Ik baal nog steeds dat m'n account @Google. geshredderd is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een soort Siri worden in de toekomst
Die heb ik gemist danquote:
https://forum.phun.org/quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Wil ze wel zien want Sophie lijkt als twee druppels water op mijn nichtje.
Gevondenquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://forum.phun.org/
Ga ze zelf maar zoeken
Toch blijft het bizar hoeveel celebs dit doen terwijl ze gewoon weten dat het toch wel gelekt gaat wordenquote:
Misschien doen ze het juist wel daarom.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar hoeveel celebs dit doen terwijl ze gewoon weten dat het toch wel gelekt gaat worden
Knap gefaked dan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien, ja.
Ze leken beetje fake.
Vond ze ook niet zo boeiend omdat ik haar niet zo boeiend vind.quote:
Wel mooi lichaamquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond ze ook niet zo boeiend omdat ik haar niet zo boeiend vind.
En ze zijn te low quality sowieso.
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen mention niet meer vinden. We hadden het over de topless fotos van Sophie Turner
Ik ook niet, maar ik dacht jij welquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.
Sophie haar bovenarmen zijn te dun voor JR.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht jij wel
Mij lijkt dat juist wel het type dat haar zwembroekje opzij schuift tijdens een doodgewone zwemmiddag.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Sophie Turner niet zo heel boeiend eigenlijk. Wel knap maar ik word er niet wild van.
Nee ik val meer op cute ipv echt knap.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht jij wel
quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sophie haar bovenarmen zijn te dun voor JR.
Check je foonquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ze al wat ouder is, maar ik had graag hq nudies gehad van Cameron Diaz in haar prime.
Daar vind ik ook niet heel veel aan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat ze al wat ouder is, maar ik had graag hq nudies gehad van Cameron Diaz in haar prime.
Ik vind r wel cutequote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft een oude vrouwen uitstraling.
Een jaar of 10 geleden had ik haar echt geraakt met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niet heel veel aan.
Nee ook niks.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden had ik haar echt geraakt met de kracht van 1000 exploderende zonnen.
Maar Angela Schijf dan?
@:Paxcon
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:46 schreef I het volgende:
[..]
Vind ik tegenwoordig een stuk minder cute.
Daar vind ik ook niet veel aan nee.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:46 schreef I het volgende:
[..]
Vind ik tegenwoordig een stuk minder cute.
Vond haar het einde toen ik jong was.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niet veel aan nee.
Angela Schijf is echt geen mooie vrouw. Had ook anorexia tijdje geleden las ik
Hmmquote:
Vroeger zeker wel jaquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar het einde toen ik jong was.
In de tijd dat ze in GTST, en Ik ook van jou speelde. Ze leek in mijn ogen op een meisje uit mijn klas toen.
Ja toch.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker trashy. Trashy lekker.
niks mis meequote:Op zaterdag 23 november 2019 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker trashy. Trashy lekker.
Lekkere kleine tetjes. Strak buikje. Kort pittig kapselquote:
Lekker exhibitionistisch.quote:
Geen wife materiaal.quote:
bedoel trashyquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere kleine tetjes. Strak buikje. Kort pittig kapsel
[..]
Lekker exhibitionistisch.
[..]
Geen wife materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |