Kan ook lief zijn hoor, heel erg soms dan wel.....quote:
Het hele leven gaat te snelquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Dat ookquote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hele weekend gaat te snel
Zeg dat.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel eens eng.
O, hoor ik dat de hele tijdquote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woeisj.
Als je goed luistert hoor je dat.
Hoe is dat?quote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hoor ik dat de hele tijd
Jullie zijn nog jonkies. Ik ben al bijna 42
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verledenquote:Op zondag 24 november 2019 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet er ook niet over nadenken. Het leven slaat nergens op.
Dit doet me denken aan één van mijn favoriete liedjesquote:Op zondag 24 november 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een enorme klok met enorme wijzers, die zie je gewoon bewegen, dit is hoe snel het leven gaat, je hoest drie keer en je gaat van babyluier naar bejaardenluier.
Mja das niet zo raar als je ouder wordt :pquote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verleden
Als ik jullie veertigers moet geloven begint het leven dan pas echt.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, afgezien van groter wordende inhammen en grijze haren valt het wel mee
Het vervelende voor jou is dat jij bijna dagelijks met de vervelende aspecten van het leven te maken hebt nu wat betreft je ma. Dat maakt het er niet makkelijker op.quote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb erg de neiging om in het verleden te leven. En ik heb steeds meer verleden
Klopt. Maar ik zou meer in het nu moeten leven.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das niet zo raar als je ouder wordt :p
Is wel lastig met daten, ja hoe laat spreken we af? Gekkie we doen niet aan tijd, tijd bestaat helemaal niet, zie maar of zo.quote:Op zondag 24 november 2019 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Nja als we geen tijd hadden bedacht waren we ons er misschien ook niet zo bewust van.
Dat zeggen ze.quote:Op zondag 24 november 2019 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik jullie veertigers moet geloven begint het leven dan pas echt.
Ja praktisch is het nietquote:Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel lastig met daten, ja hoe laat spreken we af? Gekkie we doen niet aan tijd, tijd bestaat helemaal niet, zie maar of zo.
Klopt, het is wel even een rottijd. Gek genoeg is het ook wel weer leerzaam. Ik ontdek weer nieuwe kanten van mezelf.quote:Op zondag 24 november 2019 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het vervelende voor jou is dat jij bijna dagelijks met de vervelende aspecten van het leven te maken hebt nu wat betreft je ma. Dat maakt het er niet makkelijker op.
Ja maar wat is dat dan? Dat je niet meer denkt vroeger was alles beter ofzo? Of de tijd die je misschien hebt verspild?quote:Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou meer in het nu moeten leven.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt, het is wel even een rottijd. Gek genoeg is het ook wel weer leerzaam. Ik ontdek weer nieuwe kanten van mezelf.
Nou ja vroeger was het nog voor het donker thuis zijnquote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Jantje wel om 19:00 uur thuis zijn hè, maaaaammm tijd bestaat helemaal niet.
Gewoon voor het donker wordt thuis zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Jantje wel om 19:00 uur thuis zijn hè, maaaaammm tijd bestaat helemaal niet.
Ik zou nu meer uit mijn leven moeten halen. In plaats van met weemoed terugdenken aan mooie jaren in Boedapest.quote:Op zondag 24 november 2019 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat is dat dan? Dat je niet meer denkt vroeger was alles beter ofzo? Of de tijd die je misschien hebt verspild?
Waarom ben je daar vertrokken?quote:Op zondag 24 november 2019 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nu meer uit mijn leven moeten halen. In plaats van met weemoed terugdenken aan mooie jaren in Boedapest.
Nee hoor, dat herken ik op zich ook wel.quote:Op zondag 24 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Wat ik wel steeds meer heb is dat ik mij meer tevreden begin te voelen met mijzelfAlsof het meer op zijn plek valt en ik mijzelf beter leer kennen.
Maar is ook allemaal vaag gelul natuurlijk.
Ik had een relatie met een Hongaarse vrouw. Toen ze het uitmaakte, wilde ik terug naar mijn familie en vrienden hier.quote:
En zou je zonder die relatie daar ook weer willen wonen?quote:Op zondag 24 november 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een relatie met een Hongaarse vrouw. Toen ze het uitmaakte, wilde ik terug naar mijn familie en vrienden hier.
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je werkt om te leven, niet andersom.
Alleen als ik een heel goed salaris zou hebben. Maar hoe lief ik Boedapest ook heb, Nederland is wel een beter land om te wonenquote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zou je zonder die relatie daar ook weer willen wonen?
quote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.
Die spreken geen Nederlands, dus dat klopt wel.quote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zul je mensen uit de sloppenwijken van Nairobi niet vaak horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |