SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Gane on vriendjes
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Nee fijn. Kan ik eerst Expedtie Robinson kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Underkaffer weer terug om 21:30. Jammer.
quote:Op zondag 24 november 2019 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Alberto en Lubach worden op hetzelfde tijdstip uitgezonden.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 24 november 2019 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
dan wint Lubachquote:Op zondag 24 november 2019 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
miauwquote:
Seizoen 1 Aflevering 1quote:Op zondag 24 november 2019 20:47 schreef WcPot het volgende:
Als de brandweer is dat een nieuwe programma of is dat al een tijdje. Ik zie het nu voor het eerst
quote:Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef Snowsquall het volgende:
Maar nu eerste de 1e uitzending van 'Als de brandweer' op sbs6
quote:Op zondag 24 november 2019 20:47 schreef WcPot het volgende:
Als de brandweer is dat een nieuwe programma of is dat al een tijdje. Ik zie het nu voor het eerst
Doet mij wel een beetje aan het Belgische programma denkenquote:
Maar dan in een normale taalquote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doet mij wel een beetje aan het Belgische programma denken
Dat zal praadje niet zo plezant vindenquote:
Die vindt die uitspraak van Snowsquall redelijk ambetantquote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zal praadje niet zo plezant vinden
Ik moet zeggen dat als pyromaan als mijzelf ik het programma wel vet vind om te zien... Eens een ander perspectiefquote:Op zondag 24 november 2019 20:47 schreef WcPot het volgende:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, maar ik hou jullie in de gaten
quote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Big Bro*ther is watching youquote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Die opmerking gaan we maar verticaal klasseren. (Vlaams voor in de prullenbak smijten)
Aha, dus jij ben diegene aan de overkant van de straat die met haar sterrenkijker naar mijn huis zit te turen...quote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef praadje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Aha, dus jij ben diegene aan de overkant van de straat die met haar sterrenkijker naar mijn huis zit te turen...Ik vond je wel een lekkere move hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Aha, dus jij ben diegene aan de overkant van de straat die met haar sterrenkijker naar mijn huis zit te turen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ja het is zeker spannend om naar te kijkenquote:
quote:
Nee, beetje overdreven kinderlijkquote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Zij ziet er niet echt als een 14-jarige uit.
quote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort figuren zien snel wat ze willen geloven.quote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep, helemaal correct. Pa zit bij Alberto in de auto. Meisje is een stand in.quote:Op zondag 24 november 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk trouwens pas 2 minuten. Iemand samenvatting?
Pedofiel die via internet meisjes regelt? Komt het daarop neer?
Ik schakel ook net inquote:Op zondag 24 november 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk trouwens pas 2 minuten. Iemand samenvatting?
Pedofiel die via internet meisjes regelt? Komt het daarop neer?
Ik zou als vader echt niet meegaan. Ik zou die vent echt helemaal Total loss slaan.quote:Op zondag 24 november 2019 22:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, helemaal correct. Pa zit bij Alberto in de auto. Meisje is een stand in.
Dankquote:Op zondag 24 november 2019 22:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, helemaal correct. Pa zit bij Alberto in de auto. Meisje is een stand in.
Dan houd je je nog best netjes vind ik.quote:Op zondag 24 november 2019 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou als vader echt niet meegaan. Ik zou die vent echt helemaal Total loss slaan.
Daarom heeft pa ook besloten in de auto te blijven zitten. Beter ook want anders draai je voor zo'n pedo ook nog de bak in.quote:Op zondag 24 november 2019 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou als vader echt niet meegaan. Ik zou die vent echt helemaal Total loss slaan.
Nee, ik heb geen kinderenquote:Op zondag 24 november 2019 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan houd je je nog best netjes vind ik.
Heb je eigenlijk ook echt een dochter? Of is dit hypothetisch?
@WcPotquote:Op zondag 24 november 2019 22:07 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wie meldt zich aan voor Big Brother Cupido editie?
Verstandig.quote:Op zondag 24 november 2019 22:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarom heeft pa ook besloten in de auto te blijven zitten. Beter ook want anders draai je voor zo'n pedo ook nog de bak in.
oh ik dacht al waar zit ie op te zuigen...quote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Het is officieel, vapers kunnen niet neuken
Merk er weinig vanquote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Het is officieel, vapers kunnen niet neuken
Ja echt he, wat een sjappiequote:
Niet alleen morgen .......quote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze kerel heeft het morgen lastig bij de koffieautomaat op het werk.
Niet alleen bij de koffieautomaatquote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze kerel heeft het morgen lastig bij de koffieautomaat op het werk.
Nou nou nou, dan wordt Alberto en die andere man ook geraaktquote:Op zondag 24 november 2019 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
Eigenlijk zou nu de bliksem in de boom moeten slaan
Een gerichte bliksem dan.quote:Op zondag 24 november 2019 22:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dan wordt Alberto en die andere man ook geraakt
Die man zorgt wel voor leuke tv.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kwamen onderweg een leuk zeehondje tegen
quote:Op zondag 24 november 2019 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
Eigenlijk zou nu de bliksem in de boom moeten slaan
quote:
das gewoon diefstalquote:
dat is ook practisch hetzelfde programmaquote:Op zondag 24 november 2019 22:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stegeman op de bres is ook prima volgende week
Dat zei ik hier net ook alquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat is ook practisch hetzelfde programma
en iets meer op de bres iddquote:Op zondag 24 november 2019 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei ik hier net ook alAlleen dan iets minder undercover.
en minder onderkoffer!quote:
in sera leone.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
in sera leone.
tijdens een operatie
ver weg dus.
move along
Avond met je mooie dialectquote:
Ja verkoudheid bijna over, vandaag nog ff een neusspray+ gehaald om het laatste beetje te verdrijvenquote:
Oui Oui, très bien. Hopelijk ben je er nu eindelijk eens snel vanaf, heeft lang genoeg geduurd.quote:Op maandag 25 november 2019 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja verkoudheid bijna over, vandaag nog ff een neusspray+ gehaald om het laatste beetje te verdrijven![]()
et toi, ca va?
Ik kijk Rico want die kan ik niet terugkijken. Burgwallen wel.quote:Op maandag 25 november 2019 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
Wat gaan we kijken?(als er uberhaubt nog iemand kijkt)
Burgwallen 21.30 ?
Rico??? welke zender dan.quote:Op maandag 25 november 2019 20:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk Rico want die kan ik niet terugkijken. Burgwallen wel.
eerst aardappeltjes, dan radar en dan burgwallenquote:Op maandag 25 november 2019 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
Wat gaan we kijken?(als er uberhaubt nog iemand kijkt)
Burgwallen 21.30 ?
Nou nou nouquote:Op maandag 25 november 2019 20:47 schreef JayHovah het volgende:
Een mooi paard is er eentje in plakjes op de vleeswarenafdeling
Ahhhhhhh, neuh die kijk ik niet, solly lieverdquote:
quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ahhhhhhh, neuh die kijk ik niet, solly lieverd
ik houd niet van vechtsportenquote:
Ik normaal ook niet maar Rico-Badr wil ik toch wel zien. Net als dat ik niet van voetbal hou maar wel kijk naar het EK/WK. Ik ben dus eigenlijk een nepper.quote:
En dit ja.quote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Isane het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik ben wel benieuwd naar zn levensverhaal
Inderdaadquote:Op maandag 25 november 2019 21:32 schreef StephanL het volgende:
Supersympathieke gozer ook. Nergens te beroerd voor.
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef praadje het volgende:
Huh, hij woont hemelsbreed maar 30 km bij mij vandaan.
quote:Op maandag 25 november 2019 21:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Please baby, touch me. Nooit verwacht dat hjj in zo'n suf dorp woont.
Haha, hier is de intratuin ook altijd mooi aangekleedquote:Op maandag 25 november 2019 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt, dat dorp heeft volgens mij maar 6 straten maar wel de mooiste Intratuin met kerst.
Oh dan is het een Intratuin dingetje. Wel leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 21:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Haha, hier is de intratuin ook altijd mooi aangekleed#offtopic
En dan als toetje het gevechtquote:
Duiven toevallig?quote:Op maandag 25 november 2019 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt, dat dorp heeft volgens mij maar 6 straten maar wel de mooiste Intratuin met kerst.
quote:
Goedenavond schatjesquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Lekker Ole, is ook wel eens goed voor je.
Potje, schatje van me. Ik ben de eerste want jij bent 1 seconde te vroeg geweest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is wel knap, precies 1 seconde
quote:
quote:
Avond lieverdsquote:
Avond Oostjequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond, wat staat er vanavond op de planning?
Kom gezellig met ons Kees meekijken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond OostjeHier wordt het Verslaafd en De Sleutel. Kees kijk ik later terug.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kom gezellig met ons Kees meekijken.
Avond Stephanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:10 schreef StephanL het volgende:
Sow Stefanie en Hilde bij Lingo. Die zijn wel goed bezig. Al de zoveelste keer dat ze zijn teruggekomen.
Avond luitjes
Haha ik vind ik het stiekem ook elke keer leuker dan ik zelf wilquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond StephanIk verplicht mezelf om niet naar Lingo te kijken want dan ben ik echt oud (terwijl ik het stiekem leuk vindt, nostalgie) dus zap ik gezapig naar het journaal om 20.00 uur.
Het kostte me deze keer echt moeite. Ik pik wel vaak het staartje mee, dan sla ik het weerbericht over. Dus op een dag zal ik er wel weer aan geloven. En die dag komt denk ik sneller dan ik vermoed haha.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha ik vind ik het stiekem ook elke keer leuker dan ik zelf wil
Kijkt wel even lekker weg, in het half uurtje dat er niks speciaals op tv is.
Ook leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond OostjeHier wordt het Verslaafd en De Sleutel. Kees kijk ik later terug.
En collega heb je weer een mooi dagje gehad vandaag en alles zonder problemen verlopenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef StephanL het volgende:
Avond vrienden en vriendinnetjes![]()
Net klaar met werken. Zo even scheren en avondje, eerste helft, voetbal kijken.
Avond Stephanquote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef StephanL het volgende:
Jazeker. Had een lange dag, een gebroken dienst. Geen idee of je dat kent. Dan rijd je 's ochtends een stukje en 's middags/avond een stukje, tussendoor onbetaalde pauze.. Alles ging goed vandaag. Lekker druk vanochtend op de weg, Vanavond veel wel mee, lekker door kunnen rijden over het algemeen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
En collega heb je weer een mooi dagje gehad vandaag en alles zonder problemen verlopen
Thanks, jij ook een fijne avond.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond StephanGeniet van de voetbal.
Dat ken ik welquote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker. Had een lange dag, een gebroken dienst. Geen idee of je dat kent. Dan rijd je 's ochtends een stukje en 's middags/avond een stukje, tussendoor onbetaalde pauze.. Alles ging goed vandaag. Lekker druk vanochtend op de weg, Vanavond veel wel mee, lekker door kunnen rijden over het algemeen.
Morgen weer een vroege dienst. 4:30 gaat de wekker weer![]()
Aan de ene kant wel relaxed. Wij krijgen een vergoeding voor die gebroken diensten, jij ook wel denk ik. Kan ik weer broodjes van halenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat ken ik welIk moet dan om 06.20u beginnen tot 08.59u en dan in de middag van 13.06u tot 18.19u.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker. Had een lange dag, een gebroken dienst. Geen idee of je dat kent. Dan rijd je 's ochtends een stukje en 's middags/avond een stukje, tussendoor onbetaalde pauze.. Alles ging goed vandaag. Lekker druk vanochtend op de weg, Vanavond veel wel mee, lekker door kunnen rijden over het algemeen.
Morgen weer een vroege dienst. 4:30 gaat de wekker weer![]()
Vandaag ook gewerkt?
[..]
Dat is ook waardeloos die gebroken diensten. En zeker als ze onbetaald zijn. Ken het uit de zorg, zo'n dag dat je eigenlijk niets kunt plannen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat ken ik welIk moet dan om 06.20u beginnen tot 08.59u en dan in de middag van 13.06u tot 18.19u.
Oh dat is wel netjes dat je er een vergoeding voor krijgt.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel relaxed. Wij krijgen een vergoeding voor die gebroken diensten, jij ook wel denk ik. Kan ik weer broodjes van halen![]()
Bij ons is het meer gelijk verdeeld. In de ochtend 4 uur ongeveer en in de middag 4 uur.
Ik krijg wel een kleine vergoeding, ongeveer twee tientjes. Je krijgt niet betaald, maar vind het wel netjes en genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook waardeloos die gebroken diensten. En zeker als ze onbetaald zijn. Ken het uit de zorg, zo'n dag dat je eigenlijk niets kunt plannen.
Ja ik las het nadat ik mijn bericht geplaatst had.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik krijg wel een kleine vergoeding, ongeveer twee tientjes.
¤20.-quote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel relaxed. Wij krijgen een vergoeding voor die gebroken diensten, jij ook wel denk ik. Kan ik weer broodjes van halen![]()
Bij ons is het meer gelijk verdeeld. In de ochtend 4 uur ongeveer en in de middag 4 uur.
Zie mijn aanvullingquote:Op woensdag 27 november 2019 20:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik las het nadat ik mijn bericht geplaatst had.
quote:
quote:
quote:
Avondquote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef StephanL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |