Kan ook lief zijn hoor, heel erg soms dan wel.....quote:
Het hele leven gaat te snelquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Dat ookquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Zeg dat.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
O, hoor ik dat de hele tijdquote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woeisj.
Als je goed luistert hoor je dat.
Hoe is dat?quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hoor ik dat de hele tijd
Jullie zijn nog jonkies. Ik ben al bijna 42
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verledenquote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.
Dit doet me denken aan één van mijn favoriete liedjesquote:Op zondag 24 november 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een enorme klok met enorme wijzers, die zie je gewoon bewegen, dit is hoe snel het leven gaat, je hoest drie keer en je gaat van babyluier naar bejaardenluier.
Mja das niet zo raar als je ouder wordt :pquote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |