je dan een kwartier daarna pas gaat refreshen ben je te laat :P

Hier is het gewoon 16-18 minuten na sluitingstijd.
pi_190180462
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:16 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Spul van de bakker kun je vaak wel invriezen. Van de supermarkt werkte over het algemeen wel wat minder goed, ik kreeg best vaak veel zuivel, dat lukt me niet alleen om dat dan op te krijgen.
Ik zou willen dat ik zuivel kreeg. in meer dan 30 jumbo paketten is 2 keer drinkyoghurt alles. Bij mij is de grote winnaar roerbakgroente, die lijken ze echt altijd over te hebben. Eervolle vermelding voor voorgesneden aardappeltjes.
pi_190180497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:03 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik zuivel kreeg. in meer dan 30 jumbo paketten is 2 keer drinkyoghurt alles. Bij mij is de grote winnaar roerbakgroente, die lijken ze echt altijd over te hebben. Eervolle vermelding voor voorgesneden aardappeltjes.
Vergeet de maaltijdsalades niet ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:30:57 #39
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190181602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:03 schreef pickup52 het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik zuivel kreeg. in meer dan 30 jumbo paketten is 2 keer drinkyoghurt alles. Bij mij is de grote winnaar roerbakgroente, die lijken ze echt altijd over te hebben. Eervolle vermelding voor voorgesneden aardappeltjes.
Coop geeft heel veel zuivel.
Jumbo inderdaad een stuk minder.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:40:25 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190181770
Onze Jumbo werkt met het "samen minder verspillen" principe, begin volgend jaar wordt er landelijk geïnventariseerd welke methode gebruikt gaat worden: minder verspillen of too good to go. Ben eigenlijk wel blij met het minder verspillen principe, want je kan dan zelf kiezen wat je meeneemt.
Zo heeft mijn man gisterenavond voor een tientje vlees gehaald: 8 verse hamburgers, bakje biefstuk reepjes, 2 bakken rundersaucijs, 2 bakken pangahaasje, een bak stoofvlees en een flink stuk schenkel voor de hond. Alles houdbaar tot vandaag, dus direct de vriezer in.
KuikenGuppy
pi_190181811
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:40 schreef Burdie het volgende:
Onze Jumbo werkt met het "samen minder verspillen" principe, begin volgend jaar wordt er landelijk geïnventariseerd welke methode gebruikt gaat worden: minder verspillen of too good to go. Ben eigenlijk wel blij met het minder verspillen principe, want je kan dan zelf kiezen wat je meeneemt.
Zo heeft mijn man gisterenavond voor een tientje vlees gehaald: 8 verse hamburgers, bakje biefstuk reepjes, 2 bakken rundersaucijs, 2 bakken pangahaasje, een bak stoofvlees en een flink stuk schenkel voor de hond. Alles houdbaar tot vandaag, dus direct de vriezer in.
De Jumbo doet het hier ook. 1 koeling met alles houdbaar tot en met vandaag, met flinke korting. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:46:00 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190181842
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De Jumbo doet het hier ook. 1 koeling met alles houdbaar tot en met vandaag, met flinke korting. :Y
Als je dus vlak voor sluitingstijd gaat, ligt er al spul in voor de dag erna. Bij ons is dat vooral vlees.
KuikenGuppy
pi_190181855
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je dus vlak voor sluitingstijd gaat, ligt er al spul in voor de dag erna. Bij ons is dat vooral vlees.
Ik zie ook veel vlees. En eindeloze roerbakgroente :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190188175
Ik had weer een pakketje van de dorpsbakker:
- 3 hele broden variërend van licht tot donkerbruin
- 1 heel suikerbrood
- 2 vruchtenkrakelingen

Ik heb weleens een betergevulde tas gehad bij deze bakker maar desondanks niet ontevreden :)
  vrijdag 29 november 2019 @ 23:25:42 #45
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190193809
Ik had ook een bakker 4,99:

2 verschillende halfjes bruin
1 heel bruin
1 heel wit
5 krentenbollen
1 groot rond kaasbroodje.

Het is een erg dure bakker (dus heel blij met de opbrengst), maar had geen tijd om langs Klootwijk te gaan deze week en brood nodig :D
pi_190196086
Ik had gisteren voor 3.99 bij de bakker 1 tompouce, 1 mokkagebakje, een halve kersenvlaai, en 10 beschuitbollen. Gebakjes waren erg lekker!
pi_190196367
Een Jumbo hier in de buurt gaat pakketten maken met specifiek feestdagen dingetjes.

'In deze magic box vind je specifiek die producten die na de feestdagen de schappen uitgaan. Soms is de THT nog helemaal niet in zicht maar hebben we wel een nieuw huisje nodig'.

Heb hem toegevoegd aan m'n favorieten :9
  zaterdag 30 november 2019 @ 09:12:17 #48
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_190196405
Had zo'n feestdagen pakket van de Coop maar er is iets tussen gekomen waardoor ik hem moest annuleren ;(.
pi_190198816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 08:04 schreef Tuindier het volgende:
... en 10 beschuitbollen.
Dat vind ik wel zoooo smerig!! :r
pi_190198821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:06 schreef Granqvist het volgende:Een Jumbo hier in de buurt gaat pakketten maken met specifiek feestdagen dingetjes.

'In deze magic box vind je specifiek die producten die na de feestdagen de schappen uitgaan. Soms is de THT nog helemaal niet in zicht maar hebben we wel een nieuw huisje nodig'.

Heb hem toegevoegd aan m'n favorieten :9
Leuk, even opzoeken!
pi_190266924
Ik had eens géén Bakker Bart, maar een kistje fruit van een ''wij leveren vers fruit bij u op kantoor'' gebeuren.
Nou, vers was het niet meer :')
Ik kreeg een shitload aan bananen, de helft half bruin (van binnen), een handvol mandarijnen, 2 sinaasappels en wat cherrytomaatjes.

Rondje Google heeft me aan het bakken gezet; ik heb net 2 banaan-havermout-pindakaas-kokos platen gemaakt, ligt nu in stukken in de vriezer. En lékker dat ze zijn O+
pi_190272057
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:40 schreef Burdie het volgende:
Onze Jumbo werkt met het "samen minder verspillen" principe,
Dit doen ze hier ook, vind ik heel fijn. Zo kun je zelf kiezen (en kijken hoe het er uit ziet). En de opbrengst gaat geloof ik naar de plaatselijke voedselbank.
pi_190272339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:06 schreef Granqvist het volgende:
Een Jumbo hier in de buurt gaat pakketten maken met specifiek feestdagen dingetjes.

'In deze magic box vind je specifiek die producten die na de feestdagen de schappen uitgaan. Soms is de THT nog helemaal niet in zicht maar hebben we wel een nieuw huisje nodig'.

Heb hem toegevoegd aan m'n favorieten :9
Dat wordt chocoladeletters, taaitaai, pepernmoten en kikkers en muizen en zo _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 december 2019 @ 22:17:52 #54
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190273732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat wordt chocoladeletters, taaitaai, pepernmoten en kikkers en muizen en zo _O_
Vergeet alle vleesmini's en feeststollen niet :P
pi_190277132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:17 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Vergeet alle vleesmini's en feeststollen niet :P
Daar hoop ik wel op ja :@
pi_190285060
Onze buit van vorige week zaterdag:


Hier hebben we toch een paar keer kunnen van eten, wat zeker niet slecht is!
pi_190286314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:32 schreef trainfreak het volgende:
Onze buit van vorige week zaterdag:
[ afbeelding ]

Hier hebben we toch een paar keer kunnen van eten, wat zeker niet slecht is!
^O^
pi_190286611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:32 schreef trainfreak het volgende:
Onze buit van vorige week zaterdag:
[ afbeelding ]

Hier hebben we toch een paar keer kunnen van eten, wat zeker niet slecht is!
Wow! En wat is de Delhaize toch teringduur, hè :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190287316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wow! En wat is de Delhaize toch teringduur, hè :X
Wij hebben in onze buurt geen Delhaize, maar we moesten die zaterdag nog weg en daar was wel een Delhaize. En ja, ze zijn inderdaad 'iets' duurder dan gemiddeld :P

Op wandelafstand doen enkel een Carrefour Express en verschillende hotels mee.
Jammer, want anders zouden we wel vaker een pakketje afhalen.
pi_190381470
Gisteren een box besteld bij de Jumbo wederom. Was zeer tevreden. :D



Voor twee man driegangendiner. Fotootje van het resultaat. :P



*Gazpacho vooraf
*Gebakken aardappelblokjes, gegrilde runderstooflap & salade van ijsbergsla en Zweedse-balletjes-met-veenbessen-slaatje
*Chocoladecakeje toe (overkill aan sjokola wel :x)


Wordt vanavond zelfde voor- en nagerecht. Als hoofdgerecht de kipkerriepastasalade, de verse penne (gewoon extra door de salade) & nog een rookworst uit een eerder pakketje.
Hotapnyc
pi_190381574
Gaaf _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190382957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:29 schreef Cirilico het volgende:
Gisteren een box besteld bij de Jumbo wederom. Was zeer tevreden. :D

[ afbeelding ]

Voor twee man driegangendiner. Fotootje van het resultaat. :P

[ afbeelding ]

*Gazpacho vooraf
*Gebakken aardappelblokjes, gegrilde runderstooflap & salade van ijsbergsla en Zweedse-balletjes-met-veenbessen-slaatje
*Chocoladecakeje toe (overkill aan sjokola wel :x)

Wordt vanavond zelfde voor- en nagerecht. Als hoofdgerecht de kipkerriepastasalade, de verse penne (gewoon extra door de salade) & nog een rookworst uit een eerder pakketje.
^O^ ^O^
pi_190383192
Eindelijk een pakket te pakken bij de Jumbo *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 11 december 2019 @ 23:44:13 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190390113
Gegrilde runderstooflap? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190391506
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:44 schreef Molo het volgende:
Gegrilde runderstooflap? :D
Juh. :D Had ff gegoogeld of dat kon i.v.m. tijd. 2x5 min onder de gril en hutsss, daar is je steak.
Hotapnyc
  donderdag 12 december 2019 @ 07:14:44 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190391909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 04:46 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Juh. :D Had ff gegoogeld of dat kon i.v.m. tijd. 2x5 min onder de gril en hutsss, daar is je steak.
En niet enorm taai/hard? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190392461
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:14 schreef Molo het volgende:

[..]

En niet enorm taai/hard? :o
Nee. :o Sneed makkelijk en was gewoon zacht. Ondanks dat ie welldone was (met een bereikte tgt-datum en beginnende donkere verkleuring was rosé geen optie).

Was oprecht verbazend lekker, dus de volgende keer gooi ik zoiets gewoon in de paninigrill. :D
Hotapnyc
  donderdag 12 december 2019 @ 09:14:37 #68
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190392768
Ik heb voor vanavond bakker bart (x2 want waren maar 3,99).
Beter annuleren ze het dit keer niet. :{w

Ik hoop op wat harde broodjes :9
Die gaan er hier altijd vrij vlot doorheen en vooral zo in het weekend.

Ik heb nog niet eerder een pakket bij bart gehaald (omdat het eerder dus een keer geannuleerd is :P en de tijden zijn vaak niet erg handig).
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 09:17:07 #69
382129 crew  Donna
pi_190392808
Vandaag naar het kleine lokale bakkertje voor een 'Feestdagen box'. Ben benieuwd.
Moet het tussen 12:30 en 13:00 ophalen (dan gaan ze dicht). Zorg dat ik er 12:30 ben dan komt het goed uit met de middagslaap van dochter.
  donderdag 12 december 2019 @ 09:38:09 #70
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190393034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:17 schreef Donna het volgende:
Vandaag naar het kleine lokale bakkertje voor een 'Feestdagen box'. Ben benieuwd.
Moet het tussen 12:30 en 13:00 ophalen (dan gaan ze dicht). Zorg dat ik er 12:30 ben dan komt het goed uit met de middagslaap van dochter.
Kijk dat zijn nog eens tijden O+

Ik moet tussen 21/21.30.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 13:29:20 #71
382129 crew  Donna
pi_190397396
Het is een duur bakkertje, maar dat wist ik.

Voor ¤3,99 een pakket met feestdagen artikelen er ook bij in.

Een tarwebrood
Een zak met 6 witte bollen
Een zak chocolade kruidnoten
Een banketstaaf
2 saucijzenbroodjes
En ik kreeg nog een croissantje voor dochter (was ook 1 euro)

Lekker!! O+
pi_190407577
Zoow, dat ziet er allemaal weer heel erg goed uit. Ik mag morgen een box bij een bakker en supermarkt ophalen. Wordt vervolgd.
pi_190407607
Zooooo, die pepernoten zijn duur :o Maar zo in het pakket wel tof 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 december 2019 @ 22:05:15 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190407638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Zooooo, die pepernoten zijn duur :o Maar zo in het pakket wel tof 8-)
Kruidnoten :+

Dure goeie chocolade, hoop ik, maar belachelijke prijs wel volgens mij ja :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:43:46 #75
382129 crew  Donna
pi_190412805
Ja bizarre prijs he. Het is echt een klein bakkertje in een klein plaatsje, alles is daar duur.
En de supermarkt is zelfs in de winter dicht. :Y)

Ze zijn wel echt super lekker. O+
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:53:11 #76
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190412981
Bakker Bart:

5 verschillende bruine broden
3 zakken harde broodjes (meer dan 10 iig)
2 stokbroden
6 mini suikerbroodjes oid? het lijkt er iig op
krentenbol sticks? het smaakt er iig naar :P
6 dingen wat op mini appelflapjes lijken
6 dingen wat op frikandelbroodjes lijken :D

Ik kom dus helemaal nooit bij bakker Bart en ik herken al dat mini suikerig spul niet :P
Dus ik ben wel benieuwd.
pi_190414138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Bakker Bart:

5 verschillende bruine broden
3 zakken harde broodjes (meer dan 10 iig)
2 stokbroden
6 mini suikerbroodjes oid? het lijkt er iig op
krentenbol sticks? het smaakt er iig naar :P
6 dingen wat op mini appelflapjes lijken
6 dingen wat op frikandelbroodjes lijken :D

Ik kom dus helemaal nooit bij bakker Bart en ik herken al dat mini suikerig spul niet :P
Dus ik ben wel benieuwd.
Nice.
Hotapnyc
pi_190421516
Brood was op, Hema heeft regelmatig mijn maisbrood niet op voorraad.. dus maar weer zitten F5-en voor een Bakker Bart bon gisteravond :+

- 5 harde broodjes
- 3 hele broden
- 3 puddingbroodjes
- 3 muffins
- 2 appelflappen
- 5 kaasstengels

Heul blij mee O+
pi_190422736
Mijn tweede ervaring ging mis. Ik had een kwartier voor de ophaaltijd besteld. Volgens de man in de winkel kon dat helemaal niet; de bestellingen lopen tot uiterlijk twee uur ervoor. Ik kreeg echt een beetje het idee dat hij dacht dat ik hem voor de gek hield, ondanks app en mail. Toen is-ie het gaan uitzoeken. Hij kon inderdaad in het systeem zien dat ik veel te laat besteld had. Hoe dat kon, geen idee.

Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terugkrijg.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:51:09 #80
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190426293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 19:48 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn tweede ervaring ging mis. Ik had een kwartier voor de ophaaltijd besteld. Volgens de man in de winkel kon dat helemaal niet; de bestellingen lopen tot uiterlijk twee uur ervoor. Ik kreeg echt een beetje het idee dat hij dacht dat ik hem voor de gek hield, ondanks app en mail. Toen is-ie het gaan uitzoeken. Hij kon inderdaad in het systeem zien dat ik veel te laat besteld had. Hoe dat kon, geen idee.

Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terugkrijg.
Gewoon berichtje sturen naar tgtg, heb je het morgen terug (al kan het maandag zijn door het weekend).
pi_190426439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Gewoon berichtje sturen naar tgtg, heb je het morgen terug (al kan het maandag zijn door het weekend).
Ik kreeg een melding dat de bestelling geannuleerd was en dat het geld er komt. Heb toch nog een berichtje gestuurd omdat ik het niet handig vind dat je na ‘sluitingstijd’ nog kunt bestellen. Bij deze winkel weet ik het nu maar om nu overal te gokken ...
pi_190431808
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik kreeg een melding dat de bestelling geannuleerd was en dat het geld er komt. Heb toch nog een berichtje gestuurd omdat ik het niet handig vind dat je na ‘sluitingstijd’ nog kunt bestellen. Bij deze winkel weet ik het nu maar om nu overal te gokken ...
Je zal je geld maandag al terug hebben, dat gaat best snel. Maar dit is de fout van die winkel lijkt mij, niet van tg2g. Er staan zo vaak ineens boxen op die je al snel op kunt halen, zeker op zaterdag bij bakkers. Dat is de bedoeling immers, als er wat over is wordt het via tg2g verkocht, ongeacht hoeveel tijd er over is. Soms weten ze het immers niet van te voren. Waarschijnlijk is die winkel gewoon vergeten aan te geven dat ze niks over hadden.
pi_190432165
Ik heb voor het eerst een Bakker Bart besteld. Ben benieuwd. :)
Hotapnyc
pi_190433359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 09:42 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Je zal je geld maandag al terug hebben, dat gaat best snel. Maar dit is de fout van die winkel lijkt mij, niet van tg2g. Er staan zo vaak ineens boxen op die je al snel op kunt halen, zeker op zaterdag bij bakkers. Dat is de bedoeling immers, als er wat over is wordt het via tg2g verkocht, ongeacht hoeveel tijd er over is. Soms weten ze het immers niet van te voren. Waarschijnlijk is die winkel gewoon vergeten aan te geven dat ze niks over hadden.
Dat idee had ik dus ook, ik vond de timing ook helemaal niet gek. Terwijl de medewerker vond dat ik het zelf had kunnen bedenken (zo kwam het op mij over).

Bij de winkel dachten ze dat het aan de app lag. Ik denk van niet, het was sowieso een rommelige bedoening daar. Daar bestel ik dus niet meer. Wel heel jammer, het is de enige deelnemer in mijn woonplaats.
pi_190435146
Timing kan gewoon inderdaad. Soms kan je om 16h nog een box bestellen die al in zijn ophaaltijd zit van 14h tot 17h.
Hotapnyc
pi_190444073
Ik ga morgen mijn eerste box ophalen *O*
Box van Deli2go voor ¤3,99 die hier in de buurt bij het tankstation zit. Ik ben benieuwd :D
Kan tussen 16.30-18.00 uur, dus prima tijd.
pi_190458787


Nou hier kan ik wel wat mee vanavond ^O^
Broodjes voor bij de soep zo, bakje yoghurt en Lion als tussendoortje en ga maar lekker warme chocolademelk maken met die melk (3x330 ml) :9
Is het ook echt het weer voor met al die regen en storm vandaag.
Geslaagde eerste box :Y
pi_190460100
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 17:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[ afbeelding ]

Nou hier kan ik wel wat mee vanavond ^O^
Broodjes voor bij de soep zo, bakje yoghurt en Lion als tussendoortje en ga maar lekker warme chocolademelk maken met die melk (3x330 ml) :9
Is het ook echt het weer voor met al die regen en storm vandaag.
Geslaagde eerste box :Y
Leuke box! ^O^
  maandag 16 december 2019 @ 08:32:26 #89
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_190471558
Vanavond een box van de Makro halen. Ben erg benieuwd!
pi_190473309
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 08:32 schreef Helsinki het volgende:
Vanavond een box van de Makro halen. Ben erg benieuwd!
Heeft de makro ook boxen?

Moet er binnenkort toch weer even heen, die ga ik in de gaten houden ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190474726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb voor het eerst een Bakker Bart besteld. Ben benieuwd. :)
Hier nog ff de vangst.



1 stokbrood
1 zak kruidnoten
2 maisbroden heel
2 croissants
5 zachte bollen bruin
5 eierkoeken
13 harde broodjes [3x grote triangel muesli; 3x grote triangel zonnepit; 2x kleine triangel meerzaden; 2x kaiserbroodje bruin; 1x kaiserbroodje wit; 1x kaiserbroodje meerzaden; 1x grote bol wit]
Hotapnyc
pi_190475368
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Hier nog ff de vangst.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

1 stokbrood
1 zak kruidnoten
2 maisbroden heel
2 croissants
5 zachte bollen bruin
5 eierkoeken
13 harde broodjes [3x grote triangel muesli; 3x grote triangel zonnepit; 2x kleine triangel meerzaden; 2x kaiserbroodje bruin; 1x kaiserbroodje wit; 1x kaiserbroodje meerzaden; 1x grote bol wit]
Zo dan, dat is wel een goedgevulde box zeg! O+
Ik zit nu ook in de Facebookgroep, maar wat kunnen sommige mensen ontevreden zijn zeg :X
pi_190476111
Zeker!

En wat zeggen de mensen zoal?
Hotapnyc
pi_190476322
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Zo dan, dat is wel een goedgevulde box zeg! O+
Ik zit nu ook in de Facebookgroep, maar wat kunnen sommige mensen ontevreden zijn zeg :X
Even kijken, ik zie 3 groepen zelfs
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190476483
Heb een box bij de Coop. Doet bij ons niet mee maar ben even een paar dagen in Brabant en had mazzel. Ben benieuwd.

Goede box ook weer van Bakker Bart hierboven :Y

Benieuwd naar de Makro box :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190477000
Ik zit in die groep met 4050 leden.
En klagen over dat de waarde niet overeenkomt met wat het zou moeten zijn, terwijl ze dan al naar de kortingsstickers kijken ipv de originele prijs. Of bij meerdere pakketten dat het niet eerlijk verdeeld is (ene pakket luxer dan andere), of dat er teveel van hetzelfde in zit qua producten. Dat soort dingen.
  maandag 16 december 2019 @ 20:11:17 #97
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_190482581
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:32 schreef drakin het volgende:

[..]

Heeft de makro ook boxen?

Moet er binnenkort toch weer even heen, die ga ik in de gaten houden ^O^
Yep!

Net opgehaald:


Lekker veel worstjes :').
  maandag 16 december 2019 @ 20:19:55 #98
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190482782
Vanmorgen bij het Hilton en goodiebag van het ontbijtbuffet gehaald. Maar het viel erg tegen. Een koffie to go, een stukje stokbrood, 4 minicroissants, wat beleg, een bakje roerei met spek. Bij lange na geen 4,99 waard. Maar goed, dan weet ik dat nu.

De week ervoor bij het restaurant van Beeld en Geluid een goodiebox van het lunchbuffet en die was geweldig: 2 enorme brownies, een chocolate chip cookie (formaat theeschotel), een harde bol met avocado en gegrilde groenten en een gemengde salade. En dat dan voor 2,99 euro.
  maandag 16 december 2019 @ 20:21:48 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_190482827
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Yep!

Net opgehaald:
[ afbeelding ]

Lekker veel worstjes :').
Wat een leuke! Allemaal producten die we normaal ook wel eten hier. Altijd fijn. Ga ik ook eens doen!
  maandag 16 december 2019 @ 22:10:25 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_190485751
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Yep!

Net opgehaald:
[ afbeelding ]

Lekker veel worstjes :').
Mooi pakketje, ik heb weer niks gevonden voor morgen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190486038
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Yep!

Net opgehaald:
[ afbeelding ]

Lekker veel worstjes :').
Worstjes even porties van maken en de vriezer in ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 17 december 2019 @ 11:15:27 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190492472
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Mooi pakketje, ik heb weer niks gevonden voor morgen -O-
Ik merk dat het bij mij in de buurt juist minder snel gaat als eerst.
Elke dag halfuur voor sluitingstijd een berichtje dat er bij de LaPlace nog boxen over zijn enzo.
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:11:45 #103
370431 drakin
vurig typje
pi_190495110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:15 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik merk dat het bij mij in de buurt juist minder snel gaat als eerst.
Elke dag halfuur voor sluitingstijd een berichtje dat er bij de LaPlace nog boxen over zijn enzo.
Ik zit met een hoog gehalte armoe in mijn stad. En e zitten daar nogal hebberds tussen.
Heb me om die reden ook afgemeld bij die vreselijke weggeefgroepen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190495363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:11 schreef drakin het volgende:

Ik zit met een hoog gehalte armoe in mijn stad. En e zitten daar nogal hebberds tussen.
Heb me om die reden ook afgemeld bij die vreselijke weggeefgroepen.
Dit lijkt me nou net op een goede plek terecht komen als arme mensen hier aan mee doen. Vanwaar die nare afgunst?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190495466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit lijkt me nou net op een goede plek terecht komen als arme mensen hier aan mee doen. Vanwaar die nare afgunst?
Ik zie in de feestboekgroep (was benieuwd naar het gezeur) dus echt mensen 2, 3, 4 of zelfs 5 boxen per dag ophalen 'tot de deksel van de vriezer niet meer dicht kan'
Dat vind ik wel een ding, opzich. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190495511
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:

Ik zie in de feestboekgroep (was benieuwd naar het gezeur) dus echt mensen 2, 3, 4 of zelfs 5 boxen per dag ophalen 'tot de deksel van de vriezer niet meer dicht kan'
Dat vind ik wel een ding, opzich. :{
Wow :o Had geen idee dat mensen dat deden. Wat onzinnig voor allemaal eten wat vandaag of morgen op moet. Want heel veel kan gewoon weer niet in de vriezer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190495537
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wow :o Had geen idee dat mensen dat deden. Wat onzinnig voor allemaal eten wat vandaag of morgen op moet. Want heel veel kan gewoon weer niet in de vriezer.
Hebben, hebben, hebben.... :r :r :r
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:35:11 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_190495561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit lijkt me nou net op een goede plek terecht komen als arme mensen hier aan mee doen. Vanwaar die nare afgunst?
De vreselijke hebberigheid is hier echt een ding, dat gedrag.
Ik heb eindelijk een box, doe er zuinig mee, maar het heeft maanden geduurd voor er 1 beschikbaar was.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:35:44 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_190495575
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie in de feestboekgroep (was benieuwd naar het gezeur) dus echt mensen 2, 3, 4 of zelfs 5 boxen per dag ophalen 'tot de deksel van de vriezer niet meer dicht kan'
Dat vind ik wel een ding, opzich. :{
Ja dat, en dan wordt het eten uiteindelijk toch weggegooid -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190495802
Ik vind dat echt wel treurig.

Hier kan ik wel eea scoren maar vaak geen zin om rond etenstijd op te halen in de binnenstad en er zijn vrij veel dingen als Backwerk en Coffee Fellows, dus niet echte 'boodschappen'.

Wel in de dorpen hier omheen, maar dat gaat me dan weer een beetje te ver.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:04:24 #111
370431 drakin
vurig typje
pi_190496122
Ik heb dus nog steeds van dat ene pakket van vorige week, nog zuurkool en wat aardappels (wel 3 stuks!) en 2 zoete aardappels. Maar dat hoorde bij een soeppakket en kon nog even wachten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190497889
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie in de feestboekgroep (was benieuwd naar het gezeur) dus echt mensen 2, 3, 4 of zelfs 5 boxen per dag ophalen 'tot de deksel van de vriezer niet meer dicht kan'
Dat vind ik wel een ding, opzich. :{
Ja en ik las dat er dus serieus mensen zijn die er wekkers voor zetten hier in de stad. En die vrouw haalt dan ook meteen meerdere pakketten van dezelfde winkel. Niet zo gek dat het zo lastig is dan om een box te bemachtigen.
pi_190497969
Ik probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat als mensen er zo fanatiek in zijn, dat ze het wel nodig zullen hebben oid. Zolang ze het dan maar doen met dingen die ze kunnen invriezen en ze niets weggooien, dan moeten ze het lekker zelf weten.
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 16:38:57 #114
382129 crew  Donna
pi_190498006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wow :o Had geen idee dat mensen dat deden. Wat onzinnig voor allemaal eten wat vandaag of morgen op moet. Want heel veel kan gewoon weer niet in de vriezer.
Je zal je verbazen wat mensen in de vriezer stoppen hoor. :X

Maar ik vind het onzinnig en de ruimte in de vriezer is een keer op. Ben bang dat ze het dan alsnog weggooien.
pi_190498655
Ik ben een weekje weg en heb hier een pakketje gehaald. :D Een Costa naast het hotel had over.

Superlekker. :9 Twee grote chocoladekoeken, twee mueslikoeken, 2 normale croissants en een croissant gevuld met appel en kaneel. Voor 3,50 echt geen geld.

pi_190512582
Zojuist mijn eerste Magic box besteld bij de La Place :).

Ik heb de app al een tijdje, maar er zijn niet veel locaties binnen een straal van 5 km of met een ophaaltijd na 21 uur. Dat is erg lastig in te passen.

Deze is dichtbij en vanaf 17.30 ophalen, dat is wel haalbaar. Ik ben heel benieuwd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_190515235
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een weekje weg en heb hier een pakketje gehaald. :D Een Costa naast het hotel had over.

Superlekker. :9 Twee grote chocoladekoeken, twee mueslikoeken, 2 normale croissants en een croissant gevuld met appel en kaneel. Voor 3,50 echt geen geld.

[ afbeelding ]
Nice. Bestel je met je 'Nederlandse' app?
Hotapnyc
pi_190518370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef Cirilico het volgende:
Nice. Bestel je met je 'Nederlandse' app?
Yes, gewoon dezelfde app.
pi_190522599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 13:02 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Nice. Bestel je met je 'Nederlandse' app?
Er is geen Nederlandse app, er is maar 1 app. Het maakt niet uit waar je bent, als tg2g er actief is kun je dat zien. Je kan het ook zo opzoeken, tik bv maar Londen in als zoekplaats.
pi_190522639
Had goed pakketje bij Jumbo vandaag
Gino ♥
pi_190522683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:32 schreef Tjacka het volgende:
Had goed pakketje bij Jumbo vandaag
Boerenpakketje neem ik aan? ;)
pi_190522756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Boerenpakketje neem ik aan? ;)
Wel veel groenten :D
Gino ♥
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 18 december 2019 @ 19:55:35 #123
269689 crew  Viv
pi_190524114
Heeft iemand ervaring met een magic box ophalen vlak voordat de ophaaltijd begint? Ik was gisteren om 19:45 in een Hema op een station, en er was een box beschikbaar in de app voor dezelfde dag met een ophaaltijd vanaf 20:00. Ik durfde het echter niet aan, omdat mijn trein om 19:55 of zo vertrok. Van het personeel verwacht ik niet dat ze moeilijk doen over een paar minuten, maar misschien dat de app dan weigert met dat swipen? :@
pi_190524589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:32 schreef Tjacka het volgende:
Had goed pakketje bij Jumbo vandaag
Vertel...
pi_190524626
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Heeft iemand ervaring met een magic box ophalen vlak voordat de ophaaltijd begint? Ik was gisteren om 19:45 in een Hema op een station, en er was een box beschikbaar in de app voor dezelfde dag met een ophaaltijd vanaf 20:00. Ik durfde het echter niet aan, omdat mijn trein om 19:55 of zo vertrok. Van het personeel verwacht ik niet dat ze moeilijk doen over een paar minuten, maar misschien dat de app dan weigert met dat swipen? :@
Heb ik wel eens gehad, moesten ze het pakket nog samenstellen.... Verder werd er totaal niet moeilijk over gedaan! Swipen kan gewoon iets van 5a10 minuten voor de tijd..
pi_190524768
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Heeft iemand ervaring met een magic box ophalen vlak voordat de ophaaltijd begint? Ik was gisteren om 19:45 in een Hema op een station, en er was een box beschikbaar in de app voor dezelfde dag met een ophaaltijd vanaf 20:00. Ik durfde het echter niet aan, omdat mijn trein om 19:55 of zo vertrok. Van het personeel verwacht ik niet dat ze moeilijk doen over een paar minuten, maar misschien dat de app dan weigert met dat swipen? :@
Ik stond eens 10 minuten te vroeg bij een supermarkt en kreeg niks mee, ik moest maar wachten tot de ophaaltijd. Het is denk ik heel erg afhankelijk van wie je treft.
pi_190526087
Van de La Place:



Ik grapte nog tegen mijn lief: ze zullen vast geen smoothie meegeven, toch? Nou, wel dus. En het moest op de fiets mee :'). Maar gelukt dus! *O* Het broodje zit kip op, en helaas hadden we al eten gepland. Hoop dat het morgen ook nog lekker is. Verder dikke prima, lekker doosje voor 4,99.

Morgen ga ik langs de lokale Vomar :D. Die is meestal heel snel uitverkocht, maar nu had ik mazzel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_190539172
Van de jumbo vandaag een lunchsalade, sla, pureersoepmix en groente en dan nog 4 dunkin donuts kersteditie en een jumbo donutschnitte bestaande uit nog 6 kerstdonuts. :D Schnitte ingevroren.
Hotapnyc
pi_190539337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef Mazou het volgende:

[..]

Ik stond eens 10 minuten te vroeg bij een supermarkt en kreeg niks mee, ik moest maar wachten tot de ophaaltijd. Het is denk ik heel erg afhankelijk van wie je treft.
De app swiped dan niet ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190540887
Eerste box opgehaald bij de lokale bakker, een hele abrikozen vlaai en en een heel brood, lekker!

De vlaai was prima in te vriezen dus die gaat mee naar de kerstborrel tweede kerstdag en een paar punten voor straks en morgen ^O^
pi_190541037
Lekker, vlaai! :Y)

De Vomar had ook een prima box! Geen foto want er werd direct mee gekookt :P.

Uit mijn hoofd: zakje gemengde sla, roerbakgroenten, snackwortels, klein bakje filet americain, coolbest grapefruitsap, skyr bosbessenyoghurt, 1/2 litertje drinkyoghurt, krieltjes om te bakken, mini-mozzarella. Houdbaarheidsdatum tussen vandaag en overmorgen. Enige minpuntje was dat de gekoelde spullen al eventjes uit de schappen gehaald waren, en dus niet meer zo heel koel. Verder heel tevreden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_190541082
Hebben jullie ook weleens winkels in de app die NOOIT iets aanbieden? Hier een bakker waar altijd ‘Niks meer te redden’ bij staat. Nooit ook maar een tijd dat het uitverkocht was. En toch heel veel positieve beoordelingen?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat dit een kleine regionale keten is, en dat die hier in het dorp feitelijk niet meedoet?

Ik vond hun deelname al gek want als je wat later op de dag komt, zijn ze vaak al uitverkocht. Laat staan dat ze over hebben.
pi_190541526
Morgen weer eentje van de bakker *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190543224
In mijn buurt is er een chocoladepakket bijgekomen :9~ Die vliegt vast weg dus even rond het aanmeldtijdstip in de gaten houden.

Verder even minder actief want de vriezer moest leeg en toen kwam er ook nog een onverwachte MS box die ik was vergeten te pauzeren.

Ik koop soms ook 2 pakketten bij 1 winkel. Maar alleen als ik het kwijt kan, op kan en voldoende vriezerruimte heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 december 2019 @ 20:41:12 #135
269689 crew  Viv
pi_190543544
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef soapie het volgende:
Swipen kan gewoon iets van 5a10 minuten voor de tijd..
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:
De app swiped dan niet ;)
Fijn dat jullie zo eensgezind zijn. :D :')
pi_190544767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

Fijn dat jullie zo eensgezind zijn. :D :')
Zelf ervaren bij een bakker waar ik 10 minuten te vroeg was ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190544939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zelf ervaren bij een bakker waar ik 10 minuten te vroeg was ;)
Idem 💁♂
pi_190547297
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De app swiped dan niet ;)
Nou, ik ben ook wel eens bij een bakker geweest en dan zeiden ze dat ik te vroeg was en lieten ze me 10 minuten wachten en vervolgens werd de bon niet eens geswiped en alles stond gewoon al klaar in een tas. Soms doen ze ook gewoon moeilijk om niks.
pi_190553374
Hema pakketje ophalen in delft. Ben benieuwd
Moeten zij weten
pi_190553482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 11:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hema pakketje ophalen in delft. Ben benieuwd
Leuk. De Hema heeft trouwens altijd goede afprijzingen op tht-producten in Delft.

Ik ga de Jumbo in de Hoven zo nog 1 kans geven.

Had net bijna een box van het personeelsrestaurant van het ziekenhuis gekocht. Realiseerde me net op tijd dat ik daar met hont natuurlijk niet binnenkom :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:21:47 #141
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190554238
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie in de feestboekgroep (was benieuwd naar het gezeur) dus echt mensen 2, 3, 4 of zelfs 5 boxen per dag ophalen 'tot de deksel van de vriezer niet meer dicht kan'
Dat vind ik wel een ding, opzich. :{
Spuitelf :P maar

het ligt eraan wat het is.
Supermarkt 2+ vind ik echt onzin of je moet met een gezin van 13 zijn ofzo :') Hier zit een restaurant van een verzorgingshuis en ik kan best begrijp (1 box = 1 hoofdmaaltijd) dat je er dan 3 a 4 af zou halen.

Ik haal er soms 2 bij de bakker en aankomende week ga ik er 3 proberen te scoren bij de LaPlace (wat overigens niet heel moeilijk is, ze blijven toch altijd over :D ), 1 box pp voor de lunch volgende dag.

Supermarkt haal ik eigenlijk al een lange tijd niet meer, het werd echt te eentonig.
pi_190555072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Spuitelf :P maar

het ligt eraan wat het is.
Supermarkt 2+ vind ik echt onzin of je moet met een gezin van 13 zijn ofzo :') Hier zit een restaurant van een verzorgingshuis en ik kan best begrijp (1 box = 1 hoofdmaaltijd) dat je er dan 3 a 4 af zou halen.

Ik haal er soms 2 bij de bakker en aankomende week ga ik er 3 proberen te scoren bij de LaPlace (wat overigens niet heel moeilijk is, ze blijven toch altijd over :D ), 1 box pp voor de lunch volgende dag.

Supermarkt haal ik eigenlijk al een lange tijd niet meer, het werd echt te eentonig.
Natuurlijk ligt het eraan hoe of wat. :Y Ik ben denk ik gewoon een beetje allergisch voor dat 'hebben hebben hebben', dat sommige mensen tentoon spreiden. :@

Overigens hier een Jumbo met dus zo een afgeprijsde koeling. Vandaag stooflappen en een streng spareribs, voor 5 euro. Winkelwaarde was 15. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 20 december 2019 @ 13:26:16 #143
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190555170
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het eraan hoe of wat. :Y Ik ben denk ik gewoon een beetje allergisch voor dat 'hebben hebben hebben', dat sommige mensen tentoon spreiden. :@

Overigens hier een Jumbo met dus zo een afgeprijsde koeling. Vandaag stooflappen en een streng spareribs, voor 5 euro. Winkelwaarde was 15. :7
Ja, dat is ook zo. Ik zou het ook weer raar vinden als iemand elke week 3x een laplace af zou halen, maar zo een keertje per maand :P ach. Maar aan 6 zakjes sla en 15 pakken zuivel heb je inderdaad niet zoveel, dat wordt volgens mij alsnog gewoon weggegooid.

Mooie deal! hier geen afgeprijsde koeling :'(
pi_190555440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Ik zou het ook weer raar vinden als iemand elke week 3x een laplace af zou halen, maar zo een keertje per maand :P ach. Maar aan 6 zakjes sla en 15 pakken zuivel heb je inderdaad niet zoveel, dat wordt volgens mij alsnog gewoon weggegooid.

Mooie deal! hier geen afgeprijsde koeling :'(
Jumbo in de stad heeft/had hier een afgeprijsde vriezer. Was toen ¤5 kwijt voor ruim ¤30 aan producten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190560330

10 krentenbollen, krentenbrood, pizzabrood, tarwe brood, fancy ongesneden brood, 2 kaas bollen.

Blij :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190563055
La Place vanavond opgehaald:

1 halve kip.
2 kaasstengels
1 panini met kruidenkaas
1 chocolade muffin
1 chocola koek

Vriendin had nog trek dus de halve kip zit nu in de airfryer :P
pi_190563829
Jumbo

-2 scharrel kippenbouten
-ruim een halve kilo scharrel kipkluifjes
-geschilde aardappelen
-zak schoongemaakte worteltjes
-zak met 10 afbakbroodjes
-zak met rozijnen wegge :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 22 december 2019 @ 07:22:57 #148
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_190590027
Ik heb mijn eerste pakket opgehaald. Een hele goede bakker uit de buurt bood het pakket aan nèt toen ik de app open klikte, dus ik had een keer geluk. Kosten: ¤ 3,99. Gekregen:

- heel wit brood
- heel volkoren brood
- heel donker vloerbrood
- 6 reuze krentenbollen
- 3 puddingbroodjes

Echt een hele tas vol. Nu is de vriezer in ieder geval weer goed gevuld!
  zondag 22 december 2019 @ 11:29:31 #149
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190591684
3x een la place pakketje gehaald en het was schijnbaar een foutje dat er zoveel opstonden :')
normaal in het weekend staan er maar twee op, maar nu in totaal 5 (meer dan het dubbele dus) en waren ze helemaal niet klaar voor mijn komst (er waren al twee mensen voor geweest) en werden er vliegensvlug pakketten gemaakt :D rare ervaringen, maar desalniettemin goed gevuld.

3x hetzelfde:
hele grote salade met gegrilde groentes.
doosje met 2 (achterlijk grote) american cookies
een doosje met een ronde appeltaart/koek
een kaasstengel
en een smoothie

ipv lunch gaan we dit lekker bij de zelfgemaakte soep eten vanavond, ieder een pakket.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2019 @ 17:32:42 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190615188
Bij de Vomar weer eens een pakket gehaald _O-
- Kilo aardappelen
- Vier minutesteaks
- Kilo peren
- twee puntpaprika's
- vijf tomaten
- 400g snijbonen
- bosui
- pond gatenkaas
- vier kiwi's

_O-. Altijd feest bij de Vomar.

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 23-12-2019 20:18:01 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190616000
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:32 schreef borisz het volgende:
Bij de Vomar weer eens een pakket gehaald _O-
- Kilo aardappelen
- Vier minutesteaks
- Kilo peren
- twee puntpaprika's
- vijf tomaten
- 400g snijbonen
- bosui
- pond gatenkaas

_O-. Altijd feest bij de Vomar.
Wat een heerlijk, super bruikbaar pakket O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2019 @ 18:24:28 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190616113
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een heerlijk, super bruikbaar pakket O+
Twee minutesteaks. Snijbonen en wat aardappelen gebakken dus :+. Het zijn aardappelen in rode schil die je direct kan bakken of de oven in.

Morgen met de paprika's aan de slag, de overige steaks en denk niet nogmaals aardappels. Maar goed donker wegzetten en ze blijven nog wel even goed. <O)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190622257
Wat een goed pakket, Borisz. Dat zou voor mij al bijna mijn weekboodschappen zijn :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190622672
Bakker bart;
2 broden
Zak croissants
Zak zachte bollen
Zak harde bollen

Beetje saai maar wel praktisch!
pi_190622758
hema:
2x maaltijdsalade
2x vers sapje
gehaktballetjes

viel dus best tegen, wel gezond :P
Moeten zij weten
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 23 december 2019 @ 23:52:41 #156
39237 crew  H_T
2733
pi_190623003
Morgen een ophalen bij de Deen. Benieuwd wat dat wordt :) Heb er nog niet eerder een pakket opgehaald
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190625480
Heb de app nu ook. Jammer alleen dat hier in de buurt niet veel zaken mee doen, maar dat komt misschien nog wel in de toekomst.
pi_190625500
Eindelijk doet de supermarkt in ons kleine stadje (in Schotland) ook mee. Ga na de kerst eens even kijken of het wat is.
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:21:34 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190626952
Ik zag dat er een aantal Febo's meedoen en als het een beetje loopt gaan ze net als Hema langzaam uitbreiden. Krijg je lekker alles wat de halve dag in de muur heeft gezeten :D

Ik ga vanmiddag naar een bakkertje paar dorpen verder, ben benieuwd.
Rating was 98% 4 van 5 uit 52 reacties, lijkt me erg positief.
pi_190630253
Nu op weg naar Bakker Bart. Heb ruim een week gedaan met m'n vorige pakket, dus ben benieuwd.
Hotapnyc
pi_190630671


Dit keer niet twee volle tassen, maar toch tevree. :)

Heel brood wit
4 meerzadenbollen
2 croissants
2 meerzadenkaisers
2 soorten taartpunten
2 soorten muffin achtig gebak


Edit: ook weer terug van de Jumbo.



2x zakje aardappelen
1x paprikareepjes
1x bieten en ui
1x fruitsalade
1x mergpijpen
1x zalm
1x kerstslagroomschnittte
2x rundergehaktschnitzels

Ook tevreden mee. :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Cirilico op 24-12-2019 17:04:26 ]
Hotapnyc
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 24 december 2019 @ 18:10:55 #162
39237 crew  H_T
2733
pi_190632641
Opbrengst bij de Deen (helaas geen kerstproducten er in, was leuk geweest)

-Twee ribkarbonades
-Twee boomstammen (nog een week goed!)
-Twee bakjes Johma kipsatésalade
-Krop sla
-200 gr mozzarella
-bakje cherrytomaten
-krop ijsbergsla
-half litertje yoghurt
-een duivenkater

Kostte 5 euro
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190634706
Lekker.
Hotapnyc
  dinsdag 24 december 2019 @ 21:33:12 #164
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190635354
Ik zat nét in de auto om 16.06 om naar de bakker te gaan :D ik keek nog even op mijn telefoon en zag dat de ophaaltijd 15.00 - 16.00 was (ik was dus te laat) en ik dacht eerst dat ik gek werd want het was volgens mij toch echt 17.00 - 17.30. Dus ik de bakker even gebeld en ze hadden het net een halfuur van te voren (en dus veel te laat) aangepast, ze sloten eerder ivm kerstavond en dat waren ze de avond van te voren vergeten in te vullen :') de andere tgtg klant had ook al gebeld en kon niet meer binnen de ophaaltijd verschijnen, echt stom.

Gelukkig was daar Bakker Bart to the rescue:

3 verschillende hele bruine broden.
10 kaiserbroodjes
5 triangels

voor 3,99 en dus redelijk tevreden.
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:29:11 #165
370431 drakin
vurig typje
pi_190636429
Alles net voor mijn neus weg, dus pech dacht ik.
Zit te bankhangen, scroll in de app en prompt heeft ern binnenstad supermarkt nog pakketten. Even een avondwandelingetje dus.
Ze hadden 12 pakketten vanavond en ik mocht 1:

Pak yoghurt
Pizzaslice
Zakje Roerbakgroente
Zak boerenkool
Pak bamigroente
Klein bakje gerookte zalmrolletjes met roomkaasvulling(4 stukjes)
Tapenade
Zak met 4 krentenbollen
2 krokante kipschnitzels
En een american cookie macademia met een kerstchocolaatje erop

*O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190638696
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:29 schreef drakin het volgende:
Alles net voor mijn neus weg, dus pech dacht ik.
Zit te bankhangen, scroll in de app en prompt heeft ern binnenstad supermarkt nog pakketten. Even een avondwandelingetje dus.
Ze hadden 12 pakketten vanavond en ik mocht 1:

Pak yoghurt
Pizzaslice
Zakje Roerbakgroente
Zak boerenkool
Pak bamigroente
Klein bakje gerookte zalmrolletjes met roomkaasvulling(4 stukjes)
Tapenade
Zak met 4 krentenbollen
2 krokante kipschnitzels
En een american cookie macademia met een kerstchocolaatje erop

*O*
:D

Lekker dan.
Ik heb voor morgen een Jumbo pakket. Hopen op veel zalm en kerstrollade ofzo ~:)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190645838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zat nét in de auto om 16.06 om naar de bakker te gaan :D ik keek nog even op mijn telefoon en zag dat de ophaaltijd 15.00 - 16.00 was (ik was dus te laat) en ik dacht eerst dat ik gek werd want het was volgens mij toch echt 17.00 - 17.30. Dus ik de bakker even gebeld en ze hadden het net een halfuur van te voren (en dus veel te laat) aangepast, ze sloten eerder ivm kerstavond en dat waren ze de avond van te voren vergeten in te vullen :') de andere tgtg klant had ook al gebeld en kon niet meer binnen de ophaaltijd verschijnen, echt stom.

Gelukkig was daar Bakker Bart to the rescue:

3 verschillende hele bruine broden.
10 kaiserbroodjes
5 triangels

voor 3,99 en dus redelijk tevreden.
Ook raar, geld terug gekregen?
pi_190651031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Ook raar, geld terug gekregen?
Ik had het net. Ik stond om 20.20 voor een dichte deur van de Jumbo waar ik mijn pakket op wilde halen. De bon was nog 40 minuten actief. Gelijk maar even een melding doorgestuurd en ik ga mijn geld terug krijgen. Kan alleen wel 10 dagen duren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 25 december 2019 @ 23:08:30 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190652870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Ook raar, geld terug gekregen?
Heb via de app een aanvraag gedaan en kan inderdaad 10 dagen duren.
Maar als t goed is belt de bakkerij vrijdag ook eventjes, dat vond ik wel netjes.

maar wat ik eigenlijk raarste vond is dat ik belde net over 4 en ik vroeg of ze de zak niet buiten aan de deur konden hangen, maar ze vertelde dat de koerier? al een tijdje weg was en er geen brood meer lag... maar als ik dus gewoon om 16.00 daar was geweest hadden ze ook niets meer gehad?
pi_190656916
Apart ja maar je zal je geld wel snel terug hebben is mijn ervaring.

Ik had er gisteren eentje gekocht bij de Jumbo voor vandaag, maar m'n vriezer zit nog te vol dus heb hem maar geannuleerd :')

Ik denk dat ik volgende week een pakketje bij een bakker koop en dan op Oudjaarshapjes hoop :9
pi_190667765
Morgen m'n eerste box halen *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_190681342

Jumbo stelde ook vandaag niet teleur. Alleen al het vlees is zowat 15 euro waard. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 27 december 2019 @ 15:40:43 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_190681628
Kijk ik even. Twee bakkerijen in de buurt. Maar de diepvries zit vol.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_190684024
Net bij de jumbo: kippevleugeltjes, kipfiletblokjes, soepvlees blokjes, komkommer, half liter volle melk, 6 mini donuts, alpro eiwitrijk, halve stroopwafelvlaai en kalfspate. Leuk pakket!
pi_190686324
Vandaag een pakketje bij Jumbo opgehaald. Zat 3 pakken vlees bij, alleen een beetje jammer dat de visschnitzels tot de 26e goed waren en de schouderkarbonade tot de 22e -O- Dus maar een berichtje gestuurd.
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:37:01 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190686337
Jeej eindelijk mijn eerste box bij een bakkerij hier in de buurt halen *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 28 december 2019 @ 17:00:06 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190710722
Net opgehaald:

2 hele volkoren broden
1 halve wit
1 halve meergranen
2 koffiekoeken achtig iets
1 italiaanse bol en 1 crossiantje
10 witte bolletjes
en 4 puddingbroodjes

*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190711174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef LPFAN het volgende:
Net opgehaald:

2 hele volkoren broden
1 halve wit
1 halve meergranen
2 koffiekoeken achtig iets
1 italiaanse bol en 1 crossiantje
10 witte bolletjes
en 4 puddingbroodjes

*O*
Leuke box! Daar zou ik voor tekenen!

Sinds de bakker hier regelmatig de box uit 1 taart laat bestaan durf ik dat niet meer aan.
  zaterdag 28 december 2019 @ 17:17:18 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190711357
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:12 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Leuke box! Daar zou ik voor tekenen!

Sinds de bakker hier regelmatig de box uit 1 taart laat bestaan durf ik dat niet meer aan.
Serieus :{ wat stom.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190713220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Serieus :{ wat stom.
Ja, en wat vlaai ofzo vind ik echt wel lekker. Maar een hele, met slagroom erop dus niet invriesbaar, vind ik toch wel jammer. Je ziet tegenwoordig dat er best laat nog bonnen beschikbaar zijn, dus heb het idee dat meer mensen er zo over denken.
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:11:27 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190713248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja, en wat vlaai ofzo vind ik echt wel lekker. Maar een hele, met slagroom erop dus niet invriesbaar, vind ik toch wel jammer. Je ziet tegenwoordig dat er best laat nog bonnen beschikbaar zijn, dus heb het idee dat meer mensen er zo over denken.
Jah inderdaad zou goed kunnen dan. Wel zonde.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190713699


Feestelijk pakket bij ‘mijn’ traiteur. Verse aardappelkroketjes, varkensfilet met sausje en een feestelijk toetje.
In het bakje in het midden zit een kipkerrie prutje. Prima verhouding tussen invriesbaar en nu opeten. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:28:00 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190713720
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

Feestelijk pakket bij ‘mijn’ traiteur. Verse aardappelkroketjes, varkensfilet met sausje en een feestelijk toetje.
In het bakje in het midden zit een kipkerrie prutje. Prima verhouding tussen invriesbaar en nu opeten. ^O^
Nice!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190713806
De Turkse bakker bij mij in de buurt doet sinds kort mee, dus gisteren had ik naast mijn gewone bakkerspakket wat nauwelijks brood bevatte ook van de Turkse bakker gehaald. Dat was een heleboel lekker brood.



En het pakket van de gewone bakker:



Oliebollen O+
pi_190713838
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Lyssa het volgende:
De Turkse bakker bij mij in de buurt doet sinds kort mee, dus gisteren had ik naast mijn gewone bakkerspakket wat nauwelijks brood bevatte ook van de Turkse bakker gehaald. Dat was een heleboel lekker brood.

[ afbeelding ]

En het pakket van de gewone bakker:

[ afbeelding ]

Oliebollen O+
Oeh, ik zou wel blij worden van jouw bakkers pakket :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:32:39 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190713839
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Lyssa het volgende:
De Turkse bakker bij mij in de buurt doet sinds kort mee, dus gisteren had ik naast mijn gewone bakkerspakket wat nauwelijks brood bevatte ook van de Turkse bakker gehaald. Dat was een heleboel lekker brood.

[ afbeelding ]

En het pakket van de gewone bakker:

[ afbeelding ]

Oliebollen O+
Mooie boxen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190713865
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oeh, ik zou wel blij worden van jouw bakkers pakket :9
Dat was ik ook, maar ik had ook ruimte voor gewoon brood in de vriezer :D

Jouw pakketje ziet er ook erg lekker uit! Die kroketjes :9
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:38:59 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190713996
Ik zal zo even ruimte maken in mijn vriezer _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190713998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dat was ik ook, maar ik had ook ruimte voor gewoon brood in de vriezer :D

Jouw pakketje ziet er ook erg lekker uit! Die kroketjes :9
Door jouw pakket bedenk ik me dat oudejaarsavond een goede avond is voor een bakkerspakket. Brood én oliebollen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190714035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Lyssa het volgende:
De Turkse bakker bij mij in de buurt doet sinds kort mee, dus gisteren had ik naast mijn gewone bakkerspakket wat nauwelijks brood bevatte ook van de Turkse bakker gehaald. Dat was een heleboel lekker brood.

[ afbeelding ]

En het pakket van de gewone bakker:

[ afbeelding ]

Oliebollen O+
Zo dan. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:56:25 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190714419
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah inderdaad zou goed kunnen dan. Wel zonde.
Hoezo zonde? Dat is toch juist het idee van Too Good to go?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190714463
De bakkers hebben hier ook vaak echt lekkere dingen ertussen. :9


Bij supermarkten haal ik het niet meer, zit dan vaak een hoop tussen wat ik alsnog weg moet gooien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 december 2019 @ 19:08:05 #193
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190714734
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo zonde? Dat is toch juist het idee van Too Good to go?
Ik bedoelde dat het zonde is dat meer mensen niet bij die bakkerij een box meer ophalen daardoor.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 28 december 2019 @ 19:19:53 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190715005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 19:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het zonde is dat meer mensen niet bij die bakkerij een box meer ophalen daardoor.
Oh zo, ja dat is waar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190715778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja, en wat vlaai ofzo vind ik echt wel lekker. Maar een hele, met slagroom erop dus niet invriesbaar, vind ik toch wel jammer. Je ziet tegenwoordig dat er best laat nog bonnen beschikbaar zijn, dus heb het idee dat meer mensen er zo over denken.
Met slagroom erop is prima in te vriezen hoor!

Ik had een abrikozen vlaai met slagroom en witte chocola en die is tweede kerstdag prima uit de vriezer gekomen ^O^
pi_190718586
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:30 schreef Lyssa het volgende:
De Turkse bakker bij mij in de buurt doet sinds kort mee, dus gisteren had ik naast mijn gewone bakkerspakket wat nauwelijks brood bevatte ook van de Turkse bakker gehaald. Dat was een heleboel lekker brood.

[ afbeelding ]

Wat ga je met al die Turkse broden doen? Want dat is toch eigenlijk niet te bewaren?
pi_190720542
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat ga je met al die Turkse broden doen? Want dat is toch eigenlijk niet te bewaren?
Turks brood is heel goed in te vriezen.
Spoilers!
  zondag 29 december 2019 @ 00:59:48 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190727592
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Turks brood is heel goed in te vriezen.
Oh echt? Wist ik niet. Gelijk een keer doen binnenkort.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 29 december 2019 @ 06:10:35 #199
370431 drakin
vurig typje
pi_190730126
Vandaag museum in Leiden bezoeken en daar maar een pakket halen aangezien de tokkies hier binnen 2 minuten alles opkopen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190730313
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Turks brood is heel goed in te vriezen.
En dan weer in de oven ofzo?
pi_190730570
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 07:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

En dan weer in de oven ofzo?
Niet eens. Is gelijk eetbaar.
Spoilers!
pi_190730712
Ik doe Turks brood vaak wel even weer in de oven, maar gewoon even, voor krokant korstje. Maar hoeft idd niet :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 29 december 2019 @ 10:37:07 #203
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190732087
Hier was zo ontzettend veel over aan boxen gister :D
Heb niets gehaald (heb nog 2,5 brood liggen), maar het raakte ook maar niet op leek het op de app.

Vooral de Coop en Bakker Bart bleven de hele dag maar aanvullen op de app.
pi_190732459
Vandaag ook weer sinds een tijdje een box gekocht. Een hoop was al weg, ik heb de laatste bij de Jumbo hier gekocht. Je kan ze bij de Jumbo altijd lekker vroeg ophalen, vind ik wel fijn :)
  zondag 29 december 2019 @ 12:52:06 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190735014
Straks een box halen bij de Hema. Ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 29 december 2019 @ 12:56:20 #206
370431 drakin
vurig typje
pi_190735120
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier was zo ontzettend veel over aan boxen gister :D
Heb niets gehaald (heb nog 2,5 brood liggen), maar het raakte ook maar niet op leek het op de app.

Vooral de Coop en Bakker Bart bleven de hele dag maar aanvullen op de app.
Dat was hier ook dinsdagavond, spar had ineens 12 pakketten over en op het moment dag ik kwam halen nog maar 5 ervan verkocht.

Ik weet niet of de rest nog verkocht werd, ik had geen ruimte om een 2e pakket te kopen want dan moest ik weggooien en dat is niet de bedoeling hiervan.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 29 december 2019 @ 16:31:33 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190741018
Net opgehaald bij de Hema:

Een hele appeltaart
2 chocoladeletters
Een mini stolletje
Een liter pak yoghurt
En een pakje schuimpjes.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190741848
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:31 schreef LPFAN het volgende:
Net opgehaald bij de Hema:

Een hele appeltaart
2 chocoladeletters
Een mini stolletje
Een liter pak yoghurt
En een pakje schuimpjes.
Veel zoetigheid :D :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 december 2019 @ 18:12:05 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190744084
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Veel zoetigheid :D :9
Haha ja _O-

Halve appeltaart en stol aan mijn ouders gegeven. Lusten hun ook wel haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190744260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat ga je met al die Turkse broden doen? Want dat is toch eigenlijk niet te bewaren?
Ik heb er 1 aan mijn ouders gegeven en de andere twee in losse stukken ingevroren. Die gaan inderdaad weer in de oven of in de paninimaker/broodrooster.
  zondag 29 december 2019 @ 18:38:20 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_190744923
Het begint verslavend te worden. _O-
Net een mooi pakketje in Leiden opgehaald omdat ik er toch was en zit even op de app te kijken net in de trein naar huis en zie prompt een pakket bij een bakker vlakbij mijn huis morgen.
Ik hoop dat er wat inzit voor oud en nieuw in dat pakket, vanavond en morgen is weer een lekker maaltijdje voorzien door dit pakket van vandaag. *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 29 december 2019 @ 18:39:42 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190744975
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef drakin het volgende:
Het begint verslavend te worden. _O-
Net een mooi pakketje in Leiden opgehaald omdat ik er toch was en zit even op de app te kijken net in de trein naar huis en zie prompt een pakket bij een bakker vlakbij mijn huis morgen.
Ik hoop dat er wat inzit voor oud en nieuw in dat pakket, vanavond en morgen is weer een lekker maaltijdje voorzien door dit pakket van vandaag. *O*
Haha herkenbaar, gister dus eindelijk een box weten te bemachtigen en vandaag dus gelijk weer _O- kijk sowieso wel even elke dag :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 29 december 2019 @ 18:47:28 #213
370431 drakin
vurig typje
pi_190745191
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha herkenbaar, gister dus eindelijk een box weten te bemachtigen en vandaag dus gelijk weer _O- kijk sowieso wel even elke dag :P
Ik mag niet dinsdag kijken, ik mag niet dinsdag kijken, im mag dinsdag niet kijken....

Ik heb geen koelkast momenteel, maar zodra ik die weer heb(eind januari) ben ik bang dat ie snel vol gaat zitten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 29 december 2019 @ 18:50:37 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190745281
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik mag niet dinsdag kijken, ik mag niet dinsdag kijken, im mag dinsdag niet kijken....

Ik heb geen koelkast momenteel, maar zodra ik die weer heb(eind januari) ben ik bang dat ie snel vol gaat zitten.
Haha _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190750853
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 16:31 schreef LPFAN het volgende:
Net opgehaald bij de Hema:

Een hele appeltaart
2 chocoladeletters
Een mini stolletje
Een liter pak yoghurt
En een pakje schuimpjes.
Die in Delft?

Ik had vandaag alleen hartige dingen
Moeten zij weten
pi_190750962
Ik had bij de jumbo

-een pak mosselen
-ons coburger ham
-zak celavita aardappels
-een zakje spinazie
-een zak ijsbergsla
-een bak sla met een vakje komkommersalade erbij

Ben er niet kapot van eerlijk gezegd.
  zondag 29 december 2019 @ 21:53:09 #217
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190752046
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:24 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Die in Delft?

Ik had vandaag alleen hartige dingen
Nee Groningen
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 29 december 2019 @ 21:53:42 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190752069
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had bij de jumbo

-een pak mosselen
-ons coburger ham
-zak celavita aardappels
-een zakje spinazie
-een zak ijsbergsla
-een bak sla met een vakje komkommersalade erbij

Ben er niet kapot van eerlijk gezegd.
Ik vind het wel goed klinken anders!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190775399
Wow wat snel uitverkocht zeg. Ik wilde bij 2 bakkers een box kopen. Toen ik de ene gekocht had was de andere al uitverkocht. Maar goed, ik heb er eentje, ben benieuwd :9
pi_190777487
Voor morgen een Bakker Bart box :9
Ik hoop op oudejaarsgoodies maar brood is ook prima, want dat is bijna op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190778162
Vandaag bij de Jumbo:
- 2x jagerburger
- 2 zalmmoten
- 2 kipdingen voor in de oven
- 2 gebakjes banaan/butterscotch
- 1 pak havermoutpap
- 1 literfles biologische vanillevla
- klein bakje skyr
- stukje geitenkaas
- pakje vleeswaren grillworst met kaas

Dik tevreden :)
  maandag 30 december 2019 @ 19:46:42 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190778325
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Mazou het volgende:
Vandaag bij de Jumbo:
- 2x jagerburger
- 2 zalmmoten
- 2 kipdingen voor in de oven
- 2 gebakjes banaan/butterscotch
- 1 pak havermoutpap
- 1 literfles biologische vanillevla
- klein bakje skyr
- stukje geitenkaas
- pakje vleeswaren grillworst met kaas

Dik tevreden :)
wow _O_
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190783986


Weer bij jumbu geweest. Huts.
Hotapnyc
  maandag 30 december 2019 @ 23:16:10 #224
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190787845
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Mazou het volgende:
Vandaag bij de Jumbo:
- 2x jagerburger
- 2 zalmmoten
- 2 kipdingen voor in de oven
- 2 gebakjes banaan/butterscotch
- 1 pak havermoutpap
- 1 literfles biologische vanillevla
- klein bakje skyr
- stukje geitenkaas
- pakje vleeswaren grillworst met kaas

Dik tevreden :)
Nice!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190788071
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor morgen een Bakker Bart box :9
Ik hoop op oudejaarsgoodies maar brood is ook prima, want dat is bijna op.
30 oliebollen
Moeten zij weten
pi_190802169
Zojuist een box besteld bij de multivlaai. Hij kwam net na 12 uur online en moet ik ook nu (tussen 12 en 13) ophalen. Normaal kan ik dit niet doen, want in mijn eentje krijg ik zo'n halve vlaai (stiekem hoop ik op ietsjes meer) niet op. Maar vanavond ga ik toch naar een feestje, dus kan het wel :D
pi_190807401
1/2 luxe kersenvlaai
1/4 Frisse limoen iets
1/4 Geen idee, ik heb niet geluisterd :') Ik denk kruimelvlaai
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor 5 euro. Ik ben meer dan tevreden :D

Een bakker die meedoet heeft ineens heel veel boxen over. Ik denk dat die vol met oliebollen zitten, dus bestel ik daar maar geen box :P
pi_190807434
Lekker. Geniet ervan. (y)
Hotapnyc
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:06:35 #229
370431 drakin
vurig typje
pi_190808512
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 18:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik mag niet dinsdag kijken, ik mag niet dinsdag kijken, im mag dinsdag niet kijken....

Ik heb geen koelkast momenteel, maar zodra ik die weer heb(eind januari) ben ik bang dat ie snel vol gaat zitten.
Mislukt -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190809082
Bestelling geannuleerd -O-
Geen oliebollen voor mij vanavond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:35:57 #231
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_190809244
Net nog even lastminute een pakket gekocht en opgehaald:



Fijne jaarwisseling allemaal!
pi_190810554
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bestelling geannuleerd -O-
Geen oliebollen voor mij vanavond.
Bij mij ook. Maar wel oliebollen gelukkig (had ze al gekocht).
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
1/2 luxe kersenvlaai
1/4 Frisse limoen iets
1/4 Geen idee, ik heb niet geluisterd :') Ik denk kruimelvlaai
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor 5 euro. Ik ben meer dan tevreden :D

Een bakker die meedoet heeft ineens heel veel boxen over. Ik denk dat die vol met oliebollen zitten, dus bestel ik daar maar geen box :P
Dat is appel citroen, de lekkerste vlaai die er is :9~
  woensdag 1 januari 2020 @ 03:28:39 #233
370431 drakin
vurig typje
pi_190822838
pakketje vandaag vorig jaar:

buddha salade, maar kan geen buddha erin vinden, wel bulgurm zalm met spicy mango humus
kip ketjap met gestoom,de witte rijst
pak vanille vla
2 appelkoeken
2 plakjes spek
klein zakje sla
ceasar salade
maaltijd salade met falafel achtig iets
2 hamburgers
gerookte kip
vegan pokebowl
nog een ceasar salade, maar dan voor lunch
en alsof er nog niet genoeg was met ceasar, ook 2 broodjes met ceasar salade
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 1 januari 2020 @ 03:29:12 #234
370431 drakin
vurig typje
pi_190822840
Heel blij hiermee, lekker gezond op de koeken na dan *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190825828
Gistermiddag nog een rondje Venray gedaan (~15km rijden)

La Place - met handgeschreven berichtje ;)
⭐⭐⭐⭐


Pattiserie Broekmans | Deel 1 - Ik had 2 boxen, maar ze vond het sneu om mij 2 x 12 appelbeignets mee te geven dus had ze een ander pakketje gemaakt, zie hieronder.
⭐⭐⭐⭐


Pattiserie Broekmans | Deel 2 - Beetje jammer dat het weer kerstproducten waren (mijn buik zit vol van kerstbrood en staven, maar iets met gegeven paard :)) - Normale waarde (zonder verlopen feestdag of houdbaarheidsdatum korting) is >¤35, aangezien het kerstbrood al bijna ¤20 euro was.
⭐⭐⭐

Ik heb mijn bestellingen eens opgeteld. Ik heb 57 'boxen' gered in 2019!

[ Bericht 7% gewijzigd door Loontjah op 01-01-2020 13:32:54 ]
Sappig !!
pi_190825968
TWINTIG euro voor een kerstbrood?
  woensdag 1 januari 2020 @ 13:47:05 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190826102
Oeh die van La Place ziet er lekker uit!!
pi_190826131
quote:
11s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:37 schreef Myraela het volgende:
TWINTIG euro voor een kerstbrood?
Goed gevuld, met echte amandelspijs? Ik heb een keer zelfs spijs gemaakt en dat was volgens mij best prijzig
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:08:42 #239
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190826312
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Goed gevuld, met echte amandelspijs? Ik heb een keer zelfs spijs gemaakt en dat was volgens mij best prijzig
Maar dan nog :o
Ik zou het er nooit voor over hebben :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:13:27 #240
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190826369
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2020 14:08 schreef Muck het volgende:

[..]

Maar dan nog :o
Ik zou het er nooit voor over hebben :@
Ik denk meer mensen niet :P vandaar in tgtg box.
pi_190826686
quote:
11s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:37 schreef Myraela het volgende:
TWINTIG euro voor een kerstbrood?
"Kerststol groot - ¤ 19,50
Een gistdeeg rijkelijk gevuld met zuidvruchten, noten en amandelspijs. Na het bakken
geheel met boter ingestreken."
Sappig !!
pi_190844585
Bij de diamantenring in delft een pakket opgehaald:
3 pakken (dezelfde) kleine koekjes :')

Echt wat een pauperzooi daar...
Moeten zij weten
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:21:33 #243
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_190848117
Bij de HEMA geweest voor een box.



Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest :9..
pi_190848361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij de diamantenring in delft een pakket opgehaald:
3 pakken (dezelfde) kleine koekjes :')

Echt wat een pauperzooi daar...
Ook 1x gehaald daar. Was gelijk ook de laatste keer.
En dan ben je verdikkeme de meest luxe bakker in Delft :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190848430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 17:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij de diamantenring in delft een pakket opgehaald:
3 pakken (dezelfde) kleine koekjes :')

Echt wat een pauperzooi daar...
Matig... bij een dure zaak kun je kleinere hoeveelheden verwachten, maar om dan drie keer hetzelfde erin te doen :N

Morgen pakketten ophalen bij Jumbo en bakker Bart. Hopelijk annuleert die laatste deze keer niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190848911
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef Helsinki het volgende:
Bij de HEMA geweest voor een box.

[ afbeelding ]

Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest :9..
Je kan wentelteefjes maken van de oliebollen _O_ Vanmiddag gedaan en smaakt prima!
(wel in plakjes snijden dus :7 )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:05:05 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190848944
Bread and butter pudding met rozijnen en abrikozen enzo erbij is ook erg lekker met oliebollen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:12:25 #248
370431 drakin
vurig typje
pi_190849060
Er staat bij een favoriete locatie nu verkoop is gestopt.

Wat houd dit in?

Is dit een locatie die stopt met too good to go of is het iets anders?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190849113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:12 schreef drakin het volgende:
Er staat bij een favoriete locatie nu verkoop is gestopt.

Wat houd dit in?

Is dit een locatie die stopt met too good to go of is het iets anders?
Als het een locatie is die een korte ophaaltijd heeft (15-30 minuten) is dit waarschijnlijk het tijdstip waarop de pakketten kunnen worden opgehaald.
Een kwartiertje wachten en dan zullen ze alles voor de volgende dag er wel weer inzetten.

Als ze niet meer meedoen met TGTG staat er wat anders, maar ik weet de term niet meer.

En heb ook het idee dat ze ze tegenwoordig er stilletjes uithalen. Ik keek mijn favorieten pas door en miste opeens een locatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:19:29 #250
370431 drakin
vurig typje
pi_190849162
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het een locatie is die een korte ophaaltijd heeft (15-30 minuten) is dit waarschijnlijk het tijdstip waarop de pakketten kunnen worden opgehaald.
Een kwartiertje wachten en dan zullen ze alles voor de volgende dag er wel weer inzetten.

Als ze niet meer meedoen met TGTG staat er wat anders, maar ik weet de term niet meer.

En heb ook het idee dat ze ze tegenwoordig er stilletjes uithalen. Ik keek mijn favorieten pas door en miste opeens een locatie.
Het was vlak na ophaaltijd, maar ook een kwartiertje daarna stond het er nog.

Maar na jouw antwoord ging ik toch nog een keer kijken en heb morgen weer een pakketje *O*

Dankjewel!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190849288
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190849305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:26:17 #253
370431 drakin
vurig typje
pi_190849329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
No -O-

Jumbo heeft juist fijne pakketten

De dichtstbijzijnde heeft trouwens nooit meegedaan, daar vanavond wat producten met korting gehaald.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:27:13 #254
370431 drakin
vurig typje
pi_190849350
Makro wil ik nog ooit eens een pakket van, maar die lukt maar niet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190849374
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190849392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef drakin het volgende:
Makro wil ik nog ooit eens een pakket van, maar die lukt maar niet.
Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsen :D
Ik woon precies tussen die van Delft en Wateringen in.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:31:21 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_190849412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:32:09 #258
370431 drakin
vurig typje
pi_190849420
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsen :D
Ik woon precies tussen die van Delft en Wateringen in.
Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190849441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef drakin het volgende:

[..]

Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.
De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:33:25 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_190849447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.
-O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190849506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.
Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijn :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:40:15 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_190849546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijn :+
Makro is 5 of 6 kilometer, wel een lekker stukje wandelen, maar heb alleen vaak tijdgebrek daarvoor -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:40:37 #263
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190849552
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef drakin het volgende:

[..]

-O-
Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Morgen pakketten ophalen bij Jumbo en bakker Bart. Hopelijk annuleert die laatste deze keer niet.
Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.
Donderdagavond (want koopavond) is er altijd veel over.
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:47:22 #264
370431 drakin
vurig typje
pi_190849624
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.
[..]

Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.
Donderdagavond (want koopavond) is er altijd veel over.
Dat wel weer, geen taart ben ik wel blij mee. al 3 weken dagelijks hard sporten werkt niet met feestdagen, tgtg taartjes en oliebollen.

Maar zo'n pakket vind ik wel weer een erg leuke verassing. Bespaart een hoop op de boodschappen en toch kun je af en toe ietsjepietsje luxere dingetjes hebben.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190861140
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef Helsinki het volgende:
Bij de HEMA geweest voor een box.

[ afbeelding ]

Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest :9..
Hier ook een pakket van de Hema met oliebol en appelbeignet. Brr.
Verder brie, druiven, broodbeleg en een bakje garnalen.

Volgende keer weer naar de bakker.. bevalt toch beter.
pi_190861199
Dagje TGTG vandaag (spoiler ivm grote plaatjes)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:23:44 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190861757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje TGTG vandaag (spoiler ivm grote plaatjes)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! zeker die van Bakker Bart _O_
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190861904
Bart is een beetje belachelijk... ik heb nu ruim 20 harde broodjes _O-

Daarom haal ik er zelden, ik ken de hoeveelheden. Normaal zit er wel meer gewoon brood bij maar één brood is voor mij ook prima. Vrouwtje voor me was stomverbaasd: ‘ is dit allemaal voor mij? :D
Maar even gevraagd of het haar eerste keer was: :Y. Tja, toen stond ik daar ook zo. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:35:00 #269
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190861963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bart is een beetje belachelijk... ik heb nu ruim 20 harde broodjes _O-

Daarom haal ik er zelden, ik ken de hoeveelheden. Normaal zit er wel meer gewoon brood bij maar één brood is voor mij ook prima. Vrouwtje voor me was stomverbaasd: ‘ is dit allemaal voor mij? :D
Maar even gevraagd of het haar eerste keer was: :Y. Tja, toen stond ik daar ook zo. :+
Het is wel echt heel veel ja _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 3 januari 2020 @ 21:43:27 #271
370431 drakin
vurig typje
pi_190864643
Geannuleerd -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190864918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.
dag
pi_190865017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Peter het volgende:

[..]

Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.
Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190865058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:

Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190865062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
Geen slecht alternatief. Ik vraag me wel af of de producten dan 66% afgeprijsd worden. Ik gok zomaar van niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190865067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.
O Wow :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190865082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

O Wow :D
Er was een koeling en een diepvries. Ook nog een bak chocolademousse meegenomen voor 50 cent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190865147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er was een koeling en een diepvries. Ook nog een bak chocolademousse meegenomen voor 50 cent.
Zat er ook beleg in die koeling? Voor op mijn tienduizendmiljoen harde broodjes?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190865151
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.
Jaaa beter _O_

Jumbo in de stad die nu niet meer meedoet had dat vd zomer ofzo met een vriezer. Had ik 2 pakken tempura-garnalen, de duurste iglo-vissticks, stoofvleesbitterballen en nog wat dingen. Totaal ¤5 kwijt terwijl je normaal ¤30-¤35 kwijt was geweest _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190865160
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zat er ook beleg in die koeling? Voor op mijn tienduizendmiljoen harde broodjes?
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190865563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen slecht alternatief. Ik vraag me wel af of de producten dan 66% afgeprijsd worden. Ik gok zomaar van niet.
Er zal hier ongetwijfeld een bedrijfseconoom aan te pas zijn gekomen.
pi_190866398
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:43 schreef drakin het volgende:
Geannuleerd -O-
Hoe kan je eigenlijk zien dat een box geannuleerd is?
Ik heb namelijk een keer gehad dat ik van huis vertrok terwijl de bon al actief was en toen ik 10 minuten later bij de winkel aankwam bleek de box volgens de medewerker geannuleerd te zijn. Op de app was daar niets van te zien. Twee dagen later kreeg ik wel mijn geld terug.

Ik snap dat een box soms geannuleerd word, maar het zou wel prettig zijn als je niet voor niets naar een ophaalpunt hoeft te gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190869797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoe kan je eigenlijk zien dat een box geannuleerd is?
Ik heb namelijk een keer gehad dat ik van huis vertrok terwijl de bon al actief was en toen ik 10 minuten later bij de winkel aankwam bleek de box volgens de medewerker geannuleerd te zijn. Op de app was daar niets van te zien. Twee dagen later kreeg ik wel mijn geld terug.

Ik snap dat een box soms geannuleerd word, maar het zou wel prettig zijn als je niet voor niets naar een ophaalpunt hoeft te gaan.
De twee keer dat ik het meemaakte kreeg ik een mailtje op het moment dat geannuleerd werd.
En was de bon in de app verdwenen en vervangen door de tekst ‘geannuleerd’.

Ik vermoed dat men er op het moment van jouw bezoek achter kwam dat ze niks meer hadden en je wat op de mouw hebben gespeld. En op dat moment (of later) annuleerden in de app.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 januari 2020 @ 10:14:36 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190870421
Bakker:

3 hele broden (allemaal verschillende)
5 halfjes (allemaal verschillende)
4 harde broodjes
3 kaasstengels
1 kersencarré

ik zit voorlopig wel goed met brood :D
pi_190876341
Voor wie er zin in heeft, mega magic boxen bij Eko Plaza in Den Haag. Kost ¤15, waarde ¤45. Ik heb nog een volle vriezer dus ik pas
pi_190876773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef Granqvist het volgende:
Voor wie er zin in heeft, mega magic boxen bij Eko Plaza in Den Haag. Kost ¤15, waarde ¤45. Ik heb nog een volle vriezer dus ik pas
wat zit er in zoal? :@
dag
  zondag 5 januari 2020 @ 19:35:43 #287
159583 Frumzel
Dát dus.
pi_190893649
Nog van vorig jaar. Morgen weer een nieuw pakket! :)

¤3,99 - Bakker v.d. Grijn, Gorinchem
Ehm... ok
pi_190896430
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:35 schreef Frumzel het volgende:
Nog van vorig jaar. Morgen weer een nieuw pakket! :)
[ afbeelding ]
¤3,99 - Bakker v.d. Grijn, Gorinchem
Piazza? Ik heb 1x in groot ammers en 1 x in giessenburg gehaald maar vind het toch tegenvallen wat ze geven.
pi_190904947
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:43 schreef Najieto het volgende:

[..]

Piazza? Ik heb 1x in groot ammers en 1 x in giessenburg gehaald maar vind het toch tegenvallen wat ze geven.
Yup. Vergeleken met andere winkels/bakkers is het niet heel erg veel, maar ik hoef niet altijd een enorme berg. Afwisseling is voor mij prima. Hou er wel rekening mee inderdaad. Voor vandaag bij bakker Bart, die heeft meestal een flink pakket.
Ehm... ok
pi_190906964
Brood in de vriezer was op, dus ook maar weer eens een pakket opgehaald.

bruin brood, wit lampion brood, kaas croissant, kaas broodje, moorkop, tompouce en 6 witte puntjes.
Pakket is wel voorspelbaar, maar ik ben er altijd blij mee.
pi_190906987
Ik heb helemaal geen bakkers in de buurt die dat doen. Jammer!
pi_190917022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef Granqvist het volgende:
Voor wie er zin in heeft, mega magic boxen bij Eko Plaza in Den Haag. Kost ¤15, waarde ¤45. Ik heb nog een volle vriezer dus ik pas
Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:16:21 #293
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190917621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.
Ik heb bij ekoplaza alleen nog maar teleurstellingen meegekregen, dus ik ben zeer benieuwd.
Met /6 producten zit je al aardig aan het bedrag :P
pi_190917911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.
Ohhh spannend! Post je ook een foto?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190918397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb bij ekoplaza alleen nog maar teleurstellingen meegekregen, dus ik ben zeer benieuwd.
Met /6 producten zit je al aardig aan het bedrag :P
Ja, dat is wel waar natuurlijk. Dure winkel, maar ach, hopelijk wat leuke dingen om eens te proberen. Ik verwacht hierin wat minder verse producten en meer dingen die uit het assortiment gaan oid.

Zal vanavond wel posten wat erin zat.
pi_190918463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid kon het niet aan, ik haal er vanavond eentje op.
O, nee, annuleren!
In een FBpost zag ik dat het overgebleven boxen waren van een gratis zegeltjes actie. Ze waren er niet tevreden over

https://imgur.com/gallery/o1ajUyI
pi_190919055
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:19 schreef Yinny het volgende:

[..]

O, nee, annuleren!
In een FBpost zag ik dat het overgebleven boxen waren van een gratis zegeltjes actie. Ze waren er niet tevreden over
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/o1ajUyI
Oh kut. Kan niet meer.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:35:59 #298
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190920193
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:19 schreef Yinny het volgende:

[..]

O, nee, annuleren!
In een FBpost zag ik dat het overgebleven boxen waren van een gratis zegeltjes actie. Ze waren er niet tevreden over
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/o1ajUyI
Dus eigenlijk verdienen ze nu dubbel geld hiermee? of begrijp ik het verkeerd? :D

Want ze hadden de boxen anders toch gratis weg moeten geven met de zegelactie en daar hebben mensen al voor betaald.
pi_190921476
Ik heb de box. Stond in de winkel ook gewoon voor 15 euro. Maarja. Thuis maar even kijken, misschien is de inhoud alsnog wel tof.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:17:45 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190921551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de box. Stond in de winkel ook gewoon voor 15 euro. Maarja. Thuis maar even kijken, misschien is de inhoud alsnog wel tof.
Die producten zoals in plaatje van Yinny zijn toch niet verkeerd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190921812
Ik kan het plaatje niet zien, mobiel. Zie alleen dat zij er niet positief over is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')