Ik baal nog steeds dat m'n account @Google. geshredderd is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een soort Siri worden in de toekomst
Die heb ik gemist danquote:
https://forum.phun.org/quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Wil ze wel zien want Sophie lijkt als twee druppels water op mijn nichtje.
Gevondenquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://forum.phun.org/
Ga ze zelf maar zoeken
Toch blijft het bizar hoeveel celebs dit doen terwijl ze gewoon weten dat het toch wel gelekt gaat wordenquote:
Misschien doen ze het juist wel daarom.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar hoeveel celebs dit doen terwijl ze gewoon weten dat het toch wel gelekt gaat worden
Knap gefaked dan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien, ja.
Ze leken beetje fake.
Vond ze ook niet zo boeiend omdat ik haar niet zo boeiend vind.quote:
Wel mooi lichaamquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond ze ook niet zo boeiend omdat ik haar niet zo boeiend vind.
En ze zijn te low quality sowieso.
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen mention niet meer vinden. We hadden het over de topless fotos van Sophie Turner
Ik ook niet, maar ik dacht jij welquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.
Sophie haar bovenarmen zijn te dun voor JR.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht jij wel
Mij lijkt dat juist wel het type dat haar zwembroekje opzij schuift tijdens een doodgewone zwemmiddag.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.
Nee ik val meer op cute ipv echt knap.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht jij wel
quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sophie haar bovenarmen zijn te dun voor JR.
Check je foonquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ze al wat ouder is, maar ik had graag hq nudies gehad van Cameron Diaz in haar prime.
Daar vind ik ook niet heel veel aan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ze al wat ouder is, maar ik had graag hq nudies gehad van Cameron Diaz in haar prime.
Ik vind r wel cutequote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft een oude vrouwen uitstraling.
Een jaar of 10 geleden had ik haar echt geraakt met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niet heel veel aan.
Nee ook niks.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden had ik haar echt geraakt met de kracht van 1000 exploderende zonnen.
Maar Angela Schijf dan?
@:Paxcon
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:46 schreef I het volgende:
[..]
Vind ik tegenwoordig een stuk minder cute.
Daar vind ik ook niet veel aan nee.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:46 schreef I het volgende:
[..]
Vind ik tegenwoordig een stuk minder cute.
Vond haar het einde toen ik jong was.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niet veel aan nee.
Angela Schijf is echt geen mooie vrouw. Had ook anorexia tijdje geleden las ik
Hmmquote:
Vroeger zeker wel jaquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar het einde toen ik jong was.
In de tijd dat ze in GTST, en Ik ook van jou speelde. Ze leek in mijn ogen op een meisje uit mijn klas toen.
Ja toch.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker trashy. Trashy lekker.
niks mis meequote:Op zaterdag 23 november 2019 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker trashy. Trashy lekker.
Lekkere kleine tetjes. Strak buikje. Kort pittig kapselquote:
Lekker exhibitionistisch.quote:
Geen wife materiaal.quote:
bedoel trashyquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere kleine tetjes. Strak buikje. Kort pittig kapsel
[..]
Lekker exhibitionistisch.
[..]
Geen wife materiaal.
Ken haar dus totaal niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat Milla mijn eerste bewuste stijfje was
[ afbeelding ]
Speelt ook alleen in B-films, en vooral omdat ze de director neukte geloof ik.quote:
ahh, verklaart een hoopquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speelt ook alleen in B-films, en vooral omdat ze de director neukte geloof ik.
Oeh is het eindelijk zover voor Marc Rebilletquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, kamer gedaan, woonkamer nu op de lijst, vervolgens Marc Rebillet en dan morgen badkamer
Uhuquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh is het eindelijk zover voor Marc Rebillet
Iemand je post verwijderd?quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uhu
ONZ SC was overigens weer uit myAT verdwenen @:ggmm
Bamischijfquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:40 schreef I het volgende:
Mensen, help eens. Ik moet voor m'n broer een warme maaltijd voor onderweg in de auto regelen.
Ik eet nooit achter het stuur, zijn maar weinig opties toch?
Ja, ik dacht al dat ik gek was.quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uhu
ONZ SC was overigens weer uit myAT verdwenen @:ggmm
Is dat niet gewoon zo danquote:
Hihaho roffelpantoffelquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was ik allang namelijk hahaha!
Vind jou juist een heel evenwichtig persoonquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was ik allang namelijk hahaha!
Die heeft z'n lolbroek aanquote:
Je kunt anders ook een beef wellington maken, scheelt je weer een hoop tijd en is bijna net zo lekker!quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:01 schreef I het volgende:
Koop wel een stapel magnetron pannenkoeken. Opgelost.
Magnetron pannekoekenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:01 schreef I het volgende:
Koop wel een stapel magnetron pannenkoeken. Opgelost.
Wel eens gemaakt met kerstquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt anders ook een beef wellington maken, scheelt je weer een hoop tijd en is bijna net zo lekker!
Dat heb ik niet voor 19:00 klaar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt anders ook een beef wellington maken, scheelt je weer een hoop tijd en is bijna net zo lekker!
Ja, terechte klacht.quote:
Heb ik paar maanden terug gemaakt toen mijn vriendin jarig wasquote:
Kost wel ff tijd hoor een beef Wellingtonquote:
Als je hem sous vide opwarmt scheelt het wel in de tijd in de oven en dat kun je overnacht doen!quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kost wel ff tijd hoor een beef Wellington
Ik heb geen idee wat sous vide isquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je hem sous vide opwarmt scheelt het wel in de tijd in de oven en dat kun je overnacht doen!
Inderdaad. Gewoon Maccie gangquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Fastfood drive-in voedsel is daarvoor gemaakt, dus burger en/of friet
Sous vide is de Franse term voor ‘onder vacuüm’. Met een sous vide apparaat kun je voedsel dus vacuümgaren. Dit is een moleculaire kooktechniek waarbij het voedsel in combinatie met bijvoorbeeld kruiden en specerijen, eerst vacuüm verpakt wordt. Vervolgens wordt het geheel in een waterbad op een lage constante temperatuur gegaard. Deze gecontroleerde vorm van bereiden zorgt voor een gelijkmatig garingsproces. Dit geeft als resultaat een bijzonder textuur en smaak aan het voedsel. Sous-vide garing kan voor vis, vlees, groenten, fruit, eieren, soepen, sauzen, toetjes en zelfs cocktailsquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat sous vide is
Qui qui quiquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sous vide is de Franse term voor ‘onder vacuüm’. Met een sous vide apparaat kun je voedsel dus vacuümgaren. Dit is een moleculaire kooktechniek waarbij het voedsel in combinatie met bijvoorbeeld kruiden en specerijen, eerst vacuüm verpakt wordt. Vervolgens wordt het geheel in een waterbad op een lage constante temperatuur gegaard. Deze gecontroleerde vorm van bereiden zorgt voor een gelijkmatig garingsproces. Dit geeft als resultaat een bijzonder textuur en smaak aan het voedsel. Sous-vide garing kan voor vis, vlees, groenten, fruit, eieren, soepen, sauzen, toetjes en zelfs cocktails
Niet je vrouw aan een ketting hebben liggen in de keukenquote:
Touchequote:Op zaterdag 23 november 2019 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet je vrouw aan een ketting hebben liggen in de keuken
Ben je aan een wedstrijd aan het meedoen ofzoquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:33 schreef I het volgende:
Geen tijd voor jongens. We moeten direct door.
Ik heb vandaag dik 9 uur lang moeten koken, maar krijg er gelukkig wel voor betaaldquote:
Kijk, zo hoort het ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dik 9 uur lang moeten koken, maar krijg er gelukkig wel voor betaald
Nog wel geen avond eten gehad en ook totaal geen honger nog. Dat word straks weer snackenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het ook![]()
Lekker man
Moet om 20:00 bij theater zijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je aan een wedstrijd aan het meedoen ofzo
Zo is dat bij mij ook atmquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog wel geen avond eten gehad en ook totaal geen honger nog. Dat word straks weer snacken![]()
Hoe is jouw weekend?
Lekker man! Ik trek er zo ook eentje openquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo is dat bij mij ook atm![]()
Zit al wel aan het bier dus #viesdik vanavond
Ah dan kun je toch makkelijk doordrinken tot middernachtquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man! Ik trek er zo ook eentje open![]()
Wel maar 2 of 3, moet morgenvroeg weer om 8:30 beginnen
Kon je niet eerder afspreken zodat je in de stad watkon eten? Wel wat gezelliger tochquote:
Pierre Crepequote:
Ja, daar was dus geen tijd voor.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je niet eerder afspreken zodat je in de stad watkon eten? Wel wat gezelliger toch
Mensen gaan naar hem kijkenquote:
Stadquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je niet eerder afspreken zodat je in de stad watkon eten? Wel wat gezelliger toch
?quote:
Als ik denk te weten naar welk theater @I gaat is het niet in een stadquote:
Dat kunnen we snel uitzoeken uiteraardquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik denk te weten naar welk theater @:I gaat is het niet in een stad
Tegen die tijd kan ik nog makkelijk een krat weg tikken. Morgen vroeg gewoon stevige kop koffie, 2 bammetjes, lijntje coke en beetje pepp en dan knallen!quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah dan kun je toch makkelijk doordrinken tot middernacht
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan ik nog makkelijk een krat weg tikken. Morgen vroeg gewoon stevige kop koffie, 2 bammetjes, lijntje coke en beetje pepp en dan knallen!
Ik had een paar jaar terug een bruiloft dus de hele dag wezen zuipen en moest de volgende dag vroeg op om naar zuid Duitsland te rijden, nooit weerquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan ik nog makkelijk een krat weg tikken. Morgen vroeg gewoon stevige kop koffie, 2 bammetjes, lijntje coke en beetje pepp en dan knallen!
Jammer, koken als een malle, lekker snel je eten hebbenquote:
Hier ooit iets soortgelijks gehad. De avond voor we terug vlogen vanuit Spanje naar NL wezen zuipen en daarna om 9 uur vliegen in de ochtend. wat een hel was datquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug een bruiloft dus de hele dag wezen zuipen en moest de volgende dag vroeg op om naar zuid Duitsland te rijden, nooit weer![]()
Drama
En, zoals een goede chef betaamd, altijd tussendoor proeven of het wel van TOP kwaliteit isquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, koken als een malle, lekker snel je eten hebben
Hoi aanstaande collegaquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
5 minuten voordat de Paradiso deuren open gaan al gearriveerd en nu staat er al een lange rij.
Baasjequote:Op zaterdag 23 november 2019 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En, zoals een goede chef betaamd, altijd tussendoor proeven of het wel van TOP kwaliteit is
Bedankt Youfone 4g internetquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die post werd mede mogelijk gemaakt door Youfone 4g internet.
Denken dat hij mod wordt hahaquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Halloal mail naar @:murp gestuurd dan?
Als zelfs jij mod kan worden...quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denken dat hij mod wordt haha
Ik moet nog ff de mail van murp beantwoordenquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Halloal mail naar @:murp gestuurd dan?
Wat een verliesquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen. Heb ervoor gekozen om mijn haren gewoon bruin te houden. Zou te snel uitgroeien en te duur om bij te houden
Lelojkquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen. Heb ervoor gekozen om mijn haren gewoon bruin te houden. Zou te snel uitgroeien en te duur om bij te houden
Het wordt vanzelf wel een keer grijsquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:02 schreef Kiid het volgende:
In welk opzicht heb jij daar last vanquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook wel het een en ander los zitten, met je "Fok".
Dat duurt nog ziek lang vriend. Ben pas 28quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel een keer grijs
Het doet pijn aan m'n ogen en ik heb moeite om deze gebeurtenis naast me neer te leggen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In welk opzicht heb jij daar last van
Ik ben er voor jequote:Op zaterdag 23 november 2019 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het doet pijn aan m'n ogen en ik heb moeite om deze gebeurtenis naast me neer te leggen.
Een schrale troost.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wel weer positief is dat morgen dan eindelijk de Kerstboom de lucht ingaat
Zodra ik mod word zal ik ervoor zorgen dat jij alle steun krijgt die je nodig hebt vriendquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het doet pijn aan m'n ogen en ik heb moeite om deze gebeurtenis naast me neer te leggen.
Beter zijn ze verassendquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wel verrassend aantal oudere mensen in de rij
Bedankt voor je advies! Zal dat zeker gaan proberenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een schrale troost.
Heel veel plezier gewenst, niet te diep in de kerstballen kijken zodat je de confrontatie met de haarkleur uit de weg gaat.
Ik ben wat afgevallen vriend, moet de riem maar eens flink aantrekken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook wel het een en ander los zitten, met je "Fok".
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat duurt nog ziek lang vriend. Ben pas 28
Dat is waar ja. Gelukkig hoef ik niet lang meer te wachten op mijn blauwe kleurtjequote:Op zaterdag 23 november 2019 20:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Wat zijn je ambities?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Gelukkig hoef ik niet lang meer te wachten op mijn blauwe kleurtje
Nou, denk eerder dat je het eerste jaartje of 4/5 danny en consorten mag afzuigen als je geluk hebt!quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss Flippie als er nog mod feestjes komen
Seks is seks tochquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, denk eerder dat je het eerste jaartje of 4/5 danny en consorten mag afzuigen als je geluk hebt!
Beter dan iedere avond met de droge vuist erover. Zou mijn ziel en zaligheid ervoor opgeven om ONZ te verbeterenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, denk eerder dat je het eerste jaartje of 4/5 danny en consorten mag afzuigen als je geluk hebt!
quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter dan iedere avond met de droge vuist erover. Zou mijn ziel en zaligheid ervoor opgeven om ONZ te verbeteren
Beter een leven zonder gekrijs, dan wakker worden naast een wijfquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch fijn om iemand erbij te hebben die er voor jullie is
Je post alleen maar in de sc (lol)quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch fijn om iemand erbij te hebben die er voor jullie is
Is er nog iets anders op fok danquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je post alleen maar in de sc (lol)
Mooi gesproken vriendquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een leven zonder gekrijs, dan wakker worden naast een wijf
Gewoon je eigen bier meenemen tochquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dat moment dat je in je uppie bent, een goede plek hebt in de zaal, maar bij bier halen die plek zou verliezen...
Bij ons ben je altijd op je plek.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dat moment dat je in je uppie bent, een goede plek hebt in de zaal, maar bij bier halen die plek zou verliezen...
Herkenbaar. Als ik hier nu een paar dagen verzaak dan ben ik ook niet meer kandidaat nummer 1 voor murpquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
De humor van een mod heb je alquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij zei gister nog dat hij was afgevallen
Bemerk dequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij zei gister nog dat hij was afgevallen
Ga je op mij stemmen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De humor van een mod heb je al
Flippie heeft mijn stem, ik hoop dat je dat begrijpt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan nog. Denk legit dat ik 1 van de beste mods zou zijn
Eerlijk gezegd van nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn stem, ik hoop dat je dat begrijpt.
Dankjequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik betreur dit alles ten zeerste.
Volgend jaar heb JIJ mijn stem!
Jij krijgt gewoon mijn stem.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje
Dan heb ik een jaar tijd om mijzelf als mod te bewijzen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik herhaal: dat was echt fantastisch
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nicequote:Op zondag 24 november 2019 00:05 schreef I het volgende:
Wel lekker hard, snoeiharde grappen over vrouwen.
Best wel lekker. Heb opgeruimd, goed concert gehad en nu BKquote:Op zondag 24 november 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ansich wel prima. Bij u?
Goed bezig maat!quote:Op zondag 24 november 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel lekker. Heb opgeruimd, goed concert gehad en nu BK
"Mannen kunnen niet zwanger worden."quote:
Lolquote:Op zondag 24 november 2019 00:08 schreef I het volgende:
[..]
"Mannen kunnen niet zwanger worden."
"Dat geschenk hebben wij niet gekregen"
"Dus als je dan eenmaal in het ziekenhuis ligt te persen, wees dan dankbaar dat je een kind mag baren, en LOOP VERDOMME NIET ZO TE JANKEN"
Genot.
Nja ik ken het van Puur gelul. Ook grof/Hard en vrouwonvriendelijk. Daar liepen zelfs vrouwen de zaal uitquote:
Dan weet je dat je grap geslaagd isquote:Op zondag 24 november 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja ik ken het van Puur gelul. Ook grof/Hard en vrouwonvriendelijk. Daar liepen zelfs vrouwen de zaal uit
Ja preciesquote:Op zondag 24 november 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je dat je grap geslaagd is
quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 12:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gepakt, nu hoofdpijn
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedronken, nu keelpijn
quote:Op maandag 4 november 2019 12:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gepakt, nu hoofdpijn
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedaan, nu hoofdpijn
quote:Op donderdag 14 november 2019 00:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
te veel poppers gedaan, nu hoofdpijn
quote:
quote:
Heb je je nou ook in je ster laten nemen achter het station?quote:
Humor om te lachenquote:
Maak er maar een rondje van hoorquote:Op zondag 24 november 2019 01:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Heb je je nou ook in je ster laten nemen achter het station?
Doe eens niet zo ordinair.quote:Op zondag 24 november 2019 01:56 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Pop een popperrrrt bij je poeperttt
Dat is een oorlogsfilm tochquote:Op zondag 24 november 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net een goede Nederlandse film gezien.
RiphagenGenot
Ja ik weet. Hij speelt ook in Schone Handen, dat is ook wel leuk filmpje. En Loftquote:Op zondag 24 november 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Jeroen van Koningsbrugge is wel een prima acteur.
Schone Handen heb ik vorige week nog gekeken.quote:Op zondag 24 november 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet. Hij speelt ook in Schone Handen, dat is ook wel leuk filmpje. En Loft
quote:Op zondag 24 november 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Loft een paar jaar geleden.
Toen had hij volgens mij seks met die dikke van de PLUS, lekker toch.
Ben je into de Nederlandse film tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schone Handen heb ik vorige week nog gekeken.
Vooral een tour langs de films op Netflixquote:Op zondag 24 november 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je into de Nederlandse film tegenwoordig
Staat Loft op Netflix? Die wil ik ook nog wel keertje terugkijkenquote:Op zondag 24 november 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral een tour langs de films op Netflixdus ik ga gewoon elke dag voor een totaal ander genre, maar er zitten wel wat Nederlandse films bij die mij wel interessant leken
Volgens mij niet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat Loft op Netflix? Die wil ik ook nog wel keertje terugkijken
Zat voor de grap de trailer van de Amerikaanse versie te kijken, met Wentworth Miller, ziet er toch net even wat minder uit
Ja die had ik ook al op mijn lijstje gezet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
Ah ik zie al welke ik ga kijken
https://www.moviemeter.nl/film/1113309
Donkere film wel. En traagquote:Op zondag 24 november 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al op mijn lijstje gezet.
Je bent zelf donker en traagquote:Op zondag 24 november 2019 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donkere film wel. En traag
Joaquin Phoenix
Vertel ons alles!quote:Op zondag 24 november 2019 07:25 schreef naatje_1 het volgende:
En we zijn thuis. Benieuwd hoe opruimen morgen/vandaag gaat (oeps)
Goede zeg, boh.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een bijzondere goede morgen!
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 24 november 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een bijzondere goede morgen!
Ja, of ze ligt er met haar brakke hoofd nog steeds in.quote:Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is met haar been uit het verkeerde bed gestapt.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 10:56 schreef I het volgende:
[..]
Ja, of ze ligt er met haar brakke hoofd nog steeds in.
Misschien wordt het dan wel een goede morgen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
Xdquote:Op zondag 24 november 2019 10:58 schreef I het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan wel een goede morgen.
Hey jij leeft ook nog.quote:
Tuurlijk vriend. Fifa kan je nooit uitspelenquote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey jij leeft ook nog.
FIFA al uitgespeeld?
BIER KERMIS HOERENquote:Op zondag 24 november 2019 13:24 schreef Kiid het volgende:
Maar volgende week krijgt nullie boy ook nog cod
Kom ik nooit meer buiten. Behalve om hoeren te neuken
Goed vooruitzichtquote:Op zondag 24 november 2019 13:24 schreef Kiid het volgende:
Maar volgende week krijgt nullie boy ook nog cod
Kom ik nooit meer buiten. Behalve om hoeren te neuken
wie houdt er niet van bier kermis en hoeren!!!!quote:
Dat is het goede levenquote:Op zondag 24 november 2019 13:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over een maand ben ik twee weken vrij en kom ik helemaal nooit meer buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |