Kan ook lief zijn hoor, heel erg soms dan wel.....quote:
Het hele leven gaat te snelquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Dat ookquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Zeg dat.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
O, hoor ik dat de hele tijdquote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woeisj.
Als je goed luistert hoor je dat.
Hoe is dat?quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hoor ik dat de hele tijd
Jullie zijn nog jonkies. Ik ben al bijna 42
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verledenquote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.
Dit doet me denken aan één van mijn favoriete liedjesquote:Op zondag 24 november 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een enorme klok met enorme wijzers, die zie je gewoon bewegen, dit is hoe snel het leven gaat, je hoest drie keer en je gaat van babyluier naar bejaardenluier.
Mja das niet zo raar als je ouder wordt :pquote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verleden
Als ik jullie veertigers moet geloven begint het leven dan pas echt.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, afgezien van groter wordende inhammen en grijze haren valt het wel mee
Het vervelende voor jou is dat jij bijna dagelijks met de vervelende aspecten van het leven te maken hebt nu wat betreft je ma. Dat maakt het er niet makkelijker op.quote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verleden
Klopt. Maar ik zou meer in het nu moeten leven.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das niet zo raar als je ouder wordt :p
Is wel lastig met daten, ja hoe laat spreken we af? Gekkie we doen niet aan tijd, tijd bestaat helemaal niet, zie maar of zo.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Nja als we geen tijd hadden bedacht waren we ons er misschien ook niet zo bewust van.
Dat zeggen ze.quote:Op zondag 24 november 2019 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik jullie veertigers moet geloven begint het leven dan pas echt.
Ja praktisch is het nietquote:Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel lastig met daten, ja hoe laat spreken we af? Gekkie we doen niet aan tijd, tijd bestaat helemaal niet, zie maar of zo.
Klopt, het is wel even een rottijd. Gek genoeg is het ook wel weer leerzaam. Ik ontdek weer nieuwe kanten van mezelf.quote:Op zondag 24 november 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het vervelende voor jou is dat jij bijna dagelijks met de vervelende aspecten van het leven te maken hebt nu wat betreft je ma. Dat maakt het er niet makkelijker op.
Ja maar wat is dat dan? Dat je niet meer denkt vroeger was alles beter ofzo? Of de tijd die je misschien hebt verspild?quote:Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou meer in het nu moeten leven.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt, het is wel even een rottijd. Gek genoeg is het ook wel weer leerzaam. Ik ontdek weer nieuwe kanten van mezelf.
Nou ja vroeger was het nog voor het donker thuis zijnquote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Jantje wel om 19:00 uur thuis zijn hè, maaaaammm tijd bestaat helemaal niet.
Gewoon voor het donker wordt thuis zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Jantje wel om 19:00 uur thuis zijn hè, maaaaammm tijd bestaat helemaal niet.
Ik zou nu meer uit mijn leven moeten halen. In plaats van met weemoed terugdenken aan mooie jaren in Boedapest.quote:Op zondag 24 november 2019 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat is dat dan? Dat je niet meer denkt vroeger was alles beter ofzo? Of de tijd die je misschien hebt verspild?
Waarom ben je daar vertrokken?quote:Op zondag 24 november 2019 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nu meer uit mijn leven moeten halen. In plaats van met weemoed terugdenken aan mooie jaren in Boedapest.
Nee hoor, dat herken ik op zich ook wel.quote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Wat ik wel steeds meer heb is dat ik mij meer tevreden begin te voelen met mijzelfAlsof het meer op zijn plek valt en ik mijzelf beter leer kennen.
Maar is ook allemaal vaag gelul natuurlijk.
Ik had een relatie met een Hongaarse vrouw. Toen ze het uitmaakte, wilde ik terug naar mijn familie en vrienden hier.quote:
En zou je zonder die relatie daar ook weer willen wonen?quote:Op zondag 24 november 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een relatie met een Hongaarse vrouw. Toen ze het uitmaakte, wilde ik terug naar mijn familie en vrienden hier.
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je werkt om te leven, niet andersom.
Alleen als ik een heel goed salaris zou hebben. Maar hoe lief ik Boedapest ook heb, Nederland is wel een beter land om te wonenquote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zou je zonder die relatie daar ook weer willen wonen?
quote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.
Die spreken geen Nederlands, dus dat klopt wel.quote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die spreken geen Nederlands, dus dat klopt wel.
Lol.quote:Op zondag 24 november 2019 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die spreken geen Nederlands, dus dat klopt wel.
Nee kerstversiering en gezellig doen op werk :pquote:Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof. Rest van de dag lekker spelen met je tablet.
Owquote:Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kerstversiering en gezellig doen op werk :p
Wel vroeg voor kerstversieringquote:Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kerstversiering en gezellig doen op werk :p
Werk. En daarna samen etenquote:Op zondag 24 november 2019 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwKerstversiering thuis of op je werk?
Nou kerstversiering is voor de zaak en als 'beloning' daarna eten.quote:Op zondag 24 november 2019 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, soort teamuitje-achtig iets?
quote:Op zondag 24 november 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst!
quote:Op zondag 24 november 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst!
Is het een grote zaak dat je zoveel mensen nodig hebt om wat lampjes op te hangen?quote:Op zondag 24 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kerstversiering is voor de zaak en als 'beloning' daarna eten.
Ze gaan allemaal het licht zien vandaagquote:Op zondag 24 november 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een grote zaak dat je zoveel mensen nodig hebt om wat lampjes op te hangen?
Nee maar iedereen mag komen helpen :pquote:Op zondag 24 november 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een grote zaak dat je zoveel mensen nodig hebt om wat lampjes op te hangen?
Wel leuk en gezellig hoorquote:Op zondag 24 november 2019 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar iedereen mag komen helpen :p
Ik dacht in het kader van de team spirit doe ik maar mee
Leuk en gezellig doen met collega's :quote:Op zondag 24 november 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel leuk en gezellig hoor
Tering wat heet.quote:Op zondag 24 november 2019 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk en gezellig doen met collega's :![]()
Tekentablet uitproberen thuis met bitterballen en temperatuur van 23 graden in pyjama:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahw omaatjequote:Op zondag 24 november 2019 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Oma helemaal in paniek omdat de wasmachine het niet zou doen. Lijkbleek, stond helemaal te trillen en te hijgen. Maar er was niks aan de hand. Echt, die haalt zich soms de vreemdste dingen in haar hoofd.
Ouwe zak.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hoor ik dat de hele tijd
Jullie zijn nog jonkies. Ik ben al bijna 42
Jij morgen weer keihard bikkelen op de zaak?quote:
Si.quote:Op zondag 24 november 2019 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij morgen weer keihard bikkelen op de zaak?
Komen allemaal vanavond.quote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Wel rustig hier voor een zondag middag!
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen allemaal vanavond.
Word wel een gevoelig onderwerp op deze manier.quote:Op zondag 24 november 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, zegt mijn gevoel.
Mijne?quote:
Heb jij niet altijd vakantie?quote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne?
Die was prima.... zeker weten.![]()
![]()
Ja was wel oke maar dag duurde zo echt te langquote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik vond het al vreemd
Was het etentje leuk?
quote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was wel oke maar dag duurde zo echt te lang
Oh dat klinkt wel als een lange dag jaquote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn oma, daarna bij mijn vader en vanavond bij mijn moeder
Ik wist niet dat je gescheiden ouders hadquote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn oma, daarna bij mijn vader en vanavond bij mijn moeder
Heb ik ook niet.quote:Op zondag 24 november 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gescheiden ouders had![]()
Ow, op die manier. Dan snap ik hetquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.Ik ben bij mijn vader gaan eten. En daarna zijn we samen op bezoek gegaan in het ziekenhuis
Heb jij een leuk weekend gehad?quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Dan snap ik het
Mijn weekend was prima, vooral gewerkt.quote:Op zondag 24 november 2019 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij een leuk weekend gehad?
Dikke moneyzz verdiendquote:Op zondag 24 november 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn weekend was prima, vooral gewerkt.
Dat valt ook wel mee, kleine 10 euro aan fooi gekregen over bijna 16 uur van vandaag en gister.-O-quote:
Ah ja, dat is wel jammer. Krijg je die fooien gewoon contant mee?quote:Op zondag 24 november 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, kleine 10 euro aan fooi gekregen over bijna 16 uur van vandaag en gister.-O-
Al waren het wel ochtend diensten, dan zijn de fooien altijd een stuk minder.
Bij deze zaak krijgen we fooi contant mee.quote:Op zondag 24 november 2019 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel jammer. Krijg je die fooien gewoon contant mee?
danny is niet praktisch ingesteld blijkt maar weerquote:Op zondag 24 november 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, niet bij KoelBlauw Danny, die bezorgen niet bij AH
Lekkerquote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze zaak krijgen we fooi contant mee.
Dat vind ik een nadeel aan Coolblue. Ik heb geen trek om mijn pakje te moeten opvissen bij willekeurige buren. Ophalen is veel prettiger.quote:Op zondag 24 november 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
danny is niet praktisch ingesteld blijkt maar weer
Precies! Daarom laat ik al mijn fiets en kart spullen afleveren bij mijn ouders of bij de dealer zelf.quote:Op zondag 24 november 2019 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik een nadeel aan Coolblue. Ik heb geen trek om mijn pakje te moeten opvissen bij willekeurige buren. Ophalen is veel prettiger.
quote:Op zondag 24 november 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Daarom laat ik al mijn fiets en kart spullen afleveren bij mijn ouders of bij de dealer zelf.
Dat is inderdaad wel een van de hoofdredenen!quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]bij mijn ouders deed ik ook vaak, maar dat is nu niet zo handig. Zeker met dure spullen wil je gewoon niet dat het terecht kan komen bij een of andere idioot die toevallig in jouw straat woont.
Budaquote:
Mwah zolang de topposter onder de 100 zit is het nog steeds matigquote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Haags is het hier beduidend drukker dan voor zijn vakantie
Hier ook wel goed, maar zo wel terug mijn nest in want veel te vroeg wakker.quote:Op maandag 25 november 2019 06:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb betere ochtenden gekend.
Iets te weinig slaap ook.
Maar eigenlijk gaat het best oke.
![]()
![]()
Et toi?
Weltruste danquote:Op maandag 25 november 2019 07:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook wel goed, maar zo wel terug mijn nest in want veel te vroeg wakker.
Eerst nog even wat brood halen zo meteenquote:
Ik zat me net te bedenken dat haags nog steeds in zijn vakantie modus zitquote:
Dan nog steeds, wat een rust hierquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen behalve jij toen al sliep.
Klopt, iig actieve botquote:
Doe @crv de groeten!quote:Op maandag 25 november 2019 08:09 schreef Molo het volgende:
Mornings! Zo, eindelijk uit mijn aloholcoma
Straks nog even Zürich in en dan weer nach hause vanmiddag
Zwitserland, zo tof, altijd
Hoax! Niemand word wakker uit een alcohol coma, je ontwaakt in een zucht naar meer....quote:Op maandag 25 november 2019 08:09 schreef Molo het volgende:
kilnkt tofquote:Op maandag 25 november 2019 08:09 schreef Molo het volgende:
Hoe was je weekend Koen?quote:
jazeker, verjaardag was gezellig zaterdagavond, gisteren ff op werk geweest en ook nog een stuk gewandeld in de namiddagquote:Op maandag 25 november 2019 08:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe was je weekend Koen?
Wel leuk gehad ondanks alle gewijzigde plannen?
Beetje te druk zonder 'eigen' tijd maar verder wel goed hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef Koen66 het volgende:
iedereen verder een goed weekend gehad?
ach extreem veel 'rustige eigen tijd' had ik ook niet, we moeten ons lot gewoon accepterenquote:Op maandag 25 november 2019 08:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje te druk zonder 'eigen' tijd maar verder wel goed hoor.
Gedaan! Nog apart glazen glühwein mee gedronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True! Maar ik hou me maar even enorm in nuquote:Op maandag 25 november 2019 08:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax! Niemand word wakker uit een alcohol coma, je ontwaakt in een zucht naar meer....![]()
Veel plezier in Zurich!Zeker. Altijd fijn om bij vrienden te zijn die zo tof zijnquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Klinkt goed! Topweer was het hier, daar ook hoop ik?quote:Op maandag 25 november 2019 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker, verjaardag was gezellig zaterdagavond, gisteren ff op werk geweest en ook nog een stuk gewandeld in de namiddag
gisteren was het heerlijk, zonnig en een graadje of 7, weinig windquote:Op maandag 25 november 2019 08:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Topweer was het hier, daar ook hoop ik?
quote:Op maandag 25 november 2019 08:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Gedaan! Nog apart glazen glühwein mee gedronken
Ik stuur hem wel ff bericht voor de lunch. Miss zit je wel vlak bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
True! Maar ik hou me maar even enorm in nu
[..]
Zeker. Altijd fijn om bij vrienden te zijn die zo tof zijnBis vincit qui se vincit!
Mooi man! Wandelen in zulk weerquote:Op maandag 25 november 2019 08:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren was het heerlijk, zonnig en een graadje of 7, weinig wind
Hij werkt in Basel toch?quote:Op maandag 25 november 2019 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel ff bericht voor de lunch. Miss zit je wel vlak bij....
Zaterdag was het lekker voetbalweer ook.quote:Op maandag 25 november 2019 08:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren was het heerlijk, zonnig en een graadje of 7, weinig wind
zaterdag zat ik dan weer grotendeels binnen, bij zoonlief in sporthal tafeltennis te kijken, en een paar supermarkten van binnen gezien, , en 's avonds huiskamer + visitequote:Op maandag 25 november 2019 08:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zaterdag was het lekker voetbalweer ook.
Gewoon volgende keer omdraaien. Overdag visite in de sporthal en in de avond tafeltennis in de woonkamerquote:Op maandag 25 november 2019 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag zat ik dan weer grotendeels binnen, bij zoonlief in sporthal tafeltennis te kijken, en een paar supermarkten van binnen gezien, , en 's avonds huiskamer + visite
Zoontje zat ook 2 dagen in de sporthal, daar hoefde ik gelukkig niet bij te zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag zat ik dan weer grotendeels binnen, bij zoonlief in sporthal tafeltennis te kijken, en een paar supermarkten van binnen gezien, , en 's avonds huiskamer + visite
Ze vinden het vast geweldig om aangemoedigd te worden maar kijken naar je sportende kind lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 25 november 2019 08:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoontje zat ook 2 dagen in de sporthal, daar hoefde ik gelukkig niet bij te zijn.
En de hele dag binnen is niks, en ik kan het niet aanzie hoe hij sport of zo. Ik ben zelf te fanatiek.
Dat dus.quote:Op maandag 25 november 2019 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze vinden het vast geweldig om aangemoedigd te worden maar kijken naar je sportende kind lijkt me echt vreselijk
Ik hoop dat te kunnen afschuiven op Koosquote:Op maandag 25 november 2019 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat dus.
Is het ook, vind ik dan.
Wat voor sport verwacht je dat miep straks gaat doen? Ik gok iets van polo of zo... mooie combinatie wel. Paardenmeisje met een stok om te slaan.quote:Op maandag 25 november 2019 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop dat te kunnen afschuiven op Koos![]()
het is juist zo tof! Ik kan zelf niet tafeltennissen ofzo en vind dat enthousiasme geweldig.quote:Op maandag 25 november 2019 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze vinden het vast geweldig om aangemoedigd te worden maar kijken naar je sportende kind lijkt me echt vreselijk
Ja, daar zit wel een verschil in denk ik. Ik 'kan' alle sporten en vind het leuk om zelf te sporten, en als je dan moet toekijken is dat veel lastiger dan als je minder fanatiek bent zoals jij.quote:Op maandag 25 november 2019 09:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is juist zo tof! Ik kan zelf niet tafeltennissen ofzo en vind dat enthousiasme geweldig.
Stuk betere omstandigheden ook dan altijd die latente agressie die je op voetbalvelden ziet. Vind voetbal geweldig, maar tafeltennis is een stuk positiever wat dat betreft
freestyle worstelen? cage fighting? kickboksen? meeuwenschreeuwen?quote:Op maandag 25 november 2019 09:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel een verschil in denk ik. Ik 'kan' alle sporten en vind het leuk om zelf te sporten, en als je dan moet toekijken is dat veel lastiger dan als je minder fanatiek bent zoals jij.
Worstelen weleens gedaan ja. Zwaardvechten, judo ook nog eens.quote:Op maandag 25 november 2019 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
freestyle worstelen? cage fighting? kickboksen? meeuwenschreeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik hoop van niet zeg, sowieso veeeeeeel te kak voor onsquote:Op maandag 25 november 2019 09:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat voor sport verwacht je dat miep straks gaat doen? Ik gok iets van polo of zo... mooie combinatie wel. Paardenmeisje met een stok om te slaan.
Das geen sport....quote:Op maandag 25 november 2019 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoop van niet zeg, sowieso veeeeeeel te kak voor ons![]()
Scouting hoop ik
Muckje.quote:Op maandag 25 november 2019 09:13 schreef Muck het volgende:
Zooooo
Lekker druk op het werk![]()
Gelukkig had een gebruiker door dat ik 300 dingen aan het doen was en kwam verse cappuccino brengen
Scouting is heel veilig met al die Jos Brechten daaro.quote:Op maandag 25 november 2019 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Scouting hoop ik
quote:Op maandag 25 november 2019 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scouting is heel veilig met al die Jos Brechten daaro.
Voor geen geld dat ik mijn dochters daar ooit naartoe had gestuurd echt niet, ik ging zelf met ze op pad, lekker roeien op een vijver en zo.quote:
Ik zag te laat dat ik reageerde op een wel heel oudequote:Op maandag 25 november 2019 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een late reactie. Heb je het hele weekend geslapen?
.
Gewoon op muzieklesquote:Op maandag 25 november 2019 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Scouting hoop ik
Politie escorte voor de haaiquote:
Excuus van fietser die in Vlissingen door rood rijdt: ‘Ik heb een haai in mijn tas!’
Politieagenten horen de gekste smoesjes voor overtredingen. Het verhaal van een fietser die zaterdagavond in Vlissingen werd aangehouden omdat hij voortdurend door rood reed, sloeg alles maar bleek níet gelogen. Hij had namelijk een levende haai in zijn tas, meldde hij de dienders, en kon daardoor niet remmen.
Politieteam Walcheren bericht over het opmerkelijke voorval op Facebook. Agenten zagen hoe de man zich met gevaar voor eigen leven een weg baande door donker Vlissingen, daarbij rode verkeerslichten negerend. Hij werd staande gehouden en gevraagd naar de reden van zijn gedrag. ,,Ik heb een vis in mijn tas en kon daardoor niet remmen", antwoordde de man. Hij liet vervolgens weten dat het om een haai ging.
Toen agenten vervolgens vol ongeloof de tas inspecteerden, zagen ze inderdaad een kunststof ton met daarin een kleine levende haai voor in een aquarium.
Van de verbazing bekomen hebben de agenten de man naar huis geëscorteerd, waar de haai in goede gezondheid in het aquarium is gezet. De man is wel bekeurd voor het door rood rijden.
Volgens de politie ging het om een mini-haai met de wetenschappelijk naam Ariopsis Seemanni. De vissen zijn te verkrijgen in speciaalzaken (dierenwinkels). ‘De meneer in kwestie betreft een liefhebber die aquaria heeft en heeft de vis opgehaald bij iemand waar de haai in een te kleine bak leefde’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-mijn-tas~a757812d/
Je moet er wat voor over hebben om vis vers op je bord te krijgenquote:Op maandag 25 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kijk nou wat een leuk bericht.
[..]
Politie escorte voor de haai
Maar... de stilte doorbrak je er wel mee.quote:Op maandag 25 november 2019 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ik reageerde op een wel heel oude
quote:Op maandag 25 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Kijk nou wat een leuk bericht.
[..]
Politie escorte voor de haai
Overal door rood vanwege de hongerquote:Op maandag 25 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om vis vers op je bord te krijgen
quote:Op maandag 25 november 2019 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overal door rood vanwege de honger
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 november 2019 09:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is juist zo tof! Ik kan zelf niet tafeltennissen ofzo en vind dat enthousiasme geweldig.
Stuk betere omstandigheden ook dan altijd die latente agressie die je op voetbalvelden ziet. Vind voetbal geweldig, maar tafeltennis is een stuk positiever wat dat betreft
Ja want iedere man is een pedoquote:Op maandag 25 november 2019 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scouting is heel veilig met al die Jos Brechten daaro.
klopt, daarom ben ik dicht bij een basisschool gaan wonenquote:
Hopelijk weet je de weg goed, want binnenkort mag je je eigen adres niet meer opgeven in de routeplanners dan.quote:Op maandag 25 november 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daarom ben ik dicht bij een basisschool gaan wonen
Easy accessquote:Op maandag 25 november 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daarom ben ik dicht bij een basisschool gaan wonen
Wat?quote:Op maandag 25 november 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk weet je de weg goed, want binnenkort mag je je eigen adres niet meer opgeven in de routeplanners dan.
ja, dat plan zal ooit gaan werkenquote:Op maandag 25 november 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk weet je de weg goed, want binnenkort mag je je eigen adres niet meer opgeven in de routeplanners dan.
en al je tinderdates kunnen jouw adres niet meer vinden dan!
gewoon wachten tot de lunchpauze en je kunt ze zo van straat af trekken en naar de kelder sleuren.quote:
Owh ja das waar.quote:Op maandag 25 november 2019 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat plan zal ooit gaan werken
en minderjarigen zitten niet op tinder.
de meeste onveilige situaties worden gewoon veroorzaakt door ouders die hun koters daar afzetten, niet door de mensen die er langs rijden.quote:Op maandag 25 november 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)ool-sturen~a650328a/
Dit planquote:Op maandag 25 november 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, al die luie mensen die hun kind met de auto afzetten en zo, waardoor complete verkeersopstoppingen ontstaan helpen ook niet mee.quote:Op maandag 25 november 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste onveilige situaties worden gewoon veroorzaakt door ouders die hun koters daar afzetten, niet door de mensen die er langs rijden.
Godver.quote:Op maandag 25 november 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet hier moeite doen om níet langs een school te komen.quote:
Dat lust ik niet...quote:Op maandag 25 november 2019 15:43 schreef Karzai het volgende:
Ik nu ook, gister nam mijn vader een bakje zuurkool voor me mee, dus dat schuif ik zo in de magnetron
Had afgelopen weekend weer heibel met een of andere beveiliger....quote:Op maandag 25 november 2019 15:44 schreef Karzai het volgende:
Boodschappen had ik niet nodig vandaag
Allen geen zuurkool, witlof en prei de rest welquote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 25 november 2019 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had afgelopen weekend weer heibel met een of andere beveiliger....
Hij stond in de weg en ik reed door met mijn kar.quote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Karzai het volgende:
Wat nu weer? bij de vomar en de dirk hebben ze niet eens een beveiliger
Volgende keer trapt hij je fietsband krom als je lekker boodschapjes aan het doen bent.quote:Op maandag 25 november 2019 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij stond in de weg en ik reed door met mijn kar.
ga weg met je apenpakje
Klant is koning he.quote:Op maandag 25 november 2019 15:50 schreef Karzai het volgende:
hmm, kan je toch vragen offie even opzij wil gaan?
Beetje aso mo!
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 25 november 2019 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer trapt hij je fietsband krom als je lekker boodschapjes aan het doen bent.
Mijn karma werkt als een tierelier hoor.quote:
Hij reed hem waarschijnlijk op zijn hakken of tegen zijn rug aan, zonder te vragen of hij er even langs mocht misschien.quote:Op maandag 25 november 2019 16:04 schreef Karzai het volgende:
Maar je kan wel een beetje aardiger zijn tegen je omgeving, ik wil niet een oud knorrig mannetje worden
Ja dit.quote:Op maandag 25 november 2019 16:04 schreef Karzai het volgende:
Maar je kan wel een beetje aardiger zijn tegen je omgeving, ik wil niet een oud knorrig mannetje worden
Ja leuke serie idd!quote:
Veel lekkere dingen gegeten?quote:Op maandag 25 november 2019 18:47 schreef Molo het volgende:
Weer in Nederland, wát een weekend was dit zeg![]()
Morgen weer werken
Kijk je wel een beetje uit! We willen niet dat je morgen met een gigantische kater op je werk verschijnt!quote:Op maandag 25 november 2019 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pot sterke thee gezet. Beetje honing voor mijn keel
Als ik wodka in huis had, zou ik daar een glaasje van hebben genomen ter ontsmetting.quote:Op maandag 25 november 2019 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit! We willen niet dat je morgen met een gigantische kater op je werk verschijnt!![]()
Ik heb nu best zin in een glas whiskeyquote:Op maandag 25 november 2019 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik wodka in huis had, zou ik daar een glaasje van hebben genomen ter ontsmetting.
Dat vind ik niet zo lekker. Maar ik zou wel een glaasje grand marnier met wat ijs lustenquote:Op maandag 25 november 2019 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu best zin in een glas whiskey
Grand marnier, dat is lang geleden dat ik dat gehad hebquote:Op maandag 25 november 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekker. Maar ik zou wel een glaasje grand marnier met wat ijs lusten
quote:Op maandag 25 november 2019 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grand marnier, dat is lang geleden dat ik dat gehad hebMaar wel lekker!
Alsof ik dat ben haha.quote:Op maandag 25 november 2019 16:04 schreef Karzai het volgende:
Ik zag ze vaak live dus.quote:
Jij weet helemaal niks van TK.quote:Op maandag 25 november 2019 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja leuke serie idd!
En Tröckener Kecks of hoe je het schrijft, ook leuke band
Goeie herinneringen aan met studiegenootje, die ik helaas tegenwoordig niet meer spreek
ouder dan jijquote:
Volgende keer je verlanglijstje van te voren doormailen?quote:Op maandag 25 november 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel lekker. Ik was vorige week bij de slijter, maar ben weer vergeten een fles te halen
Ik drink niet meerquote:Op maandag 25 november 2019 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer je verlanglijstje van te voren doormailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |