quote:Binnenkort: DARK DEALS
Bij IKEA Hengelo hebben we van vrijdag 29 november t/m zondag 1 december diverse DARK DEALS aanbiedingen. Deze staan vanaf 28 november op onze aanbiedingenpagina.
Doe toch een keer niet zo hysterisch man, er kookt helemaal niemandquote:Op zondag 24 november 2019 18:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Prachtig dit, het boeit me allemaal geen reet. Maar dit zijn toch de ultieme troll acties om alle alt right gekkies te laten koken van woede
Dit. Net als je dacht dat het niet gekker kon.quote:Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet al niet eens meer hoe te reageren, wat voor vreemde gedachtekronkel gaat aan zoiets vooraf?
omdat ze als de schijt zijn dat er maar iemand bedenkt dat ikea verkeerd bezig is.quote:Op zondag 24 november 2019 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Net als je dacht dat het niet gekker kon.
Hoe zien die meetings eruit waarin besloten wordt dat men het dark ipv black moet noemen en waarom gaat het gros er vervolgens in mee???
Dit slaat werkelijk nergens op
Vandaar dat er dagelijks hierover een topic wordt geopend in NWS en KLB.quote:Op zondag 24 november 2019 19:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Doe toch een keer niet zo hysterisch man, er kookt helemaal niemand
Misschien om mensen zoals jou te triggeren?quote:Op zondag 24 november 2019 19:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vandaar dat er dagelijks hierover een topic wordt geopend in NWS en KLB.
oke guusquote:Op zondag 24 november 2019 19:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vandaar dat er dagelijks hierover een topic wordt geopend in NWS en KLB.
??quote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar goed, we hebben vandaag geleerd dat een spandoek met wat zwart erop echt ABSOLUUT VERBODEN is, dus dat zwarte gedeelte in die foto kan natuurlijk ook niet meer.
Want ik ben degene die hierover getriggerd is. Nee hoor, het is hilarisch dat men zich druk maakt over dit soort dingen.quote:Op zondag 24 november 2019 19:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Misschien om mensen zoals jou te triggeren?
Werkt aardig
Nou, dat vinden wij dus ookquote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Want ik ben degene die hierover getriggerd is. Nee hoor, het is hilarisch dat men zich druk maakt over dit soort dingen.
quote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NWS / Spandoek met het woord zwart erop is aanstootgevend
Als je niet zwart bent weet je ook niet hoe het voelt om daar constant mee aangesproken te worden.quote:Op zondag 24 november 2019 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Net als je dacht dat het niet gekker kon.
Hoe zien die meetings eruit waarin besloten wordt dat men het dark ipv black moet noemen en waarom gaat het gros er vervolgens in mee???
Dit slaat werkelijk nergens op
Maar hoe zijn die geholpen door het woord black te verbieden op een spandoek (met een positieve connotatie) en hier, waar het op een retailersfeestje slaat, hoe ka je hier op aangesproken worden of voelen? Dat gaat mijn pet echt te boven. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een donker iemand verdriet heeft van de term "black friday"quote:Op zondag 24 november 2019 19:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je niet zwart bent weet je ook niet hoe het voelt om daar constant mee aangesproken te worden.
'Heb je ook suiker of melk in de koffie?'quote:Op zondag 24 november 2019 19:56 schreef Repentless het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het 'not done' wordt om zwarte koffie te bestellen.
laat me dat verbeterenquote:Op zondag 24 november 2019 22:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
'Heb je ook suiker of melk in de koffie?'
'Nee, gewoon donker alstublieft.'
Gewoon proberen en een topic over openen hierquote:Op zondag 24 november 2019 23:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
laat me dat verbeteren
'Heb je ook suiker of melk in de koffie?'
'Nee, gewoon zoals moeder natuur het bedacht heeft.'
maakt het niet heel veel beter ben ik bang
klopt die woorden mag je niet meer gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar goed, we hebben vandaag geleerd dat een spandoek met wat ****** erop echt ABSOLUUT VERBODEN is, dus dat ******* gedeelte in die foto kan natuurlijk ook niet meer.
Dit,quote:
Dat is zeker waar, maar mensen gaan kennelijk niet zo lekker op veranderingquote:Op maandag 25 november 2019 07:14 schreef T-zooi het volgende:
Nou als mensen die, de kleur hebben die niet genoemd mag worden, zich hier aan storen dan is het toch maar een kleine aanpassing van de rest om ,de kleur die niet genoemd mag worden, niet meer te gebruiken.
Of naar de darkroom te gaan met zijn allenquote:Op zondag 24 november 2019 19:56 schreef Repentless het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het 'not done' wordt om zwarte koffie te bestellen.
Er is inderdaad niet zoiets als negatieve reclame, maar het moet ook geen irritatiefactor worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Mensen praten erover, dus de actie is gelukt.
alleen toegang voor negers dusquote:Op zondag 24 november 2019 18:55 schreef Dries4Ever het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/stores/hengelo/
[..]
[ afbeelding ]x10000 !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |