SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Sharing The Nigh Together - Dr Hook
Ik had het niet eens gezien.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat een rare titel van de B kant...
Oh toch..ik dacht dat dat vast te simpel gedacht was van mij.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo stil in het vorige topic
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit is vast het lijflied van de vereniging voor zenuwlijers...
ik ben benieuwd wat voor een biertje Melting aan het drinken is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit is vast het lijflied van de vereniging voor zenuwlijers...
Zelfs ik draai dit niet iedere dag...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op zijn Nederlands.
Brouwerij De Roos - Konjelquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat voor een biertje Melting aan het drinken is.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als Sam Smith, met z'n gebruikelijke krakeel-stem
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef livelink het volgende:
I never love you like I can van ????
Waar koop jij dat soort biertjes?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Brouwerij De Roos - Konjel
7.5% maar.
Deze kwam ik vandaag toevallig tegen bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar koop jij dat soort biertjes?
Ik heb een paar winterbokjes in huis gehaaldquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kwam ik vandaag toevallig tegen bij de Jumbo.
Brouwerij de Roos zit een paar dorpen verderop.
Maar ik koop ze ook wel eens in België. Daar hebben ze 100-en verschillende biertjes.
Als je aparte biertjes zoekt: kijk eens op beerwulf.nl Daar heb ik ook wel eens besteld.
Of bij Gall & Gall.
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een paar winterbokjes in huis gehaaldLekker soort biertje is dat. Ideaal, zo tussen de herstbok en lentebok in.
Die ken ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En voor 11: Ijsbok op eiken gerijpt...
Ik zal eens kijken en het je laten weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.
Aanrader voor livelink:
N'ice van La Chouffe.![]()
![]()
Die is echt lekker. Hebben ze ook bij Jumbo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken en het je laten weten.
Ik zag het. IJsbok en IJsbok hout.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de gewone en de op eiken gerijpte.
Die laatste vind ik zelfs lekker...
Gewoon standaard-merken die in de supermarkt beschikbaar zijn. Heb op dit moment Hertog Jan, Brand en Gulpener liggen. Heb Grolsch al geproefd (beviel erg goed)quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.
Aanrader voor livelink:
N'ice van La Chouffe.![]()
![]()
Ik zal er eens op lettenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En voor 11: Ijsbok op eiken gerijpt...
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Is dit de voorbode van een nieuwe nachtbraker-show?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Is dit de voorbode van een nieuwe nachtbraker-show?
Innuendo is bijzonderderquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Ow nee, andere.
Ik kak een beetje innuendo...
Klopt. Het is inmiddels geen 23 november meer. Een nieuwe dag is begonnen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... of ja.... geen idee. Maar niet vandaag.
Oh, dat ziet er heerlijk uit. Zo lekker slaap ik volgens mij nooit.quote:Op zondag 24 november 2019 00:01 schreef MadMaster het volgende:
We moeten slapen, net als onze katten...
[ afbeelding ]
Dank je wel Melting. Slaap lekker!quote:Op zondag 24 november 2019 00:02 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik wens jullie allemaal welterusten.
[ afbeelding ]
Normaal gesproken liggen ze ook zelden zo bij elkaar.quote:Op zondag 24 november 2019 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er heerlijk uit. Zo lekker slaap ik volgens mij nooit.
Daar was ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 24 november 2019 09:09 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel punten zal cindieY gehaald hebben?
Goedemorgen.quote:
Het is heerlijk weer, ik ga er straks zeker op uitquote:Op zondag 24 november 2019 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker weer om te gaan golfen vandaag. Beetje fris, maar daar kun je je op kleden.
Oei.... dat is geen fijne plaats om te zijn, met deze kou.quote:Op zondag 24 november 2019 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, ik ga er straks zeker op uit
vannacht lekker geslapen totdat er opeens veel hulpdiensten langs reden, in het kanaal achter me was iemand in het water gekomen las ik net.
behalve de melding kan ik er verder niets over vinden.quote:Op zondag 24 november 2019 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dat is geen fijne plaats om te zijn, met deze kou.
Tijdens het strijken straks wel.quote:
Fijn toch! Omdat hier de brug nog steeds afgesloten is zijn de aanvliegroutes gewijzigd. Ze rijden dan bij mij door de straat of achterlangs.quote:Op zondag 24 november 2019 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij missen de hulpdiensten nogal eens. Symph zag ons huis op nieuwsfoto’s staan, er was deze week weer eens een fietser omver gereden op de rotonde, we hebben niks gehoord
Is de brug echt nog steeds afgesloten? Dat duurt echt langquote:Op zondag 24 november 2019 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn toch! Omdat hier de brug nog steeds afgesloten is zijn de aanvliegroutes gewijzigd. Ze rijden dan bij mij door de straat of achterlangs.
Ik denk nog 6 maanden en dan is het weer normaal ! Er moest een hele nieuwe brug inquote:Op zondag 24 november 2019 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is de brug echt nog steeds afgesloten? Dat duurt echt lang
ze geven hier 2e kwartaal 2020 aanquote:Op zondag 24 november 2019 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
In Alkmaar weten ze ook wel hoe lang het duurt om een brug te vervangen. De einddatum is al tig keer opgeschoven, de boel is al meerdere keren stilgelegd, drama alom. Symph moet er elke dag langs
dan moet ik opschietenquote:
Beetje laat, maar: november rain van guns’n’rosesquote:Op zondag 24 november 2019 10:17 schreef peaceman het volgende:
er mag evt geraden worden voor wie dat leuk vindt
uiteraard.quote:Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beetje laat, maar: november rain van guns’n’roses
echt een LP om heerlijk hard te draaienquote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ennio MorriconeIk zal de LP weer eens opgraven
ligt ie in de tuin?quote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ennio MorriconeIk zal de LP weer eens opgraven
Hij staat ergens tussen de honderden andere LP’s. We moeten eens kritisch naar de hele berg kijken, net als we pas met de cd’s gedaan hebben. Heb jij interesse in een cd van Sandra Reemer, toevallig?quote:
Nee, die heb ik al in 3-voudquote:Op zondag 24 november 2019 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij staat ergens tussen de honderden andere LP’s. We moeten eens kritisch naar de hele berg kijken, net als we pas met de cd’s gedaan hebben. Heb jij interesse in een cd van Sandra Reemer, toevallig?
wat een ellende of niet?quote:Op zondag 24 november 2019 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De film hebben we ook, als de nieuwe tv ooit komt dan gaan we die maar weer eens kijken
Het is absurd, de winkel wordt er ook een beetje wanhopig van, er was ze verzekerd dat de tv toch echt vrijdag nog afgeleverd zou worden, ze gaan morgen weer heel boos contact met de leverancier opnemen. We hebben een tv die het prima doet, maar Symph wil heel graag een grotere en het smartgedeelte is toch wel echt leuk. En dan wordt hij, terecht, een beetje ongeduldig.quote:
Die ken ik niet neequote:Op zondag 24 november 2019 10:41 schreef peaceman het volgende:
aangezien niemand dit weet... dit is Julia Jacklin
voor die winkel ook frustrerend inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2019 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is absurd, de winkel wordt er ook een beetje wanhopig van, er was ze verzekerd dat de tv toch echt vrijdag nog afgeleverd zou worden, ze gaan morgen weer heel boos contact met de leverancier opnemen. We hebben een tv die het prima doet, maar Symph wil heel graag een grotere en het smartgedeelte is toch wel echt leuk. En dan wordt hij, terecht, een beetje ongeduldig.
ja hij kraakt een beetje... maar ergens hoort dat ook wel bij zo'n oud plaatje toch?quote:
notabene geript van een originele cdquote:Op zondag 24 november 2019 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij kraakt een beetje... maar ergens hoort dat ook wel bij zo'n oud plaatje toch?
Als ik de winkeleigenaar was, ging ik de tv’s zelf ophalen en nog dezelfde dag overal bezorgen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor die winkel ook frustrerend inderdaad.
Ik heb nog wel een cd van Marco Borsato voor je die niet kraakt.quote:Op zondag 24 november 2019 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
notabene geript van een originele cd
dat dusquote:Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik de winkeleigenaar was, ging ik de tv’s zelf ophalen en nog dezelfde dag overal bezorgen.
Ik snap best dat sommige dingen niet meteen de Volgende dag op de stoep staan, maar inmiddels zijn we twee weken verder.
wij hebben destijds ook wel zoiets gehad met onze tv, die was er uiteindelijke na 3,5 week geloof. Eigenlijk was dat jammer, want bij een week later hadden we recht op een vergoeding.quote:Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik de winkeleigenaar was, ging ik de tv’s zelf ophalen en nog dezelfde dag overal bezorgen.
Ik snap best dat sommige dingen niet meteen de Volgende dag op de stoep staan, maar inmiddels zijn we twee weken verder.
nee dank je..quote:Op zondag 24 november 2019 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cd van Marco Borsato voor je die niet kraakt.
en om rustig te ontbijtenquote:Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef Melting het volgende:
Lekker rustige muziek voor tijdens het strijken.
Dat heb ik kort nadat ik opstond al gedaan.quote:
Jij bent al bijna aan de lunch toequote:Op zondag 24 november 2019 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik kort nadat ik opstond al gedaan.
fijne dag!quote:Op zondag 24 november 2019 11:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne muziek peaceman, maar ik ben er weer vandoor.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
heb je niet ergens een kadootje staan waar je zelf niets aan hebtquote:Op zondag 24 november 2019 11:46 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, ongunstige loting voor Sinterklaas, ben gekoppeld aan de vader van mijn zwager
Fijne man hoor, daar niet van, maar ken hem maar oppervlakkig, deze Sint moet dus echt gaan denken wat hij wil gaan schenken.
zal je net zien dat ie die vorig jaar van diezelfde man kreeg...quote:Op zondag 24 november 2019 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
heb je niet ergens een kadootje staan waar je zelf niets aan hebt
quote:Op zondag 24 november 2019 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal je net zien dat ie die vorig jaar van diezelfde man kreeg...
quote:Op zondag 24 november 2019 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kreeg vorig jaar (of het jaar daarvoor) een klok van hem idd.quote:Op zondag 24 november 2019 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent bij onsquote:
nee joh, dan is het de dag voor kerstquote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh, dan is het de dag voor kerst
Ze worden heel veel in series gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 24 november 2019 12:03 schreef Rafeiro het volgende:
Radiohead, is ook in een serie gebruikt.
is vast wel via google te vinden toch?quote:Op zondag 24 november 2019 12:05 schreef Rafeiro het volgende:
En nu zit ik te denken welke serie het was.....
Vast wel, maar dat is niet leukquote:Op zondag 24 november 2019 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
is vast wel via google te vinden toch?
peaky blinders? weet in elk geval zeker dat die muziek van Radiohead gebruikt hebbenquote:
Oh die wil ik ook nog kijken maar ik ben nu the Crown aan het volgen waar de muziek van David Bowie in voorkwamquote:Op zondag 24 november 2019 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
peaky blinders? weet in elk geval zeker dat die muziek van Radiohead gebruikt hebben
Dat zou kunnen, zat eerst met House MD. in gedachten, maar dat leek me te oud.quote:Op zondag 24 november 2019 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
peaky blinders? weet in elk geval zeker dat die muziek van Radiohead gebruikt hebben
Is een toffe serie.quote:Op zondag 24 november 2019 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook nog kijken maar ik ben nu the Crown aan het volgen waar de muziek van David Bowie in voorkwam
ze zouden nu een vervolg moeten maken over prins Andrewquote:
Ik bedoel Peaky Blindersquote:Op zondag 24 november 2019 12:10 schreef just me het volgende:
[..]
ze zouden nu een vervolg moeten maken over prins Andrew
voor dat nummer van net wel ja.quote:Op zondag 24 november 2019 12:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, zat eerst met House MD. in gedachten, maar dat leek me te oud.
the crown wil ik ook nog zienquote:Op zondag 24 november 2019 12:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook nog kijken maar ik ben nu the Crown aan het volgen waar de muziek van David Bowie in voorkwam
had gedacht dat dit meer iets voor DJ Vout zou zijn...quote:
hij is net begonnen!quote:Op zondag 24 november 2019 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zo een nieuwe stap... Twan opgegeven voor rijles. Afgelopen vrijdag heeft hij een proefles gehad en dat beviel goed, dus maar opgegeven.
quote:Op zondag 24 november 2019 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zo een nieuwe stap... Twan opgegeven voor rijles. Afgelopen vrijdag heeft hij een proefles gehad en dat beviel goed, dus maar opgegeven.
vind je het leuk?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2019 12:21 schreef just me het volgende:
[..]weer een stapje verder op weg naar onafhankelijkheid
quote:Op zondag 24 november 2019 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker.En als hij zijn rijbewijs heeft gehaald, gaan we samen een autootje kopen. Dan heb ik overdag ook wat vaker de beschikking over een auto.
have fun!quote:Op zondag 24 november 2019 12:36 schreef just me het volgende:
ik ga mezelf naar buiten schoppen ondanks de fijne muziekjes
dank je wel peaceman
Golf ze.quote:Op zondag 24 november 2019 12:36 schreef just me het volgende:
dank je wel peaceman
Veel plezier!quote:Op zondag 24 november 2019 12:36 schreef just me het volgende:
dank je wel peaceman
Een hele vage halve kilo danquote:
wanneer zouden we dit gaan horen in Amsterdam? februari of maart?quote:
Ik denk in april.quote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
wanneer zouden we dit gaan horen in Amsterdam? februari of maart?
Zonder hoofd?quote:Op zondag 24 november 2019 13:21 schreef Rafeiro het volgende:
@:just me je paardje staat hier trouwens nog op mn bureau
Loop ik hier zo ver achter?quote:
in deze uitvoering bijna 11 minuten. De live versie is stukken langer.quote:
En jij haalde nul punten?quote:Op zondag 24 november 2019 20:01 schreef CindieY het volgende:
Goedeavondwe zijn 7de geworden van de 9 teams
nu weer terug naar Zwolle.
Wat was het voor wedstrijd?quote:Op zondag 24 november 2019 20:01 schreef CindieY het volgende:
Goedeavondwe zijn 7de geworden van de 9 teams
nu weer terug naar Zwolle.
Ah.quote:Op zondag 24 november 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een quiz, daarom kon ze gisteren hier niet meeraden
Doe niet zo eng. Sportieve dingenquote:Op zondag 24 november 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah.
Ik dacht iets van hardlopen of zo...
Gezien haar afvalrace het afgelopen jaar lijkt het me niet zo'n vreemde redenatie...quote:Op zondag 24 november 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Sportieve dingen
Dat wil niet zeggen dat ik sporten opeens leuk ben gaan vindenquote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien haar afvalrace het afgelopen jaar lijkt het me niet zo'n vreemde redenatie...
Ik ben niet echt bewust aan het lijnen of zo.quote:Op zondag 24 november 2019 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan dat afvallen kan ik wel een voorbeeld nemen, het lukt bij mij voor geen meter, er is blijvend (denk ik) 1 kilo af. En bij jou? Bij Symph is het al goed gelukt, maar da’s ook niet zo gek, ben benieuwd of dat een beetje blijvend is
Het is volgens mij hier niet naast de deur, anders had ik wel mee willen doen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik sporten opeens leuk ben gaan vindenwe deden een popquiz.
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
Voel je je wel lekker, Diaan?quote:
Ik moet om 09:00 uur in Den Haag zijn..vandaag weer een dag cursus die bij "mijn" programma hoort. Tot 17:00 uur! Ik denk dat ik vanmiddag niet veel stof meer opneem.quote:Op maandag 25 november 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Voel je je wel lekker, Diaan?
Wat ga je zo vroeg in de trein doen?
quote:Op maandag 25 november 2019 06:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet om 09:00 uur in Den Haag zijn..vandaag weer een dag cursus die bij "mijn" programma hoort. Tot 17:00 uur! Ik denk dat ik vanmiddag niet veel stof meer opneem.
Is dat nog steeds je programma dat hoort bij je nieuwe functie?quote:Op maandag 25 november 2019 06:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet om 09:00 uur in Den Haag zijn..vandaag weer een dag cursus die bij "mijn" programma hoort. Tot 17:00 uur! Ik denk dat ik vanmiddag niet veel stof meer opneem.
Goedemorgen.quote:
Ow ik mag 1e klas zitten en het is nu heel rustig. Dat is vanmiddag wel anders denk ik.quote:Op maandag 25 november 2019 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Op zich is treinen niet erg, maar dan wel buiten de spits.
Succes!
Ja dat programma duurt ongeveer 7 maanden. 2 weken gelden weer een 2-daagse gehad en de komende maanden een paar 1-daagse en dan sluiten we het af met een 2-daagse op 5 en 6 maart. Het is wel een erg leuk programma en een erg leuke en gezellige groep.quote:Op maandag 25 november 2019 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat nog steeds je programma dat hoort bij je nieuwe functie?
Dat scheelt wel. Ik probeer ook altijd 1e klas te reizen. Scheelt best veel.quote:Op maandag 25 november 2019 06:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik mag 1e klas zitten en het is nu heel rustig. Dat is vanmiddag wel anders denk ik.
Klopt.quote:Op maandag 25 november 2019 07:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Ik probeer ook altijd 1e klas te reizen. Scheelt best veel.
Kloptquote:Op maandag 25 november 2019 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je was niet laatste met de muziekquiz las ik.
Je had net radio5 moeten luisteren, daar kwam dat nummer van Massada net weer voorbij (weer een paar cent voor Gast aan tafel)quote:
1 keer per jaar naar dat nummer luisteren vind ik meer dan genoegquote:Op maandag 25 november 2019 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had net radio5 moeten luisteren, daar kwam dat nummer van Massada net weer voorbij (weer een paar cent voor Gast aan tafel)
quote:Op maandag 25 november 2019 12:22 schreef Symphonic het volgende:
Een 404 melding in de examenomgeving en 60 kandidaten
Monday sucks
100% Availability is impossible, incidents will happen...quote:Op maandag 25 november 2019 12:22 schreef Symphonic het volgende:
Monday sucks
Papieren toetsen zijn zo slecht nog niet.quote:Op maandag 25 november 2019 12:22 schreef Symphonic het volgende:
Monday sucks
Altijd beter dan ivoren toetsenquote:Op maandag 25 november 2019 12:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Papieren toetsen zijn zo slecht nog niet.
Dikke winst dus.quote:Op maandag 25 november 2019 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou jaaa, stond net DHL onverwacht voor de deur....
Met twee tv’s
Kunnen jullie mooi 2 verschillende dingen kijken als jullie op de bank zittenquote:Op maandag 25 november 2019 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou jaaa, stond net DHL onverwacht voor de deur....
Met twee tv’s
quote:Op maandag 25 november 2019 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor just me (en anderen) : deze week is het op Radio5 te doen, de Evergreen Top1000
Ik heb de gok maar niet genomen, maar ik snap je gedachtegang heel goedquote:Op maandag 25 november 2019 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed opgelost dus![]()
Ben stiekem wel benieuwd of je er nog iets van had gehoord (na al die administratieve rommel) als je ze allebei had geaccepteerd. Voor de zekerheid wel eentje een half jaar ofzo in de dichte doos laten zitten; als ze dan komen miepen, kan je 'm alsnog terugsturen
Nee, ik zou het zelf ook niet doen, want "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Kwestie van fatsoen. Maar toch.. brutalen hebben de halve wereld.quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb de gok maar niet genomen, maar ik snap je gedachtegang heel goed
Haha. Deze winkel had expres al een weekendactie ruim voor Black Friday gedaan, om de drukte te spreiden. Ik zie nu de prijzen alweer zakken, maar nog niet zo laag als onze actieprijs, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog een winkel onder gaat zitten vrijdag. We hebben ¤400 minder betaald dan bij Coolblue.quote:Op maandag 25 november 2019 14:33 schreef brother52 het volgende:
Was het niet al vast voor Black Friday? 2 voor de prijs van 1?
Ik ben onderweg naar Enschede.quote:Op maandag 25 november 2019 18:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ben je nou onderweg naar Enschede of zit je voor de tv?
Ah, okquote:Op maandag 25 november 2019 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Enschede.
Dezijn voor de tv van DDM en Symph
Ik ben helaas nog niet klaar met nieuwe muziek luisteren.quote:Op maandag 25 november 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Niemand die draait vanavond?
Ik kan zo wel even anderhalf uurtje wat over de lijn gooien...
Diaan heeft een 50" tv op haar uitklaptafeltje in de trein staan.quote:Op maandag 25 november 2019 18:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ben je nou onderweg naar Enschede of zit je voor de tv?
Ik ga vanavond lam op de bank hangen. Drukke dag gehad. Even niks. Maar laat je daardoor niet tegenhoudenquote:Op maandag 25 november 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Niemand die draait vanavond?
Ik kan zo wel even anderhalf uurtje wat over de lijn gooien...
Als er geen luisteraars zijn, schiet dat ook niet echt op.quote:Op maandag 25 november 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lam op de bank hangen. Drukke dag gehad. Even niks. Maar laat je daardoor niet tegenhouden
Je had die tweede ook weg kunnen gevenquote:Op maandag 25 november 2019 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er uiteraard 1 geweigerd, het was best lastig communiceren met 2 mannen die in hun eigen taal aan het praten waren, maar het is gelukt. Even de winkel gebeld, die kwamen niet meer bij van het lachen...ja, dat doen we soms, als het lang duurt dan sturen we er gewoon 2maar goed, we hebben een tv, de winkel is op de hoogte en administratief zoekt de leverancier het maar lekker uit
Jij wilt toch geen smarttvquote:Op maandag 25 november 2019 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je had die tweede ook weg kunnen geven
Bekertje nep cola/sinas/7-up - ¤4,50quote:Op maandag 25 november 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Prachtig beeld, maar wat een enorm gevaarte, ik heb het gevoel dat ik in een bioscoop zit
Gelukkig kan je tegenwoordig sparen met Pathé All Starsquote:Op maandag 25 november 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekertje nep cola/sinas/7-up - ¤4,50
Popcorn zoet/zout - ¤5,00
Snoep (zelf scheppen) - ¤1,95 per ons
Broodje Pathé - ¤12,85quote:Op maandag 25 november 2019 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig kan je tegenwoordig sparen met Pathé All Stars
quote:Op dinsdag 26 november 2019 06:59 schreef livelink het volgende:
Vergat ik toch helemaal goedemorgen te zeggen![]()
Goedemorgen CindieY en Melting
Ja hoor. Beetje moe alleen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat het wel goed dan?
Goedemorgen.
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
zo te zien gaat daar meer koffie inquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.
Nieuwe servies aangeschaft, just me?
Oh waardeloos om zo de dag te starten. Is het inmiddels opgelost?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:07 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, geen water... Er is ergens een lek...
Je woont in Lelystad?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:07 schreef brother52 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:07 schreef brother52 het volgende:
Hij snorkelt nu waarschijnlijk in de straatquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is balen. Toch geen last van de lekkage?
Op z'n luchtbed over straat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij snorkelt nu waarschijnlijk in de straat
Lijkt de politiek wel.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:59 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen bij Brother in de straat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |