Precies! Als NEC zo graag zwart wil gebruiken als 1 van hun clubkleuren, dan moet het op zijn minst roetveegzwart wordenquote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoog tijd dat de clubkleuren veranderen. Dit kan niet meer anno 2019.
Het ziet er zwart van de negers.quote:Op zondag 24 november 2019 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke zinnen, personen en uitdrukkingen met het woord zwart erin moeten er nog meer verboden worden?
Een zwarte bladzijde zogezegdquote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
2019 is een verschrikkelijk tijd voor de sneeuwvlokken generatie
Dat haal ik hier niet direct uit:quote:Dat bevestigt Jeroen Rengers, voorzitter van de supportersvereniging van NEC. Het woord ‘zwart’ zou mogelijk aanstootgevend kunnen zijn.
quote:Rengers: ,,Ik heb dit na de wedstrijd vernomen en begreep dat het spandoek van tevoren niet is voorgelegd aan de veiligheidscoördinator van NEC. Ik heb hier wel een duidelijke mening over, maar hebben afgesproken dat we woensdag met elkaar in gesprek gaan hierover.”
Niemand wil vergeleken worden met het zwarte schaap FC Den Boschquote:Op zondag 24 november 2019 14:16 schreef Hamzoef het volgende:
Ik snap het wel.
Door de achterlijk overdreven manier waar er in Nederland en masse als een hype omgegaan wordt met de scheldpartijen van wat tokkies bij Den Bosch, ontstaat dit klimaat.
Dat was gewoon een vervelend incident, waarbij je de daders publiekelijk zoveel mogelijk moet negeren. In plaats daarvan vond bijna iedereen die zichzelf belangrijk vindt, dat ze er wat van moesten zeggen, kwamen er idiote acties etc.
Door dat klimaat zijn andere clubs nu als de dood dat ze in negatief daglicht komen te staan, en dan krijg je dit soort vreemde capriolen.
Nou ja, er is nog wel een verschil tussen dingen wat scherper tegen het licht houden en een probleem maken van een doodgewoon Nederlands woord, namelijk de naam van een kleur.quote:Op zondag 24 november 2019 14:14 schreef Janneke141 het volgende:
De voetbalwereld heeft afgelopen week laten zien hoe racistisch ze eigenlijk is. Niet meer dan logisch dat e.e.a. nu wat scherper tegen het licht wordt gehouden.
Kijk nou uit wat je zegt jongenquote:
Racisme! Cultural appropriation of nog andere magische bullshit woordjes uit de gestoorde linksen-meute.quote:Op zondag 24 november 2019 14:25 schreef Eightyone het volgende:
En wat als er bij een voetbalclub met wit in het logo een dergelijke vlag verschijnt?
Terecht, groen is de kleur van de islam.quote:Op zondag 24 november 2019 14:24 schreef InverHouse het volgende:
Ik vind dat groen eigenlijk ook niet kunnen
Dat rode kan ook niet, is de kleur van uitgeroeide inheemse volkeren.quote:Op zondag 24 november 2019 14:24 schreef InverHouse het volgende:
Ik vind dat groen eigenlijk ook niet kunnen
Dit.quote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Af en toe.. af en toe denk ik wel eens, if only hitler had won.
Godsamme wat zijn we afgegleden naar een ander soort extremisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |