SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
Ik meld me af voor vanavond. Ik ben onderweg naar een popquiz in Groningen, eens zien of ik daar nul punten kan scoren
Je kan het!quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
Ik meld me af voor vanavond. Ik ben onderweg naar een popquiz in Groningen, eens zien of ik daar nul punten kan scoren
Post de vragen hier maar, dan helpen we je.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
Dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wat nu als ze wel meer dan nul punten scoort?
Maar als Vout in de jury zit kan het misgaanquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Een goed antwoord levert immers 0 punten op.
Ze mag alleen terugkomen in het topic als ze nul punten scoort.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wat nu als ze wel meer dan nul punten scoort?
Wat bent u streng Sinterbroek.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze mag alleen terugkomen in het topic als ze nul punten scoort.
Ja, wat dacht je dan? Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?!quote:
Heb jij ook een negatief fortuin?quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan? Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?!
Geen geldboom in zijn tuin.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook een negatief fortuin?
Als iemand nog een stekje over heeft, dan houd ik me aanbevolen,quote:
Ik las vandaag nog ergens "Ik heb moeite om elke dag anderhalve liter water te drinken, maar 2 flessen wijn zijn dan weer geen probleem." en moest meteen aan just me en CindieY denken..quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog ergens "Ik heb moeite om elke dag anderhalve liter water te drinken, maar 2 flessen wijn zijn dan weer geen probleem." en moest meteen aan just me en CindieY denken..
quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog ergens "Ik heb moeite om elke dag anderhalve liter water te drinken, maar 2 flessen wijn zijn dan weer geen probleem." en moest meteen aan just me en CindieY denken..
zelfs dat niet, gewoon koffiequote:
Belvedere?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb gisteren een Virgin Mary cocktail gehad, maar ik heb 'm wel wat lekkerder gemaakt met wat wodka.
Weet ik veel. Alcohol.quote:
het is nog geen 21.00 uurquote:
Imho de lekkerste wodka onder de ¤ 40.quote:
Lekkere alcohol moet je niet mixen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Imho de lekkerste wodka onder de ¤ 40.
Meteen ook de reden dat ik het niet vaak drink
Klopt uit de vriezer in kleine glaasjes bij wodka.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekkere alcohol moet je niet mixen.
Smerige alcohol ook niet. Die gaat de gootsteen in.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekkere alcohol moet je niet mixen.
Smerige alcohol moet je ook niet kopen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Smerige alcohol ook niet. Die gaat de gootsteen in.
Klopt. Maar kun je wel krijgen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Smerige alcohol moet je ook niet kopen.
Ik vind een fles wijn van een tientje al best wel duur eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
Maar koop liever heel af en toe een "goede" fles, dan regelmatig meuk van een tientje ofzo.
Voor wijn vind ik dat ook goed aan de prijs.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind een fles wijn van een tientje al best wel duur eigenlijk
Ik ook, maar voor Wodka/Whisk(e)y/rum etc. vind ik dat anders.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
nou ik geef dat er niet aan uitquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
maar was het ook lekker ?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Moeders had laatst een fles wijn gekregen van ¤ 60 oid. Niet van mij dus, dat is duidelijk.
Oh ja, maar dat koop ik nooit. Ik wist niet eens dat je daarvan flessen voor een tientje kon kopen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor Wodka/Whisk(e)y/rum etc. vind ik dat anders.
Geen idee, weet ook niet of ie al open is.quote:
Oh, dat zou ik zo zonde vinden om te drinken. Plus het idee dat ik echt van elke slok heel bewust moet genieten. Dat zou niks voor mij zijn; veel te veel stress.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Moeders had laatst een fles wijn gekregen van ¤ 60 oid. Niet van mij dus, dat is duidelijk.
Ik heb rum uit Duitsland van iets van ¤6 volgens mij, misschien nog wel goedkoper. Doet het prima in de warme chocomel en over de ananas uit de ovenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat koop ik nooit. Ik wist niet eens dat je daarvan flessen voor een tientje kon kopen.
Dat is handig, zo'n zwager.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn zwager houdt niet van ander bier dan de simpele biertjes van Heineken enzo, maar krijgt, vooral rond Kerst, wel vaak bierpakketten van zakenrelaties. Hij drinkt ze niet. Maar dat vind ik niet zo erg
Of als je hem dan niet eens lekker vind.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik zo zonde vinden om te drinken. Plus het idee dat ik echt van elke slok heel bewust moet genieten. Dat zou niks voor mij zijn; veel te veel stress.
Ik moet mijn eigen biertjes kopen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn zwager houdt niet van ander bier dan de simpele biertjes van Heineken enzo, maar krijgt, vooral rond Kerst, wel vaak bierpakketten van zakenrelaties. Hij drinkt ze niet. Maar dat vind ik niet zo erg
Dat zou ik nooit aan mezelf toe willen geven in dat geval.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Of als je hem dan niet eens lekker vind.
Je moet hem verplicht lekker vinden dan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit aan mezelf toe willen geven in dat geval.
Dan moet je eigenlijk naar wat wijnproeverijen gaan en hopen dat je een wijn treft die je lekker vindt. Dan kan je daarna eventueel een flesje halen, als je de prijs ervoor wilt betalen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo heeft Theo Thee nog een keer een fles Laproaig 10 van mij gehad. Vond het niet te zuipen en hij wel. Je stoot je neus soms ook wel als je probeert.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien vond ie het niet lekker maar wilde je niet teleurstellenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo heeft Theo Thee nog een keer een fles Laproaig 10 van mij gehad. Vond het niet te zuipen en hij wel. Je stoot je neus soms ook wel als je probeert.
Nah, hij had eerder wel eens aangegeven dat hij die erg lekker vond.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien vond ie het niet lekker maar wilde je niet teleurstellen
Is volgens mij de VAR die Blank heet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Whaha scheids bij Ado geeft een zwarte speler rood en hij is "Blank".
Zijn naam dus
Kan ook, kijk die pot verder niet, maar kwam langs tijdens de rust.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is volgens mij de VAR die Blank heet.
De scheids/VAR dus.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
ADO DEN HAAG: Koopmans,Muringen, Beugelsdijk,Pinas,Meijers,Immers, Bakker,Goossens,Summerville,Necid,Hooi
Geen Blank?
Arbiter: Lindhoutquote:
Marco Bakker, Jimmy Summerville. Muzikaal team wel.quote:
niets mis met een goede pannenkoek van Koopmansquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
Die Koopmans is ook wel een pannenkoek.
Badum tssjj
Pannenkoekenmeet bij just me.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
niets mis met een goede pannenkoek van Koopmans
De Haagse Bakker gebruikt Immers Koopmans, op een vuur gestart met Hooi. En die kosten geen Meijers.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
niets mis met een goede pannenkoek van Koopmans
Het is 9 uurquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Niemand zegt ook even dat het 9 uur is. Nu moet ik nog koffie halen
Het was 9 uur.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Niemand zegt ook even dat het 9 uur is. Nu moet ik nog koffie halen
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Please don't go - KC and the Sunshine Band
Jij begint goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Please don't go - KC and the Sunshine Band
quote:
Geen koffie voor julliequote:
Even profiteren van het feit dat de rest nog niet ingetuned wasquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Even profiteren van het feit dat de rest nog niet ingetuned was
De volle 0 puntenquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Geen koffie voor jullie
Nul punten!quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Titel is fout.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Jimi Hendrix - All along the watchtower
(titel is gokje)
Gitaarspelen kon hij wel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo fan van Jimi
Snap niet dat hij zo geroemd wordt
Hij is een beter muzikant dan ik.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Da's ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij is een beter muzikant dan ik.
Slechter zijn is inderdaad moeilijkerquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook niet moeilijk.
Oooooh burn!!
Heb jij als linkshandige wel eens op een rechtshandige gitaar gespeeld?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Nog wat geproefd?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik schakel over 5 minuten pas in..
Andersom welquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij als linkshandige wel eens op een rechtshandige gitaar gespeeld?
Nou dan...
Draai ik hem daarna nog wel een keer voor je.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de 47-minuten durende versie.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
"Please bring me my wine.. but not if it's 60 euro a bottle"
Wij linkshandigen passen ons wel weer aan aan de rechtshandige wereldquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij als linkshandige wel eens op een rechtshandige gitaar gespeeld?
Nou dan...
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Draai ik hem daarna nog wel een keer voor je.
Rechtshandigen is racisme!quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij linkshandigen passen ons wel weer aan aan de rechtshandige wereld
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
Ik heb Hotel California - Eagles net gepost in het topic voor de Amerikaanse Politiek
En hoe zit het dan met de onhandigen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij linkshandigen passen ons wel weer aan aan de rechtshandige wereld
Die sturen we naar België; daar vallen ze niet op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
En hoe zit het dan met de onhandigen?
Jij bent dubbelzijdigquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de onhandigen?
Ben wisselend links- en rechtshandig
dan staan we daar morgen bij het voetballen even bij stilquote:
quote:
Meteen een rode kaart wegens hands.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan staan we daar morgen bij het voetballen even bij stil
Met een rechtshandige kring zekerquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan staan we daar morgen bij het voetballen even bij stil
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een rechtshandige kring zeker
Ik vind dat al knap.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Krijg ik ook punten voor het herkennen van de taal?
Ik ken het nummer ook wel: un beso y un flor van die dooie
Ik vind het zeker 2x 0 punten waard.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
David Bowie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
draaide hij zeker voor zijn ex-vrouwquote:
Gefeliciteerd!quote:
ik zou bijna vragen en met welke hand krab je als je jeuk hebtquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Erg irritant trouwens, ik schrijf links, eet "gewoon" rechts, handbalde links bij de jeugd, daarna rechts (ander formaat bal wel). Stom gedoe om dat elke keer uit te zoeken.
Wat bedoel je met 'eet gewoon rechts'? Dat je je lepel in je rechterhand houdt?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Erg irritant trouwens, ik schrijf links, eet "gewoon" rechts, handbalde links bij de jeugd, daarna rechts (ander formaat bal wel). Stom gedoe om dat elke keer uit te zoeken.
Mijn broer was linkshandig, maar dat is er door de nonnen op de lagere school behoorlijk uitgeslagen. Nu doet hij bijna alles rechtshandig, alleen is zijn linkerbeen met voetballen beter dan zijn rechterbeen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn zusje schrijft links, eet rechts (maar wel raar, je moet er niet naast zitten, want je krijgt zo een elleboog). Mijn moeder heeft links op school nog moeten afleren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hangt er vanaf waar ik jeuk hebquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna vragen en met welke hand krab je als je jeuk hebt
Mes rechts, vork links.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'eet gewoon rechts'? Dat je je lepel in je rechterhand houdt?
Ja, als je jeuk hebt op je linkerarm, krabt het wat lastig met links.quote:
Niet iedereen is zo flexibel als ik, kennelijkquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als je jeuk hebt op je linkerarm, krabt het wat lastig met links.
Schijnt vaak tot stotteren te leidenquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje schrijft links, eet rechts (maar wel raar, je moet er niet naast zitten, want je krijgt zo een elleboog). Mijn moeder heeft links op school nog moeten afleren.
Ja, maar dat hoort ook gewoon. Ik ken eigenlijk geen linkshandigen die dat andersom doen.quote:
Dat herken ik dan weer niet. Mijn vader had een vriend die stotterde en diens broer stamelde, altijd feestquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Schijnt vaak tot stotteren te leiden
Mes links en vork rechtsquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort ook gewoon. Ik ken eigenlijk geen linkshandigen die dat andersom doen.
Lepel hoort rechts, en dat doe ik met links. Dus daar wijk ik af met eten.
Gezondheid.quote:
lekker tegen een stoel schurenquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Altijd leuk als je jeuk hebt precies op die ene vierkante centimeter op je rug waar je niet bij kan.
Deurpostquote:
quote:
Nou, ik denk dat er best wel wat gasten aan tafel hebben gezeten. Was toch een vrij grote hit volgens mij.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
Hoeveel zou dit opgebracht hebben... 5 gulden?
Meer dan het nummer dat Melting nu draait, denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
Hoeveel zou dit opgebracht hebben... 5 gulden?
Dit was de eerste keer dat ik het hoorde.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er best wel wat gasten aan tafel hebben gezeten. Was toch een vrij grote hit volgens mij.
Ik zou deze nog even overslaan.quote:
Ja hoor. We zitten weer in de ons onbekende hoek.quote:
Hoe kan dat? Zo jong ben je nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik het hoorde.
Ik heb altijd met alles moeten kijken met welke hand ik iets deed. Toen ik mijn rechter sleutelbeen brak kon ik daarna wel redelijk makkelijk met links darten, haha. Maar bij voetbal stelden ze me links op omdat ik links schreef, maar ik voetbalde rechts. Gewoon irritant om niet of echt links of echt rechts te zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mes links en vork rechts![]()
Maar ik ben dan ook puur links.
Middle of the road, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon irritant om niet of echt links of echt rechts te zijn.
Of het zit ergens heel ver weggestopt, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Zo jong ben je niet
Ik kom net terug van bier halen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
Voor de volgende plaat moeten jullie allemaal even opstaan.
Wilhelmus?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
Dit of Hoofd, Schouder, Knie en Teen...quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dit nooit bedacht hebben
Ik heb deze altijd weten te ontwijken als het ging om meedansen. Dan moest ik ineens heel nodig naar de wc of zo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit of Hoofd, Schouder, Knie en Teen...
Same. Stond ineens een hele rij.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd weten te ontwijken als het ging om meedansen. Dan moest ik ineens heel nodig naar de wc of zo.
Ik heb oudere neven en nichten, elke bruiloft van hen was het raakquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd weten te ontwijken als het ging om meedansen. Dan moest ik ineens heel nodig naar de wc of zo.
Man met verborgen talenten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val zowat van de bank dat Symph dit kent, ik heb het nog nooit gehoord
Slechte opvoedingquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Mijn kindren vonden dit helemaal te gek
In de kleiduiven top 10 zeker...quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:42 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft trouwens de 8ste plaats gehaald.
Van de 8?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:42 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:42 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de kleiduiven top 10 zeker...
In de top 40.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de kleiduiven top 10 zeker...
Ze hadden zich beter de migraines kunnen noemen.quote:
Doet me denken aan "Ze heette Bloody Mary".quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Het doet me denken aan de Toendra’s
Ze hadden beter in den vreemde kunnen migreren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden zich beter de migraines kunnen noemen.
En de Sunstreamsquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Het doet me denken aan de Toendra’s
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga spontaan met bierflessen gooien,,.
Weet Theo T dat al?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Theeeeeooooo wir fahr'n nach Lodz
Als we hard zingen welquote:
Die hoort alleen kinderliedjesquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
De man van m'n nicht heet Theo, en elke familiedag, als er al flink wat bier doorheen is gejast, begint steevast iemand "Theeeeooooo wir fahr'n nach Lodz" naar hem te brullen.
Mijn oudste broer heet ook Theo, waar die naar toe gaat weet ik niet, hij woont nu in Engeland en schijnt te gaan scheidenquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
De man van m'n nicht heet Theo, en elke familiedag, als er al flink wat bier doorheen is gejast, begint steevast iemand "Theeeeooooo wir fahr'n nach Lodz" naar hem te brullen.
Ik vroeg net al: hebben we het verhaaltje van spijkerbroek al gehad?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk met zo'n jonge echtgenote...
Nu alweer scheiden? Ok danquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn oudste broer heet ook Theo, waar die naar toe gaat weet ik niet, hij woont nu in Engeland en schijnt te gaan scheiden
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk met zo'n jonge echtgenote...
Zij heeft het net 2 jaar volgehouden met hemquote:
Goede avond.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is net thuis, zegt goedenavond () en schakelt in
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vroeg net al: hebben we het verhaaltje van spijkerbroek al gehad?
Maar zou hij ooit nog terugkomen, denk je?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Zij heeft het net 2 jaar volgehouden met hem
Maar officieel weet ik nog niets uiteraard
Wij, MadMaster, groeten jou...quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Je hebt de goede nummers al gemist.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
XYP was geweldigquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt de goede nummers al gemist.
quote:
Dit is voorlopig de laatste van deze soort.quote:
Slecht jaar, merk ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:58 schreef Melting het volgende:
Deze heeft nummer 23 bereikt in de top 40 in het jaar 1977.
Ik heb echt geen idee, hij heeft hier, behalve zijn kinderen en kleinkinderen niets meer.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar zou hij ooit nog terugkomen, denk je?
Instrumentaal is het beter idd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
Een duet heeft in dit geval geen meerwaarde.
Ik leg een infuus ermee aan...quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou nog een whisky proeven (een longdrinkglas vol)
Die irritante vrouw mag er sowieso wel uit.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Instrumentaal is het beter idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |