SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Sharing The Nigh Together - Dr Hook
Ik had het niet eens gezien.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat een rare titel van de B kant...
Oh toch..ik dacht dat dat vast te simpel gedacht was van mij.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond het al zo stil in het vorige topic
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit is vast het lijflied van de vereniging voor zenuwlijers...
ik ben benieuwd wat voor een biertje Melting aan het drinken is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit is vast het lijflied van de vereniging voor zenuwlijers...
Zelfs ik draai dit niet iedere dag...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op zijn Nederlands.
Brouwerij De Roos - Konjelquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat voor een biertje Melting aan het drinken is.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als Sam Smith, met z'n gebruikelijke krakeel-stem
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef livelink het volgende:
I never love you like I can van ????
Waar koop jij dat soort biertjes?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Brouwerij De Roos - Konjel
7.5% maar.
Deze kwam ik vandaag toevallig tegen bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar koop jij dat soort biertjes?
Ik heb een paar winterbokjes in huis gehaaldquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kwam ik vandaag toevallig tegen bij de Jumbo.
Brouwerij de Roos zit een paar dorpen verderop.
Maar ik koop ze ook wel eens in België. Daar hebben ze 100-en verschillende biertjes.
Als je aparte biertjes zoekt: kijk eens op beerwulf.nl Daar heb ik ook wel eens besteld.
Of bij Gall & Gall.
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een paar winterbokjes in huis gehaaldLekker soort biertje is dat. Ideaal, zo tussen de herstbok en lentebok in.
Die ken ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En voor 11: Ijsbok op eiken gerijpt...
Ik zal eens kijken en het je laten weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.
Aanrader voor livelink:
N'ice van La Chouffe.![]()
![]()
Die is echt lekker. Hebben ze ook bij Jumbo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken en het je laten weten.
Ik zag het. IJsbok en IJsbok hout.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de gewone en de op eiken gerijpte.
Die laatste vind ik zelfs lekker...
Gewoon standaard-merken die in de supermarkt beschikbaar zijn. Heb op dit moment Hertog Jan, Brand en Gulpener liggen. Heb Grolsch al geproefd (beviel erg goed)quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke brouwerij? Want dat scheelt echt veel.
Aanrader voor livelink:
N'ice van La Chouffe.![]()
![]()
Ik zal er eens op lettenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En voor 11: Ijsbok op eiken gerijpt...
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Is dit de voorbode van een nieuwe nachtbraker-show?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Is dit de voorbode van een nieuwe nachtbraker-show?
Innuendo is bijzonderderquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Ow nee, andere.
Ik kak een beetje innuendo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |